Partyflock

Forumonderwerp · 844770
Waarschuw beheerder
Alweer anderhalfjaar sinds Never Compromise en gezien de laatste twee promo-vinyltjes beloofd dit album veel goeds. Promo heeft de laatste tijd wat weinig (in Nederland) opgetreden, wat betekent dat de muziekant nogal wat uurtjes in de studio heeft doorgebracht. Ik ben erg benieuwd!
Bron: http://www.djpromo.nl/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 10:40:
*mag ik even lachen?*

voor deze ene keer dan, leef je uit

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
1 2 3, nee.

Btw: lijkt me erg sterk dat Sebas Tieum gaat boeken 8)

Dus vrienden: jullie hebben PECH! MOEHAHA :cheer:
Waarschuw beheerder
Jaap K trekt het niet...
:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op maandag 10 april 2006 om 20:59:
Ik denk dat dit wel een heel voorspelbare combo is,gezien de Darkcore cd-reeks...Sommige onder ons zetten ze bij elkaar in 1 hokje..

voorspelbaar misschien, maar is het bij voorbaat zwaar kut omdat het een voorspelbare combi is?
friet met mayo is ook voorspelbaar, maar daardoor minder lekker?

r_AMP child is naar mijn mening eigenlijk niet echt complimenteus...

soms voel ik me echt dom... ik dacht altijd dat een avatar op de gebruiker zelf sloeg :frusty:, en dat je zo een beeld over jezelf neerzet, complimenteus of niet, origineel of niet.
maar bedankt voor het opmerken ;-)

Vind ook dat het omgooien van War Child naar r_AW Child super was,maar dat daarmee iets origineels is gecreeerd,wat hier niet geldt...

ieder zijn mening :yes:, ik probeer er tenminste nog iets van te maken, ipv rechtstreeks een cd-cover kopieeren ;-)(over origineel gesproken :D)

wel cool dit! bedankt voor mijn eerste avatar flame! :D

en tjah Tieum, als dit feest zoals TTM labelnight wordt, is het voor TTM begrippen behoorlijk mainstream, en dan zou -naar mijn mening- tieum niet echt misstaan.
maar goed ik heb er dan ook niet zo gek veel verstand van :bloos:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Kraikel op dinsdag 11 april 2006 om 13:03:
Jaap K trekt het niet...

ik kreeg te horen dat hardcore te hard voor me was, dus blijkbaar niet :CHEER:

Waarschuw beheerder
donateur
Zoveel txt is t niet.

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 00erik1 op dinsdag 11 april 2006 om 13:27:
ipv rechtstreeks een cd-cover kopieeren

*flyer vooralsnog* ;)
Waarschuw beheerder
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat in mei alles wordt bekend gemaakt van de Nintendo Revolution en dat Promo z´n album, die ook in mei gereleased wordt, misschien wel heel toevallig The Revolutionist noemt ? :D
Zou dit een commerciele stunt zijn van de heer Promo ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op dinsdag 11 april 2006 om 17:42:
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat in mei alles wordt bekend gemaakt van de Nintendo Revolution en dat Promo z´n album, die ook in mei gereleased wordt, misschien wel heel toevallig The Revolutionist noemt ?
Zou dit een commerciele stunt zijn van de heer Promo ??laatste aanpassing 11 april 2006 17:50

Hmm nou nee denk ut niet
Ik denk dat oom Promo niet zo veel Interesse heeft voor nintendo
Waarschuw beheerder
Het is ook niet al te serieus bedoeld.
Werkzaam bij JefQrew
Artiest {SHOWLIST artist 172385, 43071, 56179}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 00erik1 op dinsdag 11 april 2006 om 13:27:
ieder zijn mening :yes:, ik probeer er tenminste nog iets van te maken, ipv rechtstreeks een cd-cover kopieeren ;-)(over origineel gesproken

Je kunt proberen er iets van te maken,maar niet nodig,want het was al iets...Als het idd een afspiegeling is van jezelf,vind ik de kopie van het album een eer om als avatar te hebben..Origineel of niet..Je slaat hiermee wel veel vliegen in een klap,Revolting Against heeft al een hele tijd iets van Ruud,Bryan heeft ook vaak het echte r_AW Child logo als avatar...En ik ben pas geswitcht van de ouwe Promo kaft naar de nieuwe...Hmm,Bravo !
Waarschuw beheerder
Zal wel weer ouderwets promobeukersss!!!! zijn.
Waarschuw beheerder
deze man blijft geniale producties afleveren :yes: beetje af van die hype paar jaar terug, wat em alleen maar ten goede komt, lekker terug naar de underground (y)
maar voor de liefhebbers blijft het smullen geblazen ;)
Waarschuw beheerder
promo is zieke geest

ik durf niet ik denk dat ik toch niet ga
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb echt zin in 12 mei, dat word weer een leuk feessie ;)
Waarschuw beheerder
teering vette zin :D er zit ook een dvd bij z'n nieuwe album!!!!!!

