Partyflock

Forumonderwerp · 829751

Waarschuw beheerder
En dan wil ik vergelijken met andere groepen zoals: klassieke muziekliefhebbers(inkoppertje), technoluisteraars, tranceluisteraars, voetballers, korfballers enz. iedereen dus. Ik heb het idee als ik zo partyflock rondkijk en op de feestjes dat vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

Waarom?

Komt dat omdat hardcore de minder begaafde mensen aantrekken? (of te wel, snappen alleen zij deze muziek? :P)
Of komt dat omdat je dommer wordt van hardcore? (door luisteren alleen al, of ook de drugs die met 'hardcore luisteren' een sterke correlatie zal hebben?)

Waarschuw beheerder
en als je gabber bent en je voetbalt.. doe je in allebei de groepen mee voor t 'gemiddelde'. Kom nou niet met.. dat kan je nooit onderzoeken. Het gaat om de ruwe gemiddelden.

Waarschuw beheerder
als jij gabber bent wel;)
Waarschuw beheerder
donateur
muziek die ingewikkelder is (techno) trekt gewoon mensen die de ontwikkeling hebben om die te begrijpen.. O:)

mensen die wat simpeler zijn luisteren dan dus naar simpelere muziek (hardcore/hardstyle)

zo hokjesdenkend genoeg voor je..
Waarschuw beheerder
donateur
mooie uitleg

Waarschuw beheerder
Iedereen denkt in hokjes, alleen willen veel dat niet erkennen. Dat zijn gewoon vooroordelen die ontstaan zijn uit eerdere indrukken en die je zal gebruiken in de toekomst als je mensen onbewust evalueert als je ze voor t eerst ziet.

2 henk: ik zeg niet dta ik het gemiddelde omhoog haal. Ik zeg alleen dat er behoorlijk wat mensen zijn die hardcore luisteren maar een gezicht hebben waardoor je denkt: die heeft grote kans op een downsyndroom kindje. (dat heeft die voetballer van mij gejat btw.)

Waarschuw beheerder
donateur
Echt onzin

Ken genoeg hardcore luisterende hoogopgeleide mensen...
En ja.. er zitten ook gabbers bij!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tish op woensdag 23 november 2005 om 18:22:
muziek die ingewikkelder is (techno) trekt gewoon mensen die de ontwikkeling hebben om die te begrijpen..

mensen die wat simpeler zijn luisteren dan dus naar simpelere muziek (hardcore/hardstyle)

mee eens:jaja: maar techno is ook vaak langdradig en simpel:P

Waarschuw beheerder
Zijn gabbers

wat is een gabber :/ ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:25:
Ik zeg alleen dat er behoorlijk wat mensen zijn die hardcore luisteren maar een gezicht hebben waardoor je denkt: die heeft grote kans op een downsyndroom kindje.

grappenmaker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:20:
en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

Wees eens duidelijker. Op welke vlakken en wil je voorbeelden noemen? Als we met zoiets serieus bezig zijn als met het aantonen van verband tussen favoriete muziek en intelligentie moet je wel met wat meer komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:27:
downsyndroom kindje.

jostiband die ken ik wel 8)

Waarschuw beheerder
-1
mee eens maar techno is ook vaak langdradig en simpel

jij snapt t dus ook niet ;)

Waarschuw beheerder
Oja, bestaat het verband wat jij denkt te zien ook andersom? Houden verstandelijk gehandicapte mensen dan alleen van hardcore?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:26:
wat is een gabber

een vriend

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:29:
een vriend

oh dan heb ik veel gabbers :yes:

Waarschuw beheerder
Wees eens duidelijker. Op welke vlakken en wil je voorbeelden noemen? Als we met zoiets serieus bezig zijn als met het aantonen van verband tussen favoriete muziek en intelligentie moet je wel met wat meer komen.

mja goede vraag...

uhm In ieder geval inteligentie. (mja en wat is intelligentie..) Maar misschien ook op gebieden als sociaal denken, inleven in andere groepen (ook totaal niet duidelijk, ik bedoel zoiets als: niet verder kijken dan je eigen leven lang is) interesses in allerlei gebieden: van kunst tot geschiedenis

en meer... hoe zou je die eigenschappen kunnen samenvatten.. help me out hanzje

Waarschuw beheerder
moet wel zeggen dat als ik op een hardcorefeest sta, ik eigelijk nooit iemand tegen kom die studeert.

aan de andere kant, wat zal het boeie om je minder begaafd bent, gaat erheen omdat het kicke is :D

Waarschuw beheerder
Oja, bestaat het verband wat jij denkt te zien ook andersom? Houden verstandelijk gehandicapte mensen dan alleen van hardcore?

nee, als x deel van groepje y is hoeven niet alle y's deel van groepje x te zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Maarre.. in welk hokje stop jij je zelf dan...
Uit je profiel en je archief kan ik opmaken dat jij zelf
ook naar Hardcore feestjes gaat.. Behoor jij dan ook niet
tot ( je eigen woorden )de groep minder begaafde mensen?

Waarschuw beheerder
moet wel zeggen dat als ik op een hardcorefeest sta, ik eigelijk nooit iemand tegen kom die studeert.

eindelijk iemand die het taboe durft te doorbreken.. en zonder gabbers de grond in te trappen...waarom is dit zo??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:31:

ik studeer :cheer:

Waarschuw beheerder
2 jude: postte al eerder: ik zeg niet dat ik het gemiddelde omhoog haal.

Waarschuw beheerder
hardcore is gewoon een uitbundige wrede muziek soort (Y)

laat mij maar lekker zwakzinnig zijn ik blijf het tot aan mijn dood luisteren (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik denk dat hardcorefeesten de lelijkste, jongste, domste en meest puberale mensen aantrekken.
Van techno denk ik dat het alleen imbecielen aantrekt.
Ik denk dat over het algemeen de gehele dancescene uit stumperds bestaat, evenals de hiphopscene.
De reden hiervan zal in alle waarschijnlijkheid zijn dat die vooral uit meelopende kutdieren bestaat, van huppelkutjes, pepkoppen, lonsdalers tot kaninegers.
Wellicht is het een idee een speciale cursus in te stellen "Hoe leer ik normale muziek te luisteren en van drugs af te blijven"

Waarschuw beheerder
Op welke vlakken en wil je voorbeelden noemen?

Ik kan je op dit moment niet helpen. Jij schrijft dat als je op partyflock rondkijkt, dus dan heb ik het idee dat je al voorbeelden hebt. Neem de tijd. Misschien moet je nog even rondkijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:25:
die heeft grote kans op een downsyndroom kindje.

Temminks vader gaat ook altijd naar hardcorefeesten :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:28:
jij snapt t dus ook niet

het gaat mij erom dat Tish de indruk wekt dat alleen techno
ingewikkelder is dan hardcore.
en je kunt niet ontkennen dat aardig wat techno-nummers regelmatig dezelfde toonsoorten constant herhalen in het nummer:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:34:
2 jude: postte al eerder: ik zeg niet dat ik het gemiddelde omhoog haal.

Meer naar beneden met dit topic

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 18:35:
normale muziek

wat is normale muziek dan :/ ?

Waarschuw beheerder
Ik denk dat hardcorefeesten de lelijkste, jongste, domste en meest puberale mensen aantrekken.
Ik denk dat over het algemeen de gehele dancescene uit stumperds bestaat, evenals de hiphopscene.
De reden hiervan zal in alle waarschijnlijkheid zijn dat die vooral uit meelopende kutdieren bestaat, van huppelkutjes, pepkoppen, lonsdalers tot kaninegers.
Wellicht is het een idee een speciale cursus in te stellen "Hoe leer ik normale muziek te luisteren en van drugs af te blijven"

Dit snap ik niet (ben trouwens geen hardcore hardcore-liefhebber).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:31:

dan kijk je toch echt niet goed:no:. ik ga alleen naar hadcorefeesten en al mijn vrienden studeren of hebben een hogere opleiding:). alleen, wie gaat er op een feest rondlopen: 'ik doe een hogere opleiding%)'?

Waarschuw beheerder
2 Hanzje: ik mag hier geen fotos van mensen plaatsen. Maar ik zou je zo wat linkjes kunnen geven. En dan niet eens flauw de fotos wara ze lijp zijn van pillen maar ook gewone fotos. Dat je denkt van: wordt je verstoten door de maatschappij en is hardcore een makkelijke vluchtweg omdat heel de wereld hardcore niet snapt?

beetje vergezocht misschien...
Waarschuw beheerder
Wellicht is het een idee een speciale cursus in te stellen "Hoe leer ik normale muziek te luisteren en van drugs af te blijven

Goh dat jij dit zo hebt vernomen en gezien....zegt meer over jou!
Hoezo kortzichtig:d

Waarschuw beheerder
donateur
https://partyflock.nl/topic/703724

Genoeg mensen die van hardcore houden en die een goeie
opleiding doen of hebben gedaan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:/
Waarschuw beheerder

en daarvoor maak je helemaal een account aan(Y)

knap van jou man...

drugskikker :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gaveramon.NL op woensdag 23 november 2005 om 18:34:
ik studeer

ik ook :D maar ben jou nooit tegen gekomen op een hakke feestje :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:33:
waarom is dit zo??

omdat tijdens een feest meestal niet geinteresseerd ben in schule :P

maar je hebt wel grotendeels gelijk

Uitspraak van AngelDoll op woensdag 23 november 2005 om 18:41:
'ik doe een hogere opleiding

kijk dat bedoel ik :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op woensdag 23 november 2005 om 18:41:
Goh dat jij dit zo hebt vernomen en gezien....zegt meer over jou!
Hoezo kortzichtig

Hoezo kortzichtig?
De hele dancescene vind ik een poepscene, op technofeesten (ik heb er een aantal bezocht) zie ik de ghb buisjes in elke hoek, gat en plee liggen, op hardcorefeesten zie je ze overal snuiven en bekken trekken alsof er letterlijk een steekje los zit, en die r&b-hiphopfiguren willen allemaal de man zijn met zoveel mogelijk wiet, drugsverkoop, aandacht en vrouwen.
Alle muziek vind ik bar slecht.
En om over goa-feesten overigens maar niet te beginnen... ziekelijk.
Waarschuw beheerder
slaat weer nergens op ...ja mischien die gastjes te teveel drugs gebruiken ja (y) daar word je wel dom van als je er te veel en te lang aanzit !!

muziek die ingewikkelder is (techno) trekt gewoon mensen die de ontwikkeling hebben om die te begrijpen..

rot op met je techno is ingewikkelder :s

ga maar eens naar tekno,breakcore,of industrial hardcore luisteren dan !!
daar zitten pas geniale dingen tussen

Waarschuw beheerder
donateur
@ aapeb :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 18:46:
Hoezo kortzichtig?
De hele dancescene vind ik een poepscene, op technofeesten (ik heb er een aantal bezocht) zie ik de ghb buisjes in elke hoek, gat en plee liggen, op hardcorefeesten zie je ze overal snuiven en bekken trekken alsof er letterlijk een steekje los zit, en die r&b-hiphopfiguren willen allemaal de man zijn met zoveel mogelijk wiet, drugsverkoop, aandacht en vrouwen.
En om over goa-feesten overigens maar niet te beginnen... ziekelijk.

dus jij bent wel gelukkig met postzegels verzamelen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 18:46:
Hoezo kortzichtig?
En om over goa-feesten overigens maar niet te beginnen... ziekelijk

Dat dat jou mening is en jij het niks vind hoeft nog niet te zeggen dat het niet normaal is:nee:
Als ik gewoon naar een discotheek ga en ik zie al die dronken mensen daar denk ik ook wel eens...wat is dit nou weer...8)
Wat jij zegt over drugs enzo op hardcore feesten, dat is over het algemeen ook zo maar geldt niet voor iedereen:nee:

En iemand die drugs gebruikt hoeft per definitie nog niet kansloos te zijn:nee: Zolang je maar weet waar je mee bezig bent en het je verdere leven maar niet beinvloed! Veel studenten (de mensen die een hogere opleiding doen) zuipen zich elk weekend (vaak ook nog doordeweeks) zich helemaal lam...dat is ook niet gezond.
En daarnaast als je ziet wat die studenten allemaal uitspoken zou je ook zeggen....dat spoort niet helemaal...stelletje viezerikken!8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op woensdag 23 november 2005 om 18:47:
ga maar eens naar tekno,breakcore,of industrial hardcore luisteren dan !!
daar zitten pas geniale dingen tussen

ja dat gaat van boem boem boem enzo :D
Waarschuw beheerder
ja onderandere ..maar er zit nog veel meer achter :p
Waarschuw beheerder
donateur
(of te wel, snappen alleen zij deze muziek? )

die muziek willen ze alleen maar snappen,
veel 'gabbbers' willen alleen maar hardcore en zullen
zich nooit in een andere muziekstyle verdiepen.
Jammer is dat want trance en techno is veel mooier:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:49:
dus jij bent wel gelukkig met postzegels verzamelen

Nee ik ga weleens naar gewone rockfeessies, meestal eigenlijk alleen met mijn vrienden uit.
En dan gaan we nooit voor de muziek dus dan boeit het me vrij weinig.
Overigens, techno is niet ingewikkeld.
Techno sucks very hard.
Waarschuw beheerder
En dan wil ik vergelijken met andere groepen zoals: klassieke muziekliefhebbers(inkoppertje), technoluisteraars, tranceluisteraars, voetballers, korfballers enz. iedereen dus. Ik heb het idee als ik zo partyflock rondkijk en op de feestjes dat vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

Waarom?

Komt dat omdat hardcore de minder begaafde mensen aantrekken? (of te wel, snappen alleen zij deze muziek? )
Of komt dat omdat je dommer wordt van hardcore? (door luisteren alleen al, of ook de drugs die met 'hardcore luisteren' een sterke correlatie zal hebben?)

volgens mij maak jij alleen een vergelijking met het stereotype beeld van de tegenwoordige hardcore?
de wazi's en terror helga's...
kan me ook niet voorstellen dat die allemaal vrolijk op de universiteit zitten!!!
maargoed, misschien begrijp ik je wel helemaal verkeerd?
Waarschuw beheerder
donateur
dat vrijwel alle gabber een lage opleiding doen

ik deed eerst havo, maar vond er echt geen donder aan
kon best goed leren, maar waarom zou ik?
feesten is veel leuker
ben na havo 2 naar vbo electro gegaan, en hoefde echt helemaal niks te doen
niet eens geleerd voor mn examen, en toch geslaagd
lang leve HARDCORE
t leven gaat niet om leren en werken als je hardcore ben
t leven draait om lol en herrie maken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van richard. op woensdag 23 november 2005 om 18:53:
Jammer is dat want trance en techno is veel mooier

neeeeeeeeej :[

is niet mooier o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 18:54:
Nee ik ga weleens naar gewone rockfeessies, meestal eigenlijk alleen met mijn vrienden uit.
Techno sucks very hard.

shit gast, als je nou gewoon zegt dat je absoluut van geen enkele muziek houdt, zijn we daar ook meteen over uit gesproken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:55:
Jammer is dat want trance en techno is veel mooier

wist jij dat smaken verschillen?
zo niet, wie is er dan zwak begaafd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 18:54:
Techno sucks very hard

Haha maar daar komen even normale gezonde mensen8) :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op woensdag 23 november 2005 om 18:49:
Wat jij zegt over drugs enzo op hardcore feesten, dat is over het algemeen ook zo maar geldt niet voor iedereen

Nee dat weet ik

Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op woensdag 23 november 2005 om 18:49:
En iemand die drugs gebruikt hoeft per definitie nog niet kansloos te zijn Zolang je maar weet waar je mee bezig bent en het je verdere leven maar niet beinvloed! Veel studenten (de mensen die een hogere opleiding doen) zuipen zich elk weekend (vaak ook nog doordeweeks) zich helemaal lam...dat is ook niet gezond.
En daarnaast als je ziet wat die studenten allemaal uitspoken zou je ook zeggen....dat spoort niet helemaal...stelletje viezerikken!

Nee dat weet ik.
Maar goed ik ben dan ook een apart geval (klinkt als...:D).
Ik heb eigenlijk een hekel aan vrijwel alles.
Bovedien vind ik dat wij, de jongeren onszelf een beetje naar de fillistijnen helpen door weg te kwijnen in zelf meelijden of een of andere verslaving.
Al die mensen die ergens bij willen horen.
Daarom heb ik een hekel aan die scenes, ik maakte vroeger wel deel uit van de hardcorescene maar ik was een "zwabber", "wazi", hoe jullie het ook willen noemen.
Op elk feest kom ik alleen maar mensen tegen met wie ik in het dagelijks leven nooit en te nimmer om zou willen gaan.
En ik zie nu eenmaal teveel drugs en teveel groepsgedrag.
Daarom vind ik het maar hersenloos.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:56:
shit gast, als je nou gewoon zegt dat je absoluut van geen enkele muziek houdt, zijn we daar ook meteen over uit gesproken.

Om eerlijk te zijn ik houd van Nederlandstalig en van jaren 40 muziek enzo.

Waarschuw beheerder
Lekker belangrijk :)

De zwakzinnige mensen zitten juist in de tweede kamer :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AltijdHerrie !! op woensdag 23 november 2005 om 18:57:
wist jij dat smaken verschillen?
zo niet, wie is er dan zwak begaafd

jaaaaa
godverdomme altijd herrie of niet dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 18:59:
Om eerlijk te zijn ik houd van Nederlandstalig en van jaren 40 muziek enzo.

