Partyflock
 
Forumonderwerp · 838445
2082x bekeken
Betreft: evenement: E.s.u., zaterdag 24 december 2005 om 20:00
 
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh B)

Vroeg me af hoe iedereen E.S.U heeft ervaren vannacht in Hengelo :D

Nog DJ's die eruit sprongen qua performance en/of platenkeuze? Leuke sfeer etc. etc. ;)

Let me know here (Y)
 
Waarschuw beheerder
ik vond het dus een geslaagd feestje :)
en er werd ok gedraaid .........z
Waarschuw beheerder
wat een late reactie, kom je pas net uit coma ofzo?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op vrijdag 10 februari 2006 om 22:20:
wat een late reactie, kom je pas net uit coma ofzo?


nee ik lag nog te slapen winter slaap hej duud ;)
Waarschuw beheerder
dit jaar weer E.S.U :D