| Betreft: | evenement: Paul Elstak birthday weekend, zaterdag 14 januari 2006 om 23:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
het mooie van hardcore is juist dat het niet uitmaakt HOE je danst.. als je maar danst
denk namelijk dat de meeste partypeops op hardcorefeesten niet zitten te wachten op mensen die volgens de regels willen dansen. dan kun je beter naar een trancefeest gaan
Pogo is geen dans
en ik irriteer me aan al die heisa die jij maakt over ruffian! en als ik dat verhaal lees van dat "maatje" van je dan staat er niet dat ruffian hem heeft geslagen, en jij zei van wel????? vreemd maar goed je zal wel teveel pilletjes naar binnen hebben gegooid van het weekend en die zullen je hersentjes wel aangetast hebben
heisa heisa heisa..............
Ten 2e heb ik nooit gezegd dat ie hem klappen HEEFT gegeven.. maar dat dat wel zijn bedoeling was..
En als je het niet heel erg vind ga ik geen moeite meer doen om te reageren op jouw nutteloze opmerkingen
En ik ben daar toch echt veel te oud voor