:O ik denk dat jij te veel drugs hebt gebruikt :D

Waarschuw beheerder
Kut ik luister Hardcore en Hiphop nu ben ik zeker een mongool :vaag:
Waarschuw beheerder
hoe oud ben je dan aap

Waarschuw beheerder
Drugs en gabbers gaan samen en dat weer samen met Hardcore, SUCKS dus
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 19:03:
Kut ik luister Hardcore en Hiphop nu ben ik zeker een mongool

neeeee
er bestaat ook goede hiphop
run dmc bijv.:flower:
en snoop dogg!:cheer:
Waarschuw beheerder
Waarom?

omdat de meeste overal schijt aan hebben! wil niet zeggen dat ze ook dom zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 18:58:
Al die mensen die ergens bij willen horen

Ik denk dat dit in het algemeen onder de bevolking vaak gebeurd! Alle groeperingen heb je mensen met weinig of geen mening! En die toch maar ergens bij gaan staan! Jij voelt je er dus blijkbaar niet thuis...is allemaal prima maar ga dan niet zo oordelen over mensen die er wel van houden.
Ik kan mij ook matteloos irriteren aan mensen met geen mening....kuddedieren...maar ik blijf gewoon mijzelf en ben blij dat ik zo niet ben...
Je scheert alles en iedereen over 1 kam en daar kan ik mij aan irriteren:O
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
en wanneer ben je volgens jou gabber?

ik bezoek iig veel hardcore feestjes en luister het alleen maar! het is gewoon mijn muziek! maar ik zit toch op de universiteit en heb mijn hbo al afgerond dus tja..
Waarschuw beheerder
nau . . ..

die muziek staat gelijk met een spanningsveld die je veelal herkenbaar en mooi vind als je zelf ook gespannen en geblokkeerd bent . .

mensen die gespannen en geblokkeerd zijn halen veelal niet het beste uit zichzelf . . .

dus er zit wel iets van waarheid in . . maar ik zou me er niet op doodstaren . .
Waarschuw beheerder
donateur
ik maakte vroeger wel deel uit van de hardcorescene maar ik was een "zwabber", "wazi", hoe jullie het ook willen noemen.

ik dacht juist altijd dat dat de gabbers waren die nazi waren..?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op woensdag 23 november 2005 om 19:07:
Ik denk dat dit in het algemeen onder de bevolking vaak gebeurd! Alle groeperingen heb je mensen met weinig of geen mening! En die toch maar ergens bij gaan staan! Jij voelt je er dus blijkbaar niet thuis...is allemaal prima maar ga dan niet zo oordelen over mensen die er wel van houden.
Ik kan mij ook matteloos irriteren aan mensen met geen mening....kuddedieren...maar ik blijf gewoon mijzelf en ben blij dat ik zo niet ben...
Je scheert alles en iedereen over 1 kam en daar kan ik mij aan irriteren

Nee, ik scheer niet alles en iedereen over een kam.
Alleen heb ik gewoon een hekel aan de meeste mensen.
En de meeste mensen hebben nu eenmaal de eigenschappen die ik haat.
Daarom vinden de meeste mensen mij wellicht ook achterlijk, waarschijnlijk kom ik nog zo over ook.
Om eerlijk te zijn vind ik het prima zo.
MAar goed ik dwaal af.
Waarschuw beheerder
en mensen ..reageer maar niet op aapeb . .
dat profiel is zo fake als t orgasme van je vriendin ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 19:15:
Nee, ik scheer niet alles en iedereen over een kam.
Alleen heb ik gewoon een hekel aan de meeste mensen.
En de meeste mensen hebben nu eenmaal de eigenschappen die ik haat.
Daarom vinden de meeste mensen mij wellicht ook achterlijk, waarschijnlijk kom ik nog zo over ook.
Om eerlijk te zijn vind ik het prima zo.
MAar goed ik dwaal af.

Dan ben je vast en zeker een remi:jaja: 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nanda op woensdag 23 november 2005 om 19:15:
dat profiel is zo fake als t orgasme van je vriendin ..

Annie faked niet :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tish op woensdag 23 november 2005 om 19:14:
ik dacht juist altijd dat dat de gabbers waren die nazi waren..?

Nee de gabbers die zijn juist tegen nazi's, gabber is ook een joods woord.
Net zoals laatst was ik met een maat van mij, zegt een gozer tegen die maat van me "he gabber", en stak zijn rechterhand omhoog, toen zei ik flikker op man gabbers zijn joden en snel dat ie afdroop :D:D
Nazi's bestaan niet.
De nazi's in de hardcorescene zijn doelloze figuren die het liefst een halfbloedje neuken maar toch oh zo racistisch zijn.
Echte racisten bestaan bijna niet.
Het is allemaal groepsgedrag, zoals ik al zei, zeer trieste mensen (gabbertjes vertonen overigens hetzelfde gedrag maar manifesteren het op een andere manier)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op woensdag 23 november 2005 om 19:17:
Dan ben je vast en zeker een remi

Misschien.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 19:18:
Echte racisten bestaan bijna niet.

Niet?

Waarschuw beheerder
Alle mensen die geen patat lusten het land uit :@
Waarschuw beheerder
De nazi's in de hardcorescene zijn doelloze figuren die het liefst een halfbloedje neuken maar toch oh zo racistisch zijn.

...voor deze opmerking maak ik toch een buiging !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 19:18:
Nee de gabbers die zijn juist tegen nazi's, gabber is ook een joods woord.

ik bedoel:

wazi's of zwabbers zijn toch juist de gabbers die nazi-georienteerd zijn..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 19:22:
Niet?

Nee er is bijna geen persoon op de wereld die zoveel haat in zich heeft dat ie geen buitenlander kan luchten of zien.
Iedereen vind weleens een kleurling leuk, of die het nou leuk vind of niet.
Zoals ik, ik ben wel een racist maar heb ook Surinaamse vrienden.
Ben ik nu een nepracist?
Nee ik ben het resultaat van berichtgeving in de media en ervaring op school en werk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tish op woensdag 23 november 2005 om 19:25:
wazi's of zwabbers zijn toch juist de gabbers die nazi-georienteerd zijn..

Zwabbers zijn nepgabbers en wazi's zijn gabbers die graag een skinhead trachten te zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
ik maakte vroeger wel deel uit van de hardcorescene maar ik was een "zwabber", "wazi", hoe jullie het ook willen noemen.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 19:26:
Zwabbers zijn nepgabbers en wazi's zijn gabbers die graag een skinhead trachten te zijn.

ben jij ff positief over jezelf 8)
Waarschuw beheerder
Echte racisten hebben volgens mij aan alle mensen die anders zijn een hekel...homo's, lesbisch, gehandicapten enzo...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tish op woensdag 23 november 2005 om 19:27:
ben jij ff positief over jezelf

Waarom denk je dat ik die mensen en die hele scene niet moet?
Ervaringen rijker.
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op woensdag 23 november 2005 om 19:27:
Echte racisten hebben volgens mij aan alle mensen die anders zijn een hekel...homo's, lesbisch, gehandicapten enzo...

Ja, een maat van mij, dat is de enige echte racist die ik ken.
Die gozer is voor niemand bang en loopt voor niets en niemand weg.
Ziekelijke dingen heb ik met hem meegemaakt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 19:33:
Waarom denk je dat ik die mensen en die hele scene niet moet?
Ervaringen rijker.

ik vind jou maar een nerd geloof ik..

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 19:33:
Ziekelijke dingen heb ik met hem meegemaakt :d

en die smiley hierachter bevestigd dat alleen maar..

knuppel..

Waarschuw beheerder
aapeb, gaat jij eens even heen. je lult alleen maar offtopic. Maak een eigen topic aan, is niet moeilijk.

en wanneer ben je volgens jou gabber?

ik bezoek iig veel hardcore feestjes en luister het alleen maar! het is gewoon mijn muziek! maar ik zit toch op de universiteit en heb mijn hbo al afgerond dus tja..

Laten we zeggen mensen die 3x op een hardcore feest geweets zijn. Kan je iig een groepje afscheiden. Verder gaat het om gemiddelden, jij doet een studie, zouden we je IQ testen dan haal je het gemiddelde van de groep 'gabbers' wat omhoog.

Zou dat gemiddelde nou lager zijn bij gabbers?
Zo ja, waarom komt dat nou???

Waarschuw beheerder
offtopic: definitie echte racist:Die gozer is voor niemand bang en loopt voor niets en niemand weg.

hahahaha, ja want ECHTE racisten die schelden allochtonen in hun gezicht uit en lopen voor niemand weg. welk eenen nerd is jouw vriend zeg.
Waarschuw beheerder
Ken zat hoogopgeleide hardcoreliefhebbers, zelf studeer ik nu aan de uni in amsterdam.

Maar idd, hardcore en substijlen trekt over het algemeen redelijk wat hersenloos volk aan, best logisch eigenlijk..
Hoe je het of wendt of keert, hard beuken blijft men als "simpel" zien in de maatschappij. De 'elite' zet daarom denk ik eerder oogkleppen op bij het horen van deze muziek...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 19:37:
hahahaha, ja want ECHTE racisten die schelden allochtonen in hun gezicht uit en lopen voor niemand weg. welk eenen nerd is jouw vriend zeg.

Nee hij scheld niemand uit, zo'n puberale kneus is hij niet.
Lonsdalers doen dat :yes:
Uitspraak van Tish op woensdag 23 november 2005 om 19:35:
ik vind jou maar een nerd geloof ik..

Plezant voor je
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 19:35:
aapeb, gaat jij eens even heen. je lult alleen maar offtopic. Maak een eigen topic aan, is niet moeilijk

Waar zal die over moeten gaan??

Waarschuw beheerder
ja dat is idd een mogelijkheid: dat elite (even bot gezgd: slimme mensen) zich niet wil associeren met muziek als hardcore die als hersenloos te boek staat.

goeie cmd.

Waarschuw beheerder
D'r lopen zat hogeropgeleide hardcoreliefhebbers rond. Ze hebben op een feest alleen geen tijd om erover te lullen omdat ze het te druk hebben met stampen :)
Dit in tegenstelling tot techno feesten waar de muziek zo fucking saai is dat iedereen maar een beetje over zijn studie begint te ouwehoeren o:)

Waarschuw beheerder
oh ja sorry een echte racist zit op stormfront en bedenkt allemaal theorien die gebaseerd zijn opde evolutie en vage boekjes van mensen die onderzoek doen naar rassen... of niet maar het boeit nog steeds niet. Want ja wat voor leven heb je als je dat in het teken zet van haat van een ander (die jou in feite niets heeft misdaan maar enkel zo geboren is)

en je topic: dat je alle house haat en dat je een aparte interessante manier van denken hebt.
Waarschuw beheerder
donateur
Dit soort topics kunnen me behoorlijk pissig maken.

Ik ben zelf ook een hardcore liefhebber, ken veel mensen die dat ook zijn en zeer zeker niet minder begaafd zijn als mensen die meer naar Techno of Trance feesten gaan of meer dan 3 boeken per maand lezen.

Er zijn zo veel mensen die meerdere muzieksmaken hebben, zoals Trance/Techno/Hardhouse en ook Hardcore en zelfs R&B en HipHop in hun lijstje hebben staan en ook allemaal naar Hardcore feesten gaan.

Dan zou ik eerder denken aan de mensen jonger dan 18 jaar (16 t/m 18 ongeveer), omdat de meerderheid van die leeftijdsgroep aan het meelopen zijn.

Maar ga geen mensen in hokjes stoppen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 19:44:
D'r lopen zat hogeropgeleide hardcoreliefhebbers rond. Ze hebben op een feest alleen geen tijd om erover te lullen omdat ze het te druk hebben met stampen
Dit in tegenstelling tot techno feesten waar de muziek zo fucking saai is dat iedereen maar een beetje over zijn studie begint te ouwehoeren

Wehehe :devil: :D

Waarschuw beheerder
Frequently asked questions:

stop mensen niet in hokjes!
Helaas dit doet iedereen en feit is nou eenmaal dat jij deel bent van vele hokjes. Je rookt/voetbalt en hakt. Sommige mensen roken een paar sigaretten zijn ze dn roker? Doet er niet toe want we hebben over het gemiddelde en dan vallen de randgevallen weg. Of je zou kunnen zeggen dat zij dan minder zwaar mee tellen en zo krijg ej nog een aardig kloppend gemiddelde.

Ik ken een intelligente gabber!
Dat kan heel goed, we hebben het hier dan ook over het gemiddelde! deze man haalt dat omhoog.

Nu zou je terecht kunnen opmerken: het is niet alsof je die gemiddelden uberhaupt KAN berekenen. Dat is zo... maar we kunnen wel filosoferen OF dat zo is. (Misschien dus niet he mensen, bv omdat gabbers jonger zijn en dus nog minder begaafd ik zeg maar wat... maaar kom met argumenten) En ALS dat zo is... waarom? waarom heeft ragmuziek een aantrekkingskracht op minder begaafde mensen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 19:45:
Want ja wat voor leven heb je als je dat in het teken zet van haat van een ander

Je slaat de spijker op de kop :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Komt dat omdat hardcore de minder begaafde mensen aantrekken? (of te wel, snappen alleen zij deze muziek? )

ik denk dat de hardcore die jij bedoeld door de massa wordt geluisterd en idd als simpel bestempeld kan worden
maar dat heeft niks met hardcore of zijn publiek te maken

singleminded people luisteren naar makkelijke muziek, dat geldt voor elk soort muziek. (deze muziek is ook voor de massa gemaakt)

er is ook hardcore waar de massa niet naar luisterd omdat ze het niet begrijpen en zo geldt het voor alle soorten muziek.
Waarschuw beheerder
misschien valt het bij hardcore/gabbers meer op omdat juist mensen die hier niks mee hebben deze muziek niet begrijpen
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we zeggen mensen die 3x op een hardcore feest geweets zijn. Kan je iig een groepje afscheiden. Verder gaat het om gemiddelden, jij doet een studie, zouden we je IQ testen dan haal je het gemiddelde van de groep 'gabbers' wat omhoog.

de mensen met wie ik erheen gaan doen bijna allemaal ook hbo dus ik ben het er niet geheel mee eens.

maargoed over het algemeen lopen de lager geschoolden daar ook rond, maar ik denk bij hardstyle feesten net zo, urban feesten vast ook..etc!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hier word ik serieus para(normaal) van!!
ik ben echt van de kaart, er moet een dokter komen die mij een mond-op-mond beademing kan geven, ik lig op dit moment op de grond te schreeuwen en te trillen, als niemand mij helpt ga ik dood ik hou het niet langer vol help iemand mensen kom op ik wil ook kinderen als fietsendief die gaan vluchten uit deze boze wereld, ik ben zo bang ik wil nog niet dood
ik lig nu in een zijwaardse houding op de grond, en ik kan je wel vertellen het is niet comfortabel aangezien wij een niet-verwarmde stenen vloer hebben, waar veel stenen en kuilen in zitten.
ik ben trouwens een problematische vrijgezel met vanzelfsprekend veel problemen, ook heb ik nu eindelijk een paar problemen achter mijn behaarde rug en kaal hoofd (van natura) weggewerkt

Waarschuw beheerder
Lieve freyr, je gaat voorbij aan het feit, net zoals zovelen... dat ik juist aan de mensen vraag: IS DIT ZO???

hmmkay?
Waarschuw beheerder
Ik vraag me ook wel eens wat af. Ik hoop in ieder geval dat je nog eens zwaar in elkaar geslagen word (f)

Waarschuw beheerder
je kan ook zeggen: nee is niet zo want...

of is een goede bekende van je een downsyndromer en wil je niet dat die gabber genoemd wordt?
Waarschuw beheerder
Gabbers zijn eerder hoogbevaagd (quote)

:vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 19:45:
oh ja sorry een echte racist zit op stormfront en bedenkt allemaal theorien die gebaseerd zijn opde evolutie en vage boekjes van mensen die onderzoek doen naar rassen... of niet maar het boeit nog steeds niet. Want ja wat voor leven heb je als je dat in het teken zet van haat van een ander (die jou in feite niets heeft misdaan maar enkel zo geboren is)

Niet echt nee.
Ik denk dat je geen idee hebt waar je over praat.
Maar goed ik zal een topic aanmaken! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 19:43:
ja dat is idd een mogelijkheid: dat elite (even bot gezgd: slimme mensen) zich niet wil associeren met muziek als hardcore die als hersenloos te boek staat.

nou.. dat is het niet, ik studeer ook, maar heb nix tegen hardcore omdat het domme muziek zou zijn.. ik vind het gewoon écht niet relaxed om naar te luisteren..

't valt me alleen hier op flock vaak op dat er veel mensen zijn van tussen de 14 en de 18 die dan profielen hebben alla PepTerreurSlet oid, alleen maar breezah typen, en allemaal hardcore de gekste in hun profiel hebben..

misschien ligt dat eraan dat als je jong bent je gewoon een groep zoekt, en je die in hardcore makkelijk vindt (no one likes us, we don't care)..

sommigen (bijv) de lager opgeleiden zullen hier misschien in blijven hangen, anderen worden ouder, gaan studeren, en veranderen langzaam van muzieksmaak, weer anderen worden ouder en blijven hardcore geweldig vinden, maar dan zonder de breezahtaal en rare teksten in hun profiel..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk (ondanks ik zelf ook van hardcore hou) dat inderdaad de "gabbers" minder begaafd zijn...

en waarom ?????????

Waarschuw beheerder
donateur
gemiddeld dan he

Waarschuw beheerder
waar slaat dit tropic op daar is geen zak van waar hoe kun je nou conclusies trekken zonder echte bewijzen joh:P
Waarschuw beheerder
hoe kun je nou conclusies trekken zonder echte bewijzen joh

Als er echte bewijzen waren was het ook geen conclusie maar een feit...

:S
Waarschuw beheerder
Ik ben gabber en ik doe toerisme, 1 van de hoogste opleidingen in het tso, maar als ik handiger was zou ik lassen of automechanika gaan volgen. Een lagere opleiding maar je leert iets nuttig en vindt gemakkelijk werk.
Ook dit nog, ik word ziek van die topics van gabbers zijn dit en gabbers zijn dat. En jullie zijn kwaad als een gabber een topic opent over trance of technomensen. Jullie zijn gewoon kortzichtige mensen gericht op jullie eigen muziek en op uiterlijk :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 21:16:
Ik denk (ondanks ik zelf ook van hardcore hou) dat inderdaad de "gabbers" minder begaafd zijn...

en waarom ?????????

ja waarom denk je dat?
omdat ze niet als studiebollen heledagen willen leren, om daarna een ziekelijke kutbaan op een of ander kantoor te hebben, zodat ze veel geld kunnen verdienen
geld maakt niet gelukkig, zeker niet als je er eerst heel lang voor moet leren en daarna klotewerk moet doen
feesten en lachen is veel belangrijker dan leren en werken!
:-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op woensdag 23 november 2005 om 23:14:
ja waarom denk je dat?
omdat ze niet als studiebollen heledagen willen leren, om daarna een ziekelijke kutbaan op een of ander kantoor te hebben, zodat ze veel geld kunnen verdienen
geld maakt niet gelukkig, zeker niet als je er eerst heel lang voor moet leren en daarna klotewerk moet doen

Dus omdat hun geen zin hebben om iets van hun toekomst te maken, moeten de mensen die dat wel willen, strax jullie uitkering betalen??

Sorry, je zal niet beter weten denk ik...
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe een studie
maar wel n relaxte 1 weekend per maand naar school
en voor de rest vet interessante boeken lezen en mediteren
maar gabbers zitten volgens mij niet vaak op een universiteit om zwaar te leren,
daarom zijn ze nog niet minder slim
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 23:18:
Dus omdat hun geen zin hebben om iets van hun toekomst te maken, moeten de mensen die dat wel willen, strax jullie uitkering betalen??

wie is er dan slim ???
gabbers dus
die kunne lekker feesten en er wordt toch wel voor ze gewerkt :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie is er dan slim ???
gabbers dus
die kunne lekker feesten en er wordt toch wel voor ze gewerkt laatste aanpassing 23 november 2005 23:35

8)

Waarschuw beheerder
Ik doe universiteit, mij vind mij daarom niet hoger begaafd dan iemand die niet studeert.
Gabbers vind ik niet dom of minder begaafd, wel is het een feit dat het meerendeel in beroepsbetrekking uitoefend met een minder hoge sociale status, maar of dat dat mee bepaald wordt door de hardcore zelf, hmmmm.

