Partyflock

Forumonderwerp · 841205

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
D'r waren deze zaterdag maar weinig feestjes :(
Maar in de nighttown viel er wel wat te beleven...

Hoe was het daar?
Waarschuw beheerder
wie was er jarig dan

Waarschuw beheerder
Zo, dan zal ik ff een boekkie open doen over vanavond in de nighttown.
Ben net thuis aangekomen.
Het was een supervet feest tot een uur geleden.

Want wat een triest figuur is die mc van Paul zeg. Pscycho istie zeker!!
Heel de avond liep hij al door de mice te blerren GEEN POGO en al die onzin. TERWIJL ER GVD GEEN EENS GEPOGOOT WERD! De sfeer in nighttown is altijd superkick, nooit geen problemen of wat dan ook, tot vanavond.. door meneertje de mc!!

UITLEG!!
op een gegeven moment staat een maat van me een beetje naar aan de kant, wijst die mc naar hem en roept door zijn mice: kkflikker wat sta je daar dan! Als je me voor me bek wilt slaan kom dan het podium op! Ik neuk je vriendin! etc etc
dus na zo bizar uitgescholden te worden door een mc die beter zou moeten weten loopt hij richting het podium en wordt natuurlijk gegrepen door de uitsmijters (duh!!!) en wat doet die zieligerd van een mc..
RENT HET PUBLIEK IN OM HEM FF EEN PAAR BEUKEN TE VERKOPEN!!

Sorry hoor, maar echt.. in de 10 jaar dat ik naar hartdcorefeesten ga heb ik nog nooit zoiets triest meegemaakt ALS DIT!!!!

er wordt altijd zoveel gezanekT over wazi's en alles, maar deze keer was het DE MC die het hele publiek uit zat te dagen!

Dus bij deze.. ik ben altijd een paul fan geweewst maar ik ben zo ziek van dit kutfeest geworden dat ik dit feest nooit en te nimmer meer zal bezoeken.

Want als MC zijnde hoor je het goede voorbeeld te geven en niet het tegenovergestelde zoals hij deed vannacht..
ZINLOOS GEWELD JONGEN!! ooit van gehoord? NEE zeker!
Nee, ren er op af en sla er op los als je weet dat je 10 uitsmijters naast je hebt staan :gaap:
GADVERDAMME!

Om dan nog niet te spreken over het feit dat je hem uit liep te dagen met de woorden sla me voor me bek dan op het podium, terwijl je heel goed weet dat het podium niet eens haalbaar is met die uitsmijters. TRIEST!!

GADVERDAMME. wat een misselijkmakend mannetje zeg.
Als je niet tegen een kaal publiek kan, ga dan GVD voortaan rappen in de hollywood en laat de hardcorefeesten voor wat het is.
want wij zitten echt niet te wachten op een mc die agressie opwekt ipv verminderd op hc-feesten!!

BAH BAH BAH!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 05:23:
Sorry hoor, maar echt.. in de 10 jaar dat ik naar hartdcorefeesten ga heb ik nog nooit zoiets triest meegemaakt ALS DIT!!!!

idd, die mc heeft echt mazzel gehad dat ik geen bier dronk, anders had ie van mij een fles op zn muil gekregen
echt schandalig om zo een verjaardag te vergallen
maar tussen al dat gelul door, ben ik toch hard uit me dak gegaan

Waarschuw beheerder
idd beetje iritante gast maar verder zwaar uit mijn dakkie geweest

Waarschuw beheerder
donateur
Zoo, en ik ben ook weer thuis :D

Ik heb echt een superavond/nacht gehad. Ben alleen even boven geweest met binnenkomst en de rest beneden gestaan. Was echt super daar :yes: alleen dan wel jammer dat ze om half zes er mee moeten stoppen :S

Heb dus van die MC niets meegekregen maar hoorde het van een vriendin die dus wel boven was.

TERWIJL ER GVD GEEN EENS GEPOGOOT WERD

Weet niet waar jij stond maar dat 1 uur dat ik boven ben geweest werd er wel degelijk gepogood ;) maar ach, dan nog is zo'n reactie waardeloos op een feest en idd heeft de MC eerder een voorbeeldfunctie dan dat ie ruzie gaat uitlokken :S dus blij dat ik dat niet meegekregen heb ;)

En nu is het slaapjestijd :D
Waarschuw beheerder
donateur
vond het echt geen reet aan.
slechte hardcore... het klonk allemaal het zelfde.
een soort rauwe kabonk ...kabonk...kabonk geluid met een onlogisch trance deuntje erdoorheen. (waarvan je er wel 10x in een minuut kan bedenken)
Van bepaalde DJ's zoals Endymion wist ik dat ze dat rauwe maar zoutloze geluid maakten, maar vanavond draaiden ze allemaal zo slecht

Een DJ Partyraiser bijvoorbeeld doet veel meer met dat geluid.

Of gooien ze er met de pet naar omdat het toch maar een verjaardags feestje was en ze misschien weinig geld aan overhouden ?
Kunnen die Dj niet een soort boete krijgen voor zo slap te draaien?

ook in de early rave was het vrij weinig aan.
Het meeste wat ze daar draaiden was volgens mij Jump.
was echt 3x niks.
enigste pluspunten:
Neophyte hield zich een keertje alleen met draaien bezig ipv domme hollandse teksten te staan blerren.
en de Intercity terug naar Amsterdam stond klaar. hoefde maar 1 minuut te wachten
Waardering: matig tot kut.
en daar is alles wel mee gezegd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Op naar het volgende Paul Feestje.........

ms........ Pauls Easter Edition pf Pauls Spring Edition of 15 1/2 Years of HardCore ..................hahahahahah

Zo te lezen gelukkig helemaal nix gemist. Paul kan beter zijn MC kort gaan houden, hij mag wel een slibketting lenen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 09:32:
Paul kan beter zijn MC kort gaan houden

Wie was deze MC van de avond dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, dan zal ik ff een boekkie open doen over vanavond in de nighttown.
Ben net thuis aangekomen.
Het was een supervet feest tot een uur geleden.

Heel de avond liep hij al door de mice te blerren GEEN POGO en al die onzin. TERWIJL ER GVD GEEN EENS GEPOGOOT WERD! De sfeer in nighttown is altijd superkick, nooit geen problemen of wat dan ook, tot vanavond.. door meneertje de mc!!

UITLEG!!
op een gegeven moment staat een maat van me een beetje naar aan de kant, wijst die mc naar hem en roept door zijn mice: kkflikker wat sta je daar dan! Als je me voor me bek wilt slaan kom dan het podium op! Ik neuk je vriendin! etc etc
dus na zo bizar uitgescholden te worden door een mc die beter zou moeten weten loopt hij richting het podium en wordt natuurlijk gegrepen door de uitsmijters (duh!!!) en wat doet die zieligerd van een mc..

er wordt altijd zoveel gezanekT over wazi's en alles, maar deze keer was het DE MC die het hele publiek uit zat te dagen!

Dus bij deze.. ik ben altijd een paul fan geweewst maar ik ben zo ziek van dit kutfeest geworden dat ik dit feest nooit en te nimmer meer zal bezoeken.

Want als MC zijnde hoor je het goede voorbeeld te geven en niet het tegenovergestelde zoals hij deed vannacht..
Nee, ren er op af en sla er op los als je weet dat je 10 uitsmijters naast je hebt staan
GADVERDAMME!

Om dan nog niet te spreken over het feit dat je hem uit liep te dagen met de woorden sla me voor me bek dan op het podium, terwijl je heel goed weet dat het podium niet eens haalbaar is met die uitsmijters. TRIEST!!

GADVERDAMME. wat een misselijkmakend mannetje zeg.
Als je niet tegen een kaal publiek kan, ga dan GVD voortaan rappen in de hollywood en laat de hardcorefeesten voor wat het is.
want wij zitten echt niet te wachten op een mc die agressie opwekt ipv verminderd op hc-feesten!!

BAH BAH BAH!!

Ruffian... staat er ook om bekend dat hij vrouwen in het publiek aanvliegt en de hele zaal door schopt...

Stakker 1ste klas
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Misanthropy op zondag 15 januari 2006 om 09:48:
Wat een triest figuur is die mc van Paul zeg. :yes:

En Paul zelf ook.......:yes:

UITLEG!!

Die gast is gewoon te sneu voor woorden.....

Want als MC zijnde hoor je het goede voorbeeld te geven :yes: en niet het tegenovergestelde zoals hij deed vannacht..
Nee, ren er op af en sla er op los als je weet dat je 10 uitsmijters naast je hebt staan
GADVERDAMME!

Wat een stomme hond.................
Zogenaamd de grote jongen uithangen.....:[

GADVERDAMME. wat een misselijkmakend mannetje zeg.(y)
Als je niet tegen een kaal publiek kan, ga dan GVD voortaan rappen in hollywood:yes: en laat de hardcorefeesten voor wat het is.

Die clown is echt te triest voor woorden met dat kansloze gebleer van hem.............
Als je niks te zeggen heb, zeg dan niks......
Waarschuw beheerder
donateur
wat een zielige MC, is ook niet de 1e x..
laatst las ik hier ook al zoiets dergelijks..

jammer dat ie niet op PF zit :9 SPAM
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportfriek op zondag 15 januari 2006 om 09:06:
slechte hardcore... het klonk allemaal het zelfde.
een soort rauwe kabonk ...kabonk...kabonk geluid met een onlogisch trance deuntje erdoorheen. (waarvan je er wel 10x in een minuut kan bedenken)
Van bepaalde DJ's zoals Endymion wist ik dat ze dat rauwe maar zoutloze geluid maakten, maar vanavond draaiden ze allemaal zo slecht

Uitspraak van sportfriek op zondag 15 januari 2006 om 09:06:
ook in de early rave was het vrij weinig aan.
Het meeste wat ze daar draaiden was volgens mij Jump.
was echt 3x niks.

ja muziek was echt niet wat ik verwacht had :no: boven idd alleen rauwe geluiden, als ik rauwe geluiden hoor, wil ik ineens goede industrial hardcore horen, niet van dat toet toet beng beng :s

En als ik jump wil horen, kan ik beter in België uitgaan :p

Van die mc, heb wel n man n andere man serieus wat boksen zien geven, en niemand die der iets tegen deed :vaag: Vond de mc sowieso al kut, die denkt echt dat hij de man is geloof ik, bah, en nu ik dit hoor, ben ik helemaal gedegouteerd, snap ook niet dat de buitenwippers van nighttown dit zomaar toelaten :o Vond het altijd n toplocatie, maar als je dan hierboven leest dat die mc ook wel s vrouwen aanvalt enz :S

Waarschuw beheerder
waar ik stond (rechts voor het podium) werd wel degelijk gepogod, welliswaar door een klein groepje maar toch.
Zo zullen er vast wel meerdere kleine groepjes zijn geweest. Ach ja boeiend, ik ga gewoon ff uit de weg of meng me :9

Maar ik heb dat hele verhaal wat die ruffian stond te blerren op het podium gevolgd en toen gaf ie op n gegeven moment die mic aan paul ofzo en toen zei die, hou ff vast want dit wordt matten oid.

