Partyflock

Forumonderwerp · 829751

Waarschuw beheerder
En dan wil ik vergelijken met andere groepen zoals: klassieke muziekliefhebbers(inkoppertje), technoluisteraars, tranceluisteraars, voetballers, korfballers enz. iedereen dus. Ik heb het idee als ik zo partyflock rondkijk en op de feestjes dat vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

Waarom?

Komt dat omdat hardcore de minder begaafde mensen aantrekken? (of te wel, snappen alleen zij deze muziek? :P)
Of komt dat omdat je dommer wordt van hardcore? (door luisteren alleen al, of ook de drugs die met 'hardcore luisteren' een sterke correlatie zal hebben?)

Waarschuw beheerder
Psycho Forze--) het is niet helemaal waar wat je daar zegt.

EQ is niet per definitie belangrijker dan IQ of vice versa (voor kleine moeite, grote lul --) andersom). Het zijn gewoon indicaties van wat je op dat gebied in huis hebt. En ja wat de maatschappij betreft.. het is zo raar.

Wetenschappers die dergelijke (kleine moeite---) zulke) toetsen afnemen (kleine moeite --) doen) markeren (kleine moeite--) benadrukken) die stelling ook.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op dinsdag 17 januari 2006 om 22:19:
timmer jij heb duidelijk geen opvoeding genoten! en trouwens daar horen je ouders ook voor te zorgen geen school!!dat verklaart het dus!8-)en de air in je schoenen trek zeker vacuum met de air in je hoofd!!!als iemand hier nie normaal doet ben jij het wel!
ennuh rosone nog 5jaartjes gozer, moe je dr ook aan geloven!ha ha

Jij weet wel hoe je een hoop vrienden moet maken in een korte tijd he? :D

Maar maak je over mijn opvoeding maar geen zorgen, die is perfect. Ik vind het alleen werkelijk ongelofelijk dat er nog zulke kinderachtige figuren in de leeftijdcategorie 30+ zitten, maar goed, daar zijn al je fans het over eens hier. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op dinsdag 17 januari 2006 om 18:04:
en wat heb leeftijd te makuh met muziek?? ik hou gewoon van goeiuh muziek!! doe iedereen un lol spring op je banaan doe wat je het bestuh doet en het enigste wat je kan!!de titel van dommuh doos zal je waarschijnlijk heel je leven wel houden en die lelijke kop ook vrees ik best wel triest voor je!heb met je te doen! dag mevrouw analie!

Tja, ik bén tenminste nog ergens goed in, ben bang dat jij een gebrek hebt aan iets goed kunnen doen..

Ik een domme doos? :X.. En een lelijke kop? Dat is vast de reden dat jij geen foto van jezelf op pf heb ;) Medelijden? Hoeft nie hoor, zorg maar eerst dat je een leven krijgt.. of moet ik U zeggen? Aangezien je al zowat bejaard bent ;)

Uitspraak van basedrum op dinsdag 17 januari 2006 om 19:59:
laat staan als ze timmer en mevrouw anallie in het onderzoek opnemen, dan bestaat er geen hardcorescene meer!
niemand wil met jullie geassocieerd worden en terecht!

Weet je wel wat dat betekent? Whahaha..
Waarschuw beheerder
donateur
ik luister al echt lang naar hardcore en k ga ook naar feesten..

ik vind mezelf ckr niet onbegaafd, maar ik kan het ergens wel begrijpen dat mensen gabbers een beetje 'dom' vinden.. niet per defenitie omdat het IQ lager is als bij andere groepen, maar omdat de 'schijt aan alles alles' mentaliteit misschien wat overheersd.. (ook niet bij iedereen natuurlijk.. ;) )

vind het trouwens een krom idee, te denken dat de ene groep minder begaafd is als de ander.. :\
hebben ze jou nooit geleerd dat je niet iedereen over 1 kam moet scheren..??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 12:27:
Weet je wel wat dat betekent? Whahaha..

