Partyflock

Forumonderwerp · 837880

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Dames en heren, Wie vind net als ik dat die Tieum nu toch wel eens een keer mag stoppen(uitbrengen) met al die tering zooi
alleen deze maand zijn er minimaal 8 ep´s van die knakker verschenen, poept die man soms tracks uit ofzo?? Het beukt allemaal wel maar tis een overkill aan tieum!!!!!

ik zeg op mijn beurt: Tieum KAP NOU ES EEN KEER MET JE BAGGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dit moest ik ff kwijt:bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Vind ik ook (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
(y) en lucht het op?
Waarschuw beheerder
donateur
Niks mis met Tieums muziek
Waarschuw beheerder
Ik word ziek van deze topic :frusty:

Waarschuw beheerder
Ik word ziek van Tieum..

ik word ziek van jou :[

Waarschuw beheerder
Wel een bizar hoog release tempo ja, maar waarom zeikt iedereen alleen over hem, Bryan Fury en Moleculez brengen ook ziekelijk veel uit de laatste tijd en daar hoor je niemand over.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 21:53:
Wel een bizar hoog release tempo ja, maar waarom zeikt iedereen alleen over hem, Bryan Fury en Moleculez brengen ook ziekelijk veel uit de laatste tijd en daar hoor je niemand over.....

misschien omdat dat die 2 minder bekend zijn hier op pf

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kliff :nosmile: op donderdag 22 december 2005 om 21:50:
en lucht het op?

ja best wel, :D

Zen muziek is op zich nix mis mee aleen hij brengt veeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeel uit op dit moment:yes: enals het nou alle maal Kwaliteit zou zijn??? het ragt allemaal het zelfde!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 21:53:
ik word ziek van jou

dankje (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Bagger
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jij luistert toch liever neophyte?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 21:55:
ik word ziek van seropositieve homo's die mij bekogelen met besmette naaldjes...

welk gesticht zit je

Waarschuw beheerder
ik word ziek van seropositieve homo's die mij bekogelen met besmette naaldjes...laatste aanpassing 22 december 2005 21:55

ja daar krijg je het wel van te pakken

Waarschuw beheerder
dankje

graag gedaan :flower:

Artiest {SHOWLIST artist 17681, 57866}
Waarschuw beheerder
donateur
Ben je jaloers dat je zelf niet zoveel kunt produceren? Er zijn mensen die dit gewoon mooi vinden en dat mag toch?
Waarschuw beheerder
geachte topicopener: alvast van hieruit mijn respect. Niet dat je er veel aan hebt nu je bedolven bent onder de hatemail van de diehard-industrial-en-speedcore-pipo's, maar anyway. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 21:57:
Jij luistert toch liever neophyte?

Ikke??

Ik heb een hele brede muzieksmaak. Bind me niet alleen maar op één style ofzo :no: Zolang het maar kwaliteitsmuziek is. :jaja:
Waarschuw beheerder
Drukt op volgen :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 22:02:
Ben je jaloers dat je zelf niet zoveel kunt produceren? Er zijn mensen die dit gewoon mooi vinden en dat mag toch?

ik zeg toch niet dat jij het niet mooi mag vinden , het is wel leuk maar er is gewoon een overkill aan Tieum:jaja:

Uitspraak van [s.o.s.] op donderdag 22 december 2005 om 22:02:
geachte topicopener: alvast van hieruit mijn respect. Niet dat je er veel aan hebt nu je bedolven bent onder de hatemail van de diehard-industrial-en-speedcore-pipo's, maar anyway.

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 22:03:
Ikke??

Van jou weten we het wel, wezel.

Topicopener kan niks btw.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind de frenscore van 2005 zoiezo bagger, totaal niets nieuws, allemaal het zelfde

erg jammer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op donderdag 22 december 2005 om 22:25:
frenscore

allemaal het zelfde

Duh, alleen omdat jij niks kan.

Waarschuw beheerder
tand
Waarschuw beheerder
Wat een onzin :x

Tieum ruleert :[

hij is gewoon hardstikke goed bezig vandaar dat er zoveel van um uitkomt..dat het jouw ding niet is moet je zelf weten maar ga er niet van die ontiegelijk domme topics over openen :frusty:
Waarschuw beheerder
frenscore

je weet niet eens hoe je het schrijft..dus waarom praat je er uberhaubt over

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 22:23:
Topicopener kan niks btw

nee ik produceer niet nee maar daarom heb ik nog wel een mening ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 22 december 2005 om 22:32:
blabla

vette boordje van je blouse...typisch
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 22 december 2005 om 22:33:
je weet niet eens hoe je het schrijft..

8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 22:23:
Topicopener kan niks btw.

ken je me uberhaubt dan wel om zoiets te zeggen? achja jij hebt ook recht op een mening! :bier:

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Really?

Waarschuw beheerder
Was she naked ??

Waarschuw beheerder
Ik vind dat je geen ongelijk hebt. Ik vind het echter niet nodig er een topic over te openen om hem af te kraken. Het lijkt mij dat hij tegenwoordig meer met succes en releasen bezig is dan met muziek maken.
Gewoon zijn platen niet kopen als het je niet bevalt, kritiek mag natuurlijk wel maar niet op deze manier.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 22:44:
kritiek mag natuurlijk wel maar niet op deze manier

vind ik ook..

Waarschuw beheerder
jongeee kaal of kammû.

Waarschuw beheerder
kammen
Waarschuw beheerder
donateur
nah hij blijft lekker :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
duidelijk jaloers :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het ook niet echt top ofzo, maja als anderen het goed vinden (Y)

Waarschuw beheerder
tieum stelt niets voor in de hardcore scene....goed voorbeeld van een kut producer die over gewaardeerd is...
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Ik vind Tieum best oke, het is misschien niet geniaal, maar luisterd lekker weg.. :)
Waarschuw beheerder
eerst vond ik het allemaal nog wel leuk zoals ready to party en bitch sexuality, maar nu vind ik het eentonig worden.
Waarschuw beheerder
ALLES HERSTELD
www.mastersofhardcore.com
www.dangerhardcoreteam.com
http://www.happyhardcore.nl/

Jonge..DHT :x

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 23:26:
tieum stelt niets voor in de hardcore scene

Wat f*ckt mij die uber commercieele overgewaardeerde bagger hardcore scene nou :nee: die mag van mij als een hoop stront in elkaar zakken :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Alles hersteld heeft anders wel gelijk hoor.
Waarschuw beheerder
Ik ben zelf ook geen fan van Tieum, maar daarom zo een topic te openen zinloos!
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij nah gewoon zn muziek niet luistert heb je dr toch geen last van :/

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Kwestie van smaak.......

Het mooie van muziek is; Je MOET er niet naar luisteren.. Je kan altijd een nummer skippen, en in het ergste geval je vingers in je oren doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Tieum zuigt, akelige kutherie.
Heb aardig wat tracks van 'm gedownload om het te begrijpen, maar het klinkt alsof je CD blijft hangen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 00:05:
Het mooie van muziek is; Je MOET er niet naar luisteren.. Je kan altijd een nummer skippen, en in het ergste geval je vingers in je oren doen

JA, en op de dansvloer dan? In een partij met 1 zaaltje valt er niks te skippen...
Waarschuw beheerder
kwaliteit van smaak idd,

Van hun vindt ik het juist wel relaxed.. vindt dat allemaal wel lekker. Van tieum niet echt maarja voor de mensen die zijn muziek waarderen.. die kunnen hun geluk niet op. Ik denk alleen dat in dit geval het een beetje hetzelfde begint te worden.. want er zit toch wel bar weinig variatie in zijn tracks.
Waarschuw beheerder
donateur
want er zit toch wel bar weinig variatie in zijn tracks.

dat word het snel mixen van tracks ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Orphagan op vrijdag 23 december 2005 om 00:21:
JA, en op de dansvloer dan? In een partij met 1 zaaltje valt er niks te skippen...

Je ziet van te voren waar Tieum geboekt is.. En vaak is er wel een timetable..

Als het een klein feestje in de buurt is, dan ga je toch gewoon niet? En als het een groot feest is ga je naar area 2 of 3 .. Of je spreekt een terreur pogo speedcore hooligan aan en vraagt om een pilletje, dan vind je alles wat ragt goed :D
Waarschuw beheerder

dan ga je buiten staan :[
Waarschuw beheerder
lekker interessant hoeveel die uitbrengt
laat em lekker bezig zijn!

vind tieum wel kick :yes:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
gewoon niet naar luisteren

Waarschuw beheerder
ik word ziek van een vlaflip die over de datum is :[

jezus alsof er iets erg aan is dat iemand super veel platen in korte tijd in zelfde stijl maakt... al is de helft daarvan maar echt vet... niemand zeikt op Dark By Design... die is nog wel us ff erger die bracht tot nu to meer dan 500 tracks uit :| en dat allemaal sinds 2003
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
500 releases???:|

Hij is vast ook heel erg rijk nu...??

En wanneer is hij begonnen met platen uitbrengen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in 2003 nadat ie samen met Anne Savage een EP had gemaakt, Psychout/Blackout

blackout is echt een megahit geworden en een jaar later was ie al echt de man met releases op Cases, Pulse en coproducties voor o.a. Steve Hill en anderen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 02:50:

mwah niet al zn spul is in grote oplages gereleased... sommig spul als mp3... maar het heeft vooral zn live act snel op de kaart gezet... elke gig is anders en ook niet zoals bij andere acts maar een half uur

tis gewoon 1 uur non stop rammen zoals het hoort :yes:

Waarschuw beheerder
500 releases???

trouwens weet ut niet exact, kan zelfs meer zijn. Half jaar terug stond de teller op 450

Waarschuw beheerder
donateur
En dat in 2 jaar tijd??

Dat zijn bijna 250 releases per jaar... :|
Dus zo beetje 3 releases per week??? jezus.....

Waar haalt die de inspiratie ook vandaan.. :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mwah veel is regelrechte bagger als je het naast Blackout legt... maareh dat zijn nog wel goeie setvullers... en dr zitten veel remakes tussen maar ook veel compleet eigen werk....

bij heeft H&C - 2nd Trip en Dave Joy - First Impression geremixed maar ook veel trance klassiekers...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
sommige mensen hebben gewoon geen ander leven :9

Waarschuw beheerder
:x

tsjah zit wel wat in he... maareh februari issut ook afgelopen met nachtelijk partyflocke :S

weer terug de collegebanken in :x
Waarschuw beheerder
schijt aan..Ik vind het wel relaxt:woop:

Waarschuw beheerder
donateur

Maar of de releases verkochten is voor ons een vraag en voor hem een weet...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jezus wat een commentaar hier :/

Waarschuw beheerder
Tieum is gewoon helemaal leip :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 22 december 2005 om 23:30:
Wat f*ckt mij die uber commercieele overgewaardeerde bagger hardcore scene nou

En daar valt Tieum niet onder zo? 8)

Echt..die kerel maakt strontmuziek...
Paul kan dan misschien irritante melodieen hebben enzo maar verder klinkt het bij hem wel beter als Tieum op het gebied van afmixen enzo...

Ow wat een verschrikkelijk geluid heeft die Tieum...al die geluiden helemaal verkeerd op elkaar afgestemd...
Bassdrum overheerst alles...waardoor het lijkt dat het beukt maar als je goed luisterd naar de kicks zijn ze net een fractie te kort afgekapt waardoor de kick nu net zijn power verliest...
Dan die geluiden erdooreen die als scheten klinken om het plaatje compleet te maken...

Tieum word idd overgewaardeerd...
Het is ook spijtig om te zien dat iedereen loopt te bleren dat de mainstream hardcore uit Holland gestagneerd is enzo en dat men meer aandacht moet besteden aan diepgaandere hardcore enzo...
Mee eens maar waarom dan in godsnaam vervolgens Tieum als held uitkiezen... :[
Kies dan iets uit waar je wel van kan zeggen dat voegt iets nieuws toe aan de hardcore...dit voegt helemaal niks nieuws toe...het is zelf achteruitgang...

Het is ook niet experimenteel of what-so-ever al denken heel veel mensen dat...het is ook geen frenchcore...dat is een regelrechte belediging voor de frenchcore...
Het is ook geen industrial hardcore...het is gewoon mainstream wat op dezelfde hoop gegooid mag worden als al die andere mainstream...maar dit keer komt het toevallig uit frankrijk...dat is het enige verschil...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het wordt nu een beetje teveel van hetzelfde, als hij nu eens de tijd neemt om iets origineels uit te brengen

Waarschuw beheerder
donateur
frenscore

Hoe kan je Tieum nou frenchcore noemen :S:S

Weet je uberhaupt wel hoe frenchcore klinkt?

Waarschuw beheerder
donateur
Eerlijk gezegd vind ik Tieum ook wel minder worden hoor.
Maar ik heb het idee dat hij gewoon te erg aan zijn stijl vast zit zodat hij gewoonweg amper kan vernieuwen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 23 december 2005 om 11:12:
Ow wat een verschrikkelijk geluid heeft die Tieum...al die geluiden helemaal verkeerd op elkaar afgestemd...
Bassdrum overheerst alles...waardoor het lijkt dat het beukt maar als je goed luisterd naar de kicks zijn ze net een fractie te kort afgekapt waardoor de kick nu net zijn power verliest...
Dan die geluiden erdooreen die als scheten klinken om het plaatje compleet te maken...

Je haalt de woorden uit me mond.
Totaal ongevarieerd, de muziek mist sfeer.
Net alsof je CD blijft hangen...
Waarschuw beheerder
Als DJ weet ie altijd wel leuke setjes neer te zetten..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bryan op vrijdag 23 december 2005 om 11:43:
Als DJ weet ie altijd wel leuke setjes neer te zetten..

Dat dan weer wel.

Waarschuw beheerder
beetje respect voor de dj mag ook wel hoor :|

Waarschuw beheerder
Angerfist afzeiken is geen probleem, maar voor Tieum moeten we respect hebben?

Zo werkt het niet ;)
Waarschuw beheerder
jep

Waarschuw beheerder
heb ik gezegd dat dat geen probleem is dan? :/
Waarschuw beheerder
Paul kan dan misschien irritante melodieen hebben enzo maar verder klinkt het bij hem wel beter als Tieum op het gebied van afmixen enzo...

anders ga je offensive ff vergelijke met tieum :x
Waarschuw beheerder
als je tieum eentonig vind..wat moet je dan in hemelsnaam van offensive vinden..in elk nummer de zelfde trage beat..zelfde soort irritante deuntje en de zelfde hersenloze samples (N)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 12:23:
Angerfist afzeiken is geen probleem

Maar dat is stoer natuurlijk :S

Ik heb meer respect voor Angerfist, als ik zijn platen hoor krijg ik zin om te dansen maar als ik Tieum hoor krijg ik zin om de radio uit te zetten...
Ik ben echt wel wat gewend maar het is in mijn oren gewoon akelige kutzooi
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 23 december 2005 om 12:44:
als je tieum eentonig vind..wat moet je dan in hemelsnaam van offensive vinden..

In de meeste Offensive platen zit nog een melodie, en de kick heeft een drive ipv zo'n overgeproduceerde kraakkick
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 23 december 2005 om 12:43:
anders ga je offensive ff vergelijke met tieum

Idd, Paul en offensive is gewoon kindercore, muziek voor de lonsdalejongeren, Tieum draait zware industrial, wat de zogenaamde hardcorescene niet waardeert, daarom waardeer ik die troep lekker wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 23 december 2005 om 12:44:
als je tieum eentonig vind..wat moet je dan in hemelsnaam van offensive vinden..in elk nummer de zelfde trage beat..zelfde soort irritante deuntje en de zelfde hersenloze samples

Offensive is ook echt niet mijn ding nee...irriteer me vooral aan de melodieen daar...verschrikkelijk...
Maar ik kan wel stellen dat ze daar beter weten hoe ze geluiden op elkaar moeten afstemmen... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 12:45:
kraakkick

tja dat jij daar niet van houd is persoonlijk natuurlijk..tieum is harde industrial/darkcore en daar zitte niet van dat soort melodietjes in.. en paul is *hardcore* en dat is heel iets anders..

Waarschuw beheerder
in elk nummer de zelfde trage beat..zelfde soort irritante deuntje en de zelfde hersenloze samples (N)

Goh, doet me ergens aan denken 8)

Nee serieus, ik snap de vetgelijking...ik vind dat zowel de offe sive crew als tieum erg vette nummers hebben...maar ook een hele hoop crap...bij allebei is het zo dat je ze of geweldig vind, of helemaal kut, geen tussenweg...ze hebben allebij echt een eigen stijl, die in allebei de gevallen best eentonig wordt na een tijdje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 23 december 2005 om 12:48:
irriteer me vooral aan de melodieen daar...verschrikkelijk...

niet aan de verschrikkelijk kinderachtige samples dan?
pleas sir may i fuck my wife :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 12:49:
bij allebei is het zo dat je ze of geweldig vind, of helemaal kut, geen tussenweg...ze hebben allebij echt een eigen stijl

daar zit idd wel een brede kern van waarheid in :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 12:45:
Maar dat is stoer natuurlijk

Hoezo, alleen omdat deze muziekgenre die hij maakt mij doet denken aan kale viezerikken met geruite blousies en kisten?

Dat is lekker HUN muziek, 2 jaar geleden vond ik het ook nog wel leuk, maar nu is het gewoon vernaggelt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 12:48:
Idd, Paul en offensive is gewoon kindercore, muziek voor de lonsdalejongeren, Tieum draait zware industrial, wat de zogenaamde hardcorescene niet waardeert

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 12:51:
2 jaar geleden vond ik het ook nog wel leuk, maar nu is het gewoon vernaggelt.

:yes: angerfist 2001/2002 is zeer vet..vond ik 2 jaar gelede geweldig..maar na 2003 is het gewoon bagger geworden omdat ze nu de promotie slaafjes van MOH zijn (N)
Waarschuw beheerder
Idd, Paul en offensive is gewoon kindercore, muziek voor de lonsdalejongeren, Tieum draait zware industrial, wat de zogenaamde hardcorescene niet waardeert, daarom waardeer ik die troep lekker wel.

Zware industrial? :/
Ga spelen...

Ik weet overigens niet of je het merkt maar steeds meer mensen stappen over naar dingen zoals Tieum omdat het dus zogenaamd stoer is om naar andere dingen te luisteren als de mainstream...
Maar zoals ik al zei...WAAROM KIES JE DAN IN GODSNAAM TIEUM UIT? Doe het dan meteen goed en ga voor iets drastisch anders...zoveel anders is Tieum namelijk niet...Tieum is gewoon mainstream hardcore hoor... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tieum is sick.. But it makes me feel better :nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tiejeum
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 23 december 2005 om 12:54:
Tieum is gewoon mainstream hardcore hoor...

