Partyflock

Forumonderwerp · 844770
Waarschuw beheerder
Alweer anderhalfjaar sinds Never Compromise en gezien de laatste twee promo-vinyltjes beloofd dit album veel goeds. Promo heeft de laatste tijd wat weinig (in Nederland) opgetreden, wat betekent dat de muziekant nogal wat uurtjes in de studio heeft doorgebracht. Ik ben erg benieuwd!
Bron: http://www.djpromo.nl/

Artiest Basztard
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scorpia op zondag 19 maart 2006 om 13:03:
wanneer komt nou die line-up!

Ja inderdaad, want het feest is al over 8 weken en zo lang heb ik echt nodig om te beslissen of ik wel of niet ga ....
laatste aanpassing

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk gewoon een greep uit de TTM stal, en niet al te moeilijke shit. Als je ziet wat er gedraaid gaat worden : Hardcore. Bij TTM zegt me dat al genoeg, dus D-Passie, Alex F, misschien Osiris & Thee Junky. Qua herrie zal t dus wel meevallen denk.

Maar gewoon aanwezig zijn, en luister wat de man gaat brengen :)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
waar hang jij uit!?

Op andere feesten dan jij blijkbaar ;P

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 20:12:
Maar gewoon aanwezig zijn, en luister wat de man gaat brengen

Waarschuw beheerder
Ik denk gewoon een greep uit de TTM stal, en niet al te moeilijke shit. Als je ziet wat er gedraaid gaat worden : Hardcore. Bij TTM zegt me dat al genoeg, dus D-Passie, Alex F, misschien Osiris & Thee Junky. Qua herrie zal t dus wel meevallen denk.

Maar gewoon aanwezig zijn, en luister wat de man gaat brengen

Daarom, zoiets als de label night van afgelopen zomer.
Werkzaam bij JefQrew
Artiest {SHOWLIST artist 172385, 43071, 56179}
Waarschuw beheerder
2 edities geleden vond ik de lineup van Club r_AW niet zo daverend,op een stormtrooper & unexist na dan..Maar heftig uit mn plaat gegaan daarzo...

Maak je niet druk over de line-up,de man weet hoe een feestje gegeven moet worden :D

Waarschuw beheerder
Uhmm ja, ik weet niet of X en jij nu tegen mij praten maar mijn opmerking (zo'n 4/5 posts eerder) was in ieder geval sarcastisch.
Waarschuw beheerder
Ja eigenlijk zijn ik en =X= van die supergeheime personeelsleden van TTM,die iedereen ervan moeten overtuigen dat ze moeten komen,en we zagen je sarcasme al vanaf een kilometer aankomen ;)...

D-Passie

Thee Junky

Hij kent ze zelfs bij hun echte namen :D :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op maandag 20 maart 2006 om 08:46:
Ja eigenlijk zijn ik en =X= van die supergeheime personeelsleden van TTM,die iedereen ervan moeten overtuigen dat ze moeten komen,en we zagen je sarcasme al vanaf een kilometer aankomen ...

Gelukkig :).
Waarschuw beheerder
Zeker 2 donderdagen een cursus 'Hoe zie ik sarcasme aankomen vanaf een kilometer afstand?' gevolgd,dus ja makkie ;)
Waarschuw beheerder
TTM Labelnight gemist door omstandigheden... Maar hier kijk ik wel naar uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op maandag 20 maart 2006 om 08:46:
Ja eigenlijk zijn ik en =X= van die supergeheime personeelsleden van TTM

nu niet meer :P

release party wordt sykOoO hahahaha AEWxSHGADYGDUKSAGKCUFSGIUDFESHILF
Waarschuw beheerder
Ik vind dat dj PROMO wel eens wat snellere tracks mag produceren want in de FILESTYLE vind ik die nummers 10 tot 20 bpm te laag staan !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind Corruptor op dinsdag 21 maart 2006 om 14:32:
Ik vind dat dj PROMO wel eens wat snellere tracks mag produceren want in de FILESTYLE vind ik die nummers 10 tot 20 bpm te laag staan !

Ja maar, zijn stijl is nou eenmaal niet snel. Misschien beter iets anders draaien als 't snel moet ?

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, shit happens. Netzoals dat je DJ Paul beschuldigt dat ie geen IDM & Breakcore maakt ... :nocheer:

En anders mail je m lekker ff: promo@thirdmovement.nl ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 16:19:
Netzoals dat je DJ Paul beschuldigt dat ie geen IDM & Breakcore maakt ...

Ja dat vind ik echt kut, want de IDM van Angerfist zou zo lekker passen bij de 200 BPM Breakcore of Drum 'n Bass van Paul.
Waarschuw beheerder

wel nee klinkt goed zo lekker aggresive hmmmm hahah

veer al fuck them followers idiaal!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 16:19:
Idd, shit happens. Netzoals dat je DJ Paul beschuldigt dat ie geen IDM & Breakcore

laat dj paul maar gewoon happy hardcore maken das meer zijn kant .