hahaha PIETER BAAN sneller als een banaan:D wahhahaha
Waarschuw beheerder
Up to now DJ Promo (Sebastian Hoff) has released an impressive list of innovative productions, constantly amazing both friend and fo. With his fresh style he performed at numerous big events, demonstrating in effect what he stands for as a DJ and producer. Now, two years after his last album "Never Compromise", Promo is putting on the final touch to the next chapter in the evolution of his style: "The Revolutionist".

DOUBLE ALBUM
The album "The Revolutionist" contains two CDs. The first disc is mostly compiled of tracks which are considered as more party orientated. These melody-driven productions were created with the dancefloors in mind and therefor will be liked by a wide audience. CD 2 labelled "the studio" contains more experimental and darker tracks, which together give a good reflection of the innovative ideas of Promo. With this split up Promo achieved to blur musical borders and proves once again that as a producer he controls all the elements of creating innovative music.

Next to the music "The Revolutionist" also contains a DVD.

DVD
The DVD is an overview of 10 years Promo; the many performances at all sorts of events and festivals in The Netherlands and far beyond. This visual side of “The Revolutionist” is a peak over the shoulder of Promo. From the highlight at Sensation Black to an illegal rave in a factoryhall in Siberia. The wide selection of events and behind the decks moments place the viewer next to Promo himself, and give a thrilling impression of the reach of his music.

THE REVOLUTIONIST VINYL
In the slipstream of the album release a special vinyl will be available featuring 6 tracks taken straight from "The Revolutionist". With tracks from both the dancefloor orientated and the studio side of the album this release will definitely attract attention.
Waarschuw beheerder
zooooooooo das iets om naar uit te kijken B)
Artiest A-Lee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op donderdag 27 april 2006 om 19:46:
zooooooooo das iets om naar uit te kijken

Zekers,Hij mag van mij snel uitkomen!!

En het vinyl lijkt me ook relax!!

:respect: voor deze man!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 20:58:
Aanwezig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Sinner op donderdag 27 april 2006 om 21:44:
bagger

a joh ga toch lekker naar trance energy

damn mensen wat wil ik die nieuwe cd van promo graag hebben zeker vol zieke stuff :jaja:

Promo de nummer 1 in syko muziek :respect:

Waarschuw beheerder
het is zo'n partyraiser die gast syco... die houd ­alleen daarvan want hij is zo de beste NOTTTTTTTTT­TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 18:29:
is promo vet , is trouwens één van de enigste DIE VET BLIJFT !!!

:O dan moet ie op dieet! :P

Ben benieuwd! gaan t meemaken in de melkweg!
Heb er zin in! :D
Artiest {SHOWLIST artist 60412, 60941, 55791, 48266}
Waarschuw beheerder
kan niet wachten op dit dik feestje...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zondag 30 april 2006 om 16:09:
Uitspraak van Iloontjuh op zondag 30 april 2006 om 14:30:
is promo vet , is trouwens één van de enigste DIE VET BLIJFT !!!

juist en punt uit:)

Naja, t is iig dj E-Rick .. dat die gast nog achter de DJ Booth past man :frusty:

Uberhaupt moeten ze die gast afschaffen. Hij is de Dutchbad van het Noorden.
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
Waarschuw beheerder
het klink erg TE goed over zijn Cd .....dat die maar heel erg snel uitkomt .....b)

Waarschuw beheerder
wat kosten die kaarten in de voorverkoop dus incl fee? bij een Free Record of postkantoor?

Waarschuw beheerder
Ik heb vanmiddag een kaartje gekocht bij het postkantoor, totaalbedrag was € 19,35 :)

Waarschuw beheerder
thnx Sander, ik wil graag gaan maar niemand van mijn groepje gaat, althans een maat van me waar ik vaker mee naar feesten ga die gaat wel, alleen die is ff op vakantie dus die heb ik nog niet gesproken
Waarschuw beheerder
Promo draait een uur of 2,5
eerst een dj set, van oud tot nieuwe nummers.
Daarna een uur Live.

Waarschuw beheerder
of je luistert gewoon MoH Radio :P
Waarschuw beheerder
haha idd ik zit ook al te luisteren