| Betreft: | evenement: E.s.u., zaterdag 24 december 2005 om 20:00 |
waar blijven de partyflock en eastcore foto's :?
Ik vond dat de sfeer over het geheel gezien redelijk goed te noemen was.
Ik denk dat een aantal mensen zelf een beetje aan het inkakken waren omdat die s'middags al om één uur in de kroeg zaten te feesten en dan tegen een uur of één's'nachts moe worden en zich gaan vervelen en dan denken dat iedereen zo is, niks van waar dus want de sfeer was goed ...
Ik denk dat een aantal mensen zelf een beetje aan het inkakken waren omdat die s'middags al om één uur in de kroeg zaten te feesten en dan tegen een uur of één's'nachts moe worden en zich gaan vervelen en dan denken dat iedereen zo is, niks van waar dus want de sfeer was goed ...
laatste aanpassing
K vond het een gezellig feestje..veel bekenden.
het geluid van de hardstyle zaal was volgens mij het best van allemaal en dat kon 100X beter, dat wil wat zeggen.
Er was een een meisje die naar de wc ging, toen kwam er een gast aan die haar arm vast pakte en er een spuit met het een of ander inzette...ze werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Gewoon jammer dat zulke dingen moeten gebeuren.
verder vondt ik Partyraiser lekker beuken,..mja het geluid
de sfeer vond ik erg gezellig..iedereen kwam maar voor 1 ding..om lekker te feesten...
het geluid van de hardstyle zaal was volgens mij het best van allemaal en dat kon 100X beter, dat wil wat zeggen.
Er was een een meisje die naar de wc ging, toen kwam er een gast aan die haar arm vast pakte en er een spuit met het een of ander inzette...ze werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Gewoon jammer dat zulke dingen moeten gebeuren.
verder vondt ik Partyraiser lekker beuken,..mja het geluid
de sfeer vond ik erg gezellig..iedereen kwam maar voor 1 ding..om lekker te feesten...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 18:11:Er was een een meisje die naar de wc ging, toen kwam er een gast aan die haar arm vast pakte en er een spuit met het een of ander inzette...ze werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Gewoon jammer dat zulke dingen moeten gebeuren.
Meen je niet hoop ik
Ik vond dat de sfeer over het geheel gezien redelijk goed te noemen was
Volkomen mee eens.
Heb me uiterst vermaakt, en geen enkele ruzie gezien.
RAGGEN!!!!
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op maandag 26 december 2005 om 17:33:Maar de foto's!!, waar blijven ze.
Heb geduld, ze komen vanavond denk ik wel. Duurt meestal een dag, en het is/was kerstmis.
(Hoop wel dat ze trouwens een beetje gelukt zijn
Er was een een meisje die naar de wc ging, toen kwam er een gast aan die haar arm vast pakte en er een spuit met het een of ander inzette...ze werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Gewoon jammer dat zulke dingen moeten gebeuren.
zieke mensen
Of ze heeft die spuit er zelf ingezet en omdat ze een OD had natuurlijk maar gezegd dat iemand anders het gedaan heeft.
Heb zelf maar een uurtje van het feest meegemaakt, was ziek geworden (griep).
Het geluid beneden was echt te triest voor woorden.
En dat volk dat er rond liep werd ik ook niet vrolijk van. Van die stoere ventjes met het petje zover mogelijk achterop hun hoofd en de klep zo krom mogelijk gebogen. Van die lompe Anita's met te lelijke kleding.
Waarschijnlijk was het later wel leuker maar dat heb ik niet mee kunnen maken. Wel een leuk idee zo'n feest in NY maar dan moet het geluid wel overal goed zijn.
Heb zelf maar een uurtje van het feest meegemaakt, was ziek geworden (griep).
Het geluid beneden was echt te triest voor woorden.
En dat volk dat er rond liep werd ik ook niet vrolijk van. Van die stoere ventjes met het petje zover mogelijk achterop hun hoofd en de klep zo krom mogelijk gebogen. Van die lompe Anita's met te lelijke kleding.