:frusty:

Waarschuw beheerder
Mainstream hardcore zou ik het (nog) niet noemen...wel hardcore, en industrial (hardcore) of darkcore heeft het niks mee te maken
Waarschuw beheerder
Moeilijk he dat soort dingen accepteren? Het accepteren dat je eigenlijk helemaal nog geen progressie hebt gemaakt in het ontdekken van de andere/experimentele kanten van de hardcore...terwijl je nu net dacht dat je nu bij de die-hard experimental core liefhebbers zit... ;p
Waarschuw beheerder
Ik kwam pas echt in aanraking met Tieum bij I've Got Nothing To Loose, wat echt een gruwelijke CD (vinyls) was. Daarna was het wat stil rondom hem en kwam toen met Shake That Ass, wat ik in eerste instantie niet echt wat vond maar sinds een maandje of 3/4 luister ik (bij wijze van spreke) niks anders meer. Tieum vind ik echt een koning, misschien is het allemaal niet moeilijk te maken enz (heb weinig verstand van produceren), maar het maakt in ieder geval bij mij genoeg los en daar gaat het (naar mijn mening) om :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 12:59:
Mainstream hardcore zou ik het (nog) niet noemen...

Ik wel... :p
Zoveel verschil is er niet met de andere mainstream...dat hij uit een ander land komt en een ietsiepietsie andere sound heeft dn de hollanders maakt het nog niet helemaal compleet anders als de andere gebruikelijke hollandse mainstream... :)
Maar het is een ietsiepietsie beetje anders als de typische hollandse sound dus moet het maar meteen industrial worden genoemd... :/
Waarschuw beheerder
Ik vind Tieum ook vrij mainstream..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 23 december 2005 om 13:03:
dat hij uit een ander land komt en een ietsiepietsie andere sound heeft dn de hollanders maakt het nog niet helemaal compleet anders als de andere gebruikelijke hollandse mainstream...

wat een onzin..

neem mainstream uit holland en mainstream uit italie..komt op het zelfde neer..een beat van 150/160 bpm en een trance/hardstyle achtige melodie vaak..of een ander deuntje..en ga dat vergelijken met de dreunende 180/190 bpm van tieum met krakende geluiden toegevoegd :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 12:59:
Mainstream hardcore zou ik het (nog) niet noemen...wel hardcore, en industrial (hardcore) of darkcore heeft het niks mee te maken

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 23 december 2005 om 12:54:
Tieum is gewoon mainstream hardcore hoor..

Dat nou ook weer niet, maar 't zit er idd dicht op aan.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 12:55:
tiejeum

8)

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk topic trouwens. Zit te genieten hier. 8)
Waarschuw beheerder
Tieum en zware industrial lees ik hier?? :Vaag:

Tering..sommige mensen snappen echt niet wat industrial is..

Ook zo grappig..
Laatst moest ik voor Tieum draaien ergens, heb echt een dikke industrial techno/core set gedraaid (N-Vitral, Terrorfakt, Peaky, r_AW, TOA, Mute, Mindustries etc), maar de meeste mensen trokken die shit niet. Op een paar liefhebbers na dan.
Na mij moest dus Tieum, en hij begon best aardig (met Schermutselingen van TOA vs Mindustries) maar al snel werd het weer die eentonige saaie meuk..

En al die mensen er op los gaan hehe..Dus ik vraag 1 van die gasten die op mijn set stil stond maar op Tieum los ging: "Wat vind je hier zo vet aan?" zegt ie: "Ja dikke industrial"

Ehh ok.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Necrid op vrijdag 23 december 2005 om 13:11:
Laatst moest ik voor Tieum draaien ergens, heb echt een dikke industrial techno/core set gedraaid (N-Vitral, Terrorfakt, Peaky, r_AW, TOA, Mute, Mindustries etc), maar de meeste mensen trokken die shit niet. Op een paar liefhebbers na dan.
Na mij moest dus Tieum, en hij begon best aardig (met Schermutselingen van TOA vs Mindustries) maar al snel werd het weer die eentonige saaie meuk..

En al die mensen er op los gaan hehe..Dus ik vraag 1 van die gasten die op mijn set stil stond maar op Tieum los ging: "Wat vind je hier zo vet aan?" zegt ie: "Ja dikke industrial"

Wiwhihiauahahhahahahaha :D

Waarschuw beheerder
donateur
En daar valt Tieum niet onder zo? 8)

Echt..die kerel maakt strontmuziek...

Tieum word idd overgewaardeerd...
Het is ook spijtig om te zien dat iedereen loopt te bleren dat de mainstream hardcore uit Holland gestagneerd is enzo en dat men meer aandacht moet besteden aan diepgaandere hardcore enzo...
Mee eens maar waarom dan in godsnaam vervolgens Tieum als held uitkiezen... :[
Kies dan iets uit waar je wel van kan zeggen dat voegt iets nieuws toe aan de hardcore...dit voegt helemaal niks nieuws toe...het is zelf achteruitgang...

Het is ook niet experimenteel of what-so-ever al denken heel veel mensen dat...het is ook geen frenchcore...dat is een regelrechte belediging voor de frenchcore...
Het is ook geen industrial hardcore...het is gewoon mainstream wat op dezelfde hoop gegooid mag worden als al die andere mainstream...maar dit keer komt het toevallig uit frankrijk...dat is het enige verschil...

Het is gewoon dé muziek bij uitstek voor het houthakkers publiek dat helemaal niet het vermogen heeft om echt naar muziek te kunnen luisteren. Gewoon weer echt van die hersenloze domme beukherrie voor onze "trendy hardcore motherfuckers" :[
Echt, wat een bagger idd zeg.. :frusty:

Waarschuw beheerder
hahahahaha

voor de meeste als et een beetje kraakt is et al industrial :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
*Klikt op Volgen*

Waarschuw beheerder
donateur

moewhahahah!!! Ik lach je uit 8)
Waarschuw beheerder
Ik zei toch dat het grappig was B)

Iedereen moet trouwens gewoon zelf weten wat hij of zij leuk vindt.
Maar ik vind het jammer dat veel gasten zich willen profileren als die hard industrial liefhebbers, omdat ze dat stoer vinden?!?! Maar er ondertussen geen idee van hebben waar ze over praten. Als je "gewone" hardcore leuk vindt, prima toch, wees er dan trots op...Het is echt niet stoer om te zeggen dat je van industrial of darkcore houdt etc..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op vrijdag 23 december 2005 om 13:11:
Ook zo grappig..

LOL... 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 13:15:
voor de meeste als et een beetje kraakt is et al industrial

"Tieum draait zware industrial"

"tieum is harde industrial/darkcore"

Ik zie slechts 2 reacties in dit topic van mensen die pleiten dat Tieum industrieel is, dus je kan wel een hele discussie voeren of het nou wél of níet Industrial is, maar als die mensen er los op kunnen gaan is dat toch mooi? Dan is het een bijzaak of ze het nou Industrial of Mainstream noemen.

Waarschuw beheerder
http://www.koney.org/default.asp?id=1323&section=mp3s
http://www.koney.org/default.asp?id=1305&section=mp3s
http://www.koney.org/default.asp?id=1313&section=mp3s
http://www.koney.org/default.asp?id=1310&section=mp3s

Dat is echte vette HardCore industrial

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Necrid op vrijdag 23 december 2005 om 13:19:
Iedereen moet trouwens gewoon zelf weten wat hij of zij leuk vindt.
Maar ik vind het jammer dat veel gasten zich willen profileren als die hard industrial liefhebbers, omdat ze dat stoer vinden?!?! Maar er ondertussen geen idee van hebben waar ze over praten. Als je "gewone" hardcore leuk vindt, prima toch, wees er dan trots op...Het is echt niet stoer om te zeggen dat je van industrial of darkcore houdt etc..

Daar ben ik het nou helemaal mee eens. (Y)
Des te meer reden waarom ik die Tieum hype ook niet kan uitstaan. :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 13:23:
Des te meer reden waarom ik die Tieum hype ook niet kan uitstaan.

Niet iederee die Tieum luistert, luistert het omdat het een hype is :bah:. Kan je ook hetzelfde zeggen over Unexist. Iedereen vind hem vet etc.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar UNEXIST is ook vele malen vetter dan Tieum.

Waarschuw beheerder
donateur
Dus eigenlijk is Angerfist best wel goed maar omdat ze veel wazi's als aanhanger hebben is het kutmuziek :S
Dus alle wazi's drinken bier en daarom is bier een wazidrankje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 13:31:
Ja maar UNEXIST is ook vele malen vetter dan Tieum.

Gelukkig draait Unexist zelf ook veel Tieum en heeft hij onlangs een stuk of 3 nummers met hem geproduceerd :)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou en.
Unexist owned em toch.

Waarschuw beheerder
jup

Waarschuw beheerder
donateur
En Unexist staat tenminste ook niet als een dooie achter de draaitafels. 8)

(ps.. Ik ben geen Tieum-hater hoor.. ;) )
Waarschuw beheerder
Kwestie van smaak. Ik vind Unexist én Tieum echt heer en meesters :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Unexist vetter dan eerst en Tieum minder worden.

Waarschuw beheerder
Unexist was gewoon de eerste HC DJ die ik echt vet vond, misschien ligt het daar aan :P
Waarschuw beheerder
Ik vind ze beide niks... 8)
Waarschuw beheerder
Ik vinc tieum redelijk eentonig ja, op Thunderdome ook na 10 minuten vnd ik zijn set wel weer mooi geweest had het gevoel alsof ik de hele tijd het zelfde hoorde.

Waarschuw beheerder
Heb hem 2 keer horen draaien, op Symbiont wassie nie zo boeiend, maar op BKJN wassie nog best vet :)
Waarschuw beheerder
Hij weer er vaak zat anders vette plaatjes op te leggen hoor..
Waarschuw beheerder
Heb hem op Hellbound(volgens mij) ok een keer horen draaien, 2 nummers toen ging ik weer, hij draaide dog mixing disco en die is wel cool vind ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 13:17:
moewhahahah!!! Ik lach je uit

jongeee psyraisor, spektand.

Uitspraak van HFC op vrijdag 23 december 2005 om 13:21:
Ik zie slechts 2 reacties in dit topic van mensen die pleiten dat Tieum industrieel is, dus je kan wel een hele discussie voeren of het nou wél of níet Industrial is, maar als die mensen er los op kunnen gaan is dat toch mooi? Dan is het een bijzaak of ze het nou Industrial of Mainstream noemen.

Het IS ook industrial, maar dan uit frankrijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 15:26:
Het IS ook industrial,

Dan heet het altijd nog Industrial hardcore;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Orgenized Chaoz op vrijdag 23 december 2005 om 15:27:
Dan heet het altijd nog Industrial hardcore

Het is gewoon mainstream hoor :/
Waarschuw beheerder
Dat zal best, die discusie ga ik niet aan, doel er alleen op dat Industrial en Industrail hardcore 2 verschillende dingen zijn;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
Tieum gaaat.... maar dat is ook met moeite te zeggen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Orgenized Chaoz op vrijdag 23 december 2005 om 15:29:
Dat zal best, die discusie ga ik niet aan, doel er alleen op dat Industrial en Industrail hardcore 2 verschillende dingen zijn

Dat is op zeker een feit :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bryan op vrijdag 23 december 2005 om 15:32:
Dat is op zeker een feit

Daarom

Het IS ook industrial, maar dan uit frankrijk.

Uitspraak van Orgenized Chaoz op vrijdag 23 december 2005 om 15:27:
Dan heet het altijd nog Industrial hardcore

Waarschuw beheerder
Heb je er 1 gehoord heb je ze allemaal gehoord.

Kan er niet warm of koud van worden van die Tieum platen.

Net als platen van Unexist maar als ik dat zeg dan krijg ik iedereen over me heen.
Dus Unexist RULEZZZZZZZZZ
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 13:13:

hahahaha:d

ik zie Tieum meer als dikke Darkcore maar daar zulle veel mense het ook niet mee eens zijn.. maarja wat is darkcore nou eigelijk tis begonne met die SIN shit door ruffneck opgezet..die ouwe endymion nummers enzo.. maar nu lijkt het meer een verzamelnaam te worden voor industrial en terror

voor mij is darkcore gewoon een stapje harder als hardcore wat flinkt doorbeukt en duister klinkt zonder die blije melodietjes :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op vrijdag 23 december 2005 om 13:27:
Niet iederee die Tieum luistert, luistert het omdat het een hype is . Kan je ook hetzelfde zeggen over Unexist. Iedereen vind hem vet etc.

:yes: ik vind tieum vet omdat de sound mij wel aanstaat..tis zoals iemand anders al een btje zij te vergelijken met offensive in de hardcore..je vind de sound geweldig(met andere woorde je weet nog niet beter) of je vind er geen ruk aan.. das met tieum ook ..als de sound je niet bevalt ken je er van alles op te zijke hebbe..maar ik vind de sound gruwelijk dus voor mij is het nogal snel goed..ookal lijken zn nummers zo veel op elkaar :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HFC op vrijdag 23 december 2005 om 13:42:
Kwestie van smaak. Ik vind Unexist én Tieum echt heer en meesters

ik ook :yes:

Waarschuw beheerder
Je kan Tieum wel leuk vinden vanwege zijn sound maar dat neemt nog niet weg dat het best wel eentoning is en ook niet kwalitatief beter dan de rest van die meuk.

Waarschuw beheerder
Tieum...

wat een crap!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 23 december 2005 om 16:53:
ik vind tieum vet omdat de sound mij wel aanstaat

Je kan de sound wel vet vinden, maar je kan niet ontkennen dat het gewoon veel te veel op elkaar lijkt, ik hoor het verschil tussen de nummers niet eens meer :s Al hoewel... als het allemaal 220 BPM zou zijn zou ik het echt fantastisch vinden 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SLAPSHOT op vrijdag 23 december 2005 om 17:22:
maar je kan niet ontkennen dat het gewoon veel te veel op elkaar lijkt

ja dat is ook wel zo..maar dat komt omdat dat gewoon zijnnn sound is..zo is hij gewoon..en dat vind je geweldig of je vind er geen reet aan..en ik vind het geweldig..maar of het nou een btje eentonig aan het worden is of niet t laatste wattie verdiend is om op zo'n manier afgekraakt te worden :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Eindeloze discussie. Tieum's sound blijft hetzelfde. Bla. Bla. Ik vind het kut. Bla. Bla. Ik vind het vet. Bla. Bla.

Oke.

*klikt op Niet meer volgen*

Waarschuw beheerder
als het allemaal 220 BPM zou zijn zou ik het echt fantastisch vinden 8)

:yes: :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 17:27:
Eindeloze discussie. Tieum's sound blijft hetzelfde. Bla. Bla. Ik vind het kut. Bla. Bla. Ik vind het vet. Bla. Bla.

Oke.

:yes:

Waarschuw beheerder
laat hem gewoon..hij is 16 ...komt waarschijnlijk net in aanraking met ietsie wat vagere muzieK....

Waarschuw beheerder
Tieum is zo'n aap hè! Hoeveel rag-rag-rag-iew heeft ie dat jaar al niet gereleased?!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 23 december 2005 om 17:25:
ja dat is ook wel zo..maar dat komt omdat dat gewoon zijnnn sound

Producers als Gizmo en Buzz Fuzz maken heel verschillende nummers met toch herkenbare elementen.
Frequenties bijvoorbeeld of Dreamgirl.
Die Tieum is alleen maar raggen en kraken

Waarschuw beheerder
ahjoh... boeie.... ramme! :jaja:

en idd... de koek is al aardig op :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 18:03:
Producers als Gizmo en Buzz Fuzz maken heel verschillende nummers met toch herkenbare elementen.

dat is waar.. grenzeloos respect voor die 2 mannen :yes: al gaat het draaien laatste tijd wel steeds minder..vooral buzzfuzz maarja..hun tijd is geweest :yes:
Waarschuw beheerder
donateur

Dat is dus zijn sound ;)

Maar ik vind het vet :respect: :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 17:27:

Oke.

Altijd dat domme gezeur of iemand wel of niet goed is... Of iemand wel of niet KUT is..

Boeie.. Luister lekker naar wat je wel leuk vind, en bespaar jezelf alle irritaties.. :gaap:

Veel mensen weten niet wat industrial is.. En als ze Tieum industrial vinden, laat ze toch lekker.. en als mensen Tieum mainstream vinden, dan moeten ze dat ook lekker zelf weten.. Damn, het alsof de wereld vergaat hier :D

Alleen even 1 feit.. Tieum is door het doen van ZIJN ding toch wel op alle grote hardcore feesten aan het draaien.. Doe dát hem maar eens na :)

Voor de rest: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 18:07:
Alleen even 1 feit.. Tieum is door het doen van ZIJN ding toch wel op alle grote hardcore feesten aan het draaien.. Doe dát hem maar eens na

:D :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 23 december 2005 om 18:06:
dat is waar.. grenzeloos respect voor die 2 mannen :yes: al gaat het draaien laatste tijd wel steeds minder..vooral buzzfuzz maarja..hun tijd is geweest :yes:

Nee, alleen Buzz-fuzz zijn tijd is geweest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 18:12:
Nee, alleen Buzz-fuzz zijn tijd is geweest!

mjah..zei het verkeerd idd..al deed gizmo op ghosttown in de homeboxx ook wel rare dinge :|

Waarschuw beheerder
Gelukkig zijn er nog producers die bagger produceren ... zo moet ik me niet verdiepen in elke hardcore producer

Waarschuw beheerder
Smaken verschillen dus, alleen Special Dedicate blijft ragge.
Artiest Epox
Waarschuw beheerder
dus planet-mu heerst grote tijden :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
jongeee psyraisor, spektand.

Hou je leuke woordjes voor je jongen. Met het woord "Tand" als scheldwoord, kom je echt heel triest over.. :x

Waarschuw beheerder
Alleen even 1 feit.. Tieum is door het doen van ZIJN ding toch wel op alle grote hardcore feesten aan het draaien.. Doe dát hem maar eens na :)

Dat vind ik toch altijd wel zo'n bullshit opmerking

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 19:06:
Dat vind ik toch altijd wel zo'n bullshit opmerking

Maar er zit wel een behoorlijke kern van waarheid in :)

Waarschuw beheerder
In de zin ''mayonaise is wit'' ook, toch is het best een bullshit opmerking

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 19:10:
Maar er zit wel een behoorlijke kern van waarheid in :)

hoe behoorlijk???

ik bedoel je hebt een zekere mate van talent nodig, en aangezien hij zn platen zelf maakt heeft ie dat ook wel... maar wat is dan de reden dat hij groot is en iemand als Omkara, om maar een voorbeeld te noemen, pas 3 platen uit heeft??

connecties is ook belangrijk want je moet er uiteraard wel tussen kunnen komen in het 'wereldje'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 19:10:
Maar er zit wel een behoorlijke kern van waarheid in

innd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 19:13:

:9

Waarschuw beheerder
dus planet-mu heerst grote tijden :respect:

amen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 18:28:
Smaken verschillen dus, alleen Special Dedicate blijft ragge.

idd en speedragga

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 19:13:

ah, op die manier ...

Weet je wat pas ECHTE bullshit is? Die bruine rommel dat uit de ster van een stier komt.. :/

Ik snap niet waarop je doelt hoor kerel..

