ik vind van wel.. hoor geen verschil eerlijk gezegt
eerlijk gezegt heb ik niet echt de behoefte om nog is te luisteren
Jep, gewoon snelle harde gabber, niet die splittertroep van dj Pengo...
Als je dat aan een gemiddeld normaal denkend mens laat horen vragen ze of je krankzinnig geworden bent...
Daar gaan we weer. Zucht.
Precies!!!! speedcore is voor pogo mannetjes
dat denken ze ook al over je wanneer je een nummer als Bald Terror laat horen
Maar daar kun je in ieder geval op dansen zonder dat het lijkt alsof je geestelijk gehandicapt bent...
terror is niet boeiend(daar houden alleen die wanna be's van)
dat is ook teringherrie of die Promo remix van G-Shock - Demons.
Maar daar kun je in ieder geval op dansen zonder dat het lijkt alsof je geestelijk gehandicapt bent...
Hakken valt voor veel mensen ook onder de categorie spastisch hoor.
was laatst op een klein hardcore feestje bij ons in de stad.. ik dacht dat iedereen nog gewoon zou hakken.. maar nee, ze stonden allemaal leip hun benen in de lucht te gooien.. al helemaal niet op de maat ofzo..! echt een rare manier van dansen... als je het al dansen kan noemen..
Dat is stampen, dat slaat idd helemaal nergens op
als je dat ziet echt lomp gewoon
ja dat is hun bekende skinhead dansje
Old School dansen
Ik ben van het Old School dansen, maar dat is bijna uitgestorven. Heb ooit een meisje het zien doen op een feest en ken toevallig een jongen die het kan, maar that's it.
het ziet er in ieder geval niet uit je krijgt er gewoon spontaan een lachkick van als het het ziet
Slotje, was speedcore maar kut dan was het nog geiler als dat het al is
zou je dat verder kunnen uitleggen, het échte oldschool dansen........???
Het heeft wel iets weg van hakken, alleen dan zonder dat je je benen vooruit gooit. En je doet vaak een beentje achterlangs. Je gebruikt ook meer je armen en je bent een beetje door je knieën gezakt.
Is op PF maar één iemand die op deze manier domme praat doet over Speedcore
het heeft wel iets weg van hiphoppen maar dan iets relaxter...
Jep, gewoon snelle harde gabber, niet die splittertroep van dj Pengo...
Als je dat aan een gemiddeld normaal denkend mens laat horen vragen ze of je krankzinnig geworden bent...
Vrijdag wreck havoc toevallig?
speecore is net als een overslaande cd,
van Speedcore houden die kneuzen niet eens van
ze zeggen hier op pf wel heel stoer dat ze ervan houden maar op een feest merk ik daar weinig van ze vluchten meteen naar de andere zal waar ze moh en enzyme troep draaien
Vette avatar.
Mijn favoriete scene van alle Hellraisers.
Slotje, was speedcore maar kut dan was het nog geiler als dat het al is
dat je nog niet zegt dat het voor gabbers is die niet kennen hakken. valt me nog mee
waar slaat dat eigelijk op doe jij dus je spreeek je zelf dan wel een beetje tegen
geen zin hebben om te hakken komt er beter bij in de buurt denk ik
Sinds wanneer is het dus uberhaupt verplicht om te MOETEN hakkuh
van pogo of hakke morst je bier
zonde is dat, doe ik niet meer aan
moves in de sportschool
geen hakkefeesten meer voor mij
ik ga uit voor de gezelligheid, daarom ga ik meer naar concerten
in de toekomst meer naar feestjes waar mensen staan als noize creator, xanopticon etc.
