Partyflock

Forumonderwerp · 842944
Waarschuw beheerder
Sinds woensdag (18-01-06) heeft Opgezwolle weer een nieuwe cd uitgebracht

[img width=241 height=241 cacheid=0013a29e0002bd93f070552d1a012fbe1e]http://www.lifeofbrian.nl/img/img_nrml/Opgezwolle.jpg[/img]

de jongens uit Zwolle zijn op dit moment naar mijn mening zeker de beste in de nl'se hip-hop scene, helemaal nu met hun nieuwe release "Eigen Wereld"

al mensen die bekend zijn met deze cd ? graag uw mening 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja zeker .... maar hun nieuwe cd al gehoord ... echt een aanrader !!

verre weg de beste uit hun realeses
Waarschuw beheerder
haha (y) goedzo,

normaal houd ik hier (nl'se hiphop) niet zo van ... maar de muziek die hun produceren is echt relax ..

helemaal met een jointje :smoke:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goh leven ze nog
Waarschuw beheerder
Album is dikke sjit! Elektro stress

jaaa hahaha :respect: die mensen hebben wel stijl hoor

of die met gekke gerrard ;)

goh leven ze nog

en of !!
Waarschuw beheerder
opgezwolle b)
Waarschuw beheerder
donateur
nohw shit!
Kga m ook gelijk ff halen monday!
opgezwolle blaast je slaapkamer geraniums geheid door de ruiten naar buiten! :D
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
die gekkehuis sample wil ik nog wel ff hebbe, acapella versie dan he ;)

Waarschuw beheerder
dikke poep..Gekke Gerda.. Tjawel!!:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ked op vrijdag 20 januari 2006 om 22:37:
Elektro stress

Die is echt illlll!

Echt een té vette cd man! Echt goed!
Waarschuw beheerder
donateur
samen met je maten zwemmen in 't dolfinarium?
HARDERWIJK!!
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Benieuwd

Waarschuw beheerder
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/luisterpaal/luisterpaalalbum.shtml?10617791+26134897
Waarschuw beheerder
Gekke Gerrit wil te graag het is niet gezond :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 01:08:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12 ... album.shtml?10617791+26134897

idd..
dikke cd!
Waarschuw beheerder
Volle kracht en Regendans met Gekkenhuis zijn mijn favoriete !!

de hele cd eigenlijk wel 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog nooit iets gehoord van Opgezwolle:o
Waarschuw beheerder
wordt hard tijd dan
Waarschuw beheerder
indeed.. halen die cd..
Waarschuw beheerder
hij is al te downloaden! beter komt er iemand met die link op de proppen

Waarschuw beheerder
donateur
:respect:GAADET?!!?!:respect:
Waarschuw beheerder
w'rom 'n link als je gwn alles van LIME kan hale.. mja originele hoes / cd vind k toch aantrekkelijker voor de verzameling..
Waarschuw beheerder
vooral als je die limited edition hebt weten te kunnen bemachtigen
Waarschuw beheerder
Kep ut album net binne, dikke shit! :respect:
hier heb ik echt op gewacht :D
Alle andere nederhop valt in het niets bij Opgezwolle..

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 11:48:
Ik heb nog nooit iets gehoord van Opgezwolle

ga je schamen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
opgezwolle de volle is echt de shit inderdaad.
ben net et laatste nummer met de volkszanger bert vrielink aan et luisteren.
kippenvel werk!(Y)

luister em op de luisterpaal of koop em, deze cd is de duisterste uit de opgezwolle geschiedenis, en nu vind ik em al 1 van de leipste.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb wel een link, maar ik ga 'm niet geven!

deze c.d. is zo goed dat ik vind dat iedereen 'm maar orgineel moet kopen!!:cheer:
ga ik ook doen overigens
Waarschuw beheerder
Hele vette cd! Ga hem zeker halen :D
Waarschuw beheerder
ik vind ook dat je deze cd in de winkel moet komen ma voor diegene die hem tg wil downloaden hij zal binnenkort ook wel op soulseek staan

Waarschuw beheerder
Heb de limited edition gehaald, hij is de 20 euro zeker waard. Schitterend artwork, echt klasse werk van de jongens van hotel. En de cd... tjah, superlatieven schieten te kort: ge-wel-dig! Favo-tracks? Hoedenplank, gekkenhuis, regendans en elektro stress. Die laatste is echt briljant, vaag maar ontzettend vet.
Waarschuw beheerder
Hardpleasure!!

Line-up:

Lunatic vs Miss Hysteria 23.00 - 24.00
The Rapist 24.00 - 01.00
Partyraiser 01.00 - 02.00
Endymion 02.00 - 03.00
Buzz Fuzz 03.00 - 04.00
Ren vs Wacko 04.00 - 05.00
DaY-már 05.00 tot einde

Hosted by MC Da Mouth of Madness!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van klaver op vrijdag 20 januari 2006 om 22:41:
goh leven ze nog

die nieuwe opgezwolle, die nieuwe kubus biets, duurt et iets langer dan is dat te snappen want ze zijn musici!

b)
Waarschuw beheerder
oftewel als je er eenmaal achter bent ...dan is het gruwelijk :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van cmd op zaterdag 21 januari 2006 om 18:59:
ga je schamen

Is echt zó erg??:o

Ik vind N3d3rh0p verschrikkelijk, vandaar dat ik me er nooit verdiept heb en bij de naam "Nederhop" al m'n oordeel klaar heb :$ :P

Waarschuw beheerder
donateur
Zooo de re4acties.....

Ze zijn volgens mij écht goed ...

Ik ben nu wel heel erg benieuwd eigenlijk :d

Hebben ze wel eens in de top 40 gestaan ofzo??? Of willen ze uit princiepe niet die commerciele kant op?? Dan zou ik namelijk wel cool vinden van zo'n groep. Bedoel die stijl valt makkelijk knaken mee te verdienen op dit moment.
Waarschuw beheerder
heb hem gedownload en hij klinkt idd heerlijk :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geeen top40

haha pure underground ...dat maken ze zo speciaal ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 02:44:
Hebben ze wel eens in de top 40 gestaan ofzo???

wat wel een bekend nummer is is met jawat zwarte koffie die is wel met regelmaat op tv geweest ;) maar der zijn genoeg mensen die ze niet kennen :) je moet der van houden vind ze erg goed :jaja:
Waarschuw beheerder
ja precies ... niks aan toe te voegen hehe B)

Waarschuw beheerder
'Tjappies En Mammies' was destijds ook vrij bekend.
Waarschuw beheerder
er komen zat clipjes van hun voorbij op de box ma op tmf en mtv zou je ze niet gauw zien
Waarschuw beheerder
want dit zijn mannen die klappen met andere shit!

Waarschuw beheerder
Ze hebben wel in de top 40 gestaan hoor, ze zijn gewoon bekend, mijn broertje kent ze, en dat is voldoende bewijs om te zeggen dat ze niet ''underground'' zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had een collegaatje, zelf ook rapper (Cd komt rond juni uit) en die had het altijd over die gasten!
Ik ben wel benieuwd wat het is ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 17:38:
Ik ben wel benieuwd wat het is ..

als je van die muziek houd dan is het zeker een aanrader :jaja:
Waarschuw beheerder
underground of commercieel, maakt me geen ene kut uit

zolang het maar lekker klinkt en dat doet het!

Waarschuw beheerder
zolang het maar lekker klinkt

amen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick: op zondag 22 januari 2006 om 17:44:
zolang het maar lekker klinkt en dat doet het!

precies :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
als je van die muziek houd dan is het zeker een aanrader

Linkje even beluisterd .. Klinkt idd wel lekker, maar is toch niet mijn muziek :)
Waarschuw beheerder
het blijven koningen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ked op vrijdag 20 januari 2006 om 22:37:
Album is dikke sjit! Elektro stress :-D (y)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 23:50:
Die is echt illlll!

Echt een té vette cd man! Echt goed!

Juist ja (Y).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
Buitengewoon sterke opvolger.. en hoemeer je hem luistert, hoe beter hij wordt. Gekkenhuis, Made in NL, Park, vette beats, meer duister geluid, nogsteeds scherpe teksten.. Dit is echt heel prettig luistermateriaal.
Waarschuw beheerder
heb gister delic ff bedankt voor dit kunstwerkje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chantalu op zondag 22 januari 2006 om 22:50:
wie?

in welke grot heb jij geleeft afgelopen 3 jaar?

Waarschuw beheerder
heb em nu opstaan
deze gasten zijn egt geweldig
bijna al hun producties zijn het waard om te beluisteren
inclusief al die gappies met wie ze nog meer rappen
kubus, duvel etc
Waarschuw beheerder
vergeet "Jawat" niet ;)

Ze hebben wel in de top 40 gestaan hoor, ze zijn gewoon bekend, mijn broertje kent ze, en dat is voldoende bewijs om te zeggen dat ze niet ''underground'' zijn.

ja mischien niet helemaal, maar goed, doet er eigenlijk ook niet toe :P ze komen gewoooon weer te hardd B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hij is al te downloaden! beter komt er iemand met die link op de proppen

ik heb wel een link, maar ik ga 'm niet geven!

deze c.d. is zo goed dat ik vind dat iedereen 'm maar orgineel moet kopen!!
ga ik ook doen overigens

Inderdaad!! Deze cd MOET je gewoon origineel kopen.. dit verdienen die gasten gewoon, want dit album is gewoon GOED.

Hebben ze wel eens in de top 40 gestaan ofzo??? Of willen ze uit princiepe niet die commerciele kant op?? Dan zou ik namelijk wel cool vinden van zo'n groep. Bedoel die stijl valt makkelijk knaken mee te verdienen op dit moment.

Maar ze zijn helemaal niet commercieel ingesteld. Zo hoort het ook.
Het publiek waar opgezwolle zich op richt, is ook niet breed. Alleen voor de liefhebbers van Nederhop.

Dit is gewoon lekkere muziek.. Goede, droge, humoristische teksten met heerlijke duistere beats door delic.. gewoon HEERLIJK.. als je heerlijk in de auto zit of met een paar maten op de bank met een jointje..

De nieuwe cd is gewoon een zware verbetering op Vloeistof.. Veel muzikaler als je hoort wat voor intrumenten er wel niet zijn gebruikt..

Op de box zul je een paar clips van ze tegenkomen.. hoedenplank en verre oosten en rustig van de vorige cd.. maar dat was het dan ook wel..

Deze gasten zijn gewoon normaal en denken niet aan geld maken met hun muziek.. alleen kwalitatieve goede muziek.

live zijn ze ook te gek.. :D

mijn favos van de nieuwe cd.. hoedenplank (wel veelste veel gehoord al.. :D), Gekkenhuis (vooral met jawat), Eigen wereld, Passievrucht/Bosmuis (vooral het stukje met Duvel Duvel.. wat een vent.. :D), Gebleven, regendans, Park..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vinden kullie Opgezwolle beter dan Ali B ??

Waarschuw beheerder
ja
Waarschuw beheerder
Deze gasten zijn gewoon normaal en denken niet aan geld maken met hun muziek.. alleen kwalitatieve goede muziek.

live zijn ze ook te gek..

mijn favos van de nieuwe cd.. hoedenplank (wel veelste veel gehoord al.. ), Gekkenhuis (vooral met jawat), Eigen wereld, Passievrucht/Bosmuis (vooral het stukje met Duvel Duvel.. wat een vent.. ), Gebleven, regendans, Park

ey Joy denk al waar blijft toch die reactie 8) maar ben het helemaal met je eens man ... niks aan toe te voegen :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 13:36:
Opgezwolle beter dan Ali B

Ik vergelijk Korsakoff qua skills toch ook niet met Mark N? :o :o

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=19 height=19 cacheid=0005274a0004b302c39a52c51a0130c1ca]http://miau.idv.tw/msn/Emoticons/nerd_smiley.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Nog niets van gehoord, ben ontzettend benieuwd.
Waarschuw beheerder
Vinden kullie Opgezwolle beter dan Ali B ??

Is Barcelona beter dan IJsselmeervogels?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zeg niks.. want ik ben de enige in dit topic die negatief over ze denkt en ik wil niet door 300 PF'ers de grond in getrapt worden :D
Waarschuw beheerder
Waarom vind je ze niks? Ben benieuwd naar je argumenten

Waarschuw beheerder
me too

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op maandag 23 januari 2006 om 14:29:
Waarom vind je ze niks? Ben benieuwd naar je argumenten

ik hou gewoon totaal niet van die stijl van muziek, r&b, hiphop gangsta rap ik vind het allemaal nix :no: kank ook niks aan doen :P

Waarschuw beheerder
en dan heb ik het nog niet eens over lange zwans en baas bosnie :D
Waarschuw beheerder
Ik had iets sterkers gehoopt.
Ken je veel nummers van Opgezwolle dan?
Op basis waarvan vind je juist Opgezwolle 'slecht'?

Ik houd ook niet van die commerciële in 1minuut klaarmoppiemeenaardiemenzuid crap.
Teksten van Rico en Stickert zijn echter andere teksten met inhoud.
laatste aanpassing

Artiest XL
Waarschuw beheerder
:respect: Regendans :respect:

Waarschuw beheerder
wat zijn de beats weer strak.. :| Ogen open.. (L)

heb em nu 2 keer geluisterd, en zal zeker weer een favoriet worden..

dikke dikke shit.. :respect:
Waarschuw beheerder
heb m nu de eerste x geluisterd en hij is vet (Y)maar voor een beter oordeel moet ie ff een paar keer opgestaan hebben
Waarschuw beheerder
Super vette cd!
Waarschuw beheerder
Opzeker ille shit, die cd! (y) _O_

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind er weer geen reet aan.
Maargoed, ik hou nou eenmaal niet van rap..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 02:41:
Ik vind N3d3rh0p verschrikkelijk, vandaar dat ik me er nooit verdiept heb en bij de naam "Nederhop" al m'n oordeel klaar heb

Heb er ook niets mee, maar dit klinkt gewoon echt goed. Komt ook omdat ze geen amerikanen proberen na te doen, gaat gewoon over normale dingen, maar ook als er alleen maar onzin uitkwam, is het ritme geweldig.

Deze cd trouwens nog niet gehoord...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Opgezwolle is dope shit! no doubt!

Vind hun momenteel met Jawat de beste mc's. Lekkere beats idd en scherpe teksten. Maar heb dat nieuwe album dus nog niet gehoord maar ga t zeker checken want zo te horen is ie dodelijk!

Ali b Yes R baas b en lange frans! Das commerciele shit. leuk voor die gasten dat ze er hun brood mee verdienen maar is voor kids en mij te fantasieloos!

Waarschuw beheerder
nah, commerciele shit...

ik had net ff de Box aanstaan en daar kwam opgezwolle ook 3x in een kwartier langs. Dus ik denk dat commercieel niet echt het goede woord is.
Het is gewoon inhoudsloos. Goedkope raps en iedereen heeft hetzelfde petje op.
Opgezwolle distancieert zich door hele scherpzinnige teksten en vergelijkingen te maken.

Ik vind Jawat ook de beste artiest van het moment. Zijn live optreden in de Tivoli was heel agressief en vol energie. Ik vind dat het meer een podium artiest is dan een studio artiest.
Waarschuw beheerder
Vind hun momenteel met Jawat de beste mc's

Me too

ik had net ff de Box aanstaan en daar kwam opgezwolle ook 3x in een kwartier langs. Dus ik denk dat commercieel niet echt het goede woord is.
Het is gewoon inhoudsloos. Goedkope raps en iedereen heeft hetzelfde petje op.
Opgezwolle distancieert zich door hele scherpzinnige teksten en vergelijkingen te maken.

:respect:

Ik vind Jawat ook de beste artiest van het moment. Zijn live optreden in de Tivoli was heel agressief en vol energie. Ik vind dat het meer een podium artiest is dan een studio artiest.

Mwa..
Vind je dat zijn nummers niet overkomen op cd?
Ik vond ze de laatste keer in Tivoli sterk en ik vind ze
op cd/mp3 ook gewoon sterk.

Waarschuw beheerder
Kapot goed album, zo hoort het...electro stress, originele shit...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die gasten van Opgezwolle zijn voor mij de meesters uit het verre oosten.. en ook de enige redenen dat ik naar nederhop luister, want voor de rest hou ik me togmeer bezig met house muziek;)

Aangezien ikzelf ook vaak in de studio zit te klooien en altijd geinteresserd ben in vernieuwende muziek trokken ze gelijk mijn aandacht.
Hun teksten, maar vooral de vette en sfeervolle beats en zeer originele en creatieve producties hebben mij een aantal jaren geleden gelijk fan gemaakt..

Kvind ze 'n belofte voor de toekomst:) en er loopt goed producerstalent rond in zwolle;)
Waarschuw beheerder
Voor mij zijn ze zeker geen belofte meer.
Meer een gevestigde naam.
Talenten en beloftes moeten zich nog waarmaken,
Opgezwolle levert al jaren topprestaties.
Waarschuw beheerder
idd, waren al goed maar worden nog beter :yes:

heb hem de laatste dagen 24/7 opstaan, echt te lekker! (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik had niet verwacht dat ze zo goed zouden komen weer, ik dacht dat dat album met duvel en jawat, microphone colossos een beetje hun laatste inspiratie was, maar dit was gelukkig niet zo... Die tekste zijn briljant, hoop alleen niet dat ze te commercieel worden...
Waarschuw beheerder
Ze maken idd goede teksten ja. OOk zit het beat-gehalte redelijk in orde. Maar rapmuziek is verder totaal mijn ding niet...

Waarschuw beheerder
Ben m nu aan effe vlug aan het doorluisteren, leuk cd'tje (y)
Waarschuw beheerder
hoop alleen niet dat ze te commercieel worden...

Er is een verschil tussen commercieel worden/gaan.

En muziek maken dat uiteindelijk een groter publiek aanspreekt naar verloop van tijd.

Steeds meer mensen waarderen de dingen die Opgezwolle doet.
Maar of zij daadwerkelijk ook singles gaan kopen is een tweede. Opgezwolle maakt muziek met inhoud en wanneer dat een groter publiek aanspreekt dan is dat hun verdienste. Commercieel gaan is voor mij een breed/te vaag begrip.

Waarschuw beheerder
ik hou gewoon totaal niet van die stijl van muziek, r&b, hiphop gangsta rap ik vind het allemaal nix kank ook niks aan doen

gangsta rap? :-/ kan me herinneren dat rico nog rapt:
het is nederland mannetjes, dit is geen westside (pimp rappers)

Waarschuw beheerder
COmmercieel is gewoon dat iedereen er over spreekt, dat er dus over 2 maanden mensen naar me toe gaan komen die zeggen heb je Gekkenhuis gehoord van opgezwolle, terwijl ik m al uit mn hoofd ken, daar houd ik nie zo van, dat bedoel ik met commercieel...

Nog een leuk stuk van van kooten en van bie erin verwerkt, echt stoer die dingetjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 13:31:
Dit is gewoon lekkere muziek.. Goede, droge, humoristische teksten met heerlijke duistere beats door delic.. gewoon HEERLIJK.. als je heerlijk in de auto zit of met een paar maten op de bank met een jointje..

Inderdaad, kwam de luisterpaallink ergens tegen, kende ze wel van naam maar hand nog niks gehoord van ze. Maar nadat ik het nieuwe album via de 3voor12 luisterpaal heb beluisterd moet ik wel zeggen dat het idd dikke shit is. Lekkere beats en ook goede teksten idd, er is niks mis met een kritische beschouwing op sommige zaken. :)
Als het album afgelopen is heb ik meteen de neiging om hem opnieuw aan te zetten. :) Zegt wel genoeg denk ik (en ondertussen maar eens wat ouder werk van ze gaan checken).

En idd heerlijke muziek voor in de auto, in de trein (ondertussen naar buiten starend) of thuis op de bank met een jointje (en dat zeg ik terwijl ik zelf helemaal niet blow ofzo :o).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik, ik kende ze wel van naam maar had nog nooit iets van ze gehoord... Luister Vroeger en nu van dat album dan...
Waarschuw beheerder
opgezwolle maakt tg plaatjes in de hoop dat mensen die gaan kopen, als veel mensen je muziek goed vinden je plaatje kopen mag je dan niet trots zijn.
volgens velen hier blijkbaar niet want dat worden ze te commercieel.
als je niet commercieel wilt zijn moet je nix uitbrengen op cd en op die hoek van de straat blijven staan zodat alleen je wijk je kent
Artiest {SHOWLIST artist 13831, 87452, 169701}
Waarschuw beheerder
super cd! gekkenhuis mijn favoriet!
Waarschuw beheerder
donateur
idd, het blijft toch gewoon de "underground" hiphop click van nederland en dat mag van mij zo blijven... het is nog steeds geen mainstream hiphop, laat iedereen maar naar zielige shit van lange frans en baas b en dergelijken luisteren, ik luister wel naar goede nederhop...
Waarschuw beheerder
Steeds meer mensen waarderen de dingen die Opgezwolle doet.
Maar of zij daadwerkelijk ook singles gaan kopen is een tweede. Opgezwolle maakt muziek met inhoud en wanneer dat een groter publiek aanspreekt dan is dat hun verdienste. Commercieel gaan is voor mij een breed/te vaag begrip.

helemaal mee eens ...

idd, het blijft toch gewoon de "underground" hiphop click van nederland en dat mag van mij zo blijven...

dat blijft denk ik ook wel zo :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja bushes je hebt gelijk, ik omschreef het alleen anders, maar ik hoop niet dat ze op tv komen net als baas b en lange frans, interviews op tmf enzo robert jensen heel de ellende
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Brainpower wou een nummer met Opgezwolle maken maar dat heeft Opgezwolle afgewezen.
Lange Frans en Baas B wouden met Opgezwolle een remix maken op het land van.. heeft Opgezwolle ook afgewezen.