In "Het Gabbergevoel" staat er dat gabber anti-kapitalistisch zijn en de gabbercultuur een jeugdcultuur is van de arbeidersklasse. Er is nu al enige tijd voorbij gestreken sinds het schrijven van dat boek (8j om precies te zijn) en er moge dan heel wat gebeurt zijn in de tussentijd, toch is het in se niet erg verandert. De mooier uitgedoste mensen worden door het meerendeel verfoeit, (inclusief mezelf) toch blijken ze in aantal toe te nemen.

Wat je wel hebt is dat het als gabber vaak erg moeilijk is je identiteit te houden. Zowel binnen de scene als erbuiten. Bvb in het middelbaar ben je toch altijd het buitenbeentje en worden er al gauw woorden en termen naar je kop gegooid. Op de universiteit is dat niet verschillend, maar tegen die tijd sluimert je gabberzijn binnen in je => is het niet zo duidelijk merkbaar voor de buitenwereld.
Rijkere mensen willen altijd andere naar beneden drukken en andere gedragingen tot hun nemen dan anderen. Mss ook daarom dat niet iedereen 'het er voor over heeft' om gabber te zijn. Iets als groepsconformisme.

Ook staat het bekend dat hardcore een dieper belevingsgevoel heeft dan andere muziekstromingen. Je gaat er meer in op en het groepsverband is er groter. Als je dan nog eens wekelijks gaat stappen, dan raak je als het ware in een kolk getrokken, die je op een bepaalde manier tegen bepaalde zaken doet aankijken. Ik ken mensen die hun leven compleet aan hardcore zijn gaan wijden, omdat ze het zo sterk aanvoelen dat het de controle neemt over hun hele leven, net omdat ze hardcore zijn. Ze worden er een mee en kiezen de makkelijkste weg, de weg met minder weerstand van de buitenwereld en meer tijd voor wat voor hen werkelijk belangrijk is. Misschien heb je dit ook wel buiten de hardcore enzo, maar over het algemeen zijn mijn ervaringen met vrienden, kennissen, pf leden en mezelf zo dus vandaar dit schrijven.
Waarschuw beheerder

Waarom?

Allemaal dikke zever! der zijn even grote lomperikke tusse bij mensen die ook andere muziek luistere!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 19:53:
En ALS dat zo is... waarom? waarom heeft ragmuziek een aantrekkingskracht op minder begaafde mensen??

Je stelt de vraag niet goed. Jij vraagt je eerst af of het werkelijk zo is, maar nu stel je de vraag alsof het werkelijk zo is. ;) En minder begaafd? Minder begaafd waarin? Op cognitief vlak op creatief vlak? Er bestaan begaafde timmermannen die van hardcore houden. Mijn gabber-buurjongen maakt geweldige tekeningen, maar onvoldoendes voor wiskunde. Je stelt gewoon niet de goede vragen.
Waarschuw beheerder
gwoon vet hakkuh op feesies minder slim iedereen denkt oh hardcore luisterd de rest ook doe ik ook ff mee he oh lonsdale leuk ga ik ook drageb ey die moet geen zwarten dus ik niet en hun gebruiken drugs en ik doe weer lkkr mee deze bijna normaal voorkomende gedachten gang verklaart je blije muziek kinderen wat stoer willen doen heeft met geen enkele muziek te maken of ben je gewoon zo dom dat een gabber van 17 dat moet uitleggen?????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 23 november 2005 om 21:04:
nou.. dat is het niet, ik studeer ook, maar heb nix tegen hardcore omdat het domme muziek zou zijn.. ik vind het gewoon écht niet relaxed om naar te luisteren..

't valt me alleen hier op flock vaak op dat er veel mensen zijn van tussen de 14 en de 18 die dan profielen hebben alla PepTerreurSlet oid, alleen maar breezah typen, en allemaal hardcore de gekste in hun profiel hebben..

misschien ligt dat eraan dat als je jong bent je gewoon een groep zoekt, en je die in hardcore makkelijk vindt (no one likes us, we don't care)..

sommigen (bijv) de lager opgeleiden zullen hier misschien in blijven hangen, anderen worden ouder, gaan studeren, en veranderen langzaam van muzieksmaak, weer anderen worden ouder en blijven hardcore geweldig vinden, maar dan zonder de breezahtaal en rare teksten in hun profiel..

absoluut dat met je leeftijd kan ik opmij zelf reflecteren.
uiteindelijk heb ik als gaber geleerd hoe ik mezelf kan zijn en me eigen mening kan geven.

volgens mij is er een bevolkingsgroep die nog een trede lager zit...en dat zijn van die volksmensen bijv "de tokkies"

die dagenlang andre hazes op hebben staan en dat soort volksmuziek.

verder is hardcore een hele simpele muziek het dansen is zelfs nog simpeler...je hoeft geen passen te kennen of te tellen gewoon springen en tegen mekaar aanbonken is de standaard...en weet je....als een malloot zo los gaan doet je echt goed :yes: en dat gemak is ideaal voor de wat mindere klassen onder ons..(sjees is moeilijk een juiste bewoording ervoor te vinden.)

de 2e symphonie van Bach is veel complexer om ff in extremen te gaan...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
ik als gaber

Heel triest hoor! Zit je altijd te leuteren over gabbers, altijd negatief te doen en blabalbala. Je distancieert je er altijd over en nu plots dit EN nog FOUT schrijven ook :frusty: Shame on you!!!!!!

verder is hardcore een hele simpele muziek het dansen is zelfs nog simpeler...je hoeft geen passen te kennen of te tellen gewoon springen en tegen mekaar aanbonken is de standaard...en weet je....als een malloot zo los gaan doet je echt goed

:no: shame on you again! En je schrijfstijl is zo doorzichtig man; woorden gebruiken als zelfreflecteren om later te vervallen in het gemak van zinnen niet af te maken, omdat het moeilijk is de bewoording te vinden.

Hakkûh is HELEMAAL niet simpel. Eens je het onder de knie hebt dan wel, maar het duurt toch aardige tijd tegen dat je het meester bent. Ook vereist het voortdurend de discipline om het in overeenstemming te brengen met het ritme van de muziek, dat in bvb. trance minder het geval is. Tegen mekaar aanbonken :vaag:, jeetje waar kom jij vandaan? En hardcore simpel, wtf man! Luister nog maar eens goed naar de muziek, want je praat poep! Mensen die niet houden van hardcore zeggen hetzelfde als jou; dat het simpele, (monotone) muziek is. Fuck that shit, leg gabber maar eens naast bvb God Is A DJ en maak dan nog maar eens de balans op.

Spreek gewoon de waarheid, geef je niet voor een ander uit, doe niet uit de hoogte en praat niet over zaken waar je de schijt van afweet!!!!!!!!!!!!! KIWI!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
neej ik denk het niet waarom zouden ze???

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom?

Ieder 'hok' heeft minder begaafden.. !

Waarschuw beheerder
donateur
ja waarom denk je dat?

ja zo dacht ik ook vroeger...maar heb daar nu alweer spijt van !!
krijg jij ook vast nog wel ooit !
Waarschuw beheerder
Komt dat omdat hardcore de minder begaafde mensen aantrekken?

ik ben "gabber/Terror"

En mijn baan+inkomen ligt een stuk boven wat de gemm. nld doet/heeft.

Dus je stelling klopt niet :)
Waarschuw beheerder
ik doe ook een HBO-opleiding..

en veel kennissen& vrienden van me die naar Hardcore feesten gaan doen dat ook

denk dus toch niet dat de stelling helemaal klopt..

Waarschuw beheerder
Fuck de hokjesdenkers :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 24 november 2005 om 14:54:
En mijn baan+inkomen ligt een stuk boven wat de gemm. nld doet/heeft

Idem dito :p Maar vervang nld wel ff door belg ;) Heb me diploma handel en een attest bedrijfsbeheer. Werk nu aan de haven omdat het lekker verdient en het een relaxte job is. Maar nog altijd met planne binne enkele jare me trug bij te schole zelf een bedrijf op te starte.

Wat de lagere begaafdheid betreft: BULLSHIT! Ken mense zat uit andere muziekstrominge en kan je zegge dat daar evengoes randdebiele rondlope, evengoed als normaal en hoogbegaafde mense. Maarja, tis weer gemakkelijk om op gabbers te ligge zeike als buitestaander die er zichzelf te goed voor voelt he....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is niet per se op hem bedoelt hoor, maar op de massa die over het algemeen zo laagdunkend doet tov hardcore/gabbers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 24 november 2005 om 14:54:
ik ben "gabber/Terror"

En mijn baan+inkomen ligt een stuk boven wat de gemm. nld doet/heeft.

je hebt ook wel een uniek beroep hahahaha :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 15:46:
Fuck de hokjesdenkers :@

I hear you brother !!!!!!!! :respect:

Hier een hardcore/terror liefhebber. En 1tje van HBO niveau. IQ zegt niks over de muzieksoort.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 14:52:
ja zo dacht ik ook vroeger...maar heb daar nu alweer spijt van !!
krijg jij ook vast nog wel ooit !

ben wel bezig met een opleiding, maar weet nog niet zeker of ik daar mn werk van wil maken
ben eerder vanplan om van mn hobby mn werk te maken
ik zie t allemaal wel, maar heledagen leren is niks voor mij
heb t echt veel te druk met feesten en herrie maken :-)

Waarschuw beheerder
nee tuurlijk niet.. sommige komen gewoon zo over..

er zulle misschien domme mensen bij zitten, maar dat is bij elk "hokje" wel zo
Waarschuw beheerder
verder is hardcore een hele simpele muziek het dansen is zelfs nog simpeler...je hoeft geen passen te kennen of te tellen gewoon springen en tegen mekaar aanbonken is de standaard...en weet je....als een malloot zo los gaan doet je echt goed

nou dan weet jij in ieder geval niet wat egt hakkuh is jij bedoelt pogoen zoals we kennen van hardrock feesten maar daar ben ik en andere egte gabbers van de muziek ook op tegen hakken zijn wel degelijk bepaalde passen en je moet ook bepaalde ritmes volgen hoor ik zou zeggen niks beginne te lullen als je het niet weet!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj mello-die op donderdag 24 november 2005 om 19:22:
nou dan weet jij in ieder geval niet wat egt hakkuh is jij bedoelt pogoen zoals we kennen van hardrock feesten maar daar ben ik en andere egte gabbers van de muziek ook op tegen hakken zijn wel degelijk bepaalde passen en je moet ook bepaalde ritmes volgen hoor ik zou zeggen niks beginne te lullen als je het niet weet!!!!!

Hahahaha....................right :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 17:31:
je hebt ook wel een uniek beroep hahahaha

ja je moet doen waar je veel verstand van hebt he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scumbag op donderdag 24 november 2005 om 17:08:
Is niet per se op hem bedoelt hoor, maar op de massa die over het algemeen zo laagdunkend doet tov hardcore/gabbers

sorry (F)
en snap je :yes:
Waarschuw beheerder
ik vind een muziekliefhebber nooit dom

Waarschuw beheerder
donateur
muziekvoorkeur heeft niets met intelligentie te maken maar met smaak.

mensen die echter alleen van terror houden en voor de rest alles haten, DIE zijn wel dom ja! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 15:44:
DIE zijn wel dom ja!

onzin :yes:

Die zijn bekrompen en doen alleen zichzelf tekort :)

Waarschuw beheerder
donateur
in mijn woordenboek staat jouw omschrijving achter het woord: dom

:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dj mello-die op donderdag 24 november 2005 om 19:22:

:respect: hahahahahahhaha!
kijk raymond, zo iemand bedoel ik hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
zou kunnen
zou ook niet kunnen
zijn iig top mensen zover ik ze ken
op de feesjes iig wel ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 15:46:
Fuck de hokjesdenkers

Wie zich gabber noemt, plaatst zichzelf in een hokje.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bob gabber 4 levuhhh
Waarschuw beheerder
haha wat een bullshit zeg

ik luister al sinds ik 10 ben naar HC:D haha..komt omdat mijn broer wat ouder dan mij is en hij heeft mij dus 'geinfecteerd':p

en ik vind het nog steeds supervet!
Waarschuw beheerder
idd en gabbers zijn wat anders dan wat iedereen denkt gabbers zijn mensen die van de muziek houden en gabbers zijn geen mensen met een uitermate extreme levenstijl of zo en we haten niet allemaal zwarten of buitenlanders dat is gewoon fucking bullshit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj mello-die op zaterdag 26 november 2005 om 20:53:
idd en gabbers zijn wat anders dan wat iedereen denkt gabbers zijn mensen die van de muziek houden en gabbers zijn geen mensen met een uitermate extreme levenstijl of zo en we haten niet allemaal zwarten of buitenlanders dat is gewoon fucking bullshit

idd, de meeste buitenlanders haten ons, wij krijgen gewoon de stempel van druggebruikende racisten opgedrukt en niemand wil iets anders geloven over ons. Weet je, het kan mij al lang niet meer schelen wat ze over ons beweren, zolang wij weten dat het niet zo is is het goed.
Waarschuw beheerder
dus fuck the hell of met je forum want er klopt niks van beetje nadenken is vergezocht bij sommige mensen heb ik in de gaten dit forum kun je voor iedereen maken hier heb je een leuk onderwerp voor een nieuw belachelijke forum

waarom zijn alle buitenlandse jongeren crimineel??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoeven niet perse minder begaafd te zijn maar als je foto's van zo een feest ziet snap ik het vooroordeel wel enigszinds moet ik bekennen
Waarschuw beheerder
Meeste gabbers zien er niet al te slim uit, maar schijn kan bedriegen, ik studeer ook gewoon en ben toch regelmatig lekker aan het hakken...
Waarschuw beheerder
ik vind dit de grootste bullsjit dat gezegt is

ik doe ook opleiding ik doe avond school 2 keer in de week ben bezig met 1e monteur dat is HBO daarna ga ik verder met technicus dus wat een fucking gelul weer om een groep in een hokje te zetten !
Waarschuw beheerder
Ja natuurlijk heb je er wat jongens bij die wat slimmer zijn dan het gemiddelde. Ik heb ook HAVO en luister ook naar Gabber/Hardcore. Maar over het algemeen vind ik ook dat de gemiddelde "gabber" wat minder begaafd is.

Maar wat boeit mij dat eigenlijk, ik luister gewoon naar Hardore en het intresseert me eigenlijk geen ene drol welke volkstammen daar naar luisteren.

:)

Waarschuw beheerder
de gabber is minder begaafd ja.

Vroeger was de muziek juist een uitlaatklep voor alle fabriekswerkers die dan in t weekend hun uit hun dagelijkse sleur van de lopende band konden komen door lekker te hakken.
Waarschuw beheerder
DIT is mijn defenitieve antwoord. Ik denk dat sommige gabbers raar op de foto staan om op te vallen omdat ze dat leuk vinden. Dat doet niet iedereen.

Ik weet zeker dat gabbers niet onder het gemiddelde IQ zitten. Het lijkt zo omdat de meeste gabbers meelopers zijn en proberen stoer te doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dj mello-die op vrijdag 2 december 2005 om 03:54:
defenitieve antwoord.

definitief ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PaRaN0iD op donderdag 1 december 2005 om 19:44:
ik vind dit de grootste bullsjit dat gezegt is

ik doe ook opleiding ik doe avond school 2 keer in de week ben bezig met 1e monteur dat is HBO daarna ga ik verder met technicus dus wat een fucking gelul weer om een groep in een hokje te zetten !

(Y)
Hoezo het vooroordeel bevestigen:P
Waarschuw beheerder
donateur
Is dit niet een onderwerp wat al 100.000 keer besproken is?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op vrijdag 2 december 2005 om 04:24:
niet een onderwerp wat al 100.000 keer besproken is?

ja echt wel, deze topic is zo dubbel als het maar kan :9
Waarschuw beheerder
och wat maakt het uit doen we het alemaal nog een keer:P

Waarschuw beheerder
Ik heb het idee als ik zo partyflock rondkijk en op de feestjes dat vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

je moet niet denken maar zeker weten,
dit zou hetzelde zijn als ik zeg dat naar mijn idee alle hoeren blond zijn, slaat dus nergens op

Waarschuw beheerder
Toen de hardcore net zn intrede deed in Nederland hebben ze het gemiddelde opleidingsniveau getest onder de gabbers.

Dat was over het algemeen erg laag met enkele "uitschieters" naar Mavo niveau.

Hoe het met de hedendaagse gabbertjes zit kan ik hiermee niet bevestigen. Er zal idd veel sprake zijn van meeloopgedrag en stoerdoenerij. Toch denk ik dat het een trend is die zich uit de beginjaren 90 voortzet.

Het zou toch wel leuk zijn om eens een test te doen. Misschien een leuk idee voor z'n pollvraag op de hoofdpagina van PF? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 08:50:
Het zou toch wel leuk zijn om eens een test te doen. Misschien een leuk idee voor z'n pollvraag op de hoofdpagina van PF?

dat zou inderdaad een goeie zijn daarvoor
maar ik ga ook lekker naar hardcore feesten leef me helemaal uit en ik zit gewoon nog op school daarnaast werk ik zo ken ik er nog een hoop

naar mijn mening vind ik het een beetje een loze opmerking om te zeggen dat "gabbers minder slim zijn" je praat hier over een ongelovelijke groep mensen in nederland en andere landen. er zijn zelfs mannen en vrouwen van 30-40 en ouder die zich nog uitleven op deze feesten maar een eigen bedrijf hebben

Waarschuw beheerder
Nou ze zullen vast niet minder begaafd zijn. Er ligt geen verband tussen muziekkeuze & IQ... Toch krijg ik het idee soms wel. Zoals blijkbaar meerdere dat idee hebben.

Uitspraak van dj mello-die op vrijdag 2 december 2005 om 03:54:
Ik denk dat sommige gabbers raar op de foto staan om op te vallen omdat ze dat leuk vinden.

Niet alleen op foto's hoor! Zo lopen ze er gemiddeld de helft van de tijd bij.

