| Betreft: | evenement: Paul Elstak birthday weekend, zaterdag 14 januari 2006 om 23:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Sorry hoor, maar echt.. in de 10 jaar dat ik naar hartdcorefeesten ga heb ik nog nooit zoiets triest meegemaakt ALS DIT!!!!
TERWIJL ER GVD GEEN EENS GEPOGOOT WERD
Zo, dan zal ik ff een boekkie open doen over vanavond in de nighttown.
Ben net thuis aangekomen.
Het was een supervet feest tot een uur geleden.
Want wat een triest figuur is die mc van Paul zeg. Pscycho istie zeker!!
Heel de avond liep hij al door de mice te blerren GEEN POGO en al die onzin. TERWIJL ER GVD GEEN EENS GEPOGOOT WERD! De sfeer in nighttown is altijd superkick, nooit geen problemen of wat dan ook, tot vanavond.. door meneertje de mc!!
UITLEG!!
op een gegeven moment staat een maat van me een beetje naar aan de kant, wijst die mc naar hem en roept door zijn mice: kkflikker wat sta je daar dan! Als je me voor me bek wilt slaan kom dan het podium op! Ik neuk je vriendin! etc etc
dus na zo bizar uitgescholden te worden door een mc die beter zou moeten weten loopt hij richting het podium en wordt natuurlijk gegrepen door de uitsmijters (duh!!!) en wat doet die zieligerd van een mc..
RENT HET PUBLIEK IN OM HEM FF EEN PAAR BEUKEN TE VERKOPEN!!
Sorry hoor, maar echt.. in de 10 jaar dat ik naar hartdcorefeesten ga heb ik nog nooit zoiets triest meegemaakt ALS DIT!!!!
er wordt altijd zoveel gezanekT over wazi's en alles, maar deze keer was het DE MC die het hele publiek uit zat te dagen!
Dus bij deze.. ik ben altijd een paul fan geweewst maar ik ben zo ziek van dit kutfeest geworden dat ik dit feest nooit en te nimmer meer zal bezoeken.
Want als MC zijnde hoor je het goede voorbeeld te geven en niet het tegenovergestelde zoals hij deed vannacht..
ZINLOOS GEWELD JONGEN!! ooit van gehoord? NEE zeker!
Nee, ren er op af en sla er op los als je weet dat je 10 uitsmijters naast je hebt staan
GADVERDAMME!
Om dan nog niet te spreken over het feit dat je hem uit liep te dagen met de woorden sla me voor me bek dan op het podium, terwijl je heel goed weet dat het podium niet eens haalbaar is met die uitsmijters. TRIEST!!
GADVERDAMME. wat een misselijkmakend mannetje zeg.
Als je niet tegen een kaal publiek kan, ga dan GVD voortaan rappen in de hollywood en laat de hardcorefeesten voor wat het is.
want wij zitten echt niet te wachten op een mc die agressie opwekt ipv verminderd op hc-feesten!!
BAH BAH BAH!!
Wat een triest figuur is die mc van Paul zeg.
UITLEG!!
op een gegeven moment staat een maat van me een beetje naar aan de kant, wijst die mc naar hem en roept door zijn mice: kkflikker wat sta je daar dan! Als je me voor me bek wilt slaan kom dan het podium op! Ik neuk je vriendin! etc etc
Want als MC zijnde hoor je het goede voorbeeld te gevenen niet het tegenovergestelde zoals hij deed vannacht..
ZINLOOS GEWELD JONGEN!! ooit van gehoord? NEE zeker!
Nee, ren er op af en sla er op los als je weet dat je 10 uitsmijters naast je hebt staan
GADVERDAMME!
GADVERDAMME. wat een misselijkmakend mannetje zeg.
Als je niet tegen een kaal publiek kan, ga dan GVD voortaan rappen in hollywooden laat de hardcorefeesten voor wat het is.
want wij zitten echt niet te wachten op een mc die agressie opwekt ipv verminderd op hc-feesten!!
slechte hardcore... het klonk allemaal het zelfde.
een soort rauwe kabonk ...kabonk...kabonk geluid met een onlogisch trance deuntje erdoorheen. (waarvan je er wel 10x in een minuut kan bedenken)
Van bepaalde DJ's zoals Endymion wist ik dat ze dat rauwe maar zoutloze geluid maakten, maar vanavond draaiden ze allemaal zo slecht
ook in de early rave was het vrij weinig aan.