Antwoord heel simpel. Voel die shit niet, het is ons ding niet!

Waarschuw beheerder
ja idd dat vind ik echt vet van opge dat ze daar nee tegen zeggen dat maakt ze uniek
Waarschuw beheerder
SU-PER! Delic maakt echt de dikste beats van alle Nederlandse hiphop producers.. laat daar geen twijfel over mogelijk zijn!

Rico en Stickz zijn allebei ook nog es superMC's.. goeie combinatie dus!

Zeker een delicatesse voor je hoedenplank, hun nieuwe CD ;).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BadTrip op donderdag 26 januari 2006 om 14:27:
Lange Frans en Baas B wouden met Opgezwolle een remix maken op het land van.. heeft Opgezwolle ook afgewezen.

Opgezwolle komt met 'Made In NL/NL Door', dus het was een slimme zet om niet met die pipo's in zee te gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
damn wat is die beat van het nr. Eigen Wereld dik, kga bijna out...

Waarschuw beheerder
Die Jomanda-achtige vocals op het begin zijn ook echt %)=(Y)!
Waarschuw beheerder
Elke keer als ik m luister wordt ie weer beter :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 22:42:
Opgezwolle komt met 'Made In NL/NL Door', dus het was een slimme zet om niet met die pipo's in zee te gaan

mwah ze worden nog niet genoeg afgezeken
doe mij dan maar jawat - tisnietwatjeziet als je n vette diss van tmf-negers wil horen :)
Waarschuw beheerder
damn wat is die beat van het nr. Eigen Wereld dik

hahaha jaaa die is echt erg B) eerste x luisterde ik em 3x achter elkaar :P

Waarschuw beheerder
mwah ze worden nog niet genoeg afgezeken
doe mij dan maar jawat - tisnietwatjeziet als je n vette diss van tmf-negers wil horen

Tisnietwatjeziet is van Duvel man kom op
Waarschuw beheerder
tisnietwatjeziet is echt wel van jawat nummer 3 op ut zwarte aap

Waarschuw beheerder
oo sorry man hij is van duvel en jawat samen, het eerste stuk is van duvel,maar verder had ik m niet geluisterd daarom...

Waarschuw beheerder
Meesterlijke cd!! Ik dacht dat het moeilijk was om de vorige 2 te overtreffen, maar aan de andere kant wist ik ook wel dat Delic gewoon een fokking professor is als het op beats aan komt :respect: Maar dat die met zo'n lekkere shit aan kwam zetten had ik ook weer niet verwacht! Muchos gracias amigo!! (Y)

Deze cd is nog duisterder, donkerder en grimmiger, en de teksten zijn nog sterker en scherper :yes: En de gastoptredens zijn ook behoorlijk gevaarlijk! Jawat, Shyrock & Bertje (Y)(Y)

En iedereen die zegt dat deze cd niks is hebben duidelijk geen verstand van muzikale kwaliteit, sfeer, gevoel originaliteit en melodien

Waarschuw beheerder
Morgen lekker naar Buitenwesten in Amsterdam!!

heb er weer zin in.. lekker lauw, lekker lossss!
Waarschuw beheerder
totaal niet mijn stijl dit!! maar er springen soms albums uit!!

errug vette teksten :)!!
vooral nummer 14 doet me goed : gerrit :D!!

Waarschuw beheerder
Ben zeker benieuwd!!!
Meteen fixen die tracks...
Hardcore/Darkcore DJ, maar tussendoor is opgezwolle toch heerlijk om te chillen! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heel dik album, eindelijk de kans gehad om alle tracks achter elkaar te horen dit weekend. :respect:

Waarschuw beheerder
Damn, te relaxed!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zondag 29 januari 2006 om 17:30:
Heel dik album, eindelijk de kans gehad om alle tracks achter elkaar te horen dit weekend. :respect:

Ik luister hem nu elke dag als ik fiets. (2x45 min ofzo) Dus ik heb hem nu vaak gehoord. En ik geniet er nog steeds van. Vooral 'Hoedenplank, 'Gekkenhuis', 'Park' en 'Balans' zijn echt lekker om vaker te horen!

Waarschuw beheerder
Ik hoorde van een vriend van me dat Eigen Wereld na 1 week op de 4e plaats staat in de charts voor Beste verkochte albums.. ()Y:D
Waarschuw beheerder
't is allemaal psychisch d'r is geen competitie, op en top conditie, freak muziek competitie.. Voer voor je hoedenplank tast toe proef die WOOFER..!
Waarschuw beheerder
Ik luister hem nu elke dag als ik fiets. (2x45 min ofzo) Dus ik heb hem nu vaak gehoord. En ik geniet er nog steeds van. Vooral 'Hoedenplank, 'Gekkenhuis', 'Park' en 'Balans' zijn echt lekker om vaker te horen!

Vanaf zaterdag/zondag heb ik hem nu ook iedere dag geluisterd. Ik begin er nu aardig in te komen.
Waarschuw beheerder
Ik heb een stukje van het album geluisterd, maar ik trok het niet.

Beste uit NL zijn ze sowieso niet, Supercharger!
Waarschuw beheerder
Echt wel de beste :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook het album gehaald en t klinkt weer rete-strak!
Zeker zo goed als vloeistof!
Goeie texten en heerlijke flow's....:D
Waarschuw beheerder
naar mijn mening zijn ze zeker de beste van Nl, B)
Waarschuw beheerder
Het beste van is natuurlijk een rare benaming voor iets.
Net als mensen zeggen Tiesto is de beste dj vd wereld.
Ali B is de beste Rapper van Nederland
etc

Opgezwolle is erg sterk in de Nederhop er zijn weinig artiesten die het op zo'n niveau blijven doen.
Dat is één ding dat zeker is.

Waarschuw beheerder
da phool je hebt gelijk, het is een mening, ik vind dat ze de beste van nederland zijn, maar dat zeiRobn ook toch...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
in NL (y)
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik ff niet snap is, wie maakt nou de beats, delic, of kubus? of zijn dit een en dezelfde persoon?
Waarschuw beheerder
Opgezwolle = Sticks, Rico en Delic

Sticks, Rico --> op de mic
Delic --> producer/dj

Kubus is ook een producer maar zeker niet dezelfde als Delic
Kubus heeft wel nummers met sticks, Rico gemaakt. Staan op de cd Buitenwesten.
Ook komt kubus dit jaar met een nieuw album. Kubisme volgens mij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb die cd ook maar ff gedownload,vind er niet veel aan.:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Het nummer Dipsaus is lekker spacen na een avondje stappen...

Opgezwolle :respect:
Waarschuw beheerder
Superalbum!!! Voor mij persoonlijk is Opgezwolle zeker het beste wat Nederland op hiphop-gebied heeft voortgebracht!

Waarschuw beheerder
Voer voor je hoedenplank tast toe proef die woofer ;) dope track mensen!!!
Waarschuw beheerder
dit is echt de top van de nederhop

heb het een tijdje moeilijk gehad mat dit album, omdat die toch heel wat anders is dan vloeistof of brandstof.
maar nu durf ik hem al bijna beter te noemen :), veel kippenvel plaatjes.

maar qua mic-skills vind ik brainpower toch nog wel de beste. hij is meer in staat om een verhaal te vertellen in zijn raps, waarbij het bij opgezwolle toch meer bij een verzameling van leuke zinnen blijft.

moet veel gebeuren om dit schijfje te verslaan in 2k6, morgen maar eens kopen :), echt respect dat ze hun eigen ding blijven doen en niet het amerika van nu (lange frans, baas b, ali b, opposites) of van vroegah nadoen (brain)

buitenwesten was CHAOS btw, vetste waar ik tot nu toe ben geweest. ook wel grappig om the opposites nog ff te zien in het publiek.

Waarschuw beheerder
Nu die CD aant luisteren, nu bij nummer 4, alles tot nu toe errug vet :respect:
Waarschuw beheerder
heb die cd ook maar ff gedownload,vind er niet veel aan

Wat??

Ik heb me deze keer al bijna de bushalte gemist waar ik uit moest stappen, omdat ik opging in de beats en rijms :respect:
Waarschuw beheerder
Geweldige cd en ik raak niet uitgeluisterd
Waarschuw beheerder
ga zo ff in bad zitten met een jonko erbij en deze cd op
dat is ultiem genieten
Waarschuw beheerder
Kubus is ook een producer maar zeker niet dezelfde als Delic

Heeft ook echt lekkere nummers geproduceerd (y) Ik vind "doe wat je doet" ook 1 van de betere nummers van kubus/opgezwolle

Check ook effuh www.kubus-biets.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanavond zijn ze in Rotterdam (OFFCORSO) !

Met o.a. duvelduvel,kubus,jawat en opgezwolle zelf natuurlijk.

Denk dat ik wel effuh ga tjekkuh (y)

https://partyflock.nl/party/57542
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aanwezig, ik ben benieuwd!

En dat voor 5 euro (y)
Waarschuw beheerder
Ja !! Ech geen geld :d
Waarschuw beheerder
heb de cd gekocht :D
Waarschuw beheerder
Goeie zaak (y)
Waarschuw beheerder
goeie plaat
opgeZWOLLE shit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op donderdag 2 februari 2006 om 09:17:
Wat??

Ik heb me deze keer al bijna de bushalte gemist waar ik uit moest stappen, omdat ik opging in de beats en rijms

:D

Moet er wel bij vertellen dat ik nog niet echt de moeite heb genomen om goed te luisteren..
Ga ik zeker doen na het lezen van zoveel positieve reactie's. (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Mega CD :respect:
ma favo's zijn toch wel : Eigen wereld, hoedenplank, gekkenhuis, made in NL, vroeger-nu
mja eigenlijk is gewoon heel de CD master :respect:
laatste aanpassing
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 23:24:
hoedenplank

Voer voor je hoedenplank, tast toe, proef die woofer!
Heerlijk nummer.. Dat electronische nummer is ook vet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 23:24:
hoedenplank

dies zkr te chill, lekkere beat :yes:

Waarschuw beheerder
Na nog meer luisteren: echt VETTE CD!
Waarschuw beheerder
Gister was vette shit in offcorso! jawat en sticks! :respect:
Waarschuw beheerder
Na meer als een uur in de rij te hebben gestaan, en nog zeker een uur had gemoeten, zijn wij er maar vandoor gegaan. :(

Offcorso had hier misschien niet opgerekend, maar wat was de ingang slecht geregeld (n)
Waarschuw beheerder
ja was bijna niet te doen, ik heb ook 3 kwartier in de rij gestaan! garderobe was ook waardeloos! maar de show van jawat, delic, kubus en sticks maakte alles goed!

Waarschuw beheerder
Ik hem niet gedownload gelijk kopen die handel

die shit is lauw,

ik vind het echt een heerlijke cd lekker duister en de teksten zijn zoals altijd erg goed,
Waarschuw beheerder
Die rij ging helemaal nergens over.
Wij stonden helemaal achteraan netjes te wachten en toen ging iedereen voor de deur aanschuiven. Daar kregen we dikke schijt van en zijn daar ook maar voor gaan dringen.

Bijna een uur moeten wachten, maar we hebben gelukkig nog groot deel van Duvel Duvel gezien (y)

Uitspraak van D-Block op vrijdag 3 februari 2006 om 12:44:
maar de show van jawat, delic, kubus en sticks maakte alles goed!

Heerlijke show!!!!
Lekker lossss :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
24 maart naar doornroosje in nijmegen!!
Waarschuw beheerder
24 maart naar doornroosje in nijmegen!!

:no: :no: 24 Maart komt allen naar Magnifique ;) :woepwoep:
Waarschuw beheerder
ik heb ''m wel, maar moet nog eens goed voor gaan zitten !! beats klonken op eerste gezicht aardig !!

Waarschuw beheerder
ik ken maar 1 nummer met mede opgezwolle :o

staat het nummer zwarte koffie van jawat & opgezwolle er ook op? dat is wel een leuk nummer :p

Waarschuw beheerder
Nee die staat op 'Ut Zwarte Aap' is het album van Jawat.

Eigen wereld zeker relaxt album had dit topic helemaal nog niet gezien :)
Hoge verwachtingen toch ruimschoots waargemaakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 19:44:
staat het nummer zwarte koffie van jawat & opgezwolle er ook op?

Is ook een vet nummer!
Waarschuw beheerder
donateur
Had hem een paar keer geluisterd op de luisterpaal van 3voor12.. En hij viel zeer zeker niet tegen. Waardige opvolger van Vloeistof!

En zojuist heb ik hem maar aangeschaft, kan die mooi pronken tussen mijn oude Nederhopshit bestaande uit White Wolf -en oude OP-albums! (L)
Waarschuw beheerder
eindelijk issie binne, had em 2 week gelede besteld bij de plato, klinkt vers! maarja das logisch:respect:
Werkzaam bij L&M Events
Waarschuw beheerder
gekke gerrit en gerda zijn present :respect: vet nummer...

Goeie cd heb uhm sinds gister top!

Een maat van me heeft te special edition met een compleet boekwerk erin gaaf om de hebben (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Luuk | SF op zaterdag 4 februari 2006 om 18:10:
Een maat van me heeft te special edition met een compleet boekwerk erin gaaf om de hebben

Wat is het verschil eigenlijk..? :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op woensdag 1 februari 2006 om 09:05:
Opgezwolle is erg sterk in de Nederhop er zijn weinig artiesten die het op zo'n niveau blijven doen

Zegt meer over de rest van de Nederlandse hiphop scene dan over hunzelf.

De gasten van Supercharger eten ze rauw. Is grotendeels engelstalig maar ook wat NL spul, zo hard en diep dat je er eng van wordt.

Fluister!
Waarschuw beheerder
Wat is het verschil eigenlijk

Het boekwerk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Luuk | SF op zaterdag 4 februari 2006 om 18:16:
Het boekwerk

Dan heb ik die dus zojuist aangeschaft.. Voor 15,99 nog wel! 8)
Waarschuw beheerder
netjes goeie aankoop :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op zaterdag 4 februari 2006 om 18:15:
De gasten van Supercharger eten ze rauw. Is grotendeels engelstalig maar ook wat NL spul, zo hard en diep dat je er eng van wordt.

eens.. fucking groot niveau-verschil
Waarschuw beheerder
Zegt meer over de rest van de Nederlandse hiphop scene dan over hunzelf.

Fluister!

Ja en Nee,

Ja er zijn niet veel goeie nederhop artiesten.

Nee je doet hen te kort als je zegt dat hun lyrics niet goed zijn.
Mijn mening.

Waarschuw beheerder
staat het nummer zwarte koffie van jawat & opgezwolle er ook op?

Dat vind ik zon poepnummer :S
Waarschuw beheerder
donateur
dat nr haat ik ook, zwaar zielig

Waarschuw beheerder
Vind dat juist een zwaar relaxt nummer.

Waarschuw beheerder
''Zwarte koffie, extra sterk, huppeldepup, zonder melk''

Verzin iets beters :/

Waarschuw beheerder
Haha, gekke bal. 'Ouwe kloffie, aan het werk'. Geen wonder dat je het dan zo'n hopeloos nummer vindt. Die beat is toch gewoon te lauw..

Waarschuw beheerder
haha precies ja, tekst is juist vrij sterk, maarja misschien iets te cryptisch ;)

En dan die beat (L)
Waarschuw beheerder
1 van de sterkste blijft ook "nix te verliezen"

die beat klinkt zo simpel maar wel zwaaaar relaxed B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Album is vet
In Off-Corso waren ze vet
Zwarte Koffie is juist geniaal, ff de tekst goed doornemen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op zondag 5 februari 2006 om 13:59:
"nix te verliezen"

flows,fases,shows,situaties is ook een (y) nummer:yes: net als zon btje heel microphone colossus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchmeister:D op zondag 5 februari 2006 om 15:33:
flows,fases,shows,situaties is ook een nummer net als zon btje heel microphone colossus

Inderdaad.. lekker beatje in dat nummer.. (Y) CD.. alleen jammer dat 't hoesje zo snel naar de klote gaat.. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 4 februari 2006 om 19:58:
Nee je doet hen te kort als je zegt dat hun lyrics niet goed zijn.

Heb ik nergens gezegd.
Waarschuw beheerder
Heb ik nergens gezegd.

Okee..duidelijk, dan wil ik graag mijn reactie enigzins nuanceren ;)
Waarschuw beheerder
:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het een relaxte cd. Had ook niets anders verwacht van deze gasten. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Die track Vroeger en Nu is ook echt heel vet.

Waarschuw beheerder
Ja, dat is echt een goede track.
Waarschuw beheerder
in NL is beter :p
Waarschuw beheerder
Volle Kracht is textueel ook briljant
Waarschuw beheerder
Die beat van tunnelvisie niet vergeten!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op zondag 5 februari 2006 om 13:59:
1 van de sterkste blijft ook "nix te verliezen"

die beat klinkt zo simpel maar wel zwaaaar relaxed

Uitspraak van Mitchmeister:D op zondag 5 februari 2006 om 15:33:
flows,fases,shows,situaties is ook een nummer net als zon btje heel microphone colossus

Uitspraak van D-Block op maandag 6 februari 2006 om 09:17:
Die beat van tunnelvisie niet vergeten!!

Allemaal mee eens!
Werkzaam bij Leg Breakin' Events
Artiest {SHOWLIST artist 36596, 62180}
Waarschuw beheerder
vind die "zwarte koffie" wel relaxed!
denk dat ik dit cdtje wel aanschaf!

Staat "Buitenbad" erop ?

Waarschuw beheerder
geen buitenbad... die staat wel op kubus - buitenwesten
:bah:
Waarschuw beheerder
Kwam er net achter (speurwerk op discogs ;))

Buiten westen Buitenbad... relaxte track :D

Waarschuw beheerder
psies hele dikke cd ook

toch vind ik delic-beats beter... meer sfeer... maar kubus vind ik altijd btje meer dancegericht... ook heel vet!:jaja:

Waarschuw beheerder
Kubus zit met één been in de techno ;)

Waarschuw beheerder
Ah, zker. Jij hebt de cd goed geluisterd (y)!
Waarschuw beheerder
beat van batterij is vet van kubus:)

Waarschuw beheerder
Ja die is dik. En de beat van 'Hamvraag'.

Waarschuw beheerder
wat is 't toch heerlijke muziek.. ik hoor niks anders dan albums en live shit op 3voor12 van opgezwolle en sticks..

t blijft nooit vervelen..
Waarschuw beheerder
vind juist de flow van batterij die t doet! beats van delic vind ik nog net ff van een hoger niveau dan die van kubus!
Kubus maakt zeker ook gruwelijke shit! maar vind die van delic toch nog echt een stuk dikker!!
Waarschuw beheerder
Deze cd hebben we ook aangeschaft, klinkt goed, maar moet m nog ff goed beluisteren...

Waarschuw beheerder
Delic is gewoon veel muzikaler. Zijn beats bevatten meer diepgang!

Waarschuw beheerder
t zijn vooral de geluiden die hij gebruikt/bewerkt die t m doen... veel niet voor de hand liggende sounds...
en supergeluidskwaliteit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 22:59:
t zijn vooral de geluiden die hij gebruikt/bewerkt die t m doen... veel niet voor de hand liggende sounds...
en supergeluidskwaliteitlaatste aanpassing 6 februari 2006 23:00

juist!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 22:59:
supergeluidskwaliteit

Idd.. die is werkelijk subliem te noemen! (Y)
Waarschuw beheerder
16 maart weer in het paard van troje met typhoon! vorige keer was echt bruut! nu wordt zeker weer vet!
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen.. Maar wat vonden jullie nouw de vetste nummers van deze cd? :)

Gekkenhuis & Regendans vind ik persoonlijk (Y)
Waarschuw beheerder
Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen.. Maar wat vonden jullie nouw de vetste nummers van deze cd?

-hoedenplank
-balans
-gekkenhuis
-NL door
-vroeger/nu
-park
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
opgezwolle :lief:

kan iemand nog aan de videoclip komen van verre ossten? die is nl in mijn wijk opgenomen en de helft staat er nu niet meer, zou ik erg tof vinden om te hebben die clip!

Waarschuw beheerder
Kneiter Goed Cdtje!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punanski 8) op dinsdag 7 februari 2006 om 11:36:
Gekkenhuis & Regendans vind ik persoonlijk

(y) ook mijn favorieten samen met ut is wat ut is en nagemaakt, maar eigenlijk gewoon de hele cd:respect:

elke week meerdere dagen los, je kan et aan zien komen al ben je geen paragnost :woop:
Waarschuw beheerder
lees net een recensie over de nieuwe opgezwolle in de veronicagids ze zijn niet eens laaiend enthousiast en zij vinden 21 nummers teveel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van master swk op woensdag 8 februari 2006 om 18:07:
lees net een recensie over de nieuwe opgezwolle in de veronicagids ze zijn niet eens laaiend enthousiast en zij vinden 21 nummers teveel

van mijn part mag er nog wel meer op staan :P en wat maakt het uit wat zij vinden.. ik vind het gewoon vet wat ze produceren.. ze doen het tenslotte zelf (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 13:57:
kan iemand nog aan de videoclip komen van verre ossten? die is nl in mijn wijk opgenomen en de helft staat er nu niet meer, zou ik erg tof vinden om te hebben die clip!

Het is haast onmogelijk om een clip van Opgezwolle te vinden op het net. Maar ik zeg: "Vraag 'm aan op 'The Box'!"

Waarschuw beheerder

In de VPRO gids waren ze weer wel enthousiast, en het maakt me idd geen moer uit wat media er van vinden vind het te vette cd :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 13:57:

Zag hem laatst toevallig wel op de Box, staat ie ook niet op YouTube.com ?

*edit* hm nee dus daar staan wel Hoedenplank, Rustug (vetste clip van opgezwolle vind ik) en Zwarte Koffie voor de liefhebbers ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
klees net in nieuwe revu dattie cd van de week is, niet meer dan terecht natuurlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 21:13:
Rustug (vetste clip van opgezwolle vind ik)

Zwaar vette clip ja! Ik heb hem nog wel eens voorbij zien komen, hiero.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 21:13:
Zag hem laatst toevallig wel op de Box, staat ie ook niet op YouTube.com ?

*edit* hm nee dus daar staan wel Hoedenplank, Rustug (vetste clip van opgezwolle vind ik) en Zwarte Koffie voor de liefhebbers

Vet! Heb de clip van Hoedenplank nog niet gezien :D

Waarschuw beheerder
Rustug (vetste clip van opgezwolle vind ik)

Wel lekker idd :)
Waarschuw beheerder
Krijg hem binnenkort als het goed is.
Waarschuw beheerder
Gruwelijk album... favoriete tracks:

Hoedenplank
Regendans
gekkenhuis
passievruchten/bosmuizen
De Jug
Het Park
Waarschuw beheerder
donateur
Made in NL, vind ik ook wel lekker nummer op naar te luisteren :D

Waarschuw beheerder

Tja idd.. wat een pauper recensie :).. Dat ze de beats redelijk vonden.. En dat ze 't jammer vinden dat het te lang duurt met 21 nummers.. haha.. Maar wel 3 sterren geven..

Wel mooi om dan 2 pagina's van de veronica-gids verder te slaan, en dan zien dat de cd op nummer 4 staat (en week daarvoor op 38..).. O:)..
Waarschuw beheerder
gekkehuis en ogen open.. zijn echt heerlijk, de rest vind ik niet zo.. maargoed het is ook niet helemaal mijn ding.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:24:
Wel mooi om dan 2 pagina's van de veronica-gids verder te slaan, en dan zien dat de cd op nummer 4 staat (en week daarvoor op 38..).

Haha, idd ja! Viel mij ook al op!

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
Vette cd hoor, dit is tenminste hip hop van uit het hart. Dat kan je aan alles horen, teksten die werkelijk ergens over gaan. Zeker respect voor deze jongens :yes:

Waarschuw beheerder
heb de cd nu ook: erg vet :D
Waarschuw beheerder
Maar wat vonden jullie nouw de vetste nummers van deze cd

- werk aan de winkel
- gekkenhuis
- eigen wereld
- made in Nl
- regendans
- tunnelvisie

de rest vind ik ook lekker, alleen deze luister ik het meest!
Waarschuw beheerder
hoe die van passievrucht overloopt naar bosmuis...zon vette beat:respect:

Waarschuw beheerder
Maak je klaar voor die lading..
Voor die pene... ...tratie!...

:D:D:D:D SCHIITTEREND...
Waarschuw beheerder
- Hoedenplank
- Eigen wereld
- Gerrit

(Y) top!
Waarschuw beheerder
Als je nou van alle nummers van Opgezwolle 1 favoriet zou moeten kiezen, welke zou dat dan zijn??

Bij mij -> de tijd leert (y)
Waarschuw beheerder
Vandaag toevallig deze cd gehaald, :| wat een briljantheid!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WauZR op donderdag 16 februari 2006 om 12:42:
Als je nou van alle nummers van Opgezwolle 1 favoriet zou moeten kiezen, welke zou dat dan zijn??

waarheid van het uur

nieuwe nr's moet ik nog ff op me in laten werken... zitten ook aantal toppertjes tussen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die sound in ogen open... kippevel man,, hoe vaker ik het hoe hoe mooier, jemmer dat ie zo kort is.
Waarschuw beheerder
Opgezwolle is the f*cking shit! :D

Niewste album top! Beste nummer ooit vind ik toch Buiten Westen! (Ja wel de versie met Kubus!)

Waarschuw beheerder
Onmogelijk om beste nummer van opgezwolle te kiezen :p
Maar als het moet dan Rustug, daar zit echt alles in.
Rhymes met boodschap, beste clip, en die instrumental op het eind (L)

Waarschuw beheerder
Dikke cd!! (Y)

Alleen jammer dat er weinig Delic instrumentals opstaan.
Net als Dipsaus enzo..

Op de vorige albums had je vaak op het einde van de nummers nog een minuutje relaxed Delic met zijn magische, tovenaars kunsten..

Op deze cd springt het meteen door naar het volgende nummer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 12:36:
Dikke cd!!

Alleen jammer dat er weinig Delic instrumentals opstaan.
Net als Dipsaus enzo..

Op de vorige albums had je vaak op het einde van de nummers nog een minuutje relaxed Delic met zijn magische, tovenaars kunsten..

Op deze cd springt het meteen door naar het volgende nummer.

Ja dat is idd zeker jammer! maar bij gekkenhuis heb je ook een aardig instrumentaal stuk! :) maar t blijft een vette cd!

Waarschuw beheerder
Passievrucht/Bosmuis ook
En de Jug natuurlijk ook pure instrumental.
Maar volgens mij komt Delic dit jaar ook met puur instrumental album, en hoorde dat hij ook met Duvel en Kubus een instrumental album zou maken (DKDent, te vette naam trouwens).
Weet alleen niet of dit nou over hetzelfde album ging.
Waarschuw beheerder
ben benieuwd! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 12:36:

Ik ben echt extreem onder de indruk over zijn beats, luisterde af en toe wel naar opgezwolle bij vrienden, maar dan kan je het toch niet zo goed op je in laten werken als rustig thuis.

Waarschuw beheerder
rico,delic en sticky bedankt gasten!!!

Waarschuw beheerder
Ik vind 'Made In NL' wel wat raar. Zie hier:

Made In NL:
Nederlanders, Surinamers, Arubanen, Marokkanen en Turken

Het Land van:
Ik deel mijn land met Turken en Marokanen, Antilianen, Molukkers en Surinamers

Made In NL:
politiek Den Haag dat Amerika achterna loopt
geef poot Balkenende, niet blaffen

Het Land Van:
Want ome Bush heeft Balkenende in zijn zak

Een beetje jammer, vind ik..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze hadden dat nummer al gemaakt voordat 'Het land van' uitkwam. Aangezien Vloeistof al in 2003 uitkwam geloof ik dat graag.
Waarschuw beheerder
en ik kan de nummers steeds beter waarderen.. hehe hoe vakr ik luister hoe beter.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 19:56:
Ik vind 'Made In NL' wel wat raar. Zie hier:

Made In NL:
Nederlanders, Surinamers, Arubanen, Marokkanen en Turken

Het Land van:
Ik deel mijn land met Turken en Marokanen, Antilianen, Molukkers en Surinamers

Made In NL:
politiek Den Haag dat Amerika achterna loopt
geef poot Balkenende, niet blaffen

Het Land Van:
Want ome Bush heeft Balkenende in zijn zak

Een beetje jammer, vind ik..laatste aanpassing 17 februari 2006 19:56

Made in Nl track is al twee jaar oud.. ;-)

Waarschuw beheerder
Dan is 'Het Land Van' nep :P
Waarschuw beheerder
tuurlijk B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeker een vette cd !
Waarschuw beheerder

Bij mij -> de tijd leert

Dat is dus ook mijn favo nummertje :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Out of Space! op zaterdag 18 februari 2006 om 11:04:

hmm hoedeplank, regendans, gekkehuis, hamvraag, waarheid van het uur, hardcore rap, concept of niet, zonder handen, et duurde ff :yes: en als ik hier uit moet kiezen, Hoedeplank! tering die dreunt em echt goed op de boxen :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -PieT- op zaterdag 18 februari 2006 om 11:08:
Uitspraak van Out of Space! op zaterdag 18 februari 2006 om 11:04:

Voor mij persoonlijk: "De tijd leert" de ultieme expressie van de liefde voor muziek.

andere favo's:Gebleven, Regendans, Rustug, Tjappies en de mammies
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

opgezwolle - zwolle
Waarschuw beheerder
Zojuist "Eigen Wereld" aangeschaft!
Vette shit.

Waarschuw beheerder
ik vind persoonlijk....maar ja dat is mijn mening..lange zwans en baas blee..kijk eens naar de meesters hoe het ECHT moet!! MADE IN NL. daaaag

Waarschuw beheerder
'Gekkenhuis' vind ik denk toch hun beste track.
Waarschuw beheerder
"Gekkenhuis" is een vette track ja lekkere beat zit daar achter!
Verder vind ik "Ut Is Wat Het Is" & "Passievrucht/Bosmuis" ook erg lekker!!

Die hele CD is 'dope'

(F)
Waarschuw beheerder
na hoedeplank zo hard mogelijk geluisterd te hebben in de auto ben ik toch tot de conclusie gekomen dat ik toch ECHT ff heeeeel RAP een subwoofer en een versterker moet aanschaffen!! ondanks dat mn standaard boxen toch al heel hard kenne, et was et net ff niet ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Tjappies en Mammies en Rustug zijn wel relaxed

Waarschuw beheerder
De tijd leert is ook maar favoriet.. maar er zijn zoveel goede nummers.. (Y):)
Waarschuw beheerder
donateur
zag ze net voorbij komen op tmf :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op woensdag 22 februari 2006 om 19:03:
zag ze net voorbij komen op tmf :o

dat is dan wel weer jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 20:38:
https://partyflock.nl/party/58952.html

Nog mensen hier heen?

denk et maar wel ff :D thnx wist dr niks vanaf!
Waarschuw beheerder
Ik ga ze in ut paard tsjekkuh !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 20:38:
Nog mensen hier heen?

Yep :)

Waarschuw beheerder
Hoe vaker ik dit luister, hoe meer geniaal die wordt!
Waarschuw beheerder
donateur
knallen met die hap

Waarschuw beheerder
Ik luister hem elke dag. Ik doe d'r ook van alles mee. Ik gebruik hem bij het drummen, om in slaap te komen, om mee wakker te worden en uiteraard om te luisteren :9
Waarschuw beheerder
das me net iets te ver :p
Waarschuw beheerder
donateur
Late reactie ik weet 't maar dikke shit ist zeker

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 12:27:
Hoe vaker ik dit luister, hoe meer geniaal die wordt!

Dat heb ik nou ook altijd.

Waarschuw beheerder
bliep bliep :D

Waarschuw beheerder
strik je veters breek de tent af met die shit!

heb de cd al een tijdje maar hij blijft goed!!

GA ze zeker is checken als ze in de buurt zijn!

respect Opgezwolle!
Waarschuw beheerder
niemand in nederland die aan stickert kan tippen
Waarschuw beheerder
Sticky & Rico zijn allebij (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
http://video.google.com/videoplay?docid=-2916833678494650565&q=buitenwesten

erg (Y) beeldmateriaal.. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 16:01:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2916833678494650565&q=buitenwesten

erg beeldmateriaal.. :D

Die had ik van het weekend gekeken. Erg vet!
Artiest Epox
Waarschuw beheerder
ik haf en ik paf en breek de tent af
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker dan!!
K was Live aanwazig daar toen :p

Errug lekkere show!
Waarschuw beheerder
Vrijdag de 17e in de Mezz in Breda....
Dat wordt leuk

Waarschuw beheerder
a.s. donderdag aanwezig in Den Haag :D:D

Waarschuw beheerder
vinyl 3x 12" is binnenkort ook verkrijgbaar :) wie weet waaro ?

bvd

Waarschuw beheerder
dat lijkt me wel vet :O

Waarschuw beheerder
Mooi om te lezen allemaal maar..

Waarom noemen jullie dit toch steeds Nederhop? Dat is een term die na O.P. begraven is met Def P hahahaa..

Strakke plaat inderdaad en dat vinyl zou er onderhand moeten zijn ook :)
Waarschuw beheerder
opgezwolle: :respect:
Waarschuw beheerder
vooral t nummer balans, kdoe mn dans is vet, gekkenhuis, krankenhaus is ook relax enne made in NL met een zwaar vet melodietje..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 11:18:
Dat is een term die na O.P. begraven is met Def P hahahaa..

uhum, ff kort door de bocht: je moet je muil houwe!
Waarschuw beheerder
donateur

Bij mij -> de tijd leert

Absoluut! Die is zó vet!
Waarschuw beheerder
Heb laatst ook hun eerste album gekocht, wel lekker maar niet zo goed als eigen wereld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 13:54:
Duvel en Kubus

buitenwesten ook een heerlijk nummer :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 21:15:

bij de bekende platenzaken volgens hun site 8)
wel kut dat er maar 500 zijn :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
album is toppie, maar heb hem na 2 maanden toch van mijn mp3 gehaald, uit voorzorg dat ik ze strax niet meer leuk vind omdat ik ze zo vaak gehoord heb... ;P

Duvel komt toch ook met nieuw album binnenkort?? weet iemand daar wat meer van??
Waarschuw beheerder
donateur
KUTKUTKUT,

Wie heeft er nog tickets over voor VERS in Nijmegen??
Waarschuw beheerder
Mooiste nummer is en blijft Verwend!!

naast strik je veters dan!!
Waarschuw beheerder
ga ze zien op pinkpop :)

deze week de nieuwe cd ff beluisterd

gekkenhuis vind ik erg vet

electro stress is gewoon erg apart en vet :)

Waarschuw beheerder
damn wat was het weer vet gister hoor.. tjonge jongen opgezwolle kan voor mij persoonlijk nooit tegenvallen.. elke show is gewoon vet.. en gister in Den haag ook weer.. :D

STRIK JE VETER!!!!!

Waarschuw beheerder
VEt ! echt de tijdgeest van nu die er heerst...
Bliep bliep... Ik zit in mijn eigen wereld ...
met een been in de teKno...
Maar waarkefok is dan die vrijheid...

Duvel duvel ... Zwarte aap - Jawat
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: BUITENBAD :respect:
Waarschuw beheerder
sjoooow die gasten heb ik zekers wel
respect voor wat een vette teksten na een
cd-tje te hebben gehoord moest ik ook de rest meteen
hebben heheheh:respect: zeer zeer goed!!!
Waarschuw beheerder
de kade is uitverkocht :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op zaterdag 18 maart 2006 om 12:16:
de kade is uitverkocht :/

Heb gelukkig al tijdje kaartjes voor :D

Waarschuw beheerder
De mannen Rico & Stickz staan op de nieuwe cd van Kiddo Cee, Biologica! Weer lauw!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 maart 2006 om 13:17:
De mannen Rico & Stickz staan op de nieuwe cd van Kiddo Cee, Biologica! Weer lauw!

Jammer genoeg is Kiddo Cee te whack voor woorden..

Waarschuw beheerder
Ja, ik vind hem ook niet geweldig goed. De cd is wel leuk. De skits zijn vooral lache. D'r is één skit over een jongen van 11/12 jaar oud ofzo die het allemaal over neuken heeft, dat is volgens mij uit Villa Achterwerk geknipt. En d'r zijn ook skits die door DJvT zijn gedaan.

Waarschuw beheerder
Ah ok, die cd heeft (nog?) niet op Luisterpaal gestaan toch?
Waarschuw beheerder
Vrijdag 24 maart is er ook een optreden van Opgezwolle bij de Atlantis in Alkmaar!
Was de vorige x erg vet dus zeker een aanrader!
Waarschuw beheerder
donateur
Ken de CD niet, maar Opgezwolle is zeker wel 1 van de beste hiphop-formaties in NL!
Waarschuw beheerder

haha wack :P maar je hebt wel gelijk B)

hehe joy jij bent echt opgezwolle verslaafd he ... hoe was et in Den Haag ?

STRIK JE VETER!!!!!

en breek de tent af, ik haf en ik paf en ik breek de tent af
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op zondag 19 maart 2006 om 14:41:
hehe joy jij bent echt opgezwolle verslaafd he ... hoe was et in Den Haag ?

ja wat ik al zei.. super.. :D
ik heb typhoon wel moeten missen.. en vond t publiek wel iets minder enthousiast als bijv in de paradiso.. maar niet dat t niet los ging hoor in DH.. integendeel..

de show was gewoon weer heel erg lekker..

en wat is die sticks toch een lauwe vent.. zegt ie in eens.. "tja mensen.. FC Zwolle heeft een nieuwe trainer.."

8)..

maar wanneer ga je nou ook es dan..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Out of Space! op zaterdag 18 maart 2006 om 14:14:
Vrijdag 24 maart is er ook een optreden van Opgezwolle bij de Atlantis in Alkmaar!
Was de vorige x erg vet dus zeker een aanrader!

Lijkt me sterk..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mooi beeldmateriaal. Afgelopen vrijdag bij Kubus en Jawat geweest. En aantal weken geleden bij Opgezwolle. Leuke feestjes met goede sfeer!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 maart 2006 om 13:39:

Mee eens.
Waarschuw beheerder
Duvelduvel - Dubbelspel :yes:

Waarschuw beheerder
die was ik net toevallig aan t luisteren... nummer erna op die cd, stratenmakers, check die... zit een zooooo slechte rap in van 1 of andere wannabee mc haha

...viel me nu net toevallig op :)
Waarschuw beheerder
hehe, kzal em es downloade

ff lachuh :)

Waarschuw beheerder
ok moet je doen... en dan luisteren naar de verse van Blonnie B :S :)
Waarschuw beheerder
je hoort ruikt proeft voelt en ziet het verschil :D
respect voor Opgezwolle :)

Waarschuw beheerder
Nieuwe ceedeetje is nu reeds grijs... Te dope!

Mocht iemand nog van zijn kaartje afwillen voor het optreden in Doornroosje, dan zie ik graag een PB'tje tegemoet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 17:59:
die was ik net toevallig aan t luisteren... nummer erna op die cd, stratenmakers, check die... zit een zooooo slechte rap in van 1 of andere wannabee mc haha

Dat is Blondy Bee of Blonny Bee, ik vind die rhyme echt een van de slechtste en oppervlakkige rhymes die ik ooit gehoord heb, dat eerste stukkie van duvel is daarintegen wel vet...

Rare rakkers die promoters, ze willen weten wat de show kost, als ik ze meld schiet teninste een poot los, niet huilen, je wil grote jongens dan, dan moet je ook betalen voor een duppie eerste rang :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MasterAfwasser op maandag 20 maart 2006 om 09:08:
Dat is Blondy Bee of Blonny Bee, ik vind die rhyme echt een van de slechtste en oppervlakkige rhymes die ik ooit gehoord heb

Ik heb dat nummer nog nooit gehoord, maar het zieligste in combinatie met goede rap vind ik Ahab en KI in het nummer "Bij De Hand" van KGV.
(Ik heb skitta, aan je clicka :S)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 18:05:
de verse van Blonnie B

luister maar ff goed naar dit,
ik wacht wel ff tot je stevig zit,
hou je vast want dit is de shit,
blonnie b de heer en meester,
de niet normaal bizar onwijs te gekke,
ik weet het dit voelt zo lekker,
stil blijven staan is niet eens een optie,
want wat ik breng is van een andere dimensie,
nog nooit vertoont, zeer ongewoon,
een superfunky flow, zweverig als een blow,
ik ben nu on, niet te stoppen,
ik zie jullie allemaal checken,
dat mannetje is niet te kloppen,
zo overduidelijk, het neigt zelfs naar eng,
het is zo compleet wat ik allemaal breng,
van a tot z,
zonder enige bullshit,
laat niets aan toeval over,
ik ben een perfectionist,
ik ga al een tijdje mee,
ja hier staat wat ervaring,
blonnie b onthoud de naam want dit was de opwarming...

deze wannabee text gecombineerd met een houten flow yeahyeah:cheer:
echt ultiem nep...