Waarschuw beheerder
Hoeft ook niet :woepwoep:

Waarschuw beheerder
dat ie zoveel released, komt toch gewoon doordat z'n album ongeveer op plaat uitkomt, zoiets gebeurde ook met ophidian, mischien niet dezelfde snelheid, maar wel ongeveer, en op elke e.p, staat toch minstens wel 1 goed nummer, ( vind ik dan he :flower:
Waarschuw beheerder

en het probleem was

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk je problemen kraak je in je rag maar als de kraak niet probleemt ragt hij ook niet
Waarschuw beheerder
donateur
Wijze woorden (Y)
Waarschuw beheerder
Ik was wel ff benieuwd wat hij dit jaar had uitgebracht dus ik had ff gediscogst. Ik weet niet of ik wel alles heb, maar dit is het:

Tieum vs. Bartoch - Disgusting EP

A1 Tieum vs. Bartoch Disgusting
A2 Tieum vs. Bartoch GGG
B2 Tieum Bust That

COREporation & Tieum - Hate Or Lose EP

A1 Get A Life
A2 Poison In Your Blood
B1 Sociopath
B2 You Fuckin' Shit

Tieum & Lenny Dee - I Don't Like You Either

A A Better World (6:38)
B I Don't Like You Either (6:03)
Vocals - MC Buckwild

Tieum & Ophidian - La Chronique Du Chat Et Du Chien

A1 De La Rue
A2 Intolerated Obsessions
B1 Dark Is A Part Of You
B2 What Frequencies Do To People

Tieum & Negotiator, The - Mental Mayhem EP

A1 Tieum Tresso
A2 Tieum Like That

Lenny Dee & Tieum - Microtronic EP

A1 I Don't Care What U Think
A2 Gang Related
B1 Microtronic
B2 Illusion

Tieum vs. Hibou - Mondes Invisibles

A1 Tieum vs. Hibou Dig It
A2 Hibou The Curse (Tieum Remix)
Remix - Tieum
B1 Tieum vs. Hibou Low

Tieum vs. Lunatic & Miss Hysteria - Sex House

A1 Sex House
A2 Crazy
B1 P.U.S.S.Y.
B2 Headphone

Tieum - Shake Dat Ass Part 2

A1 Let's Fight
A2 Some Pussy
B1 Bounce
B2 Rush It

Tieum - Shake Dat Ass Part 3

A1 Fuck Right Off
A2 Shaking Like Beyoncé
B1 Drink More
B2 Tronik

Tieum - Shake Dat Ass Part 4

A1 Ladies & Gentlemen
A2 Fat & Bad
B1 Alternate
B2 The Name Where You Are

Tieum - Show Me The Devil EP

A1 What
A2 Show Me The Devil
B1 Cold World
B2 Metz

DJ Jappo & DJ Lancinhouse - EXLXAXL (Original Hardcore Remixes)

B2 EXLXAXL (Tieum's Kroket Remix) (4:32)
Remix - Tieum

Proto X - Hectik

B1 Mechanical Sickness (Featuring - Tieum)

Projet E.S.T. - EP

A1 Schmeleuk
A2 Neugot
B1 Indus Me
B2 Fonce Dans Le Mur
C1 Remich
C2 Crystal Motion
D1 SX In Full Colorz
D2 Death DLL

Valt nog mee :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 23 december 2005 om 16:49:
oor mij is darkcore gewoon een stapje harder als hardcore wat flinkt doorbeukt en duister klinkt zonder die blije melodietjes

Darkcore staat voor duistere hardcore idd...kan in allerlei subgenres zijn opzich...
Maar Tieum is ook niet echt bepaald duister...de geluiden die hij gebruikt in zijn track komen nog niet eens bij die klankkleur donker/duister in de buurt... :)
Je hebt bepaalde klanken nodig in een track om het geheel duister te maken...die ontbreken bij Tieum... :)

Van mij mag iedereen ook gewoon lekker naar Tieum luisteren als ze hem tof vinden...ik irriteer me alleen aan het feit dat hij allerlei stempels opgedrukt krijgt die gewoon niet van toepassing op hem zijn...dat hij dus zo overgewaardeerd word als artiest...
Hij word als held binnen het experimentele gezien terwijl hij daar nog nooit een rol in heeft gespeeld...niet eens een kleine...
Zoveel artiesten die wel een rol hebben gespeeld daarin en meer credits verdienen dan ze krijgen...altijd gaan de credits naar 1 iemand die het eigenlijk niet eens verdiend op dat gebied...
Hij heeft in zijn gehele carriere als producer nu net altijd specifiek voor het toegankelijke gekozen...met name de hollandse sound heeft hij altijd al proberen te benaderen...dat is al jaren bekend...
Ik snap dus ook niet waarom het nu als franse sound word gezien want dat is het helemaal niet...

Als we het overigens over industrial hardcore maar dan uit frankrijk hebben...dan moet je niet naar Tieum kijken maar naar epiteth records enzo...
Die hebben de term zelfs bedacht... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 21:47:
Dames en heren, Wie vind net als ik dat die Tieum nu toch wel eens een keer mag stoppen(uitbrengen) met al die tering zooi
alleen deze maand zijn er minimaal 8 ep´s van die knakker verschenen, poept die man soms tracks uit ofzo?? Het beukt allemaal wel maar tis een overkill aan tieum!!!!!

ik zeg op mijn beurt: Tieum KAP NOU ES EEN KEER MET JE BAGGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dit moest ik ff kwijt

:/

Tieum!!!! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op zaterdag 24 december 2005 om 00:10:
Maar Tieum is ook niet echt bepaald duister...de geluiden die hij gebruikt in zijn track komen nog niet eens bij die klankkleur donker/duister in de buurt... :)
Je hebt bepaalde klanken nodig in een track om het geheel duister te maken...die ontbreken bij Tieum... :)

Juistum! Heel goed gezegd! Dit is geen muziek wat een bepaalde sfeer uitdraagd...hoe komen mensen hier bij??

Zijn muziek is grijs om het maar even zo te zeggen, de duistere tinten zijn en geen velden of wegen te beknennen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dop Kruimel op vrijdag 23 december 2005 om 21:05:
Valt nog mee :vaag:

het is best mogelijk om zoveel te producen zonder dat ut saai wordt... kijk maar naar M.I.K.E. alleen heeft die zon beetje alles geproduceerd wat dr kwa stijlen is, van hardcore, techno, jump tot trance, hard trance en zelfs progressive...

en god weet hoeveel releases....

URLs: http://www.mike.be/
Aliases: Absolute (4), Aggressor, The, Alternative Art, Astronaut, The, Blackmaster, The, Boy From Nowhere, The, Calling The Freak, Classic Tribe, Coax, Complex Climate, Cosmo Kid, Dark City, DJ Robojox, Drop (3), E-Tronic, Eclectic Kid, Fascinated, Fun-A-Tic, Futuro, Galore, Hypnobasia, Linetech, Liquid Overdose, Magnetical, Mass Effect, Overtone, Plastic Boy, Push, Red Flag (2), Return Of The Native, Rhythm Quest (2), Sector 7 (2), See:3, SFX (4), Snapper, The, Solar Factor, Soyuz, Tag, Technology Man, Tribal Warriors, Virtua Trancer, Vision Act, X-Scape, X-Tra-Vaganza, XV 7
In Groups: Active Sight, Analytic, Aspiral, DJ Mike & Dr. Kif, Dolt Dish, Dosse Posse, Electric Avenue (2), Erase (2), Exchange, Exposure (2), Extreme Trax, Fun-Tastic, Gift, The (2), Globe Masters, Interstate (4), Intimo, Intro Dose, Metacarpus, Moon Project, Musix, Mystic Friends, Mythe, Nevada, Observer, The, Perfect State (2), Positive Energy (2), Project PGM, Projekt Z, Space Rangers, Sync, The, Synthesis (3), Ultra Vibe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
check Promo... die loopt weliswaar nog niet zó lang mee als M.I.K.E. maar komt kwa aantal releases ook wel bij Tieum in de buurt... of zelfs veel meer....

veel producen en tog constant kwaliteit afleveren lukt volgens mij alleen als je je met meerdere stijlen bezig houdt...
Waarschuw beheerder
brain fury is toch ook zo bezig he...

laat hun :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Epox op zaterdag 24 december 2005 om 11:01:
brain fury is toch ook zo bezig he...

Maar Bryan is wel dikke poep over het algemeen:D
Waarschuw beheerder
(K)

Waarschuw beheerder

dit moest ik ff kwijt:bier:

waar maak jij je druk om ?
als je er niks aan vind
luister er dan gewoon niet naar
dan is dat probleem ook opgelost
:vaag:

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
doe mij maar oldskool en early rave

dat is pas muziek :kwijl:
Werkzaam bij SMvJ
Artiest {SHOWLIST artist 25140, 46185}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 16:23:
doe mij maar oldskool en early rave

nee limo jij weet er weer niks van :[

Breakcore :lief:, UK hardcore :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zaterdag 24 december 2005 om 00:10:
Als we het overigens over industrial hardcore maar dan uit frankrijk hebben...dan moet je niet naar Tieum kijken maar naar epiteth records enzo...
Die hebben de term zelfs bedacht...

dat weet ik :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 02:48:
check Promo... die loopt weliswaar nog niet zó lang mee als M.I.K.E. maar komt kwa aantal releases ook wel bij Tieum in de buurt... of zelfs veel meer....

veel producen en tog constant kwaliteit afleveren lukt volgens mij alleen als je je met meerdere stijlen bezig houdt...

zit een brede kern van waarheid in

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Pak je ff een pilletje knul

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 14:23:
tis een overkill aan tieum!!!!!

dat wou ik eigelijk hiermee zeggen maar iedereen denkt nu dat ik anti industrial ben ofzo:S

tuurlijk heeft tieum wel leuke plaatjes uitgebracht, alleen in mijn ogen teveel!!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
Waarschuw beheerder
1 a 2 op de 10 nieuwe tracks van tieum zijn nog wel goed te doen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 02:48:

:jaja:
Meerdere stijlen is niet toebesteedt aan Tieum. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Orgenized Chaoz op zaterdag 24 december 2005 om 13:42:
Maar Bryan is wel dikke poep over het algemeen

wat bedoel je met dikke poep ??! is dit woordspeling!?

trouwens de nieuwe UNEXIST + Tieum - Lesson 2 is supaaaa duppa :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 21:18:
dat wou ik eigelijk hiermee zeggen maar iedereen denkt nu dat ik anti industrial ben ofzo

Zelfs al had je een ontzettende hekel aan Tieum dan nog ben je niet anti industrial... ;)

Iedereen die Tieum industrial noemt is anti industrial... :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tieum is inderdaad géén werkelijke industrial! gewoon new-hardcore

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
industrial/hardcore is het :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou vind ik eigenlijk niet...
ik vind 'm altijd erg veel weg hebben van de kicks van bijvoorbeeld unexist etc...( wel anders maar goed ze onderscheiden zich toch altijd )..maare unexist is ook niet echt industrial!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beetje moeilijk in dit geval!

Waarschuw beheerder
t is gewoon slechte hardcore

en zn kicks lijken helemaal niet op die van unexist. die van unexist hebben nog een attack erin. tieum lijkt die hele punch er juist uit te hebben geknipt waardoor je alleen nog maar een blok ruis overhoudt en dat weer flink gegained. iig erg lelijk...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind de attack van tieum de laatste tijd veel weg hebben van dat van unexist! en vind de laatste releases sowieso erg slecht...alleen z'n tracks op de gobbles vind ik wel redelijk te doen

Waarschuw beheerder
Tieum's tracks lijken gewoon te gonzen. Want de kicks zijn vaak zo laag.

GIO, vette forumpic! Ik vind Rudi the Techno Pioneer zo'n vette track, hè. Zeker rond deze dagen! :bah:!

Waarschuw beheerder
haha idd kerstbelletjes!:)
die hele cd heerst aan alle kanten... 1 van de vettere cd's die ik dit jaar gekocht heb :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 14:23:
waar maak jij je druk om ?
als je er niks aan vind
luister er dan gewoon niet naar
dan is dat probleem ook opgelost

Waarom reageer jij hier? Als jij geen goeie argumenten kunt geven waarom Tieum zoveel moet blijven produceren, hou je dan gewoon stil..

Dit is een forum, kweetniet of je het doorhebt :(

Ik ben het eens met het topic. Tieum is gewoon uitgemolken en het geeft wel weer aan in wat voor triest stadium de hele "scene(kutwoord)" zit. Geeft niks, maar t is wel een beetje jammer..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van megalomania op zondag 25 december 2005 om 13:28:
Tieum is gewoon uitgemolken en het geeft wel weer aan in wat voor triest stadium de hele "scene(kutwoord)" zit. Geeft niks, maar t is wel een beetje jammer..

Artiest {SHOWLIST artist 99426, 12383}
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Tieum!!
Waarschuw beheerder
Het beukt allemaal wel maar tis een overkill aan tieum!!!!!

Wordt ook iemand wakker;)
Uitspraak van RE1N!ER op zaterdag 24 december 2005 om 21:33:
a 2 op de 10 nieuwe tracks van tieum zijn nog wel goed te doen

Mee eens,het is niet 1 van m'n favo artiesten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 14:15:
Tieum is gewoon uitgemolken en het geeft wel weer aan in wat voor triest stadium de hele "scene(kutwoord)" zit. Geeft niks, maar t is wel een beetje jammer..

Juistum!!
En het publiek blijft dat maar slikken. Das het jammere er vooral aan..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 16:08:
Juistum!!
En het publiek blijft dat maar slikken. Das het jammere er vooral aan..

pmdat tieum als "goed" en "uitstekende" dj wordt aanschouwd...en dus overal wordt geboekt...en onwetende personen volgen de menigte....je kunt het ze niet kwalijk nemen
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
En toch heeft Tieum een aantal vette tracks uitgebracht (Rock The Party, beide eerste dubbelaars van hem, Humalien [Remix] oa.) en brengt die heden ten dagen wat leuke dingetjes.

Maar om dan meteen alles kut te vinden...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd...ik zweer nog bij de gobbles

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 16:16:
pmdat tieum als "goed" en "uitstekende" dj wordt aanschouwd...en dus overal wordt geboekt...en onwetende personen volgen de menigte....je kunt het ze niet kwalijk nemen

Hoe die draait zal ik niet weten. Heb nooit een set van hem gehoord, dus daar zal ik niet over oordelen. Maar dat zijn producties zo goed worden gevonden komt gewoon puur omdat er tegenwoordig vrijwel alleen nog schijt word gemaakt. Zo valt het wat minder op misschien wat voor kutzooi die gozer maakt. In een tijd dat PCP enzo nog actief waren had iedereen Tieum uitgelachen. Dat weet ik heel zeker.
Men beseft gewoon echt niet <en dat zal wel komen doordat er maar weinig lui zijn die zich echt verdiepen in de hardcore blijkbaar> dat er het velen malen beter en vetter kan, dan wat Tieum maakt.
Dus ja...kwestie van onwetendheid denk ik idd..
Maar ik snap gewoon niet dat in deze tijd de credits, bijvoorbeeld, niet naar Dione/E-Noid gaan ofzo...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 16:29:
PCP

dat sowieso

dat er het velen malen beter en vetter kan, dan wat Tieum maakt.

ja daar heeft U gelijk in ...maar goed er zijn zooooveel mensen die graag een track willen doen met tieum..en dat snap ik nou niet eigenlijk!

tieum is op dit moment gewoon ontieglijk bekend...
maar goed aangezien je nog nooit een set van 'm hebt gehoord...ik kan aardig los gaan op sets van 'm ..vooral icm met een artiest zoals rapist ofzo..omdat rapist toch een beetje een brede variatie in platenkeuze heeft..tieum niet...en dat maakt het behoorlijk :kwijl:
(hierbij te denken aan TOA, Negative A etc.)
Waarschuw beheerder
Maar dat zijn producties zo goed worden gevonden komt gewoon puur omdat er tegenwoordig vrijwel alleen nog schijt word gemaakt.

In de "tijd van PCP" kwam er nog meer aan vinyl uit invergelijking met nu...en daar zat ook genoeg "Jack Shit"-releases tussen.
Beetje kortzichtig...vroeger was niet altijd beter :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar met 'vroeger' begon het allemaal...als er vroeger weinig shit uitgebracht zou zijn...zouden we nu ook hard lopen piepen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 22 december 2005 om 22:32:
Wat een onzin

Tieum ruleert

hij is gewoon hardstikke goed bezig vandaar dat er zoveel van um uitkomt..dat het jouw ding niet is moet je zelf weten maar ga er niet van die ontiegelijk domme topics over openen

:d sluit ik me helemaal bij aan!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 16:08:
En het publiek blijft dat maar slikken. Das het jammere er vooral aan.

uhmmm ronnie... heb je m wellis horen draaien? :) ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 25 december 2005 om 16:51:
uhmmm ronnie... heb je m wellis horen draaien?

Hoe die draait zal ik niet weten. Heb nooit een set van hem gehoord, dus daar zal ik niet over oordelen

;)

Waarschuw beheerder
stumper....

als je die meuk van m is met vol geluid hoort praat je wel anders...

ik denk persoonlijk, dat ie zoveel uitbrengt, om zn sets te optimaliseren, en te variëren... dat wij, als mp3 downloadend volk daar op kotsen, zou m denk n zorg zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tieum is gewoon goed bezig :yes: Vind niet alle nummers die die maakt top maar er zitten echt goede nummers tussen , maarja het is allemaal een questie van smaak :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zondag 25 december 2005 om 17:07:
stumper....

jij...jij bent sowieso een meelopertje heb ik gehoord uit betrouwbare bronnen
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Waarschuw beheerder
donateur
Tieum is OK

heb eergister ff die Hate or Lose EP gekocht :)

Waarschuw beheerder
donateur
stumper....

Ff dimmen he gozer!!

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 17:13:

Precies :jaja:

als je die meuk van m is met vol geluid hoort praat je wel anders...

Pfff rot op man.. ik heb t zo vaak op feestjes gehoord...geen gehoor, bah.. rot op met die zooi!!
Ik moet er niks van hebben, heb liever muziek met inhoudt, maar iedereen mag zelf weten wat die luisterd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 17:17:
Pfff rot op man.. ik heb t zo vaak op feestjes gehoord...geen gehoor, bah.. rot op met die zooi!!
Er zit helemaal niks in die muziek. Punt.

er is veel verschil tussen zijn producties en z'n optreden als dj

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 17:20:

ik heb liever z'n optreden...en what the fuck eigenlijk ...

wie van jullie draaien er eigenlijk...ik ben best trots op sommige vinyls van 'm ..sorry :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 17:20:

Ik heb het ook alleen over zijn producties. Dat was toch wel duidelijk of niet?? :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 17:21:
wie van jullie draaien er eigenlijk...ik ben best trots op sommige vinyls van 'm ..sorry

ik draai ook en ik heb zeker wat plaatjes van deze man, en ook ik ben er zeker trots op :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 17:21:
wie van jullie draaien er eigenlijk...ik ben best trots op sommige vinyls van 'm ..sorry

Nou vooral trots op blijven. Ieder z'n ding.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 17:13:

kerel, of meid... je kent me niet, reageer dus niet.... stumper!

Ff dimmen he gozer!!

ronnie, je weet net zo goed als mij, dat ze in lopik standaard gewoon "stumper!" bleren, voordat ze beginnen te praten
(je weeeeeeet toch :D)

Er zit helemaal niks in die muziek. Punt.

idd... er zit alleen n hoog ramgehalte, wat bij sommige mensen t kippevel van top tot teen geeft...

ts maar waar je van houd... en of t muziek is of niet... ts maar waar je je kick van vind...

