Partyflock

Forumonderwerp · 833675
5541x bekeken
Waarschuw beheerder
Speedcore is kut

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Egnal Ramd op woensdag 29 maart 2006 om 17:24:
Pengo draait is ook mijn werk)

pengo is echt goed ja :D

Frazzbass :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pengo gaat lekker snel, maar wat ze doet is volgens mij niet zo bijzonder, beetje nummers aan en uit klikken:P

Desalniettemin een genot voor het oor;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Orgenized Chaoz op woensdag 29 maart 2006 om 22:01:
Pengo gaat lekker snel, maar wat ze doet is volgens mij niet zo bijzonder, beetje nummers aan en uit klikken:P

Boeiend of je nu met 1 pc of met 2 en een mengpaneel of zelfs met 3 pc's of wat mij part 3 cd-spelers...Neuk het man zolang je er goede shit mee kan maken laat iedereen dan gewoon zijn ding doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 16 januari 2006 om 18:30:
De doelloze reacties die in dit topic zijn geplaats door de mensen die speedcore kut vinden en al. Voor die mensen die dat hebben geplaats, hou a.u.b. jullie mond dicht jullie weten niet waar jullie over praten. Ieder zijn eigen smaak, en dat jullie niet inzien dat speedcore niet alleen een cd is die overslaat dat is jullie probleem, daar zijn jullie te dom voor om speedcore te begrijpen.

Kan ook zijn dat jij te dom bent om niet in te zien dat speedcore kutherrie is...
Ik insinueer niets :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Egnal Ramd op woensdag 29 maart 2006 om 23:35:
Boeiend of je nu met 1 pc of met 2 en een mengpaneel of zelfs met 3 pc's of wat mij part 3 cd-spelers...Neuk het man zolang je er goede shit mee kan maken laat iedereen dan gewoon zijn ding doen

het boeit me ook niet, ga altijd los als ikh aar hoor;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 10:06:
Kan ook zijn dat jij te dom bent om niet in te zien dat speedcore kutherrie is...

ben ik ook :P
maar toch vindk het wel vet :P

Speedcore scene is gewoon enorm breed en het dat komt vooral door de afstand tussen de 2 grote scene's in Canada en Europa

idd
in europa is het allemaal stukje harder tegenover wat het daar is. Zelf zijn duitsland en italie in europa denk ik de landen met de beste scene en nederland begint er ook goed in te komen
Waarschuw beheerder
Zolang we het hier maar niet te ver gaan door drijven, zometeen zie je nog een Pengo op Thunderdome staan ofzo:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RHEEZA op maandag 13 maart 2006 om 19:40:
Vind het zelfs beter dan de mainstream hardcore

mainstream hc zuigt zowiezo :frusty: simpele kak muziek :[

Terror und speedcore (L)
Speedcore trekt niet eens halfzoveel waziknakkers aan zoals mainstream hc :x
Terror en speedcore is tenminste voor liefhebbers :yes:
Als je erbij wilt horen dan trek je het niet om 6 uur lang is zo'n zaal te staan heurr b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Egnal Ramd op woensdag 29 maart 2006 om 23:35:

precies(y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 10:06:
dat speedcore kutherrie is

en ik hou van die kut herrie!!!:D

Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 30 maart 2006 om 21:02:
Speedcore trekt niet eens halfzoveel waziknakkers aan zoals mainstream hc
Terror en speedcore is tenminste voor liefhebbers
Als je erbij wilt horen dan trek je het niet om 6 uur lang is zo'n zaal te staan heurr

mooi gezegt:D op terror/speedcore feeste is de sfeer zowiezo veel beter(Y) hoe sneller de muziek hoe beter de sfeer:D
Waarschuw beheerder
Je klinkt wel als zo een oud oma'tje die zeurt dat als je cdtje bovenhebt opstaan dat dat toch geen muziek is! Dat is het voor sommige namelijk wel, mogen wij!!
Waarschuw beheerder
speedcore is fijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: Maik :bier: op donderdag 30 maart 2006 om 21:14:
mooi gezegt op terror/speedcore feeste is de sfeer zowiezo veel beter hoe sneller de muziek hoe beter de sfeer

Waar....

Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 30 maart 2006 om 21:02:
Speedcore trekt niet eens halfzoveel waziknakkers aan zoals mainstream hc

Ook waar :D
Waarschuw beheerder
Pogo tjah daar begin ik al niet eens meer over...als je het ziet lijkt het net of er een paar mensen met het IQ van een visstick een paringsdans opvoeren ofzo

whahahahahaha :respect:

Uitspraak van Orgenized Chaoz op woensdag 29 maart 2006 om 22:01:
Pengo gaat lekker snel, maar wat ze doet is volgens mij niet zo bijzonder, beetje nummers aan en uit klikken

Idd. Ze is echt een tof wijffie, maar persoonlik vind ik haar muziek nix. Gaat echt TE snel. Beetje MAchinegun geluid wat er uit dat laptoppie komt :p

Dan kan je net zo goed een live verslag van de Gazastrook op het nieuws van Ned 2 luisteren. Dan heb je hetzelfde geluid. Ik vind wel hoe snel of langzaam muziek ook mag zijn. Het moet wel inhoud hebben.....

Heb gister toevallig een plaat van Hellz Army gekocht. DIe is dan wel weer tering snel maar wel uber vetjes :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RHEEZA op vrijdag 31 maart 2006 om 10:29:
Heb gister toevallig een plaat van Hellz Army gekocht

welke?

Hellz Army (L)
All cops are pigs vind ik (Y) nr b)
Waarschuw beheerder
Micron vs Hellz Army - Demonic Depression EP
Waarschuw beheerder
ahaa nr zegt me niks :$
maar ik ben zowiezo al slecht in namen onthouden :/

maar Hellz Army vink zowiezo wel vetjes :kwijl:
Waarschuw beheerder
Nahh *speedcore* :no:

Waarschuw beheerder
:respect:SPEEDCORE:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RHEEZA op vrijdag 31 maart 2006 om 12:20:
Micron vs Hellz Army - Demonic Depression EP

die moet k ook nog hebbe ja :P

zin int weekend :D
vanavond er alvast ff in komen in arnhem met onrust vs rotjong, vizitor en smurf (alhoewel ik niet weet of we er dan nog wel zijn:P)
en morgu volop loss in deutschland :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RHEEZA op vrijdag 31 maart 2006 om 10:29:
Dan kan je net zo goed een live verslag van de Gazastrook op het nieuws van Ned 2 luisteren. Dan heb je hetzelfde geluid. Ik vind wel hoe snel of langzaam muziek ook mag zijn. Het moet wel inhoud hebben.....

:[

Waarschuw beheerder
:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SK002 op vrijdag 31 maart 2006 om 08:40:
Je klinkt wel als zo een oud oma'tje die zeurt dat als je cdtje bovenhebt opstaan dat dat toch geen muziek is! Dat is het voor sommige namelijk wel, mogen wij!!

:respect::D
Waarschuw beheerder
Ik ben zelf geen fan van de hardere stijlen, in ieder geval niks waar het woordje 'core' of 'terror' in voorkomt. Ik hou echt van heel veel soorten muziek, maar dit vat ik gewoon echt niet. Heb laatst uit pure nieuwsgierigheid eens een kijkje genomen op de site van Noisekick en mijn reactie was een mengeling van pure verbazing en afschuw en het werkte een beetje op mijn lachspieren eerlijk gezegd. Er staat namelijk een filmpje op dat een beeld had kunnen zijn uit mijn nachtmerries. Een partij lawaai dat simpelweg geen muziek kan worden genoemd en het publiek dat daar maar wat staat omdat er eigenlijk helemaal niet op gedanst kan worden. Het valt me ook op dat de meeste PF-ers die kreten als speedcore en terror in hun lijstje met favoriete muziek hebben staan vaak vrij jong zijn, hele stoere 'beroepen' hebben ('partyflock verzieken, terreur schoppen en meer van dat soort stoer praat) en vaak lekker agressief en wederom stoer kijkend op foto's staan. Ik denk eerlijk gezegd dat de helft helemaal geen reet aan de muziek vindt, maar het vooral heel stoer vindt.
Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten, maar feit blijft dat ik het de meest verschrikkelijke 'muziek' vind die er gemaakt wordt en dat ik heel erg benieuwd ben naar waarom mensen hier naar luisteren. Ik snap het gewoon echt niet.
Waarschuw beheerder
jannaB: ik vind et knap dat, omdat je er toch niet van houdt, toch klein beetje onderzoek heb gedaan wat de style inhoudt :respect: dan weet je iig waar je over praat en waarom je het nix vind, kmoet wel zegge dat er wel vele betere en ook vooral inteligentere terror/speedcore is maar dat terzijde..
dat van dat stoerdoen volk is er hier helaas idd in een grote overvloed maar die mensen zie je op de feesten veel minder als dat ze zeggen dat ze er zijn..