Het meeste wat ze daar draaiden was volgens mij Jump.
was echt 3x niks.
Als je niet tegen een kaal publiek kan, ga dan GVD voortaan rappen in de hollywood en laat de hardcorefeesten voor wat het is.
Hij kan vast niet tegen die achterlijke blouses met kisten en bretels EN TERECHT
ik wou wat moois gaan vertellen ..
ruffian is het ook wel eens een keer beu
die heeft een soort emmer en als de druppel overloopt ...tja dan gebeurt dit !
nee want dan gaan er weer een paar mensen huilen
Blijkbaar heb je niet gezien dat behalve die 20/30 man vooraan de rest van de zaal het met de mc eens was! Ga lekker pogoen in de boeren stinkdorpen, maar blijf in toekomst vooral weg van de Rotterdamse feestjes, je vind er toch geen schijt aan!
En die Ruffian is cker wel achter hem aangegaan, want wij renden er allemaal achteraan en op een gegeven moment stond mijn maatje buiten en ik ging de jassen halen en toen liep ie daar de tough guy uit te hangen in het halletje bij de uitgang.
Want wat een triest figuur is die mc van Paul zeg. Pscycho istie zeker!!
Heel de avond liep hij al door de mice te blerren GEEN POGO en al die onzin. TERWIJL ER GVD GEEN EENS GEPOGOOT WERD!
ekker boeiuh ik heb in 20 jaar nog nooit gezeik gehad dus zal ook wel aan die gasten zelf liggen
Ik vond het een topfeesje, ik heb niets dan hulde voor Ruffian, pogo mag niet op b2s feesten, heel soms wordt aan het einde een oogje dicht geknepen. Als er dan diverse keren gevraagd wordt om er mee te kappen ivm de drukte en je gaat toch door de verdien je het om voor lul gezet te worden, "kan je niet dansen of zo".
Blijkbaar heb je niet gezien dat behalve die 20/30 man vooraan de rest van de zaal het met de mc eens was! Ga lekker pogoen in de boeren stinkdorpen, maar blijf in toekomst vooral weg van de Rotterdamse feestjes, je vind er toch geen schijt aan!
Vond wel lekker feessie... Niets van meegekregen over de MC
Was de laatste uurtjes voornamelijk in de beneden zaal
toch vreempt dat ik met mijn zure bek nooit mot heb
en zowiezo ut zijn vaak dezelde mensen die mot hebben sorry maar is vaak wel zo maar eerlijk is eerlijk carlos heb soms zijn dagen wel
weet iemand toevallig welke site er nog meer foto's gemaakt heeft behalve superfeesten en flock? ben het kaartje kwijtgeraakt
Maar dat uitjouwen van die gozer vond ik wel weer een beetje jammer en dat hij erachter aan ging vond ik helemaal triest. Hij voelde zich wel erg stoer
en die ruffian heb zowiezo helemaal geen recht van spreken..want hij is zelf de knuppel die het nummer Pogo Action heb ingesproken
en naar wat ik hoor is het niet bepaald de eerste x dattie zo iets flikt
weg met die gozer..
Klopt...vriendin van een maatje van me heeftie ook al geslagen zonder reden in de Happy Dayz
Als je als MC zomaar meiden gaat slaan ben je wel heeeeeeel diep gezakt
Offensive natuurlijk boycot die agressieve hersenloze slechte kk troep gewoon
wanneer rende Ruffian achter die gozer aan dan???
Klopt...vriendin van een maatje van me heeftie ook al geslagen zonder reden in de Happy Dayz
Als je als MC zomaar meiden gaat slaan ben je wel heeeeeeel diep gezakt
Ik vond het een topfeesje, ik heb niets dan hulde voor Ruffian, pogo mag niet op b2s feesten, heel soms wordt aan het einde een oogje dicht geknepen. Als er dan diverse keren gevraagd wordt om er mee te kappen ivm de drukte en je gaat toch door de verdien je het om voor lul gezet te worden, "kan je niet dansen of zo".
Dat was een hele tijd erna hoor. Dat pogo gebeuren was in het midden van de zaal en die jongen uitjouwen was aan de rechter kant van de zaal. Gelijk toen die jongen door security werd afgevoerd ging hij erachteraan. Met een hele groep nieuwsgierigen. Vond het zo'n trieste actie van Ruffian.