.... en sure, ik ben n meeloper :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 17:23:
ik draai ook en ik heb zeker wat plaatjes van deze man, en ook ik ben er zeker trots op

idd....die gobbles

vs de shitguys enzo :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zondag 25 december 2005 om 17:27:
kerel, of meid... je kent me niet, reageer dus niet.... stumper!

of.....ben je nu boos omdat ik de hamer op de kop sla of omdat ik ongelijk heb...vertel het me eens eventjes jongeman!

ronnie, je weet net zo goed als mij, dat ze in lopik standaard gewoon "stumper!" bleren, voordat ze beginnen te praten
(je weeeeeeet toch )

:vaag:

mag ik je nu lomperik noemen..dat zeggen wij nl tegen een persoon als jij! :cheer::bloos:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fuck jullie allemaal man :vaag:

als het je ding niet is fuck it so be it, ga niet zitten bitchen :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 17:30:
of.....ben je nu boos omdat ik de hamer op de kop sla of omdat ik ongelijk heb...vertel het me eens eventjes jongeman!

ik zeg alleen dat je je eigen dr nie mee moet bemoeien

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 17:30:
mag ik je nu lomperik noemen..dat zeggen wij nl tegen een persoon als jij!

dat mag, maar dat bekend dus weer dat je je eigen dr nie mee moet bemoeien, omdat je mij nie kent ;)

(f)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zondag 25 december 2005 om 17:33:
ik zeg alleen dat je je eigen dr nie mee moet bemoeien

waarom niet...omdat jij er wel iets vanaf weet en ik niet?!?!

mag ik daarom niet hier zijn :vaag:??! jeetje

Waarschuw beheerder
donateur
(je weeeeeeet toch :D)

Hmmm vaag..weet ik dat ook weer.. t is en blijft een raar dorp ook he;)

idd... er zit alleen n hoog ramgehalte, wat bij sommige mensen t kippevel van top tot teen geeft...

ts maar waar je van houd... en of t muziek is of niet... ts maar waar je je kick van vind...

Indd! (Y) Maar in het muziek & dj's forumpje kan je daar nog wel je mening over geven en over discussieren natuurlijk o:)

.... en sure, ik ben n meeloper

Ok, das ook weer niet helemaal waar :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 17:35:
waarom niet...omdat jij er wel iets vanaf weet en ik niet?!?!

kerel, ik zeg mn mening tegenover ronnie...
ik zeg nie dak wat van af weet... (behalve dat tieum m ontiegelijk ragt met zn sets)

(f)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mag ik nu je vriendje zijn!? (F)

Waarschuw beheerder
stumper!

:D

daar benk nog nie over uit :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee nee grapje hoor (F)...

maar goed ieder zijn ding!! maar om te zeggen zoals sommige stumperts hier :9 dat tieum slecht is...:/

fuck jullie 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 17:44:
maar om te zeggen zoals sommige stumperts hier :9 dat tieum slecht is...

stelletje stumpers ook he!

whaha :D

Waarschuw beheerder
donateur
:xtc:

Waarschuw beheerder
juist ronnie!

en zullen "we ff op t einde n jointjuuuuuuuh roken!?"

Waarschuw beheerder
donateur
:P Vanavond weer :smoke:

Waarschuw beheerder
je was toch gestopt?

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen in t weekend nog, en ben nu toch gaar van vannacht dus dan hoort een blow er nog ff bij he :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 18:13:
Alleen in t weekend nog, en ben nu toch gaar van vannacht dus dan hoort een blow er nog ff bij he

meeloper! :x

Waarschuw beheerder
donateur
Stumper...

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
donateur
overkill aan tieum!!!!!

Misschien wel... er komt idd wel veel uit, wat zoals nu blijkt kan helpen om hem 'n massaproduct te gaan noemen, maar hij is nog steeds wel redelijk uniek in zijn stijl.

Tuurlijk er bestaan wel soortgelijke producers, maar ik heb het over de samenwerking met andere artiesten ;)

BAGGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vind het nu nog echt geen bagger :no:

Waarschuw beheerder
donateur
:nocheer:

Waarschuw beheerder
laat ik maar zo zeggen

Tieum is tegenwoordig meester op t BEUK-gebied (hersenloos ofniet)

als je iets harders weet, laat t me weten, ik hoor t ubergraag :D

Waarschuw beheerder
donateur
Noizefucker, Noizekick, Nihilist??
Maarja das helemaal ruk :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 18:34:
Noizefucker, Noizekick, Nihilist??

snel? ja!

HARD!? nee...!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zondag 25 december 2005 om 18:43:
snel? ja!

HARD!? nee...!

juist ik heb hele zware (niet snel 150/160bpm) industrial wat vele malen harder is dan sommige terror :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 18:47:
juist ik heb industrial wat vele malen harder is dan sommige terror

en ik mainstream! :x

Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
mwoa tieum is leuk, maar idd hij zorgt voor een overkill aan zichzelf
helaas, want de eerste releases waren super en nu heeft hij af en toe nog vette tracks, maar minder dan in het begin
Waarschuw beheerder
donateur
Ben blij dat iedereen een verschillende smaak van muziek heeft...
Anders zouden alle dj's dezelfde set draaien op een aaf...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van s'Aphira op zondag 25 december 2005 om 20:40:
Ben blij dat iedereen een verschillende smaak van muziek heeft...
Anders zouden alle dj's dezelfde set draaien op een aaf...

(Y) :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zondag 25 december 2005 om 18:31:
als je iets harders weet, laat t me weten, ik hoor t ubergraag

ja?!

ghehhee wil je ragmuziek?!

Waarschuw beheerder
ja dat wil ik :9

iets wat harder Ramt dan tieum :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet het:

[img width=254 height=350 cacheid=0013a0d7002060b2ccdd9c171a0128f5e2]http://www.tarantolaart.com/html/images/big_F176MAli.jpg[/img]

Zie Tieum op de grond liggen dan :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zondag 25 december 2005 om 21:33:
ja dat wil ik

iets wat harder Ramt dan tieum

pff dat zijn er een hoop

bijvoorbeeld ehh razor edge heeft echt ramwerk....wel niet zo heel snel! wel pure kracht
Waarschuw beheerder
ik denk persoonlijk, dat ie zoveel uitbrengt, om zn sets te optimaliseren, en te variëren... dat wij, als mp3 downloadend volk daar op kotsen, zou m denk n zorg zijn

en terrecht :yes:
Waarschuw beheerder
Jensen & Lowtek - Ruff 'N Dirty

Dat is vrij ruig rammen, alleen totaal niet snel..
Waarschuw beheerder
OUWE neophyte/bodylotion platen..daar zit ook een flinke beuker in

(neem none of ya left..execute..happy is voor hobo's enz. enz.)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 00:58:
tieum lijkt die hele punch er juist uit te hebben geknipt

Je bent niet de enige die dat (niet...ghehe) hoort... ;)
Doordat dat ontbreekt ramt Tieum naar mijn mening dus ook niet... :no:

Serieus...er zijn meer dan genoeg beginnende producers die vergelijkbaar materiaal maken...
Beginnen met een paar maten zo'n kut kick...er ff een kleine stilte ingooien...dan zo'n beroerd geluid en/of vocal erin gooien waarna je de kick er weer bij laat die heel dat geluid wegdrukt... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Delete123 op zondag 25 december 2005 om 22:11:
OUWE neophyte/bodylotion platen..daar zit ook een flinke beuker in

(neem none of ya left..execute..happy is voor hobo's enz. enz.)

echt niet :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zet tieum maar eens op 45toeren :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of 70 :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 00:31:
of 70

met oem :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja idd b)

bestaat er trouwens geen 80 op een oem?!
Waarschuw beheerder
Wat krijg je dan? happy hardcore ofzo? :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee...extratone :cheer:
Waarschuw beheerder
My ass... :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahhahaha nee echt hoor 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 00:46:

33 + 45 + 20% + 12% pitch :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 00:47:
nee...extratone

:no: gewoon dikke terror

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 00:59:
gewoon dikke terror

nee extra tone...ik heb mijn tt's opgevoerd met een wasmachine motor :vaag:

vandaar!
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 03:09:
En dat in 2 jaar tijd??

Droezen, als je comments over iemand levert, zorg dan aub dat je weet waarover je praat, tieum's eerste release dateert van '95 op Kanyard.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 01:00:
nee extra tone...ik heb mijn tt's opgevoerd met een wasmachine motor

als je tieum op 70 toeren zet heb je gewoon dikke terror, misschien speedcore maar zeker geen extratone :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 01:04:
als je tieum op 70 toeren zet heb je gewoon dikke terror, misschien speedcore maar zeker geen extratone

ik heb mijn tt's opgevoerd met een wasmachine motor

uhuuu extra extra extra tone 99593859358 toeren p/m

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Uitspraak van TYHARO op maandag 26 december 2005 om 00:46:
Wat krijg je dan? happy hardcore ofzo

nee...extratone

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 00:59:
gewoon dikke terror

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 00:30:
zet tieum maar eens

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 00:43:
met oem

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja dussss

jij zeg dat je extratone heb als je tieum op 70toeren heb

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja dat heb ik ook....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb oem tafels die kunnen dat ook maar dan nog heb je op 70toeren geen extratone

niet met de platen van tieum :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 01:21:
ik heb oem tafels die kunnen dat ook maar dan nog heb je op 70toeren geen extratone

niet met de platen van tieum

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 01:22:

heel leuk voor

gast dan nog heb je met 70toeren GEEN extratone :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 01:25:
gast dan nog heb je met 70toen GEEN extratone

op de tt zelf staat nog steeds een pitch van 70 %^

maar daar binnen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 01:28:
op de tt zelf staat nog steeds een pitch van 70 %^

ja leuk maar jij zij dat je extratone heb met 70toeren en da's niet waar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 01:33:
ja leuk maar jij zij dat je extratone heb met 70toeren en da's niet waar

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 01:05:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat je wil :/]

sommige mensen :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je bent gewoon jaloers :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gast je zij dat je extratone had als je tieum op 70toeren zet, en dat is gewoon bullshit!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 01:53:

jij heb echt heb iQ van een pinda :yes:

en jij met je opgefockte TT's ik zou het niet eens willen :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 01:57:
en jij met je opgefockte TT's ik zou het niet eens willen

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 01:48:
je bent gewoon jaloers

:bloos:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat heb jou fucking TT's er mee te maken?

als je die van jou op 70 zet en ik de mijne ook(zonder op te voeren :[ ) blijft het 70 toeren

en tieum op 70 toeren is zeker geen extratone, misschien als je 'm op 150toeren heb staan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 02:00:
misschien als je het verdubbeld

ver-99593859358-dubbeld!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat lul je dan hiermee?

Uitspraak van TYHARO op maandag 26 december 2005 om 00:46:
Wat krijg je dan? happy hardcore ofzo?

nee...extratone

en dat is bullshit :yes:
zeker met tieum
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
aangezien ik bij mijn '70% pitch'

dit heb::
99593859358 toeren p/m

voeg ik me af wat ik zou krijgen met '80%'

323233232399593859358 toeren p/m??!!

want dan heb je sowieso extra extra extra extra tone...(dus vervierdubbeld)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben je nou echt zo dom he gast?

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 02:07:

:no: dan heb je nix
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 02:07:

Ik denk eerder dat je een kapotte naald hebt en een plaat die totaal helemaal afgesleten is :yes:
Waarschuw beheerder
8)

Doe de naald nu eens op het label van de plaat zetten...heb je noise... 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op maandag 26 december 2005 om 02:13:
Ik denk eerder dat je een kapotte naald hebt en een plaat die totaal helemaal afgesleten is

ja indd :/

Uitspraak van TYHARO op maandag 26 december 2005 om 02:17:
Doe de naald nu eens op het label van de plaat zetten...heb je noise...

haha
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 01:53:

hmmmm hoe?
Waarschuw beheerder
donateur
ok... ontopic.

Ik ben eeb echte muziekliefhebber en kan heel veel stylen goed waarderen ( Me echt favo platen zijn niet eens hardcore ) maar tieum vind ik echte bagger, continue hetzelfde ( echt het pacman gevoel, door donkere zalen heenlopen, pillen vreten en monotone muziek luisteren.) en die afmixing ook 8) eh eh eh unexist daarentegen ( waar ze het een stuk terug over hadden ) heeft tenminste nog helder geluid, of laat ik het zo zeggen... je kan al het geluid nog onderscheiden van elkaar. maar bij tieum... :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op maandag 26 december 2005 om 02:23:
je kan al het geluid nog onderscheiden van elkaar. maar bij tieum...

dan heb jij andere nr's gehoord als ik :/
plus je moet je oren trianen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 02:26:
plus je moet je oren trianen

:nocheer:
dat doe ik al 6 jaar ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ken je nagaan :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deekore. op maandag 26 december 2005 om 01:01:
Droezen, als je comments over iemand levert, zorg dan aub dat je weet waarover je praat, tieum's eerste release dateert van '95 op Kanyard.

\
Dat ging over Dark by desighn flip! ;)

Waarschuw beheerder
Tieum producer since 1994(y)!

Waarschuw beheerder
Hellbazz aka Davy:respect:!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op maandag 26 december 2005 om 02:23:
en die afmixing ook

Heh.. Met alle respect, je lult nu uit je nek..

Pomp jij een beat maar eens fucking gruwelijk op met een stel flinke distortions, en laat er een hihat bij lopen. wedden dat jij die niet zuiver meer krijgt.. ;)

Sorry, maar zijn afmix is wel degelijk goed..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 11:45:
Sorry, maar zijn afmix is wel degelijk goed..

mee eens

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Tieum is zalig. Jullie snappen der echt geen reet van. Die gozer produceert zalige zooi :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 12:54:
Tieum is zalig. Jullie snappen der echt geen reet van. Die gozer produceert zalige zooi

Waarschuw beheerder
donateur
Retard....:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
You fucking retard :[
Waarschuw beheerder
donateur
ik dacht hou het bescheiden...:)
Waarschuw beheerder
Norgmaals Heerlijke shit :respect:

Waarschuw beheerder
qua afmix is t goed, verder is t gewoon herrie haha ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 14:14:
qua afmix is t goed, verder is t gewoon herrie haha

ja innd goeie herrie :[

Waarschuw beheerder
lekker laten doen soms zit er wel vette shit bij

Waarschuw beheerder
Tieum is cool

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 13:33:
You fucking retard

Fucking whore :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 14:14:
qua afmix is t goed, verder is t gewoon herrie haha

heerlijke herrie :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind tieum zeker goed :yes:

Waarschuw beheerder
herrie van unexist vind k wel te doen... maar tieum... nee helaas ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 17:39:
herrie van unexist vind k wel te doen... maar tieum... nee helaas

nog niet klaar ervoor :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 17:40:
nog niet klaar ervoor :x

Net alsof je intelligent of iets ouder moet zijn voor tieum zeker?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 17:43:

Bij nou niet iig.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 17:43:

nee hoor

zelfde als shockers 2002 was geflopt omdat de mensen er niet klaar voor waren shockers 2003 mega vet feest mensen waren er klaar voor

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 17:48:
nee hoor

zelfde als shockers 2002 was geflopt omdat de mensen er niet klaar voor waren shockers 2003 mega vet feest mensen waren er klaar voor

Of werd gewoon kut gedraaid op Shockers 2002?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 17:51:

nee dat zeker niet :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 17:51:

dat is voor iedereen anders :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er werd gewoon super gedraaid :yes: da's het punt niet, alleen mensen waren er nog niet echt klaar voor die soort muziek op kleine schaal wel maar niet op zo'n grote schaal

houden zo :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 17:52:
nee dat zeker niet :no:

Lol, ik ben trouwens ook op Shockers 2002, maar toen had ik zoveel zooi op dat ik niks van dat feest weet :vaag:
Kan ook geen oordeel geven of t nou vet was eigenlijk

Waarschuw beheerder
nog niet klaar ervoor

klopt, muziek (lees: herrie) van tieum moet je begrijpen ;)

Waarschuw beheerder
Daar valt echt niets aan te begrijpen

Waarschuw beheerder
bullshit, alsof tieum lagen in zijn muziek heeft die je pas begrijpt na veel oefenen. 8)
Ik hou van herrie maar dat van Tieum is gewoon geen goede herrie! Ik zeg niet dat je het niet leuk mag vinden oid en ik laat het heus wel links liggen

Waarschuw beheerder
donateur
tieum roeleert dus zeur niet

Waarschuw beheerder
donateur
Tieum is echt zwaar simpel idd. Je moet haast wel geestelijk gehandicapt zijn als je tijd nodig hebt om zijn muziek te begrijpen. Tis juist muziek voor 15-16 jarigen. :P

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
Het beukt allemaal wel maar tis een overkill aan tieum!!!!!

eens..

Waarschuw beheerder
Da's ook weer bullshit

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 19:14:
Tis juist muziek voor 15-16 jarigen.

daar hebbe we outblast al voor

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 19:17:
daar hebbe we outblast al voor

Kwestie van tijd voor dat ook Tieum dat is. Of wou je zeggen dat ie vet underground is?b)
Waarschuw beheerder
niet zo jaloers he pheaton niet iedereen heb zoon goed release schema, en staat de style van um je niet aan
luister t dan gewoon niet zou k zeggen;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PARANOIZER op maandag 26 december 2005 om 19:20:
niet zo jaloers he pheaton niet iedereen heb zoon goed release schema, en staat de style van um je niet aan
luister t dan gewoon niet zou k zeggen

pcies b)

Waarschuw beheerder
Mensen die niks te zeggen hebben gooien het wel vaker op jaloezie
Waarschuw beheerder
negatief gezeik ook altijd:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Jongeeee

Waarschuw beheerder
B)

Waarschuw beheerder
donateur
tietuh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 19:15:
Da's ook weer bullshit

nee laurens, ik vind dat er wel degelijk een overkill is aan de muziek die valt onder tieum/unexist stijl..

persoonlijke mening, niks op in te brengen;)

hollerrr

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 19:19:
Of wou je zeggen dat ie vet underground is?

toevallig wel jah

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Dat nou ook weer niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
underground zeker, wou je zeggen dat tieum voor de grote massa mensen is?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Vind Tieum niet underground maar ook ZEKER niet voor de grote massa

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind het zeker wel kijk hoe de meningen uiteen lopen, meer niet dan wel.
en tieum is niet echt toegankelijk, en underground ook niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:23:
underground zeker wou je zeggen dat tieum voor de grote massa mensen is?

Nee, maar underground kan je het gewoon niet noemen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:29:

Waarom zeg je het dan.. :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
ik vind het zeker wel kijk hoe de meningen uiteen lopen, meer niet dan wel.