Lol. Ik denk niet dat ze dat weet nee. ;)

Maar ze zal wel weer met een antwoordje terug komen omdat ze niet door heeft dat iedereen d'r uitlacht. :d
Dat is het leuke van domme mensen op een forum hé, die blijven maar terugkomen met domme antwoorden op een manier alsof jij degene in de loser-rol bent, terwijl ze dat nou net zelf zijn, hihi. 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 13:16:
Maar ze zal wel weer met een antwoordje terug komen omdat ze niet door heeft dat iedereen d'r uitlacht.
Dat is het leuke van domme mensen op een forum hé, die blijven maar terugkomen met domme antwoorden op een manier alsof jij degene in de loser-rol bent, terwijl ze dat nou net zelf zijn, hihi.

Ja stom he? ik vraag me steeds af hoe ze dat dan weer voor elkaar krijgen.. best knap eigenlijk.. Die hersenen van die mensen werken op een zeer vreemde manier :)
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op dinsdag 17 januari 2006 om 22:19:
timmer jij heb duidelijk geen opvoeding genoten! en trouwens daar horen je ouders ook voor te zorgen geen school!!dat verklaart het dus!en de air in je schoenen trek zeker vacuum met de air in je hoofd!!!als iemand hier nie normaal doet ben jij het wel!
ennuh rosone nog 5jaartjes gozer, moe je dr ook aan geloven!ha ha

Wederom blijk van hoge intelligentie. Het niet meer met argumenten kunnen winnen, om vervolgens het maar op de man te proberen spelen! Kijk.. dat is overtuigingskracht, dat is intelligentie! (y)

*kuch*kuch*

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op woensdag 18 januari 2006 om 15:44:
Wederom blijk van hoge intelligentie. Het niet meer met argumenten kunnen winnen, om vervolgens het maar op de man te proberen spelen! Kijk.. dat is overtuigingskracht, dat is intelligentie!

*kuch*kuch*

Pas nou op, straks denkt ze nog dat je het meent!! ;)

Waarschuw beheerder
Lekker laten gaan, laat haar maar gaar koken in haar eigen sop. :flower:

Waarschuw beheerder
sop sop
Waarschuw beheerder
tja mevrouw analie zou dr nie trots op wezen!ga dan gelijk voor un raam zitten vang je dr nog geld mee!8-)bah zouk nou nooit doen!ennuh ja jij de dommuh doos en als ik zow kop zou hebbuh zouk zelfmoord pleguh!en ik zet er geen foto op omdat ik te mooi ben dat trekt vieze geiluh mannetjes aan zoals timmer en psycho!en daar zit ik nie op te wachtuh! en zeg jij ma u hoor dat geef teminste aan dat je nog wat waarden en normen meegekregen heb!
Waarschuw beheerder
timmer dus als je naar hardcore luister ben je nou weer kinderachtig???sterke argumenten hoor!! NOT!! kom op probeer nog eens bijdehand te zijn misschien mag je dan bij dani op de bananie soppuh! doe je best!8-)
Waarschuw beheerder
dome ase moet je alles lezen!!! ik ben niet begonnen met deze onzin!! maar staat mn fans graag te woord!8-)
Waarschuw beheerder
maar psycho forze als hier iemand lach ben ik het wel!!
dat doek altyd om figuren als jullie!! denken dat ze alles zijn tot dat de realiteit komt kijken en dan stort het perfectuh kleine wereldjuh van je in elkaar!en als dat gebeurd lach ik nog harder!!is dr tog nog un reden van je bestaan je laat mensen zoals mij lachuh!!ik dank u daarvoor kind

Waarschuw beheerder
Hey jij daar met je vier posts...

ga eens weg..

Waarschuw beheerder
Mensen, volgens mij worden we allemaal geflest waar we bijstaan. :D

Het bestaat toch niet dat er ZULKE lompe figuren zoals basedrum bestaan? Het kan bijna niet anders dan dat dit een geintje is. :D

Maar ik ben wel even benieuwd:

Uitspraak van basedrum op woensdag 18 januari 2006 om 19:29:
timmer dus als je naar hardcore luister ben je nou weer kinderachtig???sterke argumenten hoor!! NOT!!

Waar zie je mij dat zeggen? :)

Ik luister zelf al jaren naar hardcore, ga praktisch alleen maar naar hardcorefeesten en van de 1200 vinyls die ik heb zijn er rond de 500 stuks hardcore. Denk je nu werkelijk dat ik ga zeggen dat hardcore voor kinderachtige mensen is?