Het was rond een uurtje of 4, dacht ik..
Dat was een hele tijd erna hoor. Dat pogo gebeuren was in het midden van de zaal en die jongen uitjouwen was aan de rechter kant van de zaal. Gelijk toen die jongen door security werd afgevoerd ging hij erachteraan. Met een hele groep nieuwsgierigen. Vond het zo'n trieste actie van Ruffian.
Het was rond een uurtje of 4, dacht ik..
t zal wel een wazi geweest zijn dus ik vind het niet erg.
HET GING NIET OM POGO SHIT, HET GING GEWOON ECHT HELEMAAL NERGENS OVER!!
Pogo moet kunnen zolang anderen er geen last van hebben..
Ook al pogo ik zelf niet hoor

lekker boeiuh ik heb in 20 jaar nog nooit gezeik gehad dus zal ook wel aan die gasten zelf liggen
Ik vond t geluid wel slecht
Normaal is t veel beter in Nighttown
Waar heb jij de hele avond uitgehange..heb je niet eens gezien
Mijn maatje is geen wazi, en hij stond niet te pogo'en.
sterker nog, hij stond gewoon stil!!!
Dus trek daaruit je conclusie ipv te gaan blaten dat het wel een wazi geweest zou zijn.
Alles wordt zo opgeblazen alleen omdat het om een bekend persoon gaat
het zou niet de eerste x zijn dat ruffian iemand uit t publiek aanvalt dusja
Ruffian zijn speech gehoord en zag hem van het podium afstormen. Beetje makkelijk om hem nu de schuld te geven terwijl ik ook geen flauw idee heb wat er gebeurd is
Heb je al die verhalen op i-net gelezen of heb je ook zelf een keer een slechte ervaring met hem gehad?
per ongeluk? dan ben je ook niet helemaal wijs
Dat die jongen met zijn middelvinger in de lucht heeft gestaan en dat Ruffian hem daarop aansprak of dat er wat anders aan de hand was? Hoe kan ik daarop een oordeel vellen?
Ik zeg niet dat het niet waar kan zijn maar ik ben altijd een beetje voorzichtig met wat ik op internet lees. Het is allemaal vrij anoniem dus je kan elk verhaal vertellen.
pogo mag niet op b2s feesten, heel soms wordt aan het einde een oogje dicht geknepen. Als er dan diverse keren gevraagd wordt om er mee te kappen ivm de drukte en je gaat toch door de verdien je het om voor lul gezet te worden,"kan je niet dansen of zo"
.
Ga lekker pogoen in de boeren stinkdorpen, maar blijf in toekomst vooral weg van de Rotterdamse feestjes!
Alles wordt zo opgeblazen alleen omdat het om een bekend persoon gaat.
Ruffian kan zich blijkbaar niet proffesioneel opstellen en trekt het gedrag van de jongeren op een hardcore feest zich persoonlijk aan.
Sorry, maar dan moet je geen bekend persoon willen zijn en lekker ander werk gaan zoeken.
Maar de uitspraken die er door hem gedaan zijn, zijn verre van volwassen.
Wil zijn reactie weleens meemaken als iemand gaat gillen dat hij ZIJN wijf wil neuken.......hahahahaha
Jij hebt alleen maar gezeik,......daar hoef jij de deur niet voor uit. Je hoeft enkel maar je pc aan te zetten en op topics te reageren.......................mn die voor 30tigers
jij heb van die domme kruisjes in je naam staan en hij is je maat en heeft een kale kop..dus logisch dat ik die conclusie trek.. elke dj/mc heeft een tering hekel aan die racistische trektroppen
Zet dan ook niet je pc aan.........
alleen veel clubkutten
hij zit hiero op PF..