Tieum is ook niet toegankelijk maar bij Tieum is al een klein beetje het geval dat sommige gasten Tieum "goed vinden" gewoon om t feit dat ze er dan bij horen. Thunderdome goed voorbeeld; allemaal wazi's vooraan in t begin die denken te gaan pogo'en, maar waren na een paar minuutjes alweer lekker verdwenen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:30:
Waarom zeg je het dan..

zeg ik wat?

ik zeg dat tieum NET ALS underground niet toegankelijk is voor veel mensen :/

wat snap je niet?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:31:
gewoon om t feit dat ze er dan bij horen

als we dat buiten beschouwing laten valt het echt mee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:33:
als we dat buiten beschouwing laten valt het echt mee

maar t feit al DAT het er is maakt t al niet meer underground

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Maar goed, genoeg gezeikt. Tieum is zalig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 17:48:
nee hoor

Oftewel, de "scene" wordt nog triester dan ie al is? :P

Nee, gekheid (toch ook wel een beetje gemeend). Tieum heeft er vast wel wat leuks tussenzitten en ik gun het anderen ook wel om het te luisteren, maar ik ga gewoon voor muziek met diepgang en dan niet op gebied van diep je hoofd in stampen/raggen/kraken. Die tijd heb ik nu al wel een mooi tijdje achter me liggen gelukkig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:31:
Tieum is al een klein beetje het geval dat sommige gasten Tieum "goed vinden" gewoon om t feit dat ze er dan bij horen.

trouwens tieum is helemaal niet zo bekend hoor, als je het nou over ophidian heb

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:32:
ik zeg dat tieum NET ALS underground

5 minuten daarvoor..
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:23:
underground zeker

Zo'n gast waar ik vroeger mee omging had ook altijd dit soort dingetjes... 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van megalomania op maandag 26 december 2005 om 20:36:
maar ik ga gewoon voor muziek met diepgang

dat is maar net hoe je er tegen aan kijkt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:37:
raak van HHHakkelaar op maandag 26 december 2005 om 20:32:
ik zeg dat tieum NET ALS underground

5 minuten daarvoor..

Uitspraak van HHHakkelaar op maandag 26 december 2005 om 20:23:
underground zeker

Zo'n gast waar ik vroeger mee omging had ook altijd dit soort dingetjes...

gozer je pakt stukjes uit me teks en gaat er wat op verzinnen :/

ik heb alleen gezegt dat ik tieum underground vind

en dat tieum net als underground niet zo toegangelijk is

wat snap je niet gozer?

ik spreek me zeker niet tegen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van PARANOIZER op maandag 26 december 2005 om 19:20:
en staat de style van um je niet aan
luister t dan gewoon niet zou k zeggen

Dit vind ik altijd zo makkelijk.....

===>

En AlS HeT JuH NiEt BeVaLt RoT JuH ToCh oP!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van HHHakkelaar op maandag 26 december 2005 om 20:23:
underground zeker wou je zeggen dat tieum voor de grote massa mensen is?

Nee, maar underground kan je het gewoon niet noemen.

Uitspraak van HHHakkelaar op maandag 26 december 2005 om 20:29:

Waarom zeg je het dan..

denk dat JIJ het ff niet meer snap

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:40:
gozer je pakt stukjes uit me teks en gaat er wat op verzinnen

ik heb alleen gezegt dat ik tieum underground vind

en dat tieum net als underground niet zo toegangelijk is

wat snap je niet gozer?

ik spreek me zeker niet tegen

Ow nu gaan we iets opeens underground VINDEN.

Ik weet zeker dat je het tot een half uurtje geleden dikke underground vond, totdat je even verbeterd werd.

Maar goed, ik ga dat woord hier niet eens meer in de mond nemen.. 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:05:
toevallig wel jah

Ok, en voegt het naampje underground iets aan zijn muziek toe?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:43:
Ow nu gaan we iets opeens underground VINDEN.

Ik weet zeker dat je het tot een half uurtje geleden dikke underground vond

heb jij wel op school gezeten?

VINDEN is het zelfde al VOND :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Wat lul je nou stom Hakkelaar.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 19:19:

toevallig wel jah

Krijg ik nu je gelijk...

Dat ik hier nog zo veel moeite voor doe..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 20:43:
Ok, en voegt het naampje underground iets aan zijn muziek toe?laatste aanpassing 26 december 2005 20:44

daar gaat het niet over

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Psycho Forze op maandag 26 december 2005 om 19:19:

toevallig wel jah

HEEUJJJJJJ !!!!!!!!!!

Kniel voor me slaaf.
Waarschuw beheerder
en vergeet henkie en helga niet

*wou ff psychosjors kwoten maar die had t al weer aangepast:D*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 20:43:
Ok, en voegt het naampje underground iets aan zijn muziek toe?

Nee, ik leer hem lezen. Dat voegt iets toe aan zijn toekomst.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
NeuroToxic Meets Born UltraViolent

gast jij trekt het volledig uit het verband :/
jij wil alleen lezen wat je wil zodat je mensen kan aanvallen :/

zak lekker de stront in :yes:

ik peer 'm AJUUUU

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Psycho Forze op maandag 26 december 2005 om 19:19:

toevallig wel jah

Wat valt hier nog aan goed te praten dan?

:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van megalomania op maandag 26 december 2005 om 20:46:
en vergeet henkie en helga niet

:woopwoop:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:48:
Wat valt hier nog aan goed te praten dan?

wat dan loser? het gaat daar niet om sukkel maar hier om

dit zij ik

en jij dit

Waarom zeg je het dan..

?????????

Waarschuw beheerder
donateur
De Hakkelaar os uitgeluld maar wil het niet toegeven, hehe.. :coke:

Waarschuw beheerder
nee laurens, ik vind dat er wel degelijk een overkill is aan de muziek die valt onder tieum/unexist stijl..

Ik zei het tegen PF ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik vroeg; waarom zeg je het dan, omdat jij beweerde dat Tieum underground is. (wat je even bevestigde met de woorden; toevallige wel jaH).
En daarna was ie opeens niet echt toegankelijk, maar underground ook niet echt.

Wuahhaa.. Voel jij je even lullig.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:52:
En daarna was ie opeens niet echt toegankelijk, maar underground ook niet echt.

ja is toch ook zo :/

underground is niet toegankelijk en tieum is ook niet toegankelijk :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ja jonge.. Ik snap je punt. Maar je bracht het gewoon fout. En ik kick daarop.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fout op wat?

op dat jij het niet underground vind?>
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 20:52:
Ik zei het tegen PF ;)

:o

Deugniet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
JEZUS CHRISTUS.

Moet ik hier nog serieus op in gaan.
IK heb nu iets van 10x iets gepost.
En je snapt het nog niet.

Lees het nog ff rustig door en bespaar mij RSI..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:55:
op dat jij het niet underground vind?>

En daar ging het al die tijd niet eens over.. :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 20:53:
underground is niet toegankelijk en tieum is ook niet toegankelijk

Ehm...Ik ga geen partij kiezen hoor, maar wil wel ff kwijt dat Tieum-muziek juist wel toegankelijk is. Niet voor de "normale" mens, maar dat is hardcore zowiezo in het algemeen niet.
Tieum maakt muziek die toegankelijk is voor het merendeel van het hedendaagse hardcorepubliek. Want wat heb je nou nog meer nodig dan overstuurde geluiden en harde bassen, niks toch? Is misschien iets kort door de bocht, maar dat is wel vaak het argument wat ik hoor als je vraagt waarom Tieum nou zo tof is; hard, raggen, of dat soort gerelateerde trefwoorden.
En omdat die zoveel platen uitbrengt vind ik hem nou niet bepaald underground.. En ff voor de duidelijkheid: het zal mij worst wezen of iets underground is of niet of toegankelijk of niet. Ik vind muziek goed of ik vind muziek niet goed en het merendeel van Tieum vind ik dus bagger, maar het ragt wel :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Zo is het en niet anders.
Het ging mij er ook niet om of het underground is of niet, want dat is het namelijk niet.
Maar omdat Hakkelaar ze even niet meer op een rijtje had.. 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tieum is gay
Waarschuw beheerder
ik vin tieum leuk :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 21:49:
tieum is gay

Angerfist..Paul Elstak..Technoboy en Marko V ook :yes:

Waarschuw beheerder
Niet voor de "normale" mens, maar dat is hardcore zowiezo in het algemeen niet.

Korsakoff wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Echt niet!! Hun weigerde allemaal om met mij te neuken, alleen tieum wou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 22:12:
Korsakoff wel

outblast en evil activities ook:p
Waarschuw beheerder
Korsakoff wel

leer begrijpend te lezen, bijdehandte bal gehakt :[
in het algemeen

je kwoot het zelfs
Waarschuw beheerder
en dan nog zit er voor de meeste mensen een te harde kick in

Waarschuw beheerder
my bad

Waarschuw beheerder
Hoe verzint ie ze he?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Zit jarenlange studie achter.

Waarschuw beheerder
Tieum is leuk en aardig maar gaat gauw vervelen :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 23:42:
Tieum is leuk en aardig maar gaat gauw vervelen

ik ook :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn TT is opgevoerd met een wasmachine motor...en als ik tieum op 70% pitch zet heb ik extratone...da's veel vetter
Waarschuw beheerder
nog niet klaar ervoor

Ik vind nu net eerder dat mensen die Tieum zo helemaal te gek en vernieuwend vinden nog niet klaar zijn voor een ECHTE verandering...
De hardcore stagneert...dat vind ik zonde...ik dacht aan de signalen te zien dat men nu net steeds meer open ging staan voor nieuwe dingen...maar nu Tieum zo opgehemeld word twijfel ik daar ten zeerste aan... :/

Vooral ook publiek dat tijdje terug nog helemaal into mainstream was...geen schande...maar ga niet lopen doen alsof je opeens enorme progressie hebt geboekt ofzo...
Jullie gedragen je nog steeds hetzelfde als toen je in de mainstream zat...
Nog steeds datzelfde tot in het achterlijke ophemelen van een bepaalde artiest die de moeite wat betreft dat niet waard is...gewoon die gehele achterlijke "popcultuur" die tegenwoordig heerst in de hardcore...vergelijkbaar met een paar tienermeisjes die Justin Timberlake helemaal te gek vinden...zo gedragen jullie je ten aanzien van een artiest...lijken wel een stelletje groupies... 8)
Waarna er wederom stagnatie plaatsvind terwijl het nu net de bedoeling is dat die stagnatie omgezet word in progressie...
Argumenten als "het beukt" gebruiken om aan te tonen dat iemand goed is...
Plus last but not least met argumenten als jaloezie komen als iemand er iets over zegt...
Welke verandering ook alweer? 8)

Kleine wijziging plaatsgevonden (ik vind het persoonlijk zelfs een stap achteruit) en dan is het voor die mensen wel weer genoeg...maar wel vervolgens mensen die nog van Paul houden afzeiken dat ze achter lopen...
Nou voor mij lopen jullie ook nog steeds een flink aantal jaren achter als je Tieum al vernieuwend vind hoor... :p

Het hoofdstuk Tieum moest nu net zowieso al overgeslagen worden wil je enigzins bij blijven...
Maar zoals gewoonlijk loopt men gewoon weer achter en moet het beetje bij beetje veranderen voor het mainstream publiek anders snappen ze het niet meer... 8)
Totaal geen sprake van "men begrijpt het hier nog niet"...die fase zijn wij nu net ALLANG voorbij... (6)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Epox op maandag 26 december 2005 om 23:43:
ik ook

Mooi man (y)

Waarschuw beheerder
Einde van onze berichtgeving.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Wuahahah wat een heerlijk stukje text. :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van TYHARO op maandag 26 december 2005 om 23:45:
Argumenten als "het beukt" gebruiken om aan te tonen dat iemand goed is...
Plus last but not least met argumenten als jaloezie komen als iemand er iets over zegt...
Welke verandering ook alweer?

dat wil ik ook weer niet zeggen :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
TYHARO z'n wijze woorden doen mondjes snoeren :yes: hihihihi

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 23:49:
dat wil ik ook weer niet zeggen

:gaap:

Waarschuw beheerder
Ik ben het op de meeste punten volledig met je een Tyharo! Echter ik vind dat iedereen een eigen intentie heeft om muziek te maken. Iedereen heeft een eigen kader van wat muziek inhoudt. Het komt nu een beetje op mij over dat jij eigenlijk niet beseft dat ook jouw kader uit jouw eigen subjectiviteit is ontstaan en derhalve niet beter is dan dat van enig ander mens. Ik neem aan dat je het niet zo bedoelt maar ik wilde er toch even bij stil staan. Er kan, mijns inziens, tot op zekere hoogte objectief over muziek geoordeeld worden. Maar zelfs daaraan liggen ten diepste menselijke maatstaven ten gronde.(vind ik :))
Muziek blijft toch onlosmakelijk verbonden met de menselijke emotie. Hetgeen muziek zo mooi maakt. Het onderscheidt het van andere dingen zoals wiskunde oid omdat er geen eenduidige 'waarheid' bestaat op gebied van muziek.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon die gehele achterlijke "popcultuur" die tegenwoordig heerst in de hardcore...vergelijkbaar met een paar tienermeisjes die Justin Timberlake helemaal te gek vinden...zo gedragen jullie je ten aanzien van een artiest...lijken wel een stelletje groupies... 8)

Klopt echt helemaal. Vind dat ook echt waardeloos. :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 23:49:
z'n

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HHHakelaar

groupie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 23:54:
HHHakelaar

KAP NOU ES EEN KEER MET JE BAGGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dit moest ik ff kwijt

Waarschuw beheerder
donateur
Hakkelaar is een pop-tourist
Waarschuw beheerder
Nou voor mij lopen jullie ook nog steeds een flink aantal jaren achter als je Tieum al vernieuwend vind hoor...

wie heb het over vernieuwend?

ik houd ook van zat muziek en artiesen die wel echt underground en vernieuwend is/zijn.. maar ik vind tieum ook relaxt omdat t gewoon een dikke beuker is..en ik vind de sound nou 1maal lekker klinken..So what? als ik zijn nummers op een feest hoor ga ik gewoon helemaal uit me stekker..:D

maar ben echt niet zn nr 1 fan ofzo hoor :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen moeten andere soorten muziek respecteren t gaat toch nergens over als je zegt dan foutblas en z'n bende slecht zijn zijn er toch ook verschillende meningen over :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
outblast vergelijk ik met 50 cent

dag... :z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 00:02:
Hakkelaar is een pop-tourist

WHHAHAHHHHA

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 december 2005 om 23:44:
mijn TT is opgevoerd met een wasmachine motor...en als ik tieum op 70% pitch zet heb ik extratone...da's veel vetter

Waarschuw beheerder
Er zijn er meer dan zat die over Tieum praten alsof hij zo ontzettend vernieuwend is... :vaag:
Zowieso al omdat met allerlei termen word gesmeten om maar enigzins interessant over te komen...want stel dat men denkt dat je nog gewoon naar mainstream luistert...
Wat boeit dat nou als dat zo is? :)

Men moet er gewoon voor uitkomen dat ze nog gewoon naar mainstream hardcore luisteren en zichzelf niet achter allerei interessant klinkende namen gaan verschuilen...dat is laf...
Mainstream is geen vies woord...het betekend gewoon hoofdstroming...
Tieum behoord gewoon tot de hoofdstroming binnen de hardcore...het is geen subgenre (aftakking van de hoofdstroom dus)...het is gewoon rechtoe rechtaan hardcore...een andere benaming is er niet voor...

Als men dat gewoon accepteerd en toegeeft is er ook helemaal niks aan de hand verder...maar men denkt uitgescholden te worden ofzo als iemand zegt "het is mainstream"... :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Jij vuile mainstreamer. :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 27 december 2005 om 00:44:
het is gewoon rechtoe rechtaan hardcore

je kan er veel mee als dj :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 00:49:
je kan er veel mee als dj

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wou je zeggen van niet?
twee recht toe recht aan nr's mixen is zeker goed te doen
dan kan je het gecompliceerd maken :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dan is het toch mainstream..

Wat boeit dat nou?..

Als het je niet boeit hou je je toch lekker met je "eigen" muziek bezig...

Dat bespaart je een hoop moeite en irritatie

Toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het word alleen een probleem als "mijn" muziek door het slijk word gehaald en belachelijk word gemaakt door de muziek van Tieum... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pinda -078- op dinsdag 27 december 2005 om 00:24:
dat foutblas en z'n bende slecht zijn

is gewoon een feit :S commerciele bagger orgelhouse is gewoon niet hardcore :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 27 december 2005 om 00:44:
het is gewoon rechtoe rechtaan hardcore...een andere benaming is er niet voor...

darkcore :cheers:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 27 december 2005 om 01:05:
Het word alleen een probleem als "mijn" muziek door het slijk word gehaald en belachelijk word gemaakt door de muziek van Tieum...

Dan nog...

Daar moet je dan toch gewoon schijt aan hebben en gewoon je "eigen" muziek luisteren
Waarschuw beheerder
tieum is niet venieuwend..tieum is geen frenchcore..tieum is geen industrial..allemaal waar..maar het is niet het zelfde als normale standaard hardcore..het is niet het zelfde als angerfist/outblast/EA/offensive enzovoorts..dat is tegenwoordig wat ze hardcore noemen :S het is wat harder..sneller..en duisterder..en daarvoor hebben we de benaming: Darkcore.. en dat is waar de stylen van dj's zoals Tieum en Unexist toe behoren :yes:
Waarschuw beheerder
Het is toch ook niet duister idd? Verre van dat...
Dus ook geen darkcore... :p
Een mainstream track kan overigens ook duister zijn en daarmee darkcore...het is maar een sound... :)

Offensive is overigens qua sound toch ook niet gelijk aan een Outblast? Huidige mainstream is toch ook niet gelijk aan de mainstream van pak um beet...5 jaar terug? Of 8? Of 13? :p
Als iets een iets andere sound heeft behoord het niet meteen tot een andere substijl...zie het als een verandering binnen een stijl...werken in het verlengde van...
Om een substijl te zijn dien je op meerdere punten een verschil te hebben die ook daadwerkelijk noemenswaardig is...
De stijl van Tieum is gewoon een iets andere variatie op de mainstream sound...geen echt noemenswaardige verschillen waardoor het tot een substijl behoord... :)
Waarschuw beheerder
donateur
De stijl van Tieum is gewoon een iets andere variatie op de mainstream sound...geen echt noemenswaardige verschillen waardoor het tot een substijl behoord...

True..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xipe Totec op dinsdag 27 december 2005 om 01:08:
Daar moet je dan toch gewoon schijt aan hebben en gewoon je "eigen" muziek luisteren

Maar als ik dan ergens kom voor mijn "eigen" muziek dan wil ik niet muziek a la Tieum voorgeschoteld krijgen omdat men in de veronderstelling is dat dat "mijn" muziek is... ;)
Dus op den duur heb je er als luisteraar last van...dus wat misverstanden moeten rechtgezet worden...

Als ik zeg gabber piet en hakkuhbar is hardcore omdat mensen dat denken...vanwege een verkeerd neergezet beeld...dan probeer jij die mensen toch ook enigzins aan het verstand te brengen dat dat niet zo is? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 27 december 2005 om 01:51:
Maar als ik dan ergens kom voor mijn "eigen" muziek dan wil ik niet muziek a la Tieum voorgeschoteld krijgen omdat men in de veronderstelling is dat dat "mijn" muziek is...
Dus op den duur heb je er als luisteraar last van...dus wat misverstanden moeten rechtgezet worden...

Als ik zeg gabber piet en hakkuhbar is hardcore omdat mensen dat denken...vanwege een verkeerd neergezet beeld...dan probeer jij die mensen toch ook enigzins aan het verstand te brengen dat dat niet zo is?

