Partyflock
 
Forumonderwerp · 838445
2082x bekeken
Betreft: evenement: E.s.u., zaterdag 24 december 2005 om 20:00
 
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh B)

Vroeg me af hoe iedereen E.S.U heeft ervaren vannacht in Hengelo :D

Nog DJ's die eruit sprongen qua performance en/of platenkeuze? Leuke sfeer etc. etc. ;)

Let me know here (Y)
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
had wel willen gaan maar ben toch maar naar de poema gegaan
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ja... ik had met Dagmar mee kunnen gaan, die heeft er net gedraaid, maar ik ga vanavond ook al mee, eerst naar Culemborg en daarna naar Hardcore Gladiators in Duitsland. Dus vannacht lekker thuis gebleven :)
Waarschuw beheerder
MC Da Mouth of Madness was weer als vanouds B)..Leuke keet met een gemoedelijke sfeer...
Champe-on en Vince vond ik ook super!
Waarschuw beheerder
donateur
Goeie muziek, sfeer OK! (y)
Lekker stampen, en dat in New York?!

YEAH TOPFEESSIE!!!

:cheer:
 
Waarschuw beheerder
AAA was het leuk ?????????????

Baal Baal baal :(


Ik kom net uit mijn bedje :O moet zo werken :S

Verschil moet er zijn he :P
 
Waarschuw beheerder
goed feessie met als absolute uitschieters partyraiser en day-mar:D
Waarschuw beheerder
Vond het zeker een goed feest.. Heb me goed vermaakt. Mogen ze snel nog een keer doen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wilde erg graag daarheen. Een hardcore feest waar ook nog eens Drum n Bass gedraaid word :bounce: Helaas had ik afgesproken om naar Happy Dayzz te gaan. Wat een baggerfeest was dat. Dan wel gratis, maar de ene zaal die open was, was niet vol te krijgen. Pas het laatste uurtje ging ik uit mijn dak (ging zelfs een uur eerder dicht), toen werd er lekker hard gedraaid :respect: Paultje. Darkraver moet met pensioen!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was zeker wel voor herhaling vatbaar dit feest :D
in elke zaal werd eigenlijk wel zeer goed gedraaid :)
 
Artiest M.O.K.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het zeker wel een lachen feestje, maar wat een kutgeluid..........
ging echt nergens over. voor de rest wel goed vermaakt :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 04:50:
Nog DJ's die eruit sprongen qua performance en/of platenkeuze?


vond dr rude weer knallen in de early rave zaal :D
Waarschuw beheerder
donateur
:$:$:$

We hadden wel kaartjes maar waren zo verdomde moe,
dat we helemaal niet zijn gegaan..:( :/

Veel gemist???
Artiest {SHOWLIST artist 13004, 73184}
Waarschuw beheerder
Opzich wel leuk feestje, alleen heel erg jammer dat de Jumpzaal niet zo goed bezocht werd. :(
Maar wel veel ruimte om te jumpen :P
Waarschuw beheerder
Mc syndrome was weer lekker bezig hoor en wat die keerl hakken...En miss zelda waar ook lekker hoor die ging echt helemaal los heerlijk
Waarschuw beheerder
zekers een goed feessie!
vooral champe-on,vince en T-junction & osiris :respect:
Waarschuw beheerder
was wel vet :D partyraiser draaide wel lekker :yes: stap en draai b), alleen 't geluid is daar wel slecht...
Waarschuw beheerder
en barkrukbokspringen b)
Waarschuw beheerder
Partyraiser draaiden weer een lkker setje, Line Got Crossed :kwijl:!!

Voor de rest een gezellige avond gehad, door de hele bende van bekenden :d..

Vnaamd door knallen @ Hardcore Gladiators!!
Waarschuw beheerder
was wel een tegenvaller gister.

sfeer van een crematie en hardcore zaaltje was te blij voor woorden.

Partyraiser en day-mar waren wel master :D
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34780, 39433}
Waarschuw beheerder
Oldschool was fijn (Y) lekker hakkeh...
Alleen, VEEEEL te rustig.. :x en, van een beetje volume hadde ze ook niet echt gehoord, maar zeker lekker vermaakt.. prima gedraait (y)
Miss Zelda draaide zeker t beste setje van de avond :yes:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Waarschuw beheerder
donateur
geluid stond ook te zacht, redelijk lang te rustig, de dj's mochten van mij wel wat hardere muziek draaien, maar day-mar echt VET en partyraiser blaasde ook wel lekker hard, as usual. Op het eind ff geluisterd naar die kearl uit Amerika, klinkt opzich best wel goed, echt aparte style van draaien had ie, maar klonk allemaal wel lekker:)

opzich wel geslaagde avond :yes:
Waarschuw beheerder
zeker een geslaagde avond, vooral rond 3en toen champ-e-on begon te draaien:jaja:
 
Waarschuw beheerder
was cker gezellig veel bekenden! :D:D(Y) thnx mensen..
alleen jammer van de sfeer daar.. jammer dat sommige mensen ruzie MOETEN zoeken om zichzelf te vermaken..Ziek :S

Verder Super :bounce: ! Partyraiser, osiris (Y)
Waarschuw beheerder
Zeer leuk feestje!!!