Maar hij is op het podium gebleven hoor. Niet vanaf geweest...Dus vraag me af wanneer die klappen van hem zijn gevallen dan :/
Neemt niet weg dat 't gewoon belachelijk is als jeiemand zo te kakken zet en dan idd met dat gewijs en dat ie zei, kijk me nie aan alsof ik je vriendin geneukt heb ofzo :/

Bij sommige mensen steigt bekendheid en aandacht naar het hoofd....
Waarschuw beheerder
ruffian is het ook wel eens een keer beu (y)

die heeft een soort emmer en als de druppel overloopt ...tja dan gebeurt dit !
Waarschuw beheerder

whahahhaa kaal zijn er heel veel hoor...

Hij kan vast niet tegen die achterlijke blouses met kisten en bretels (y) EN TERECHT

Die horen ook niet thuis op hardcore feesten maar op oi feesten !!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
jongeeeee ik zal mn mond maar houden hierover
Waarschuw beheerder
8)

zou ik eigenlijk ook eens moeten doen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 15 januari 2006 om 11:12:
Hij kan vast niet tegen die achterlijke blouses met kisten en bretels EN TERECHT

is nog geen reden om zich zo achterlijk te gaan gedragen zoals hierboven beschreven..
als het niet ruffian, maar een ander onbekend iemand was, had je dan ook zo gereageerd?

Ik houd ook niet van wazi's, maar om dan zo te reageren :no: (N)..
Waarschuw beheerder
ik wou wat moois gaan vertellen ..

maar laat maar (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 15 januari 2006 om 11:28:
ik wou wat moois gaan vertellen ..

nou, ??
Waarschuw beheerder
nee want dan gaan er weer een paar mensen huilen
Waarschuw beheerder
Pepp was geslaagd :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 15 januari 2006 om 11:10:
ruffian is het ook wel eens een keer beu

Dat gevoel is dan ten opzichte van hem geheel wederzijds:yes:

Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 15 januari 2006 om 11:10:
die heeft een soort emmer en als de druppel overloopt ...tja dan gebeurt dit !

Blijkt wel weer hoe volwassen die clown is :no:
Tis gewoon een jankerd.......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 15 januari 2006 om 11:31:
nee want dan gaan er weer een paar mensen huilen

dan zeg niets (F) ;)
Waarschuw beheerder
wat een gezeik zeg ut was echt wel een lekker feessie heb me echt gruwelijk vermaakt echt vet :P

Waarschuw beheerder
Ik vond het een topfeesje, ik heb niets dan hulde voor Ruffian, pogo mag niet op b2s feesten, heel soms wordt aan het einde een oogje dicht geknepen. Als er dan diverse keren gevraagd wordt om er mee te kappen ivm de drukte en je gaat toch door de verdien je het om voor lul gezet te worden, "kan je niet dansen of zo".

Blijkbaar heb je niet gezien dat behalve die 20/30 man vooraan de rest van de zaal het met de mc eens was! Ga lekker pogoen in de boeren stinkdorpen, maar blijf in toekomst vooral weg van de Rotterdamse feestjes, je vind er toch geen schijt aan!
Waarschuw beheerder
Vond het een zwaar kick feest ! , en die Mc was juist lachen we werden nog op dat podium getrokken door hem :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 12:26:
Blijkbaar heb je niet gezien dat behalve die 20/30 man vooraan de rest van de zaal het met de mc eens was! Ga lekker pogoen in de boeren stinkdorpen, maar blijf in toekomst vooral weg van de Rotterdamse feestjes, je vind er toch geen schijt aan!

precies ga lekker in een schuur de klompendans doen opbokken
Waarschuw beheerder
donateur
Het was super!

Neophyte draaide echt zalig, wat ik wel jammer vond dat hij vroeg moest beginnen met draaien. Maar dat mag de pret niet drukken.

Evil Activities was echt helemaal een gekkehuis!

Paul vs Panic hebben ook weer lekker gedraaid, oude en nieuwe hardcore door elkaar.

Dione heeft ook lekker afgesloten, veel nieuw spul van zijn laatste album heeft hij nog laten horen.
Waarschuw beheerder
Ik vond het een superfeestje,
heb me prima vermaakt! :bounce:

Jammer weer van dat vechten...
In de kleinere zaal gingen er 2 elkaar te lijf, en ze lagen op een gegeven moment op de trap en die ene probeerde de ander z'n strot dicht te knijpen...
Volgens mij is hij er later uitgezet...
Maar het duurde wel lang voordat de uitsmijters kwamen...

Waarschuw beheerder
misschien toch maar beter dat ik niet geweest ben! hahaha... wat een kansloos zooitje... ik haat pogo en ik haat de discussie eromheen nog veel meer!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zondag 15 januari 2006 om 12:05:
wat een gezeik zeg

Uitspraak van BIEK ! op zondag 15 januari 2006 om 12:36:
precies ga lekker in een schuur de klompendans doen opbokken

?? nu doe je het zelf ook :\

Waarschuw beheerder
Ten eerste is dat maatje van me geen blousjesfiguur, alleen kaal dus :S:S
en als hij het publiek zo beu is wtf doet hij dan op het podium!
Ga dan achter je geraniums zitten!

En die Ruffian is cker wel achter hem aangegaan, want wij renden er allemaal achteraan en op een gegeven moment stond mijn maatje buiten en ik ging de jassen halen en toen liep ie daar de tough guy uit te hangen in het halletje bij de uitgang.

Sorry, maar vind het echt een kneus 1e klas..
Zowiezo omdat hij weet dat ie 10 uitsmijters naast zich heeft staan dus een ander geen schijn van kans maakt..
Ik ken een mooi woord voor zulk gedrag..
Maar dat hou ik wel voor me :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 12:56:
Sorry, maar vind het echt een kneus 1e klas..

ik ben er niet bij geweest vannacht, maar dit ben ik helemaal met je eens (Y)
vanwege eerdere ervaringen:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ROT001] op zondag 15 januari 2006 om 11:43:
Dat gevoel is dan ten opzichte van hem geheel wederzijds:yes:

whehe.. das nou klinklare taal!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 12:56:
En die Ruffian is cker wel achter hem aangegaan, want wij renden er allemaal achteraan en op een gegeven moment stond mijn maatje buiten en ik ging de jassen halen en toen liep ie daar de tough guy uit te hangen in het halletje bij de uitgang.

Dan moet je het over een ander incident hebben, want hij is bij het moment wat ik aanhaalde zeker niet van het podium geweest en het eerste halfuur daarna ook niet. Voor de rest ben ik lekker beneden geweest, weer de sfeer sowieso veel beter was!

Daarnaast moet je niet naar paul's birthday gaan met het idee dat je naar een hardcorefeest gaat, in het verleden was het niet voor niets een pussylounge-feest, tegenwoordig is het ietsjes harder, maar het uitgangspunt blijft dat alles gedraait mag worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 13:05:
Dan moet je het over een ander incident hebben

whehe, genoeg incidenten dus ;)

Waarschuw beheerder
inderdaad hehe.

Maar ik ben niet gek, hij liep daar en hij rende serieus achter hem aan..
was misschien 3 minuten na dat hersenloze geblaat van um..

Hij rende achter hem aan, tot de uitgang en toen ging ie meteen weer terug :S

En verder moet ik zeggen, dat ik het prima naar me zin heb gehad hoor.
Alleen jammer dat zown knakker het moest verzieken voor ons allemaal
Waarschuw beheerder
lekker boeiuh ik heb in 20 jaar nog nooit gezeik gehad dus zal ook wel aan die gasten zelf liggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hellfire op zondag 15 januari 2006 om 12:39:
Evil Activities was echt helemaal een gekkehuis!

Veelste ruig ouwe.
Waarschuw beheerder
donateur
Heel de avond liep hij al door de mice te blerren GEEN POGO en al die onzin. TERWIJL ER GVD GEEN EENS GEPOGOOT WERD!

goh nou ik heb anders genoeg pogo gezien :frusty: Dus vind het eigenlijk wel goed dat hij er wat van zegt!

Waarschuw beheerder
Nou, dan stond ik schijnbaar aan de goeie kant want heb eg geen een keer iemand zien pogo'en...:S:S

Uitspraak van BIEK ! op zondag 15 januari 2006 om 13:12:
ekker boeiuh ik heb in 20 jaar nog nooit gezeik gehad dus zal ook wel aan die gasten zelf liggen

Lekker makkelijk gezegd dan.
Maar geloof mij nou.. als ik zeg dat hij alleen maar aan de kant stond.. hij had gewoon ff een zuur gezicht en meer niet..
Zat niet te pogo'en of wat dan ook, dus vind het gewoon triest
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een topfeesje, ik heb niets dan hulde voor Ruffian, pogo mag niet op b2s feesten, heel soms wordt aan het einde een oogje dicht geknepen. Als er dan diverse keren gevraagd wordt om er mee te kappen ivm de drukte en je gaat toch door de verdien je het om voor lul gezet te worden, "kan je niet dansen of zo".

:yes: Ruffian :respect:

Maar dat uitjouwen van die gozer vond ik wel weer een beetje jammer en dat hij erachter aan ging vond ik helemaal triest. Hij voelde zich wel erg stoer :S.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 13:25:
Lekker makkelijk gezegd dan.

toch vreempt dat ik met mijn zure bek nooit mot heb :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Vond wel lekker feessie... Niets van meegekregen over de MC
Was de laatste uurtjes voornamelijk in de beneden zaal :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zondag 15 januari 2006 om 13:59:
Vond wel lekker feessie... Niets van meegekregen over de MC
Was de laatste uurtjes voornamelijk in de beneden zaal

en zowiezo ut zijn vaak dezelde mensen die mot hebben sorry maar is vaak wel zo maar eerlijk is eerlijk carlos heb soms zijn dagen wel

maar hij had echt wel gelijk met dat pogo gelul

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIEK ! op zondag 15 januari 2006 om 13:58:
toch vreempt dat ik met mijn zure bek nooit mot heb

Dus omdat jij nooit een aanvaring hebt gehad ligt het maar aan hem :S:S
We waren met zn 4en waarvan 3 vh vrouwelijk geslacht..
dus nee, geen gepogo en nee, geen a-sociaal gedrag of wat dan ook..

Maar goed, het is vandaag geen dag voor ja/nee discussies..
dus streep eronder zeg ik dan :)

weet iemand toevallig welke site er nog meer foto's gemaakt heeft behalve superfeesten en flock? ben het kaartje kwijtgeraakt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 15 januari 2006 om 14:05:
en zowiezo ut zijn vaak dezelde mensen die mot hebben sorry maar is vaak wel zo maar eerlijk is eerlijk carlos heb soms zijn dagen wel

Jah das waar.. maar Ruffian is ook nie moeders liefste weet ik wel... Maar dat geeft je niet het recht om mensen uit te schelden of zelfs te slaan ofiets . Er wat van zeggen is normaal maar dit vind ik nie kunnen

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 14:11:
weet iemand toevallig welke site er nog meer foto's gemaakt heeft behalve superfeesten en flock? ben het kaartje kwijtgeraakt

Ik heb hier 2 mooie kaartjes liggen B) :
www.beats.hu
&
www.rage-online.be

Waarschuw beheerder
rage-online!
die zocht ik!