Waarschuw beheerder

Stab your brain remix
Don't be fuckin' with my shit
Messin with yo mind

toch niet de langzaamste lijkt me, en verder doet Promo gewoon waar die zin in heeft en gaat niet als dhr Masker ineens sneller produceren omdat dat hip is B)

Waarschuw beheerder
donateur
Hummerstuntin, Cheating Bitch ..

Waarschuw beheerder
Message to the Majors
Someone to hate
Statement of Power
Everything gained, nothing to loose

enz.
Waarschuw beheerder
Don't be fucking with my shit is in een wat D-Passion trand. Die synth zaagt door je kraakbeen :vaag:

Uitspraak van actief op dinsdag 21 maart 2006 om 18:41:
toch niet de langzaamste lijkt me, en verder doet Promo gewoon waar die zin in heeft en gaat niet als dhr Masker ineens sneller produceren omdat dat hip is

En dat maakt Promo held.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knits op dinsdag 21 maart 2006 om 18:55:
En dat maakt Promo held.

True!
Waarschuw beheerder
Promo maakt veel goeie nummers in korte tijd. Dan ben je toch wel muziekaal begaafd hoor !
Waarschuw beheerder
Toch langzaam aan wel benieuwd welke TTM DJ's aanwezig zullen zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op woensdag 22 maart 2006 om 10:10:
Promo maakt veel goeie nummers in korte tijd. Dan ben je toch wel muziekaal begaafd hoor !

dat wil niet altijd zeggen dat die nummers ook te pruimen zijn, nu is dat toevallig bij Promo wel het geval maar kijk naar een Tieum o.i.d, die brengt iedere week wel een vinyl uit, kan nou niet echt zeggen dat ik zijn spul te pruimen vind
Waarschuw beheerder
Man hou toch op. Tieum brengt echt niet elke week een vinyl uit.

Waarschuw beheerder
bij wijze van..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knits op woensdag 22 maart 2006 om 17:13:
Man hou toch op. Tieum brengt echt niet elke week een vinyl uit.

Nee, maar wel een stuk of 30 per jaar en erg veel soeps(kwalitatief gezien + op smaak beoordeeld) zit daar niet veel tussen natuurlijk.
Waarschuw beheerder
promo :respect: als de line up ook nog mee zit ben ik hier denk zeker bij :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 21 maart 2006 om 18:41:
toch niet de langzaamste lijkt me, en verder doet Promo gewoon waar die zin in heeft en gaat niet als dhr Masker ineens sneller produceren omdat dat hip is

:respect:
Waarschuw beheerder
Hier een nieuwe setje van Rude Awakening
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/index.jsp?showme=dj-sets
Waarschuw beheerder
Als ie idd doorgaat met ze ouwe bende dus, want vind die nieuwe industrielere kant maar niks van em, maar die ouweeee knallersssss :kwijl: en die nieuwe among de best
zijn echt party knallers
Waarschuw beheerder
k vindt de nieuwe trax ook vet hoor.
ook z'n rudie productie's vindt ik heel vet ! :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op vrijdag 24 maart 2006 om 11:38:
Hier een nieuwe setje van Rude Awakening
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/index.jsp?showme=dj-sets

Kan je dit ook downloaden of zoiets?
Waarschuw beheerder
Als ik zo luister naar r_AW001 t/m 004,of naar forward observer/r_AW 5 & 6,vindt ik zelf toch het eerste werk het groffe gedeelte,en het album meer de technokant opgaan als de industrial kant.

Wat mij betreft mogen de hits als Headhunter,Revolting Against,Kill Switch:kwijl:,Wake You From Your Boredom,Means to an end & Anger management de boventoon voeren.
What Have i left undone & Anything but ordinary vind ik nog het meest in die stijl passen,de rest gaat toch net weer een andere kant op...I Like It r_AW & Give It To You r_AW zijn echt heerlijke nummers !
Waarschuw beheerder
Het komt allemaal uit je hart, he Igor!
Waarschuw beheerder
Ja he Mano, we moeten Igo eens een keertje laten ontmoeten met z´n grootse voorbeeld PROMO !
Waarschuw beheerder
Is al gebeurd GEK...
Waarschuw beheerder
Misschien heeft de held nog een kamer te huur voor die jongen? :D
Waarschuw beheerder
Right hand of The TTM Boss...

Waarschuw beheerder
News about Dj promo release party:

[img width=100 height=100 cacheid=000c0f1c0022b4833ef4d7e51a01521cfd]http://www.thirdmovement.nl/images/news/therevolutionist.jpg[/img]

THE REVOLUTIONIST
On Friday the 12th of May the Melkweg in Amsterdam will host the Promo Album Release party, a night which completely focusses on the artist behind “The Revolutionist”. Musically you can expect a lot of diverse hardcore sounds during Promo his set this night, from up-tempo hardcore to the now legendary File-style. To present the album in a unique way Promo will perform an exclusive live act. Backed up by his 909, the tracks of the new album will reign during this moment of representation and improvisation. Even with the focus on Promo during the whole night, unannounced guests and unexpected dj battles are also to be expected. With Manu Le Malin, D-Passion and Outblast definitely showing up, this night will be one not to miss.