Waarschijnlijk was het later wel leuker maar dat heb ik niet mee kunnen maken. Wel een leuk idee zo'n feest in NY maar dan moet het geluid wel overal goed zijn.
Gatverdamme! Wat een malloten! Dan ben je toch niet wijs?
En waar blijven die foto's??????
En waar blijven die foto's??????
Uitspraak van Cathalijna op dinsdag 27 december 2005 om 13:25:En waar blijven die foto's??????
.....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 15:42:Welke site dan...
Eastcore
staat volgensmij nog niet alles vanop komt dacht ik nog een 2e deel !
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 18:11:Er was een een meisje die naar de wc ging, toen kwam er een gast aan die haar arm vast pakte en er een spuit met het een of ander inzette...ze werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Gewoon jammer dat zulke dingen moeten gebeuren.
en dit heb je gehoord, of zelf gezien?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 15:42:PF zou ook foto's maken
en NY *disconewyork.nl* zou ook foto's hebben gemaakt!!???
NY heeft ze ook nog niet online nee, en PF ook nog niet, maar ravenation wel,eastcore,core-c en worldofhardcore ook al ja ..
bij NY duurt het altijd een tijdje, maar van PF is raar..maar het komt omdat er een nieuwe fotograaf was ofzo ? Rik007
Uitspraak van Cathalijna op dinsdag 27 december 2005 om 13:25:En waar blijven die foto's??????
. . . . . . . . . .
Uitspraak van PatriCiaaa!! op dinsdag 27 december 2005 om 22:22:zelfs de foto's van zak staan al op pf en die zijn maandag gemaakt
Geduld.. ze komen vanzelf. Zit een hoop werk in nabewerken enzo. En je moet natuurlijk ook tijd voor hebben
Nee, ik was de fotograaf niet..
Uitspraak van The Director op dinsdag 27 december 2005 om 23:44:Foto's werden die gemaakt dan
Nix van mee gekregen
jah maar dat krijg jij wel vaker niet mee dus dat maakt ook geen verschill
Feest Views Toegevoegd Fotograaf Foto's
Groovefactory live 60 gisteren Je\/\/e 66
Zak · Jingle bangin' bells 106 gisteren Dummy 192
High voltage 260 gisteren gary-san 213
Awakenings 187 vandaag Tom™ 140
Naughty presented by Unique 357 gisteren \/ida |_oca 57
Above & Beyond · Christmas edition 178 gisteren Versteeg 195

Groovefactory live 60 gisteren Je\/\/e 66
Zak · Jingle bangin' bells 106 gisteren Dummy 192
High voltage 260 gisteren gary-san 213
Awakenings 187 vandaag Tom™ 140
Naughty presented by Unique 357 gisteren \/ida |_oca 57
Above & Beyond · Christmas edition 178 gisteren Versteeg 195
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op woensdag 28 december 2005 om 17:06:Huh die gast heeft 5 foto's gemaakt van mij enw ta kameraden, maar geen 1 zie ik
20 euro drukken in de hand van de fotograaf wil wel helpen hoor
En ach je bent 16, je komt vast nog wel in je toekomstige uitgaansleven een keer een fotograaf tegen
Van mij waren er ook 5 foto's gemaakt ofzo! Ook 1 waar ik uit me dak ging! Staat er niet op, maar ach de andere 2 waren wel geslaagd!
Ik heb niks te klagen! 
mensen hebben altijd wel wat te klagengeluid ,foto,s that,s sucks>>wat denke ze ????in new york een super feest van je leven voor 15 eurowhahahahha
,...het is maar wat je er zelf van maakt op een feest vind ik >>>heb geen alcohol of drugs nodig om het mooi te vinden of om lol te hebben ben van mezelf al gek genoeg dus doe maar normaal dan doe je al gek genoeg en anders ga naar een kroeg!













![[ Coldstream ]](/images/user/133641_129020.jpg)










