Pengo draait is ook mijn werk)
Pengo gaat lekker snel, maar wat ze doet is volgens mij niet zo bijzonder, beetje nummers aan en uit klikken
De doelloze reacties die in dit topic zijn geplaats door de mensen die speedcore kut vinden en al. Voor die mensen die dat hebben geplaats, hou a.u.b. jullie mond dicht jullie weten niet waar jullie over praten. Ieder zijn eigen smaak, en dat jullie niet inzien dat speedcore niet alleen een cd is die overslaat dat is jullie probleem, daar zijn jullie te dom voor om speedcore te begrijpen.
Boeiend of je nu met 1 pc of met 2 en een mengpaneel of zelfs met 3 pc's of wat mij part 3 cd-spelers...Neuk het man zolang je er goede shit mee kan maken laat iedereen dan gewoon zijn ding doen
Kan ook zijn dat jij te dom bent om niet in te zien dat speedcore kutherrie is...
Speedcore scene is gewoon enorm breed en het dat komt vooral door de afstand tussen de 2 grote scene's in Canada en Europa
Vind het zelfs beter dan de mainstream hardcore
Boeiend of je nu met 1 pc of met 2 en een mengpaneel of zelfs met 3 pc's of wat mij part 3 cd-spelers...Neuk het man zolang je er goede shit mee kan maken laat iedereen dan gewoon zijn ding doen
dat speedcore kutherrie is
Speedcore trekt niet eens halfzoveel waziknakkers aan zoals mainstream hc
Terror en speedcore is tenminste voor liefhebbers
Als je erbij wilt horen dan trek je het niet om 6 uur lang is zo'n zaal te staan heurr
mooi gezegt op terror/speedcore feeste is de sfeer zowiezo veel beter hoe sneller de muziek hoe beter de sfeer
Speedcore trekt niet eens halfzoveel waziknakkers aan zoals mainstream hc
Pogo tjah daar begin ik al niet eens meer over...als je het ziet lijkt het net of er een paar mensen met het IQ van een visstick een paringsdans opvoeren ofzo
Pengo gaat lekker snel, maar wat ze doet is volgens mij niet zo bijzonder, beetje nummers aan en uit klikken
Micron vs Hellz Army - Demonic Depression EP
Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten, maar feit blijft dat ik het de meest verschrikkelijke 'muziek' vind die er gemaakt wordt en dat ik heel erg benieuwd ben naar waarom mensen hier naar luisteren. Ik snap het gewoon echt niet.
maar voor mij is speedcore een gevoel, euforie zou je het kunnen noemen, pure blijdschap, en wat dat dansen betreft, iedereen gaat los op zijn eigen manier, of je nou met hande de lucht in staat met een grijns voor oor tot oor of met je kont staat te schudden op 50 cent, maakt voor de rest geen verschil.
Is ook niet echt speedcore
gewoon lekker iedereen los op zichzelf.. zonder zich druk te maken wie er nu beter danst of wat de andere aan heeft ofzo
(of misschien is het juist dat toch iedereen weet dat niemand er goed kan dansen en er toch niemand moois rondloopt )
maar voor mij is speedcore een gevoel, euforie zou je het kunnen noemen, pure blijdschap, en wat dat dansen betreft, iedereen gaat los op zijn eigen manier, of je nou met hande de lucht in staat met een grijns voor oor tot oor of met je kont staat te schudden op 50 cent, maakt voor de rest geen verschil.
Terror/ Speedcore heeft zoals elke muziekstijl een vette kant en een kutte kant, en helaas is zoals bij elke stijl de kutte kant het bekendste. Noisekick is idd ook gewoon voor de fun bedoeld (dus dat het op je lachspieren werkt betekent eigenlijk gewoon dat het z'n doel bereikt heeft, hehe). Als je echt goeie shit wilt horen raad ik La Peste aan, of Revision, Hellfish, Shitmat, dat soort namen. Heb je gelijk ook een beetje variatie. Verder wel idd een nette, respectvolle reply van je, daar kunnen veel mensen nog wat van leren.
Nee dat snap ik en ben ik ook met je eens, alleen kwam de sfeer van dat filmpje niet echt positief op mij over. Ik heb nog wat andere dingetjes opgezocht en het komt allemaal wat agressief op mij over, shirts aan met bepaalde kreten erop, kwade gezichten op foto's e.d. Ik snap dat het ook met een bepaalde imago te maken heeft, maar ik krijg dan het idee dat het niet meer om de muziek gaat, maar meer om het 'kijk-ons-eens-speedcore-cool-vinden' zeg maar.
Voor de rest zijn de liefhebbers heel gezellig, smiles van oor tot oor en helemaal opgaan in de muziek.
als je is een keer ''mooi'' speedcore wilt lusiteren raad ik je trouwens aan iets van the dark orchestra de beluisteren.
helemaal geen speedcore speedcore is voor mietjes
Dan ga ik pogoén hoor