Ik zeg alleen dat jij een kinderachtige dombo bent, maar dan heb ik het niet gelijk over complete hardcoregemeenschap, hoe graag je dat ook zou willen. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Statistisch gezien wel een groot deel. Das soms wel teleurstellend als als je zin hebt in een babbel op een party.
Maar IQ level zegt niks over iemands capabilities.
We hebben elkaar allemaal nodig om de maatschappij draaiende te houden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skippiebal op woensdag 18 januari 2006 om 20:07:
We hebben elkaar allemaal nodig om de maatschappij draaiende te houden.

Mwa, er zijn genoeg mensen die we wel kunnen missen hoor, waaronder figuren als basedrum. Waarschijnlijk gaat de maatschappij dan nog alleen maar beter draaien. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op woensdag 18 januari 2006 om 19:42:
maar psycho forze als hier iemand lach ben ik het wel!!
dat doek altyd om figuren als jullie!! denken dat ze alles zijn tot dat de realiteit komt kijken en dan stort het perfectuh kleine wereldjuh van je in elkaar!en als dat gebeurd lach ik nog harder!!is dr tog nog un reden van je bestaan je laat mensen zoals mij lachuh!!ik dank u daarvoor kind

Alsjeblieft, hang jezelf eens lekker op joh. (Y)
Je zorgt alleen maar voor extra overbevolking. Je hebt totaal geen toegevoegde waarde. Achterlijk mens.
Wat een spelling zeg. 8)
Ben je wel eens ergens aangenomen? :x

*Edit*

Het lijkt mij eigenlijk ook sterk dat het geen fake-acount is. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeg dat dan gelijk timmer! ik vin jou un sukkel! jij bent echt zow meelopertjuh!! geen fatsoenlijke gabber houd van jungle en trance!!!
Waarschuw beheerder
na u psycho forze !!8-)pak maar vast un stuk touw!
ennuh zou nog niet eens op je spugen als je in de fik stond! jij verbruikt alleen maar zuurstof die voor gezonde nederlanders bestemd is ! onder andere voor mij dus schiet met dat touw nerd!

Waarschuw beheerder
donateur
En wat ben ik dan basedrum??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op donderdag 19 januari 2006 om 01:16:
na u psycho forze !!8-)pak maar vast un stuk touw!

Na-aper. JIJ moest jezelf ophangen. Nu niet wéér de rollen omdraaien hé.

ennuh zou nog niet eens op je spugen als je in de fik stond!

Nee een grote deken of een jas zou ook waarschijnlijk meer effect hebben dan één of ander achterlijk wijf wat me onder gaat zitten spugen als ik in de fik sta. :/

jij verbruikt alleen maar zuurstof die voor gezonde nederlanders bestemd is ! onder andere voor mij dus schiet met dat touw nerd!

Je aapt me weer na alleen je stopt het in een ander jasje. :/

Wees eens orgineel zeg.

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha dit soort discussies kun je echt alleen op PF voeren. geweldig. :respect: :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 01:24:
Hahaha dit soort discussies kun je echt alleen op PF voeren. geweldig

:yes:

[img width=315 height=466 cacheid=00007e1100179450e8c480271a012ebfc0]http://www.forumspile.com/Retard-Arguing.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben orgineel!!!dat ik net wat bijdehandter ben kom vast door mijn goede smaak in muziek!8-) mjah zal best maar ik steek geen hand uit als je in brand staat!zou van wijzuh van sprekuh niet eens op je spugen misschien dat je het nu snap!? en mjah wat jij ben das un hele goeiuh vraag!??????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basedrum op donderdag 19 januari 2006 om 01:32:
Ik ben orgineel!!!dat ik net wat bijdehandter ben kom vast door mijn goede smaak in muziek!8-) mjah zal best maar ik steek geen hand uit als je in brand staat!zou bij wijzuh van sprekuh niet eens op je spugen misschien dat je het nu snap!? en mjah wat jij ben das un hele goeiuh vraag!??????