Ook op KRAKERSFEESTEN,............................
nouw hier is die dan de jonge die mot had met die ruffian wat een stink hond joh zal ik het eff uitleggen ik had net ruzie gehad met me vriendin dus ik keek een beetje moeilijk toen keen hij me aan egt met zoon kop van wa mo je dan dus ja ik had zoiets van krijg jij ook de kk dus stak me middelvinger op toen begon die gelijk je ben een flikker je ben een flikken pff ik had zo iets van aaaaaaaaaaaaa en toen ja eff later ik ga na de wc sta aan de bar bestel een biertje kben nog verkankert van wat er beurde en ineens ja die gozer van der net die kale als je lef heb dan kom je nu het podium op en sla je me op me smoel ik heb je vriendin geneukt dit en dat dus ja aaaaaaaaa stormde ik naar et podium ma werdt door alles en iedereen tegen gehouden dus ja toen gooide ik me biertje maar naar ze kop en werd ik gelijk door zoon uitsmijter meegenomen en nog wat ik heb em niet buiten gezien jammer hoorde dat die achter me aan kwam maar euh nix gezien terwel ik tog voor de deur moes w8ten op me jas maja ik was bluaw ook hoor pfff 1 ding mc ruffian als je dit leest ik kom je nog wel een x tegen pik whaha
niet naar welke krakersfeesten jij heen bent geweest
Wel staan ze lekker allemaal voor of in de box
MC RUFFIAN is gewoon een zielige tyfus nicht
nouw hier is die dan de jonge die mot had met die ruffian wat een stink hond joh zal ik het eff uitleggen ik had net ruzie gehad met me vriendin dus ik keek een beetje moeilijk toen keen hij me aan egt met zoon kop van wa mo je dan dus ja ik had zoiets van krijg jij ook de kk dus stak me middelvinger op toen begon die gelijk je ben een flikker je ben een flikken pff ik had zo iets van aaaaaaaaaaaaa en toen ja eff later ik ga na de wc sta aan de bar bestel een biertje kben nog verkankert van wat er beurde en ineens ja die gozer van der net die kale als je lef heb dan kom je nu het podium op en sla je me op me smoel ik heb je vriendin geneukt dit en dat dus ja aaaaaaaaa stormde ik naar et podium ma werdt door alles en iedereen tegen gehouden dus ja toen gooide ik me biertje maar naar ze kop en werd ik gelijk door zoon uitsmijter meegenomen en nog wat ik heb em niet buiten gezien jammer hoorde dat die achter me aan kwam maar euh nix gezien terwel ik tog voor de deur moes w8ten op me jas maja ik was bluaw ook hoor pfff 1 ding mc ruffian als je dit leest ik kom je nog wel een x tegen pik whaha
als dit dan egt zo waar is, dan is het een gedoe om niks geweest dus..
Stond er als eerste op daarna werden er nog meer het podium opgetrokken...
Van boven?
De dansvloer stond inderdaad wel erg vol
maar ik heb op het moment van dat gezeik met die kaale anders helemaal niemand gezien die het niet met carlos eens was, iedereen was aan het klappen/juichen dus had daar dan je bek open gedaan inplaats van achteraf op pf
mars,op je woorden letten he.je heb een voorbeeldfunctie hier.
haha oldschoolgangsta Lady
Ik vond het zaterdag een goed feesie
leuke feesjes hoeven niet duur te zijn muziek was 110% beter dan op Nightmare Wonderland
Hier was Echte Oldschool in nightown laatste aanpassing 16 januari 2006 15:50
aan het eind in die kleine zaal genoeg van gehoord hoor..
Gemiddelde leeftijd: 21.6, percentages onder de 1% worden niet getoond.
Leeftijd Percentage Absoluut
16 2% 22
17 5% 52
18 12% 126
19 15% 156
20 14% 151
21 10% 107
22 8% 85
23 5% 61
24 6% 69
25 3% 41
26 3% 40
27 3% 36
28 1% 17
29 1% 20
32 1% 11
daar werd echt super gedraaid...
Gemiddelde leeftijd: 21.6, percentages onder de 1% worden niet getoond.
Leeftijd Percentage Absoluut
16 2% 22
17 5% 52
18 12% 126
19 15% 156
20 14% 151
21 10% 107
22 8% 85
23 5% 61
24 6% 69
25 3% 41
26 3% 40
27 3% 36
28 1% 17
29 1% 20
32 1% 11
alleen omdat ik uit Groningen kom...
af en toe wel een beetje van dat Jumpstyle , maarja dat neem je maar voor lief..
Bass D
maarja, meningen verschillen gelukkig he??
schaam je..
ik kon t wel waarderen
niet???
eigenlijk moet iedereen flink geslagen worden,als ze niet uit rdam en omstreken komt.
grappie hoor
ben blij dat het een grapje is
me nu pas net op dat Bass D niet eens moest draaien daar..