ThanX! (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een volop bruut feest.
Dat met de MC volgde ik niet helemaal maargoed, in tegenstelling tot wat sommige andere hier zeggen ging hij zeker wel het podium af en die kerel achterna.

Op dat moment dacht ik dat die kerel het zelf uitgelokt had ofzo, maar aan de reacties hier te zien was het gewoon stoerdoenerij van Ruffian, beetje jammer..

Ik heb trouwens bijna geen pogo gezien en heb bijna heel de tijd op de dansvloer gestaan, ze gingen alleen rond 6 uur 1 nummer draaien waar mensen op mochten pogo'n, hoeft van mij zeker niet maar had er geen last van ofzo..

Snap zowiezo niet dat je je feest daardoor laat verpesten maargoed.
Naar mijn mening werd er in ieder geval knetter goed gedraaid, het geluid stond weer lekker hard, zoals altijd in Nighttown en de sfeer was perfect net als vorig jaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 14:11:
weet iemand toevallig welke site er nog meer foto's gemaakt heeft behalve superfeesten en flock? ben het kaartje kwijtgeraakt

www.technolusion.com misschien.
Waarschuw beheerder
:respect: to ruffian :respect:
Als iemand je zo loopt uit te dagen lokt je het juist zelf uit door er op af te gaan lopen....

Ik zou keihard lachen als ruffian dat tegen mij zegt!
kom op nou zeg, als je je al door woorden laat kwetsen :x
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het wel goed wat ruffian zei.Het was veels te tyfusdruk om te pogooen,wat dus WEL werd gedaan.

Uitspraak van MNQ (APC) op zondag 15 januari 2006 om 13:56:
Maar dat uitjouwen van die gozer vond ik wel weer een beetje jammer en dat hij erachter aan ging vond ik helemaal triest. Hij voelde zich wel erg stoer

mee eens,dat ging te ver dan(heb dat niet meegekregen maargoed dat zal dus wel echt zijn gebeurd)

verder geen commentaar meer..is totaal zinloos ;)

Neophyte draaide trouwens een erge lekkere set...heb ik m al een hele tijd niet horen doen.
Evil activities ook los,met veel bekende hitjes uiteraard.
Heb me uitstekend vermaakt in nighttown :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Absoluut :worship: to ruffian.. Dat " Ik neuk je vriendin " ging dan weer nergens over, maar verder had hij absoluut gelijk.. er werd ook veel gepogo'd daar in die zaal :s

verder veel in de jump/oldschool geweest.. daar was het erg gezellig :)

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's online :-)
Zie: gallery.technolusion.com
Waarschuw beheerder
donateur
Vond t op zich wel leuk, had alleen me dag niet. Normaal sta ik heel de nacht te stampe, maar daar kwam nu niet veel van terecht.
Dat van ruffian is indd triest zeg, heb ik niet meegekregen gelukkig.

Waarschuw beheerder
Ruffian vertoonde duidelijk erg Offensive gedrag :yes:

Wat een stakker :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nohhhh kk erg :|

t zal wel een wazi geweest zijn dus ik vind het niet erg..die gaste zijn geen enkele toevoeging op een feest en kunne beter optiefen..maar dat een mc zoiets doet jezusss..echt niet normaal..tja maarja t heet niet voor niks Offensive natuurlijk 8) boycot die agressieve hersenloze slechte kk troep gewoon (N)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en die ruffian heb zowiezo helemaal geen recht van spreken..want hij is zelf de knuppel die het nummer Pogo Action heb ingesproken..die kerel zoude ze uberhaubt moeten verbieden om op een podium te staan..en naar wat ik hoor is het niet bepaald de eerste x dattie zo iets flikt :nee:

weg met die gozer..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 januari 2006 om 16:51:
en die ruffian heb zowiezo helemaal geen recht van spreken..want hij is zelf de knuppel die het nummer Pogo Action heb ingesproken

Hij zei ook dat hij niks tegen pogo heeft, maar dat het nu te druk ervoor was...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een oneindig mooi feest
:respect: Evil Activities :respect:

Volgend jaar weer aanwezig :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MNQ (APC) op zondag 15 januari 2006 om 16:55:
Hij zei ook dat hij niks tegen pogo heeft, maar dat het nu te druk ervoor was hoor...

klopt idd...het begon dat hij zei dat het veels te druk was om te pogooen...wat ook wel aardig klopte want je stond aardig op elkaar vooraan...
Waarschuw beheerder
Ik vond t wel een vet feestje, had t veel erger verwacht maar had toch maar een gratis kaartje :)

Gelukkig draaide Panic samen met Paul anders was tijdens zijn set alleen maar Offensive te horen (N)

Dr werd wel lekker gedraaid vooral Neophyte en Dione (Y)
En ik vond t juist goed hoe Ruffian optrad tege dat kutpogo :yes:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 januari 2006 om 16:51:
en naar wat ik hoor is het niet bepaald de eerste x dattie zo iets flikt

weg met die gozer..

Klopt...vriendin van een maatje van me heeftie ook al geslagen zonder reden in de Happy Dayz :s:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
echt onbegrijpelijk gewoon..als ik dat hoor kan ik maar 1 ding denken en dat is..

jongeeeeeeeee

ophoere met die gozer dan :S
Waarschuw beheerder
Wij ginge nog bijna afterparty houden bij Ruffian zn huis 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 15 januari 2006 om 17:03:
Klopt...vriendin van een maatje van me heeftie ook al geslagen zonder reden in de Happy Dayz

Als je als MC zomaar meiden gaat slaan ben je wel heeeeeeel diep gezakt :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 17:09:
Als je als MC zomaar meiden gaat slaan ben je wel heeeeeeel diep gezakt

En zeker als dat groepje nog fan van Offensive was ook

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je als MC zomaar meiden gaat slaan ben je wel heeeeeeel diep gezakt

offensive kan zowiezo al niet dieper zakken (n)

beter gaat ruffian lekker door met zn eige fans in elkaar slaan dan houd offensive weinig liefhebbers over en zijn wij misschien van die ongeinspireerde troep af 8)
Waarschuw beheerder
goed feessie gehad.. :O

had in het begin mijn dipje, omdat ik eigenlijk niet eens uit zou gaan.. :O

maar achteraf kwam dat allemaal toch wel goed.. :p

alleen vraagje: (omdat toch zoveel mensen het hebben gezien. :/ )

wanneer rende Ruffian achter die gozer aan dan??? :/

was dat tydens of net na dat stagediving?? :O

want ik heb er niks van opgemerkt... :S

alleen dat ie ff zei dat er niet ge-pogo-ed mocht worden.. :O
Waarschuw beheerder
Wat een gezeik. Had gewoon in de leuke zaal gaan staan ;)

Helaas stonden we al vrij snel weer buiten, maar wat ik meegemaakt heb was wel weer erg gezellig. (y)

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 januari 2006 om 16:49:
Offensive natuurlijk boycot die agressieve hersenloze slechte kk troep gewoon

:aai: Zieltje...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kon er jammergenoeg niet heen.weet er iemand of er ergens al een filmpje van staat ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zondag 15 januari 2006 om 17:18:
wanneer rende Ruffian achter die gozer aan dan???

Dat was een hele tijd erna hoor. Dat pogo gebeuren was in het midden van de zaal en die jongen uitjouwen was aan de rechter kant van de zaal. Gelijk toen die jongen door security werd afgevoerd ging hij erachteraan. Met een hele groep nieuwsgierigen. Vond het zo'n trieste actie van Ruffian.
Het was rond een uurtje of 4, dacht ik..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Klopt...vriendin van een maatje van me heeftie ook al geslagen zonder reden in de Happy Dayz

Als je als MC zomaar meiden gaat slaan ben je wel heeeeeeel diep gezakt :S

ik heb begrepen dat er iets anders gebeurd is.. Iets met een peuk tegen Ruffian zn hoofd oid?

Daarnaast, om even terug te komen op het "Ruffian tegen pogo, maar Pogo Action en blie en bla", paul en co. gaan vaak naar concerten SOAD etc. Waar wél ECHT gepogo'd wordt.. Als ik gewoon sta te hakken en er komt weer zo'n drol die 3 x tegen me aan beukt, dat is gewoon vervelend.. Niets mis met pogo dus, maar ga dan met ze alle in een kring pogo'en en niet zomaar midden in de drukte..

Waarschuw beheerder

Amen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaja leuk..maar ruffian en paul hebben het OOK in een HARDCORE nummer verwerkt..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waardoor al die fokking meelopers gaan denken dat pogo dr bij hoort..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel een leuke nacht gehad. Had me ingesteld op een hoop pogo volk maar dat vond ik wel enigzins meevallen. Echt :respect: voor Ruffian dat er niet gepogo'd mocht worden. Was het ook veels te druk voor. Heb er wel 2 keer last van gehad maar het publiek reageerde er goed op door die gast meteen weg te douwen. :devil:

Toen we binnenkwamen hebben we de set van Neophyte geluisterd en daarna zijn we naar beneden gegaan. Daar heb ik een half uur gestaan maar dat ging me toch echt even een tantje te langzaam dus toch maar weer naar boven. Het einde van Evil Activities nog gehoord en dat was echt vet :bounce:. Lekker setje. (y) Daarna was het tijd voor Paul en Panic en wat een set zeg. Dat was gewoon echt verstand op 0 en gaan met die banaan. Heerlijk! :respect: Daarna mijn vriendin beneden maar weer opgezocht. Werd op zich wel lekker gedraaid maar het was jump en daar hou ik niet zo van. Gelukkig gingen ze na een tijdje over op early rave en toen was het weer tijd om te gaan :bounce:. Vond het wel kinderachtig dat ze echt precies om half 6 die zaal dichtgooien. :[ Er mocht niet eens een laatste plaatje gedraaid worden.

En over dat van Ruffian. Aan de ene kant vind ik dat die een beetje een voorbeeld functie heeft maar aan de andere kant, het is ook gewoon een mens en die bereiken nog wel eens een punt dat het gewoon genoeg is. Maar omdat dit om een bekend iemand gaat wordt het meteen breed uitvergroot en heeft iedereen er een mening over. Terwijl wij niet eens weten wat er aan de hand was. Vond het op zich wel jammer want er hing meteen een bedrukte sfeer.

Voor de rest een zeer geslaagd feestje. :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MNQ (APC) op zondag 15 januari 2006 om 17:28:
Dat was een hele tijd erna hoor. Dat pogo gebeuren was in het midden van de zaal en die jongen uitjouwen was aan de rechter kant van de zaal. Gelijk toen die jongen door security werd afgevoerd ging hij erachteraan. Met een hele groep nieuwsgierigen. Vond het zo'n trieste actie van Ruffian.

toen was ik al weer beneden, ben maar een halfuurtje boven geweest ofzo, dan waren het inderdaad twee losstaande gebeurtenissen...
Waarschuw beheerder
FUCK POGO!!!! Ga dan lekker na een metal feest!!
Tis idd waar dat paul het ook in een paar nummers heb verwerkt!!