En de rest van je spelfouten ik maar even achter wege anders ben ik morgen nog bezig. :z

Maar je bent net ff wat meer bijdehand dus? Jaja...
Ja natuurlijk snap ik wel dat je het bij wijze van spreken bedoel...dat lijkt me toch logisch... Je bent ECHT dom jij haha.. :d Het is niet alleen een slechte spelling maar je SNAPT het ook allemaal nog eens een keer niet.
Wat is je haarkleur als ik vragen mag?:P

Waarschuw beheerder
ik luister genoeg hardcore,darkcore enz.
luister ook underground hiphop die jij zeker niet begrijpt
met je ontzettend domme forumonderwerp en heel errg slecht onderbouwt
als ik elke dag pillen zou vreten en ergens ging hakken werd ik nog niet zo zwakbegaafd als jij

Waarschuw beheerder
maar verder wel ontzettend grappig hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op donderdag 19 januari 2006 om 01:09:
zeg dat dan gelijk timmer! ik vin jou un sukkel! jij bent echt zow meelopertjuh!! geen fatsoenlijke gabber houd van jungle en trance!!!

Eén keer raden hoe de Ruffneck sound is ontstaan... [img width=29 height=15]http://www.xs4all.nl/~vross175/Pic/Schater.gif[/img]

Maar nog even een reactie op je geweldig intelligente commentaar: ik ben blij dat jij mij een sukkel vind, zou er niet aan moeten denken dat het anders was. :D

Waarschuw beheerder
Geen enkele gabber houdt....

verder: ga eens weg!
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van basedrum op woensdag 18 januari 2006 om 19:34:
dome ase moet je alles lezen!!!

Ik lees ook alles.. vandaar ook die conclusie! (y)En het vervolgens op de man spelen richting mij, viel natuurlijk ook volledig te verwachten! (f)
Waarschuw beheerder
Basedrum is idd een fake account van iemand die zich enorm dom voordoet en ervan geniet :) I like it.
Waarschuw beheerder
Heel simpel. Hardcore was een tegenreactie op de housescene in de grachtengrodel destijds. Een hardere variant die vooral gericht was op de arbeidersklasse. Voor mensen die even los wilden gaan na een week hard werken.

Zodoende heeft hardcore altijd een heel ander publiek aangetrokken.

Daarbij is het tegenwoordig een stroming die heel veel jongeren trekt. Het is toch een soort verzet tegen de maatschappij. Veel jongeren die het niet eens zijn met wat er allemaal in dit land gebeurt zoeken een extremere jongerencultuur op, zodat ze kunnen laten zien "wij zijn anders".

Tja, tel dat bij elkaar op: Veel jongeren (die dus nog op de middelbare school zitten) en veel werkenden (omdat het anders ook allemaal niet te betalen is) en dat verklaart voor een groot deel dit vooroordeel.

Echter, dat wil niet per definitie zeggen dat gabbers een laag IQ hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 19 januari 2006 om 11:04:
Veel jongeren die het niet eens zijn met wat er allemaal in dit land gebeurt zoeken een extremere jongerencultuur op, zodat ze kunnen laten zien "wij zijn anders".

Nu heb je me verder geholpen aan een nieuwe hypothese (Y)

Door zich extreem te gaan kleden, zodat ze "anders" zijn,
zullen ze minder snel sociale contacten maken met andere lagen van de bevolking,
laat staan dat ze serieus genomen worden in het onderwijs,
of door een werkgever.
Waarom: vooroordelen misschien maar ook zeker ervaring met dat type lui. Een inschatting is snel gemaakt.

Hierdoor raken ze in een sociaal isolement van soort zoekt soort. En op den duur bepaalt deze vriendenkring toch een beetje je lifestyle, zeker bij meelopers.
Het wordt er iig niet beter op: er zijn vele jongeren hun toekomstplannen aan de kant zetten hiervoor, that's for sure.
(note: deze theorie gaat op voor bepaalde groepen, niet voor alle gabbers uiteraard!)

Heb zelf in me middelbare schooltijd wel eens in hardcore kleding gelopen en je merkt dat je zonder die appearance veel sneller contacten legt en serieus genomen wordt. Natuurlijk zijn er meerdere factoren dan kleding. Hoe goed je je kan inleven en uit je woorden komt, en welke kennis je hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skippiebal op donderdag 19 januari 2006 om 11:11:
Nu heb je me verder geholpen aan een nieuwe theorie

zullen ze minder snel sociale contacten maken met andere lagen van de bevolking,
of door een werkgever.
Waarom: vooroordelen misschien maar ook zeker ervaring met dat type lui. Een inschatting is snel gemaakt.