Stijlen noem ik niet meer, dat voorkomt topics als deze.
heb je hem 9 julie 2005 gemist dan?
de toekomst
welk nr van de 200 ben jij? haha
noize creator is zowieso 1 van me fav. in dat wereldje, ook z'n HARDCORE was geweldig ( !! )
zijn genoeg andere goeie he
maarja de toekomst..., je had toen gewoon moeten gaan haha
Ik heb geduld...zou het erger vinden als je hem wekelijks ergens kan zien optreden hier...
davros
je kan noize creator ook thuis opzetten he
buiten metal en hardcore ( hoop ooit nog eens met trots te kunnen zeggen dat ik dat zwaar toffe muziek vind ) waardeer ik producers als hecate, fanny, davros, gridlock heel erg.
v-snares op z'n tijd, meestal niet zo voor in de stemming
tja wie weet, d'r hoeft maar 1 m#ngool rond te lopen die gelikte breakcore te gaan maken en dat kan met een jaar wel veranderen
Lijkt me onwaarschijnlijk, maar dat dachten ze in midden jaren 90 ook van snelle hardcore ( hahaha )
tot die tijd noem ik alleen artiesten namen
het liefst zo onuitspreek baar mogelijk
dan zijn ze meteen rustig
dat is het ook niet
maar het gros van de mensen ziet het wel zo en zo gaat een scene naar de knoppen
als je speedcore kunst gaat noemen dan laat je het weer zo interessant klinken he, dat doen veel mensen in de techno scene ook, Ik vind dat een beetje bullshit allemaal.
veel mensen staan ook niet open voor speedcore omdat ze alleen naar het hoge bpm luisteren en het daarna als ruis bestempelen,
Maar veel mensen kijken ook gewoon niet verder als hun neus lang is.
at zijn dus mensen die een zeer ernstig tekort aan eigen fantasie en dergelijke hebben...die moeten alles precies voorgekauwd krijgen anders snappen ze er niks meer van...
Maar iedereen heeft er ze eigen kijk op daarom zal men ook altijd wel discusceren over muziek.
Dat vind ik veel knapper dan een verstrooid persoon die 3 lege melkbussen aan elkaar last en er dan een verhaaltje bij zet wat die gozer daar in ziet.
Zo iemand ken je beter gelijk aanmelden bij het riagg geloof ik.
.R.Giger... Die heeft toch ook de oorspronkelijke vorm van Alien uit de gelijknamige film ontworpen? Of zit ik nu helemaal verkeerd
iets met, durf ik de naam uit te speken, kick of zoiets
Jah det heeft ie jah en het ontwerp is meegenomen naar de volgende alien films en hij heeft meegeholpen bij het digitaliseren van die beelden in alien resurection en alien vs predators
speedcore zuigt
waarom dan?
Duidelijke argumentatie
DD bent het met je eens
waarom kraakt iedereen noisekick op eens af
Hij neemt tenminste wel de moeite om dat spul te maken
hier bedoel ik mee te zeggen dat veel mensen zeggen van ow dat is simpele shit dat kan ik veel beter etc etc.
ik geef alleen aan dat het meeste wat noisekick maakt ik niet zie als goede speedcore. En ik denk dat veel mensen dat met mij eens zullen zijn..
maar ik snap wat je bedoelt
kun je bijna niet meer binden aan de hardcore scene
en Pogo tjah daar begin ik al niet eens meer over...als je het ziet lijkt het net of er een paar mensen met het IQ van een visstick een paringsdans opvoeren ofzo
Pengo draait is ook mijn werk)
Pengo gaat lekker snel, maar wat ze doet is volgens mij niet zo bijzonder, beetje nummers aan en uit klikken
De doelloze reacties die in dit topic zijn geplaats door de mensen die speedcore kut vinden en al. Voor die mensen die dat hebben geplaats, hou a.u.b. jullie mond dicht jullie weten niet waar jullie over praten. Ieder zijn eigen smaak, en dat jullie niet inzien dat speedcore niet alleen een cd is die overslaat dat is jullie probleem, daar zijn jullie te dom voor om speedcore te begrijpen.
Boeiend of je nu met 1 pc of met 2 en een mengpaneel of zelfs met 3 pc's of wat mij part 3 cd-spelers...Neuk het man zolang je er goede shit mee kan maken laat iedereen dan gewoon zijn ding doen
Kan ook zijn dat jij te dom bent om niet in te zien dat speedcore kutherrie is...