Waarschuw beheerder
Heb echt respect voor Delic :respect: die beats die hij maakt zijn in 9 van de 10 gevallen gewoon echt goed.

Waarschuw beheerder
wat n kk.... lekkere cd...

harde waarheid
volluit vers!
Waarschuw beheerder
vanavond opgezwolle @ Roosje!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de politieke shit die erin zit is goed.. hoor de andere nederlandse "rappers" niet over:jaja:

Waarschuw beheerder
Ik kan zo genieten van Spuugdingen en Vloeistof...
Want van Eigen Wereld heb ik nu ff teveel genoten :9

Waarschuw beheerder
Ik moet ook effe oppassen voor een overkill, luister de laatste tijd haast alleen maar die cd.

Waarschuw beheerder
Vette CD :D:D
En idd, het geluidskwaliteit is echt werelds :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 21:15:

bvd

Weet niet of je hem al gevonden hebt maar zag gisteren in de Fame in Amsterdam een stapeltje liggen.

Waarschuw beheerder
Dipsaus :respect: misschien op Eigen Wereld maar wel vet :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 21:51:
Heb echt respect voor Delic die beats die hij maakt zijn in 9 van de 10 gevallen gewoon echt goed.

Idd !!! Vooral op Eigen wereld, ben echt benieuwd of ze dit op hun volgende cd kunnen evenaren. Eigen wereld is echt een genre overstijgend album b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van techno!onhcet op vrijdag 24 maart 2006 om 11:17:
vanavond opgezwolle @ Roosje!!

Hoe was dat?? Kon er helaas niet bij zijn.. :/

Waarschuw beheerder
Vanavond naar Zaandam :D

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk mamma zonder handen!
Waarschuw beheerder
kijk mamma zonder tanden! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 11:40:
Weet niet of je hem al gevonden hebt maar zag gisteren in de Fame in Amsterdam een stapeltje liggen.

Amsterdam :o lekker ver vanuit hier :nocheer:

iig bedankt, onthoud ik wel voor als ik volgende keer naar a'dam ga :)

(dat bericht was onder oud account btw)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
freako rico in de tweede rijm van opgezwolle de volle!! :respect: :respect: respect:
Waarschuw beheerder
heerlijke CD :respect: opgezwolle :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van C-style op dinsdag 28 maart 2006 om 20:47:
freako rico in de tweede rijm van opgezwolle de volle!!

de tweede rhyme van dat nummer is van Sticks, wel een super nummer :respect:
Waarschuw beheerder
zeker een vet album
Waarschuw beheerder
donateur
OMFG, ken nu echt bijna alle teksten uit m'n kop! :D
Waarschuw beheerder
bruut cd-tje. Die beat van Hoedenplank is zo fucking lekker. Verder Tunnelvisie, passievrucht, gekkenhuis en Gekke gerrit errug chill
Waarschuw beheerder
Is écht een phat album geworden!
Ik ga ze zien op pinkpop! 8)

Waarschuw beheerder
Passievrucht vind ik juist het kutste nummer van die hele CD. NLdoor, Gebleven en Ut Is Wat Het Is zijn ook wat minder. HoedenPlank, Balans, Gekkenhuis, Elektro Stress, Made In NL & Gerrit heersen het hardste B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 13:55:
HoedenPlank, Balans, Gekkenhuis, Elektro Stress, Made In NL & Gerrit heersen het hardste

Vergeet ogen open en regendans niet eh;)
Waarschuw beheerder
21 April eens een optreden van ze checken, zijn weer eens in zuid-limburg (Y)

Nu ff kubus- Buitenwesten aan t checke, zeer goed te pruimen
Waarschuw beheerder
donateur
gerrit met ze getto blaster :P

treden vrijdag op in alkmaar, heb er zin in

Waarschuw beheerder
beste shit uit nederland mijn mening
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Vind het een relaxte cd :P

Waarschuw beheerder
Waarrrrrrrrrrrrrrr blijft Fakkelteit en de Buitenwesten DVD... ik kan niet wachten!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 22:02:
Waarrrrrrrrrrrrrrr blijft Fakkelteit

ben bang dat die nog wel even kan duren! :(
denk dat ze even wachten totdat de eigen wereld rush voorbij is!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oftewel: kappen met dit topic ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Taai shit!

heb de cd nu al een best een tijd, zing m nu helemaal mee! :D

Tast toe voer voor je woofers!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
toch blijft vloeistof en brandstof beter vind ik.
Waarschuw beheerder
Was agelopen in dordrecht goede show

Waarschuw beheerder
vloeistof wil ik ook nog wel op vinyl :yes:

Waarschuw beheerder
Vette gastoptredens op deze cd (Y)

Gekkenhuis :respect:
Waarschuw beheerder
toch blijft vloeistof en brandstof beter vind ik.

in vergelijking met Eigen wereld ??

Waarschuw beheerder
en spuugdingen dan??

Waarschuw beheerder
vin vloeistof/brandstof idd nog steeds de vetste cd
Waarschuw beheerder
Vanavond naar Opgezwolle :D

Dik zin in!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Relaxte cd. Duister en Puur. Geen commerciele fuckzooi

Waarschuw beheerder
Dikke shit :respect:
Waarschuw beheerder
Voer voor je hoedenplank! :)
Waarschuw beheerder
dat filmpje hierzo gepost is zeker dik :D
Waarschuw beheerder
Vrijdag opgezwolle op ut spuiplein Den Haag !!!

Koninginnenach !!!!!!!!!! (y)
Waarschuw beheerder
Ik heb ze net live gezien op het spui plein helemaal los gegaan in de moshpit vooraan. Ongelovelijk geniaal optreden de bass was lekker en live leveren ze een heerlijke show.
Waarschuw beheerder
Idd moeilijke pit vooraan! helemaal los gegaan! ook weer de klassiekers van vloeistof gehoord, heerlijk! bass was idd ook heerlijk! echt super!
Waarschuw beheerder
Ja dat hadduh ze weer effuh goed geregeld in Den Haag (y)

Was echt een superoptreden .... van dik hout ... hahaha.

Waarschuw beheerder
Heb wat filmpjes gezien van een vriend van mij die er was, Opgezwolle - De volle :respect: wat een supernummer blijft het

Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdag Opgezwolle @ bevrijdingsfestival @ zwolle

Dat gaat me vet worden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 22:46:
vloeistof wil ik ook nog wel op vinyl :yes:

dat was een hint dus als iemand em weet te vinden let me know (f)

Waarschuw beheerder
Denk dat die niet meer nieuw te krijgen is.

Waarschuw beheerder
OPGEZWOLLE!!! Fucking GEWELDIG waren ze gister.. Goddamn zeg.. :D:D
Waarschuw beheerder
ja was het weeeeeeeeeeeeer herd Joy :P

ik ga zowiezo als ze in Arnhem komen :yes: moet dat echt mee maken haha

Kijk mamma zonder handen!

jaa die blijft ook herd :P

Toevallig een url van die filmpjes?

jaa idd komop die link B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zaterdag in NIGHTTOWN !!! (y)
Waarschuw beheerder
morreguh los !
Waarschuw beheerder
gister eindelijk maar eens een shirtje van opgezwolle en jawat gekocht
moest er tg eens van komen
Waarschuw beheerder
vanavond naar Opgezwolle...jippie :D
Waarschuw beheerder
rustug...
Waarschuw beheerder
dope! hoedenplank en regendans!!

Artiest Volturno
Waarschuw beheerder
ik zoek de balans
Waarschuw beheerder
Ze waren aardig laat gisteravond, en ook veels tekort.... maar met een vet optreden en een supersfeertje was het ech meesterlijk !!

!!! ROTTERDAM !!!

Typhoon was trouwens ook superdik (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 19:07:
heb die cd ook maar ff gedownload,vind er niet veel aan.:no:

Hier kom ik op terug:yes:
Weet de cd na veel luisteren steeds meer te waarderen.ijzer sterke teksten (y)
Waarschuw beheerder
en meesterlijke beats (y)
Waarschuw beheerder
en vette flows :respect:
Waarschuw beheerder
tof, nou en of ze houden het rauw en rof :d
Waarschuw beheerder
Mamaaa, mag ik buitenspelen? Mamaaa, aaaahh....

hallo? hallo? doet die ding 't?
ja ik wil even zeggen hè..die Opgeduveld-ding,
ze vragen er altijd naar die jongens in de kapsalon,
als ik die (..) knip, knip knip, Opgeduveld!

echt supervet...
Waarschuw beheerder
het is vlijmscherp vlindermes overkom hindernissen met een binnenpret van is dit je beslissende zet of is het kindernet
Waarschuw beheerder
De Tempel....:yes:

Uhu, we worden niet met nerds vergeleken, echte hiphop geen urban entertainment.
Uhu, wat maakt het uit, ik vermaak me, jij vermaakt je, blijf fijn bij je zaken..
Waarschuw beheerder
klem je kaak op elkaar, het is allemaal voor mekaar
12 maanden per jaar, ben ik op mn job dus geen commentaar?

;p
Waarschuw beheerder
Zo zie ik Umberto Tan en Toine van Peperstraten
Mart Smeets, Tom Egberts, Dionne De Graaff
Studio Sport, genoeg derover gepraat
Actie ondernemen, naar de Sportschool, jah
Eerst een Jonko gedraaid, Gepaft, Poging gestaakt
's Nachts te laat thuis, eerst een happie eten maken
En ik wist precies welke traptreden kraakten
Kleren stinken naar rook en mn ogen klein,
mam zag me wel, maar het viel onder haar gedoogbeleid

herkenbare shit :D
Waarschuw beheerder
Zeker herkenbare shit! maar dat heb je met heel veel teksten van ze!
Waarschuw beheerder
smeer wat zwitsal baby bodylotion op me kop
ik kom af op de geur van een zwart bakkie pleur
pleur het met een klont en compleet uit m'n scheur
scheur de kalender af, het is een 'alfred jodocus kwak
ik ben vandaag zo vrolijk was ik nooit' dag
zonder zorgen, zonder politieke boodschap
zit helemaal op m'n gemak
maar vind 's middags de huisbaas boos op me dak
hier geef 'm een trap en haal 'm eraf

Waarschuw beheerder
9juni in de deventer weer Opgezwolle checkuh.. :D

Waarschuw beheerder
1 Juli laatste concert van de Eigen Wereld tour in de Melkweg :)
Vandaag even kaartjes voor gehaald.
Waarschuw beheerder
9juni in de deventer weer Opgezwolle checkuh

waarneer komen ze in ernhem dan?

Waarschuw beheerder
Jetzt auf Niederland 3!
Waarschuw beheerder
Weer een gruwelijke show! Ik vond het geluid alleen super kut overkomen, dan weer veel zaal geluid, dan weer niks! maar verder super los daarzo!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kutzooi! Van alles terug te vinden op 3fm site en 3voor12..... wel audio ... geen video (n)
Waarschuw beheerder
aaaarghh, ik heb het gemist.
gvdmmmme!

Waarschuw beheerder
Strik je Veters!
Waarschuw beheerder
donateur
Yes, vrijdagavond in het Burgerweeshuis :jaja:

Waarschuw beheerder
Kerel echt HEERLIJK dat optreden van ze op pinkpop.. heb t al 5 keer geluistert of 3 voor 12.. geweldig :D:D

ZIn in vrijdag.. weer de tent afbreken!
Ze waren weer vet op pinkpop, alleen niet tot t einde kunnen blijven helaas.. laatste plaat wat ik heb gehoord was Tjappies en mammies.

Op www.3voor12.nl staat de hele set, staat nu op :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja alleen audio ..... :(

KWIL VIDEO !!!

Waarschuw beheerder
heb ze ook op pinkpop gezien!
en vrijdag zijn ze weer in deventer!
Dusssssssss

Artiest Roy Habets
Waarschuw beheerder
Heel vet album, maar hun voorgaande repertoire was ook goed.

Overigens nu 2x live gezien en ik vind ze misschien live nog wel beter dan op de cd. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op donderdag 8 juni 2006 om 17:01:
jawat was ook op free yourmind B)

Vond het maar een aanfluiting; geluid was slecht en de performance werkte alleen maar opruiend. Daar voorin ging 't bijna fout, had ik 't idee.
Waarschuw beheerder
rellenschopper ... koppensnellers :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 19:06:
en de performance werkte alleen maar opruiend. Daar voorin ging 't bijna fout, had ik 't idee.

Dat hoort bij Jawat.

Waarschuw beheerder
Stoep Tegels & Klinkers Voor jullie..
Vanavond opgezwolle in burgerweeshuis.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat was het weer een GEKKENHUIS in Deventer!!!

Keer op keer blijft opgezwolle me verbazen hoe goed ze wel niet zijn.. was nu de 6e keer in n half jaar tijd dat ik ze heb gezien.. maar die lui zijn live zo ontzettend fucking goed..

Typhoon was ook zeer goed bezig! Geweldige show van allen.. :yes:
Waarschuw beheerder
Op Beeckenstijn POP afgelopen zaterdag, daar rockten ze pas zwaar, ook een freestyle van rico en sticks. k heb heerlijk lopen meeblehren en bouncen, en toen ze klaar waren ging het hele publiek zwaar uit ze naat, schreeuwen fluiten etc. etc. toch een een extra nummertje losgepeutert nl HOEDENPLANK, nahh.... toen ging iedereen echt ff los....:D:D

K heb wat filmpjes gemaakt met mijn telefoon, niet bijster goede kwaliteit, maar wel leuk om te zien, mensen nog intresse??? dan moet ik ze vaniddag ff uploaden :D:D
Waarschuw beheerder
afgelopen vrijdag de 9e was ik in burgerweeshuis, Super optreden van de jongens!! ik ga snel nog een x .. Typhoon was niet al te, maar de hel brak los toen opgezwolle op kwam.. damn, wat een sfeertje :D heerlijk .. en onverwachts waren er ook nog een stuk of 10 vrienden van me meer..

Waarschuw beheerder
filmpje op pinkpop van een nieuw nummer van OPGEZWOLLE en TYPHOON.. Ga..

SCHITTEREND NUMMER.. gvd..

En een freestyle van de boys met een contrainer.. :D

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=28261857&news=28667096

je mot wel realplayer hebben.. en als je dat niet hebt, dan mot je t downloaden per direct..

Waarschuw beheerder
donateur
ze waren wel meesterlijk op pinkpop, maar niet echt mijn style

Waarschuw beheerder
Gisteren op Festival Mundial, Opgezwolle en Typhoon :respect:

Waarschuw beheerder
Vanavond Opgezwolle & Typhoon! (Y) Ik had ze niet eerder live gezien, maar was erg goed! Ik moet zeggen dat Typhoon wel de kroon spant wat betreft het los krijgen van de zaal. Juist als hij en zijn maatje stonden te springen op het podium ging iedereen helemaal los! (Y)
Waarschuw beheerder
1 juli naar de melkweg denk ik... laatste show dus wil er zeker bij zijn :yes:

Waarom doe je wat je doet :respect:

Waarschuw beheerder
http://www.hiphopagenda.nl/event.asp/id/2280

Dit lijkt mij nou vet :D

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand nog 3 kaartjes over voor zaterdag @ melkweg?
Waarschuw beheerder
ticket-service wel denk ik :yes:
Waarschuw beheerder
Ticketservice zeker niet want ik heb bij het Amsterdam Uitbureau de laatste 2 kaarten besteld het is nu uitverkocht (y)
Waarschuw beheerder
Mijn favorieten zijn Ogen Open en Tunnelvisie.. Gekke Gerrit (y) Dikke shit.. :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is woensdag avond...
en ik weet al weer een paar weken dat OPGEZWOLLE
hiero in Nijmegen gaat optreden...
ik sta helemaal vooraan,nouja niet helemaal want ik hoefde
niet tussen al die gekke te gaan staan;)

oke het is zover,,, het meeste weet ik al niet meer maar het eind was tog wel het alles vetste... BATTERIJ
jezus dit was tog wel het vetste optrede dat ik van hun heb gezien,, de andere keer was het in roosje, maar da ben ik allemaal al weer vergete

Greetz Chris

Waarschuw beheerder
Fakkelteit en de buitenwesten dvd mag nu best komen vind ik!

Waarschuw beheerder
opgezwolle is echt goed, niet zo nep als al die andere nl rappers bah

Waarschuw beheerder
voer voor je hoedenplank, hoedenplank !

Waarschuw beheerder
Is die driedubbelaar nog te koop btw?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ow ja Opgezwolle, dat is toch de nieuwe hype onder de 'so callled breakcore, IDM, Experimental, ik weet alles van ondergronse doch coole 'alternatieve' hip hop' style

:roflol: :lol:
Waarschuw beheerder
Gekke Gerrit idd Gerda!!
Waarschuw beheerder

Volgens mij wel...

Ze waren gister nog te zien op ned.3 bij 3 voor 12 vanuit lowlands nu weet ik alleen niet of het van dit jaar was of van vorig jaar iemand een idee?

Tunnelvisie, tjappies en mammies, verre oosten :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 19 augustus 2006 om 03:25:
Ow ja Opgezwolle, dat is toch de nieuwe hype onder de 'so callled breakcore, IDM, Experimental, ik weet alles van ondergronse doch coole 'alternatieve' hip hop' style

Wat wil je hier mee zeggen dan :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 19:06:
Vond het maar een aanfluiting; geluid was slecht en de performance werkte alleen maar opruiend. Daar voorin ging 't bijna fout, had ik 't idee.

Dat had je fout, werd gewoon een pit gebouwd, maar vergeleken met andere optredens stelde dit echt geen ene reet voor, maar clubkutjes snappen dat niet...

Waarschuw beheerder
In deze teksten kunnen zich de meeste zich herkennen . Ik denk dat de reden is dat de jongeren dit mooi vinden . Ik kon er zelf ook goed van genieten op pinkpop , vandaar dat ik de cd ook heb gekocht. Tunnelvisie vind ik toch wel de klapper en dan vooral het intro :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 11:10:

Wil ik ook wel weten..

Waarschuw beheerder
Gisteren op tv zitten kijken ja. Live op Lowlands. Erg goed ja.

Waarschuw beheerder
live zijn ze echt top :D ze hebben zoveel energie en het publiek neemt die die energie altijd over geloof ik

Waarschuw beheerder
en het publiek neemt die die energie altijd over geloof ik

Viel helaas op Lowlands wat tegen.
Waarschuw beheerder
vet album... hoedenplank, eigen wereld, gekkenhuis en gekke gerrit zijn echt vette nummers
Waarschuw beheerder
tunnelvisie, regendans, hoedenplank vind k de vetste tracks van eigen wereld
Waarschuw beheerder
Op 2 september 'savonds treedt Opgezwolle op in Hengelo (ov) op het marktplein.

Summersquare festival
Waarschuw beheerder
beste hiphop album 2006...zonder twijfel beste hiphop album nederlandstalige hiphop aller tijden....:respect:....

Waarschuw beheerder
Dan luister je niet veel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 01:21:

Ik zou geen album uit 2006 kunnen bedenken dat ik vaker heb geluisterd dan Eigen Wereld.
Waarschuw beheerder
donateur
wie had gedacht dat 't kon in de gemeente zwolle, door de klap op mn kop, paracetamollen (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 01:21:

zal wel niet.....dan mag jij mij vertellen welke het dan wel is.

en kom niet aanzetten met opposites of terileks:d:
Waarschuw beheerder
heb ze op lowlands gezien ... was tof :D

Waarschuw beheerder
t duurde effe is ook zo´n lekker nummer b)
Waarschuw beheerder
zijn ze ook op lowlands geweest :o

als het goed is komen ze binnenkort in arnhem

Fakkelteit en de buitenwesten dvd mag nu best komen vind ik!

waarneer komt die ? is dat al bekend
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Unique is ook goed (y)

Waarschuw beheerder
weet nie of ze nog in arnhem komen..

ik hoorde dat opgeduveld 2 eerder gaat komen dan fakkelteit..

ahja, ik kan niet wachten op nieuwe sjit...!

waarschijnlijk ga ik lekker naar beeestenboel in Z.W.O. Dubbel L, breng die E in 't spel! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WauZR op maandag 4 september 2006 om 09:23:
Unique is ook goed

Q-Unique is beter (Y)
Waarschuw beheerder
Op Mysteryland waren ze ook dope, live vind k ze zowieso de shit..

http://www.youtube.com/watch?v=oE81Cdby36A
Waarschuw beheerder
eigen wereld, hoedenplank, made in nl vind ik vooral vette nummers, maar er zijn er nu vast een paar die ik vergeet.