Daar moet ik je dan ook weer gelijk in geven ;)

Maar er zullen toch altijd wel feesten blijven waar alleen jou muziek gedraaid wordt..je kunt je ook van te voren ffe in de line-up verdiepen ;)
Waarschuw beheerder
Dus mensen wees gewoon blij dat er nu iets binnen de mainstream is gekomen wat jou blijkbaar wel aanspreekt... ;)
Kan toch weleens? Veel van die early hardcore liefhebbers vinden de nieuwe mainstream sound weer niks...daarom is het niks voor hun...dat is de werking de andere kant op...dat gebeurd ook weleens... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Menings/smaakverschillen blijf je altijd houden...

Maar tegenwoordig wordt er een beetje slordig met die meningen omgegaan vind ik.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xipe Totec op dinsdag 27 december 2005 om 01:57:
Maar er zullen toch altijd wel feesten blijven waar alleen jou muziek gedraaid wordt..je kunt je ook van te voren ffe in de line-up verdiepen

Oh...maar het is misschien meer dat er verveelde mensen op de feesten komen waar ik heen ga omdat ze iets anders verwachten bij die muziek die geprogrammeerd staat... ;)
Verveelde mensen kunnen soms weleens heel vervelend worden... :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 27 december 2005 om 01:59:
Oh...maar het is misschien meer dat er verveelde mensen op de feesten komen waar ik heen ga omdat ze iets anders verwachten bij die muziek die geprogrammeerd staat...
Verveelde mensen kunnen soms weleens heel vervelend worden...

Dat is waar idd..
Waarschuw beheerder
Dus beter voorkomen dan genezen zullen we maar zeggen... :p
Waarschuw beheerder
donateur
Idd ;)

Dan heb ik niks gezegd..

Ga maar lekker door o:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Xipe Totec op dinsdag 27 december 2005 om 02:00:
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 27 december 2005 om 01:59:
Oh...maar het is misschien meer dat er verveelde mensen op de feesten komen waar ik heen ga omdat ze iets anders verwachten bij die muziek die geprogrammeerd staat...
Verveelde mensen kunnen soms weleens heel vervelend worden...

je kijkt toch de line-up?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie dat je dichtbij woont btw Tyharo ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 02:04:
je kijkt toch de line-up?

sommigen vergeten dat... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xipe Totec op dinsdag 27 december 2005 om 02:06:
Ik zie dat je dichtbij woont btw Tyharo

Dat is dichtbij idd... :p
Woon ook in R'dam trouwens...studeer daar...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 27 december 2005 om 02:38:
sommigen vergeten dat...

dus niet de liefhebber
Waarschuw beheerder
Daar komen ze dan wel achter dat ze er iets verkeerds bij gedacht hebben...hopelijk... :)
Al is het vaak "waar was de ... er zou ... gedraaid worden!!" :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 27 december 2005 om 01:05:
Het word alleen een probleem als "mijn" muziek door het slijk word gehaald en belachelijk word gemaakt door de muziek van Tieum...

Zei een die-hard RTC-fan genaamd Buffy ;)
Waarschuw beheerder
Raw rules nog steeds... B)

Waarschuw beheerder
donateur
Tjum
Waarschuw beheerder
tieum is niet vernieuwend. af en toe zit er een leuk nummer tussen,maar veel nummers lijken op elkaar. Ditzelfde vind ik bij jappo ook gebeuren nu. teveel dezelfde bass. jappo draait uber,maar kwa producties blijft ie hangen

Waarschuw beheerder
Ehm..even een vraagje;
Ik was benieuwd of het Tieum was die de track 'tipsy' een eigen draai gegeven heeft...vin'k wel een vette track..
(zo niet..wie was dat dan wél?).
Bedankt vast :)

(tjsa..op dit gebied ben ík een leek hoor)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 04:59:
(tjsa..op dit gebied ben ík een leek hoor)

dat had ik al begrepen :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Dikke terreur is het gewoon. 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoi (F)
Waarschuw beheerder
Ik word er ook niet blij van....

Waarschuw beheerder
donateur
tyharo=>leg uit waarom jij vind dat tieum mainstream is.

naar onze mening is tieum een mengel moes tussen darkcore en een vleugje industrial effecten erdoor.

totaal geen mainstream, want mainstream is dansvloer gericht. Word vaak ook wel floorfillers genoemd.

mainstream is bv dj d en outblast met elektro shocking.

industrial is best ruim te noemen en is niet meer een kleine stroming, want alle kanten kan je er mee op.

industrial hardcore daarin tegen is weer beperkt. rauw, neigt naar schranz enz.

dus ook niet tieum.

onze mening is en blijft (en denk dat we het goed hebben uitgelegd) dat tieum een combo is van darkcore met industrial en absoluut geen mainstream, want iemand die alleen maar tieum draait heeft snel de vloer leeg.

dus........

respect from the east ricardo en ruud

*out*

Waarschuw beheerder
tieum = snelle (hakbare) mainstream-hardcore met wat industriële tintjes

niets meer niets minder...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 04:59:
Ik was benieuwd of het Tieum was die de track 'tipsy' een eigen draai gegeven heeft...vin'k wel een vette track..

tieum :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 12:43:
tieum = snelle (hakbare) mainstream-hardcore met wat industriële tintjes

*zucht*

ga eens leren wat mainstream is en wat niet.

de meesten hier trouwens.
heel jammer.
nee het is ook geen industrial en al helemaal geen frenchcore, maar nog minder mainstream.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 13:09:
ga eens leren wat mainstream is en wat niet.

Pot verwijt de ketel?

Mainstream is breder dan alleen Outblast, Korsakoff & Paul Elstak. Waarom moet er als een klein beetje van de Nederlandse sound (er is meer!!!) wordt afgeweken meteen een ander naampje aan verbonden worden?

Tieum maakt gewoon gangbare muziek en gangbaar is voor mij de enige juist uitleg van mainstream. En ja hij maakt mss net wat anders klinkend spul als een Outblast, maar dat betekent niet dat het een totaal andere stroming is. Rotterdam Records & Cenobite hebben ook ieder een totaal verschillende sound, maar is wel allebei Mainstream!

Industrial Hardcore = Laurent Hô (Ingler), Joshua, Manu Le Malin (niet alles), Terrorfakt
Dat gepruts van Tieum valt daar niet mee te vergelijken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 27 december 2005 om 13:16:
Als je Tieum vergelijkt met andere Franse artiesten maakt hij gewoon gangbare muziek en gangbaar is voor mij de enige juist uitleg van mainstream.laatste aanpassing 27 december 2005 13:20

slimme uitleg, maar wat noem nu eens minimaal 5 artiesten op met bijna exact dezelfde arrangementen en gelijk soortige nummers, en niet komen met ja ongeveer en denk.

5 nu.

make my day.
als het je lukt klasse werk.
heb ik niks gezegd.
Waarschuw beheerder
Dus als je een eigen sound hebt ben je per definitie niet mainstream? Is dat nou wat je wil zeggen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 27 december 2005 om 13:16:
Dat gepruts van Tieum valt daar niet mee te vergelijken.laatste aanpassing 27 december 2005 13:23

hoho

nu doe je alsof ik iets zeg dat absoluut niet waar is, want weet zelf donders goed dat tieum geen industrial is.
(draaien niet voor de fun in de dna/epileptik area :P)

dat hoor (zie: ) je me ook niet zeggen, maar het is ook geen mainstream

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 27 december 2005 om 13:25:
Dus als je een eigen sound hebt ben je per definitie niet mainstream? Is dat nou wat je wil zeggen?

nee, wat ik ermee bedoel is dat mainstream een groter publiek aansteekt.

en dan heb ik het niet over bv. outblast enz.

enzyme valt er ook onder.

ikzelf ben helemaal weg van de AP style, maar het is absoluut echt geen industrial en al helemaal geen mainstream ondanks dat er mensen op los gingen op oa dominator.

is het dan mainstream nee.
het is gewoon langzame darkcore (volgens sommigen doomcore) met weer die industrial invloeden.
Waarschuw beheerder
Om me toch nog even in deze dicussie te mengen..

mengel moes tussen darkcore

Ik zie niet echt in wat Tieum en darkcore met elkaar te maken hebben? Of heeft Tieum ook tracks die zo op Supreme Intelligence kunnen? Want dat is naar mijn mening de enige muziek die in het hokje "darkcore" geplaatst kan worden..
Jammer dat Outblast de hele term "Darkcore" verkracht heeft, door die cd serie dezelfde naam te geven.

En zoals je idd goed zegt, is het al helemaal geen Industrial Hardcore..

En of het nou wel of geen mainstream is:
Mainstream betekent nog altijd dat het voor het grote publiek is (Is dus niet per definitie verbonden aan bepaalde artiesten maar aan wat het grote publiek leuk vindt), en aangezien elke halvezool tegenwoordig op Tieum los gaat, zou je het in deze context dus wel als mainstream kunnen betitelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 13:28:
nee, wat ik ermee bedoel is dat mainstream een groter publiek aansteekt.

In mijn ogen doet hij dat ook hoor. Alle mensen die zich willen afzetten tegen Nederlandse Mainstream lopen nu weg met namen als Tieum & Unexist.

En ja natuurlijk heeft een Outblast een nog grotere aanhang, maar die jongen is van eigen bodem.

Probleem is in mijn ogen echt dat mensen denken dat de Nederlandse Mainstream per definitie de sound is die alle Mainstream wereldwijd moet hebben, en dat is onzin.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 13:28:
het is gewoon langzame darkcore

Wat zijn dan de kenmerken van een stroming als Darkcore? Is dat duister? Past duister nou juist niet perfect thuis in een stroming als HARDcore. Hardcore moet niet lief en vrolijk zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 27 december 2005 om 13:37:
Hardcore moet niet lief en vrolijk zijn.

nee maar dat is het wel blije melodieen :s
Waarschuw beheerder
Nou hoe blij die melodieën ook zijn ik krijg er geen associates met lief en vrolijk mee.

Overigens als iemand Tieum vet vind, moet hij dat vooral luisteren, maar ga hem niet in een hokje stoppen waar hij absoluut niet thuis hoort.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Necrid op dinsdag 27 december 2005 om 13:37:
Mainstream betekent nog altijd dat het voor het grote publiek is (Is dus niet per definitie verbonden aan bepaalde artiesten maar aan wat het grote publiek leuk vindt), en aangezien elke halvezool tegenwoordig op Tieum los gaat, zou je het in deze context dus wel als mainstream kunnen betitelen.

sorry je verhaal klopt behalve op 1 punt.
weet je hoeveel mensen stil staan na 2 platen tieum ofzo.
ik wel, want let erop en het is een hype die word aangedikt door fanatiekelingen, maar draai je het zie je heel die zaal lullig kijken.
op die fanatiekelingen na dan.
dus geen groot publiek.

Probleem is in mijn ogen echt dat mensen denken dat de Nederlandse Mainstream per definitie de sound is die alle Mainstream wereldwijd moet hebben, en dat is onzin.

leg dan uit wat er onzin aan is.
ik vind het geen onzin.
ik vind er geen drol aan ok, maar de artiesten van eigen bodem zoals het zo mooi werd gezegd hebben wel het aan zicht gekregen.

tommyknocker is ook mainstream van de buitenlanders en stunned guys.

Wat zijn dan de kenmerken van een stroming als Darkcore? Is dat duister? Past duister nou juist niet perfect thuis in een stroming als HARDcore. Hardcore moet niet lief en vrolijk zijn.

hardcore is hard
melodie lijnen met harde bassen.
darkcore is net zo hard als hardcore, maar de melodie lijnen zijn duister opgebouwd met een overvloed aan zwarte toetsen.
dus niet slim doen door hard te benadrukken, want in dit verhaal klopt dat niet, want dan is industrial hardcore gewoon schranz ofzo.

we maken zelf stromingen en dan moeten we ook weten wat ze inhouden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 27 december 2005 om 13:44:
Overigens als iemand Tieum vet vind, moet hij dat vooral luisteren, maar ga hem niet in een hokje stoppen waar hij absoluut niet thuis hoort.

ja dat word gedaan in dit topic door te zeggen dat het mainstream is.
nou sorry ik vind dat een belediging naar tieum toe.

Waarschuw beheerder
wat is t probleem? komt t hard aan dat je erachter komt dat je zelf mainstream maakt? :o

Artiest Pronoia
Waarschuw beheerder
goodbye et en allnight zijn wel vet,
dan ben ik er al voor n groot gedeelte :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 13:55:
wat is t probleem? komt t hard aan dat je erachter komt dat je zelf mainstream maakt

:/ jaloers?

Waarschuw beheerder
hap :bah:

(not at all btw, is nix mis met mainstream, want ook dan kan je gewoon creatief zijn :))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 13:52:
leg dan uit wat er onzin aan is

Omdat de Hardcore-scene groter is dan alleen Nederland.

want dan is industrial hardcore gewoon schranz ofzo.

Ik ga verder niet eens meer met je in discussie.
Als je echte Industrial Hardcore wil omschrijven als Schranz dan heb je het toch allemaal niet zo goed begrepen.

Ja een Peaky Pounder neigt idd naar Schranz, maar dat is dan ook geen Industrial Hardcore.

we maken zelf stromingen en dan moeten we ook weten wat ze inhouden

Industrial Hardcore is uitgevonden en benoemt door Épitèth Rec. dus die zullen idd wel weten wat het inhoud. Dat is voor mij de sound die ik aanhoudt als het om Industrial Hardcore aankomt. Daar kunnen jij en ik niks meer aan af doen. En dat is het probleem met de hele fucking Nederlande scene. Wij claimen allerlei dingen en denken het nog een ander naampje te kunnen geven ook. Denk aan Early Rave, een organisatie is zo slim om het beestje een nieuw naampje te geven zodat het weer ff interesant klinkt en opeens noemt bijna iedereen oude Hardcore opeens Ealy Rave. Betekent dit dan dat het juist is? Nee! Dat betekent dat een hoop mensen niet weten waarover ze het hebben.

En dat geld ook voor een hoop mensen als ze het over Industrial Hardcore hebben. Ga eerst wat Industrial luisteren en bedenk dan hoe dat in een Hardcore vorm moet klinken. Maar probleem is dat de meeste mensen deze basis niet hebben en denken dat als er een industrieel geluidje in een plaat voorkomt dat het dan opeens Industrial Hardcore is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 13:55:
wat is t probleem? komt t hard aan dat je erachter komt dat je zelf mainstream maakt?

hmz beetje jammer, want ik ontduik tenminste niet het feit dat wij alles maken.
mainstream, industrial enz. enz.

beetje jammer dat je je verschuilt achter een doelloos antwoord waar ik alleen maar vraagtekens kan bij zetten.

hier is een discussie aan de gang waar uit blijkt dat niemand precies kan zeggen waar tieum onder valt.

met onze visie zien we hem als een combo producer en dat vind ik knap, want als je iemand niet direct kan plaatsen doe je het goed.

helaas dat je duidelijk niet hebt gelezen of symptomen hebt van dislectie :flower: die laatste bedoel ik niet zo, maar heb ik wel laten staan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 27 december 2005 om 14:00:
Ik ga verder niet eens meer met je in discussie.
Als je echte Industrial Hardcore wil omschrijven als Schranz dan heb je het toch allemaal niet zo goed begrepen.

want in dit verhaal klopt dat niet, want dan is industrial hardcore gewoon schranz ofzo.

snap je heel even het sarcasme niet denk ik.

ik ben juist een voorstander van de rauwe souns, maar aangezien hier de discussie opgang kwam dat tieum mainstream is ging ik er even in mee, want dat vinden wij absoluut niet zo. snap je.

en die regel moet je even nog een keer lezen en dan het sarcasme erin zien van die zin ;)

Waarschuw beheerder
okee t was n btje overdreven, en btje provocerend, maar ook niet negatief bedoeld ofzo noujah:bah: punt is: waar trek je de grens tussen mainstream en niet-mainstream. die grens is er sowieso niet, en er is een groot grijs gebied tussen beide. ik zelf trek die grens weer ergens anders dan jij dat doet enz enz enz.

dus waarschijnlijk komt hier voorlopig nog geen einde aan t gebitch :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 12:19:
totaal geen mainstream, want mainstream is dansvloer gericht. Word vaak ook wel floorfillers genoemd.

Wil jij zeggen dat Tieum niet dansvloer gericht is dan?
Sowieso is mainstream geen vaste stijl, het is gewoon de stroming die het meest beluisterd wordt in een genre.

En hoe jij het nu stelt vind ik de mainstream van nu minder dansvloer gericht dan de producties van Tieum.
Tieum blijft maar doorgaan en doorgaan, terwijl je in de mainstream nummers om de minuut moet stoppen met dansen omdat er weer een break in zit.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Return to sender op dinsdag 27 december 2005 om 14:08:
Wil jij zeggen dat Tieum niet dansvloer gericht is dan?

nee dat wil ik niet zeggen dat is zo.
tijdens een normaal feest. draai 3 platen tieum en je dansvloer loopt leeg.

het is een hype en een hype heeft voor en tegenstanders.
ik ben voor tieum, maar tegen het verhaal dat hij mainstream is.
ik zeg dat al vanaf het begin dat het een mening is en onze eigen opinie van mainstream.

dat leg ik jullie voor en gaan hameren op onderwerpen die niet van toepassing zijn.

sorry voel mezelf tot nu toe de winnaar, want niemand kan de goede uitleg geven dat het mainstream is en waarom.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 14:07:
die grens is er sowieso niet, en er is een groot grijs gebied tussen beide. ik zelf trek die grens weer ergens anders dan jij dat doet enz enz enz.

:respect: jij snapt het doel tenminste.

niemand kan iets bepalen.

Uitspraak van Edutainment op dinsdag 27 december 2005 om 14:00:
En dat is het probleem met de hele fucking Nederlande scene. Wij claimen allerlei dingen en denken het nog een ander naampje te kunnen geven ook.

en dat is goede opmerking 2.

niks is in een hokje te drukken, want er is maar 1 soort hok en dat is eigen gedachten.
die maken 2 hokjes.

mooi en niet mooi.

niks meer en minder.

dus zinloos met al die benamingen.
het is alleen handig voor een richtlijn, maar om er iets mee te bepalen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 14:15:
sorry voel mezelf tot nu toe de winnaar, want niemand kan de goede uitleg geven dat het mainstream is en waarom

Het is geen Industrial Hardcore.
Darkcore is een fabeltje (en mocht het überhaupt hebben bestaan is het inmiddels uitgestorven).
Dus wat blijft er over?

UK Hardcore? Nee, is het ook zeker niet, mis de breaks.
Frenchcore? Nee, ik mis de typische drive.

Dus ik kan het beestje maar één naam geven, aangezien hij al het andere sws niet is.

Dus dan zou ik ook kunnen zeggen: Ik voel mezelf winnaar (?), want niemand heeft kunnen weerleggen dat het geen Mainstream is. Beetje te kort door de bocht!

