was een lekker kerstfeest zeg ik maar, de tasjes waren goed gevuld met flyers

en er werd overal goed gedraaid.
Ok, het geluid, maar dat hebben we dan ook niet in de hand. Er zijn nu eenmaal regels voor een lokatie midden in de stad.
Ik vond wel dat een goede sfeer was, was er ge-auwe-hoer dan? Nee, niet naar mijn mening. Er is een goed stuk werk afgeleverd door de eastside.
Degenen de het niet eens zijn moeten zelf maar eens proberen zo'n dergelijk feest op te zetten, ik bedoel, 6 area's, 50 dj's, maar dat is lang niet alles, de promo erom heen, de mensen die er die avond werken, pffffft. En een hoop adrenaline en zweet.......
Het ging echt wel los
