Partyflock

Forumonderwerp · 829751

Waarschuw beheerder
En dan wil ik vergelijken met andere groepen zoals: klassieke muziekliefhebbers(inkoppertje), technoluisteraars, tranceluisteraars, voetballers, korfballers enz. iedereen dus. Ik heb het idee als ik zo partyflock rondkijk en op de feestjes dat vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

Waarom?

Komt dat omdat hardcore de minder begaafde mensen aantrekken? (of te wel, snappen alleen zij deze muziek? :P)
Of komt dat omdat je dommer wordt van hardcore? (door luisteren alleen al, of ook de drugs die met 'hardcore luisteren' een sterke correlatie zal hebben?)
Waarschuw beheerder
haha wat een bullshit zeg

ik luister al sinds ik 10 ben naar HC:D haha..komt omdat mijn broer wat ouder dan mij is en hij heeft mij dus 'geinfecteerd':p

en ik vind het nog steeds supervet!
Waarschuw beheerder
idd en gabbers zijn wat anders dan wat iedereen denkt gabbers zijn mensen die van de muziek houden en gabbers zijn geen mensen met een uitermate extreme levenstijl of zo en we haten niet allemaal zwarten of buitenlanders dat is gewoon fucking bullshit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj mello-die op zaterdag 26 november 2005 om 20:53:
idd en gabbers zijn wat anders dan wat iedereen denkt gabbers zijn mensen die van de muziek houden en gabbers zijn geen mensen met een uitermate extreme levenstijl of zo en we haten niet allemaal zwarten of buitenlanders dat is gewoon fucking bullshit

idd, de meeste buitenlanders haten ons, wij krijgen gewoon de stempel van druggebruikende racisten opgedrukt en niemand wil iets anders geloven over ons. Weet je, het kan mij al lang niet meer schelen wat ze over ons beweren, zolang wij weten dat het niet zo is is het goed.
Waarschuw beheerder
dus fuck the hell of met je forum want er klopt niks van beetje nadenken is vergezocht bij sommige mensen heb ik in de gaten dit forum kun je voor iedereen maken hier heb je een leuk onderwerp voor een nieuw belachelijke forum

waarom zijn alle buitenlandse jongeren crimineel??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoeven niet perse minder begaafd te zijn maar als je foto's van zo een feest ziet snap ik het vooroordeel wel enigszinds moet ik bekennen
Waarschuw beheerder
Meeste gabbers zien er niet al te slim uit, maar schijn kan bedriegen, ik studeer ook gewoon en ben toch regelmatig lekker aan het hakken...
Waarschuw beheerder
ik vind dit de grootste bullsjit dat gezegt is

ik doe ook opleiding ik doe avond school 2 keer in de week ben bezig met 1e monteur dat is HBO daarna ga ik verder met technicus dus wat een fucking gelul weer om een groep in een hokje te zetten !
Waarschuw beheerder
Ja natuurlijk heb je er wat jongens bij die wat slimmer zijn dan het gemiddelde. Ik heb ook HAVO en luister ook naar Gabber/Hardcore. Maar over het algemeen vind ik ook dat de gemiddelde "gabber" wat minder begaafd is.

Maar wat boeit mij dat eigenlijk, ik luister gewoon naar Hardore en het intresseert me eigenlijk geen ene drol welke volkstammen daar naar luisteren.

:)

Waarschuw beheerder
de gabber is minder begaafd ja.

Vroeger was de muziek juist een uitlaatklep voor alle fabriekswerkers die dan in t weekend hun uit hun dagelijkse sleur van de lopende band konden komen door lekker te hakken.
Waarschuw beheerder
DIT is mijn defenitieve antwoord. Ik denk dat sommige gabbers raar op de foto staan om op te vallen omdat ze dat leuk vinden. Dat doet niet iedereen.

Ik weet zeker dat gabbers niet onder het gemiddelde IQ zitten. Het lijkt zo omdat de meeste gabbers meelopers zijn en proberen stoer te doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dj mello-die op vrijdag 2 december 2005 om 03:54:
defenitieve antwoord.

definitief ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PaRaN0iD op donderdag 1 december 2005 om 19:44:
ik vind dit de grootste bullsjit dat gezegt is

ik doe ook opleiding ik doe avond school 2 keer in de week ben bezig met 1e monteur dat is HBO daarna ga ik verder met technicus dus wat een fucking gelul weer om een groep in een hokje te zetten !