Ik zelf ben er eerlijk gezegd veel makkelijker in. Snap niet dat voor iedere kleine variatie er een nieuwe naam moet zijn. Ik zelf hanteer één term en dat is Hardcore, en je hebt slechte en goede. Ik snap echt niet dat duistere Hardcore bijv. Darkcore moet heten, mag normale Hardcore dan niet duister zijn ofzo? Dat zou toch belachelijk zijn. Ik vind een term als duister juist in het verlengde passen van Hardcore. Net zo als hard, snel, overstuur, etc. Maar als de hokjes er dan toch zijn, hanteer ze dan op de juiste manier.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je hebt duidelijk de post erboven nog niet gelezen :D

we zeggen het zelfde.
lees maar even door en antwoord nog eens ;)

Artiest The Smoker
Waarschuw beheerder
hij brengt zn plate tegenwoordig uit op moh
zegt genoeg denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 14:30:
hij brengt zn plate tegenwoordig uit op moh

MOH is geen mainstream label dat weet je toch wel?
Tieum is vet experimenteel!

8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat er niet gereageerd word op mijn post hierboven. :S

had wel weer het een en ander verwacht.
Waarschuw beheerder
Ach jah ik snap eigenlijk niet dat heel deze discussie aan de gang is.
Wat hendigvet aankaart zegt toch genoeg of niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 27 december 2005 om 14:39:
Ach jah ik snap eigenlijk niet dat heel deze discussie aan de gang is.
Wat hendigvet aankaart zegt toch genoeg of niet?

ja beetje jammer, maar ja
ik vind genoeg mooi van hem, maar niet een favo van me.

draai af en toe een trackje tussendoor hoewel die remix van hem van exlxxxl ofzo iets :vaag: wel lekker ragt.
Waarschuw beheerder
laat die gast gewoon in zn waarde als je zn shit niet digged, kga toch ook geen trance luisteren als k al weet dat k t nix aan vind;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARANOIZER op dinsdag 27 december 2005 om 14:44:
laat die gast gewoon in zn waarde als je zn shit niet digged

Daar is ieder weldenkend mens het wel over eens lijkt mij.
Maar dat was het punt van discussie niet van de laatste paar pagina's, al doet de openingspost idd anders vermoeden.
Waarschuw beheerder
schijt aan de discussie, gewoon niet zo zeiken altijd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Is toch leuk zo'n discussie. Moet iedereen elkaar reet likken hier ofzo.. 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 14:59:
Is toch leuk zo'n discussie. Moet iedereen elkaar reet likken hier ofzo..

:D :no: bah bah

Uitspraak van PARANOIZER op dinsdag 27 december 2005 om 14:44:
laat die gast gewoon in zn waarde als je zn shit niet digged, kga toch ook geen trance luisteren als k al weet dat k t nix aan vind

uhm volgens mij volgde je het even niet he ;)

Uitspraak van PARANOIZER op dinsdag 27 december 2005 om 14:55:
schijt aan de discussie, gewoon niet zo zeiken altijd

is niet zeiken is meningen uitwisselen zodat je wat leert van anderen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 15:03:
uhm volgens mij volgde je het even niet he

nee nee ga die lappen tekst niet door lezen
maar kwor gewoon zo moe van dat negatief gedoe
Waarschuw beheerder
ik heb de conclusie..we maken voor de muziek van tieum een nieuw hokje :P

.....

..

.

Ragcore 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARANOIZER op dinsdag 27 december 2005 om 15:04:
nee nee ga die lappen tekst niet door lezen
maar kwor gewoon zo moe van dat negatief gedoe

wat is er nu weer negatief aan dan???
dus het si verboden om meningen uit te wisselen????

vrij zwart wit gezien dus.
ben juist blij dat er mensen zijn die meningen hebben en hem kunnen onderbouwen.
hebben we zelf ook meer aan in de toekomst.

hokjes gedrag is een uitermate slecht iets.

onze eerste track kwam uit op dna.
BAM gelijk moeten we alles met dna doen, terwijl we breed draaien.
dus uit protest zijn we begonnen in alle stijlen en onder 1 naam.
best gevaarlijk vanwege het hokjes gedrag, maar dat risico durven we wel te nemen, want als iemand ons boekt en denkt dat we puur dna draaien is het vrij verrot voor diegene als we met andere stylen aankomen.

snap je.

en over dat soort dingen gaan die discussies, anders ga ik er niet eens op reageren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op dinsdag 27 december 2005 om 15:06:
Ragcore

ja idd, net nog met me meisje erover gehad.
die zei ook al van tieum is gewoon raggen.
dus ragcore 8)

nee, maar gewoon geen hokje.

alleen paar hoofdlijnen en niks in sub's

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Tieum is vette draaiorgel..

Come on come on... 8)

Waarschuw beheerder
ik heb de conclusie..we maken voor de muziek van tieum een nieuw hokje :P

Dat hokje bestaat al langer...onder de naam Doorbeukhardcore ;)

Jappo aka Unexist
Tieum
The Rapist
Partyraiser

Dat soort mensen

Maar doe mij maar Raggacore :9

Waarschuw beheerder
donateur
hokjes :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
vakjes

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 15:15:
vakjes

kan je voor leren 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
kan je mee gooien

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 15:16:
kan je mee gooien

leg uit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
kan je vangen dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 15:16:
kan je vangen dan?

als je niet te hard gooit ;)

Waarschuw beheerder
tieum is best leuk, niet super zeker niet geweldig
maar ook best oppervlakkig
ik hoef er niet 3 tracks van achter elkaar te horen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 15:11:
Dat hokje bestaat al langer...onder de naam Doorbeukhardcore

Jappo aka Unexist
Tieum
The Rapist
Partyraiser

Dat soort mensen

doorbeuk whahaha..maar doe mij dan maar ragcore hoor..heb deze artiesten zelf altijd meer als darkcore gezien maarja..dat darkcore een fabeltje is en eigelijk gewoon de hardcore van het sin label 3/4 jaar gelede was (endymion enzo) en nu niet meer bestaat is ook wel weer waar maar toch..
Waarschuw beheerder
Ik zie het als Uptempo Mainstream.

Waarschuw beheerder
donateur
ik zie het als een lekker door ram plaatje tegen 3/4 van je set aan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kan iemand even uitleggen wat de muziek van Tieum duister maakt??

Ik zag dat er mensen het hier ook wel darkcore noemde. Ik heb nog nooit iets van sfeer geluiden in zijn sound gespot... :O

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 15:42:
Kan iemand even uitleggen wat de muziek van Tieum duister maakt??

Ik zag dat er mensen het hier ook wel darkcore noemde. Ik heb nog nooit iets van sfeer geluiden in zijn sound gespot...

dat valt niet uit te leggen.
het is een gevoel wat je erbij krijgt
de ene vind het duister de ander mainstream weer een ander industrial :vaag:

ga zo maar door.
niet te zeggen dus.

Waarschuw beheerder

beetje jaloers

dat deze man nog veel mag yuit brengen met z'n totaal eigen sound :respect:

Waarschuw beheerder

Tieum is gewoon publiciteitsgeil

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 15:45:
de ene vind het duister de ander mainstream weer een ander industrial :vaag:

Duister is wel degelijk uit te leggen, tenzij je zelf gewoon niet weet waar je het over hebt. ;)
Duistere sfeer zit 'm in de geluiden die je gebruikt, de kleuren daarvan. Je zal toch wat strings en spooky sounds er in moeten zetten om iets duister te maken. Distortion, waar Tieum een overdosis van in z'n tracks stopt, is een effect dat verder weinig met de sfeer doet. Het maakt het hooguit RAUW en/of HARD. ;) Van duisterheid is absoluut geen sprake in zijn muziek. Er is zowiezo geen sprake van sfeer. Zijn tracks zijn niet-ingekleurde kleurplaten zeg maar; grijs en grauw, zonder verder de donkere tinten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 15:59:
Duister is wel degelijk uit te leggen, tenzij je zelf gewoon niet weet waar je het over hebt.

hmz jammer deze opmerking.
dat maakt duidelijk dat je niet snaptwat voor een richting ik opga met mijn verhaal.

Waarschuw beheerder
ik denk dat jij bedoelt dat de massa verdeelt is en er daarom geen naampje aan gehangen "kan" worden ;)

(denk aan de meerderheid die bepaalt)

ps topicstarter>
zo moeilijk moet het niet zijn om wat anders op te zetten toch? ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 16:04:
ik denk dat jij bedoelt dat de massa verdeelt is en er daarom geen naampje aan gehangen "kan" worden

juist.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 16:04:
(denk aan de meerderheid die bepaalt)

tsja, maar als er een meerderheid is die het niet weet waar je het onder moet zetten is het vrij logisch dat het hokjes verhaal vervalt.
en dat is nou net de bedoeling en daarom vind ik tieum goed.
hij verrast iedereen met zijn smaak en style en daar hou ik van.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 16:02:
hmz jammer deze opmerking.
dat maakt duidelijk dat je niet snaptwat voor een richting ik opga met mijn verhaal.

Je kan het heel lullig opvatten ja. Maar dat hoeft nog niet persé natuurlijk. Maar bepaalde sferen zijn toch echt wel duidelijk te definiëren toch??:) K3 is vrolijk, Frans Bauer is ook vrolijk, met soms een lach maar ook wel eens een traan.
Ga je kijken naar klassieke muziek vind je daar ook weer allerlei verschillende sferen in; vrolijk, duister, treurig, melancholisch, kil, noem het allemaal maar op. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 27 december 2005 om 15:35:
Ik zie het als Uptempo Mainstream

zei ik dat niet ook? 3 pagina's terug

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 16:08:
Je kan het heel lullig opvatten ja. Maar dat hoeft nog niet persé natuurlijk. Maar bepaalde sferen zijn toch echt wel duidelijk te definiëren toch??

owh zeker dat hoor je mij niet zeggen.
alleen de vraag hier was op een gegeven moment: welke groep is het.

en dat is niet te bepalen en heb ik juist respect voor dat ie toch eventjes een nieuwe style maakt.
dat bedoelde ik ermee en niks meer of minder snap je.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 15:45:

:yes: ik vind tieum rauw/duister..maar op een andere manier :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op dinsdag 27 december 2005 om 16:16:
ik vind tieum rauw/duister..maar op een andere manier

dus niet specifiek duister, maar dat mag je weer niet zeggen hier, want dat klopt weer niet vinden sommigen terwijl toch veel mensen het zeggen, maar ja, heb natuurlijk geen idee waar ik het over heb :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 16:13:
en dat is niet te bepalen en heb ik juist respect voor dat ie toch eventjes een nieuwe style maakt

Bijv. een label als Cenobite had/heeft ook een duidelijke eigen te onderscheiden sound, maar dat betekent niet dat daar meteen een nieuw jasje aangehangen moet worden.

Eigen sound is niet hetzelfde als 'eigen' stijl.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 27 december 2005 om 16:19:
Bijv. een label als Cenobite had/heeft ook een duidelijke eigen te onderscheiden sound, maar dat betekent niet dat daar meteen een nieuw jasje aangehangen moet worden.

Eigen sound is niet hetzelfde als 'eigen' stijl.

nou leg dan uit in wat voor categorie je tieum plaatst
Waarschuw beheerder
Dat heb ik je al meerder malen verteld: Mainstream.
Je hebt ook op nog geen enkele manier kunnen ontkrachten dat het niet zo is.
Ja hij klinkt anders als Outblast & Paul Elstak. Maar die 2 verschillen ook van sound maar zijn toch ook allebei Mainstream.

Zou toch belachelijk dat je voor iedere eigen sound een nieuwe stijl in het leven moet gaan roepen, er zijn al zoveel hokjes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
fok de hokjes, tis gewoon allemaal core

Waarschuw beheerder
donateur
zoals ik al eerder zei.

mainstream behoort de zaal grotendeels te boeien, maar draai je 3 platen tieum gaan ze hard gillen en rennen als meisjes.
mietjes, en daarom kan je het gewoon niet in mainstream zetten.
helaas, maar waar.
tieum is in mijn ogen gewoon geen mainstream, anders had de hele zaal uit zen dak gegaan of grotendeels, want iedereen vind wat anders mooi.

dat is de definitie van mainstream.

Waarschuw beheerder
tieum is alles behalve mainstream
het is Hardcore (en dat is bijna allesomvattend)
maar dat neemt niet weg dat het hardcore is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Tieum is mainstream. :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 16:29:
mainstream behoort de zaal grotendeels te boeien, maar draai je 3 platen tieum gaan ze hard gillen en rennen als meisjes.
mietjes
, en daarom kan je het gewoon niet in mainstream zetten.
helaas, maar waar.

tieste post :|...

idd mensen met een andere smaak dan jou zijn mietjes:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 16:33:
Tieum is mainstream.

:D:D:D:D
geweldig die discussie

hoorde net van iemand een mooie

commerciele frenchcore

nou als jullie het nou lekker op mainstream houden ga ik verder met me klassieke producties voor dna
Waarschuw beheerder
Je hebt gewoon het verkeerde publiek voor je gehad. Ik zou ook gillend wegrennen als ik Tieum hoor, maar dat is niet omdat het mij te hard of experimenteel is. Meer omdat zijn nieuwe producties ontzettend kinderachtig zijn. Snel achter elkaar releasen om maar in te spelen op de hype die er momenteel rond zijn persoontje is. Om zodoende veel geld binnen te halen, wat per definitie nooit een goede inspiratiebron kan zijn!

Als je gewoon eerlijk bent zou je zelf ook wel inzien dat Tieum momenteel juist wel heel erg populair is. Hij heeft meer fans hier op PF als bijv. een Omar Santana, en zo zijn er nog wel meer mainstream artiesten die het slechter doen dan Tieum.

En kom op man hij released nota bene op MOH, de vereenzelfwording van commercie in de HC-scene wat verre van experimentele muziek contracteerd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dan vraag ik me af welke overige artiesten in dat genre commerciele frenchcore staan :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 16:34:
idd mensen met een andere smaak dan jou zijn mietjes

hmz je probeert telkens opnieuw een gegronde opmerking te zoeken, maar dat gaat je niet lukken zolang je niet alles leest.

iedereen schreeuwt altijd. tieum is vet gaaf enz. enz.
sta je op thunderdome en word er eens tieum gedraait, gaan ze zeiken en draamen en klagen.
dan ben je in mijn ogen een mietje als je iets gaat afzeiken wat je niet mooi vind.

dus als je weer eens wat wilt zeggen bedenk dan eerst hoe iemand zo iets akn bedoelen.

volgens mij weet je niet eens wat ik goed vind en niet.
en ganiet weer snugger reageren met van die achterlijke antwoorden, want daar schieten we niks mee op in deze heerlijke discussie.

ik vind het leuk, maar niet op zo een manier doen, want dat doe ik ook niet.

waardeer elke muziek style, maar niet de mensen die alles af lopen te zeiken wat een ander wel mooi vind :flower:

hopelijk snap je nu dan mijn opmerking ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 27 december 2005 om 16:36:
Als je gewoon eerlijk bent zou je zelf ook wel inzien dat Tieum momenteel juist wel heel erg populair is. Hij heeft meer fans hier op PF als bijv. een Omar Santana, en zo zijn er nog wel meer mainstream artiesten die het slechter doen dan Tieum.

En kom op man hij released nota bene op MOH, de vereenzelfwording van commercie in de HC-scene wat verre van experimentele muziek contracteerd.laatste aanpassing 27 december 2005 16:38

au.
1-0 voor jou ;)
dit is een hele goede.

hij is populair idd, maar waarom zie je bijna niemand los gaan op thunderdome of wat dan ook????
klopt hij is populair, maar dat is weer dat kudde gedrag en die verzeken het voor de mensen die het echt mooi vinden :D

maar helemaal mee eens wat je nou zei. :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 16:36:
dan vraag ik me af welke overige artiesten in dat genre commerciele frenchcore staan

dat was een grap man :S pfffffffffffffffffff

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 16:38:
hmz je probeert telkens opnieuw een gegronde opmerking te zoeken, maar dat gaat je niet lukken zolang je niet alles leest.

iedereen schreeuwt altijd. tieum is vet gaaf enz. enz.
sta je op thunderdome en word er eens tieum gedraait, gaan ze zeiken en draamen en klagen.
dan ben je in mijn ogen een mietje als je iets gaat afzeiken wat je niet mooi vind.

dus als je weer eens wat wilt zeggen bedenk dan eerst hoe iemand zo iets akn bedoelen.

ik snap je opmerking helemaal

dat heet fatsoenlijk in detail uitleggen en beargumenteren...

volgens mij weet je niet eens wat ik goed vind en niet.
en ganiet weer snugger reageren met van die achterlijke antwoorden, want daar schieten we niks mee op in deze heerlijke discussie.

heb ik überhaubt commentaar geleverd op je smaak of iets anders? ik had alleen commentaar op de manier zoals je je post formuleerde.

btw: je gaat nu conclusies trekken dit sowieso niets te doen hebben met het onderwerp of het onderwerp van mijn post en je trekt ze ook nog eens uit vermoedens die je hebt over hoe ik over jou denk.

zo kom je er wel

ook dat slaat nergens op, ik doe niet mee in de discussie, ik lees alleen en lever af en toe ergens commentaar of geef mijn mening, niets meer dan dat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoorde net van iemand een mooie

commerciele frenchcore

dan vraag ik me af welke overige artiesten in dat genre commerciele frenchcore staan

dat was een grap man pfffffffffffffffffff

ik zou me tenen iets intrekken als ik jou was
want je voelt je aangevallen op hetgeen een ander zegt :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 16:41:
hij is populair idd

Voor mij is daarmee de kous af.
Geen zin om er nog langer over door te gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 16:46:
een mooie

waar kan ik uit herleiden dat het een grap was dan?

zegt genoeg??

idd mensen met een andere smaak dan jou zijn mietjes

Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 16:44:
btw: je gaat nu conclusies trekken dit sowieso niets te doen hebben met het onderwerp of het onderwerp van mijn post en je trekt ze ook nog eens uit vermoedens die je hebt over hoe ik over jou denk.

mag ik dan aub hier uit concluderen dat je een mening over mij hebt ontwikkeld die nergens is op gebaseerd???

ook dat slaat nergens op, ik doe niet mee in de discussie, ik lees alleen en lever af en toe ergens commentaar of geef mijn mening, niets meer dan datlaatste aanpassing 27 december 2005 16:45

nou dan dus dan klopt mijn tegen antwoord toch????

zo kom je er wel

tieste post

en waar slaan deze 2 op dan???

zowiezo kom ik er wel.
hoeft niet snel en direct
ik wacht geduldig af en doe gewoon me ding.
maak ik party hardcore dan maak ik dat. heb ik zin in iets ruigs te maken dan maak ik dat.

ach ja, zulke opmerkingen doen me best goed om eerlijk te zijn :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
weet je wat me wel opvalt???

de meesten (ik noem geen namen) passen om de haverklap hun post aan.
wees dan stoer en post er een nieuwe bij.
zo kan je mooi de indruk wekken dat ik uit me nek lul.
beetje jammer dit

Waarschuw beheerder
mag ik dan aub hier uit concluderen dat je een mening over mij hebt ontwikkeld die nergens is op gebaseerd???

nee, waarom dat, bovenste post is sarcasme, 2e post is wat ik opmerk in je commentaar op mij

nou dan dus dan klopt mijn tegen antwoord toch????

nee want ik probeer het niet..

en waar slaan deze 2 op dan???

zowiezo kom ik er wel.
hoeft niet snel en direct
ik wacht geduldig af en doe gewoon me ding.
maak ik party hardcore dan maak ik dat. heb ik zin in iets ruigs te maken dan maak ik dat.

was totaal niet gericht op je muzikale carriére

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 16:53:
weet je wat me wel opvalt???

de meesten (ik noem geen namen) passen om de haverklap hun post aan.
wees dan stoer en post er een nieuwe bij.
zo kan je mooi de indruk wekken dat ik uit me nek lul.
beetje jammer dit

als je op mij doelt, ik heb niets veranderd in mijn post daarboven, alleen nog een extra quote + commentaar toegevoegd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 16:54:
nee, waarom dat, bovenste post is sarcasme, 2e post is wat ik opmerk in je commentaar op mij

sarcasme vloeit voort uit een mening.

nee want ik probeer het niet..

hmz ok dan niet :flower:

was totaal niet gericht op je muzikale carriére

waar dan op??