Speedcore scene is gewoon enorm breed en het dat komt vooral door de afstand tussen de 2 grote scene's in Canada en Europa
Vind het zelfs beter dan de mainstream hardcore
Boeiend of je nu met 1 pc of met 2 en een mengpaneel of zelfs met 3 pc's of wat mij part 3 cd-spelers...Neuk het man zolang je er goede shit mee kan maken laat iedereen dan gewoon zijn ding doen
dat speedcore kutherrie is
Speedcore trekt niet eens halfzoveel waziknakkers aan zoals mainstream hc
Terror en speedcore is tenminste voor liefhebbers
Als je erbij wilt horen dan trek je het niet om 6 uur lang is zo'n zaal te staan heurr
mooi gezegt op terror/speedcore feeste is de sfeer zowiezo veel beter hoe sneller de muziek hoe beter de sfeer
Speedcore trekt niet eens halfzoveel waziknakkers aan zoals mainstream hc
Pogo tjah daar begin ik al niet eens meer over...als je het ziet lijkt het net of er een paar mensen met het IQ van een visstick een paringsdans opvoeren ofzo
Pengo gaat lekker snel, maar wat ze doet is volgens mij niet zo bijzonder, beetje nummers aan en uit klikken
Micron vs Hellz Army - Demonic Depression EP
Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten, maar feit blijft dat ik het de meest verschrikkelijke 'muziek' vind die er gemaakt wordt en dat ik heel erg benieuwd ben naar waarom mensen hier naar luisteren. Ik snap het gewoon echt niet.
maar voor mij is speedcore een gevoel, euforie zou je het kunnen noemen, pure blijdschap, en wat dat dansen betreft, iedereen gaat los op zijn eigen manier, of je nou met hande de lucht in staat met een grijns voor oor tot oor of met je kont staat te schudden op 50 cent, maakt voor de rest geen verschil.
Is ook niet echt speedcore
gewoon lekker iedereen los op zichzelf.. zonder zich druk te maken wie er nu beter danst of wat de andere aan heeft ofzo
(of misschien is het juist dat toch iedereen weet dat niemand er goed kan dansen en er toch niemand moois rondloopt )
maar voor mij is speedcore een gevoel, euforie zou je het kunnen noemen, pure blijdschap, en wat dat dansen betreft, iedereen gaat los op zijn eigen manier, of je nou met hande de lucht in staat met een grijns voor oor tot oor of met je kont staat te schudden op 50 cent, maakt voor de rest geen verschil.
Terror/ Speedcore heeft zoals elke muziekstijl een vette kant en een kutte kant, en helaas is zoals bij elke stijl de kutte kant het bekendste. Noisekick is idd ook gewoon voor de fun bedoeld (dus dat het op je lachspieren werkt betekent eigenlijk gewoon dat het z'n doel bereikt heeft, hehe). Als je echt goeie shit wilt horen raad ik La Peste aan, of Revision, Hellfish, Shitmat, dat soort namen. Heb je gelijk ook een beetje variatie. Verder wel idd een nette, respectvolle reply van je, daar kunnen veel mensen nog wat van leren.
Nee dat snap ik en ben ik ook met je eens, alleen kwam de sfeer van dat filmpje niet echt positief op mij over. Ik heb nog wat andere dingetjes opgezocht en het komt allemaal wat agressief op mij over, shirts aan met bepaalde kreten erop, kwade gezichten op foto's e.d. Ik snap dat het ook met een bepaalde imago te maken heeft, maar ik krijg dan het idee dat het niet meer om de muziek gaat, maar meer om het 'kijk-ons-eens-speedcore-cool-vinden' zeg maar.
Voor de rest zijn de liefhebbers heel gezellig, smiles van oor tot oor en helemaal opgaan in de muziek.
als je is een keer ''mooi'' speedcore wilt lusiteren raad ik je trouwens aan iets van the dark orchestra de beluisteren.
helemaal geen speedcore speedcore is voor mietjes
Dan ga ik pogoén hoor
nou niet te gedurfde uitsprake he
laat mij dan nooit meer jou op zown feest tegen komen
Dan ga ik pogoén hoor
valt wel mee toch
gevaarlijk
dat durf ik niet hoor gaat veel te hard
Ja: Pogo Nee: Wat nou nee ben je mietje ofzo
ik ben zwaar gevaarlijk, voor mij loop je wel en blokje om
'terreur' volk kwam binne
ik zie wel meer mense daar rondlope
Speedcorelaatste aanpassing 10 april 2006 18:38
Speedcore
Maar goed, wat vind je er mooi aan?