Waarschuw beheerder
Nee hoor want de juiste definitie voor gabber = VRIEND

Waarschuw beheerder
het mooiste van alles vind ik nog
je heb een hardcore nummer "face down ass up thats the way we like to fuck"
hele wereld op zijn kop door de tekst

dan denk ik.. mensen luister nou bij urban R&B noem het op eens goed naar de teksten.. gaat over sex over hoe zeiemand willen neuken noem het op..

ik denk dat je mensen niet kunt beoordelen op hun muziek keuze want dan mogen ze mij vertellen hoe slim ik ben aangezien ik van vrijwel alle soorten stylen hou

Waarschuw beheerder
Alle soorten stylen???? Nou dan ben je wel héééél slim! ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 11:13:
Alle soorten stylen???? Nou dan ben je wel héééél slim!

haha nou en dat valt wel mee ik denk gemiddels mavo netjes afgerond, 3 jaar gewerkt nu MBO begonnen

Waarschuw beheerder
Gabber is Dood

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 11:38:
Gabber is Dood

gabber ja hardcore niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 11:53:
gabber ja hardcore niet

klopt, Vind ook niet dat ze term gabber mogen gebruiken voor die gastjes van nu

Gabber was in de jaren 90

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 11:57:
klopt, Vind ook niet dat ze term gabber mogen gebruiken voor die gastjes van nu

Gabber was in de jaren 90

de sfeer is ook anders, ik heb dan een hoop meegekregen door mijn grote broer maar ik sta vaak liever bij de oudere garde dan bij die jonge klapperkakkende gasten die denken dat hardcore om drugs en nazi`s draait..

Waarschuw beheerder
neej, dat lijkt me niet :P..minder knap misschien wel :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:13:
de sfeer is ook anders, ik heb dan een hoop meegekregen door mijn grote broer maar ik sta vaak liever bij de oudere garde dan bij die jonge klapperkakkende gasten die denken dat hardcore om drugs en nazi`s draait..

zelfs de early feesten vallen 9 van de 10x vaak tegen

doe mij maar de Classic & Oldschool feesten (early = GEEN oldschool)

bijv. zoals afgelopen weekend het feest 'Parkzicht' dat was pas een goed feest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:18:
zelfs de early feesten vallen 9 van de 10x vaak tegen

doe mij maar de Classic & Oldschool feesten (early = GEEN oldschool)

bijv. zoals afgelopen weekend het feest 'Parkzicht' dat was pas een goed feest

ja heb je helemaal gelijk in vind ik ook veel lekkerder om op uit me dak te gaan
ik ben altijd ana het lachen aan de cola (want ik ben 9 van de 10 keer de bob) en drugs moet ik niets van weten en uiteindelijk stamp ik al die klapperkaken voorbij :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:16:
minder knap misschien wel

haha 8)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 11:38:
Gabber is Dood

:jaja: jammer genoeg wel
Komt dat omdat hardcore de minder begaafde mensen aantrekken

onzin :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:20:
aan de cola

ik ook ;)
want ik ben 9 van de 10 keer de bob

goh ik ook al, maar ik rij niet graag met andere mee (vroeger een ernstig ongeluk gehad, doordat die persoon met 120 km op een stil staande auto moest rijden)
en drugs moet ik niets van weten

hmmmz, ik geef hier maar geen antwoord op ;) :P
Uitspraak van Beccy^ :bounce: :D op vrijdag 2 december 2005 om 12:22:
jammer genoeg wel

ja en nee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:26:
goh ik ook al, maar ik rij niet graag met andere mee (vroeger een ernstig ongeluk gehad, doordat die persoon met 120 km op een stil staande auto moest rijden)

tjah weet je ik heb geen alcohol nodig en ik hou liever me volle verstand erbij..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:26:
hmmmz, ik geef hier maar geen antwoord op

het is ieder voor zich inderdaad maar ik werk wel eens op feestjes en ik pak daar gemiddeld 3 keer op een avond zo een pillenslikkende stoned-de snuiver van de grond die de weg niet meer weet.. dus laat mij maar lekker clean zijn heb net zoveel lol alleen kan ik me alles 100% herinneren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:28:
tjah weet je ik heb geen alcohol nodig en ik hou liever me volle verstand erbij..

ik drink zowiezo eigenlijk nooit , misschien 1x per jaar of zo
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:28:
het is ieder voor zich inderdaad maar ik werk wel eens op feestjes en ik pak daar gemiddeld 3 keer op een avond zo een pillenslikkende stoned-de snuiver van de grond die de weg niet meer weet.. dus laat mij maar lekker clean zijn heb net zoveel lol alleen kan ik me alles 100% herinneren

Ik maak deel uit van 2 organisatie's dus zie ook genoeg, maar loop al wat jaartjes mee en weet ondertussen wel wat ik ken hebben ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:32:
Ik maak deel uit van 2 organisatie's dus zie ook genoeg, maar loop al wat jaartjes mee en weet ondertussen wel wat ik ken hebben

dat is wel goed dat je je grenzen weet :D ik ga me grenzen op dat gebied niet eens opzoeken ik vind het prima zo :D

Waarschuw beheerder
ga al 14 jaar mee in dit wereldtje, dus weet precies wat ik ken hebben ;)

en zorg altijd dat als ik smorgens de auto in stap dat ik instaat ben om terijden.
Ben ik dat niet dan wachten we gewoon nog een poosje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:36:
ga al 14 jaar

woooooooooooooooooooooooooooooooooooow
ben jij al zo oud ;)
sorry nee ik plaag je even :P
maar idd dan weet jij als een van de beste hoe het eraan toe gaat de risico`s die je loopt en noem het op
maar alsnog geniet ik nog van elk feest waar ik heenga
vanavond weer een klein feestje in koog aan de zaan weer eens flink stampen :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:41:
ben jij al zo oud

nee hoor, was er gewoon erg vroeg bij (was toen blij dat ik er ouder uit zag)
maar idd dan weet jij als een van de beste hoe het eraan toe gaat de risico`s die je loopt en noem het op

risico's zijn er altijd, maarja heel mn leven is al 1 groot risico :P
maar alsnog geniet ik nog van elk feest waar ik heenga

Vind veel feesten tegen vallen en zoek nu echt de goeie feesten op (laatste bijv: die was echt zwaar bagger)
Vind zowiezo die grote feesten niet echt meer leuk
vanavond weer een klein feestje in koog aan de zaan weer eens flink stampen

ik sla over ;)

Waarschuw beheerder
haha ach ja ik ga lekker als ik zin heb naar een feessie :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:12:
haha ach ja ik ga lekker als ik zin heb naar een feessie

misschien met kerst weer (b2s) maar moet de 21 ste eerst weer naar het ziekenhuis, dus wacht daar de uitslag eerst ff vanaf voor ik een kaartje ga kopen (is een kans dat ik weer opgenomen word)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:17:
misschien met kerst weer (b2s) maar moet de 21 ste eerst weer naar het ziekenhuis, dus wacht daar de uitslag eerst ff vanaf voor ik een kaartje ga kopen (is een kans dat ik weer opgenomen word)

dat klinkt allemaal niet echt gezellig..:S
ik heb volgende week een salsa feest verder even rustig aan aangezien ik weer een tattoo ga laten zetten die heeft ook rust nodig :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:20:
dat klinkt allemaal niet echt gezellig..

tja tis niet anders, ben afgelopen maand al een x geopereerd, ze gaan nu kijken of het gewerkt heeft anders mag ik nog een xtje :S
ik heb volgende week een salsa feest verder even rustig aan

Als b2s niet doorgaat dan pas weer in februari (oldschool gangsters en een feest van ons zelf)
aangezien ik weer een tattoo ga laten zetten die heeft ook rust nodig

moet ik ook nog steeds, maar die gaat me meer dan 1000 euro kosten die ik wil, dus mensen stort ff geld op giro 666 :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:24:
Als b2s niet doorgaat dan pas weer in februari (oldschool gangsters en een feest van ons zelf)

laat maar horen als ik de tijd en gelegenheid heb zal ik zeker komen kijken bij je feest:D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:24:
moet ik ook nog steeds, maar die gaat me meer dan 1000 euro kosten die ik wil, dus mensen stort ff geld op giro 666

haha nou die van mezelf zijn allemaal al investeringen dus sorry maar heb er geen geld voor over:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:29:
laat maar horen als ik de tijd en gelegenheid heb zal ik zeker komen kijken bij je feest

er is al een pbtje onderweg naar je ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:29:
haha nou die van mezelf zijn allemaal al investeringen dus sorry maar heb er geen geld voor over

hmmmmz, weer niet gelukt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:34:
feest

er is al een pbtje onderweg naar je

gelezen ! (Y)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:34:
hmmmmz, weer niet gelukt

haha maar leuk geprobeerd:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:37:
haha maar leuk geprobeerd

Wie niet waagt die niet wint, ik zit alweer veel telang op 6 tatoo's :(

hmmmz we zijn aardig off topic ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:38:
Wie niet waagt die niet wint, ik zit alweer veel telang op 6 tatoo's

hmmmz we zijn aardig off topic

ik zit nu op 2 tattoos en 9december komt nr 3 EINDELIJK !

Waarschuw beheerder
En toch ben ik goed in topics verneuken :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:16:
neej, dat lijkt me niet ..minder knap misschien wel

hoho.....effe dimmen wil je :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op vrijdag 2 december 2005 om 14:33:
hoho.....effe dimmen wil je

whaha, voel je je aangesproken? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 15:13:
whaha, voel je je aangesproken?

:jaja: haha ik denk het :P

Waarschuw beheerder
Ja ik denk het wel!!!!!!!!!!!!!!!!:yes::yes:
Waarschuw beheerder

Gast, maar waarom ga je dan naar die hele rits gare feesten op je profiel?

Voor de rest durf ik wel te zeggen dat gabbers uit de wat lagere sociale klassen komen over het algemeen.
Was al met de hype in '96 enzo. De meeste gabbertjes zaten toen op het vbo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Consurgo op maandag 5 december 2005 om 22:14:
Uitspraak van aapeb op woensdag 23 november 2005 om 18:35:

Volgens mij heb je een groot probleem en een fameus verkloot wereldbeeld.:s en wat is normale muziek en geen drugs. Naar een metalconcert gaan en je lam zuipen, dat is zeker betere muziek, betere mensen en gezonder voor je lichaam :vaag:

Waarschuw beheerder
Minder begaafd dan wie?

Wat is begaafd?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik heb die indruk toch ook wel met de hardcorescene. :jaja:
Ik denk dat het toch ook wel waarheid is.
Ik denk dat de oorzaak vooral komt doordat hardcore muziek is met, in veel ogen, een "stoere klank". Het is onvriendelijk, provocerend, schijt aan alles, hard etc. Dit trekt veelal mensen aan die zich daarmee een bepaald imago willen toe-eigenen. Mensen die graag een stoer imago hebben zijn vaak mensen die toch wat minder begaafd zijn over het algemeen. Waar dit aan ligt?? Ik denk dat komt doordat "minder intelligenten" wat instinctiever leven ofzo en wat minder met verstand. Stoer willen zijn is een vorm van kuddegedrag, wat weer z'n oorsprong vind in het dierlijke deel van de mens.
Daarnaast is veel hardcore ook heel erg makkelijk gangbaar tegenwoordig en is het weer flink in de mode. Hiermee trek je ook weer kuddedieren en weinig echte muziekliefhebbers. Ik heb daarbij ook een beetje het idee dat echte muziekliefhebbers over het algemeen wat intelligenter zijn dan het 'klootjesvolk' wat op feesten komt omdat ze met hun vrienden mee gaan zeg maar... :P
Dit alles geld natuurlijk niet voor iedereen...
Maar over het algemeen denk ik dat het toch wel een beetje zo is.

Waarschuw beheerder
Zijn gabbers gemiddeld minder begaafd?

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik heb er een andere visie over. Zoals velen weten ben ik zeer spiritueel en zelfs op gabbers heb ik een spirituele visie, komt ie dan hè, letten jullie op???

De muziek, zware bassen. Omdat dit zeer lage trillingen zijn corresponderen zij met het eerste chakra, zie afbeelding het rode centrum[img width=260 height=480 cacheid=000821ab00164b7ef71ae14a1a011ed429]http://www.mijnalbum.nl/Foto=IMOE7M7S[/img]

Het eerste chakra staat voor de basisveiligheid en gezondheid in een leven door de trillingen in hardcore wordt juist dit 1e chakra aangesproken EN heel belangrijk, in balans gebracht. Ik ga er dus vanuit dat juist mensen die zich aangetrokken voelen naar hardcore een disbalans hebben in dit 1e chakra en zich daarom het gevoel krijgen, kracht te krijgen van deze muziek, zich beter voelen als zij er naar luisteren.

Dan zijn er nog de kale koppen. Hoofd zie plaatje zevende chakra, de poort naar het kosmische. Maar ook heeft het 7e chakra te maken met autoriteit. Dus ik denk dat vele gabbers diep van binnen op zoek zijn naar "meer" god of een verbintenis met anderen maar ook een moeilijke omgang met de autoriteit zoals deze bestaat. Niet omdat ze nou zo'n moeite willen hebben met autoriteit maar omdat ze bepaalde zaken onrechtvaardig vinden en niet kunnen begrijpen.

Het zijn per slot van rekening als het begint op zo'n 15/16 jarige leeftijd kinderen. Die de wereld zoals die is nog helemaal niet kunnen begrijpen omdat de groeiprocessen nog niet volledig zijn voltooid. Dus minder begaafd absoluut niet ze hebben minder in een bepaalde periode minder begrip gehad van de dingen om hun heen en in de meeste gevallen zullen hun ook minder begrepen zijn door hun omgeving. Het is altijd een cirkel die zichzelf in stand houdt.

En ze vinden elkaar in hun passie 4e chakra oftewel het hart voor hardcore en ze kunnen goed met elkaar praten omdat vele van hun dezelfde problemen hebben dan voelen ze zich wel begrepen!
Waarschuw beheerder
Zoals ik in een ander topic over hetzelfde onderwerp ook al zei, het ligt vooral aan je omgeving en niet aan je iq op zich. Meeste balletjes hier komen gewoon nooit in aanraking met hardcore en op het publiek wordt ook flink neergekeken.
Zijn gewoon met heel andere dingen bezig dan elk weekend helemaal los gaan.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 08:50:
Misschien een leuk idee voor z'n pollvraag op de hoofdpagina van PF?

:jaja: Maar iedereen weet de uitkomst eigenlijk al.

Vind Magic Temples spirituele visie ook wel erg treffend.
Uitspraak van De GeKROONde op dinsdag 6 december 2005 om 08:43:
Niet omdat ze nou zo'n moeite willen hebben met autoriteit maar omdat ze bepaalde zaken onrechtvaardig vinden en niet kunnen begrijpen.

(...)ze hebben minder in een bepaalde periode minder begrip gehad van de dingen om hun heen en in de meeste gevallen zullen hun ook minder begrepen zijn door hun omgeving. Het is altijd een cirkel die zichzelf in stand houdt.

En ze vinden elkaar in hun passie 4e chakra oftewel het hart voor hardcore en ze kunnen goed met elkaar praten omdat vele van hun dezelfde problemen hebben dan voelen ze zich wel begrepen!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee denk het niet! Er zijn ook gabbers of hardcore liefhebbers die een goede opleiding hebben gedaan en een goede baan hebben! En er zijn ook domme mensen bij...maar d8 je nou echt dat r&b liefhebbers alle maal slim zijn ofso?

Waarschuw beheerder
donateur
Magic Temple, interresante visie! Ik ben me ook het laatste jaar in het spirituele gebeuren aan het verdiepen en heb hier boeken over gelezen, ben naar een ayahuasca ceremonie geweest en ga binnenkoprt beginnen met een meditatie cursus.
Ook heb ik al wat docu's gezien en boeken gelezen over de Chakra's. Ik heb er verder nog niet echt bij nagedacht dat hardcore het 1e chakra zal aan spreken. Wel hebben trillingen natuurlijk tot gevolg dat het bepaalde energie-centra stimuleerd (bijvoorbeeld bij mantra meditatie, waarbij het keelchakra wordt aangesproken). Maar denk jij niet dat trance of techno of wat dan ook niet net zo goed het 1e chakra beïnvloed?? Ik bedoel, bij hardcore is de bassdrum dan wel een heilig element, maar bij de overige stijlen zijn er net zo goed lage bassdrums als je op een feest bent... Is hardcore hier dan zo anders in dan andere stijlen denk je?

En zal een kaalgeschoren kop echt zo'n invloed hebben op het 7e chakra?? Is er niet iets meer nodig dan alleen je kop kaalgescheren om je 7e chakra open te stellen??:)

Ik vind het een mooie visie hoor verder.. (Y)

Maar zelf denk ik niet dat het er echt veel mee te maken heeft eigenlijk...
Zowiezo door al die geestvernauwende middelen die gebruikt worden, denk ik niet dat dit de chakra's ten goed komt...
Waarschuw beheerder
Het gaat voornamelijk om de symboliek.

Ieder chakra heeft een ander trillingsniveau, het 1e chakra heeft het laagste trillinsniveau. Hardcore spreekt voornamelijk dat chakra aan. Natuurlijk zitten er ook in hardcore andere tonen die ook andere chakra's aanspreken maar het accent ligt voornamelijk op de bassdrum wat die relatie naar het 1e chakra maakt. Door op de grond met je voeten te stampen wordt het 1e chakra ook gestimuleerd en in balans gebracht (je ziet dit ook bij kleine kinderen die boos zijn, het is een instinctieve reactie) en zie de dansstijl die hoort bij hardcore: hakkùh en stampùh. Wat het beeld alleen maar bevestigd.

In andere muziekstijlen wordt het 1e chakra ook aangesproken maar vaak niet zo specifiek als bij hardcore. De trommels en didgeridoo die bij de aboriginals worden gebruikt hebben eenzelfde effect maar ook popmuziek met een flinke bas of rock, zelfs klassiek muziek bijv. o fortuna van Carl Orf waar natuurlijk ook weer een hardcoreversie van gemaakt is.

Bij het kale hoofd is het vooral de symboliek, ik denk dat nog nooit een gabber gedacht heeft van: goh laat ik m'n hoofd eens kaal scheren om een dieper contact met God te bewerkstelligen en natuurlijk is er meer voor nodig om het 7e chakra open te stellen dan simpelweg je hoofd kaal scheren. Toch is het wel zo dat veel gabbers een probleem hebben/hadden met autoriteit misschien niet in de vorm van politie maar bijv. met de ouders. Moeite met macht. Tuurlijk zou ik er een grondig onderzoek voor moeten doen om dit wetenschappelijk vast te stellen maar ik denk niet dat het fenomeen niet zomaar op toeval berust.

Op de lange termijn heeft drugs zeer zeker een geestvernauwende werking maar op het moment zelf (coke uitgezonderd) een zeer verruimde werking. XTC bijvoorbeeld gooit alle chakra's open als het uitgewerkt is klappen ze dicht, daarom zijn mensen na drugs ook altijd zo onbereikbaar, ze kunnen zich letterlijk niet meer openstellen voor anderen.