Van die actie van ruffian heb ik niets meegekregen, was rond die tijd beneden, Rob&Joe en Team Westside draaide heel lekker!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 10:51:
Maar hij is op het podium gebleven hoor. Niet vanaf geweest

:nee: nadat hij Paul en Panic afgekondigd heeft is die van het podium afgestormd. De hele zaal liep meteen leeg. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 15 januari 2006 om 17:30:
ik heb begrepen dat er iets anders gebeurd is.. Iets met een peuk tegen Ruffian zn hoofd oid?

Jah klopt..maar dat ging per ongeluk :)
Dus gewoon een triest actie van m (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MNQ (APC) op zondag 15 januari 2006 om 17:28:

:O ik vond het al zo vreemd.. :/
dan heb ik het gelukkig maar misgelopen.. (y)8)

je zou alleen wel verwachten dat mensen van de organisatie wel beter moeten weten zeg.. :S

ipv erachter aan rennen.. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 januari 2006 om 17:34:
jaja leuk..maar ruffian en paul hebben het OOK in een HARDCORE nummer verwerkt..

Pogo moet kunnen zolang anderen er geen last van hebben..

Ook al pogo ik zelf niet hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 januari 2006 om 16:49:
t zal wel een wazi geweest zijn dus ik vind het niet erg.

Hee jongen. is het niet een beetje triest dat je zulke conclusies trekt zonder dat je weet wie het is :S:S

Mijn maatje is geen wazi, en hij stond niet te pogo'en.
sterker nog, hij stond gewoon stil!!!

Dus trek daaruit je conclusie ipv te gaan blaten dat het wel een wazi geweest zou zijn.

HET GING NIET OM POGO SHIT, HET GING GEWOON ECHT HELEMAAL NERGENS OVER!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 17:53:
HET GING NIET OM POGO SHIT, HET GING GEWOON ECHT HELEMAAL NERGENS OVER!!

Ik vond t ook al zo vaag..stond midde vooraan en zag opeens Ruffian helemaal boos worden :s

Uitspraak van actief op zondag 15 januari 2006 om 17:53:
Pogo moet kunnen zolang anderen er geen last van hebben..

Ook al pogo ik zelf niet hoor

Waar heb jij de hele avond uitgehange..heb je niet eens gezien:p
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Jongens, we kunnen nou wel 4 uur door gaan praten over die actie maar wat schieten we ermee op? Wij weten niet wat er gebeurd is en daar zullen we denk ik ook nooit achterkomen. Met alle respect maar we horen nu maar 1 kant van het verhaal. Dit is dan ook niet echt eerlijk voor Ruffian. Niet dat ik zijn kant kies maar er zijn altijd meerdere kanten aan een verhaal.

Laten we het gewoon over het feest hebben en deze discussie sluiten.
Waarschuw beheerder
Partyflock likt ook altijd maar de hieletjes van alle DJ's en in dit geval MC's :x

Ookal is het roddelen hierzo, dan nog?
je mag toch wel iets erover zeggen

Als Ruffian zn actie volledig te motiveren is zal dat antwoord hier echt wel verschijnen hor. En dan zijn degene die hier piepen juist de lul.

Bah bah word moe van die verdoezeling hier soms op PF :/
lijkt China wel

**
En deze reply gaat uiteraard verwijderd worden door een admin :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahahahahahahahahahahaha

oeps.. sorry.. :X:X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 15 januari 2006 om 13:12:
lekker boeiuh ik heb in 20 jaar nog nooit gezeik gehad dus zal ook wel aan die gasten zelf liggen

Jij hebt alleen maar gezeik,......daar hoef jij de deur niet voor uit. Je hoeft enkel maar je pc aan te zetten en op topics te reageren.......................mn die voor 30tigers.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond t geluid wel slecht

Normaal is t veel beter in Nighttown :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 15 januari 2006 om 18:37:
Ik vond t geluid wel slecht

Normaal is t veel beter in Nighttown :)

dat viel mij ook wel op
of komt dat misschien omdat we een week eerder naar Amigo's in dordrecht waren.
daar kan Nighttown niet tegen op volgens mij.
Waarschuw beheerder
Nee hoor want hoorde andere dr ook al over :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 15 januari 2006 om 17:56:
Waar heb jij de hele avond uitgehange..heb je niet eens gezien:p

Ik jou wel aantal keer, toen ook met de 'Ruffian Affaire' volges mij, in de gang :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Dus trek daaruit je conclusie ipv te gaan blaten dat het wel een wazi geweest zou zijn.

jij heb van die domme kruisjes in je naam staan en hij is je maat en heeft een kale kop..dus logisch dat ik die conclusie trek.. elke dj/mc heeft een tering hekel aan die racistische trektroppen maar de actie van ruffian is gewoon onbegrijpelijk..zoiets mag en kan gewoon niet ..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar ik houd erover op voordat ik weer strafpuntjes te pakken heb (f)
Waarschuw beheerder
donateur
2 -RiQeY-: ik ben geen DJ of MC slet dus ik probeer niemand zijn hielen te likken. Ik ken die man niet eens ik vind het alleen een beetje oneerlijk dat nu iedereen ineens een slechte ervaring met hem heeft en hij zich hier niet kan verdedigen. Jij zou het in zijn plaats toch ook niet leuk vinden? :/

Ten tweede, je weet hoe het gaat met internet (en ook met andere dingen) Alles wordt zo opgeblazen alleen omdat het om een bekend persoon gaat. Ken je dat spelletje van de basisschool nog waarbij de eerste persoon een wordt ingefluisterd krijgt, het dan langs iedereen gaat en er dan ineens een heel ander woord uit komt. Dat willen we hier dus voorkomen. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 15 januari 2006 om 19:04:
Jij zou het in zijn plaats toch ook niet leuk vinden

hij zou denk ik ook niet als mc iemand uit t publiek gaan vernederen en als die er dan onterrecht uitgegooid word ook nog eens erachteraan gaan om hem een paar tikken te geven:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Alles wordt zo opgeblazen alleen omdat het om een bekend persoon gaat

betwijfel het..het zou niet de eerste x zijn dat ruffian iemand uit t publiek aanvalt dusja :/ en verschillende mensen hebben het horen en zien gebeuren dusja..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:nocheer: eindeloos
Waarschuw beheerder
donateur
Ken jij het verhaal? Was jij erbij toen het gebeurde en weet je precies wat er aan de hand was?

Ik ken het verhaal erachter niet. Ik heb alleen Ruffian zijn speech gehoord en zag hem van het podium afstormen. Beetje makkelijk om hem nu de schuld te geven terwijl ik ook geen flauw idee heb wat er gebeurd is.

Dat is het enige wat ik duidelijk probeer te maken. Snappie? :/

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 januari 2006 om 19:10:
het zou niet de eerste x zijn dat ruffian iemand uit t publiek aanvalt dusja

Heb je al die verhalen op i-net gelezen of heb je ook zelf een keer een slechte ervaring met hem gehad? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 15 januari 2006 om 19:12:
Ruffian zijn speech gehoord en zag hem van het podium afstormen. Beetje makkelijk om hem nu de schuld te geven terwijl ik ook geen flauw idee heb wat er gebeurd is

iedereen heb gehoord hoe die die gast publiekelijk heeft staan te vernederen..'je kijkt of k je vriendin heb geneukt' 'kom naar het podium blabla' zou ik ook niet bepaald tof vinden..dat is gewoon een feit dat heeft iedereen al bevestigd..vervolgens gaat die gast dus naar het podium dat is de reden waarom de uitsmijters hem dr uit gooiden..en je zegt zelf al..k zag ruffian van t podium afstormen dat is ook een feit..en dan zijn dr verschillende mensen die bevestigen..dattie achter die kerel is aangerend..wat valt daar nou nog over goed te praten?

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 15 januari 2006 om 19:12:
Heb je al die verhalen op i-net gelezen of heb je ook zelf een keer een slechte ervaring met hem gehad?

Ik sprak vorige week met een paar gasten die eerst diehard offensive fan waren en naar alle release party's etc. gingen..en op een feest piekte het zusje van 1 van die gasten per ongeluk een peukie tegen ruffian aan..waarnou hij vervolgens die meid een paar dikke stompen verkocht..die gast vertelde dat op een serieuze manier en dattie dr zo teleurgesteld inwas dattie niks meer met offensive te maken wil hebben en dattie wel naar de andere zaal gaat als hun draaien..dat is dus een ding dat ik zeker weet..en heb vaker dit soort verhalen in topics gelezen..
Waarschuw beheerder
Ik moet Ruffian toch gelijk geven.

Als je naar Paul's verjaardag's feesje gaat moet je ook Brohym verwachten en dan moet niet met je middelvinger
in de lucht gaan staan. sfeer verziekers moeten ook op hun gedrag aangesproken kunnen worden. Die gast kon dat blijkbaar niet hebben. En Ruffian ook niet.

Het was verder niet slecht wat hij deed en aan het eind mochten we WEL Pogoen ;)

VET FEESSIE!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 januari 2006 om 19:19:
en op een feest piekte het zusje van 1 van die gasten per ongeluk een peukie tegen ruffian aan..

per ongeluk? dan ben je ook niet helemaal wijs, als normaal uitdrukken te moeilijk voor je is.
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk dit bedoel ik dus. Wat moet ik nou geloven? Dat die jongen met zijn middelvinger in de lucht heeft gestaan en dat Ruffian hem daarop aansprak of dat er wat anders aan de hand was? Hoe kan ik daarop een oordeel vellen?

En ja, een hoop mensen kunnen misschien bevestigen dat die achter die jongen is aangelopen maar hoeveel mensen hebben echt daadwerkelijk gezien wie er begonnen is met vechten toen ze buiten stonden en of Ruffian echt hem geslagen heeft?

Ik zeg niet dat het niet waar kan zijn maar ik ben altijd een beetje voorzichtig met wat ik op internet lees. Het is allemaal vrij anoniem dus je kan elk verhaal vertellen. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 19:24:
per ongeluk? dan ben je ook niet helemaal wijs

dat kan toch gebeuren..je weet toch niet in wat voor situatie t gebeurd is..

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 15 januari 2006 om 19:28:
Dat die jongen met zijn middelvinger in de lucht heeft gestaan en dat Ruffian hem daarop aansprak of dat er wat anders aan de hand was? Hoe kan ik daarop een oordeel vellen?

over die middelvinger had k nog niks gehoord..dat is ook verschrikkelijk irritant..vandaar dat ik met een maat de duim omhoog campagne ben begonnen ;) dan is het wel humor geweest alstie daar op is aangesproken..toffe actie zal k dan zeggen B)..