Waarschuw beheerder
klote zooi.. beestenboel in zwolle is al uitverkocht.
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd wie er allemaal in Hedon komen bij Beestenboel party..
Waarschuw beheerder
Hedon is al uitverkocht voor nxt week..

Waarschuw beheerder
Op lowlands waren ze vet, alleen het publiek werkte niet echt mee. Had vanavond wel willen gaan, maar helaas uitverkocht.
Waarschuw beheerder
waar waren ze 2night ?

Waarschuw beheerder
Amstelveen, P60.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BadTrip op zaterdag 9 september 2006 om 09:07:
Ben benieuwd wie er allemaal in Hedon komen bij Beestenboel party..

wat een kutfeest was na blabla weg.......

Waarschuw beheerder
weet iemand hoe t nr heet van t nieuwe album, de eerste die ze daarvan lieten horen bij beestenboel in hedon.. zat echt een gruwelijke beat in..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 12:32:
de eerste die ze daarvan lieten horen bij beestenboel in hedon.. zat echt een gruwelijke beat in..

welk nummer zit niet een gruwlijke beat in....

Waarschuw beheerder
oohw hoor die batjes het is ff met elkaar eens zijn! stakkers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 19:35:

houbeggiz......
laatste aanpassing

Artiest Mike-L
Waarschuw beheerder
iedereen ff op dit allbum stemmen op tmf awards :cheer:
Waarschuw beheerder
het word weer tijd voor een nieuw album :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 19:35:

hehe, ga jij maar lekker op zoek naar je nummer met je goede omschrijving
Waarschuw beheerder
Schiet nou maar op met die DVD..!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 20:12:
ik hoorde dat opgeduveld 2 eerder gaat komen dan fakkelteit..

Nope toch niet. Opgeduveld 2 zijn ze nog niet tevreden over. Fakkelteit moet dit jaar nog komen. od2 gaat dit niet halen.

Waarschuw beheerder
Binnenkort op dvd x :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 15:04:
Binnenkort op dvd x

Ja zijn ze in mijn eigen stad kan ik gvd niet! :(
Heb ze een keer in Oss gezien en was echt een gekkenhuis.. Eigen wereld is een super cd, maar ook wat het wat oudere werk is aan te raden!

Waarschuw beheerder
Absoluut ja, Tijd Leert B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 01:09:
Tijd Leert

bijvoorbeeld ja, maar ook in de samenwerkingen met o.a. Jawat! en Duvelduvel.. zitten zeker vette dingen tussen. :)

Waarschuw beheerder
Zijn niet ongemerkt voorbij gevlogen ;)

Waarschuw beheerder
De clip van eige wereld staat nu online op statemagazine. zwaar vette clip. van dezelfde gast die ook clip van rustig gedaan heeft.

Waarschuw beheerder
geweldig hoe die lui n lachkick hebben op t eind..prachtig :D

Waarschuw beheerder
Fakkelteit komt 1 Dec. uit zn n maatje van me.. :)

Waarschuw beheerder
mooi. zit ik zwaar op te wachten. fakkelteit 1 okt en noah`s ark van jiggy dje 3 okt.

Worden de 1e 2 albums die ik weer aan ga schaffen
Waarschuw beheerder
Vette nieuwe clip van eigen wereld, te lauw voor woorden !!

Waarschuw beheerder
Clip is zeker weer ruig, voor iedereen die 'm nog niet gezien heeft:

http://www.youtube.com/watch?v=UZQE6h8nDHU

enjoy :D

Waarschuw beheerder
donateur
Als die mic aanstaat :lief:
Waarschuw beheerder
2 vervelende jongens :p

Waarschuw beheerder
DuvelDuvel Stopt Ermee
Thursday, 05 October 2006

Je hebt het ongeveer overal eerder gelezen dan hier maar natuurlijk is het schokkende nieuws ook ons niet ontgaan. De communicatie tussen DuvelDuvel en Top Notch is de laatste tijd zeer minimaal geweest, daarom kunnen wij jullie niet precies vertellen waarom dit is besloten.

Wie het interview met Duvel op theboombap.nl heeft gelezen kan in elk geval concluderen dat het al even speelt. De enige informatiebron die wij op dit gebied vertrouwen is duvelduvel.com.
Wat we wel weten is dat in tegenstelling tot wat sommige publicaties beweren de stop van Duvelduvel niks met welke religie dan ook te maken heeft.

De langverwachte opvolger van Opgeduveld, genaamd '2' zal dientengevolge niet uitgebracht worden. Ook dit betreuren wij aangezien het materiaal het verdient gehoord te worden.

Stilletjes hopen we dat de voorgenomen stop wordt omgewisseld in een 'sabbatical'. Hoe dan ook wensen wij Duvel, Supah en Rein het beste en steunen ze in hun verdere ondernemingen.

gvd geen Opgeduveld 2 :@

Waarschuw beheerder
Verdomde jammer.

Waarschuw beheerder
Gewoon KLOTE
Waarschuw beheerder
Dit staat op de site van duvelduvel

Tis leuk geweest! Tijd voor iets nieuws. Maken jullie er maar een speeltuin van. Platenduivels, onduku wannabe gangsters en spitsvondige stink biters. Die scene is zo infantiel hiero tzou werkelijk te lelijk zijn indien ik me er nog in zou begeven. Ik ben lusu. O N E L O V E. (Voor de oprechten)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 21:22:
Duvel, Supah en Rein het beste en steunen ze in hun verdere ondernemingen.

rein heeft toch zijn eigen projectje opgezet?? Audio Elixer d8 ik, hij heeft zelfs al een jawat diss gemaakt :S jawrat diss genaamd....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MasterAfwasser op zondag 8 oktober 2006 om 06:41:
hij heeft zelfs al een jawat diss gemaakt jawrat diss genaamd....

Klopt ja, was raar om te horen. Vraag me nog steeds af of dat niet een beetje gemanipuleerd was, maar zal wel niet.

Erg jammer trouwens dat duvelduvel stopt. Was benieuwd naar opgeduveld 2

Nu maar wachten op fakkelteit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim op zondag 8 oktober 2006 om 11:29:
Erg jammer trouwens dat duvelduvel stopt. Was benieuwd naar opgeduveld 2

las net dat intervieuw op theboombap.nl, daaruit lijkt het wel dat ie niet stopt...o.a. door antwoorden op de vragen :

Wat kunnen we van de Opgeduveld en Duvel Duvel albums verwachten?
Compromisloze hiphop

Nog Fuck You’s?
Nee ieder krijgt zn portie wel op de dag des oordeels.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MasterAfwasser op zondag 8 oktober 2006 om 18:01:
daaruit lijkt het wel dat ie niet stopt...o.a. door antwoorden op de vragen :

Ja oke maar dat intervieuw is eerder afgenomen dan het besluit om te stoppen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op dinsdag 10 oktober 2006 om 19:39:
Ja oke maar dat intervieuw is eerder afgenomen dan het besluit om te stoppen

Dan alsnog blijft het een feit, dat duveltje vast wel manieren weet om alsnog te droppen....hij zat volgens mij namelijk pas vanaf aap=o=theek bij top notch..alle vorige albums als rijmpappie nr 1, van aap naar primaat etc. heeft ie ook zonder platenmaatschappij uitgegeven, omdat hij zelf altijd beweerde dat hij "niet gegrepen word door de platenduivels"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MasterAfwasser op dinsdag 10 oktober 2006 om 20:32:
Dan alsnog blijft het een feit, dat duveltje vast wel manieren weet om alsnog te droppen

Het gaat Duvel niet om waar hij zijn shit kan droppen, maar dat hij er gewoon geen zin meer in heeft....
Uitspraak van MasterAfwasser op dinsdag 10 oktober 2006 om 20:32:
alle vorige albums als rijmpappie nr 1, van aap naar primaat etc

Ik weeet het heb ze allemaal
Waarschuw beheerder
hij wil niet vergeleken worden met die neppe mannetjes die door oa. hemzelf en opgezwolle in het nederlands zijn gaan rappen....en daar geef ik hem groot gelijk in (Y):yes:, lijkt mij ook niet bepaald fijn als iemand mijn ding na gaat doen, waar ik zo lang voor heb gezwoegd....en word de kopie ook nog is vergeleken met het dope origineel door de media...

Als de hiphop echt zo diep bij duvel zit als hij claimt, dan is het nog lang niet over...zowieso zijn er al nieuwe nummers, heb nl met rein gesproken zo'n maand of 4 geleden, en die wist mij toen al te vertellen (terwijl hij op dat moment op non-actief stond volgens de pers) dat ze lekker bezig waren met sampletjes..waarvan oa. de blaf van duvel zijn pittbull, die ze hadden omgevormd tot geluid van die poema die toen zo'n tijd in het nieuws was,omdat ie hier ergens in nl in zo'n natuurgebied rondzwierf.

Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 11 oktober 2006 om 09:17:
Ik weeet het heb ze allemaal

me to :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MasterAfwasser op woensdag 11 oktober 2006 om 18:59:
(terwijl hij op dat moment op non-actief stond volgens de pers

Volgens mij heeft Rein de Vos niet meer zoveel met Duvel te maken na die Jawat diss van Audio Elixer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op donderdag 12 oktober 2006 om 10:10:
Volgens mij heeft Rein de Vos niet meer zoveel met Duvel te maken na die Jawat diss van Audio Elixer

Dat zal voor ons denk ik voorlopig nog een vraag blijven.

dit had ik al een tijdje geleden gezien http://www.theboombap.nl/theBoards/search.php?1,search=audio+elixer,page=1,match_type=ALL,match_dates=0,match_forum=ALL,body=,author=1,subject=

reintje word toch wel btje afgezeken......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MasterAfwasser op vrijdag 13 oktober 2006 om 13:44:
Dat zal voor ons denk ik voorlopig nog een vraag blijven.

Dat wel, ik had mijn info trouwens ook van dat forum.......
Waarschuw beheerder
kwam een oudje tegen v/d week kubus en sticks - microphone colossus nr 1 de intro... echt vet vet vet!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op vrijdag 20 januari 2006 om 22:16:
de jongens uit Zwolle zijn op dit moment naar mijn mening zeker de beste in de nl'se hip-hop scene, helemaal nu met hun nieuwe release "Eigen Wereld

Osdorp posse is en zal ook zeker de beste zijn en blijven in de Nederhop scene simpelweg omdat zij er mee begonnen zijn.
Buiten dat om gaan de teksten van Osdorp posse ook altijd over iets, ik weet niet hoe dit bij opgezwolle zit want daar luister ik niet aandachtig naar, maar van wat ik allemaal heb gehoort van Opgezwolle heb ik altijd het idee dat het zinnen als dit zijn "ik voel me een stofje voor de stofzuiger van je moeder" (mischien een beetje debiele vergelijking).
Ik hoop dat andere snappen wat ik hiermee bedoel.
Uiteraard zullen er genoeg mensen zijn die hier van houden maar toch zeg ik toch "nee" tegen.
Het allermooiste van Osdorp posse vind ik altijd nog dat deze het helemaal niet om het geld doen, en commercieel worden zijn ze al helemaal op tegen.
Het gaat gewoon alleen om de Hardcorerap bij de jongens ......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zou zeggen, neem er is de tijd voor om goed te luisteren, en je zal het voorgaande denk ik niet meer zeggen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MasterAfwasser op vrijdag 13 oktober 2006 om 19:59:
ik zou zeggen, neem er is de tijd voor om goed te luisteren, en je zal het voorgaande denk ik niet meer zeggen

Tijd heb ik er niet voor want luister laatste tijd alleen maar de Q-Base livesets:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daanbanaan! op vrijdag 13 oktober 2006 om 19:37:
Osdorp posse is en zal ook zeker de beste zijn

Uitspraak van Daanbanaan! op vrijdag 13 oktober 2006 om 19:37:
omdat zij er mee begonnen zijn.

Met alle respect voor Op, maar jou redenatie vind ik een beetje kort door de bocht.
en dan helemaal gezien je niet eens de moeite neemt om naar opgezwolle te luisteren en daar wel een ordeel over velt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op vrijdag 13 oktober 2006 om 20:20:
Met alle respect voor Op, maar jou redenatie vind ik een beetje kort door de bocht.
en dan helemaal gezien je niet eens de moeite neemt om naar opgezwolle te luisteren en daar wel een ordeel over velt.

indeed...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op donderdag 12 oktober 2006 om 10:10:

Volgens mij was dat meer als grapje bedoeld toch?
op dezelfde cd stond volgens mij ook nog een track met jawat.
Waarschuw beheerder
jawat en opgezwolle beste van nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gogem op zaterdag 14 oktober 2006 om 18:52:
jawat en opgezwolle beste van nl

omdat duvelduvel ermee kapt ja.. "iemand moet t doen..."
Waarschuw beheerder
iemand een idee of die freestyle track van kubus met Ghostfacekillah ergens te vinden is?

Paar weken geleden opgenomen tijdens een soort van flans een track in 1 avond bij elkaar sessie met producer (kubus), MC Ghostface, en VJ.. ben r wel benieuwd naar
Waarschuw beheerder
scarfaced van kubus is ook een lekker nummertje, btje 8-bit stijl....

Uitspraak van The delicate sound of thunder op zaterdag 14 oktober 2006 om 21:08:
iemand een idee of die freestyle track van kubus met Ghostfacekillah ergens te vinden is?

ja die is er, had hem op me vorige pc via soulseek, helaas pctje = overleden, en tot nu toe nog niet opnieuw gevonden....

Waarschuw beheerder
raparigas

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 09:40:
raparigas

o que e isso amore?

tu acho

wattus volgende week jawattus

doornroosje leuke keet
(Y)

Waarschuw beheerder
Osdorp posse is en zal ook zeker de beste zijn en blijven in de Nederhop scene simpelweg omdat zij er mee begonnen zijn.

dus omdat je ergens mee begonnen ben blijf je de beste ofzoiets ? :/
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=27039964]{element is niet toegankelijk}iemand een idee of die freestyle track van kubus met Ghostfacekillah ergens te vinden is?[/

]
de hop is echt een vet concept, maar het nummer valt zwaar tegen. http://www.nalden.net/audio/ghostface_kubus_astro_dehop_nalden.net.mp3
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 18:31:
wattus volgende week jawattus

:D:D Jawat is je batterij

Waarschuw beheerder
1
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De prins op het dikke paard op donderdag 26 oktober 2006 om 18:59:
de hop is echt een vet concept, maar het nummer valt zwaar tegen.

vind het eigenlijk wel een bruut nummer!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 20:51:
vind het eigenlijk wel een bruut nummer!!!

Niet bruut, maar slecht vind ik t zeker niet! beats zijn zeker wat te freaky voor ghostface
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The delicate sound of thunder op vrijdag 3 november 2006 om 14:54:
Niet bruut, maar slecht vind ik t zeker niet! beats zijn zeker wat te freaky voor ghostface

klopt..

Kubus & BangBang - sound of a boy, dies dan wel echt vet:yes:
Waarschuw beheerder
een topcd uit eigen bodem.

Waarschuw beheerder
ff n jawatje gehoord gister in Arnhem.. Lekker hoor!!

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
opgezwolle vette shit, eigen wereld draai ik vaak in me auto, net als hun oudere cds!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [0570] TheBudda [DCJ] op maandag 13 november 2006 om 15:03:
is dat de nieuwe term ja

wtf zeg ik nou weer verkeerd dan.. vette nerd :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
standaard op m`n werk opgezwolle luisteren (Y)
texten zijn (Y) en houden tenminste ook wat in
vooral het nummer balans vind zwaar relaxt !

en jawat luister ik ook veel (Y) 22 dec. in donkey shot (Heemskerk) :D

Waarschuw beheerder
Jong geleerd, oud gedaan in de praktijk, we dansen op de tanden van tijd tijd!

:D CD luister ik nog dagelijks, verveeld niet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 23:54:
wtf zeg ik nou weer verkeerd dan..

:

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 12:53:
ff n jawatje gehoord

Waarschuw beheerder
donateur
blijft echt een geweldige cd
niet de beste nl hiphop cd voor mij :9 maar evengoed echt (y)
vind gekkenhuis er echt bovenuitsteken, vooral 't stuk wanneer jawat gaat rappen

Waarschuw beheerder
d d d dikke gekkkk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op vrijdag 24 november 2006 om 20:23:
vind gekkenhuis er echt bovenuitsteken, vooral 't stuk wanneer jawat gaat rappen

lol dat vind ik nou net t mindste van heel die cd. Vind die jawat die track echt zwaar verneuken
Waarschuw beheerder
die clip van opgezwolle met dat nummer ik zit in mijn eigen wereld, echt zwaar vet!!
Waarschuw beheerder
donateur
15 dec weer naar ze toe !
nu al zin in

Waarschuw beheerder
fakkelteit, weer ff wachten dus tot ie komt!

Waarschuw beheerder
15 december in waardse tempel in heerhugowaard.. woehoe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 11:07:
15 december in waardse tempel in heerhugowaard.. woehoe

juist (y)

Waarschuw beheerder
hebben jullie die diss van Spijkernisse kamp over Opgezwolle al een gehoord? :p

Waarschuw beheerder
opgezwolle!! (L)
Artiest {SHOWLIST artist 70761, 101065, 92153}
Waarschuw beheerder
Geweldig (L) :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op zaterdag 2 december 2006 om 22:04:
jawat producerend vind ik ook niet alles , live daarentegen

Juistem... als ik hem in de auto of thuis draai vind ik Jawat zeker niet bijzonder... maar live istie gewoon wel goed (y)

Waarschuw beheerder
http://www.fabchannel.com/ leuk concertje van ze

Waarschuw beheerder
http://www.clubcharts.nl/articles.php?id=1216&Interview_Opgezwolle__Delic
interview met delic
Waarschuw beheerder
De heren komen ook met een eigen film de 17e.

Opgezwolle heeft de opnames van een zogenaamde 'albumfilm' voltooid.
De Zwolse hiphop-formatie Opgezwolle heeft een eerste 'albumfilm' opgenomen. Eigen Wereld gaat op zondag 17 december in première in zaal Hedon te Zwolle. De albumfilm is een nieuw genre in de filmwereld.

Eigen Wereld is gebaseerd op de teksten van de gelijknamige CD van Opgezwolle. Cees Geel speelt in de film een bejaardenverzorger die een obsessie ontwikkelt voor drie demente patiënten die in hun jonge jaren lid waren van de groep Opgezwolle.

Cast
Naast Cees Geel spelen ook onder meer Christine van Stralen (Dunya & Desi), Marjan Berk (Grijpstra en De Gier) en Felix Burleson (Baantjer) in Eigen Wereld mee.

(Bron: NOS Headlines)

Een voorproefje ervan kan je [url=http://www.youtube.com/watch?v=omgdG1Qv-PE]hier[/url] vinden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 16:07:
hebben jullie die diss van Spijkernisse kamp over Opgezwolle al een gehoord

Ja die gaat dus echt helemaal nerges over.

Waarschuw beheerder
idd

Waarschuw beheerder
Hij is vet en je weet 't

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sascha (F) op maandag 4 december 2006 om 10:22:
15 dec weer naar ze toe !
nu al zin in

:jaja: aanwezig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 21:41:
aanwezig!

toch wel?

Waarschuw beheerder
Opgezwolle maakt albumfilm
Opgezwolle, de Nederhiphop groep uit Zwolle, komt met een heel nieuw genre in de muziek- en filmwereld: De albumfilm. De 20 minuten durende film behoort bij de gelijknamige cd 'Eigen Wereld'. Je ziet het verhaal van bejaardenverzorger Gerrit (Cees Geel), hij is op zoek naar antwoorden rond de dood van zijn vader, en hoopt deze te vinden bij 3 demente bewoners van een tehuis. De film gaat op 17 december in premiere in Poppodium Hedon in Zwolle en is op 22 december te zien op Nederland 3. Kijk en swing!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op vrijdag 24 november 2006 om 20:23:
vooral 't stuk wanneer jawat gaat rappen

Dat vind ik nou echt slecht :)

Waarschuw beheerder
Opgezwolle is weer eens sinds lange tijd goeie nld hiphop! Respect!