(Y)
Hoezo het vooroordeel bevestigen:P
Waarschuw beheerder
donateur
Is dit niet een onderwerp wat al 100.000 keer besproken is?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op vrijdag 2 december 2005 om 04:24:
niet een onderwerp wat al 100.000 keer besproken is?

ja echt wel, deze topic is zo dubbel als het maar kan :9
Waarschuw beheerder
och wat maakt het uit doen we het alemaal nog een keer:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:20:
Ik heb het idee als ik zo partyflock rondkijk en op de feestjes dat vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

je moet niet denken maar zeker weten,
dit zou hetzelde zijn als ik zeg dat naar mijn idee alle hoeren blond zijn, slaat dus nergens op

Waarschuw beheerder
Toen de hardcore net zn intrede deed in Nederland hebben ze het gemiddelde opleidingsniveau getest onder de gabbers.

Dat was over het algemeen erg laag met enkele "uitschieters" naar Mavo niveau.

Hoe het met de hedendaagse gabbertjes zit kan ik hiermee niet bevestigen. Er zal idd veel sprake zijn van meeloopgedrag en stoerdoenerij. Toch denk ik dat het een trend is die zich uit de beginjaren 90 voortzet.

Het zou toch wel leuk zijn om eens een test te doen. Misschien een leuk idee voor z'n pollvraag op de hoofdpagina van PF? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 08:50:
Het zou toch wel leuk zijn om eens een test te doen. Misschien een leuk idee voor z'n pollvraag op de hoofdpagina van PF?

dat zou inderdaad een goeie zijn daarvoor
maar ik ga ook lekker naar hardcore feesten leef me helemaal uit en ik zit gewoon nog op school daarnaast werk ik zo ken ik er nog een hoop

naar mijn mening vind ik het een beetje een loze opmerking om te zeggen dat "gabbers minder slim zijn" je praat hier over een ongelovelijke groep mensen in nederland en andere landen. er zijn zelfs mannen en vrouwen van 30-40 en ouder die zich nog uitleven op deze feesten maar een eigen bedrijf hebben

Waarschuw beheerder
Nou ze zullen vast niet minder begaafd zijn. Er ligt geen verband tussen muziekkeuze & IQ... Toch krijg ik het idee soms wel. Zoals blijkbaar meerdere dat idee hebben.

Uitspraak van dj mello-die op vrijdag 2 december 2005 om 03:54:
Ik denk dat sommige gabbers raar op de foto staan om op te vallen omdat ze dat leuk vinden.

Niet alleen op foto's hoor! Zo lopen ze er gemiddeld de helft van de tijd bij.

Waarschuw beheerder
Nee hoor want de juiste definitie voor gabber = VRIEND

Waarschuw beheerder
het mooiste van alles vind ik nog
je heb een hardcore nummer "face down ass up thats the way we like to fuck"
hele wereld op zijn kop door de tekst

dan denk ik.. mensen luister nou bij urban R&B noem het op eens goed naar de teksten.. gaat over sex over hoe zeiemand willen neuken noem het op..

ik denk dat je mensen niet kunt beoordelen op hun muziek keuze want dan mogen ze mij vertellen hoe slim ik ben aangezien ik van vrijwel alle soorten stylen hou

Waarschuw beheerder
Alle soorten stylen???? Nou dan ben je wel héééél slim! ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 11:13:
Alle soorten stylen???? Nou dan ben je wel héééél slim!

haha nou en dat valt wel mee ik denk gemiddels mavo netjes afgerond, 3 jaar gewerkt nu MBO begonnen

Waarschuw beheerder
Gabber is Dood

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 11:38:
Gabber is Dood

gabber ja hardcore niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 11:53:
gabber ja hardcore niet

klopt, Vind ook niet dat ze term gabber mogen gebruiken voor die gastjes van nu

Gabber was in de jaren 90

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 11:57:
klopt, Vind ook niet dat ze term gabber mogen gebruiken voor die gastjes van nu

Gabber was in de jaren 90

de sfeer is ook anders, ik heb dan een hoop meegekregen door mijn grote broer maar ik sta vaak liever bij de oudere garde dan bij die jonge klapperkakkende gasten die denken dat hardcore om drugs en nazi`s draait..