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 15 januari 2006 om 19:28:
Ik zeg niet dat het niet waar kan zijn maar ik ben altijd een beetje voorzichtig met wat ik op internet lees. Het is allemaal vrij anoniem dus je kan elk verhaal vertellen.

Ja daar moet ik je wel gelijk in geven..

Waarschuw beheerder
donateur

:o da's nog veel erger :[

Waarschuw beheerder
Het was een geslaagd feesie!!
Alleen beetje jammer van dat kut gepogo, sta je daar lekker te hakken, staan ze heel de tijd tegen je aan te springen!! Oprotten!!!!!
En nog ff over ruffian, vond het wel een beetje ver gaan. Je laat jezelf wel erg kennen zo!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 19:54:
da's nog veel erger

8)

Uitspraak van actief op zondag 15 januari 2006 om 19:58:
vond het wel een beetje ver gaan. Je laat jezelf wel erg kennen zo!

dat zowiezo :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
pogo mag niet op b2s feesten, heel soms wordt aan het einde een oogje dicht geknepen. Als er dan diverse keren gevraagd wordt om er mee te kappen ivm de drukte en je gaat toch door de verdien je het om voor lul gezet te worden, :cheer:"kan je niet dansen of zo":cheer:.

Ga lekker pogoen in de boeren stinkdorpen, maar blijf in toekomst vooral weg van de Rotterdamse feestjes!

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Alles wordt zo opgeblazen alleen omdat het om een bekend persoon gaat.

Ruffian kan zich blijkbaar niet proffesioneel opstellen en trekt het gedrag van de jongeren op een hardcore feest zich persoonlijk aan.

Sorry, maar dan moet je geen bekend persoon willen zijn en lekker ander werk gaan zoeken.

Maar de uitspraken die er door hem gedaan zijn, zijn verre van volwassen.

Wil zijn reactie weleens meemaken als iemand gaat gillen dat hij ZIJN wijf wil neuken.......hahahahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 20:31:
Ruffian kan zich blijkbaar niet proffesioneel opstellen en trekt het gedrag van de jongeren op een hardcore feest zich persoonlijk aan.

Sorry, maar dan moet je geen bekend persoon willen zijn en lekker ander werk gaan zoeken.

dat is klare taal :respect:

Maar de uitspraken die er door hem gedaan zijn, zijn verre van volwassen.

inderdaad (y)

Wil zijn reactie weleens meemaken als iemand gaat gillen dat hij ZIJN wijf wil neuken.......hahahahaha

8) :respect: misschien leuk ideetje voor op een feest zn mice afpakken en zeggen 'ruffian waar is je wijf ik neuk dr kapot' kijke hoe hij dr op reageerd :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 20:24:
pogoen

Dat hoort op krakersfeesten thuis.............
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 18:14:
Jij hebt alleen maar gezeik,......daar hoef jij de deur niet voor uit. Je hoeft enkel maar je pc aan te zetten en op topics te reageren.......................mn die voor 30tigers

ja daarom hoef ik op feestuh geen geziek ik heb mijn portie al gehad voordat ik ga :D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BIEK ! op zondag 15 januari 2006 om 20:36:
ik heb mijn portie al gehad voordat ik ga

Zet dan ook niet je pc aan.........

(K)
Waarschuw beheerder
ik vraag me af hoelang het topic open blijft.. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 januari 2006 om 19:00:
jij heb van die domme kruisjes in je naam staan en hij is je maat en heeft een kale kop..dus logisch dat ik die conclusie trek.. elke dj/mc heeft een tering hekel aan die racistische trektroppen

Dus op basis van wat kruisjes en een kale kop concludeer jij dat ik een racist ben?
Knap hoor.

Mijn beste vriendin is half indo, dus pleur jij ff op met je hokjesgedrag jongen. gadverdamme..

en verder zijn de rest van je opmerkingen wel oke hoor :D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 20:37:
Zet dan ook niet je pc aan.........

juist wel hahahaha anders ben ik op feest miss wel vvervelend maar ook jullie betrekken alles ol jezelf voormij is alles wat ik gister voor dat ik ging zei een grote lol maar blijkbaar weten jullie niet wanneer ik grapjes maak andere humor:D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Jan.......hier snap ik geen ene reet van. Heb je wel al geslapen....??????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 20:44:
Jan.......hier snap ik geen ene reet van. Heb je wel al geslapen....??????????

goed he lekker onnavolgbaar neee niet geslapen andere dingen gedaan:P:P
Waarschuw beheerder
Ik stond vlak naast die gozer, zag niet waarom het begon, maar kan je wel vertellen dat die gozer er absoluut NIET uitzag als een wazi kale kop normaal gekleed in een tshirt geen lonsdale of wat dan ook, en dat gaat ook voor de rest van het groepje!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 20:34:
Dat hoort op krakersfeesten thuis.............

:no: POGO HOORT OP HARDROCK EN HEAVY METAL CONCERTEN THUIS!!!!!!! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 20:51:
HARDROCK EN HEAVY METAL CONCERTEN THUIS

Ook op KRAKERSFEESTEN,............................
Waarschuw beheerder
sow en heb iemand ook nog iets anders te melden dan carlos zijn aktie pfffffff hoe ken je je er zo lang druk om maken ik begrijp dat ut vervelend is voor de betrokkenen maar pffffff wel vermoeiend dat gezeur:P

Waarschuw beheerder
donateur
Sowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Waarschuw beheerder
wowwwwwwwwwwwwwwwww sowwwww jij ken ut ook alllll

Waarschuw beheerder
donateur
tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 20:52:

dat weet je ongetwijfeld beter dan ik :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 21:04:
dat weet je ongetwijfeld beter dan ik

Blijkbaar wel.....:)
Waarschuw beheerder
donateur
Snap zowie zo al niet waarom Ruffian nog geboekt word, hij heeft totaal geen meer waarde aan een Hardcore feest! Ik hou zelf niet van Offensive, maar aan Paul nix anders dan respect. Alleen wat Hij met die kleine dwerg moet?? zonde gewoon!
Beetje stoer doen met grote jongens om hem heen (snap ik want hij is zelf maar 1.60 ofzo)
Of anders vrouwen slaan dat durft hij ook nog wel, want die zijn meestal niet veel groter dan hem.
In een woord LOSER!!!!

Waarschuw beheerder
was wel gezellig feesie ;)
geluid klonk wel lekker
goeie sfeer
alleen veel clubkutten xD
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk dat beneden de time table niet helemaal aangehouden werd. Darkraver die samen met Gizmo & The Viper draait en later nam Bass D het ook nog even over. Op het laatst echt flink :bounce:.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 21:08:
alleen veel clubkutten

Nou sorry maar ik heb liever clubkutten dan pogo clowns. Van clubkutten heb je tenminste minder last.

(voel de volgende discussie aankomen :X )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
alleen veel clubkutten

:) :) :)

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 15 januari 2006 om 21:08:
maar ik heb liever clubkutten dan pogo clowns

:yes: :yes: :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij kan ik het topic beter dichtgooien. 8)

:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 15 januari 2006 om 21:15:
Volgens mij kan ik het topic beter dichtgooien.

Tja,.........wat kan je daar nou op antwoorden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 15 januari 2006 om 21:15:
Volgens mij kan ik het topic beter dichtgooien.

dat kunnen jullie idd wel goed he..topics sluiten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind t jammer dat ik dit feestje heb gemist, moest oppassen en dat had ik al heel lang geleden afgesproken.

Misschien heeft Ruffian niej goed gehandeld en heeft hij zich laten leiden door zn gevoel, daar zul je waarschijnlijk niej 8erkomen.
Moet wel zggn dat hij wel heel vaak mikpunt is van kansloze acties, of hij dat nu uitlokt of niej.
Hij is bekend, so be it.

Op naar t volgende feestje :)
Waarschuw beheerder
precies op naar het volgende feest dus volgende week lekker naar mindcontroller

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 21:17:
dat kunnen jullie idd wel goed he..topics sluiten

:respect:

Ik ben het EINDELIJK weer eens met je (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op zondag 15 januari 2006 om 21:18:
Misschien heeft Ruffian niej goed gehandeld en heeft hij zich laten leiden door zn gevoel, daar zul je waarschijnlijk niej 8erkomen.

egt wel.. :D

hij zit hiero op PF.. :D

we wachten gewoon allemaal op zijn uitleg.. O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 20:52:

Weet niet naar welke krakersfeesten jij heen bent geweest, maar waar ik heen ga is er nog nooit gepogoed. Wel staan ze lekker allemaal voor of in de box
een beetje heen en weer te bewegen op de maat van de BASS :D
Waarschuw beheerder
donateur
Clubkutten :respect:

:D
Waarschuw beheerder
sowww nog steeds over carlos bezig

jezus ut is gebeurt je veranderd er nix aan gewoon verder gaan met ademhalen en op naar het volgende feest:P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: voor ieder1 die gewoon lekker feest en nie vecht of pogooooooot

Waarschuw beheerder
goeie sfeer
alleen veel clubkutten xD

daardoor was sfeer goed

liever 1 clubkut als tien terrorhelga's :D
Waarschuw beheerder
nouw hier is die dan de jonge die mot had met die ruffian wat een stink hond joh zal ik het eff uitleggen ik had net ruzie gehad met me vriendin dus ik keek een beetje moeilijk toen keen hij me aan egt met zoon kop van wa mo je dan dus ja ik had zoiets van krijg jij ook de kk dus stak me middelvinger op toen begon die gelijk je ben een flikker je ben een flikken pff ik had zo iets van aaaaaaaaaaaaa en toen ja eff later ik ga na de wc sta aan de bar bestel een biertje kben nog verkankert van wat er beurde en ineens ja die gozer van der net die kale als je lef heb dan kom je nu het podium op en sla je me op me smoel ik heb je vriendin geneukt dit en dat dus ja aaaaaaaaa stormde ik naar et podium ma werdt door alles en iedereen tegen gehouden dus ja toen gooide ik me biertje maar naar ze kop en werd ik gelijk door zoon uitsmijter meegenomen en nog wat ik heb em niet buiten gezien jammer hoorde dat die achter me aan kwam maar euh nix gezien terwel ik tog voor de deur moes w8ten op me jas maja ik was bluaw ook hoor pfff 1 ding mc ruffian als je dit leest ik kom je nog wel een x tegen pik whaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renessie op zondag 15 januari 2006 om 21:41:
nouw hier is die dan de jonge die mot had met die ruffian wat een stink hond joh zal ik het eff uitleggen ik had net ruzie gehad met me vriendin dus ik keek een beetje moeilijk toen keen hij me aan egt met zoon kop van wa mo je dan dus ja ik had zoiets van krijg jij ook de kk dus stak me middelvinger op toen begon die gelijk je ben een flikker je ben een flikken pff ik had zo iets van aaaaaaaaaaaaa en toen ja eff later ik ga na de wc sta aan de bar bestel een biertje kben nog verkankert van wat er beurde en ineens ja die gozer van der net die kale als je lef heb dan kom je nu het podium op en sla je me op me smoel ik heb je vriendin geneukt dit en dat dus ja aaaaaaaaa stormde ik naar et podium ma werdt door alles en iedereen tegen gehouden dus ja toen gooide ik me biertje maar naar ze kop en werd ik gelijk door zoon uitsmijter meegenomen en nog wat ik heb em niet buiten gezien jammer hoorde dat die achter me aan kwam maar euh nix gezien terwel ik tog voor de deur moes w8ten op me jas maja ik was bluaw ook hoor pfff 1 ding mc ruffian als je dit leest ik kom je nog wel een x tegen pik whaha

dit verklaart alles zo is carlos regelmatig en je moet zijn uitspraken met een korrel zout nemen maar ken me voorstellen dat je ff plofte maat

maar onthou 1 ding laat ut ventje gewoon
Waarschuw beheerder
vind het maar vreemde shit die HardCore van nu
heet het eigenlijk nog wel zo?
en wat is dat POGO dan?
bestaat het ouderwetse HAKKUH dan ook al niet meer?
tja en het feest vond ik eigelijk ook niet zo
was leuk om er ff uit te zijn :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou hij mag van mij eeuwig zeiken over dat klote pogo maar moet anderen met rust laten en cker niet over iemand zijn vriendin beginnuh

dus Barker!!! B.­i.­B.­!!! jammer dat je eruit moest :respect: voor je maat

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MNQ (APC) op zondag 15 januari 2006 om 21:27:
niet naar welke krakersfeesten jij heen bent geweest

zestienhoven, Goudsche Poort, Voorburg, Utrecht,......je wil ze toch niet allemaal weten....?????????

