Partyflock

Forumonderwerp · 841205

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
D'r waren deze zaterdag maar weinig feestjes :(
Maar in de nighttown viel er wel wat te beleven...

Hoe was het daar?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 17:30:
het mooie van hardcore is juist dat het niet uitmaakt HOE je danst.. als je maar danst

pogo is geen dans waarom denk je dat er speciale thrash zones zijn op hardrock feesten he :frusty:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 17:30:
denk namelijk dat de meeste partypeops op hardcorefeesten niet zitten te wachten op mensen die volgens de regels willen dansen. dan kun je beter naar een trancefeest gaan

we hebben t over B2S feesten en ja daar wordt hardcore gedraaid maar zelfs op H4L is er meestal maar n kwartiertje aan het einde waarin gepogoed mag worden...en waarom denk je????
Uitspraak van actief op woensdag 18 januari 2006 om 17:39:
Pogo is geen dans

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denise(l) op woensdag 18 januari 2006 om 22:19:
en ik irriteer me aan al die heisa die jij maakt over ruffian! en als ik dat verhaal lees van dat "maatje" van je dan staat er niet dat ruffian hem heeft geslagen, en jij zei van wel????? vreemd maar goed je zal wel teveel pilletjes naar binnen hebben gegooid van het weekend en die zullen je hersentjes wel aangetast hebben

heisa heisa heisa..............

Whahaha.. frappant is dat.. dat sommige mensen wel normaal kunnen reageren, en bepaalde typetjes weer niet..
Ten eerste slik ik geen pilletjes lieve schat, ik gebruik geen eens :S:S (standaard opmerking weer van die stereotypetjes hier hè..) pffff :gaap:
Ten 2e heb ik nooit gezegd dat ie hem klappen HEEFT gegeven.. maar dat dat wel zijn bedoeling was..
Het zou toch wat zijn als de uitsmijters DAT toe hadden gestaan!
Ja, misschien een beetje verkeerd geformuleerd, maar het was tenslotte zondag :gaap:

En als je het niet heel erg vind ga ik geen moeite meer doen om te reageren op jouw nutteloze opmerkingen zoals dat ik vast wel aan de pilletjes zit.. :gaap: Hoe kortzichtig denk je dan... :S:S Dat jij zulke uitspraken uitkraamt zegt genoeg over jou als persoon :)
En ik ben daar toch echt veel te oud voor :gaap:

goh, wat wordt je soms moe van sommige personen he.. en dat terwijl je net wakker bent :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 08:35:
Ten 2e heb ik nooit gezegd dat ie hem klappen HEEFT gegeven.. maar dat dat wel zijn bedoeling was..

en wat doet die zieligerd van een mc..
RENT HET PUBLIEK IN OM HEM FF EEN PAAR BEUKEN TE VERKOPEN!!

het komt zo anders behoorlijk over dat hij hem wel een paar beuken heeft verkocht! maar goed dat bedoel ik volgens mij zit jij ruffian gewoon zwart te maken hier en heeft hij gewoon helemaal niks gedaan!

En als je het niet heel erg vind ga ik geen moeite meer doen om te reageren op jouw nutteloze opmerkingen

doe je best meid! aangezien ik TOCH gelijk heb! Maar die partyflock naam van je past wel erg goed bij je want IRRITANT ben je zeker!

En ik ben daar toch echt veel te oud voor

ja je komt echt zo volwassen over :x :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
joh meid. jij komt lekker intelligent over :S:S

En irritant ben ik zeker.. goed geconcludeerd van je.. :D:D
Bravo! Hier heb je een (f) voor al je research..
zou toch zonde zijn als al die opmerkingen van je niet beloond zouden worden..

En ik kom in ieder geval een stuk volwassener over dan jij..
Jij met je fake profiel.. :D:D
zal maar niet vragen naar een foto van je :X
Want die zul je er vast bewust niet opgezet hebben :D:D
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Gaat niet echt meer over het feest he?