| Betreft: | evenement: E.s.u., zaterdag 24 december 2005 om 20:00 |
Ik wilde erg graag daarheen. Een hardcore feest waar ook nog eens Drum n Bass gedraaid word
Helaas had ik afgesproken om naar Happy Dayzz te gaan. Wat een baggerfeest was dat. Dan wel gratis, maar de ene zaal die open was, was niet vol te krijgen. Pas het laatste uurtje ging ik uit mijn dak (ging zelfs een uur eerder dicht), toen werd er lekker hard gedraaid
Paultje. Darkraver moet met pensioen!!!!!!!
laatste aanpassing
was wel een tegenvaller gister.
sfeer van een crematie en hardcore zaaltje was te blij voor woorden.
Partyraiser en day-mar waren wel master
sfeer van een crematie en hardcore zaaltje was te blij voor woorden.
Partyraiser en day-mar waren wel master
geluid stond ook te zacht, redelijk lang te rustig, de dj's mochten van mij wel wat hardere muziek draaien, maar day-mar echt VET en partyraiser blaasde ook wel lekker hard, as usual. Op het eind ff geluisterd naar die kearl uit Amerika, klinkt opzich best wel goed, echt aparte style van draaien had ie, maar klonk allemaal wel lekker
opzich wel geslaagde avond
opzich wel geslaagde avond
Zeer leuk feestje!!!
gezellige mensen ook
werd lekker gedraaid
gezellige mensen ook
werd lekker gedraaid
wel een vet feestie tog
/./ ik heb 10 uur lang gewerkt.. en OF ik kapot ,was
. maargoed bij zany ging de zaal flink uit z,n dak. mede dankzij de mc's.
trouwens...in NY kan het geluid ( althans in de grote zaal ) een stuk harder dan dat het stond, maar i.v.m geluidsoverlast in de buurt wordt er niet voluit gedraaid.
trouwens...in NY kan het geluid ( althans in de grote zaal ) een stuk harder dan dat het stond, maar i.v.m geluidsoverlast in de buurt wordt er niet voluit gedraaid.
i.v.m geluidsoverlast in de buurt wordt er niet voluit gedraaid
geen goeie locatie dus voor een volgend feest als je het mij vraagt..
En wat stond er ook alweer in het ESU nieuwsbericht: "die bass moet je niet horen maar voelen"
laatste aanpassing
heerlijk feessie, bijna de hele tijd in de early rave zaal gebleven
heb nu nog kenkerlast van alles
heb nu nog kenkerlast van alles
donateur
kutfeest kutsfeer veel gewonde gezien veel vage verhalen gehoord van meisjes die drugs toegediend kregen..
nee had e rwle meer van verwacht!!!
nee had e rwle meer van verwacht!!!
donateur
was een lekker kerstfeest zeg ik maar, de tasjes waren goed gevuld met flyers
en er werd overal goed gedraaid.
Ok, het geluid, maar dat hebben we dan ook niet in de hand. Er zijn nu eenmaal regels voor een lokatie midden in de stad.
Ik vond wel dat een goede sfeer was, was er ge-auwe-hoer dan? Nee, niet naar mijn mening. Er is een goed stuk werk afgeleverd door de eastside.
Degenen de het niet eens zijn moeten zelf maar eens proberen zo'n dergelijk feest op te zetten, ik bedoel, 6 area's, 50 dj's, maar dat is lang niet alles, de promo erom heen, de mensen die er die avond werken, pffffft. En een hoop adrenaline en zweet.......
Het ging echt wel los
Ok, het geluid, maar dat hebben we dan ook niet in de hand. Er zijn nu eenmaal regels voor een lokatie midden in de stad.
Ik vond wel dat een goede sfeer was, was er ge-auwe-hoer dan? Nee, niet naar mijn mening. Er is een goed stuk werk afgeleverd door de eastside.
Degenen de het niet eens zijn moeten zelf maar eens proberen zo'n dergelijk feest op te zetten, ik bedoel, 6 area's, 50 dj's, maar dat is lang niet alles, de promo erom heen, de mensen die er die avond werken, pffffft. En een hoop adrenaline en zweet.......
Het ging echt wel los


















![[ Coldstream ]](/images/user/133641_129020.jpg)











![[ROT001]](/images/user/269282_3738865.jpg)