Via mantra's kun je trouwens ook alle chakra's aanspreken hoor, het is net welke toon je gebruikt. Heel helend en leuk!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op dinsdag 6 december 2005 om 15:50:
zoek een leven

wat zij doet is denk ik beter als de belangrijke dingen die jij doet
Naam: Roy
Beroep: Belangrijke dingen doen

Waarschuw beheerder

Uhhh jaaaaa denk 't ook ;-) haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 11:04:
maar d8 je nou echt dat r&b liefhebbers alle maal slim zijn ofso?

allemaal? Ken er vrij weinig...
Ik studeer bedrijfskunde aan de hogeschool Rotterdam en in het weekend produceer en draai ik hardcore/darkcore.
Dus dat hele verband wat getrokken wordt is gewoon te kortzichtig!

Ga ook graag naar hardcore/darkcore feestjes (als ik niet hoef te draaien). Heerlijk om lekker even (misschien toch wel op dat moment hersenloos) lekker los te gaan!
maar ik link het meer aan gezond gek doen en losgaan dan aan laag opgeleid zijn of dom zijn/worden.

Enige waar ik absoluut niet aan mee doe is de kleding. Ik wordt geen schaap die volgt...Doe mijn eigen ding en heb schijt aan wat een groepering denkt! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
magic temple heeft wel gelijk over de chakra's
housemuziek is gewoon een soort klankhealing
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zie het al voor me.. een halfkale chick op kantoor..
Hmmm....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 09:31:
Ik zie het al voor me.. een halfkale chick op kantoor..
Hmmm....

Niet elk gabbertje is halfkaal en ook een halfkale chick kan d'r haar netjes los dragen...

Op kantoor zitten zegt verder ook weinig over je intelligentie ;)

Waarschuw beheerder
ja als je in het kopieerhok zit niet nee;)
Waarschuw beheerder
Ik luister naar hardcore, dus ik ben dom :~
Waarschuw beheerder
Ik vind het gewoon een goed excuss om dom te doen ;)
Waarschuw beheerder
als het je stijl maakt het niet uit of je dom bent, je moet je gewoon amuseren

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De GeKROONde op dinsdag 6 december 2005 om 15:45:
Ieder chakra heeft een ander trillingsniveau, het 1e chakra heeft het laagste trillinsniveau. Hardcore spreekt voornamelijk dat chakra aan. Natuurlijk zitten er ook in hardcore andere tonen die ook andere chakra's aanspreken maar het accent ligt voornamelijk op de bassdrum wat die relatie naar het 1e chakra maakt. Door op de grond met je voeten te stampen wordt het 1e chakra ook gestimuleerd en in balans gebracht (je ziet dit ook bij kleine kinderen die boos zijn, het is een instinctieve reactie) en zie de dansstijl die hoort bij hardcore: hakkùh en stampùh. Wat het beeld alleen maar bevestigd.

Het kan opzich best kloppen hoor, gezien het ook een erg goed gevoel geeft. ;)

Bij het kale hoofd is het vooral de symboliek, ik denk dat nog nooit een gabber gedacht heeft van: goh laat ik m'n hoofd eens kaal scheren om een dieper contact met God te bewerkstelligen en natuurlijk is er meer voor nodig om het 7e chakra open te stellen dan simpelweg je hoofd kaal scheren. Toch is het wel zo dat veel gabbers een probleem hebben/hadden met autoriteit misschien niet in de vorm van politie maar bijv. met de ouders. Moeite met macht. Tuurlijk zou ik er een grondig onderzoek voor moeten doen om dit wetenschappelijk vast te stellen maar ik denk niet dat het fenomeen niet zomaar op toeval berust.

Ik denk zelf niet echt dat hier een verband tussen zit. Natuurlijk is het inderdaad zo dat Gabber ontstaan is uit onvrede met de maatschappij. Het is iets rebels tegenover de maatschappij. De kale kop, en de daarbij behorende kledingsstyle was de kledingscode om zo herkenbaar voor elkaar te zijn. Denk niet zozeer dat hier een verband in zit met het 7e chakra alleen. Maargoed...

Op de lange termijn heeft drugs zeer zeker een geestvernauwende werking maar op het moment zelf (coke uitgezonderd) een zeer verruimde werking. XTC bijvoorbeeld gooit alle chakra's open als het uitgewerkt is klappen ze dicht, daarom zijn mensen na drugs ook altijd zo onbereikbaar, ze kunnen zich letterlijk niet meer openstellen voor anderen.

Dit is waar! Speed en coke alleen niet nee...
Toch denk dat je beter psychedelische middelen als paddo's, mescaline en ayahuasca hiervoor kunt gebruiken omdat je hier op langere termijn nog veel meer aan hebt en je hier veel meer van kan leren. Ook is de werking hiervan veel spiritueler. Maar dat terzijde; XTC heeft idd een verruimend effect voor je chakra's op het moment zelf. Alleen ,jammergenoeg, zit daar een prijs aan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat alle hardcore-liefhebbers minder begaafd zijn, maar je hebt wel gelijk dat een groot deel dat wel is.

Maar ik denk meer dat dit te wijten is aan het feit dat zij makkelijker zichzelf over kunnen geven aan de muziek en een nacht (of dag) lang volledig uit hun dak kunnen gaan op deze muziek.

Als ik kijk naar mijn klasgenoten, op het vwo, dan merk ik aan hen toch vaak dat ze er veel serieuser over nadenken. "Weet je wel wat zo'n nacht overslaan met je doet", "Op zulke feesten wordt zoveel drugs gebruikt, dan kan ik het niet gezellig hebben". Ze hebben zoveel vooroordelen, waar ze alleen over nadenken zonder het ook zelf te ervaren. Ze zijn niet zo van de uitdagingen.

En mn klasgenoten hebben er op de 1 of andere manier minder behoefte aan. Net zoals dat 'hoger begaafde' mensen op veel latere leeftijd met stappen en liefde/seks bezig zijn. Dat begint op het vmbo bij wijze van spreke als ze een jaar of 14/15 zijn, terwijl ik nu pas in mijn klas (17/18jaar) zie dat ze gaan stappen en dat ze een beetje anders naar jongens en meiden gaan kijken...

Omdat de hardcoremuziek/aanhangers soms een wat kortzichtiger indruk achterlaten in de maatschappij, worden zij misschien ook eerder voor 'dom' aangezien. Neem bijvoorbeeld het Statement van Thunderdome.. 'Fuck this, fuck that', daar voel ik me dus totaal niet door aangetrokken, maar de organisatie zal dit vast wel met een bedoeling hebben gedaan om HUN doelgroep te bereiken.. (verder was Thunderdome wel een goed feestie hoor:P)

Nu luister ikzelf ook graag naar Hardcore maar ik sta ook open voor vele andere dingen, dit is ook iets kortzichtigs wat veel gabbers hebben... 'Als je Écht van hardcore houdt, dan luister je niet naar wat anders!'

Maarja, het is niet de muziek die de mensen dom maakt, maar het is wel de sfeer die de meer minder begaafde mensen aantrekt dan hoger begaafden!

Ik heb er schijt aan (om ook ff in de thermen te spreken) ik luister graag naar Harcore en het boeit me niet zoveel dat mijn mede liefhebbers minder begaafd zouden zijn... Als ze maar weten wat feesten is! Dan vermaak ik me met hen beter dan met de mensen die (te)veel volgens hun verstand leven!

Waarschuw beheerder

Waarom?

www.onzin.nl
Waarschuw beheerder
Nee ze zijn echt niet minder begaafd maar hebben
vaak wel heel erg veel meegemaakt!

Waarschuw beheerder
- Hardcore is voor simpelen
- Oldstyle (hiphouse, clubclassics, oldschool en early hardcore) is voor conservatievelingen
- Acidtechno is voor drugsverslaafde intellectuelen
- Ambient is voor hippies
- Breakbeat is voor negers
- Club is voor Breezahs
- Darkcore is voor Satanisten
- Hardhouse is voor ADHD-ers
- House is voor wannabe interessante mensen
- Industrial hardcore is voor geestelijk gestoorden
- Jump is voor debielen
- Jungle is voor rasta's
- Progressive is voor mensen die te lui zijn om te dansen
- Techno is voor intellectuelen
- Trance is voor zwevers

Ik ben net afgestudeerd aan de HTS en ik vind alle bovengenoemde stijlen goed, dus wat maakt dat mij? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iets voor een afstudeeropdr;)

Waarschuw beheerder
vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

Omdat jij zon kutnerd bent die denkt beter dan andere te zijn en daarom is volgens jou ineens iedereen dommer :S

Ik hou van hardcore dus ga naar een hardcore party.
Ik hou van hardstyle dus ga naar hardstyle party's
Ik ben op elk feestje waar ik maar kan zijn om mezelf te vermaken. Ik geef toe dat ik 1 keer naar een R&B party geweest ben :$ maar goed dat was met 2 mooie vrouwen :D dus dat maakte et beter. (ik raad je aan om daar niet heen te gaan als je echt wilt feesten)
En ik ga zelfs naar technoparty's om gezellig met een aantal maten samen te zijn :/ Dus ik snap jou nu eff niet :vaag: je gaat iedereen in hokjes plaatsen en je noemt jezelf "slimmer"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

Ik ken juist veel gabbers die nog steeds studeren/gestudeerd hebben, een goeie baan hebben.
Eigen huisje, mooie wagen, alles goed voor elkaar.
Nou dan heb je het toch zo slecht nog niet dacht ik zo ;)

En als je een lage opleiding hebt gehad, in een fabriek werkt en je je niks beters kan wensen?
Dan is t toch ook goed?
Dit is dus echt niet alleen maar zo onder gabbers, maar ook onder mensen die ieder weekend naar een discotheek of kroeg gaan.

Hokjes-denker :yes:

Waarschuw beheerder
Het mooie van >echte< gabbers is nou juist dat het ze geen flikker interesseert wat hun medegabbers nu precies verdienen of doen; ze respecteren iedereen gewoon. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 03:20:
Het mooie van >echte< gabbers is nou juist dat het ze geen flikker interesseert wat hun medegabbers nu precies verdienen of doen; ze respecteren iedereen gewoon

:yes::yes:
Waarschuw beheerder
stelletje zieken mensen hier
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Dat je dat nog in vraag durft stellen, het iq ligt gemidddeld echt wel heel hoog op het gemiddelde top 50 techno trance r&b feestje :/ Wat een kneus ben jij???
Ik ken mensen die meerbegaafd zijn en zowat de hele hardcore/speed-/breakcore cataloog uit hun hoofd kennen nou jij weer.
Waarschuw beheerder

nee hor zat vriende die dat luisterenen en voetballen hebbe we ook haast allemaal gedaan...

gabba / hardcore liefhebber is een life style en dan hebbie nie veel tijd meer over maar dat zal je nooit snappen

we spreken elkaar over een paar jaar wel en kijken dan wat er van ons alle terecht is gekomen....

hoe kan je daar nu al zo vaag over lulle ...

doe ni zo naief ponk!!!

Waarschuw beheerder
wa boeit mij dat als ik sta te feesten wat voor opleiding me mede feestgangers hebben hahah

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De GeKROONde op dinsdag 6 december 2005 om 08:43:
Nou ik heb er een andere visie over. Zoals velen weten ben ik zeer spiritueel en zelfs op gabbers heb ik een spirituele visie, komt ie dan hè, letten jullie op???

De muziek, zware bassen. Omdat dit zeer lage trillingen zijn corresponderen zij met het eerste chakra, zie afbeelding het rode centrum

Hier ben ik het dus helemaal mee eens!!
Alleen is dit wel wat diep voor dit topic natuurlijk..

En dit zegt wel alles.. die chakra's waarom de ene harde bassen lekker vind en de ander weer niet.

Muziek is kunst,. zelfs Terror herrie :9 haha Maar echt.. het is gevoel.. het heeft niets met denken te maken maar alleen voelen en uitleven..
Kijk in de oertijd of gewoon india zie daar ook die gasten allemaal dansen op dat oer ritme :)

Dus? minder begaafd? is weer zo'n stom eentoning onderzoek.. volgens mij zegt de smaak voor muziek hebben niets over het begaafdheidsgehalte van een dame of heer :)

Waarschuw beheerder
donateur

ben het niet eens met je stelling

vaak willen mensen die naar simpele muziek luisteren gewoon ff niet denken en gewoon alles naast zich neerleggen en gewoon dom doorgaan.

ff niet denken, gewoon doen.

als ik naar muziek luister of naar een feest ga dan ligt t aan mijn stemming waar ik naar wil luisteren

bij techno kan ik me helemaal uitleven
maar ook op een hardcorefeest.

ligt er maar net aan wat ik op dat moment wil
dansen of loslaten.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 00:51:
- Hardcore is voor simpelen
- Oldstyle (hiphouse, clubclassics, oldschool en early hardcore) is voor conservatievelingen
- Acidtechno is voor drugsverslaafde intellectuelen
- Ambient is voor hippies
- Breakbeat is voor negers
- Club is voor Breezahs
- Darkcore is voor Satanisten
- Hardhouse is voor ADHD-ers
- House is voor wannabe interessante mensen
- Industrial hardcore is voor geestelijk gestoorden
- Jump is voor debielen
- Jungle is voor rasta's
- Progressive is voor mensen die te lui zijn om te dansen
- Trance is voor zwevers

dus dan ben ik een:

Simpele, Conservatieve,Drugsverslaafde, intellectuele, hippe, satanistische, geestelijk gestoorde, debiele, luie, zweverige ADHD-er

woehahahahaha Cool
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik loop ook op sommige feestjes rond, maar ik doe HAVO, dat zegt niet veel opsich maar ik voel mezelf niet echt Dom oid
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 17:03:
vaak willen mensen die naar simpele muziek luisteren gewoon ff niet denken en gewoon alles naast zich neerleggen en gewoon dom doorgaan.

ff niet denken, gewoon doen.

Pcies :P gewoon je ff laten gaan :P, dat doet iedereen dus je valt ook niet op :D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
wat een onderwerp :/

Waarschuw beheerder
Dom niet:no:
Minder geintreseerd om hele dagen met je bek tussen de boeken te zitten wel :yes:
Kan me ook wel op verschillende vlakken aansluiten bij Magic Temple haar tekst.
goede tekst (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 17:03:

:respect:
Waarschuw beheerder
Wazi's zijn minder begaafd

Waarschuw beheerder
donateur
Laat maar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stiffa:bier: op zaterdag 14 januari 2006 om 18:48:
Wazi's zijn minder begaafd

True, samen met alle andere extremisten.
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 01:34:
Ja ik heb die indruk toch ook wel met de hardcorescene.
Ik denk dat het toch ook wel waarheid is.
Ik denk dat de oorzaak vooral komt doordat hardcore muziek is met, in veel ogen, een "stoere klank". Het is onvriendelijk, provocerend, schijt aan alles, hard etc. Dit trekt veelal mensen aan die zich daarmee een bepaald imago willen toe-eigenen. Mensen die graag een stoer imago hebben zijn vaak mensen die toch wat minder begaafd zijn over het algemeen. Waar dit aan ligt?? Ik denk dat komt doordat "minder intelligenten" wat instinctiever leven ofzo en wat minder met verstand. Stoer willen zijn is een vorm van kuddegedrag, wat weer z'n oorsprong vind in het dierlijke deel van de mens.
Daarnaast is veel hardcore ook heel erg makkelijk gangbaar tegenwoordig en is het weer flink in de mode. Hiermee trek je ook weer kuddedieren en weinig echte muziekliefhebbers. Ik heb daarbij ook een beetje het idee dat echte muziekliefhebbers over het algemeen wat intelligenter zijn dan het 'klootjesvolk' wat op feesten komt omdat ze met hun vrienden mee gaan zeg maar...
Dit alles geld natuurlijk niet voor iedereen...
Maar over het algemeen denk ik dat het toch wel een beetje zo is.

Niks meer aan toe te voegen! (y)

Zoals altijd verpesten de meelopertjes het weer voor de liefhebbers.
Waarschuw beheerder
ik hou van goeiuh muziek!! en dat heb geen reet te maken met welke opleiding ik gehad heb! je heb stijl en klassuh of je heb het niet!! ik dus duidelijk wel!! h4l!!!!!!
Waarschuw beheerder
duhhhhh ik geef er un rotterdams acentjuh aan! dat duid op het onderwerp van gesprek! snap jij nie he dom ding! en sja je heb het of je heb het nie!!!!8-) zeg genoeg mevrouw analie

Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah...typen met een accent komt ipv leuk eerder over alsof je de nederlandse taal niet helemaal beheerst eigenlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
joh laat ik het nou wel leuk vinden!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ok, nou vooral blijven doen dan

Waarschuw beheerder
hangt er een beetje vanaf wat voor Hardcore, ik denk dat er op een Oldstyle feest of op een Industrial feest het iq van de mensen hoger ligt dan op een feest MOH, daar komen echt de grootste mongolen op af :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op zondag 15 januari 2006 om 16:40:
duhhhhh ik geef er un rotterdams acentjuh aan! dat duid op het onderwerp van gesprek! snap jij nie he dom ding! en sja je heb het of je heb het nie!!!! zeg genoeg mevrouw analie

*edit* Ik geef er een Rotterdams accentje aan. Dat duidt op het onderwerp van het gesprek. Dat snap jij niet hè? Dom ding! Ja, je hebt het of je hebt niet. Zegt genoeg mevrouw Analie.

Wie snapt hem hier nou niet helemaal? Jij of ik?

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 16:49:
Tsjah...typen met een accent komt ipv leuk eerder over alsof je de nederlandse taal niet helemaal beheerst eigenlijk

Idd :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zondag 15 januari 2006 om 16:40:
snap jij nie he dom ding! en sja je heb het of je heb het nie!!!!8-) zeg genoeg mevrouw analie

Klasse noemt ze dat... :S
Waarschuw beheerder
tja je heb hersens nodig om wat te snappuh dus zal u het wel nie begrijpuh mevrouw analie!8-) jah timmer als men dr om vraag geef ik met genoegen un reactie! en ik heb stijl en klassuh jah zeker in mijn smaak in muziek!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op maandag 16 januari 2006 om 18:11:
tja je heb hersens nodig om wat te snappuh

Blijkbaar mis je die..

dus zal u het wel nie begrijpuh mevrouw analie

U nog wel? Het is mevrouw DaniBanani voor jou.. Analie?! HOe kom je er op? Goed, het zal wel..

ik heb stijl en klassuh

Volgens mij mis je alles wat ook maar iets met stijl en klasse te maken heeft..

Je bent 30 en je typt zo? (klassuh?? :frusty: )Sorry hoor, maar ik denk dat andere Flockers heel goed snappen wat ik bedoel, jij snapt het blijkbaar helemaal niet..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 16:35:
Klasse noemt ze dat...