Uitspraak van MNQ (APC) op zondag 15 januari 2006 om 21:27:
Wel staan ze lekker allemaal voor of in de box

Daar sta ik ook,....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renessie op zondag 15 januari 2006 om 21:41:

jemig.. :/

als dit dan egt zo waar is, dan is het een gedoe om niks geweest dus.. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zondag 15 januari 2006 om 21:51:
als dit dan egt zo waar is, dan is het een gedoe om niks geweest dus..

das 9 van de 10 x zo
Waarschuw beheerder
oja het feessie was wel wreed wahha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renessie op zondag 15 januari 2006 om 21:54:
oja het feessie was wel wreed wahha

toch jammer dat ut zo moet eindiggen gewoon de volgende x ff tot 10 tellen
Waarschuw beheerder
ik kon et egt nie uitstaan maar das logish tog hij kon die klap egt krijgen nouw nog steeds maja morgen lach ik er alleen maar om en heb ik weer wat te vertellen whaha maar tis tog zielig hij hoort het juist gezellig te houden whaha ik hoop dat er live sets komen waar je het allemaal op ken horen zou wel lache wezen!!

Waarschuw beheerder
kut dat k hier niet bij kon zijn zeg
leek me een vet feest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 22:17:
leek me een vet feest

was het ook
Waarschuw beheerder
donateur
Het was echt SUPER :D We zijn zwaar los gegaan :bounce: Werden nog het podium opgesleurd door die mc van dj Paul en...GAAN!!!! Ik vond de sfeer heel goed, gelukkig niks gemerkt van vechten...
Waarschuw beheerder
ik dacht dat er haast alleen maar Brunnette's op het poduim stonden btw.. :/

heb geen blondje gezien.. 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Stond er als eerste op daarna werden er nog meer het podium opgetrokken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op zondag 15 januari 2006 om 22:28:

uhuh
Waarschuw beheerder
ik wel kon je van boven goed zien:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op zondag 15 januari 2006 om 22:42:
Van boven?

jaja je kon boven ook staan en goed loss want daar had je de ruimte:P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Aha :D De dansvloer stond inderdaad wel erg vol :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op zondag 15 januari 2006 om 22:46:
De dansvloer stond inderdaad wel erg vol

en vond ut int midden echt wel koud is wel lekker om ff af te koelen maar je kon daar echt nie te lang ff stilstaan

maar al met al was een prima feessie veel mensen gesproken weer en ja heb me goed vermaakt en veel mooie wijffies gezien ook op het podium:P:P

Waarschuw beheerder
was weer aangenaam feesie
Waarschuw beheerder
pcies
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 00:00:
was weer aangenaam feesie

Was een goed feessie.....hoorde ik...was té verkankerd van de dag daarvoor. Volgende keer maar weer vd partij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op zondag 15 januari 2006 om 22:28:

En daarna ik 8), was echt een tof feest (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die ruffian, is ook echt zon
zeldingenomen (kijk mij ik ben een beroemde MC) mannetje
bluhhhhhhhhhhhhh sukkoltje!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 22:02:
Ik weet wat veel beters....ze wijf neuken.

Altijd lekker ja (Y) , zo'n afgelikte boterham O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VL op maandag 16 januari 2006 om 09:29:
was té verkankerd

mars,op je woorden letten he.je heb een voorbeeldfunctie hier.:P
Waarschuw beheerder
Iedereen moet gewoon bij elk feest, effe ze middelvinger in de lucht steken naar ruffian als je contact maakt :D
kijk of ie elk feest zo reageert :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond t geen geweldig feest, kutsfeer (zoals 9 van de 10 keer in r'dam), kutgeluid en kutlicht... (zeker in de basement) hardcore gedoe was te druk, echt geen ruimte om je kont te keren, dus hele tijd in de basement gezeten. Daar was t wel leuk, sfeer ook, behalve 1 vechtpartij. Maar een goed feest? nee echt zwaar overdreven vind ik die positieve reacties, heb veel betere feesten gehad. En Die Ruffian, t zal allemaal wel, ik ben echt maar 15 minuten in zaal 1 (of was dat zaal 3?) geweest, duusseuhm zal allemaal wel.
Waarschuw beheerder
donateur
was zeker weer een leuk feestje, altijd gezellig in nighttown.
maar ik heb op het moment van dat gezeik met die kaale anders helemaal niemand gezien die het niet met carlos eens was, iedereen was aan het klappen/juichen dus had daar dan je bek open gedaan inplaats van achteraf op pf :\
of het wel of niet goed was weet ik niet, ik heb het niet gezien. maar die reacties hier gaan wel erg ver, volgende keer staan jullie gewoon weer schijnheilig mee te doen alsof er niks gebeurd is.

Paul; was weer een gezellig feestje, wordt weer eens tijd dat offensive naar zeeland komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van n0uky op maandag 16 januari 2006 om 12:54:
maar ik heb op het moment van dat gezeik met die kaale anders helemaal niemand gezien die het niet met carlos eens was, iedereen was aan het klappen/juichen dus had daar dan je bek open gedaan inplaats van achteraf op pf

steun hiervoor

Ik weet ook niet wat iedereen altijd aan het doen is door met een 'kutsfeer' te komen, maar ik ben van 23.15 tot 6.00 uur in de hoofdzaal geweest en heb alleen maar tevreden mensen om me heen gezien....sfeer was dus prima
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wijffie.. ik denk dat je een eerder incident op de avond door elkaar haalt met dit incident..
Beter lezen dus.
Maar nog maar een keer voor de minder snuggeren hier.

Het ging niet om het pogo-incident!!!

Duidelijk nu?

En hoe kun je DAAR nu gaan zeiken als je eruit gezet wordt :S:S:S
pfff :gaap:

ps.. de sfeer van het publiek was toppie!
niets over te zeiken.. helemaal mee eens.
het was gewoon supergezellig..
Alleen jammer dat het zo moest eindigen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Paul; was weer een gezellig feestje, wordt weer eens tijd dat offensive naar zeeland komt

egt niet.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 13:03:
Het ging niet om het pogo-incident!!!

daar heb ik het ook niet over
Waarschuw beheerder
was zwaar losssssssssss:D:D

k was nog op ut podieum getrokke was wel grappig

enne pauls naam staat nogsteeds op mn arm :P
Waarschuw beheerder
had daar dan je bek open gedaan inplaats van achteraf op pf

(y)

Was inderdaad gewoon een erg leuk feestje, volgende keer blijf ik langer ;)

Waarschuw beheerder
zekers wel vermaakt alleen stond vooraan en i neens pringen er mensen tegen me aan en kzie in een ruffian naast me staan :S:P mja was wel loss feesie alleen jammer weinig early!!!
Waarschuw beheerder
hahaha ik ben net bijgekomen van een bruutfeest waar de sfeer lekker was.Heb lekker door staan raggen heel de nacht.Op naar volgende week !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranda010:D op maandag 16 januari 2006 om 10:26:
mars,op je woorden letten he.je heb een voorbeeldfunctie hier.

Sorry Miran, wist niet dat mensen mij hier als voorbeeld zouden nemen....

Waarschuw beheerder
ruffian is een zielig mannetje

Waarschuw beheerder
donateur
RUFFIAN RULESSS!!!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we alsjeblieft niet weer opnieuw beginnen met die discussie he :D
Topicvraag is hoe het feest was, niet wat je van die Ruffian vind....

Waarschuw beheerder
donateur
RUFFIAN RULESSS!!!! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 15:36:
RUFFIAN RULESSS!!!!

haha oldschoolgangsta Lady

Ik vond het zaterdag een goed feesie

leuke feesjes hoeven niet duur te zijn muziek was 110% beter dan op Nightmare Wonderland

Hier was Echte Oldschool in nightown :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 15:49:

:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 15:49:

Ik vond het zaterdag een goed feesie

leuke feesjes hoeven niet duur te zijn muziek was 110% beter dan op Nightmare Wonderland

Hier was Echte Oldschool in nightown laatste aanpassing 16 januari 2006 15:50

ahhahah dan ken je wel zeggen 1000% beter dan nightmare kga noooit meer naar nightmare alleen outdoor!!
Waarschuw beheerder
Was de gemiddelde leeftijd 14 jaar ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 13:49:
mja was wel loss feesie alleen jammer weinig early!!!

aan het eind in die kleine zaal genoeg van gehoord hoor.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op maandag 16 januari 2006 om 16:43:
aan het eind in die kleine zaal genoeg van gehoord hoor..

:respect: daar werd echt super gedraaid...:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Gemiddelde leeftijd: 21.6, percentages onder de 1% worden niet getoond.

Leeftijd Percentage Absoluut
16 2% 22

17 5% 52

18 12% 126

19 15% 156

20 14% 151

21 10% 107

22 8% 85

23 5% 61

24 6% 69

25 3% 41

26 3% 40

27 3% 36

28 1% 17

29 1% 20

32 1% 11

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Whit-ney op maandag 16 januari 2006 om 16:59:

16 2% 22

17 5% 52

18 12% 126

19 15% 156

20 14% 151

21 10% 107

22 8% 85

23 5% 61

24 6% 69

25 3% 41

26 3% 40

27 3% 36

28 1% 17

29 1% 20

32 1% 11

...en t moraal van dit verhaal :vaag:

Artiest {SHOWLIST artist 3317, 79053}
Waarschuw beheerder
Ik wordt ook altijd zomaar door Paul en Carlos mishandeld, alleen omdat ik uit Groningen kom...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 16:47:
daar werd echt super gedraaid...

af en toe wel een beetje van dat Jumpstyle :@ , maarja dat neem je maar voor lief.. :lief: :D

Bass D :respect:

Uitspraak van Whit-ney op maandag 16 januari 2006 om 16:59:

16 2% 22

17 5% 52

18 12% 126

19 15% 156

20 14% 151

21 10% 107

22 8% 85

23 5% 61

24 6% 69

25 3% 41

26 3% 40

27 3% 36

28 1% 17

29 1% 20

32 1% 11

ik voel me best wel oud zo.. 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 17:02:
alleen omdat ik uit Groningen kom...