Waarschuw beheerder
neej, dat lijkt me niet :P..minder knap misschien wel :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:13:
de sfeer is ook anders, ik heb dan een hoop meegekregen door mijn grote broer maar ik sta vaak liever bij de oudere garde dan bij die jonge klapperkakkende gasten die denken dat hardcore om drugs en nazi`s draait..

zelfs de early feesten vallen 9 van de 10x vaak tegen

doe mij maar de Classic & Oldschool feesten (early = GEEN oldschool)

bijv. zoals afgelopen weekend het feest 'Parkzicht' dat was pas een goed feest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:18:
zelfs de early feesten vallen 9 van de 10x vaak tegen

doe mij maar de Classic & Oldschool feesten (early = GEEN oldschool)

bijv. zoals afgelopen weekend het feest 'Parkzicht' dat was pas een goed feest

ja heb je helemaal gelijk in vind ik ook veel lekkerder om op uit me dak te gaan
ik ben altijd ana het lachen aan de cola (want ik ben 9 van de 10 keer de bob) en drugs moet ik niets van weten en uiteindelijk stamp ik al die klapperkaken voorbij :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:16:
minder knap misschien wel

haha 8)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 11:38:
Gabber is Dood

:jaja: jammer genoeg wel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:20:
Komt dat omdat hardcore de minder begaafde mensen aantrekken

onzin :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:20:
aan de cola

ik ook ;)
want ik ben 9 van de 10 keer de bob

goh ik ook al, maar ik rij niet graag met andere mee (vroeger een ernstig ongeluk gehad, doordat die persoon met 120 km op een stil staande auto moest rijden)
en drugs moet ik niets van weten

hmmmz, ik geef hier maar geen antwoord op ;) :P
Uitspraak van Beccy^ :bounce: :D op vrijdag 2 december 2005 om 12:22:
jammer genoeg wel

ja en nee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:26:
goh ik ook al, maar ik rij niet graag met andere mee (vroeger een ernstig ongeluk gehad, doordat die persoon met 120 km op een stil staande auto moest rijden)

tjah weet je ik heb geen alcohol nodig en ik hou liever me volle verstand erbij..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:26:
hmmmz, ik geef hier maar geen antwoord op

het is ieder voor zich inderdaad maar ik werk wel eens op feestjes en ik pak daar gemiddeld 3 keer op een avond zo een pillenslikkende stoned-de snuiver van de grond die de weg niet meer weet.. dus laat mij maar lekker clean zijn heb net zoveel lol alleen kan ik me alles 100% herinneren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:28:
tjah weet je ik heb geen alcohol nodig en ik hou liever me volle verstand erbij..

ik drink zowiezo eigenlijk nooit , misschien 1x per jaar of zo
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:28:
het is ieder voor zich inderdaad maar ik werk wel eens op feestjes en ik pak daar gemiddeld 3 keer op een avond zo een pillenslikkende stoned-de snuiver van de grond die de weg niet meer weet.. dus laat mij maar lekker clean zijn heb net zoveel lol alleen kan ik me alles 100% herinneren

Ik maak deel uit van 2 organisatie's dus zie ook genoeg, maar loop al wat jaartjes mee en weet ondertussen wel wat ik ken hebben ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:32:
Ik maak deel uit van 2 organisatie's dus zie ook genoeg, maar loop al wat jaartjes mee en weet ondertussen wel wat ik ken hebben

dat is wel goed dat je je grenzen weet :D ik ga me grenzen op dat gebied niet eens opzoeken ik vind het prima zo :D