Snelheid de variatie die erin zit er zijn
echt veel verschillende soorten speedcore kweet
zelfs zeker dat k je nrs kan laten horen die jij ook
mooi zal vinden Kun je dan eens een paar noemen? Dan ga ik ze luisteren.
tsja verder kan k t nie echt beter beschijven dan Speedcore
mja ik kan de vraag ook zo stellen wat vind jij een
hardtrance club hardtrance enz enz want dat kan ik gewoon nie begrijpen zulke saaie suffe muziek
Gabba front berlin - lacrima
lord lloigor - ray of darkness
lord lloigor - ray of darkness
Oke,weer even uit interesse Vinden de speedcore of darkcore of wat-dan-ook-core liefhebbers ook andere soorten muziek goed?
Oke,weer even uit interesse Vinden de speedcore of darkcore of wat-dan-ook-core liefhebbers ook andere soorten muziek goed?laatste aanpassing 12 april 2006 19:16
grindcore
geen commentaar
heb een paar nr's van de bezerker
een feest hoert
wat versta jij onder grindcore dan/
wat versta jij onder grindcore dan/
Mettalica dan ?
Damage inc.
Slayer misschien
een feest hoert gewoon afgesloten te worden met Speedcore
Alles eruit en pootjes aan de kant tegen elkaar aanrijen alseen paar hitsige homofiele Hassans doe je maar in de moskee
een feest hoort gewoon te beginnen met speedcore en te eindigen met speedcore!!
een feest hoort gewoon te beginnen met speedcore en te eindigen met speedcore!!
Altijd speedcore je weet toch
huh? wie ik? dat zie je helemaal verkeerd speedy
breakcore en DnB wel
Ieder zijn eigen mening maar ik vind speedcore super
EXTREME-Dienowyoustupidmotherfuckerwho'slistningtothismosteextremesortofnoizeyoumayrestinhellafteryou'redonlistningtothissickshitwichcan'tbesickeryoufuckbelow4000bpmisforlazycuntscorecorecore
Extraurltaspeedingscreamendenoizypowerviolenceturboterrororiseerendegrindendeeyesbleedcoreterreurkistenextrapowernoisedeathinthefamilyishootyourbrainsoutabove3000bpmlikeamachinegungofuckyourselfcore
industrialized-disco
was ook sarcastisch
speedcore is het einde
eigenlijk niet angerfist speedcore!
Wat kom je stoer doen,
Was het niet een geintje van hun zelf uit dan?
* ik ga niet WEER heel die quote zoeken van sabrina.
Ik heb half stokboord met krabsalade op
Nee, bubbeling if voor gays,
ik kan alles wel aanhoren opzich...
maakt niet uit of het nou r&b of rock of terror is
maar ligt vaak wel aan me humeur
totdat mensen gaan klagen
Ol Dirty bastard
Maar nu ben ik natuurlijk wannabe he
had laatst een cd'tje van Nf opgezet, na 10 minuten ging die uit, wat een tering herrie Bas, en bedankt
SPEEDCORE is een rusgevend gevoel .
ook Angerfist
Uitspraak van ~~suzanne~~ op zondag 30 april 2006 om 12:32:
kut
Uitspraak van [NL]TERRORSJAM[NL] op zondag 30 april 2006 om 23:27:
is geil
kheb goede zin dus dat scheelt
heb iig al 1 herkansing gehaald
hehe dan wordt het al zoiezo weer super he
rot op met je ali b taal
een noize set zeker
Uitspraak van ITERROR
op donderdag 4 mei 2006 om 12:03:
of een set van pengo
vind je haar geil ja?