Check ook het album: Opgeduveld
Waarschuw beheerder
ze waren weer heerlijk vrijdag in de waerdse tempel :jaja:

Waarschuw beheerder
Toch wel grappig dat Delic helemaal niet van Hiphop houd, hij luistert het zelden,
Artiest {SHOWLIST artist 39952, 58356}
Waarschuw beheerder
ik hou ook niet van hip hop en die 40cent sjappie enz maar opgezwolle is gewoon te relaxst
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op zaterdag 2 december 2006 om 22:04:

Kwil die gast ook echt een keer live zien, gehoord dat ie aardig wat daken kan breken 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van cmd op dinsdag 19 december 2006 om 17:16:

Zoveel produceert die man ook niet hoor. Op 't Zwart Aap zijn de meeste nummers geproduceerd door externe producers zoals Kubus, Dione en Delic :)

Live is ie echter de shit! Dan gaat echt t dak eraf! Als die gozer al springend opkomt kan je al niet meer stilstaan en zie je de zaal altijd helemaal losgaan!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim op dinsdag 19 december 2006 om 19:16:
Live is ie echter de shit! Dan gaat echt t dak eraf! Als die gozer al springend opkomt kan je al niet meer stilstaan en zie je de zaal altijd helemaal losgaan!!

ik geef je helemaal gelijk, toen ie nog niet zo bekend was, tijdens een klein optredentje in velserbroek met zo'n man of 12 als publiek (ja 12!) ging die ook helemaal los, hij opende zelfs nog een fles hennesy die rondging, en stond gewoon tussen ons in met de mic in ze handen :D echt top :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mister. op maandag 18 december 2006 om 17:24:
ze waren weer heerlijk vrijdag in de waerdse tempel

heel eerlijk gezegt vond ik het een beetje tegen vallen
het publiek was er ook niet echt naar vond ik..
hun vetste optreden was in de P3,ongelofelijk hoe het toen los ging

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Inderdaad

Waarschuw beheerder
Opgezwolle, de Nederhiphop groep uit Zwolle, komt met een heel nieuw genre in de muziek- en filmwereld: De albumfilm. De 20 minuten durende film behoort bij de gelijknamige cd 'Eigen Wereld'. Je ziet het verhaal van bejaardenverzorger Gerrit (Cees Geel), hij is op zoek naar antwoorden rond de dood van zijn vader, en hoopt deze te vinden bij 3 demente bewoners van een tehuis. De film gaat op 17 december in premiere in Poppodium Hedon in Zwolle en is op 22 december te zien op Nederland 3. Kijk en swing!

Ghehe ik zat bij een gast thuis die totaal niet van hiphop houdt en we zaten een beetje te zappen, en docu over Opgezwolle, ik zeg LAAT STAAN, hij met tegenzin kijken, daarna begon die film, die vond hij ook nog wel grappig, alleen hij is wel een stuk leuker als je het album ook kent :P Maar wel leuk, zon filmpie erbij.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 december 2006 om 17:03:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 december 2006 om 17:03:

Waarschuw beheerder
donateur
23 febrauri :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 22:09:

http://3voor12.vpro.nl/programmas/afleveringen/30576449
voor wie hem nog niet gezien heeft
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tof, bedankt (Y):)
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
Delic is de man...
Drops naar zijn beats, te ziek...

Film is grappig, maar niet echt je van het...
Waarschuw beheerder
donateur
IS er eigenlijk al iets bekend over wanneer Fakkelteit uit komt?
Waarschuw beheerder
ja dat zou ik wel graag willen weten

JOOOOOOY :P enig idee ?
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag al weer een jaar uit die cd, en nog steeds super (y)

Artiest Justice
Waarschuw beheerder
Gewoon een absolute topper!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim op dinsdag 19 december 2006 om 19:16:
't Zwart Aap

Ut zwarte aap

:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op donderdag 18 januari 2007 om 11:12:
vandaag al weer een jaar uit die cd, en nog steeds super

gvd, de tijd gaat hard! Wacht nog steeds op fakkelteit! hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-Block op dinsdag 23 januari 2007 om 17:30:
Wacht nog steeds op fakkelteit! hehe

Of niet?! Ben zeker wel benieuwd ja. 9 februari treden ze hier in Zaandam op. Volgens mij laten ze ook wel wat Fakkelteit shit horen dan dus ik ga wel ff checken denk ik. :)

Waarschuw beheerder
10 feb zijn ze in Dordrecht..
:D!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cmd op dinsdag 19 december 2006 om 17:16:
Kwil die gast ook echt een keer live zien, gehoord dat ie aardig wat daken kan breken

Echt.. je weet niet wat je meemaakt.. !
Prachtig!

Waarschuw beheerder
donateur
Strik je veter, breek de tent af :jaja:

Waarschuw beheerder
Volle Vrijheid is erg..!

Dikke beat van Kubus..

Jmr dat Duvel is gekapt..
Waarschuw beheerder
die albumfilm vind ik echt te lelijk... die cd blijft wel heerlijk
Waarschuw beheerder
Ja hadden ze het hier boven over, staat ook een linkie van 3voor12 waar je hem kan zien... had hem toevallig laatst bij een maat gekeken op de dvd, van opgezwolle dus

Waarschuw beheerder
http://3voor12.vpro.nl/programmas/afleveringen/30576449

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 13:59:
Jmr dat Duvel is gekapt

Zeker jammer..
Laten we hopen op wat meer van opgeduveld!
Waarschuw beheerder
Duvel Duvel met Wie is het blijft zoeen ongelovelijk energieke plaat en de clip is ook zo super en Bracha (toen nog onbekend) zit er in :P
Waarschuw beheerder
Zwolle is de shit! Opgezwolle al helemaal! Maar vergeet ook Typhoon, Blaxtar, Dinopha enzo niet;)
Waarschuw beheerder
kweet niet hoor, maar dr is nooit gezegd dat duvel er definitief mee stopt toch? wel dat er een onbepaalde tijd rustig aan wordt gedaan, maja misschien heb ik het verkeerd..

Waarschuw beheerder
duvelduvel is gekapt... wil niet zeggen dat ze niet iets anders gaan doen solo/nieuwe groep
Waarschuw beheerder
kay dat was het dus kay kay
Waarschuw beheerder
Strik je veter, breek de tent af

ik haf en ik paf en ik breek de tent af

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op donderdag 25 januari 2007 om 21:26:
en de clip is ook zo super

Komen ze uit zwolle? :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op vrijdag 26 januari 2007 om 17:04:
ik haf en ik paf en ik breek de tent af

Waarschuw beheerder
doe maar gewoon daarom ook die pro outfits
hoge niveau je volgt de flow nauwelijks
maar me shit is simpel je bijt stickstijl
moet ik die shit spellen kerel weg uit mijn gezichtsveld
doe verder, wat je niet laten kunt
je vraagt hoe we rappen, alsof we ademen
tijdens shows zijn we loos aan die microfoons
nieuwe flows ik pimp rappers zoals uitzendbureaus
hier een familie freeystyle, niks moeilijks
die hele nederlandse scene heeft iets droefigs
de zoute uitval, pittige toegift klaar en over tot zover boek dicht
ik moet leven ik geef dit tegen vergoeding
ik geef het in kleine hapjes als babyvoeding
je weet wie dit is bezig met geschiedenis
me ouwe jointjs zijn nog lauwer dan jouw nieuwe shit

hoe moet ik dit duidelijk maken, je ziet ons op de zwollse straten
je laatste dagen zijn geteld weg van het veld je hoort me toch jij staat buitenspel

hoe moet ik dit duidelijk maken, je ziet ons op de zwollse straten
je laatste dagen zijn geteld weg van het veld je hoort me toch jij staat buitenspel

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op donderdag 18 januari 2007 om 11:10:
ja dat zou ik wel graag willen weten

JOOOOOOY enig idee ?

late reactie :lol:

ja ik las er nog wat over.. maar weet niet meer wat sticks zei.. t zou net zo goed pas in maart kennen komen..

duurt me iig veelste lang..

DROP DIE SJIT NOU OPGEZWOLLE.. Ook al komt die shit wanneer het af is! Want het is al af... :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 13:59:
Jmr dat Duvel is gekapt..

Is niet gekapt staat een intervieuw op the boombap.nl

Waarschuw beheerder
donateur
VSOP is dope :respect:
Waarschuw beheerder
Duvel en kubus - buitenwesten :respect: té relax (y)
Waarschuw beheerder
Die bass in dat nummer is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk (y)

Waarschuw beheerder
Opgezwolle _0_

Doe wat je doet _0_

Waarschuw beheerder
donateur
23 februari Opgezwolle in doornroosje, nijmegen :respect:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 23:29:
Strik je veter, breek de tent af :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 19:10:
23 februari Opgezwolle in doornroosje, nijmegen

10 Februari ook weer ff een showtje meepikken (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Energieke shows altijd :jaja:
Waarschuw beheerder
Zeker, niet alleen als studiogroep steken ze met kop en schouders boven de rest van de nl. hip hop scene uit, maar ook als live-act.

Waarschuw beheerder
donateur
Eenzame hoogte :jaja:

:smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 14:42:
duvelduvel is gekapt

Echt totaal geen problemen mee, dat aritmische gelul is echt totaal nix voor mij :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van cmd op dinsdag 6 februari 2007 om 09:44:
Echt totaal geen problemen mee, dat aritmische gelul is echt totaal nix voor mij :no:

Vind het ook niks :no:

:dood:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 7 februari 2007 om 19:27:
en opgeduveld dan?

Komt er hoogstwaarschijnlijk niet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 7 februari 2007 om 19:27:
en opgeduveld dan?

Ja, dat gaat dan weer wel. Maar dat komt door de wisselwerking met Opgezwolle.

Maar die gasten alleen? :no:

Heb ze een keer live gezien, vond er echt niks aan :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim op woensdag 7 februari 2007 om 19:28:
Komt er hoogstwaarschijnlijk niet

is er al, alleen opgeduveld 2 komt er niet.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 februari 2007 om 19:43:
Maar die gasten alleen? :no:

Ik kan hetwel warderen, is in ieder geval niet zo standaardals veel nl. hiphop

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 februari 2007 om 19:43:
Heb ze een keer live gezien, vond er echt niks aan

Heb ze alleen o 3 voor12 tv gezien bij die buitebnwestentour op lowlands, was inderdaad als live-act niet super. Maar vind als studio-artiest Duvel zelf wel vet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 7 februari 2007 om 20:56:
is er al, alleen opgeduveld 2 komt er niet.

Dat bedoelde ik uiteraard

En DuvelDuvel is zeker wel vet, je moet er alleen wat langer en vaker naar luisteren, ook live. Komt omdat die gasten geen hap-slik-weg hip-hop maken. Ze flowen op een heel andere manier. Die moet je vanzelf gaan horen en dan ga je ze waarderen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim op woensdag 7 februari 2007 om 20:58:
En DuvelDuvel is Komt omdat die gasten geen hap-slik-weg hip-hop maken. Ze flowen op een heel andere manier. Die moet je vanzelf gaan horen en dan ga je ze waarderen.

Klopt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tim op woensdag 7 februari 2007 om 20:58:
En DuvelDuvel is zeker wel vet, je moet er alleen wat langer en vaker naar luisteren, ook live. Komt omdat die gasten geen hap-slik-weg hip-hop maken. Ze flowen op een heel andere manier. Die moet je vanzelf gaan horen en dan ga je ze waarderen.

Gaat bij mij niet lukken :no:

:d

Waarschuw beheerder
Opgezwolle is zeker de shit
vette nummers goeie beats
live zijn ze ook cker vet om te zien vooral het legendarische buitenwesten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 februari 2007 om 21:55:
Gaat bij mij niet lukken

Ieder zijn ding gelukkig (y)
Waarschuw beheerder
Duvelduvel :respect:
Waarschuw beheerder
Opgezwolle en Blaxtar was wel weer vet gister (y)
Waarschuw beheerder
donateur
10 maart naar opgezwolle in eindhoven :banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op zondag 11 februari 2007 om 12:47:
Opgezwolle en Blaxtar was wel weer vet gister

Hij was zeeeer fijn..

alleen wie waren die dudes in het begin.. not my cup of tea!

Het ging er aardig wild aan toe.. maar heb aan het einde nog een klein stukje kunnen filmen.. 8)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 16:45:
alleen wie waren die dudes in het begin.. not my cup of tea!

Ja dat weet ik ook niet, en waren niet goed genoeg om bij naam genoemd te worden....
Waarschuw beheerder
Vond die muziek van dat voorprogramma wel goed! (y)

Misschien was t ff wennen maar mn stemming was uitge- laten!
Waarschuw beheerder
donateur
in zaandam was het ook weer vette shit (y)

Waarschuw beheerder
10 maart maar weer eens gaan kijken. Heb er al weer zin in

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik ook in de Effenaar ga kijken. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oldskool-okkie op donderdag 8 februari 2007 om 17:03:
Ieder zijn ding gelukkig (y)

Precies :)

Aankomende vrijdag naar Opgezwolle :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 21:33:
Aankomende vrijdag naar Opgezwolle

Dan hoop ik voor je dat ze zo'n beetje dezelfde show geven als waar ik vorige week was.
Die vond ik wel een stuk vetter dan de show die ik een aantal keer heb gezien toen eigen wereld net uit was. Ze deden nu ook aardig wat nummers van spuugdingen op de Mic.

Waarschuw beheerder
donateur
En die show van Eigen Wereld vond ik al geweldig. Ik heb er zin in :jaja:

Uitspraak van oldskool-okkie op maandag 19 februari 2007 om 16:15:
Ze deden nu ook aardig wat nummers van spuugdingen op de Mic.

Dat zou helemaal geweldig zijn :smoke:

Waarschuw beheerder
ook al ben ik geen feyenoord fan..

respect voor royston drenthe.. moet je maar es dat interview van hem lezen in de Voetbal international.. :D

Waarschuw beheerder
Net terug van Opgezwolle in Doornroosje....

Eigen wereld was net 2 maanden uit toen ik naar Australie ging... daar helemaal grijs gedraaid! En nu dan eindelijk eens live gezien... Anderhalf uur zwaaaaar staan te bouncen! De tent werd letterlijk afgebroken leek het wel! _o_ Diep respect!

Waarschuw beheerder
Kicke, 24 maart in de Scum in Katwijk...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vanavond naar opgezwolle @ highlife met nog vele andere artiesten
Waarschuw beheerder
gister genoten @ doornroosje
echt prachtig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 24 februari 2007 om 00:56:
De tent werd letterlijk afgebroke

Strik je veter

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Force op zaterdag 24 februari 2007 om 13:16:
echt prachtig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 21:07:
echt prachtig!

Veel oud werk?

Waarschuw beheerder
Ik vind Eigen Wereld juist het vetst, Delic zet echt heerlijke sferen neer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 20:05:
Ik vind Eigen Wereld juist het vetst, Delic zet echt heerlijke sferen neer

Er is ook niks mis met Eigen Wereld, alleen heb ik 2 keer toen eigen wereld uit was dezelfde show gezien. Een paar weken geleden deden ze juist een show met meer oudere nummers, ik was dus benieuwd of dat weer zo was......

Waarschuw beheerder
Ah oké! Doe mij maar gewoon een mix met het beste van alles :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oldskool-okkie op zondag 25 februari 2007 om 20:08:
Een paar weken geleden deden ze juist een show met meer oudere nummers, ik was dus benieuwd of dat weer zo was......

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 20:12:
Ah oké! Doe mij maar gewoon een mix met het beste van alles

:yes: en veel matties van ze mee op de buhne

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind alles best eigenlijk.

Wordt ook eens tijd voor het album van Typhoon trouwens :jaja:

Waarschuw beheerder
mja idd. gehoord dat sticks fakkelteit pas na typhoon uit wil brenge om verkoop van typhoon niet te beinvloede ofzo. ben naar bijde benieuwt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sticks is een galbak geworden. Krijg constipatie van dat wijzende vingertje van em
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 17:40:
Wordt ook eens tijd voor het album van Typhoon trouwens

in mei van dit jaar komt ie uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 maart 2007 om 16:23:
Sticks is

1 van nederlands beste mc's

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van master swk op vrijdag 2 maart 2007 om 16:31:
in mei van dit jaar komt ie uit

(y)

Na lang wachten :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook al een tijdje opzoek naar Spuugdingen. Maar nergens te krijgen :(. stond op Opgezwolle.nl dat hij bij Plato in Utrecht te krijgen is. Was gisteren toevallig in Utrecht, ff langs Plato geweest. Maar niks meer :/

Waarschuw beheerder
Heb m ook liggen hier, de hoes iig, cd ben ik al n jaar kwijt ofzo :/ moet m ook weer hebben. Heb m wel op pc maar ja wil m toch weer orgi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 17:11:
Ben ook al een tijdje opzoek naar Spuugdingen. Maar nergens te krijgen . stond op Opgezwolle.nl dat hij bij Plato in Utrecht te krijgen is. Was gisteren toevallig in Utrecht, ff langs Plato geweest. Maar niks meer

plato in zwolle heeft hem vast wel

Waarschuw beheerder
donateur
Ok, dan moet ik in Zwolle ff iemand inschakelen dus :)

Waarschuw beheerder
leuk om te zien dat mensen meerdere soorten muziek kunnen waarderen, meestal is het alleen hardcore en de rest is dan automatisch troep :P
maar ik vind het niks, heb er wel aandacht aan geschonken maar nederlandstalige rap kan me nog steeds niet bekoren.
alhoewel Lange frans ft baas b - gedoogdbeleid me wel weer relext in mn oren klinkt.
k hou van veel verschillende soorten muziek, trance, hardstyle, psychedelic, hardcore, beetje terror en speedcore is ook niks mis mee :)

Waarschuw beheerder
mja idd. gehoord dat sticks fakkelteit pas na typhoon uit wil brenge om verkoop van typhoon niet te beinvloede ofzo. ben naar bijde benieuwt

tjonge jonge zeg.. laat fakkelteit nou es komen.. eerst december, toen januari, dan feb/maart.. wat is het nou.. heb geen zin in Detox-praktijken hier ;)..

laat t maar es opschieten..

Spuugdingen is trouwens ook niet in Plato Zwolle te krijgen.. heb die lui paar weken geleden gemaild met de vraag of ze hem daar hebben.. maar ze hebben m daar niet, en krijgen m ook niet..

had m gewoon origineel moeten halen bij de cd prestentatie van eigenwereld in Hedon..

grrr!!
Artiest {SHOWLIST artist 69852, 57208}
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebbers van Opgezwolle....

De cd van Jawat is ook erg dik :D

Aanrader ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb spuugdingen op de mic hier liggen!!

Waarschuw beheerder
schoftie! ;)
Waarschuw beheerder
hehe ja Joy dat s echt lelijk dat je em nergens meer kunt krijgen zul je net altijd zien!

maar ze laten idd erg lang op zich wachten die boyz van Opgewolle !!

Waarschuw beheerder
klopt.. maarre.. je topic is trouwes een fucking succes pik.. :lol:
Waarschuw beheerder
up voor de zwolse bois

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
je topic is trouwes een fucking succes pik

hehe ja ik merk het, er zijn gewoon veel mensen die naar opgezwolle luisteren en terecht want ze zijn ook gewoon haaaard!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Reveo op zaterdag 3 maart 2007 om 21:12:
Ik heb spuugdingen op de mic hier liggen!!

Ik ben bij Plato in Utrecht geweest, niks. Mailtje gestuurd naar Plato Zwolle, ook niks.

:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 19:22:
Ik ben bij Plato in Utrecht geweest, niks. Mailtje gestuurd naar Plato Zwolle, ook niks

Ik ben ook al een tijd aan het zoeken. Heb ehm wel op mp3 maar wil alles orgineel hebben

Waarschuw beheerder
donateur
Precies. Heb vloeistof en eigen wereld ook. Moet alleen microphone collossus nog ff kopen.

Volgens Plato Zwolle over een tijdje weer. Maar ja, wat is een tijdje. :/

Gewoon afwachten dan maar :)
Waarschuw beheerder
Zet voor t eerst in maanden dit cdtje weer ns op, maar wat staan er toch meesterlijke nrs op :respect:

Hoog tijd de heren weer ns te checken binnekort :)

Waarschuw beheerder
Ga ze morge weer us checke. Heb r weer zin an
Waarschuw beheerder
Dichtbij een race
te dichten
naar zwolle
uit te zwichten
tussen vecht
en ijssel
daar
ben ik
als zwollenaar
trots op
opgezwolle
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wanneer zijn ze weer in zaandam??

Waarschuw beheerder
Damn wat een avondje gister. Zo`n beetje heel rotterdam was erbij.
Wel zwaar ander volk als anders. D8 in t begin dat t nix zou worde maar na een tijdje kwam iedereen los. Weer goed vermaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb gister opgezwolle ook gezien in eindhoven! voor de eerste keer
en 't was echt focking vet :D :jaja:
Waarschuw beheerder
Erg lekkere CD, heb hem gisteren pas voor het eerst gehoord, maar hij mag er zeker wezen (y) M'n persoonlijke favorieten zijn "Park" en "Vroeger/Nu".