:yes: denk t ook :vaag: en terecht :d
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op maandag 16 januari 2006 om 17:07:
af en toe wel een beetje van dat Jumpstyle , maarja dat neem je maar voor lief..

dat houdt je scherp :9
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op maandag 16 januari 2006 om 17:07:
Bass D

was dat die DJ met dat lange haar???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 17:15:
dat houdt je scherp

:no: niet mee eens.. :p

maarja, meningen verschillen gelukkig he?? :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 17:15:
was dat die DJ met dat lange haar???

:|

schaam je.. :O:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VL op maandag 16 januari 2006 om 14:39:
Sorry Miran, wist niet dat mensen mij hier als voorbeeld zouden nemen....

tuurlijk wel.hahahaha
Werkzaam bij OJC Cartouche
Waarschuw beheerder
Ik wordt ook altijd zomaar door Paul en Carlos mishandeld, alleen omdat ik uit Groningen kom...

Maar jij bent ook een geval apart Jan :P
Waarschuw beheerder
donateur
eigenlijk moet iedereen flink geslagen worden,als ze niet uit rdam en omstreken komt.

:bloos:

grappie hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 17:58:
ik kon t wel waarderen

dat nam ik al aan op je opmerking.. :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 17:58:
niet???

weet niet wie jy gezien hebt dan met lang haar.. :/

Yves heeft geen staart meer.. :O :D

Bass D was die neger.. :p

maar het valt me nu pas net op dat Bass D niet eens moest draaien daar.. :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranda010:D op maandag 16 januari 2006 om 18:06:
eigenlijk moet iedereen flink geslagen worden,als ze niet uit rdam en omstreken komt.

grappie hoor

Kben blij dat het een grapje is
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op maandag 16 januari 2006 om 18:12:
me nu pas net op dat Bass D niet eens moest draaien daar..

Had The Viper zijn haren weer lang dan?:P

Waarschuw beheerder
donateur
en t moraal van dit verhaal

moraal op partyflock haha
Uitspraak van miranda010:D op maandag 16 januari 2006 om 18:06:

lol lol :-)

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 16:47:
werd echt super gedraaid

ckers top

Waarschuw beheerder
de leeftijdspercentages die op pf staan kloppen alleen met degene die het feestje hadden toegevoegd aan hun persoonlijke agenda. en dat waren er iets van 1024 ofzo? dus het klopt zoiezo niet met wat er binnen liep ;) (aangezien er geen 1024 mensen binnen waren) btje jammer ook, dat mensen feesten in hun agenda hebben staan waar ze niet eens zijn geweest of naar toe gaan :/
Waarschuw beheerder
donateur
en t moraal van dit verhaal

dat is dit
Uitspraak van VL op maandag 16 januari 2006 om 16:41:
Was de gemiddelde leeftijd 14 jaar ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 19:32:
de leeftijdspercentages die op pf staan kloppen alleen met degene die het feestje hadden toegevoegd aan hun persoonlijke agenda. en dat waren er iets van 1024 ofzo? dus het klopt zoiezo niet met wat er binnen liep (aangezien er geen 1024 mensen binnen waren) btje jammer ook, dat mensen feesten in hun agenda hebben staan waar ze niet eens zijn geweest of naar toe gaan

miste je er een hoop dan?? ;)
Waarschuw beheerder
de editie in de peppermill was wreed!

Waarschuw beheerder
super gezellie...
pogo was ook leuk zeker als enige meisje hahahaha
btje jammer ook, dat mensen feesten in hun agenda hebben staan waar ze niet eens zijn geweest of naar toe gaan

hoe ken jij dat dan weten??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op maandag 16 januari 2006 om 18:12:
maar het valt me nu pas net op dat Bass D niet eens moest draaien daar..

dus nu weet ik nog niet wie dat dan wel was :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 00:36:
dus nu weet ik nog niet wie dat dan wel was

Hij was er wel hoor, denk niet dat ier voor ze lol langskwam ;)
Waarschuw beheerder
goeie sfeer

top geluid

goed gedraaid!!

10 keer beter dan vorig jaar

ik ben alleen maar losgegaan :bounce:

en zo vaag als een deur natuurlijk :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het echt een supergezellig feestje
werd lekker gedraaid in de main!! :bounce:
dat we op het podium mochten tijdens Paul en Panic was echt vet :D

Ruffian's pogo-verbod :respect: :respect:

en die jump van hem in het publiek, echt vette actie (y)

filmpje ervan:
http://media.putfile.com/Pauls-birthday-jump-Ruffian

en verders wat iedereen hier zo loopt te zeiken :s
ik sluit me aan bij Nouky:

maar ik heb op het moment van dat gezeik met die kaale anders helemaal niemand gezien die het niet met carlos eens was, iedereen was aan het klappen/juichen dus had daar dan je bek open gedaan inplaats van achteraf op pf

al met al een geslaagde verjaardag Paul (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gajes op dinsdag 17 januari 2006 om 10:03:
ik ben alleen maar losgegaan

ik ook

heb veel fotos gemaakt staan op me text :-)
Waarschuw beheerder
de leeftijdspercentages die op pf staan kloppen alleen met degene die het feestje hadden toegevoegd aan hun persoonlijke agenda. en dat waren er iets van 1024 ofzo? dus het klopt zoiezo niet met wat er binnen liep (aangezien er geen 1024 mensen binnen waren) btje jammer ook, dat mensen feesten in hun agenda hebben staan waar ze niet eens zijn geweest of naar toe gaan

Het waren er een stuk of 1200, en waren het maar er maar zoveel...er waren nu een mannetje of 1400 binnen schat ik
1500 is capaciteit toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 00:36:
dus nu weet ik nog niet wie dat dan wel was

die neger dus met het lange haar.. ;)

Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 17 januari 2006 om 09:00:
Hij was er wel hoor, denk niet dat ier voor ze lol langskwam

ja, maar hij stond niet in de line-up.. :O
Waarschuw beheerder
donateur

zekers zekers :D

Waarschuw beheerder
Was weer heerlijk feesie, wel pleuris druk, maar dat kon de pret niet drukken. Nighttown staat altijd in voor gezellige avondjes, lekkere sfeer en gezellige mensen :yes:
Ruffian wel een mannetje hoor he, werd nog in me kraag gegrepen door die knakker.. "NIE POGO-EN", moek toch zelf weten.. 't was maar klein groepie rechts voorin de stond te springen nix boeiends verder ofzo. Al met al weer goed naar me zin gehad :yes:
Waarschuw beheerder
En gelijk heeftie.

Pogo-en doe je maar bij een concertje van normaal of napalm death of iets dergelijks....optieften met die pogo-mongolen.

Waarschuw beheerder
het was echt gezellie...!! ben egt heel de avond los gegaan:D
ook tijdje beneden gestaan draaiden ze ook egt goed:bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 65067, 4024}
Waarschuw beheerder
Ik vind mc's heel erg stom, ze weten nooit waar ze over praten....:p
laatste aanpassing
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
groot gelijk, stomme mc's :o

Waarschuw beheerder
Wel zelfkennis iig :D:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schreudster op dinsdag 17 januari 2006 om 12:30:
Het waren er een stuk of 1200, en waren het maar er maar zoveel...er waren nu een mannetje of 1400 binnen schat ik
1500 is capaciteit toch?

hehe serieus ik dacht iets van 400 :9

Waarschuw beheerder
van dat pogo heeft ie gelijk, maar
het blijft een sukkeltje
:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VL op dinsdag 17 januari 2006 om 20:17:
En gelijk heeftie.

Pogo-en doe je maar bij een concertje van normaal of napalm death of iets dergelijks....optieften met die pogo-mongolen.

Ach pleur op man, als je het niet kickuh vind dan moet je er niet tussen gaan staan. ja toch, niet dan
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Waarschuw beheerder
"NIE POGO-EN", moek toch zelf weten

Nee, want als b2s de regel "NIET POGO"EN" voor hun evenementen handhaafd, heb jij je daar gewoon aan te houden...

Waarschuw beheerder
nightown was wel gek hoor.helemaal los

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 16:53:
"NIE POGO-EN", moek toch zelf weten..

:no: dan ga je maar lekker naar n hardrock concert :[

wij zitten niet te wachten op van die randdebielen die niet kunnen dansen en daarom maar als n spatische zombie staan te schoppen naar alles en iedereen die langs loopt :@
Uitspraak van Cremator op woensdag 18 januari 2006 om 02:06:
Nee, want als b2s de regel "NIET POGO"EN" voor hun evenementen handhaafd, heb jij je daar gewoon aan te houden...

:respect: PSIES!!!!!! (Y)

Artiest {SHOWLIST artist 29174, 23720}
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaa Paul elstak die al jaren meedoet heeft een b-day weekend
Ik die net een half jaar officieel draai had er ook een
EN die was geweldig
2 OFFICELE b-day party's :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 14:39:
wij zitten niet te wachten op van die randdebielen die niet kunnen dansen en daarom maar als n spatische zombie staan te schoppen naar alles en iedereen die langs loopt

het mooie van hardcore is juist dat het niet uitmaakt HOE je danst.. als je maar danst :)

kijk hoeveel er bijvoorbeeld uit de maat dansen.. maar ze gaan wel lekker.. en daar gaat het toch om!

Dus praat voortaan in enkelvoud als je je mening geeft, dat staat wat beter :)

denk namelijk dat de meeste partypeops op hardcorefeesten niet zitten te wachten op mensen die volgens de regels willen dansen. dan kun je beter naar een trancefeest gaan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 17:30:
enk namelijk dat de meeste partypeops op hardcorefeesten niet zitten te wachten op mensen die volgens de regels willen dansen. dan kun je beter naar een trancefeest gaan :)

Wat is dit voor Bullshit dan? Er zijn geen regel's in het dansen..

Pogo is geen dans, het is gewoon dom beuken tijdens het stampen. Daarnaast mag het gewoon niet. Dus dan gaan de pogoërs toch lekker naar een trancefeest?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 01:05:
Ach pleur op man, als je het niet kickuh vind dan moet je er niet tussen gaan staan. ja toch, niet dan

Niet dan dus....

Maar jij zal het wel stoer vinden, leuk voor je...misschien heb je wel geen controle over je poten en zoek je deze vorm van "spastische bewegingen" als excuus??

Ja toch, niet dan?

Waarschuw beheerder
Dat niet alleen. Ik ga nooit in een "Pogo" staan, maar altijd zijn er van die gasten die vervelend moeten "pogoën" en beuken :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 18 januari 2006 om 17:39:
Er zijn geen regel's in het dansen..