Waarschuw beheerder
ga al 14 jaar mee in dit wereldtje, dus weet precies wat ik ken hebben ;)

en zorg altijd dat als ik smorgens de auto in stap dat ik instaat ben om terijden.
Ben ik dat niet dan wachten we gewoon nog een poosje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:36:
ga al 14 jaar

woooooooooooooooooooooooooooooooooooow
ben jij al zo oud ;)
sorry nee ik plaag je even :P
maar idd dan weet jij als een van de beste hoe het eraan toe gaat de risico`s die je loopt en noem het op
maar alsnog geniet ik nog van elk feest waar ik heenga
vanavond weer een klein feestje in koog aan de zaan weer eens flink stampen :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:41:
ben jij al zo oud

nee hoor, was er gewoon erg vroeg bij (was toen blij dat ik er ouder uit zag)
maar idd dan weet jij als een van de beste hoe het eraan toe gaat de risico`s die je loopt en noem het op

risico's zijn er altijd, maarja heel mn leven is al 1 groot risico :P
maar alsnog geniet ik nog van elk feest waar ik heenga

Vind veel feesten tegen vallen en zoek nu echt de goeie feesten op (laatste bijv: die was echt zwaar bagger)
Vind zowiezo die grote feesten niet echt meer leuk
vanavond weer een klein feestje in koog aan de zaan weer eens flink stampen

ik sla over ;)

Waarschuw beheerder
haha ach ja ik ga lekker als ik zin heb naar een feessie :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:12:
haha ach ja ik ga lekker als ik zin heb naar een feessie

misschien met kerst weer (b2s) maar moet de 21 ste eerst weer naar het ziekenhuis, dus wacht daar de uitslag eerst ff vanaf voor ik een kaartje ga kopen (is een kans dat ik weer opgenomen word)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:17:
misschien met kerst weer (b2s) maar moet de 21 ste eerst weer naar het ziekenhuis, dus wacht daar de uitslag eerst ff vanaf voor ik een kaartje ga kopen (is een kans dat ik weer opgenomen word)

dat klinkt allemaal niet echt gezellig..:S
ik heb volgende week een salsa feest verder even rustig aan aangezien ik weer een tattoo ga laten zetten die heeft ook rust nodig :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:20:
dat klinkt allemaal niet echt gezellig..

tja tis niet anders, ben afgelopen maand al een x geopereerd, ze gaan nu kijken of het gewerkt heeft anders mag ik nog een xtje :S
ik heb volgende week een salsa feest verder even rustig aan

Als b2s niet doorgaat dan pas weer in februari (oldschool gangsters en een feest van ons zelf)
aangezien ik weer een tattoo ga laten zetten die heeft ook rust nodig

moet ik ook nog steeds, maar die gaat me meer dan 1000 euro kosten die ik wil, dus mensen stort ff geld op giro 666 :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:24:
Als b2s niet doorgaat dan pas weer in februari (oldschool gangsters en een feest van ons zelf)

laat maar horen als ik de tijd en gelegenheid heb zal ik zeker komen kijken bij je feest:D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:24:
moet ik ook nog steeds, maar die gaat me meer dan 1000 euro kosten die ik wil, dus mensen stort ff geld op giro 666

haha nou die van mezelf zijn allemaal al investeringen dus sorry maar heb er geen geld voor over:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:29:
laat maar horen als ik de tijd en gelegenheid heb zal ik zeker komen kijken bij je feest

er is al een pbtje onderweg naar je ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:29:
haha nou die van mezelf zijn allemaal al investeringen dus sorry maar heb er geen geld voor over

hmmmmz, weer niet gelukt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:34:
feest

er is al een pbtje onderweg naar je

gelezen ! (Y)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:34:
hmmmmz, weer niet gelukt

haha maar leuk geprobeerd:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:37:
haha maar leuk geprobeerd

Wie niet waagt die niet wint, ik zit alweer veel telang op 6 tatoo's :(

hmmmz we zijn aardig off topic ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:38:
Wie niet waagt die niet wint, ik zit alweer veel telang op 6 tatoo's

hmmmz we zijn aardig off topic

ik zit nu op 2 tattoos en 9december komt nr 3 EINDELIJK !

Waarschuw beheerder
En toch ben ik goed in topics verneuken :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:16:
neej, dat lijkt me niet ..minder knap misschien wel

hoho.....effe dimmen wil je :)