Wil zeker keertje naar een optreden van Opgezwolle, hopelijk komen ze binnenkort weer eens naar Arnhem of Nijmegen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 10 maart 2007 om 22:18:

Moet je ff Opgezwolle.nl in de gaten houden ;)

Uitspraak van Gold op zondag 11 maart 2007 om 12:43:
Erg lekkere CD, heb hem gisteren pas voor het eerst gehoord

:o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 13:18:
:o

Ja ik luister pas sinds kort naar Nederlandse hiphop moet ik bekennen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 10 maart 2007 om 22:18:

voorlopig niet !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gold op zondag 11 maart 2007 om 13:22:
Ja ik luister pas sinds kort naar Nederlandse hiphop moet ik bekennen

;)

Waarschuw beheerder
Kaartverkoop voor de 22-03 in Utrecht ging als een malle.

Waarschuw beheerder
gekkkkkkkkkkkkke-huis
supppppppppper vette shit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 13:18:
Moet je ff Opgezwolle.nl in de gaten houden

als ze die nou es zouden updaten!

Waarschuw beheerder
Haha idd. Ook nog te bedenken dat dit de tijdelijke site is. Ben benieuwt wanneer de "echte" online komet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2007 om 17:45:
Volgens Plato Zwolle over een tijdje weer. Maar ja, wat is een tijdje.

Ik heb connecties bij de Plato he, zal eens vragen of ze het in de gaten houden ;)

Heb Spuugdingen trouwens zelf al wel origineel B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind opgzwolle zoiezo dik, begrijp me niet verkeerd.
maar ik was laatst bij een show van ze (was dr al wel vaker geweest) maar die was echt bitchy, wat een volk er ook op af komt, tering!! die stickert roepen: zijn er nog sjappies in de zaal. iedereen juichen. ik denk ik moet hier weg stelletje randebielen. waar gaat het heen is de vraag...

ofterwijl qua volk leek het net of ik in een gemiddelde discotheek stond. dat is niet mijn idee van een hiphop avondje...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 18:18:
wat een volk er ook op af komt, tering!! die stickert roepen: zijn er nog sjappies in de zaal. iedereen juichen. ik denk ik moet hier weg stelletje randebielen. waar gaat het heen is de vraag...

ik was afgelopen zaterdag ook weer bij een show van ze. was
ook al mijn 5e keer ofzo, maar die was echt zwaar vet..
maar er komen inderdaad laatste tijd veel mensen die niet
voor de hiphop komen maar gewoon omdat ze ooit van opgezwolle hebben gehoord.
blijf dan thuis en maak plaats voor de echt fans :$

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van OfNietDan OUWE op woensdag 14 maart 2007 om 16:12:
Ik heb connecties bij de Plato he, zal eens vragen of ze het in de gaten houden ;)

Doe maar, want ik MOET die hebben 8)

maar ik was laatst bij een show van ze (was dr al wel vaker geweest) maar die was echt bitchy, wat een volk er ook op af komt, tering!! die stickert roepen: zijn er nog sjappies in de zaal. iedereen juichen. ik denk ik moet hier weg stelletje randebielen. waar gaat het heen is de vraag...

ofterwijl qua volk leek het net of ik in een gemiddelde discotheek stond. dat is niet mijn idee van een hiphop avondje...

:cry:
Waarschuw beheerder

Dat soort zaken blijf je altijd houden zodra iets populair wordt......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op donderdag 15 maart 2007 om 10:25:
itspraak van BamBam. op woensdag 14 maart 2007 om 18:18:

wat is daar fout aan dan?
Tsjappie is toch geen scheldwoord? Dit is voor mijn tsjappies en mammies'!

Waarschuw beheerder
ofterwijl qua volk leek het net of ik in een gemiddelde discotheek stond

Wat bedoel je daar dan weer mee?

En ik vind dat ''make some noooiiiise'' gebler ook maar overbodig,maar goed het hoort er nou eenmaal bij, dan maar meebleren :P

Waarschuw beheerder
donateur
Kortom, hij moet niet zo janken :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 10:31:
dat is niet mijn idee van een hiphop avondje...

Wat is dat dan wel? Allemaal thug-niggers die aan de zijkant staan, beetje staan te blowen en 0 props geven, niet juichen of iets, gewoon beetje cool staan te staan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 12:39:
Wat is dat dan wel? Allemaal thug-niggers die aan de zijkant staan, beetje staan te blowen en 0 props geven, niet juichen of iets, gewoon beetje cool staan te staan?

nee inderdaad, gewoon met z`n alle helemaal los gaan.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 10:31:
wat is daar fout aan dan?
Tsjappie is toch geen scheldwoord? Dit is voor mijn tsjappies en mammies'!

klopt maar bij dezelfde vraag maar dan met gekke gerits...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 11:22:
Wat bedoel je daar dan weer mee?

simpel ik hou "over het algemeen" niet zo van discotheken

Uitspraak van Zxql op donderdag 15 maart 2007 om 16:40:
nee inderdaad, gewoon met z`n alle helemaal los gaan.....

Helemaal mee eens!! dat doe ik zelf ook wel!
ach wie weet misschien stel ik me ook wel aan, het viel me alleen in dat opzicht een beetje tegen...

als dat mag...:P

Waarschuw beheerder
22 maart Tivoli :)
Waarschuw beheerder
donateur
die types blijf je altijd houden, die als gekke gerrit gedaan word helemaal los gaan en mee zingen en met andere onbekenden nummers stil blijven staan en elkaar een beetje aan staan te gapen :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 12:39:
beetje blowen

mijn idee van een hiphop avondje...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 10:17:
beetje blowen

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
en beetje bewegen op de muziek, jwt :smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 10:17:
beetje blowen
beetje :bier: erbij

Uitspraak van BamBam. op woensdag 14 maart 2007 om 18:18:
mijn idee van een hiphop avondje

Waarschuw beheerder
een beetje blowen erbij...
(onhe-ende-teuge)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
boksie voor eigenwereld... die cd echt zo faktap vaak gedraait, dat ie het nog doet joh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 21:32:
Doe maar, want ik MOET die hebben

Heb het ff gevraagd en hij komt inderdaad weer over een tijdje. Ik word in ieder geval op de hoogte gehouden (Y)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"Het duurde ff maar het was het wachten dubbel dwars waard"
Waarschuw beheerder
morgen avond opgezwolle in utrecht, gaan er nog mensen ?

Waarschuw beheerder
naar achteren.. naar achteren..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van OfNietDan OUWE op maandag 19 maart 2007 om 20:33:
Heb het ff gevraagd en hij komt inderdaad weer over een tijdje. Ik word in ieder geval op de hoogte gehouden (Y)

Doe maar ja (y)

Uitspraak van OfNietDan OUWE op maandag 19 maart 2007 om 20:33:

Artiest 2LS
Waarschuw beheerder
Nou de mannen uit zwolle waren in katwijk afgelopen weekend, was wel vet moest wel alweer vroeg weg...maar k hoorde dat sticks het aan de stok had met iemand uit het publiek...

weer 1 of andere irritante zak die hem een duw gaf...een beetje jammer dus...maar van wat ik gehoord heb was het voor de rest wel top!

w8 met smart op fakkelteit...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 2LS op maandag 26 maart 2007 om 16:16:
fakkelteit

Idd, heb daar ook een nummer van gehoord. Dat smaakte naar meer :d

Waarschuw beheerder
nou.. maatje van me was naar tivoli vorige donderdag..

sticks zei dat dat Fakkelteit volgend jaar pas komt..

de tering

Waarschuw beheerder
donateur
eerst het album van Typhoon :jaja:

Waarschuw beheerder
ik was een keer in een discotheek (danspaleis haaksbergen)
en lange frans en baas b waren daar ook
(ik weet het deze pjumpers in een opgezwolle topic is niet echt stijlvol, hiervoor alvast mijn excuses)
maar ook iemand uit het publiek had een vette bek ofzoiets, en die lange duukt het publiek in stompt die kill onderuit en gaat weer verder, haha. dat was dan wel weer leip!

ik hoop dat de zwolinezen weer iets met duvel gaan doen, maar ik vrees het ergste:(

o paz

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 20:28:
ik was een keer in een discotheek (danspaleis haaksbergen)
en lange frans en baas b waren daar ook

Dat is heel fijn voor je, maar hier gaat het over:

Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op vrijdag 20 januari 2006 om 22:16:
Opgezwolle

Waarschuw beheerder
Ik kwam laatst Brainstorm en Blowtorch een keer tegen, ga ik de mensen hier toch ook niet mee vervelen?

Tunnelvisie.

Waarschuw beheerder
donateur
Voor de zoveelste keer net de cd op gehad.. blijft goed :D
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
:worship: Opgezwolle

Waarschuw beheerder
ik luister normaal gesproken veel naar hardcore terror enzo, maar zo op zijn tijd ook bezig met het producen van een lekker hip hop beatje enzo;)

Daarnaast is opgezwolle gewoon de beste rapgroep die ik ken, goeie texten die niet altijd over Dollars en dure auto's gaan:)

Opgezwolle Zet em OP:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 17:57:
Dat is heel fijn voor je, maar hier gaat het over:

koekenbakkertje:no: mondje

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, wat hebben die 2 dwazen met dit topic te maken, niks toch?

:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 23:11:
Opgezwolle

helden
Waarschuw beheerder
volgend jaar pas ....

shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit

mag dan wel verwachten dat het eeen tering harde album gaat worden 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van master swk op zondag 22 januari 2006 om 22:48:
heb gister delic ff bedankt voor dit kunstwerkje

En toen....?
Ging hij op zijn knieën zitten om je even lekker te z**gen om je te bedanken voor je grootse compliment? ;p

Maar nu serieus....
Inderdaad weer een geweldig album van meesterlijke artiesten!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgend jaar pas? Tja de tekst zegt t ook he, uit volle kracht:

schrijf een beetje, we weten mensen kijken mee
dus zo'n cd geboorte lijkt soms op een keizersnee
We doen het sowieso, hoe dan ook verdergaan
voel het aan je water, of kijk hoe de sterren staan
onbetrede paden trappen we fijn,
want vloeistof deel 2 zou te makkelijk zijn.

Dus het kan best tot volgend jaar kunnen duren...wel erg lang...dan nog maar ff eigen wereld en vloeistof grijs draaien...:p

Artiest Joop-E
Waarschuw beheerder
BEESTENBOEL 4 hosted by OPGEZWOLLE
Rico, Delic en Sticks geven weer een surpriseparty en deze keer zijn ze zeker aanwezig!
za 12 mei
open 20:30 / aanvang 21:00 / € 7,50

Rico, Delic en Sticks krijgen de sleutel en heersen vanavond over Hedon. Niemand weet wat komen gaat, maar hiphopliefhebbers van Nederland let op: voor je het weet is het weer een beestenboel, je bent gewaarschuwd!
(Vorige editie konden ze er vanwege een dubbelboeking helaas zelf niet bij zijn en daar zijn ze een poosje goed flauw van geweest. 12 mei zijn ze er zeker, ook zo nieuwsgierig hoe ze dat goed gaan maken???)

Nog meer mensen die hier heen gaan?

Waarschuw beheerder
Heldenshit
Waarschuw beheerder
Geen slecht plan, helemaal niet aan gedacht.
Waarschuw beheerder
[img width=672 height=457 cacheid=000decf50027d9f53512c0571a01e049dd]https://album.partyflock.nl/2859727.jpg[/img]

[img width=457 height=672 cacheid=000decf90027d9fe7b86260d1a01e049dd]https://album.partyflock.nl/2859989.jpg[/img]

Dit was tijdens een optreden in p3 .. Zoooo wat werd er gebeukt:D..

Ben nu ondertussen 5 keer bij een optreden geweest en het blijft nooit vervelen..

"Dus is het goed om af en toe een feestje te vieren,
op deze manier probeer ik mijn systeem te beheren!":D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ziet er inderdaad uit als een leuk feestje!
Ik heb ze zelf ook al tig keer gezien en ze blijven goed...
De kunst van het publiek opzwepen hebben ze zich dan ook volledig meester gemaakt :D

Hier trouwens nog 2 pics om delic en sticks niet te vergeten... ;p

[img width=400 height=272]http://www.77photography.nl/coppermine/albums/userpics/normal__DSC9382.jpg[/img]

[img width=400 height=272]http://www.77photography.nl/coppermine/albums/userpics/normal__DSC9368.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Valt me van delic tegen dat hij geen peuk in zijn hand heeft :D
Waarschuw beheerder
Hij doet wel de coole Delic move een beetje met zijn handen.

Waarschuw beheerder
ik wil ze ook een keer live zien :(
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebbers live-meuk van Opgezwolle op 3 voor 12....:

http://3voor12.vpro.nl/artiesten/artiest/7387294
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frankle* op woensdag 9 mei 2007 om 12:07:
Dit was tijdens een optreden in p3 .. Zoooo wat werd er gebeukt

ik heb ze nu zo'n 6 of 7 keer gezien, maar dat optreden in purmerend overtreft echt alles !
Dat was zoooo gruwelijk,niet normaal meer

Waarschuw beheerder
heilig album

Waarschuw beheerder
OpgeZwolle, 1 woord, PERFECT
Waarschuw beheerder
binnekort weer free your mind hoop dat er iemand aanwezig gaat zijn :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 02:58:
PERFECT

Nou...........Nee; hartsikke vet hoor allemaal, vooral de beats van Delic en bijna altijd de rijms van Rico mar Sticks laat het nog welles afweten, en af en toe gaat het echt nergens over.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van V-Man op dinsdag 15 mei 2007 om 23:41:
Nou...........Nee; hartsikke vet hoor allemaal, vooral de beats van Delic en bijna altijd de rijms van Rico mar Sticks laat het nog welles afweten, en af en toe gaat het echt nergens over.....

moven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sascha (F) op zaterdag 12 mei 2007 om 12:05:
ik heb ze nu zo'n 6 of 7 keer gezien, maar dat optreden in purmerend overtreft echt alles !
Dat was zoooo gruwelijk,niet normaal meer

Snapjetogg!!B)

De echte diehards stonden vooraan hea..:D

Uitspraak van V-Man op dinsdag 15 mei 2007 om 23:41:

Ik ben het er wel mee eens dat Rico altijd Te lijpe lyrics heeft en vrijwel nooit onzin uitkraamt.. Sticks daarintegen kan soms over helemaal niets rappen.. maar het flowt wel.. Dat dan weer wel:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frankle* op woensdag 16 mei 2007 om 10:42:
De echte diehards stonden vooraan hea

altijd toch B)

Waarschuw beheerder
De mannen van zwolle spreken een veto, heter dan het vet in de febo.

Waarschuw beheerder
heb m al een tijdje thuis..

vond de vorige beter !
Waarschuw beheerder
topic is ook een anderhalf jaar geleden aangemaakt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op vrijdag 1 juni 2007 om 13:09:
topic is ook een anderhalf jaar geleden aangemaakt

Schijt, blijft lijp album ;)
Waarschuw beheerder
haha ja is ook zo .... maar fakkelteit mag van mij wel is in de sale gaan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op vrijdag 1 juni 2007 om 13:19:
haha ja is ook zo .... maar fakkelteit mag van mij wel is in de sale gaan!

Zekers, maarja, mooiste nr. blijft Gekkenhuis, mijn mening tenminste ;)
Waarschuw beheerder
vind meerdere gaaf

ze hebben allemaal hun specialiteit

zoals Gekkenhuis, Regendans, Tunnelvisie, Werk aan de winkel en Park natuulek

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker album (zit al jaar vastgeroest op nr11 in de wisselaar :P)
Even ontspannen in de file :D

Moet wel zeggen dat sinds ik gestopt ben met blowen ik er minder naar luister. Ook al blijft het lekkere muziek.
Waarschuw beheerder
haha dat is raar he (ofja eigenlijk niet) ik had dat ook toen ik stopte met blowen!

komt waarschijnlijk dat je dan niet in dat standaard ritme zit en dan luister je dus ook niet elke x naar je standaard muziek!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind t een topalbum, zoals bijna alles van opgezwolle wel masater is.. Vloeistof, Brandstof, Spuugdingen:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Gisteravond ff in de auto gechildt met OPGEZWOLLE :respect:
Waarschuw beheerder
Microfone colossus van Sticks en Duvel is ook vetjes!
Waarschuw beheerder
Gisteravond ff in de auto gechildt met OPGEZWOLLE

ik luister opgezwolle als ik thuis zit man, onderweg altijd jeezy & rick ross maar dat is natuurlijk weer heel iets anders!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Opgezwolle is geniaal. Vond Eigen Wereld eerst niet heel erg boeiend als geheel.. Maar hoe vaker ik em luister hoe doper ik hem vind worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 15:02:
blijft goed

Waarschuw beheerder
Opgezwolle:respect:!!!!

Waarschuw beheerder
Nieuwe album van typhoon is pas dik.

Waarschuw beheerder
heb een aangeboren natuurlijke camera-performance, WE GAAN SCORUHHH
Waarschuw beheerder
"Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven! Je moet het zelf doen, want niemand komt het geven!"

Die quote heb ik zo goed in m'n kop! Al een half jaar en weet je? Het werkt! "Volle kracht vooruit!"
Waarschuw beheerder
hehe ik deze

"Ik drink me drank, als basis. Lekker lazarus, als Andre Hazes."
Waarschuw beheerder
bij ons hier is het zinnetje
"omdat het erbij hoord toch" al helemaal ingeburgerd als stopzinnetje
Waarschuw beheerder
Zittend op een bank in het park, helemaal in trans!

Blijft een geweldig album, en staat al een tijdje op me telefoon :respect:
Waarschuw beheerder
Hun geluid en nummers stijgt ver boven die van andere ned. hiphop

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
''Doe je weinig aan, velen gaan voor eigen faam, en zo wordt er bijna geen water bji de wijn gedaan!''

''En we komen overal, niet vandaag dan zijn we er morgen''

''Ja het gaat goed, ik slaap goed, ik sta paraat wanneer je mijn naam roept!''

Waarschuw beheerder
''In de naam van urbanus burn ik de term "urban"
en druk het als as in de urn''

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 juli 2007 om 11:34:
''En we komen overal, niet vandaag dan zijn we er morgen''

''Shows gaan tever, als ontgroeningen bij studentenkorpsen'' B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 juli 2007 om 11:34:
''Ja het gaat goed, ik slaap goed, ik sta paraat wanneer je mijn naam roept!''

Ik doe me dans!! Zoek de balans!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb net een paar nummers gekregen van Opgezwolle samen met Salah Edin

iemand bekend met deze artiest "Salah Edin" ? ik heb maar een paar nummers gehoord en moet zeggen hij spit wel stevige tekst
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op donderdag 5 juli 2007 om 17:47:
iemand bekend met deze artiest "Salah Edin" ?

recensie op Fok.

http://frontpage.fok.nl/review/5812/1

Ben niet echt kapot van hem ... een keer een interview van hem gezien waar die het in grote zin op nam voor Mohammed B.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

_0_

Verwend _0_

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op dinsdag 24 juli 2007 om 19:01:
sticks komt wel heel erg hoor !

Zekers :D,ik verwachte ook niet anders :D
Waarschuw beheerder
1 september weer the rhythm the rebel
zit alleen met een dilemma heb dan ook een verjaardag waar ik eigenlijk wel heen moet maar de mooiste acts komen op het laatst

Waarschuw beheerder
Uitspraak van master swk op woensdag 15 augustus 2007 om 12:46:
1 september weer the rhythm the rebel
zit alleen met een dilemma heb dan ook een verjaardag waar ik eigenlijk wel heen moet maar de mooiste acts komen op het laatst

Persoonlijk zou ik die verjaardag skippen, en naar die party gaan
Zo'n party maak je maar 1 keer mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 19:46:
Persoonlijk zou ik die verjaardag skippen, en naar die party gaan
Zo'n party maak je maar 1 keer mee

zowiezo ' s middags erheen miss 's avonds iets eerder weg maja ik zie het allemaal wel
Waarschuw beheerder
weet iemand nou waarneer dat nieuwe album uit komt 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van master swk op donderdag 16 augustus 2007 om 14:51:
zowiezo ' s middags erheen miss 's avonds iets eerder weg maja ik zie het allemaal wel

Ja je moet gewoon ff checken wat het beste is toch

Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op donderdag 16 augustus 2007 om 17:10:
weet iemand nou waarneer dat nieuwe album uit komt

Ik zou het zo in ieder geval niet meer weten
Waarschuw beheerder
Enigste nederlandse hip hop wat ik vet vind (Y)
Uitspraak van Ramco op zondag 1 juli 2007 om 15:58:

:yes:

Opgezwolle - Eigenwereld :respect:

Alleen jammer dat levenslessen er niet op staat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
opgezwollen! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DE Daan op zaterdag 18 augustus 2007 om 15:15:

Zowiezo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 19:45:
Uitspraak van Core_D :bounce: op zaterdag 18 augustus 2007 om 15:15:

Zowiezo

En niet anders B)
daarna komt DuvelDuvel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op donderdag 23 augustus 2007 om 19:47:
En niet anders
daarna komt

Typhoon, blaxtar B)
Waarschuw beheerder
23 september albumpresentatie fakkelteit
hedon zwolle

Waarschuw beheerder
Uitspraak van master swk op vrijdag 31 augustus 2007 om 19:52:
23 september albumpresentatie fakkelteit
hedon zwolle

Zeker aanwezig :D

Waarschuw beheerder
aanwezig:D
is het toevallig al bekend hoelaat het begint?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 15:30:
is het toevallig al bekend hoelaat het begint?

http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_tlevents&Itemid=65&task=detail&showid=196
Kijk daar maar op ;)

Waarschuw beheerder
thanks(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 september 2007 om 11:40:
thanks

No problem (Y)

Waarschuw beheerder
opgezwolle ondergronds als need for speed!