Idd :S
Waarschuw beheerder
je heb hersens nodig om wat te snappuh dus zal u het wel nie begrijpen mevrouw analie(de gehele zin)dus erg orgineel ben je nie!!! en volgens mij ben jij gewoon zow kneus die alles beter denkt te weten en die net zow hard stinkt op de wc als ieder ander!! en jah ben 30 jah en ik type zoals ik wil!!ennuh heb meer klassuh in me kleine teen dan jij in je geheluh lichaam mevrouw analie!!8-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op maandag 16 januari 2006 om 19:38:
je heb hersens nodig om wat te snappuh dus zal u het wel nie begrijpen mevrouw analie(de gehele zin)dus erg orgineel ben je nie!!! en volgens mij ben jij gewoon zow kneus die alles beter denkt te weten en die net zow hard stinkt op de wc als ieder ander!! en jah ben 30 jah en ik type zoals ik wil!!ennuh heb meer klassuh in me kleine teen dan jij in je geheluh lichaam mevrouw analie!!

Je snapt het werkelijk niet he? Goed mensen, we hebben het bewijs ^ ;)

Waarschuw beheerder
Een 30-jarige Breezah, nou heb ik werkelijk alles meegemaakt...
Waarschuw beheerder
ik begrijp dat jij mij heel interessant vind mevrouw analie!8-)en tjah bewijs waarvan???dat jij hier de dommuh doos ben!! moek je gelijk in geven!!!gefeliciteerd! mevrouw analie dommuh doos van de week! en timmer was dr mis met iemand die 30 is???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op maandag 16 januari 2006 om 19:38:
je heb hersens nodig om wat te snappuh dus zal u het wel nie begrijpen mevrouw analie(de gehele zin)dus erg orgineel ben je nie!!! en volgens mij ben jij gewoon zow kneus die alles beter denkt te weten en die net zow hard stinkt op de wc als ieder ander!! en jah ben 30 jah en ik type zoals ik wil!!ennuh heb meer klassuh in me kleine teen dan jij in je geheluh lichaam mevrouw analie!!

Stop nou maar, tis een verloren zaak wat je nu aan het bevechten bent.

Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat je daar wel een bepaalde link kan leggen, maar zoals met een hele hoop dingen zal het in dit geval ook niet voor iedereen het zelfde zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op maandag 16 januari 2006 om 21:55:
en timmer was dr mis met iemand die 30 is???

Er is niks mis met iemand van 30, maar ik vind de combinatie 30 en Breezah niet zo denderend...

Waarschuw beheerder
Ik ben ook minder begaafd:(

Studeer alleen voor de grap bedrijfskunde!
In het weekend ga ik heihard los, als het niet met m'n vinyl is, op een feestje "oh zo hersenloos" hardcorefeest dan wel met m'n hakken op de vloer!

Ben hardcoreliefhebber, dus minder begaafd :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 17 januari 2006 om 09:52:
Ben hardcoreliefhebber, dus minder begaafd

dat staat nergens he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 22:04:
Denk dat je daar wel een bepaalde link kan leggen, maar zoals met een hele hoop dingen zal het in dit geval ook niet voor iedereen het zelfde zijn.

Gaat ook om het gemiddelde (zie topictitel) ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 17 januari 2006 om 09:57:
dat staat nergens he

Idd, ik benadruk gewoon dat het een uitermate lage gedachtegang is als je zo over mensen denkt!
Er valt wat voor te zeggen. Er zijn inderdaad aardig wat minder begaafde mensen in de hardcore scene. Maar zeker ook genoeg in de andere dance scene. En daarnaast lopen er genoeg pientere mensen in de hardcore scene rond!

Ik vind dat je muzikale voorkeur losstaat van je hersencapaciteiten (Dan maar kort door de bocht)

En bij uitstek wil het al helemaal niet zeggen dat er bij de minimal of die wazige muziek gemiddeld meer hoogbegaafden lopen bijvoorbeeld (Zou net zo'n nutteloze vraag/stelling zijn:S)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 17 januari 2006 om 10:07:
Gaat ook om het gemiddelde (zie topictitel)

Dus nutteloos. Wat heb je daaraan?
wat is de toegevoegde waarde ervan? :S
Negatieve beelden naar voren halen, maargoed naar het schijnt zijn we daar in Nederland het beste in.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mmmmmmmmmm ik was hardcoreliefhebber(vind het nog steeds leuk maar niet meer om heel de dag te horen) maarre de nationale IQ test 2006 zouden we iedereen ff moeten laten doen dan weet je het zeker :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UkkieRotterdam op dinsdag 17 januari 2006 om 10:20:
de nationale IQ test 2006 zouden we iedereen ff moeten laten doen dan weet je het zeker

Ja, dan heb je tenminste een bron om je stellingen op te baseren
maargoed en dan? Stel, het komt uit, wat dan?
Dan kun je zeggen ze zijn minder begaafd!
of nee het verzinsel van dat de gabbers gemiddeld minder begaafd zijn, blijkt toch niet zo te zijn! Er zijn er meer hoogbegaafd dan laagbegaafd...(voorbeeld)

Leuk! Who gives a f*ck! :-D
Dus dit hele topic is gewoon tandloos
Waarschuw beheerder
Topic is gewoon een ..........censuur............

Met die IQ test kan je het tegendeel bewijzen maar ja .... topicopenener meoet eerst zelf maar eens die IQ test gaan doen.
Waarschuw beheerder
onzin er zijn heel veel gabbers die ik ken met een hoog iq en ben zelf ook een gabber en ben echt niet laag begaafd.

Waarschuw beheerder
ik ken anders veel gabbers die te dom om te schijten zijn, aan de andere kant, ik ga tijdens een feest niet vragen of iemand studeert ofzo :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op maandag 16 januari 2006 om 21:55:
ik begrijp dat jij mij heel interessant vind mevrouw analie!en tjah bewijs waarvan???dat jij hier de dommuh doos ben!! moek je gelijk in geven!!!gefeliciteerd! mevrouw analie dommuh doos van de week! en timmer was dr mis met iemand die 30 is???

Jeugd gemist?
Waarschuw beheerder
en wat heb leeftijd te makuh met muziek?? ik hou gewoon van goeiuh muziek!! doe iedereen un lol spring op je banaan doe wat je het bestuh doet en het enigste wat je kan!!8-)de titel van dommuh doos zal je waarschijnlijk heel je leven wel houden en die lelijke kop ook vrees ik best wel triest voor je!heb met je te doen! dag mevrouw analie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 17 januari 2006 om 10:11:
Dus nutteloos. Wat heb je daaraan?
wat is de toegevoegde waarde ervan?

's zien of het vooroordeel klopt, gewoon een stukje gezonde nieuwsgierigheid dus.
De meeste topics op Partyflock zijn niet echt van levensbelang ;)

Waarschuw beheerder
Als er een keer een serieus onderzoek naar gedaan gaat worden dan hoop ik niet dat ze basedrum erin opnemen, want anders is het gedaan met het imago van de gabbergemeenschap...
Waarschuw beheerder
laat staan als ze timmer en mevrouw anallie in het onderzoek opnemen, dan bestaat er geen hardcorescene meer!
niemand wil met jullie geassocieerd worden en terecht!8-)

Waarschuw beheerder
dat klopt helemaal niet..
en drugs betreft er zijn genoeg andere mensen die drugs gebruiken het zijn niet maar alleen de hardcore liefhebbers..
een vriend van me die gaat met punkers om.. en die gebruiken ok.. dus het slaat gewoon nergens op
nja ieder zn eigen mening..

(er er zijn meerdere mensen zoals ik die tegen drugs zijn)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op dinsdag 17 januari 2006 om 19:59:
laat staan als ze timmer en mevrouw anallie in het onderzoek opnemen, dan bestaat er geen hardcorescene meer!
niemand wil met jullie geassocieerd worden en terecht!8-)

Nee, dat is waar gelukkig. [img width=28 height=15]http://images.fok.nl/s/bye.gif[/img]

Waar zou de hardcorescene zijn zonder zielige en domme stokertjes zoals jij? :D
Waarschuw beheerder
heb het idee als ik zo partyflock rondkijk en op de feestjes dat vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

Heb je wel eens mensen gezien die op techno staan te bewegen dan?
Waarschuw beheerder
nou dan timmer je heb er duidelijk totaal geen verstand van!dus heb ik ma 1 ding te zegguh tegen jou!! je moet je muil houwuh!!! en over verstand gesprokuh ga dr ma eens naar opzoek dom ding! want dat heb jij duidelijk niet!
Waarschuw beheerder
kijk eens in je puntschoen timmer of in je vettuh pot gell misschien dat je het daar heb laten valluh!!8-)

Waarschuw beheerder
Haha... Dat kwam intelligent over, Gabbertje?
Waarschuw beheerder
heb het idee als ik zo partyflock rondkijk en op de feestjes dat vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

:\ Slaat ook nergens op :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op dinsdag 17 januari 2006 om 20:30:
nou dan timmer je heb er duidelijk totaal geen verstand van!dus heb ik ma 1 ding te zegguh tegen jou!! je moet je muil houwuh!!! en over verstand gesprokuh ga dr ma eens naar opzoek dom ding! want dat heb jij duidelijk niet!

Ook dat is waar. [img width=28 height=15]http://images.fok.nl/s/bye.gif[/img]

Wanneer ga je weer eens terug naar de basisschool? Kunnen ze je misschien nog een beetje opvoeden en taallessen geven. :)

Uitspraak van basedrum op dinsdag 17 januari 2006 om 20:32:
kijk eens in je puntschoen timmer of in je vettuh pot gell misschien dat je het daar heb laten valluh!!8-)

Sorry, maar ik loop op Air Max Classics, niet op puntschoenen. :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:37:
Haha... Dat kwam intelligent over, Gabbertje?

Helaas wel. :/

Gelukkig heb ik genoeg gabbervrienden in Rotterdam die zich wel normaal kunnen gedragen, maar ja ach, wat verwacht je dan ook van een 30-jarige Breezah... :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha 30!! Dat had ik nog niet gezien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 17 januari 2006 om 10:08:
Ik vind dat je muzikale voorkeur losstaat van je hersencapaciteiten

Precies :)

En dan wil ik vergelijken met andere groepen zoals: klassieke muziekliefhebbers(inkoppertje), technoluisteraars, tranceluisteraars, voetballers, korfballers enz. iedereen dus.

Dit slaat werkelijk helemaal nergens op! 8)
Onderbouw je mening eens met argumenten en feiten!

En mensen die hardcore luisteren en ook andere muziek! Zijn dat mensen met een gemiddeld IQ of zijn zij ook dom? :/
Waarschuw beheerder
timmer jij heb duidelijk geen opvoeding genoten! en trouwens daar horen je ouders ook voor te zorgen geen school!!dat verklaart het dus!8-)en de air in je schoenen trek zeker vacuum met de air in je hoofd!!!als iemand hier nie normaal doet ben jij het wel!
ennuh rosone nog 5jaartjes gozer, moe je dr ook aan geloven!ha ha

Waarschuw beheerder

Waarom?

Zo'n cliche opmerking. Toon eens aan dat er wetenschappelijk gezien een bewijs is tussen een muziekvoorkeur en opleiding en daarnaast ook nog eens tussen opleiding en intelligentie. Want bij de hoogte van een opleiding komt toch ook wilskracht kijken.

Leg eens uit dan waarom ik en mijn hele groep gabbers gemiddeld HBO of hoger doet? Ik vind dit ook een rare opmerking voor iemand die tw-magazine als eigen site noemt in zijn profiel trouwens. Anyway groeten aan Marc...

Maar goed: het valt mij sowieso op dat de flocker en of dat nou een gabber is of niet gemiddeld niet hoog is opgeleid. En nog maals, dat maakt niet uit. Als mensen lol hebben in de bouw, en zich de tering werken dan heb ik daar respect voor. Ik denk, om op je stelling in te gaan, dat hoger opgeleiden vaak de tijd en het geld niet meer hebben om naar feesten te gaan. Lager en hoger opgeleiden werken en leven heel anders. Of je nou een fulltime baan hebt in een fabriek en dat je je sores wilt vergeten in het weekend ... of dat je het weekend nog aan een project moet gaan werken omdat je maandag een vergadering hebt met je groep......

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van UkkieRotterdam op dinsdag 17 januari 2006 om 10:28:
Met die IQ test kan je het tegendeel bewijzen maar ja .... topicopenener meoet eerst zelf maar eens die IQ test gaan doen.

:d Hoe moet ik dat voor me zien???

Na afloop van Thuderdome ipv een jezusbus een busje waarin mensen een IQ-test moeten maken?:d LOL!!

(Dat zou de vooroordelen natuurlijk ook alleen maar keihard bevestigen! :speed: :xtc: 8)

En dan nog iets; onze maatschappij lijkt meer waarde te hechten aan het IQ dan het EQ en dat is eigenlijk niet echt terecht. EQ is veel belangrijker. Want al ben je nog nog zo intelligent op het gebied van IQ; wanneer het EQ niet goed is, is het leven niet bepaald aangenaam. En dat is waar het leven uiteindelijk toch om draait. Het is niet belangrijk uiteindelijk wat je op een test hebt gescoord en welk etiketje je mee krijgt. Dat is misschien allemaal leuk voor de buitenwereld. Maar uiteindelijk heb je daar niks aan. Zorg maar dat je EQ in orde is. Veel belangrijker. En daar heb je zelf ook veel meer baat bij. ;) En aan het EQ kan gewerkt worden. IQ ook wel, maar in mindere mate...
Dus stap uit de illusie van het IQ allemaal. Het doet er eigenlijk helemaal niet zo toe.. :d
We leven nou eenmaal in een maatschappij waarin men dingen doet en denkt die eigenlijk helemaal niet belangrijk zijn in het leven. Alleen beseffen we dat nog niet zo goed. Maar gelukkig worden steeds meer mensen zich daarvan bewust. (Y)
Er kan wel eens een mooie tijd misschien aan gaan komen als men wakker gaat worden hier in de westerse maatschappij denk ik. We zijn best ver...nu mentaal nog...

Waarschuw beheerder
Psycho Forze--) het is niet helemaal waar wat je daar zegt.

EQ is niet per definitie belangrijker dan IQ of vice versa (voor kleine moeite, grote lul --) andersom). Het zijn gewoon indicaties van wat je op dat gebied in huis hebt. En ja wat de maatschappij betreft.. het is zo raar.

Wetenschappers die dergelijke (kleine moeite---) zulke) toetsen afnemen (kleine moeite --) doen) markeren (kleine moeite--) benadrukken) die stelling ook.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op dinsdag 17 januari 2006 om 22:19:
timmer jij heb duidelijk geen opvoeding genoten! en trouwens daar horen je ouders ook voor te zorgen geen school!!dat verklaart het dus!8-)en de air in je schoenen trek zeker vacuum met de air in je hoofd!!!als iemand hier nie normaal doet ben jij het wel!

Jij weet wel hoe je een hoop vrienden moet maken in een korte tijd he? :D

Maar maak je over mijn opvoeding maar geen zorgen, die is perfect. Ik vind het alleen werkelijk ongelofelijk dat er nog zulke kinderachtige figuren in de leeftijdcategorie 30+ zitten, maar goed, daar zijn al je fans het over eens hier. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op dinsdag 17 januari 2006 om 18:04:
en wat heb leeftijd te makuh met muziek?? ik hou gewoon van goeiuh muziek!! doe iedereen un lol spring op je banaan doe wat je het bestuh doet en het enigste wat je kan!!de titel van dommuh doos zal je waarschijnlijk heel je leven wel houden en die lelijke kop ook vrees ik best wel triest voor je!heb met je te doen! dag mevrouw analie!

Tja, ik bén tenminste nog ergens goed in, ben bang dat jij een gebrek hebt aan iets goed kunnen doen..

Ik een domme doos? :X.. En een lelijke kop? Dat is vast de reden dat jij geen foto van jezelf op pf heb ;) Medelijden? Hoeft nie hoor, zorg maar eerst dat je een leven krijgt.. of moet ik U zeggen? Aangezien je al zowat bejaard bent ;)

Uitspraak van basedrum op dinsdag 17 januari 2006 om 19:59:
niemand wil met jullie geassocieerd worden en terecht!

Weet je wel wat dat betekent? Whahaha..
Waarschuw beheerder
donateur
ik luister al echt lang naar hardcore en k ga ook naar feesten..

ik vind mezelf ckr niet onbegaafd, maar ik kan het ergens wel begrijpen dat mensen gabbers een beetje 'dom' vinden.. niet per defenitie omdat het IQ lager is als bij andere groepen, maar omdat de 'schijt aan alles alles' mentaliteit misschien wat overheersd.. (ook niet bij iedereen natuurlijk.. ;) )

vind het trouwens een krom idee, te denken dat de ene groep minder begaafd is als de ander.. :\
hebben ze jou nooit geleerd dat je niet iedereen over 1 kam moet scheren..??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 12:27:
Weet je wel wat dat betekent? Whahaha..

Lol. Ik denk niet dat ze dat weet nee. ;)

Maar ze zal wel weer met een antwoordje terug komen omdat ze niet door heeft dat iedereen d'r uitlacht. :d
Dat is het leuke van domme mensen op een forum hé, die blijven maar terugkomen met domme antwoorden op een manier alsof jij degene in de loser-rol bent, terwijl ze dat nou net zelf zijn, hihi. 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 13:16:
Maar ze zal wel weer met een antwoordje terug komen omdat ze niet door heeft dat iedereen d'r uitlacht.
Dat is het leuke van domme mensen op een forum hé, die blijven maar terugkomen met domme antwoorden op een manier alsof jij degene in de loser-rol bent, terwijl ze dat nou net zelf zijn, hihi.

Ja stom he? ik vraag me steeds af hoe ze dat dan weer voor elkaar krijgen.. best knap eigenlijk.. Die hersenen van die mensen werken op een zeer vreemde manier :)
donateur
Uitspraak van basedrum op dinsdag 17 januari 2006 om 22:19:
timmer jij heb duidelijk geen opvoeding genoten! en trouwens daar horen je ouders ook voor te zorgen geen school!!dat verklaart het dus!en de air in je schoenen trek zeker vacuum met de air in je hoofd!!!als iemand hier nie normaal doet ben jij het wel!

Wederom blijk van hoge intelligentie. Het niet meer met argumenten kunnen winnen, om vervolgens het maar op de man te proberen spelen! Kijk.. dat is overtuigingskracht, dat is intelligentie! (y)

*kuch*kuch*

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op woensdag 18 januari 2006 om 15:44:
Wederom blijk van hoge intelligentie. Het niet meer met argumenten kunnen winnen, om vervolgens het maar op de man te proberen spelen! Kijk.. dat is overtuigingskracht, dat is intelligentie!