Hierdoor raken ze in een sociaal isolement van soort zoekt soort. En op den duur bepaalt deze vriendenkring toch een beetje je lifestyle, zeker bij meelopers.
Het wordt er iig niet beter op: er zijn vele jongeren hun toekomstplannen aan de kant zetten hiervoor, that's for sure.
(note: deze theorie gaat op voor bepaalde groepen, niet voor alle gabbers uiteraard!)

Heb zelf in me middelbare schooltijd wel eens in hardcore kleding gelopen en je merkt dat je zonder die appearance veel sneller contacten legt en serieus genomen wordt. Natuurlijk zijn er meerdere factoren dan kleding. Hoe goed je je kan inleven en uit je woorden komt, en welke kennis je hebt.laatste aanpassing 19 januari 2006 11:19

Bullshit.

Gaat dezelfde stelling dan op voor bijv. Gothics?

Het zijn JONGEREN! Die zoeken nog naar hun identiteit en dat trekt allemaal wel bij hoor. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat hardcore heel groot en commercieel was en van de mensen met wie ik toen ging feesten, die zich helemaal in Aussies staken e.d. en riepen "hardcore will never die" ben ik een van de weinigen die nog altijd aan het feesten is.

Toen ik ene jaar of 15 was verfde ik ook mn haar paasr, liep in slobbertruien en hippiejurken en stond buiten bij de rokers en de alto's. Dat was ook mijn lifestyle toen. Wist ik veel.

En het is toch redelijk goed met me afgelopen hoor.

Ik denk echt dat je danig overdrijft. Daarbij zijn het ALTIJD stellingen van mensne die zelf helemaal niet meer in die scene zitten, dus je kunt er niet eens echt over oordelen. :)
Waarschuw beheerder
Oh en over druggebruik in de hardcorescene...denk dat de ergste tijd wat dat betreft ook al wel voorbij is. Op ene willekeurig avondje Awakenings zie ik heel wat meer mensen naar de klote dan op een avondje Thunderdome. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 19 januari 2006 om 11:22:
Gaat dezelfde stelling dan op voor bijv. Gothics?

Ja als je op je 20e er nog 24/7 zo bijloopt kan ik me er een beetje bij voorstellen.

Het zijn JONGEREN! Die zoeken nog naar hun identiteit

Daar is ook helemaal niks mis mee. Ik bedoel eerder mensen die er nooit meer uitkomen, en dan heb ik het niet over het luisteren naar hardcore hoor ;) je begrijpt wat ik bedoel.

Ik denk echt dat je danig overdrijft.

Vandaar mijn note: dit geld voor bepaalde groepen binnen de scene. Zeker niet voor alle gabbers, please!

Daarbij zijn het ALTIJD stellingen van mensne die zelf helemaal niet meer in die scene zitten, dus je kunt er niet eens echt over oordelen.

Ik ga nog steeds naar hardcore parties voor zover ik weet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 19 januari 2006 om 11:04:
Heel simpel. Hardcore was een tegenreactie op de housescene in de grachtengrodel destijds. Een hardere variant die vooral gericht was op de arbeidersklasse. Voor mensen die even los wilden gaan na een week hard werken.

Zodoende heeft hardcore altijd een heel ander publiek aangetrokken.

Ja idd echt de werkende klasse. Kijk de andere lagen bestaan uit de studenten die hebben hun eigen feestjes en een andere manier van uitgaan. Al kan ik bij mij op de opleiding ook wel mensen die naar feesten toe gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 20:03:
Hey jij daar met je vier posts...

ga eens weg..

:yes:

Verder ga ik er geen energie meer in steken.. zinloos mens!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skippiebal op donderdag 19 januari 2006 om 11:03:
Basedrum is idd een fake account van iemand die zich enorm dom voordoet en ervan geniet :) I like it.

Idd. Maar dan nog is het wel leuk om er tegenin te gaan. :9

Waarschuw beheerder
hmmm.
gabber = vriend

Waarschuw beheerder
donateur
of door een werkgever.

Hier zit wat in. Maar heb je je eigenlijk wel eens iets verder gedacht en je afgevraagd hoe achterlijk de maatschappij dan eigenlijk wel niet elkaar moet steken??:s Je MOET je gedragen volgens de kudde anders val je buiten de boot.. :s
Mij bekruipt dan gelijk een gevoel van "Hier WIL ik niet eens bij horen!"