gezellige mensen ook ;)

werd lekker gedraaid
Artiest {SHOWLIST artist 88940, 7050}
Waarschuw beheerder
Top! Alleen idd het geluid kon wel beter :[
Waarschuw beheerder
day-mar inderdaad ook super gedraait (y) :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ManUmaX op zondag 25 december 2005 om 15:54:
Op het eind ff geluisterd naar die kearl uit Amerika


jah en ik heb hem weer gemist :S was te lam :P
I'm so sorry!!! (K)
Waarschuw beheerder
was een mooi feest alleen jammer dat die verrote pillen
die kerl mag blij zijn dat ze em niet konden vinden
 
Waarschuw beheerder
Was zekers grappig feestje

:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goed feessie, sfeer was goed, alleen het geluid viel wat tegen.
Waarschuw beheerder
VOND ER NIX AAN !!!!:P

was er ook neit dus :P heehh lol
Artiest {SHOWLIST artist 17779, 60658}
Waarschuw beheerder
vet feestje maja geluid kan je niet veel aan doen is gewoon discotheek geluid volgende keer beter maja er is altijd wel wat et klagen vindt ik zo ma ik heb me goed vermaakt hopen op een vervolg d8 ik zo :respect: eastside
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Royal Raw op zondag 25 december 2005 om 20:55:
er is altijd wel wat et klagen


klagen zouden mensen ook niet moeten doen. Opbouwend kritiek mag altijd!
Waarschuw beheerder
Zeker geslaagd feest! :) alleen geluid idd mja heb je altijd wel in discotheek denk ik.

wanneer komen de foto's trouwens?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wel een vet feestie tog :D/./ ik heb 10 uur lang gewerkt.. en OF ik kapot ,was :D. maargoed bij zany ging de zaal flink uit z,n dak. mede dankzij de mc's.
trouwens...in NY kan het geluid ( althans in de grote zaal ) een stuk harder dan dat het stond, maar i.v.m geluidsoverlast in de buurt wordt er niet voluit gedraaid.
 
Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Waarschuw beheerder
Vond er zeer weinig aan, geluid matig in de meeste zalen (behalve Techno, DnB) geen sfeer, teveel "stoere" luitjes, half 2 maar naar huis gegaan...
Waarschuw beheerder
donateur
heb me prima vermaakt, nog paar fijne hits gedraaid en later eigenlijk de hele avond in de Early hardcore zaal geweest.

maargoed je blijft wel zo'n discosfeertje houden in NY, al zal ik volgend jaar weer van de partij zijn!
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Op de 1 of andere manier ging de sfeer zo rond half 2 snachts ineens omhoog....ik vraag me af hoe dat nou kwam 8)
 
Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
het was weer cool.

alleen op deze manier kan je me naar new york krijgen.
volgende keer weer 100% zeker aanwezig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stanley3x0 op zondag 25 december 2005 om 21:33:
i.v.m geluidsoverlast in de buurt wordt er niet voluit gedraaid


geen goeie locatie dus voor een volgend feest als je het mij vraagt..

En wat stond er ook alweer in het ESU nieuwsbericht: "die bass moet je niet horen maar voelen"
:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op de 1 of andere manier ging de sfeer zo rond half 2 snachts ineens omhoog....ik vraag me af hoe dat nou kwam


de drugs zal dan wel ong beginne te werken hahaha


mjah was top feestje en goede sfeer :)
Waarschuw beheerder
donateur
denk eerder dat het te maken had met het feit dat beukmanz rond die tijd wegging?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op zondag 25 december 2005 om 23:14:
"die bass moet je niet horen maar voelen":yes:


Je hoorde niet eens de Bass:no:
Uitspraak van HKS op maandag 26 december 2005 om 00:05:
mjah was top feestje en goede sfeer


Top feest??:no: Sfeer :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet niet of jullie het begrijpen maar, ik heb Zelda gehoord laatste half uurtje


de Tyfes wat een herrie:P:P:P
Waarschuw beheerder
heerlijk feessie, bijna de hele tijd in de early rave zaal gebleven

heb nu nog kenkerlast van alles
 
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's online :-)
Zie: gallery.technolusion.com
Waarschuw beheerder
donateur
kutfeest kutsfeer veel gewonde gezien veel vage verhalen gehoord van meisjes die drugs toegediend kregen..
nee had e rwle meer van verwacht!!!
 
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
was een lekker kerstfeest zeg ik maar, de tasjes waren goed gevuld met flyers (Y) en er werd overal goed gedraaid.

Ok, het geluid, maar dat hebben we dan ook niet in de hand. Er zijn nu eenmaal regels voor een lokatie midden in de stad.

Ik vond wel dat een goede sfeer was, was er ge-auwe-hoer dan? Nee, niet naar mijn mening. Er is een goed stuk werk afgeleverd door de eastside. (Y)

Degenen de het niet eens zijn moeten zelf maar eens proberen zo'n dergelijk feest op te zetten, ik bedoel, 6 area's, 50 dj's, maar dat is lang niet alles, de promo erom heen, de mensen die er die avond werken, pffffft. En een hoop adrenaline en zweet....... ;)

Het ging echt wel los :D