*kuch*kuch*

Pas nou op, straks denkt ze nog dat je het meent!! ;)

Waarschuw beheerder
Lekker laten gaan, laat haar maar gaar koken in haar eigen sop. :flower:

Waarschuw beheerder
sop sop
Waarschuw beheerder
tja mevrouw analie zou dr nie trots op wezen!ga dan gelijk voor un raam zitten vang je dr nog geld mee!8-)bah zouk nou nooit doen!ennuh ja jij de dommuh doos en als ik zow kop zou hebbuh zouk zelfmoord pleguh!en ik zet er geen foto op omdat ik te mooi ben dat trekt vieze geiluh mannetjes aan zoals timmer en psycho!en daar zit ik nie op te wachtuh! en zeg jij ma u hoor dat geef teminste aan dat je nog wat waarden en normen meegekregen heb!
Waarschuw beheerder
timmer dus als je naar hardcore luister ben je nou weer kinderachtig???sterke argumenten hoor!! NOT!! kom op probeer nog eens bijdehand te zijn misschien mag je dan bij dani op de bananie soppuh! doe je best!8-)
Waarschuw beheerder
dome ase moet je alles lezen!!! ik ben niet begonnen met deze onzin!! maar staat mn fans graag te woord!8-)
Waarschuw beheerder
maar psycho forze als hier iemand lach ben ik het wel!!
dat doek altyd om figuren als jullie!! denken dat ze alles zijn tot dat de realiteit komt kijken en dan stort het perfectuh kleine wereldjuh van je in elkaar!en als dat gebeurd lach ik nog harder!!is dr tog nog un reden van je bestaan je laat mensen zoals mij lachuh!!ik dank u daarvoor kind

Waarschuw beheerder
Hey jij daar met je vier posts...

ga eens weg..

Waarschuw beheerder
Mensen, volgens mij worden we allemaal geflest waar we bijstaan. :D

Het bestaat toch niet dat er ZULKE lompe figuren zoals basedrum bestaan? Het kan bijna niet anders dan dat dit een geintje is. :D

Maar ik ben wel even benieuwd:

Uitspraak van basedrum op woensdag 18 januari 2006 om 19:29:
timmer dus als je naar hardcore luister ben je nou weer kinderachtig???sterke argumenten hoor!! NOT!!

Waar zie je mij dat zeggen? :)

Ik luister zelf al jaren naar hardcore, ga praktisch alleen maar naar hardcorefeesten en van de 1200 vinyls die ik heb zijn er rond de 500 stuks hardcore. Denk je nu werkelijk dat ik ga zeggen dat hardcore voor kinderachtige mensen is?

Ik zeg alleen dat jij een kinderachtige dombo bent, maar dan heb ik het niet gelijk over complete hardcoregemeenschap, hoe graag je dat ook zou willen. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Statistisch gezien wel een groot deel. Das soms wel teleurstellend als als je zin hebt in een babbel op een party.
Maar IQ level zegt niks over iemands capabilities.
We hebben elkaar allemaal nodig om de maatschappij draaiende te houden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skippiebal op woensdag 18 januari 2006 om 20:07:
We hebben elkaar allemaal nodig om de maatschappij draaiende te houden.

Mwa, er zijn genoeg mensen die we wel kunnen missen hoor, waaronder figuren als basedrum. Waarschijnlijk gaat de maatschappij dan nog alleen maar beter draaien. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op woensdag 18 januari 2006 om 19:42:
maar psycho forze als hier iemand lach ben ik het wel!!
dat doek altyd om figuren als jullie!! denken dat ze alles zijn tot dat de realiteit komt kijken en dan stort het perfectuh kleine wereldjuh van je in elkaar!en als dat gebeurd lach ik nog harder!!is dr tog nog un reden van je bestaan je laat mensen zoals mij lachuh!!ik dank u daarvoor kind

Alsjeblieft, hang jezelf eens lekker op joh. (Y)
Je zorgt alleen maar voor extra overbevolking. Je hebt totaal geen toegevoegde waarde. Achterlijk mens.
Wat een spelling zeg. 8)
Ben je wel eens ergens aangenomen? :x

*Edit*

Het lijkt mij eigenlijk ook sterk dat het geen fake-acount is. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeg dat dan gelijk timmer! ik vin jou un sukkel! jij bent echt zow meelopertjuh!! geen fatsoenlijke gabber houd van jungle en trance!!!
Waarschuw beheerder
na u psycho forze !!8-)pak maar vast un stuk touw!
ennuh zou nog niet eens op je spugen als je in de fik stond! jij verbruikt alleen maar zuurstof die voor gezonde nederlanders bestemd is ! onder andere voor mij dus schiet met dat touw nerd!

Waarschuw beheerder
donateur
En wat ben ik dan basedrum??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op donderdag 19 januari 2006 om 01:16:
na u psycho forze !!8-)pak maar vast un stuk touw!

Na-aper. JIJ moest jezelf ophangen. Nu niet wéér de rollen omdraaien hé.

ennuh zou nog niet eens op je spugen als je in de fik stond!

Nee een grote deken of een jas zou ook waarschijnlijk meer effect hebben dan één of ander achterlijk wijf wat me onder gaat zitten spugen als ik in de fik sta. :/

jij verbruikt alleen maar zuurstof die voor gezonde nederlanders bestemd is ! onder andere voor mij dus schiet met dat touw nerd!

Je aapt me weer na alleen je stopt het in een ander jasje. :/

Wees eens orgineel zeg.

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha dit soort discussies kun je echt alleen op PF voeren. geweldig. :respect: :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 01:24:
Hahaha dit soort discussies kun je echt alleen op PF voeren. geweldig

[img width=315 height=466 cacheid=00007e1100179450e8c480271a012ebfc0]http://www.forumspile.com/Retard-Arguing.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben orgineel!!!dat ik net wat bijdehandter ben kom vast door mijn goede smaak in muziek!8-) mjah zal best maar ik steek geen hand uit als je in brand staat!zou van wijzuh van sprekuh niet eens op je spugen misschien dat je het nu snap!? en mjah wat jij ben das un hele goeiuh vraag!??????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op donderdag 19 januari 2006 om 01:32:
Ik ben orgineel!!!dat ik net wat bijdehandter ben kom vast door mijn goede smaak in muziek!8-) mjah zal best maar ik steek geen hand uit als je in brand staat!zou bij wijzuh van sprekuh niet eens op je spugen misschien dat je het nu snap!? en mjah wat jij ben das un hele goeiuh vraag!??????

En de rest van je spelfouten ik maar even achter wege anders ben ik morgen nog bezig. :z

Maar je bent net ff wat meer bijdehand dus? Jaja...
Ja natuurlijk snap ik wel dat je het bij wijze van spreken bedoel...dat lijkt me toch logisch... Je bent ECHT dom jij haha.. :d Het is niet alleen een slechte spelling maar je SNAPT het ook allemaal nog eens een keer niet.
Wat is je haarkleur als ik vragen mag?:P

Waarschuw beheerder
ik luister genoeg hardcore,darkcore enz.
luister ook underground hiphop die jij zeker niet begrijpt
met je ontzettend domme forumonderwerp en heel errg slecht onderbouwt
als ik elke dag pillen zou vreten en ergens ging hakken werd ik nog niet zo zwakbegaafd als jij

Waarschuw beheerder
maar verder wel ontzettend grappig hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op donderdag 19 januari 2006 om 01:09:
zeg dat dan gelijk timmer! ik vin jou un sukkel! jij bent echt zow meelopertjuh!! geen fatsoenlijke gabber houd van jungle en trance!!!

Eén keer raden hoe de Ruffneck sound is ontstaan... [img width=29 height=15]http://www.xs4all.nl/~vross175/Pic/Schater.gif[/img]

Maar nog even een reactie op je geweldig intelligente commentaar: ik ben blij dat jij mij een sukkel vind, zou er niet aan moeten denken dat het anders was. :D

Waarschuw beheerder
Geen enkele gabber houdt....

verder: ga eens weg!
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van basedrum op woensdag 18 januari 2006 om 19:34:
dome ase moet je alles lezen!!!

Ik lees ook alles.. vandaar ook die conclusie! (y)En het vervolgens op de man spelen richting mij, viel natuurlijk ook volledig te verwachten! (f)
Waarschuw beheerder
Basedrum is idd een fake account van iemand die zich enorm dom voordoet en ervan geniet :) I like it.
Waarschuw beheerder
Heel simpel. Hardcore was een tegenreactie op de housescene in de grachtengrodel destijds. Een hardere variant die vooral gericht was op de arbeidersklasse. Voor mensen die even los wilden gaan na een week hard werken.

Zodoende heeft hardcore altijd een heel ander publiek aangetrokken.

Daarbij is het tegenwoordig een stroming die heel veel jongeren trekt. Het is toch een soort verzet tegen de maatschappij. Veel jongeren die het niet eens zijn met wat er allemaal in dit land gebeurt zoeken een extremere jongerencultuur op, zodat ze kunnen laten zien "wij zijn anders".

Tja, tel dat bij elkaar op: Veel jongeren (die dus nog op de middelbare school zitten) en veel werkenden (omdat het anders ook allemaal niet te betalen is) en dat verklaart voor een groot deel dit vooroordeel.

Echter, dat wil niet per definitie zeggen dat gabbers een laag IQ hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 19 januari 2006 om 11:04:
Veel jongeren die het niet eens zijn met wat er allemaal in dit land gebeurt zoeken een extremere jongerencultuur op, zodat ze kunnen laten zien "wij zijn anders".

Nu heb je me verder geholpen aan een nieuwe hypothese (Y)

Door zich extreem te gaan kleden, zodat ze "anders" zijn,
zullen ze minder snel sociale contacten maken met andere lagen van de bevolking,
laat staan dat ze serieus genomen worden in het onderwijs,
of door een werkgever.
Waarom: vooroordelen misschien maar ook zeker ervaring met dat type lui. Een inschatting is snel gemaakt.

Hierdoor raken ze in een sociaal isolement van soort zoekt soort. En op den duur bepaalt deze vriendenkring toch een beetje je lifestyle, zeker bij meelopers.
Het wordt er iig niet beter op: er zijn vele jongeren hun toekomstplannen aan de kant zetten hiervoor, that's for sure.
(note: deze theorie gaat op voor bepaalde groepen, niet voor alle gabbers uiteraard!)

Heb zelf in me middelbare schooltijd wel eens in hardcore kleding gelopen en je merkt dat je zonder die appearance veel sneller contacten legt en serieus genomen wordt. Natuurlijk zijn er meerdere factoren dan kleding. Hoe goed je je kan inleven en uit je woorden komt, en welke kennis je hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skippiebal op donderdag 19 januari 2006 om 11:11:
Nu heb je me verder geholpen aan een nieuwe theorie

zullen ze minder snel sociale contacten maken met andere lagen van de bevolking,
of door een werkgever.
Waarom: vooroordelen misschien maar ook zeker ervaring met dat type lui. Een inschatting is snel gemaakt.

Hierdoor raken ze in een sociaal isolement van soort zoekt soort. En op den duur bepaalt deze vriendenkring toch een beetje je lifestyle, zeker bij meelopers.
Het wordt er iig niet beter op: er zijn vele jongeren hun toekomstplannen aan de kant zetten hiervoor, that's for sure.
(note: deze theorie gaat op voor bepaalde groepen, niet voor alle gabbers uiteraard!)

Heb zelf in me middelbare schooltijd wel eens in hardcore kleding gelopen en je merkt dat je zonder die appearance veel sneller contacten legt en serieus genomen wordt. Natuurlijk zijn er meerdere factoren dan kleding. Hoe goed je je kan inleven en uit je woorden komt, en welke kennis je hebt.laatste aanpassing 19 januari 2006 11:19

Bullshit.

Gaat dezelfde stelling dan op voor bijv. Gothics?

Het zijn JONGEREN! Die zoeken nog naar hun identiteit en dat trekt allemaal wel bij hoor. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat hardcore heel groot en commercieel was en van de mensen met wie ik toen ging feesten, die zich helemaal in Aussies staken e.d. en riepen "hardcore will never die" ben ik een van de weinigen die nog altijd aan het feesten is.

Toen ik ene jaar of 15 was verfde ik ook mn haar paasr, liep in slobbertruien en hippiejurken en stond buiten bij de rokers en de alto's. Dat was ook mijn lifestyle toen. Wist ik veel.

En het is toch redelijk goed met me afgelopen hoor.

Ik denk echt dat je danig overdrijft. Daarbij zijn het ALTIJD stellingen van mensne die zelf helemaal niet meer in die scene zitten, dus je kunt er niet eens echt over oordelen. :)
Waarschuw beheerder
Oh en over druggebruik in de hardcorescene...denk dat de ergste tijd wat dat betreft ook al wel voorbij is. Op ene willekeurig avondje Awakenings zie ik heel wat meer mensen naar de klote dan op een avondje Thunderdome. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 19 januari 2006 om 11:22:
Gaat dezelfde stelling dan op voor bijv. Gothics?

Ja als je op je 20e er nog 24/7 zo bijloopt kan ik me er een beetje bij voorstellen.

Het zijn JONGEREN! Die zoeken nog naar hun identiteit

Daar is ook helemaal niks mis mee. Ik bedoel eerder mensen die er nooit meer uitkomen, en dan heb ik het niet over het luisteren naar hardcore hoor ;) je begrijpt wat ik bedoel.

Ik denk echt dat je danig overdrijft.

Vandaar mijn note: dit geld voor bepaalde groepen binnen de scene. Zeker niet voor alle gabbers, please!

Daarbij zijn het ALTIJD stellingen van mensne die zelf helemaal niet meer in die scene zitten, dus je kunt er niet eens echt over oordelen.

Ik ga nog steeds naar hardcore parties voor zover ik weet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 19 januari 2006 om 11:04:
Heel simpel. Hardcore was een tegenreactie op de housescene in de grachtengrodel destijds. Een hardere variant die vooral gericht was op de arbeidersklasse. Voor mensen die even los wilden gaan na een week hard werken.

Zodoende heeft hardcore altijd een heel ander publiek aangetrokken.

Ja idd echt de werkende klasse. Kijk de andere lagen bestaan uit de studenten die hebben hun eigen feestjes en een andere manier van uitgaan. Al kan ik bij mij op de opleiding ook wel mensen die naar feesten toe gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 20:03:
Hey jij daar met je vier posts...

ga eens weg..

Verder ga ik er geen energie meer in steken.. zinloos mens!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skippiebal op donderdag 19 januari 2006 om 11:03:
Basedrum is idd een fake account van iemand die zich enorm dom voordoet en ervan geniet :) I like it.

Idd. Maar dan nog is het wel leuk om er tegenin te gaan. :9

Waarschuw beheerder
hmmm.
gabber = vriend

Waarschuw beheerder
donateur
of door een werkgever.

Hier zit wat in. Maar heb je je eigenlijk wel eens iets verder gedacht en je afgevraagd hoe achterlijk de maatschappij dan eigenlijk wel niet elkaar moet steken??:s Je MOET je gedragen volgens de kudde anders val je buiten de boot.. :s
Mij bekruipt dan gelijk een gevoel van "Hier WIL ik niet eens bij horen!"

Heb zelf in me middelbare schooltijd wel eens in hardcore kleding gelopen en je merkt dat je zonder die appearance veel sneller contacten legt en serieus genomen wordt. Natuurlijk zijn er meerdere factoren dan kleding. Hoe goed je je kan inleven en uit je woorden komt, en welke kennis je hebt.

Hetzelfde verhaal hierover...
Waarom zou je toch mee doen aan die collectieve illusie waarin de grote mensenmassa gelooft?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Basedrum;
Als je de volgende keer in je posts punten, komma's, enters en Nederlands volgens het groene boekje wilt gebruiken zou het een stuk makkelijker lezen zijn.

OT:Allereerst: Een bepaalde opleiding zegt niks over het IQ van een bepaald persoon.
Je kan een IQ hebben van 140, maar als je EQ 80 is schiet je er niet veel mee op.

Dan als tweede: Ik luister naar Hardcore en ik doe een opleiding MBO 3 DTP. Deze opleiding is onder mijn niveau, maar ik vond de opleiding zo leuk dat ik hem toch wou doen.
Net zoals er genoeg mensen op mijn school MBO doen met een Havo diploma.

Dan als derde: Dat zulke mensen een lagere opleiding hebben heeft denk ik ook vaak te maken met het feit geen zin hebben.
Je kan op VWO beginnen op de middelbare school, maar zo dusdanig geen zin hebben in school en je opleiding dat je uiteindelijk op VMBO belandt.

En dan zijn er natuurlijk ook een hele hoop mensen die echt dom zijn, maar daar kunnen zij niks aan doen, althans, er zijn er ook vast een hele hoop bij die zo dom zijn geworden door drugs, want mensen kunnen het ontkennen of niet maar het laat een hele hoop afsterven daar boven in je koppie.

En als conclusie: Je zou het dan ook op 300 andere groepen kunnen gooien als: allochtonen zijn minder begaafd, metalheads zijn minder begaafd, mensen die in een grote stad wonen zijn minder begaafd, breezer meisjes zijn minder begaafd, en zo kan je nog wel een hele tijd doorgaan.
Ik denk persoonlijk niet dat het perse met muziekvoorkeur te maken heeft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 13:33:
Hetzelfde verhaal hierover...
Waarom zou je toch mee doen aan die collectieve illusie waarin de grote mensenmassa gelooft?

In mijn geval is dat duidelijk: carriére.
De weg ernaar toe word zo vermakkelijkt.

En ja, ik heb er zeker wel eens over nagedacht.
Ik ben gelukkig net iets anders dan die massa die jij beschrijft, en beoordeel mensen op hun capaciteiten. Zo zal ik nooit afwijzend staan tegenover skaters, punkers of whatever voordat ik de persoon erachter ken.
Gelukkig zijn er zo meerdere.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mjah psycho forze maar wat logisch is begrijp jij kennelijk nie dus heb het ma eve uitgebreid uitgelegd, anders gaat het jou hersencapaciteiten te boven!8-)ik type zoals ik wil met un rotterdams accentjuh!dat ik al eerder getyped had maar aangezien je dement aan het worden ben zet ik het nog ma un x neer!8-)en dat met jou leeftyd !triest hoor..........ow ja da mag ben kaal net als de rest van de gabbers en gabberinnuh!!8-)
Waarschuw beheerder
dome ase dan moet je begrijpend lezen nog leren zeker!?ik weet het wel zeker!!doe dr wat aan!!!!8-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alet op donderdag 19 januari 2006 om 13:36:
als je EQ 80 is schiet je er niet veel mee op

Hoezo heb je EQ voor een goede opleiding nodig?
Ook serieus genomen worden door kleding lijkt me redelijk overbodig. Misschien dat het voor een carriëre na je school nog iets uitmaakt, maar voor die tijd :/
Waarschuw beheerder
timmer de ruffnecksound heb je te danken aan patrick van kerkhoven! ennuh owkee dan!8-)
Waarschuw beheerder
voel me net un skippybal!!weer un fan dr bij!!8-)
ennuh mevrouw anallie dat zal tyd worden!!!
alet niemand gaat mij vertelluh hoe ik wel of nie moet type en zeker nie op partyflock!8-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op donderdag 19 januari 2006 om 18:14:
ik type zoals ik wil met un rotterdams accentjuh!

Een accent heeft met uitspraak te maken niet met de manier waarop je typt. Daardebij ben ik zelf ook Rotterdams, en dat is geen Rotterdamse taal, dat is popi-jopi taal.

en dat met jou leeftyd !triest hoor

En jij bent gvd 30, wordt tijd dat jij je eens volwassener gaat gedragen.

Uitspraak van lindaaatje op donderdag 19 januari 2006 om 18:18:
Hoezo heb je EQ voor een goede opleiding nodig?

Je kan wel een heel hoog IQ hebben maar als jij niet goed met mensen en bepaalde situaties om kan gaan zal jij het niet ver schoppen met je opleiding, laat staan je carriére.

Uitspraak van basedrum op donderdag 19 januari 2006 om 18:27:
weer un fan dr bij!!

En even voor alle duidelijkheid: Ik ben niet jouw fan :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat mensen met lonsdale-kleding en houthakkers-bloezen over t algemeen iets minder intelligent zijn dan de gemiddelde nederlander..
al zullen er ookwel slimme tussen zitten

denk dat de rest van de hardcore-liefhebbers gemiddeld een gemiddelde intelligentie heeft..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alet op donderdag 19 januari 2006 om 19:08:
Je kan wel een heel hoog IQ hebben maar als jij niet goed met mensen en bepaalde situaties om kan gaan zal jij het niet ver schoppen met je opleiding

Ligt waarschijnlijk ook aan je opleiding. Zie hier soms een stel contactgestoorden om me heen, geloof me maar dat die nog ver kennen komen ;)
EQ is behalve met mensen om kunnen gaan, ook met je eigen emoties om kunnen gaan, maar zelfs dat lijkt me niet zo belangrijk als jij aangeeft.
Waarschuw beheerder
ja, ik vind gabbers minder begaaft. vind ze allemaal dom :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op donderdag 19 januari 2006 om 20:21:
ja, ik vind gabbers minder begaaft. vind ze allemaal dom

dat is een intelligente opmerking.. sow sow .. respect man

ik vind mezelf niet dom, ik vind mijn vrienden waarmee ik naar feesten ga ook niet dom. En ik spreek vaak mensen op feesten die ook niet dom zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 20:27:
ik vind mezelf niet dom, ik vind mijn vrienden waarmee ik naar feesten ga ook niet dom. En ik spreek vaak mensen op feesten die ook niet dom zijn.

En met wie vergelijk je dat? ;)
donateur
Uitspraak van basedrum op donderdag 19 januari 2006 om 18:17:
dome ase dan moet je begrijpend lezen nog leren zeker!?ik weet het wel zeker!!doe dr wat aan!!!!

Mag ik vragen waar jij dat dan geleerd hebt, want een dergelijk hoog niveau wil ik ook nog ooit in mijn leven halen! 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 19 januari 2006 om 20:30:
En met wie vergelijk je dat?

Met mezelf .. ;)
Waarschuw beheerder

Waarom?

nou sorry, hier ben ik t niet mee eens vind dit een btje vreemde stelling. ik ken ook zat mensen die niet naar hardcore luisteren en van iets anders houden en naar ander soort feesten gaan of in de kroeg hangen en nog veeeel stommer zijn dan de mensen die ik op feesten tegen kom hahaha. maar ja ik zou het zo niet weten misschien zijn er een paar studenten die weinig te doen hebben die ff een onderzoekje hierna kunnen verrichten? haha:P

Waarschuw beheerder
wat een gelul allemaal

feit is dat het merendeel van de gabbers gewoon werken, zij hebben een vak geleerd he, timmerman en tegelzetter, maar ja dan zijn ze toch echt NIET minder begaafd.

en van hardcore ben ik niet dom geworden 8)

tis persoonlijke voorkeur van wat je leuk vindt.
triest gezeik altijd.
Waarschuw beheerder
alet je kan ook met un rotterdams accent type maar daar heb je talent voor nodig!!8-)ennuh pardon kind was die opmerking voor jou bestemd nee dus waar bemoei je je mee!! en voor de 10x ja ben 30! en heel volwassen!!!8-)volgens mij word jij my number 1 fan!8-)
Waarschuw beheerder
je begin het al aardig te begrijpen thom ass!!8-)misschien dat er tog nog hoop voor je is!!en sorry ik geef mn geheimen nie prijs!8-)

Waarschuw beheerder
donateur
mjah psycho forze maar wat logisch is begrijp jij kennelijk nie dus heb het ma eve uitgebreid uitgelegd, anders gaat het jou hersencapaciteiten te boven!8-)ik type zoals ik wil met un rotterdams accentjuh!dat ik al eerder getyped had maar aangezien je dement aan het worden ben zet ik het nog ma un x neer!8-)en dat met jou leeftyd !triest hoor..........ow ja da mag ben kaal net als de rest van de gabbers en gabberinnuh!!8-)

Jij bent gewoon een gozer met heel veel lol met z'n fake-acount hehe. 8)
Ennuh je hebt voor de eerste keer een beetje gelijk; ik word idd dement :$
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien hebben ze wel gelijk... ( beetje dan ). Ik ben geen denker maar een doener. Ik kan ook veel beter alles onthouden als ik het in praktijk heb uitgevoerd. Je moet me echt niet de tafel van 1234855748523 gaan vragen 8) want wiskunde is KUT maar als je me vraagt om een laminaatje te gaan leggen... No problem, in een half dagje heb ik je huis vol liggen. Ach, zo heeft iedereen wel wat he ;)

Waarschuw beheerder
Ja precies. We hebben allemaal wel iets wat we kunnen en wat we ook leuk vinden omdat we het kunnen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op vrijdag 20 januari 2006 om 03:13:
No problem, in een half dagje heb ik je huis vol liggen.

Ha! dan pb ik jou als ik op mezelf ga wonen ;)

Waarschuw beheerder
*zucht*

weer twee posts...
Waarschuw beheerder
:o waar komen al die goeie cijfers dan vandaan als k zo dom ben :S
Waarschuw beheerder
psycho forze je heb met un vrouw te maken !geloof het of niet!8-) maar ik maak dr ook geen woorden meer aan vuil! mijn mening staat!! ennuh thom ass ik gebruik geen drugs en laat denken maar aan un paard over die heb un groter hoofd dan jou!8-)
Artiest {SHOWLIST artist 25323, 35007}
Waarschuw beheerder
Met de eerste zin van je toppic sla je de verkeerde weg al in.
Gabbers vergelijken met iedereen en bij jou bestaat de wereld dus alleen uit mensen die naar muziek luisteren en sporters???
Even een simpel voorbeeld:

Men nemen een appel en een peer zetten deze naast elkaar en stellen dan de vraag,
als U de twee objecten met elkaar vergelijkt wat valt U dan op?
Precies,totaal verschillend maar wel allebij fruit!!!

Dan had je in eerste instantie aan het begin van je zin het idee dat;
vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

Wat bedoel je eigenlijk met waarom?
-vraag je jezelf af waarom je dat idee heb!!!
-of waarom je op PF en feestjes komt die volgens jou lager opgeleiden en minder begaafde mensen aantrekt.

O ja hier nog even de geciteerde zin zoals je die in goed Nederlands schrijft:
-"vrijwel alle gabberS een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd ZIJN op vele vlakken".

Jou hele schrijven zou best een level kunnen zijn in 't spelletje Find-it!!!

Wij gabbers denken ook heel anders dan jou,wij denken vrij en na,weten wat we willen.Maar dat is voor vele mensen moeilijk te begrijpen of te accepteren!!!
Maar vergeet 1 ding niet vriend dat jullie mensen zoals ons nodig hebben om naar te wijzen zodat jullie kunnen zeggen "that's the bad guy"
Velen zullen het met mij eens zijn!!!

Bij ons maakt t niet uit wie je ben of wat je doet,je komt allemaal voor 1 ding en dat is Hardcore-music,voor t feest een avond gezelligheid met je gabbers{lees vrienden}.

Heb zelf alleen lagere school gedaan en ben gabber in hart en nieren maar ben daardoor niet dom of minder begaafd.Ben anders ja inderdaad,leef mn eigen leven,kijk anders tegen dingen aan heb een eigen visie en bereik daar mee dat ik niet zo'n slaaf van de maatschappij wordt als er van je wordt verwacht!!!
Ben met mn opleiding,genoten aan de basis school vorig jaar een bedrijf gestart succesvol na nog geen jaar onderweg!!!

Dus je opleiding zegt niks jochie!!!
En je moet ook de rollen niet omdraaien,omdat jij een sub-cultuur niet snapt,en aan de hand van je mededeling bovenaan te zien nog meer niet doorhebt,zou ik maar eens diep gaan nadenken over wat er belangrijk is in t leven.

En als je daar achter ben zal je zien dat je daar niet zo hoog voor opgeleid hoeft te wezen!!!

Hoe hoog ben je zelf eigenlijk opgeleid?

Hoog genoeg om de betekenis van het derde woord aan t eind zonder in een woordenboek te kijken te vertellen,of vond je t wel chick klinken en schreef je het om je verhaal kracht bij te zetten zodat t nog meer niks leek.

grtz van een gabber H.C. for Life

Waarschuw beheerder
wow je gaat er diep op in,

intellectuele gabber 8)

Uitspraak van Needleshock B) op zaterdag 21 januari 2006 om 06:45:
Dus je opleiding zegt niks jochie!!!

alleen hier ben ik het niet mee eens, opleiding zegt genoeg over jouw capaciteiten. En de maatschappij eist dat je een opleiding of vak volgt. Tja hoe hoger je opleiding hoe meer geld je gaat verdienen he 8)
Overigens niets met dom of slim te maken, je doet waar je goed in bent.

Waarschuw beheerder
Ik ken echt zat mensen bij mij op de opleiding die ik nou niet bepaald slim vind. Gewoon omdat ze niks te melden hebben van enige meerwaarde... terwijl de mensen die wel wat hebben vaak een meer inspirerende kijk op het leven hebben... dus tja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Needleshock B) op zaterdag 21 januari 2006 om 06:45:
O ja hier nog even de geciteerde zin zoals je die in goed Nederlands schrijft:
-"vrijwel alle gabberS een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd ZIJN op vele vlakken".

Jou hele schrijven zou best een level kunnen zijn in 't spelletje Find-it!!!

Moet je zelf natuurlijk ook niet je hele tekst vol met spelfouten zetten m'n beste ;), dat trekt je betoog aardig omlaag namelijk ("allebij" bestaat bijvoorbeeld ECHT niet hoor, en "jouW" lijkt me ook beter!)

Ik kan me verder prima in je tekst vinden maar als je de aanval in gaat en TS veroordeelt op z'n slechte beheersing van de Nederlandse taal, doe het dan zelf wel goed. Anders is het wachten tot er een wijssnuitje komt die je hele tekst zo *katjenggg* de grond in stampt door te zeggen "zie je wel, gabbers zijn minder begaafd".

Just a tip ;)

Waarschuw beheerder
Geen idee, weet wel dat het gemiddelde iq van een wietgebruiker hoger is als ie stoned is :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op donderdag 19 januari 2006 om 18:20:
timmer de ruffnecksound heb je te danken aan patrick van kerkhoven! ennuh owkee dan!8-)

En hoe denk je dat meneer Van Kerkhoven aan die sound is gekomen? Precies: jungle. :)

Waarom denk je dat hij ook veel drum & bass produceert? Juist: omdat hij dat altijd al goed vond. En waar is drum & bass het broertje van? Precies: jungle. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Komt dat omdat hardcore de minder begaafde mensen aantrekken? (of te wel, snappen alleen zij deze muziek? :P)

het spijt me zeer ouwe, maar ik ken genoeg gabbers om mee heen die VWO doen .. :flower: zo van de tafel geveegt met je opmerking :flower:

Waarschuw beheerder
Waarom maakt iedereen zich daar zo druk om:vaag:

Mensen die dat gewoon al zeggen zijn dom vindt ik. enne haal de tonen maar eens uit elkaar. als iedere toon je opvalt dan ben je pas slim:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk f naar de groep R&B'rs .. zijn ook niet altijd mensen met hoog niveau!

ik wil niemand onderuit schoppen ofso .. maar dit zie je in ELKE groep .. dus vin dit forum wat dat betreft beetje kansloos .. maar wel zo kansloos dat ik me wel geacht voelde een bericht achter te laten!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 13:58:
En hoe denk je dat meneer Van Kerkhoven aan die sound is gekomen? Precies: jungle.

Waarom denk je dat hij ook veel drum & bass produceert? Juist: omdat hij dat altijd al goed vond. En waar is drum & bass het broertje van? Precies: jungle.

Gast toen ik die opmerking las over ruffneck begon ik al met mijn wenkbrauw te fronzen. Ik had dus ook geen enkele zin om daar op in te gaan. Waarom zou jij dat wel doen? ;)
laatste aanpassing
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Beetje vreemd maar denk niet dat hardcore de issue is op het gebied van je inhoud tussen je oren..
Ik denk ook niet dat gabbers dommer zijn dan tech'ers of clubkutjes (hoe je het maar wilt noemen).

Ik denk dat in elke scene inteligente en minder inteligente mensen zijn. Het kan wel komen door de lifestyle die je leeft. Ook je omgeving kan een grote impact hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Ken hele slimme "gabbers" (hardcoreliefhebbers) en hele domme. Denk dat je bij alle muziekstromen hele slimme en hele domme mensen heb zitten.

Denk wel dat de hardcoreliefhebbers over het algemeen minder hoog opgeleid zijn, maar dat hoeft nog niks te maken te hebben met begaafd zijn en je IQ.
donateur
Uitspraak van basedrum op vrijdag 20 januari 2006 om 23:02:
en laat denken maar aan un paard over die heb un groter hoofd dan jou!

Gezien je zelf wel denkt te kunnen denken, mag ik dan aannemen dat jouw hoofd groter is dan dat van een paard? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op vrijdag 20 januari 2006 om 00:54:
alet je kan ook met un rotterdams accent type maar daar heb je talent voor nodig!!ennuh pardon kind was die opmerking voor jou bestemd nee dus waar bemoei je je mee!! en voor de 10x ja ben 30! en heel volwassen!!!volgens mij word jij my number 1 fan!

Jup Jup heel volwassen ja! :jaja:

:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 14:38:
Gast toen ik die opmerking las over ruffneck begon ik al met mijn wenkbrauw te fronzen. Ik had dus ook geen enkele zin om daar op in te gaan. Waarom zou jij dat wel doen? ;)

Ik ben nooit te beroerd om zelfs de domsten der aarde wat bij te brengen. ;)

Waarschuw beheerder
Er luisteren heel veel jonge mensen naar hardcore, die zitten pas op de middelbare school en hebben geen levenservaring. Misschien is dat het?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga weleens met een paar hoogopgeleide knakkers naar hardcore feesten om het gemiddelde IQ op te krikken.

Lekker hakkuh en filosoferen.
Waarschuw beheerder
thom ass ik ben intelligent geboren en nog bloedmooi ook! neem mijn advies nou maar aan misschien da er voor jou dan ook nog hoop is ooit voor jezelf te kunnuh denkuh! timmer don,t fuck with a ruffneck! ennuh saus da denk ik nou ook altyd als ik na un hardcore feest gaat, dalijk eve un strak potjuh filosoferen!!8-)

Waarschuw beheerder
He basedrum die je mij daar bent, denk jij ook dat het heel leuk is om naar de albert heijn te gaan. Daar een paar kilo beenham aan te schaffen. En dit Albert Heijn-product vervolgens naar onschuldige passanten te gooien?
Waarschuw beheerder

Waarom?

nerd .

werd jij gepest op school vroeger?

nee? zonde ..:no:

:[

Waarschuw beheerder
donateur

was dat nou weer voor bull shit...
allemaal onzin :[
Waarschuw beheerder
zaag wat un rare hobby heb jij joh! weet je wat jij nodig heb un psychiater!!of open un eigen onderwerp misschien dat je lotgenoten tref! gekkuhhuis!!!

Waarschuw beheerder
Ik vind nog steeds dat je het woord begaaf pas mag gebruiken als je de definitie uit kan leggen.
Waarschuw beheerder
hahaha nou mijn niveau is niet hoog maar niet omdat ik dom ben maar omdat je daar niks hoefd te doen dus....daar kun je het niet mee vergelijken
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb bijna mn Vmbo-T diploma.... Zijn ook gabbers die VWO doen dus daar licht het egt niet aan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:28:
Uitspraak van *Jude* op woensdag 23 november 2005 om 18:27:
downsyndroom kindje.

jostiband die ken ik wel

Is dat niet dat ene van: KUT MUZIEK??

dan ken ik ze ook wel :jaja: :P

Waarschuw beheerder
Iedereen is slim op zijn eigen manier de een is heel goed met handen! de andere met zijn hoofd!

De een leert graag de andere niet. en dat komt echt niet door de muziek voorkeur.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 09:54:
De een leert graag de andere niet. en dat komt echt niet door de muziek voorkeur.

EN zo is het maar net.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op woensdag 25 januari 2006 om 19:50:
zaag wat un rare hobby heb jij joh! weet je wat jij nodig heb un psychiater!!of open un eigen onderwerp misschien dat je lotgenoten tref! gekkuhhuis!!!

Stukken beenham en onschuldige passanten.. zie je het verband dan niet? Het is de ironie van het lot. Ik zeg het ook maar even mooi. Anders ik wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hell Yeah! op donderdag 26 januari 2006 om 14:17:
Uitspraak van :bounce:Cocaine:bounce: op donderdag 26 januari 2006 om 09:54:

EN zo is het maar net.

Ik denk ook idd dat je opleiding en evt carriere voor 99% te maken heeft met wilskracht, de rest is het beetje geluk dat je moet hebben soms ;)

Waarschuw beheerder
?!verstand is los van eender je graag doet:jaja:wat

Waarschuw beheerder
:jaja:
en zeker op zondag ;)
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Of komt dat omdat je dommer wordt van hardcore?

Je zal niet dommer worden van het luisteren, maar als ik zie wat een pillenvretende speedsnuivende dwazen er rondlopen op gabberfeesten.....:/ misschien dat je van de grote hoeveelheden drugs dom wordt? wie zal het zeggen.....

Waarschuw beheerder
Ken iemand die in de week in maatpak in de vastgoedsector goed verdiend en dan as ie thuiskomt naar hardcore luistert.