Heb zelf in me middelbare schooltijd wel eens in hardcore kleding gelopen en je merkt dat je zonder die appearance veel sneller contacten legt en serieus genomen wordt. Natuurlijk zijn er meerdere factoren dan kleding. Hoe goed je je kan inleven en uit je woorden komt, en welke kennis je hebt.

Hetzelfde verhaal hierover...
Waarom zou je toch mee doen aan die collectieve illusie waarin de grote mensenmassa gelooft?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Basedrum;
Als je de volgende keer in je posts punten, komma's, enters en Nederlands volgens het groene boekje wilt gebruiken zou het een stuk makkelijker lezen zijn.

OT:Allereerst: Een bepaalde opleiding zegt niks over het IQ van een bepaald persoon.
Je kan een IQ hebben van 140, maar als je EQ 80 is schiet je er niet veel mee op.

Dan als tweede: Ik luister naar Hardcore en ik doe een opleiding MBO 3 DTP. Deze opleiding is onder mijn niveau, maar ik vond de opleiding zo leuk dat ik hem toch wou doen.
Net zoals er genoeg mensen op mijn school MBO doen met een Havo diploma.

Dan als derde: Dat zulke mensen een lagere opleiding hebben heeft denk ik ook vaak te maken met het feit geen zin hebben.
Je kan op VWO beginnen op de middelbare school, maar zo dusdanig geen zin hebben in school en je opleiding dat je uiteindelijk op VMBO belandt.

En dan zijn er natuurlijk ook een hele hoop mensen die echt dom zijn, maar daar kunnen zij niks aan doen, althans, er zijn er ook vast een hele hoop bij die zo dom zijn geworden door drugs, want mensen kunnen het ontkennen of niet maar het laat een hele hoop afsterven daar boven in je koppie.

En als conclusie: Je zou het dan ook op 300 andere groepen kunnen gooien als: allochtonen zijn minder begaafd, metalheads zijn minder begaafd, mensen die in een grote stad wonen zijn minder begaafd, breezer meisjes zijn minder begaafd, en zo kan je nog wel een hele tijd doorgaan.
Ik denk persoonlijk niet dat het perse met muziekvoorkeur te maken heeft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 13:33:
Hetzelfde verhaal hierover...
Waarom zou je toch mee doen aan die collectieve illusie waarin de grote mensenmassa gelooft?

In mijn geval is dat duidelijk: carriére.
De weg ernaar toe word zo vermakkelijkt.

En ja, ik heb er zeker wel eens over nagedacht.
Ik ben gelukkig net iets anders dan die massa die jij beschrijft, en beoordeel mensen op hun capaciteiten. Zo zal ik nooit afwijzend staan tegenover skaters, punkers of whatever voordat ik de persoon erachter ken.
Gelukkig zijn er zo meerdere.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mjah psycho forze maar wat logisch is begrijp jij kennelijk nie dus heb het ma eve uitgebreid uitgelegd, anders gaat het jou hersencapaciteiten te boven!8-)ik type zoals ik wil met un rotterdams accentjuh!dat ik al eerder getyped had maar aangezien je dement aan het worden ben zet ik het nog ma un x neer!8-)en dat met jou leeftyd !triest hoor..........ow ja da mag ben kaal net als de rest van de gabbers en gabberinnuh!!8-)
Waarschuw beheerder
dome ase dan moet je begrijpend lezen nog leren zeker!?ik weet het wel zeker!!doe dr wat aan!!!!8-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alet op donderdag 19 januari 2006 om 13:36:
als je EQ 80 is schiet je er niet veel mee op

Hoezo heb je EQ voor een goede opleiding nodig?
Ook serieus genomen worden door kleding lijkt me redelijk overbodig. Misschien dat het voor een carriëre na je school nog iets uitmaakt, maar voor die tijd :/
Waarschuw beheerder
timmer de ruffnecksound heb je te danken aan patrick van kerkhoven! ennuh owkee dan!8-)
Waarschuw beheerder
voel me net un skippybal!!weer un fan dr bij!!8-)
ennuh mevrouw anallie dat zal tyd worden!!!
alet niemand gaat mij vertelluh hoe ik wel of nie moet type en zeker nie op partyflock!8-)