een noize set zeker
tjah opzich beginne die clips dan na verloop van tijd wel beetje TE veel op elkaar te lijken he
24 Juni Waakzaamheid Zaandam
VAAGHEID HEERST
VageZooi
22:00 Stalker
23:00 Sneiterheadz (live)
23:45 BoneHead
00:30 Noize Fucker vs. AngerNoizer
01:30 Hackfleisch und Ziegenkäse a.k.a Ominous & Sequence
02:15 The Terrorizer a.k.a. Miss Zelda vs Hitmachine
03:00 Mini-Error vs Mozt-hard (live)
03:30 Vahg vs Hate Division
04.30 Pengo vs Kreislaufstörung vs. Syco System (live)
05:30 Antidote Toxic vs. Splatter (live)
06.15 Gabba Front Berlin (live)
Hosted by: Mc Terrorgek
VageRommel
22:00 Puzo vs the Executioner vs Pogo vs Terreur-R
23:00 D-Force
24:00 Ominous & Sequence
01:00 Miss zelda
02:00 the Deal vs the Untalented One vs MC Clapcut
03:00 Orphagan vs Dr. Parax
04:00 Rdz vs Shotgunt
05:00 Dissolvement vs. Strytox
06:00 Foxx vs Mitchlaatste aanpassing 4 mei 2006 14:52
En zo kunnen we nog wel even door gaan met feesies opnoemen denk ik z
zoveel last heb jij nog nooit van me gehad op feeste
kom jij op feesten dan
neej ik doe me alleen maar zo voor
Hee dat doe ik ook, vriendjes worden
wij hebben een echt hollandse kermis la maar zeggen
goeie
duitse speedcore
veel speedcore is slegt , maar je hbt er goeie bij
mwa ga wel , zelf vind ik PLAGUE masterlijk
Je hebt iig zelf lol
en goeie splittercore
Terror en speedcore is tenminste voor liefhebbers
zelf vind ik PLAGUE masterlijk
je kunt dr zo weinig mee op de dansvloer
bestaat het nu wel dan? en mij maar afzeiken dat het nie bestond..
maar ik ken tog nie veel mensen die hakken op dikke speedcore..
op "dikke" speedcore zoals jij zegt kan je niet eens hakken
Doe lekker waar je zelf zin in hebt, zo lang je er maar geen anderen mee lastig valt is er niks aan de hand.
zelf vind ik PLAGUE masterlijk
splittercore
PLAGUE heeft wel speedcore nummers !!
owk sorry wij allemaal zijn geen kenners
een variatie daarvan is FisherCore.. Het is ontstaan door die-hard gabbers die elke dag 2 forrelle en 3 garnalen aten... www.visislekkerCORE.nl Meld je aan!! en je krijgt een ballon
Nee Haags is lekker
speedcore is bot
werd tijd
en goeie splittercore
bestaat het nu wel dan? en mij maar afzeiken dat het nie bestond..
speedcore is bot
PLAGUE heeft wel speedcore nummers !!
tysdjnteyjteyjtjytrjytrjytrjtryuj6rtjtryjrejrytjytrej
jij nu ook
in jumpstyle zitten ook speedcore tussenstukjes
haha die hele korte snelle beats stukjes
Moby heeft ook speedcore
volgens mij begonnen Theo en Charly daar nog mee op Pandemonium
Volgens mij wel, het was kkhard aan het ratelen, en later hoorde ik dat dat een nummer van Moby was.Was wel super vet trouwens
scheen dat die sets van hun vroeger ook zoiezo altijd hard waren..
daarom zou ik ze wel keertje wille zien
zie je ook es de andere kant van mentaltmftheo
begonnen ze met 'de beukplaat'
De rest van Theo en Charly was niet zo super hard, gewoon early hardcore
maar wel harder als die happy shit waar ze bekend door werden toch?
jawel, gewoon doorbeukshit.
Als je van early hc houdt, is het wel cool ja
cool ja
hoorde het veel later pas,
deadface - black order of angels<-- is dit btw speedcore?
Gabba front berlin - speedcore lacrima<--- geweldige speedcore plaat.
Maar het is zoiezo jammer, vecht het dan uit in een bos ofzo, waar niemand er last van heeft.
zou je wel denken he
Het is wel logischer ja, je verpest niemand z'n avond op een feest, en bent zelf niet de lul bij securety/politie of biede.
Moby - Thousand uit 1992
Riot in N.Y City samen met Rob Gee was ook een top plaat dat was Terror