Had The Viper zijn haren weer lang dan?
en t moraal van dit verhaal
eigenlijk moet iedereen flink geslagen worden,als ze niet uit rdam en omstreken komt.
werd echt super gedraaid
de leeftijdspercentages die op pf staan kloppen alleen met degene die het feestje hadden toegevoegd aan hun persoonlijke agenda. en dat waren er iets van 1024 ofzo? dus het klopt zoiezo niet met wat er binnen liep (aangezien er geen 1024 mensen binnen waren) btje jammer ook, dat mensen feesten in hun agenda hebben staan waar ze niet eens zijn geweest of naar toe gaan
maar het valt me nu pas net op dat Bass D niet eens moest draaien daar..
maar ik heb op het moment van dat gezeik met die kaale anders helemaal niemand gezien die het niet met carlos eens was, iedereen was aan het klappen/juichen dus had daar dan je bek open gedaan inplaats van achteraf op pf
de leeftijdspercentages die op pf staan kloppen alleen met degene die het feestje hadden toegevoegd aan hun persoonlijke agenda. en dat waren er iets van 1024 ofzo? dus het klopt zoiezo niet met wat er binnen liep (aangezien er geen 1024 mensen binnen waren) btje jammer ook, dat mensen feesten in hun agenda hebben staan waar ze niet eens zijn geweest of naar toe gaan
dus nu weet ik nog niet wie dat dan wel was
Hij was er wel hoor, denk niet dat ier voor ze lol langskwam
hoe ken jij dat dan weten??
Het waren er een stuk of 1200, en waren het maar er maar zoveel...er waren nu een mannetje of 1400 binnen schat ik
1500 is capaciteit toch?
En gelijk heeftie.
Pogo-en doe je maar bij een concertje van normaal of napalm death of iets dergelijks....optieften met die pogo-mongolen.
"NIE POGO-EN", moek toch zelf weten..
Nee, want als b2s de regel "NIET POGO"EN" voor hun evenementen handhaafd, heb jij je daar gewoon aan te houden...
wij zitten niet te wachten op van die randdebielen die niet kunnen dansen en daarom maar als n spatische zombie staan te schoppen naar alles en iedereen die langs loopt
enk namelijk dat de meeste partypeops op hardcorefeesten niet zitten te wachten op mensen die volgens de regels willen dansen. dan kun je beter naar een trancefeest gaan
Ach pleur op man, als je het niet kickuh vind dan moet je er niet tussen gaan staan. ja toch, niet dan
Alsof ouderwetse hakkers niet irritant kunnen zijn...
Sorry hoor.. maar daar heb ik vaker last van dan van pogo'ers..
dat ik weer is een arm in me bek krijg of een paar ketsen tegen me poten omdat iemand wild staat te stuipen als een gek
Nou, je spreekt jezelf wel heel erg tegen dan..
Er zijn geen regels in het dansen, maar mensen mogen niet dansen zoals zij dat willen
hahahahhahahaa
ik irriteer me dan ook meer aan al die opgeblazen heisa er omheen..
dan zal ik mijn popey dansje er even uit gooien.
ik zal mijn ah tas meenemen.
is goed....jij ook.en niet te hard snurken,anders worden de buren boos.hahahhaa
het mooie van hardcore is juist dat het niet uitmaakt HOE je danst.. als je maar danst
denk namelijk dat de meeste partypeops op hardcorefeesten niet zitten te wachten op mensen die volgens de regels willen dansen. dan kun je beter naar een trancefeest gaan
Pogo is geen dans
en ik irriteer me aan al die heisa die jij maakt over ruffian! en als ik dat verhaal lees van dat "maatje" van je dan staat er niet dat ruffian hem heeft geslagen, en jij zei van wel????? vreemd maar goed je zal wel teveel pilletjes naar binnen hebben gegooid van het weekend en die zullen je hersentjes wel aangetast hebben
heisa heisa heisa..............
Ten 2e heb ik nooit gezegd dat ie hem klappen HEEFT gegeven.. maar dat dat wel zijn bedoeling was..
En als je het niet heel erg vind ga ik geen moeite meer doen om te reageren op jouw nutteloze opmerkingen
En ik ben daar toch echt veel te oud voor