Waarschuw beheerder
maar dit gaat nergens meer over, we zitten nou elkaar te verwijten en onszelf te verdedigen voor iets wat er niet toe doet, en wat sowieso al niet relevant is aan het topic.

persoonlijk aanvallen mag niet in een discussie..
(ik geef toe, daar was ik zelf ook fout in)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 16:56:
waar dan op??

"zo kom je er wel" is een uitdrukking in de volksmond...

(JA EEN EDIT! :))... en was bedoeld op je manier van discussiëren en conversaties voeren... en het ontwikkelen van je vaardigheden daarin
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 16:55:
als je op mij doelt, ik heb niets veranderd in mijn post daarboven, alleen nog een extra quote + commentaar toegevoegd

meerdere mensen.
je hoeft je niet te verdedigen tegen over mij hoor :D
mij maakt het geen donder uit.

ik lig wel weer dubbel van het lachen.
deze discussies heb ik al vaker gezien en mee gemaakt.

niet over dit onderwerp, maar algemeen gesproken.
je kan niet discussieren over een smaak.

hoe graag je ook zou willen.
snap je me punten nu dan wel een beetje???
Waarschuw beheerder
weer zo'n poep topic over hokjes. gadverdamme

:kwijl:

wat ben je als je op elk label platen uitbrengt?

tieum staat op de volgende labels

MOH!!!!
choose or loose

ach what the fuck

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 16:58:
niet over dit onderwerp, maar algemeen gesproken.
je kan niet discussieren over een smaak.

mee eens, maar je kunt wel je vraagtekens zetten bij de kwaliteit van muziek en waarom mensen (vaak opeens) die smaak krijgen ;)

snap je me punten nu dan wel een beetje???

ja hoor :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 16:57:
"zo kom je er wel" is een uitdrukking in de volksmond...

owh dat ken ik wel hoor ;)

Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 16:56:
persoonlijk aanvallen mag niet in een discussie..
(ik geef toe, daar was ik zelf ook fout in)

:flower: geeft niet, je was niet de enige. :D

(JA EEN EDIT! )...

en was bedoeld op je manier van discussiëren en conversaties voeren... en het ontwikkelen van je vaardigheden daarinlaatste aanpassing 27 december 2005 16:58

wehehehehe daar hoef je echt niet in te helpen, maar wel bedankt ;)

red mezelf aardig zeg maar, want als iemand gelijk heeft over iets zeg ik dat ook gewoon en helaas kan niet iedereen dat hier (en nee daar bedoel ik jou niet mee :flower: :P )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 17:00:
en waarom mensen (vaak opeens) die smaak krijgen

en je weet vast en zeker wat daar allemaal mee gepaard gaat...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 17:01:
red mezelf aardig zeg maar, want als iemand gelijk heeft over iets zeg ik dat ook gewoon en helaas kan niet iedereen dat hier (en nee daar bedoel ik jou niet mee )

goed dan zijn we fertig (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 17:00:
mee eens, maar je kunt wel je vraagtekens zetten bij de kwaliteit van muziek en waarom mensen (vaak opeens) die smaak krijgen

owh zeker, maar daar ging het dus ook niet over er werd alleen flink afgeweken om een ander onderwerp aan te halen.

daar hou ik gewoon niet van en dan ja dan krijg je dit verhaal.

ik zou me tenen iets intrekken als ik jou was
want je voelt je aangevallen op hetgeen een ander zegt

zijn niet de gepaste opmerkingen vind ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 17:01:
en je weet vast en zeker wat daar allemaal mee gepaard gaat...

Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 17:02:
goed dan zijn we fertig

:flower:

Uitspraak van dj darkcontroller op dinsdag 27 december 2005 om 16:59:
wat ben je als je op elk label platen uitbrengt?

een allrounder :D:D:D
Waarschuw beheerder
Wie kan er een link plaatsen naar een mix van Tieum?
Waarschuw beheerder
heel duidelijk uitgelegd:

tieum WAS ooit duistere rauwe hardcore.

maar tegenwoordig word het veel gedraaid, dus iets wat veel gedraaid word word al gauw commercieel gezien.

tsja

het is allemaal heel simpel. de een denkt dit en de ander denkt dat.

maar het blijft core...>en wat nou sfeer. tjesus

Waarschuw beheerder
Uhm...als je iets vaak draait wordt het niet ineens minder duister hoor.
Waarschuw beheerder
mensen zijn hier echt uit op dat ze het beter weten he

en daar gaat het niet over
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dj darkcontroller op dinsdag 27 december 2005 om 17:18:
maar het blijft core...>en wat nou sfeer. tjesus

precies.
je vind het mooi of niet mooi
mooi: gaaf heb je lekker wat te stampen en los tegaan.
niet mooi: tsja moet je een uurtje wachten of naar een andere area gaan.

geen hokjes, alleen je eigen gevoel, want die telt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tieum is met spoed naar het ziekenhuis in Antwerpen gebracht!!!! :|

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dj darkcontroller op dinsdag 27 december 2005 om 17:20:
mensen zijn hier echt uit op dat ze het beter weten he

ja idd, 2 van de 3 hebben het gewoon netjes afgemaakt met of zonder gelijk, maar 1tje niet, want die reageert maar gewoon niet meer.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 17:19:
Uhm...als je iets vaak draait wordt het niet ineens minder duister hoor.

nee, maar wel zo gezien dus,maar daar gaan we weer.
NIET bepalen over een andere mening.
feiten of niet. anders kan je niks zeggen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 17:21:
Tieum is met spoed naar het ziekenhuis in Antwerpen gebracht!!!!

bron?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dj darkcontroller op dinsdag 27 december 2005 om 17:23:
dat snapt echt niet iedereen.

precies dus is het niet zinvol om met zulke mensen een discussie aan te gaan.
:respect: voor de mensen die gewoon met feiten komen of eerlijk nageven dat ze fout zaten :respect:
en die zijn er nu niet zoveel van helaas :s

Waarschuw beheerder
NIET bepalen over een andere mening.

Mening?

Als je een nummer vaak draait wordt hij niet ineens anders, volgens mij is dat toch een feit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 17:32:
Als je een nummer vaak draait wordt hij niet ineens anders, volgens mij is dat toch een feit

:frusty: het gaat vervelen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 17:32:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 17:33:
het gaat vervelen

ja precies.
en het is nu redelijk zout op de slakken en het leggen worden.

thunderdome is toch ook nog steeds thunderdome, maar wel commercieel dus verandert het gevoel en dat is wat darkcontroller ermee bedoelt.

hij heeft niet gezegd dat de style veranderd.

Waarschuw beheerder

maar tegenwoordig word het veel gedraaid

Hieruit lees ik toch dat het ineens niet meer duister en rauw is omdat het veel gedraaid word

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dj darkcontroller op dinsdag 27 december 2005 om 17:18:

maar tegenwoordig word het veel gedraaid, dus iets wat veel gedraaid word word al gauw commercieel gezien.

ook alles kopieren en het gaat erom dat mensen het zagen als rauw enzo, maar nu als commercie.

snap je????????????/
pfffffffffff
Waarschuw beheerder
laat maar b.a.l.

je snapt niet wat ik bedoel.

ik vind het heel vermoeiend dat bepaalde mensen niet eens begrijpen wat ik bedoel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 17:37:
Hieruit lees ik toch dat het ineens niet meer duister en rauw is omdat het veel gedraaid word

misschien nieuwe producties? :/ gebruik je hersens ff man :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dj darkcontroller op dinsdag 27 december 2005 om 17:41:
laat maar b.a.l.

je snapt niet wat ik bedoel.

hij snapt er iondd geen BAL van :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ok, dit topic wordt saai. Mag die dicht? :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 17:43:
Ok, dit topic wordt saai. Mag die dicht?

waarom???????
hij snapt er toch niks van dus eerst uitleggen

Waarschuw beheerder
ik moet laurens op dat punt gelijk geven..

tis ook een kunst om je post daadwerkelijk goed te formuleren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 17:44:
tis ook een kunst om je post daadwerkelijk goed te formuleren

of (zoals ik fout deed een paar keer :x ) alles letterlijk nemen wat gezegd word.
Waarschuw beheerder
donateur
Tieum Roeleert!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
ik vatte het zelf ook zo op namelijk...

bij nadere uitleg veranderd mijn interpretatie, (ook die van laurens)..

alleen zitten jullie nu te bakkeleien over de interpretatie van laurens..

Waarschuw beheerder
ook alles kopieren en het gaat erom dat mensen het zagen als rauw enzo, maar nu als commercie.

Ja maar rauw heeft toch helemaal niks te maken met commercieel? Ik bedoel, iets commercieels kan toch ook rauw zijn?

ik vind het heel vermoeiend dat bepaalde mensen niet eens begrijpen wat ik bedoel

Dat heb ik nou ook ;)

misschien nieuwe producties? :/ gebruik je hersens ff man :x

Niemand heeft het hier over nieuwe producties hoor snuggere
Waarschuw beheerder
donateur
Daar ben ik het helemaal mee eens...8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 17:46:
ik vatte het zelf ook zo op namelijk...

bij nadere uitleg veranderd mijn interpretatie, (ook die van laurens)..

ok dan ;)

Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 17:46:
alleen zitten jullie nu te bakkeleien over de interpretatie van laurens..

nee hoor eenzijdige aanval :D

nee geintje man.
net werd mij nog verweten dat ik alles letterlijk nam en wat gebeurt er nu dan.
en dat is wat ik haat.
iemand eerst iets verwijten en daarna (en heel vlak erna) het zelfde doen :(
daar kan ik dan weer niet over uit
Waarschuw beheerder
ach het zal allemaal wel.

oke nog een keer dan.

we hebben het over tieum ja....ok...

bestaat al vrij lang nu. heeft idd raw en dark invoeden...dat zal altijd zo blijven. maar als iets vaker gedraaid word gaat dat vervelen net zoals op de radio dat gebeurt en dan heeft dat (comerciele potentie)heeft niks te maken hoe iets geformuleerd word

klaar

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 17:46:
Ja maar rauw heeft toch helemaal niks te maken met commercieel? Ik bedoel, iets commercieels kan toch ook rauw zijn?

zegt hij dat dan?????????? snuggere???????

Dat heb ik nou ook

hmz je verwacht een duidelijke uitleg, maar blijft zelf achter. jammer.

Niemand heeft het hier over nieuwe producties hoor snuggere

dus misschien is dus al bevestigend tegenwoordig?????
hmz nederlandse taal is toch wel lastig he

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dj darkcontroller op dinsdag 27 december 2005 om 17:50:
bestaat al vrij lang nu. heeft idd raw en dark invoeden...dat zal altijd zo blijven. maar als iets vaker gedraaid word gaat dat vervelen net zoals op de radio dat gebeurt en dan heeft dat (comerciele potentie)heeft niks te maken hoe iets geformuleerd word

pfffffff
ben nu al in afwachting van de volgende reactie sjezus zeg.

Waarschuw beheerder
zegt hij dat dan?????????? snuggere???????

Dat lees ik er wel uit ja

dus misschien is dus al bevestigend tegenwoordig?????
hmz nederlandse taal is toch wel lastig he

Bullshit opmerking
En ja, de nl taal is best lastig te begrijpen als de ander zich niet echt duidelijk verwoord ofzo ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk he, internet. Het is makkelijker om elkaar fout te interpreteren, dan goed.

Even om 1 misverstandje direct uit de wereld te helpen:

Commercieel --> Commercie --> Hetgeen waar WINST als oogmerk is.

Je kan dus commerciëel nooit vergelijken met een muziekstijl, want zelfs de meest ruige en duistere labels/ artiesten kunnen winst als oogmerk hebben.

Nu over Tieum;

Tieum heeft de afgelopen jaren op gigantisch veel labels released. Kwaliteit is duidelijk te horen, en hij word ook zeer zeker gewaardeerd in de scene. Hij draait voor volle zalen, en krijgt de volle zaal nog eens goed los ook. Sorry, maar hij heeft het gewoon goed voor elkaar :) Ik weet trouwens ook zeker dat de meeste artiesten die zich een weg naar de top aan klimmen zijn, ook ZEKER niet vies zijn van een release op een groot label, want dat is goed voor de bekendheid.

Ik vind dat er teveel word gezeurd. Je MOET niet naar Tieum luisteren, je kan ook een ander CD'tje opzetten, en als hij op een feest draait, dan is dat vaak wel een groot feest met meerdere area's, dus kan je ook naar een andere DJ luisteren. Dus waarom toch zoveel tijd en energie steken in iets wat je toch niet bevalt? Je bereikt er toch geen ene kloot mee.. Tieum zal dit toch never nooit lezen, en als hij dit wel zou lezen zou hij zich alleen maar doodlachen.. En TERECHT.. Dat zou ik ook doen als ik hem was :D

C'mon people.. Get a life..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het egt geweldig om dit te lezen...
Je hebt egt gewoon mensen die hier zich egt over in kunnen spannen...:D

Ga vooral zo door...
Entertaiment...:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 17:54:
Je kan dus commerciëel nooit vergelijken met een muziekstijl, want zelfs de meest ruige en duistere labels/ artiesten kunnen winst als oogmerk hebben.

Tadaaa.

Waarschuw beheerder
Entertaiment...:D

Edutainment ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik kopieer deze keer niks.

het was afgesloten totdat iemand weer iets letterlijks opvatte.
is vrij irri
we hadden de discussie gestopt net totdat iemand het weer niet begreep.
we houden het netjes enz., maar altijd dat onegrip.

dan vind ik tieum juist wel cool dus neem aan dat het niet tegen mij is gericht :D

Uitspraak van s'Aphira op dinsdag 27 december 2005 om 17:55:
Je hebt egt gewoon mensen die hier zich egt over in kunnen spannen...

en dat is puur omdat iemand weer iets niet begrijpt

owh toch wel wat gekopieerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 27 december 2005 om 17:56:

dan zijn het iig erg slechte marketing-technische-mensen :)

Waarschuw beheerder
Eind goed al goed? :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Joh lekker belangrijk als iemand je niet snapt...
Het is maar partyflock...:S

10 verschillende mensen...10 verschillende meningen..:S
Waarschuw beheerder
wat proto x zegt klopt precies(moet ik hem wel meegeven :p)

ik word gewoon een beetje ziek van dat gedram over deze feiten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van s'Aphira op dinsdag 27 december 2005 om 18:02:
10 verschillende mensen...10 verschillende meningen..

jammer dat je er nu pas inrolt, want dat roep ik de hele tijd dat je niet kan discussieren over meningen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Idd ieder heeft zijn eigen mening over muziek...

Je hebt zelfs mensen die beweren dat angerfist draait...
Das tog ook een klassieker...

Als je Tieum bagger vind ja dat kan...
Vind je het commercieel ja kan ook..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van s'Aphira op dinsdag 27 december 2005 om 18:05:
Das tog ook een klassieker...

straks wel trouens ;)

en de rest.
precies meingen blijven meningen en geen feiten.

Uitspraak van dj darkcontroller op dinsdag 27 december 2005 om 18:03:
ok einde topic

Waarschuw beheerder
Uitspraak van s'Aphira op dinsdag 27 december 2005 om 18:05:

tis is trouwens waar ;), volg de nieuwsberichten op MOH maar:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 18:03:
want dat roep ik de hele tijd dat je niet kan discussieren over meningen

Niet over meningen. Maar wel over wat bijv. Industrial Hardcore is.
Dat is geen mening, daar zijn gewoon bepaalde kenmerken aan verbonden.
Maar goed sommige mensen kennen die niet, en ga maar te pas en te onpas met een dergelijke term gooien, omdat veel mensen een bepaalde artiest zo bestempelen en dan zal het toch wel goed zijn of omdat ze een flyer thuis hebben liggen waar het in staat. Dan denk ik doe zelf een beetje research en neem niet alles aan wat je voorgeschoteld krijgt.

Duidelijkste voorbeeld van verkeerde beeldvorming blijft toch Early Rave.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 18:03:
jammer dat je er nu pas inrolt, want dat roep ik de hele tijd dat je niet kan discussieren over meningen

:aai:
t zijn maar schapen ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 27 december 2005 om 18:07:
Niet over meningen.
Maar wel over wat bijv. Industrial Hardcore is.
Dat is geen mening, daar zijn gewoon bepaalde kenmerken aan verbonden.
Maar goed sommige mensen kennen die niet, en ga maar te pas en te onpas met een dergelijke term gooien, omdat veel mensen een bepaalde artiest zo bestempelen en dan zal het toch wel goed zijn of omdat ze een flyer thuis hebben liggen waar het in staat.

en over dat verhaal is al een ander topic :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar voorlopig bij iedere foto waar ze een live act geven staat er vet gedraaid!!!
Maar goed totaal weer offtopic...

Best koud vandaag he vinden jullie niet???

Waarschuw beheerder
donateur
Over meningen kan zeker wel gediscusseerd worden.. (L) Debat (L)

Maar het valt me op dat er een X aantal mensen zijn die zo gigantisch graag hun mening willen doordrammen, en anderen wijs proberen te maken dat hun mening een feit is.. Het respect naar elkaar is soms ook ver te zoeken..

Dat is mijn mening btw B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 18:08:
Het respect naar elkaar is soms ook ver te zoeken..

ja helaas wel.

onderwerp is geweest en neem aan dat dit topic wel dicht kan, want niemand schiet hier iets op.

:flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Precies, Iedereen weet toch dat het draaiorgel is.

8)

Waarschuw beheerder
Hey uhm, kunnen jullie er volgende keer even wat namen bij vermelden, nu heb ik geen idee of het over mij gaat, en kan ik me ook niet verdedigen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 18:10:
draaiorgel

Frenchorgel dan wel he! :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 18:10:
Hey uhm, kunnen jullie er volgende keer even wat namen bij vermelden, nu heb ik geen idee of het over mij gaat, en kan ik me ook niet verdedigen

hoeft ook niet :D

niemand hoeft zich te verdedigen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 18:10:
Hey uhm, kunnen jullie er volgende keer even wat namen bij vermelden, nu heb ik geen idee of het over mij gaat, en kan ik me ook niet verdedigen

:hug:

Wat heb jij het zwaar man!

:9

Waarschuw beheerder
Integendeel, PF is elke keer weer leuk babbelen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 27 december 2005 om 18:11:
Frenchorgel dan wel he!

Breakcore toch? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
:X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:speed:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 december 2005 om 18:14:
Breakcore toch?

Damn it, ik dacht eigenlijk Frenchorgel omdat Tieum uit Frankrijk komt.
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Het is nu mooi geweest.

Men moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid ;)

(F)