Waarschuw beheerder
OpgeZwolle in de morgen is een dag zonder zorgen ! ! !
Waarschuw beheerder

:lol:

Waarschuw beheerder
http://opgezwolle.hyves.nl/
fakkelteit track

Waarschuw beheerder
Ben je besodemietert, beneluxeflex, biceps, triceps, hoe is het??????????

JA LEKKER GEK!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2007 om 18:51:
fakkelteit track

Ben benieuwd. Eén van de weinige dingen van Nederlandse bodem die ik kan waarderen in het genre. Al heb ik laatst ook erg genoten van Pete Philly live:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2007 om 18:51:
http://opgezwolle.hyves.nl/
fakkelteit track

Allang gechecked, maar toch handige info ;)

Waarschuw beheerder
Nog een paar dagen en dan met de slaapzakken veur de deur veur fakkelteit!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2007 om 12:49:
Nog een paar dagen en dan met de slaapzakken veur de deur veur fakkelteit!!

Vrijdag toch? Heel vet, ben heel erg benieuwd!

Waarschuw beheerder
yes vrijdag
Waarschuw beheerder
uitgelekte tracklist... waarheids gehalte niet 100% ;) (hopelijk)

Sticks & Delic's Fakkelteit

01. Welkomstwoord
02. Weg Kwijt ft Jiggy Djé
03. Utopia
04. Sporen2
05. Tot Zo ft Sjaak
06. Spaanse Vlieg ft Rico
07. Slangeleer
08. Snelle Jongens
09. Laatste Dagen
10. Vrij ft Kempi :rot:
11. Broodje Aap ft Jawat
12. Water/Vuur ft Rico
13. Ga ft Rico & Typhoon
14. Brak
15. Gisteren/Vandaag
16. Goeiedag Verder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, naja erg benieuwd naar de track met Jiggy Djé.

Ik zie ook Sporen2 staan? Een vervolg op Sporen. Meestertrack is dat :D

Ben ook niet zo kapot van die Kempi, maar benieuwd wat er van die samenwerking geworden is.

21 september ff naar de cd winkel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim op maandag 17 september 2007 om 21:40:
Ben ook niet zo kapot van die Kempi, maar benieuwd wat er van die samenwerking geworden is.

No way :S, jammer dat die erin voorkomt
Waarschuw beheerder
Hopen dat die tracklist niet op waarheid berust! teminste, in het geval met die Kempi, vind die gast echt wack!
Waarschuw beheerder
Free Kempi (n)

Waarschuw beheerder
11. Broodje Aap ft Jawat

Dis naar duvel? Jawat en sticks hebben toch beetje onenigheid met duv.

Waarschuw beheerder
05. Tot Zo ft Sjaak

lijkt me ook wel dope, die sjaak is echt meesterlijk. dope style
Waarschuw beheerder
Ik ben héél benieuwd, nou benieuwd kan je 't haast niet noemen omdat ik er vanuit ga dat het weer erg goed gaat zijn..

Laat ik het zo stellen, ik kijk uit naar het moment dat fakkelteit mn cdspeler ingaat :smoke:

Waarschuw beheerder
featurings zijn nep btw. Vond t al raar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 september 2007 om 22:14:
featurings zijn nep btw. Vond t al raar

Maar goed ook :lol:
Waarschuw beheerder
K kom ook af en toe lui tegen van: joo check dit nummer(...) VOER VOOR JE HOEDE HOEDEPLANKPLANK (...) voor de rest kennen ze geen enkel nummer:X

zeer zonde want ze hebben echt veeeeeeel betere nummers

'eigen lichaam eigen lot, eigen leven je moet het zelf doen want niemand komt het je geven'

'Sticks'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paul b) op woensdag 19 september 2007 om 23:43:
K kom ook af en toe lui tegen van: joo check dit nummer(...) VOER VOOR JE HOEDE HOEDEPLANKPLANK (...) voor de rest kennen ze geen enkel nummer

hier net zo :lol:

ze weten niet beter, lekker houden zo ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op woensdag 19 september 2007 om 23:48:
K kom ook af en toe lui tegen van: joo check dit nummer(...) VOER VOOR JE HOEDE HOEDEPLANKPLANK (...) voor de rest kennen ze geen enkel nummer

Hoe onbekender hoe beter, maar voor hoelang nog :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 00:04:
Hoe onbekender hoe beter, maar voor hoelang nog

underground is het in elk geval niet, gelukkig komen de uitgebrachte singles niet hoog in de top 40 lijsten etc, anders krijg je een beetje het watskeburt effect (n)

vond bijv gekke gerrit toen ik het album kocht best een lekkere plaat met een goede beat etc, toen ik 'm een maandje geleden op tv voorbij zag komen had ik wel zoiets van hmm beetje jammer (n)

we zullen het zien na de release van Fakkelteit denk ik :)

maar ik hou het tot die tijd wel bij de "onbekende" nummers :)
Waarschuw beheerder
ik vind alle nrs wel fijn, ga niet opletten of ze bekend zijn ofzo :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paul b) op donderdag 20 september 2007 om 00:28:
ik vind alle nrs wel fijn, ga niet opletten of ze bekend zijn ofzo

ja is ook zo, maar bijv hoedenplank en gekke gerrit heb ik net ff te vaak gehoord, rustug en strik je veter daarintegen kan ik nog wel goed horen zonder dat het verveeld, rustug staat geloof ik al 1,5 jaar op mn mp3 speler ofzo terwijl ik normaal om de 2 weken een nieuwe playlist er in knal 8)

maar ik vind dat ze wel betere nummers hebben :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Levenslessen, 1 van mij favoriete nr's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ja ik, Dennis.. op donderdag 20 september 2007 om 00:33:
a is ook zo, maar bijv hoedenplank en gekke gerrit heb ik net ff te vaak gehoord, rustug en strik je veter daarintegen kan ik nog wel goed horen zonder dat het verveeld, rustug staat geloof ik al 1,5 jaar op mn mp3 speler ofzo terwijl ik normaal om de 2 weken een nieuwe playlist er in knal

maar ik vind dat ze wel betere nummers hebben laatste aanpassing 20 september 2007 00:33

Rustug en Verre Oosten zijn toch ook veel op tv gedraaid.. maar zijn twee zwaar relaxte nummers (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WauZR op donderdag 20 september 2007 om 11:11:
Rustug en Verre Oosten zijn toch ook veel op tv gedraaid.. maar zijn twee zwaar relaxte nummers

Heel relaxte nummers idd :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 07:51:
Levenslessen, 1 van mij favoriete nr's

ook lekker inderdaad, ik vind klap, netwerk, hardcore-rap en hamvraag ook zwaar goed :respect:
eigenlijk vind ik alles gewoon goed :lol:
Waarschuw beheerder
hamvraag ja, ukkie vind k ook wel grappig van rico:cheer:
Waarschuw beheerder
vind bijna alles van spuugdingen op de mic goed! komt misschien omdat ik eigen wereld zo vaak gedraaid heb..dat ik spuugdingen nu ff beter vind...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op donderdag 20 september 2007 om 17:35:
Is er nog iemand die weet waar die te krijgen is? De officiele cd is natuurlijk al lang niet meer verkrijgen, maar waar staat ie verder?

Vast nog wel bij plato of te bestellen bij FRS

Morgen Fakkelteit... word weer een ritje naar de plaatselijke cd boer...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 september 2007 om 22:14:

Gelukkig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Block op donderdag 20 september 2007 om 20:35:
Uitspraak van Je weet `t op woensdag 19 september 2007 om 22:14:

Gelukkig!

een feat. met Jiggy Djé lijkt me wel vet :yes: met kempi tsja.. dat zou jammer zijn ja...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeadBeat op donderdag 20 september 2007 om 20:39:
een feat. met Jiggy Djé lijkt me wel vet

Ja ik doelde ook meer op die samenwerking met kempi, Jiggy Djé had ik zeker wel open voor gestaan! :)
Waarschuw beheerder
CD is binnen :)

Tracklist:

1: Welkomstwoord
2: Weg Kwijt (met shyrock en rico)
3: Utopia (met typhoon en james)
4: Sporen2
5: Tot Zo (met rico)
6: Spaanse vlieg
7: Slangeleer
8: Snelle Jongen (met rico)
9: Laatste dagen
10: Vrij
11: Broodje Aap
12: Water/Vuur (met jawat!)
13: Ga (met typhoon en rico)
14: Brak
15: Gisteren/Vandaag
16: Goeiedag verder (met rico)

-------------

Cd nog niet geluisterd... vanavond ff doen...

wel de bekende mc's maar verwacht er veel van...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13221, 40745}
Waarschuw beheerder
heb hem ook net gehaald :)
beats klinken weer lekker !
Waarschuw beheerder
luister nu ook naar fakkelteit
alleen baal btje van dat ik de limited voor 10 euro meer heb gekocht
zo speciaal vind ik hem niet.
het is gwoon een schrift als cd hoes
Waarschuw beheerder
donateur
Geen Kempi zie ik? :D
Waarschuw beheerder
Drie verschillende edities inderdaad, ben voor de goedkoopste gegaan. Ben een grote fan van de mannen, maar tien euro meer betalen voor een soort tekstschrift... Leuk gevonden maar mij te duur :)

edit: Klapt er lekker in die eerste track, ik ben benieuwd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
limited edition voor €23 op freshcotton..
heb nu de goedkoopste versie, want het gaat uiteraard om de tracks:D
wie weet nog wel een keer de limited bestellen staat wel leuk in de kast
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van master swk op vrijdag 21 september 2007 om 14:36:
alleen baal btje van dat ik de limited voor 10 euro meer heb gekocht
zo speciaal vind ik hem niet.
het is gwoon een schrift als cd hoes

Thanks voor de tip (Y) Schriften heb ik genoeg

Waarschuw beheerder
dope dope dope kan t niet anders zeggen. wat een beats ook weer damn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2007 om 17:04:
wat een beats

Ik luister altijd eerst naar de beats, en ik krijg momenteel een lekkere voetmassage van mijn subwoofer :D

Klinkt weer erg ok op het eerste gehoor. Straks lyrics checken!
Waarschuw beheerder
De eerste briljante line die me gelijk opviel:
"Je krijgt waar voor je geld, vraag het Felix Meurders"
Waarschuw beheerder
Heb hem net gehaald en 1 keer helemaal beluisterd. Nummer 13: Ga (met typhoon en rico) klinkt errug goed (y)

Voor de rest ook weer een klasse cd´tjuh.

Waarschuw beheerder
"In volle concentratie zoals vroeger bij een eindbaas"

Schitterend :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij is vet!!

Trouwens, Weg Kwijt daar zitten de lyrics in van de "Lowlands Freestyle" met Rico en TY. Verder ben ik toch blij om rico af en toe te horen!

Voorderest, gruwelijk!

hahah bij spaanse vlieg: "..Ben ik zo zelfverzekerd dat ik je zelfs succes wens" 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Block op vrijdag 21 september 2007 om 22:21:
Verder ben ik toch blij om rico af en toe te horen!

Ik weetb niet wat het is, maar rico heefty toch echt een gruwelijke stem op de één of andere manier.. klinkt gewoon goed :D

Waarschuw beheerder
Heb even op de 3voor12-Luisterpaal gecheckt, klinkt weer vet!

Ga 'm zeker weten even halen (of vragen voor m'n verjaardag). :)

Waarschuw beheerder
heb de limited edition binnen via mijn werk..
vanavond naar de release party:D

Waarschuw beheerder
was een goed feestje..
lekker lauw, lekker los:D
Waarschuw beheerder
Whoehaaaaa wat is hij weer heerlijk!
Voor de voetbalkenners onder ons, dit is echt heel sterk gevonden.

"Ik kom met meer Matty's dan Verkamman"
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe krijgt die Delic het toch elke keer voor mekaar? Damn, er zit weer van alles in qua instrumenten! Hoogstaand, er is geen ander woord voor.

Sticks klinkt gelukkig meer ´volwassen´, zoals vooral te horen is op Laatste Dagen!
En af en toe lekker arrogant: ´Ik ben zelf ook niet onverdienstelijk´ :D..moet kunnen!

Great stuff :)

Waarschuw beheerder
vanavond ff checke!!!!
Waarschuw beheerder
Cker niet slecht...
Maar het overtreft Eigen Wereld niet!!!
:respect: Opgezwolle :respect:

Waarschuw beheerder
vette shit dikke beats!!!

Waarschuw beheerder
gekke gerrit blijft geniaal

doe ff rustig je gaat te vlug
Waarschuw beheerder
fok schaapjes op het droge, schaapjes op me broodje, lamsvlees :woep:
Waarschuw beheerder
uppie voor het rap cluppie
Waarschuw beheerder
vroeger / nu :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind eigenwereld toch echt (Y) dan Fakkelteit
opgezwolle :cheer: :respect:

Waarschuw beheerder
Kut nummer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 10:35:
Kut nummer

kut forumplaatje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Whit-ney op dinsdag 16 oktober 2007 om 11:07:
kut forumplaatje

idd butje.. :/

Fakkelteit is vette shit luister er nog elke dag naar maar merk echt dat het populairder wordt.. Ook bij de concerten merk je dat gerrit vooraan staat tegenwoordig. Veel meelopers die meegaan met de menigte zonde van zulke goede muziek..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanavond Patroooooooooooo :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Cosovic op donderdag 18 oktober 2007 om 18:52:
Vanavond Patroooooooooooo

Ben ook heen geweest was zeker vet!

Waarschuw beheerder
jwz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 23:09:
jwz

wat?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van _|||_ op dinsdag 30 oktober 2007 om 00:29:
wat?

jeweetzelluf ;)

wanneer komt opgezwolle nou eens (in zijn geheel) ergens optreden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Whit-ney op donderdag 8 november 2007 om 13:24:
wanneer komt opgezwolle nou eens (in zijn geheel) ergens optreden?

Heb ze gister weer gezien(L)
Met typhoon erbij..

gekkenhuis!
Waarschuw beheerder
Lauwe flows uit de oude doos

Zie mij als je vertrouwens persoon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 18:15:
Met typhoon erbij..

Nice :respect:
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op vrijdag 23 november 2007 om 10:21:
Zie mij als je vertrouwens persoon

Ik snauw rappers af
Waarschuw beheerder
Ik snauw rappers af

als djaja murali

en vroeger deed ik zaken met murat durali
Waarschuw beheerder
rico en stickert connected als treinstellen
Artiest {SHOWLIST artist 99975, 8384}
Waarschuw beheerder
beste beat blijft verre oosten en ogen open :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Whit-ney op donderdag 8 november 2007 om 13:24:
wanneer komt opgezwolle nou eens (in zijn geheel) ergens optreden

best vaak hoor volgens mij binnenkort weer in de waerdse tempel..

Waarschuw beheerder
vrijdag idd ff checken in waerdse tempel
Waarschuw beheerder
donateur
De Zwolse rapgroep Opgezwolle stopt er voorlopig mee.

Producer en bandlid Delic gaat op wereldreis en wil gaan kunstschilderen. De andere leden Sticks en Rico blijven muziek maken. Deze maand volgen nog drie laatste shows in de oorspronkelijke bezetting. Daarna zal A.R.T. op het podium de plaats innemen van Delic.

Bron: www.rtvoost.nl
Waarschuw beheerder
We stoppen voorlopig!!!

[img width=511 height=340 cacheid=0002c63500067b71ff158ce81a0218ebfd]http://www.opgezwolle.nl/afscheid.jpg[/img]

AMSTERDAM - Afgelopen weekend dook er op YouTube een filmpje op van Sticks die tijdens een optreden in de Waerdse Tempel (Heerhugowaard) aangaf dat Opgezwolle er voorlopig mee stopt. Aardig wat Opgezwolle liefhebbers die met smart uitkeken naar een nieuwe Opgezwolle plaat in 2008 moesten even slikken. Geen wonder, sinds de release van de eerste demo-cd Spuugdingen (2001) houdt de Zwolse rapgroep de Nederlandstalige Hiphopscene op haar tenen. Zowel op plaat als op de planken presteerde Opgezwolle het, zonder concessies te doen, baanbrekende resultaten te boeken.

Delic’s Hut, de befaamde Opgezwolle studio in de Assendorperstraat, staat het komende jaar leeg. Delic, zonder twijfel één van de meest gewaardeerde Hiphop-producers van Nederland, gaat namelijk op wereldreis. “Ik heb een reisdrift die bevredigd moet worden,” stelt Delic nuchter. “Ik ben niet helemaal klaar met muziek, wel heel erg toe aan wat anders. Bovendien wil ik me een tijdje storten op kunstschilderen. Vroeger dacht ik altijd dat ik tekenaar of schilder zou worden, maar zoals je hebt gemerkt kwam de muziek ertussen.”

Sticks en Rico blijven dichter in de buurt van huis en blijven ouderwets bezig met het maken van nieuwe muziek. Voor live shows, Opgezwolle is namelijk nog wel te boeken als live-act, zal A.R.T. (produceerde o.a. Spaanse Vlieg op Sticks & Delic’s Fakkelteit) de fakkel overnemen van Delic en plaatsnemen achter de draaitafels. Bezoekers van de Fakkelteit / Tussen Licht en Lucht Tour hebben zijn verdienstelijke inzet al mee mogen maken. Mensen die een goed Opgezwolle-feestje willen, niet getreurd!

In december staan nog drie laatste Opgezwolle shows gepland in de oorspronkelijke bezetting. Aan de flanken van het Zwolsche drietal geven Typhoon (winnaar Essent Award!) en Rotterdam's trots Winne acte de présence. Drie shows van drie partijen met een uitmuntende live-reputatie. Wees er dus zeker bij in de Melkweg (Amsterdam, 15 dec), Oosterpoort (Groningen, 22 dec) of 013 (Tilburg, 29 dec) als je de koude decembermaand op wil warmen met een kwaliteitsconcert.

P.S. 28 januari 2008 ligt eindelijk de langverwachte Buitenwesten DVD in de winkels: Een muziekdocumentaire van 78 minuten en vijf montages van de laatste Buitenwesten shows in Paradiso van ieder 20 minuten.

Errug jammer :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WauZR op donderdag 6 december 2007 om 16:03:
Delic’s Hut, de befaamde Opgezwolle studio in de Assendorperstraat, staat het komende jaar leeg. Delic

Mooi kraken die handel
Waarschuw beheerder
sticks rico typhoon gisteren in atak :respect:
wat een feestje!
Waarschuw beheerder
donateur
Ze kappen er definitief mee.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Harold op zondag 30 december 2007 om 11:13:
Ze kappen er definitief mee.

heb jij een maand onder een steen gelegen? ;)
Of bedoel je dat alles echt stopt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Whit-ney op zondag 30 december 2007 om 17:31:
heb jij een maand onder een steen gelegen?
Of bedoel je dat alles echt stopt?

't Was koud onder die steen. Maar nee, ze stoppen echt. Definitief. Exit.

Waarschuw beheerder
je lult
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 december 2007 om 20:18:
je lult

Neen, check dit maar http://www.destentor.nl/zwolle/2385313/Afscheid-Opgezwolle-is-definitief.ece
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heh kut
Waarschuw beheerder
:nocheer:

Waarschuw beheerder
Laatste concert was knetterwreed mates :D lekker laatste keer lossss gegaan met de jongens uit Zwolle in stilburg! Voor alle Gerrit's en Gerda's rustig aan met de champagne en kijk uit met je kostbare fikke bij het vuurwerk :D
Waarschuw beheerder
Vinnut toch bes wel behoorlijk vertyfd. :(

Waarschuw beheerder
dan vind je nederlands shit vertyfd