Nou, je spreekt jezelf wel heel erg tegen dan..

Er zijn geen regels in het dansen, maar mensen mogen niet dansen zoals zij dat willen :S:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 17:46:
Er zijn geen regels in het dansen, maar mensen mogen niet dansen zoals zij dat willen

Pogo is geen dans, maar een sollicitatie naar een paar stompen op je harses...klaar!

Waarschuw beheerder
Alsof ouderwetse hakkers niet irritant kunnen zijn...
Sorry hoor.. maar daar heb ik vaker last van dan van pogo'ers..
dat ik weer is een arm in me bek krijg of een paar ketsen tegen me poten omdat iemand wild staat te stuipen als een gek

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 17:50:
Alsof ouderwetse hakkers niet irritant kunnen zijn...
Sorry hoor.. maar daar heb ik vaker last van dan van pogo'ers..
dat ik weer is een arm in me bek krijg of een paar ketsen tegen me poten omdat iemand wild staat te stuipen als een gek

Tja, dan hebben ze goed spul op haha

Heb je ook gelijk in, maar 9 vd 10 pogo-ers doen het om anderen te kloten...heb ik een hekel aan dus ja....ben ook maar een mens.

Waarschuw beheerder
Ja oke.. als het van zulke types zijn dan kan ik me er ook dodelijk aan irriteren...
En als het in mijn vaarwater komt, en ik krijg een douw, dan kunnuh ze gewoon lachen hehe :[

Maar ik heb er vrijwel nooit geen last van, en zie het ook zelden.. (kan aan mij liggen :S:S)
ik irriteer me dan ook meer aan al die opgeblazen heisa er omheen.. ;)
Waarschuw beheerder
opgeblazen heisa? hahahahaha

moet eigenlijk bekennen (bedenk ik me net) dat ik 2 jaar geleden bij Decibel zelf aan het pogo-en was in de Early rave tent....hahahahaha.....was ik dus zelf een mongool.

Drugs...tssss

Waarschuw beheerder
Foei! dat mag niet hè ;)

En euhhh... tsjaa, dat was een beetje een dubbelzinnige uitspraak van me hehe (hard gewerkt ;) )

Maar ach, weet je.. ik douw af en toe ook wel is ff tegen een maatje op.. als de muziek lekker gaat.. je kent dat wel :D:D
Maar ik zou niet willen dat er met mij gepogo't word, dus ik doe er gewoon niet aan mee haha.
ik ben veel te labiel met een bakkie vodka op whehe :mixje:
Waarschuw beheerder
Vloeken mag ook niet...

Ik weet precies hoe dat gaat, eigenlijk hou ik er niet van, van dat gedouw...totdat ik het zelf doe, dan opeens is het ok...is dat hypocriet of wat? hahaha

Wat een discussie eigenlijk hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VL op woensdag 18 januari 2006 om 18:21:
...is dat hypocriet of wat?

:yes:hahahahhahahaa

Waarschuw beheerder
whahaha.. ja, echt een waardevolle discussie ;)

Maar ik begrijp wat je bedoelt..
je hebt je standpunt.. je bent voor of je bent tegen..
tot je het een keer zelf doet en je opeens denkt van..
Nah, het is eigenlijk best geinig..

Maar het moet wel geinig blijven en vooral anderen er niet mee lastig vallen.. daar ben ik het wel mee eens..

Want je zal ook niet zo snel iemand helemaal de graftering in schelden als je in de kerk zit..
dan heb je ook rekening te houden met mensen die daar absoluut niet van gediend zijn..
en terecht hahahahahahaha

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 17:46:
Nou, je spreekt jezelf wel heel erg tegen dan..

Er zijn geen regels in het dansen, maar mensen mogen niet dansen zoals zij dat willen :S:S

Ok die zin klopte niet helemaal.. my bad ;)

Als de Pogo people nou ergens op een rustig plekje met ze alle gaan pogoën waar anderen er geen last van hebben, dan is er toch niets aan de hand?

Waarschuw beheerder
Hoe was het feest eigenlijk... :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranda010:D op woensdag 18 januari 2006 om 18:32:
hahahahhahahaa

De pot verwijt de ketel of zoiets was het toch hé?

Hahaha, zal wel es ff gaan pogo-en bij oldschool gangsters, pas maar op jij!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VL op woensdag 18 januari 2006 om 19:59:
De pot verwijt de ketel of zoiets was het toch hé?

dan tackel ik je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 20:26:
dan tackel ik je

Ik heb jou dan al eerst leeggeschud mafkees hahahahaha.

Zaterdag ook rustig aan? Of Antwerpen net als die dooie?

Waarschuw beheerder
Geen antwerpen, heb zondag ochtend een klusje.

Denk ff geen feest tot Oldschool Gangsters, dan gaan we vlammen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VL op dinsdag 17 januari 2006 om 20:17:
En gelijk heeftie.

Zwaar irritant die pogo's...

Gewoon lekker losgaan en niet tegen iedereen aanspringen....:woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VL op woensdag 18 januari 2006 om 19:59:

dan zal ik mijn popey dansje er even uit gooien.:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 21:58:
Denk ff geen feest tot Oldschool Gangsters, dan gaan we vlammen

:doetiwoep: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 17:57:
ik irriteer me dan ook meer aan al die opgeblazen heisa er omheen..

en ik irriteer me aan al die heisa die jij maakt over ruffian! en als ik dat verhaal lees van dat "maatje" van je dan staat er niet dat ruffian hem heeft geslagen, en jij zei van wel????? vreemd :vaag: maar goed je zal wel teveel pilletjes naar binnen hebben gegooid van het weekend en die zullen je hersentjes wel aangetast hebben :xtc:

heisa heisa heisa..............:gaap::gaap::gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranda010:D op woensdag 18 januari 2006 om 22:17:
dan zal ik mijn popey dansje er even uit gooien.

vergeet je spinazie niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VL op woensdag 18 januari 2006 om 22:36:
vergeet je spinazie niet

ik zal mijn ah tas meenemen.:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VL op woensdag 18 januari 2006 om 17:49:
Pogo is geen dans, maar een sollicitatie naar een paar stompen op je harses...klaar!

:respect: kwordt er al1 maar agressief van en dat wil ik niet op een feest worde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranda010:D op woensdag 18 januari 2006 om 22:42:
ik zal mijn ah tas meenemen.

is goed meissie
Waarschuw beheerder
donateur
alles goed verder????
Waarschuw beheerder
Met mij wel, met jou?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VL op woensdag 18 januari 2006 om 23:12:
Met mij wel, met jou

met mij ook altyd goed.hard voor weinig,nooit chaggerijnig.:D :D
Waarschuw beheerder
hahaha, dat klinkt goed ja...ja nu naar me nest, we babbelen morgen wel ff...snurk ze

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VL op woensdag 18 januari 2006 om 23:24:
hahaha, dat klinkt goed ja...ja nu naar me nest, we babbelen morgen wel ff...snurk ze

je zou half uur geleden al gaan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VL op woensdag 18 januari 2006 om 23:24:

is goed....jij ook.en niet te hard snurken,anders worden de buren boos.hahahhaa:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranda010:D op woensdag 18 januari 2006 om 23:25:
is goed....jij ook.en niet te hard snurken,anders worden de buren boos.hahahhaa

Heb geen buren meer...lekker joh, snurk zo hard als ik wil
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VL op woensdag 18 januari 2006 om 23:26:
Heb geen buren meer...

feestennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
het mooie van hardcore is juist dat het niet uitmaakt HOE je danst.. als je maar danst

pogo is geen dans waarom denk je dat er speciale thrash zones zijn op hardrock feesten he :frusty:
denk namelijk dat de meeste partypeops op hardcorefeesten niet zitten te wachten op mensen die volgens de regels willen dansen. dan kun je beter naar een trancefeest gaan

we hebben t over B2S feesten en ja daar wordt hardcore gedraaid maar zelfs op H4L is er meestal maar n kwartiertje aan het einde waarin gepogoed mag worden...en waarom denk je????
Uitspraak van actief op woensdag 18 januari 2006 om 17:39:
Pogo is geen dans

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denise(l) op woensdag 18 januari 2006 om 22:19:
en ik irriteer me aan al die heisa die jij maakt over ruffian! en als ik dat verhaal lees van dat "maatje" van je dan staat er niet dat ruffian hem heeft geslagen, en jij zei van wel????? vreemd maar goed je zal wel teveel pilletjes naar binnen hebben gegooid van het weekend en die zullen je hersentjes wel aangetast hebben

heisa heisa heisa..............

Whahaha.. frappant is dat.. dat sommige mensen wel normaal kunnen reageren, en bepaalde typetjes weer niet..
Ten eerste slik ik geen pilletjes lieve schat, ik gebruik geen eens :S:S (standaard opmerking weer van die stereotypetjes hier hè..) pffff :gaap:
Ten 2e heb ik nooit gezegd dat ie hem klappen HEEFT gegeven.. maar dat dat wel zijn bedoeling was..
Het zou toch wat zijn als de uitsmijters DAT toe hadden gestaan!
Ja, misschien een beetje verkeerd geformuleerd, maar het was tenslotte zondag :gaap:

En als je het niet heel erg vind ga ik geen moeite meer doen om te reageren op jouw nutteloze opmerkingen zoals dat ik vast wel aan de pilletjes zit.. :gaap: Hoe kortzichtig denk je dan... :S:S Dat jij zulke uitspraken uitkraamt zegt genoeg over jou als persoon :)
En ik ben daar toch echt veel te oud voor :gaap:

goh, wat wordt je soms moe van sommige personen he.. en dat terwijl je net wakker bent :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 08:35:
Ten 2e heb ik nooit gezegd dat ie hem klappen HEEFT gegeven.. maar dat dat wel zijn bedoeling was..

en wat doet die zieligerd van een mc..

het komt zo anders behoorlijk over dat hij hem wel een paar beuken heeft verkocht! maar goed dat bedoel ik volgens mij zit jij ruffian gewoon zwart te maken hier en heeft hij gewoon helemaal niks gedaan!

En als je het niet heel erg vind ga ik geen moeite meer doen om te reageren op jouw nutteloze opmerkingen

doe je best meid! aangezien ik TOCH gelijk heb! Maar die partyflock naam van je past wel erg goed bij je want IRRITANT ben je zeker!

En ik ben daar toch echt veel te oud voor

ja je komt echt zo volwassen over :x :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
joh meid. jij komt lekker intelligent over :S:S

En irritant ben ik zeker.. goed geconcludeerd van je.. :D:D
Bravo! Hier heb je een (f) voor al je research..
zou toch zonde zijn als al die opmerkingen van je niet beloond zouden worden..

En ik kom in ieder geval een stuk volwassener over dan jij..
Jij met je fake profiel.. :D:D
zal maar niet vragen naar een foto van je :X
Want die zul je er vast bewust niet opgezet hebben :D:D
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Gaat niet echt meer over het feest he?