Uitspraak van JannaB op woensdag 5 april 2006 om 20:53:
Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten, maar feit blijft dat ik het de meest verschrikkelijke 'muziek' vind die er gemaakt wordt en dat ik heel erg benieuwd ben naar waarom mensen hier naar luisteren. Ik snap het gewoon echt niet.

ik snap je punt..
mijn mening is dat ik hier gewoon mijn agressie hier op een positieve manier in kwijt kan en gewoon toch altijd al opzoek ben naar de meest extreme vormen van muziek, dit is al iets wat k volges mij van me pa mee gekrege heb ofzo :P want die zocht vroeger ook altijd al de meest vage dingen op :P
Waarschuw beheerder
:O
Een speedcore topic met enige diepgang, toe maar:D

maar voor mij is speedcore een gevoel, euforie zou je het kunnen noemen, pure blijdschap, en wat dat dansen betreft, iedereen gaat los op zijn eigen manier, of je nou met hande de lucht in staat met een grijns voor oor tot oor of met je kont staat te schudden op 50 cent, maakt voor de rest geen verschil.

Waarschuw beheerder
donateur
vind het over het algemeen kut...

alleen noisekick - koffie met een smaakje vind k wel grappig, met de nadruk op grappig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Orgenized Chaoz op woensdag 5 april 2006 om 22:07:
maar voor mij is speedcore een gevoel, euforie zou je het kunnen noemen, pure blijdschap, en wat dat dansen betreft, iedereen gaat los op zijn eigen manier, of je nou met hande de lucht in staat met een grijns voor oor tot oor of met je kont staat te schudden op 50 cent, maakt voor de rest geen verschil.

jah daar is het ook wel mee te vergelijken..

gewoon lekker iedereen los op zichzelf.. zonder zich druk te maken wie er nu beter danst of wat de andere aan heeft ofzo
(of misschien is het juist dat toch iedereen weet dat niemand er goed kan dansen en er toch niemand moois rondloopt 8))

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Orgenized Chaoz op woensdag 5 april 2006 om 22:46:
Is ook niet echt speedcore

oh nee, korsakoff herrie :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Screamcore op woensdag 5 april 2006 om 22:57:
gewoon lekker iedereen los op zichzelf.. zonder zich druk te maken wie er nu beter danst of wat de andere aan heeft ofzo
(of misschien is het juist dat toch iedereen weet dat niemand er goed kan dansen en er toch niemand moois rondloopt )

Ik vind het juist gruwelijk er uit zien, al mensen met de handen de lucht in en 8) zo'n bek.
Waarschuw beheerder
vooral mark kan dat echt mooi met 8) <-- zown bek rond lope :P

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ik ben zelf geen fan van de hardere stijlen, in ieder geval niks waar het woordje 'core' of 'terror' in voorkomt. Ik hou echt van heel veel soorten muziek, maar dit vat ik gewoon echt niet. Heb laatst uit pure nieuwsgierigheid eens een kijkje genomen op de site van Noisekick en mijn reactie was een mengeling van pure verbazing en afschuw en het werkte een beetje op mijn lachspieren eerlijk gezegd. Er staat namelijk een filmpje op dat een beeld had kunnen zijn uit mijn nachtmerries. Een partij lawaai dat simpelweg geen muziek kan worden genoemd en het publiek dat daar maar wat staat omdat er eigenlijk helemaal niet op gedanst kan worden. Het valt me ook op dat de meeste PF-ers die kreten als speedcore en terror in hun lijstje met favoriete muziek hebben staan vaak vrij jong zijn, hele stoere 'beroepen' hebben ('partyflock verzieken, terreur schoppen en meer van dat soort stoer praat) en vaak lekker agressief en wederom stoer kijkend op foto's staan. Ik denk eerlijk gezegd dat de helft helemaal geen reet aan de muziek vindt, maar het vooral heel stoer vindt.

Terror/ Speedcore heeft zoals elke muziekstijl een vette kant en een kutte kant, en helaas is zoals bij elke stijl de kutte kant het bekendste. Noisekick is idd ook gewoon voor de fun bedoeld (dus dat het op je lachspieren werkt betekent eigenlijk gewoon dat het z'n doel bereikt heeft, hehe). Als je echt goeie shit wilt horen raad ik La Peste aan, of Revision, Hellfish, Shitmat, dat soort namen. Heb je gelijk ook een beetje variatie. ;) Verder wel idd een nette, respectvolle reply van je, daar kunnen veel mensen nog wat van leren. :O
Waarschuw beheerder
tjah rotte appels zijn altijd als eerste bekend he :S

maar toch noisekick is goed in zijn ding en heeft ook veel fans.. maarja muziek met inhoud is voor de meeste mensen gewoon te moeilijk te begrijpe.. die luisteren het liefste naar gewoon hap-klaar-slik-weg-muziek zonder al teveel bijkomstigheden :p

ow wat klinke we hier ineens intelligent :p
Waarschuw beheerder
tering, BAL weer te VEEL LETTERS :gaap:

Waarschuw beheerder
dan lees je het niet 8)
Waarschuw beheerder
scheelt dat het meeste al eerder is gezegd;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Orgenized Chaoz op woensdag 5 april 2006 om 22:07:

Nee dat snap ik en ben ik ook met je eens, alleen kwam de sfeer van dat filmpje niet echt positief op mij over. Ik heb nog wat andere dingetjes opgezocht en het komt allemaal wat agressief op mij over, shirts aan met bepaalde kreten erop, kwade gezichten op foto's e.d. Ik snap dat het ook met een bepaalde imago te maken heeft, maar ik krijg dan het idee dat het niet meer om de muziek gaat, maar meer om het 'kijk-ons-eens-speedcore-cool-vinden' zeg maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 13:02:
Terror/ Speedcore heeft zoals elke muziekstijl een vette kant en een kutte kant, en helaas is zoals bij elke stijl de kutte kant het bekendste. Noisekick is idd ook gewoon voor de fun bedoeld (dus dat het op je lachspieren werkt betekent eigenlijk gewoon dat het z'n doel bereikt heeft, hehe). Als je echt goeie shit wilt horen raad ik La Peste aan, of Revision, Hellfish, Shitmat, dat soort namen. Heb je gelijk ook een beetje variatie. Verder wel idd een nette, respectvolle reply van je, daar kunnen veel mensen nog wat van leren.

Ik ben blij dat je zegt dat Noisekick bij meer mensen op de lachspieren werkt, ligt het tenminste niet aan mij :)
Ik zal eens een setje (of een stukje daarvan dan :-)) luisteren van de Dj's die jij noemt, misschien kan ik daar iets meer mee. Of in ieder geval begrijpen wat iemand er mooi aan kan vinden. Maar feit blijft dat ik het tempo gewoon veel te hoog vind. Ik hou wel van een stevige bas (of kick dan) die kan me in principe niet hard genoeg (behalve dan de ping-pong bassen zoals ik die noem, die je veel hoort bij hardcore), maar zodra het tempo te hoog wordt haak ik af. Simpelweg omdat ik er niet op kan bewegen en er voor mij geen lijn meer in zit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
speedcore vind ik echt helemaal niks zo ken iedereen muziek maken :gaap: O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JannaB op donderdag 6 april 2006 om 17:12:
Nee dat snap ik en ben ik ook met je eens, alleen kwam de sfeer van dat filmpje niet echt positief op mij over. Ik heb nog wat andere dingetjes opgezocht en het komt allemaal wat agressief op mij over, shirts aan met bepaalde kreten erop, kwade gezichten op foto's e.d. Ik snap dat het ook met een bepaalde imago te maken heeft, maar ik krijg dan het idee dat het niet meer om de muziek gaat, maar meer om het 'kijk-ons-eens-speedcore-cool-vinden' zeg maar.

Was zeker een filmpje van I Hate Trance? Tjah de naam zegt het al he, en zo'n naam trekt ook een bepaald soort mensen(jammer genoeg. Zo als je al zegt: ze vinden het allemaal heel stoer en hip, maar dan als het echt snel wordt aan de kant staan en boos kijken omdat het nep is:S

Voor de rest zijn de liefhebbers heel gezellig, smiles van oor tot oor en helemaal opgaan in de muziek.
als je is een keer ''mooi'' speedcore wilt lusiteren raad ik je trouwens aan iets van the dark orchestra de beluisteren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Orgenized Chaoz op donderdag 6 april 2006 om 19:34:
Voor de rest zijn de liefhebbers heel gezellig, smiles van oor tot oor en helemaal opgaan in de muziek.
als je is een keer ''mooi'' speedcore wilt lusiteren raad ik je trouwens aan iets van the dark orchestra de beluisteren.

helemaal geen speedcore speedcore is voor mietjes O:) 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pinda -078- op donderdag 6 april 2006 om 22:31:
helemaal geen speedcore speedcore is voor mietjes

laat mij dan nooit meer jou op zown feest tegen komen ;d
Waarschuw beheerder
nou niet te gedurfde uitsprake he;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD op donderdag 8 december 2005 om 13:55:
Speedcore is kut

mee eens :jaja: