Partyflock

Forumonderwerp · 829751

Waarschuw beheerder
En dan wil ik vergelijken met andere groepen zoals: klassieke muziekliefhebbers(inkoppertje), technoluisteraars, tranceluisteraars, voetballers, korfballers enz. iedereen dus. Ik heb het idee als ik zo partyflock rondkijk en op de feestjes dat vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

Waarom?

Komt dat omdat hardcore de minder begaafde mensen aantrekken? (of te wel, snappen alleen zij deze muziek? :P)
Of komt dat omdat je dommer wordt van hardcore? (door luisteren alleen al, of ook de drugs die met 'hardcore luisteren' een sterke correlatie zal hebben?)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 15:13:
whaha, voel je je aangesproken?

:jaja: haha ik denk het :P

Waarschuw beheerder
Ja ik denk het wel!!!!!!!!!!!!!!!!:yes::yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 18:35:
Ik denk dat hardcorefeesten de lelijkste, jongste, domste en meest puberale mensen aantrekken.
Van techno denk ik dat het alleen imbecielen aantrekt.
Ik denk dat over het algemeen de gehele dancescene uit stumperds bestaat, evenals de hiphopscene.
De reden hiervan zal in alle waarschijnlijkheid zijn dat die vooral uit meelopende kutdieren bestaat, van huppelkutjes, pepkoppen, lonsdalers tot kaninegers.
Wellicht is het een idee een speciale cursus in te stellen "Hoe leer ik normale muziek te luisteren en van drugs af te blijven"

Gast, maar waarom ga je dan naar die hele rits gare feesten op je profiel?

Voor de rest durf ik wel te zeggen dat gabbers uit de wat lagere sociale klassen komen over het algemeen.
Was al met de hype in '96 enzo. De meeste gabbertjes zaten toen op het vbo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Consurgo op maandag 5 december 2005 om 22:14:
Uitspraak van aapeb op woensdag 23 november 2005 om 18:35:
Ik denk dat hardcorefeesten de lelijkste, jongste, domste en meest puberale mensen aantrekken.
Van techno denk ik dat het alleen imbecielen aantrekt.
Ik denk dat over het algemeen de gehele dancescene uit stumperds bestaat, evenals de hiphopscene.
De reden hiervan zal in alle waarschijnlijkheid zijn dat die vooral uit meelopende kutdieren bestaat, van huppelkutjes, pepkoppen, lonsdalers tot kaninegers.
Wellicht is het een idee een speciale cursus in te stellen "Hoe leer ik normale muziek te luisteren en van drugs af te blijven"

Volgens mij heb je een groot probleem en een fameus verkloot wereldbeeld.:s en wat is normale muziek en geen drugs. Naar een metalconcert gaan en je lam zuipen, dat is zeker betere muziek, betere mensen en gezonder voor je lichaam :vaag:

Waarschuw beheerder
Minder begaafd dan wie?

Wat is begaafd?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik heb die indruk toch ook wel met de hardcorescene. :jaja:
Ik denk dat het toch ook wel waarheid is.
Ik denk dat de oorzaak vooral komt doordat hardcore muziek is met, in veel ogen, een "stoere klank". Het is onvriendelijk, provocerend, schijt aan alles, hard etc. Dit trekt veelal mensen aan die zich daarmee een bepaald imago willen toe-eigenen. Mensen die graag een stoer imago hebben zijn vaak mensen die toch wat minder begaafd zijn over het algemeen. Waar dit aan ligt?? Ik denk dat komt doordat "minder intelligenten" wat instinctiever leven ofzo en wat minder met verstand. Stoer willen zijn is een vorm van kuddegedrag, wat weer z'n oorsprong vind in het dierlijke deel van de mens.
Daarnaast is veel hardcore ook heel erg makkelijk gangbaar tegenwoordig en is het weer flink in de mode. Hiermee trek je ook weer kuddedieren en weinig echte muziekliefhebbers. Ik heb daarbij ook een beetje het idee dat echte muziekliefhebbers over het algemeen wat intelligenter zijn dan het 'klootjesvolk' wat op feesten komt omdat ze met hun vrienden mee gaan zeg maar... :P
Dit alles geld natuurlijk niet voor iedereen...
Maar over het algemeen denk ik dat het toch wel een beetje zo is.

Waarschuw beheerder
Zijn gabbers gemiddeld minder begaafd?

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik heb er een andere visie over. Zoals velen weten ben ik zeer spiritueel en zelfs op gabbers heb ik een spirituele visie, komt ie dan hè, letten jullie op???

De muziek, zware bassen. Omdat dit zeer lage trillingen zijn corresponderen zij met het eerste chakra, zie afbeelding het rode centrum[img width=260 height=480 cacheid=000821ab00164b7ef71ae14a1a011ed429]http://www.mijnalbum.nl/Foto=IMOE7M7S[/img]

Het eerste chakra staat voor de basisveiligheid en gezondheid in een leven door de trillingen in hardcore wordt juist dit 1e chakra aangesproken EN heel belangrijk, in balans gebracht. Ik ga er dus vanuit dat juist mensen die zich aangetrokken voelen naar hardcore een disbalans hebben in dit 1e chakra en zich daarom het gevoel krijgen, kracht te krijgen van deze muziek, zich beter voelen als zij er naar luisteren.

Dan zijn er nog de kale koppen. Hoofd zie plaatje zevende chakra, de poort naar het kosmische. Maar ook heeft het 7e chakra te maken met autoriteit. Dus ik denk dat vele gabbers diep van binnen op zoek zijn naar "meer" god of een verbintenis met anderen maar ook een moeilijke omgang met de autoriteit zoals deze bestaat. Niet omdat ze nou zo'n moeite willen hebben met autoriteit maar omdat ze bepaalde zaken onrechtvaardig vinden en niet kunnen begrijpen.

Het zijn per slot van rekening als het begint op zo'n 15/16 jarige leeftijd kinderen. Die de wereld zoals die is nog helemaal niet kunnen begrijpen omdat de groeiprocessen nog niet volledig zijn voltooid. Dus minder begaafd absoluut niet ze hebben minder in een bepaalde periode minder begrip gehad van de dingen om hun heen en in de meeste gevallen zullen hun ook minder begrepen zijn door hun omgeving. Het is altijd een cirkel die zichzelf in stand houdt.

En ze vinden elkaar in hun passie 4e chakra oftewel het hart voor hardcore en ze kunnen goed met elkaar praten omdat vele van hun dezelfde problemen hebben dan voelen ze zich wel begrepen!
Waarschuw beheerder
Zoals ik in een ander topic over hetzelfde onderwerp ook al zei, het ligt vooral aan je omgeving en niet aan je iq op zich. Meeste balletjes hier komen gewoon nooit in aanraking met hardcore en op het publiek wordt ook flink neergekeken.
Zijn gewoon met heel andere dingen bezig dan elk weekend helemaal los gaan.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 08:50:
Misschien een leuk idee voor z'n pollvraag op de hoofdpagina van PF?

:jaja: Maar iedereen weet de uitkomst eigenlijk al.

Vind Magic Temples spirituele visie ook wel erg treffend.
Uitspraak van De GeKROONde op dinsdag 6 december 2005 om 08:43:
Niet omdat ze nou zo'n moeite willen hebben met autoriteit maar omdat ze bepaalde zaken onrechtvaardig vinden en niet kunnen begrijpen.

(...)ze hebben minder in een bepaalde periode minder begrip gehad van de dingen om hun heen en in de meeste gevallen zullen hun ook minder begrepen zijn door hun omgeving. Het is altijd een cirkel die zichzelf in stand houdt.

En ze vinden elkaar in hun passie 4e chakra oftewel het hart voor hardcore en ze kunnen goed met elkaar praten omdat vele van hun dezelfde problemen hebben dan voelen ze zich wel begrepen!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee denk het niet! Er zijn ook gabbers of hardcore liefhebbers die een goede opleiding hebben gedaan en een goede baan hebben! En er zijn ook domme mensen bij...maar d8 je nou echt dat r&b liefhebbers alle maal slim zijn ofso?

Waarschuw beheerder
donateur
Magic Temple, interresante visie! Ik ben me ook het laatste jaar in het spirituele gebeuren aan het verdiepen en heb hier boeken over gelezen, ben naar een ayahuasca ceremonie geweest en ga binnenkoprt beginnen met een meditatie cursus.
Ook heb ik al wat docu's gezien en boeken gelezen over de Chakra's. Ik heb er verder nog niet echt bij nagedacht dat hardcore het 1e chakra zal aan spreken. Wel hebben trillingen natuurlijk tot gevolg dat het bepaalde energie-centra stimuleerd (bijvoorbeeld bij mantra meditatie, waarbij het keelchakra wordt aangesproken). Maar denk jij niet dat trance of techno of wat dan ook niet net zo goed het 1e chakra beïnvloed?? Ik bedoel, bij hardcore is de bassdrum dan wel een heilig element, maar bij de overige stijlen zijn er net zo goed lage bassdrums als je op een feest bent... Is hardcore hier dan zo anders in dan andere stijlen denk je?

En zal een kaalgeschoren kop echt zo'n invloed hebben op het 7e chakra?? Is er niet iets meer nodig dan alleen je kop kaalgescheren om je 7e chakra open te stellen??:)

Ik vind het een mooie visie hoor verder.. (Y)

Maar zelf denk ik niet dat het er echt veel mee te maken heeft eigenlijk...
Zowiezo door al die geestvernauwende middelen die gebruikt worden, denk ik niet dat dit de chakra's ten goed komt...
Waarschuw beheerder
Het gaat voornamelijk om de symboliek.

Ieder chakra heeft een ander trillingsniveau, het 1e chakra heeft het laagste trillinsniveau. Hardcore spreekt voornamelijk dat chakra aan. Natuurlijk zitten er ook in hardcore andere tonen die ook andere chakra's aanspreken maar het accent ligt voornamelijk op de bassdrum wat die relatie naar het 1e chakra maakt. Door op de grond met je voeten te stampen wordt het 1e chakra ook gestimuleerd en in balans gebracht (je ziet dit ook bij kleine kinderen die boos zijn, het is een instinctieve reactie) en zie de dansstijl die hoort bij hardcore: hakkùh en stampùh. Wat het beeld alleen maar bevestigd.

In andere muziekstijlen wordt het 1e chakra ook aangesproken maar vaak niet zo specifiek als bij hardcore. De trommels en didgeridoo die bij de aboriginals worden gebruikt hebben eenzelfde effect maar ook popmuziek met een flinke bas of rock, zelfs klassiek muziek bijv. o fortuna van Carl Orf waar natuurlijk ook weer een hardcoreversie van gemaakt is.

Bij het kale hoofd is het vooral de symboliek, ik denk dat nog nooit een gabber gedacht heeft van: goh laat ik m'n hoofd eens kaal scheren om een dieper contact met God te bewerkstelligen en natuurlijk is er meer voor nodig om het 7e chakra open te stellen dan simpelweg je hoofd kaal scheren. Toch is het wel zo dat veel gabbers een probleem hebben/hadden met autoriteit misschien niet in de vorm van politie maar bijv. met de ouders. Moeite met macht. Tuurlijk zou ik er een grondig onderzoek voor moeten doen om dit wetenschappelijk vast te stellen maar ik denk niet dat het fenomeen niet zomaar op toeval berust.

Op de lange termijn heeft drugs zeer zeker een geestvernauwende werking maar op het moment zelf (coke uitgezonderd) een zeer verruimde werking. XTC bijvoorbeeld gooit alle chakra's open als het uitgewerkt is klappen ze dicht, daarom zijn mensen na drugs ook altijd zo onbereikbaar, ze kunnen zich letterlijk niet meer openstellen voor anderen.

Via mantra's kun je trouwens ook alle chakra's aanspreken hoor, het is net welke toon je gebruikt. Heel helend en leuk!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op dinsdag 6 december 2005 om 15:50:
zoek een leven

wat zij doet is denk ik beter als de belangrijke dingen die jij doet
Naam: Roy
Beroep: Belangrijke dingen doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:20:
Of komt dat omdat je dommer wordt van hardcore? (door luisteren alleen al, of ook de drugs die met 'hardcore luisteren' een sterke correlatie zal hebben?)

Uhhh jaaaaa denk 't ook ;-) haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 11:04:
maar d8 je nou echt dat r&b liefhebbers alle maal slim zijn ofso?

allemaal? Ken er vrij weinig...
Ik studeer bedrijfskunde aan de hogeschool Rotterdam en in het weekend produceer en draai ik hardcore/darkcore.
Dus dat hele verband wat getrokken wordt is gewoon te kortzichtig!

Ga ook graag naar hardcore/darkcore feestjes (als ik niet hoef te draaien). Heerlijk om lekker even (misschien toch wel op dat moment hersenloos) lekker los te gaan!
maar ik link het meer aan gezond gek doen en losgaan dan aan laag opgeleid zijn of dom zijn/worden.

Enige waar ik absoluut niet aan mee doe is de kleding. Ik wordt geen schaap die volgt...Doe mijn eigen ding en heb schijt aan wat een groepering denkt! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
magic temple heeft wel gelijk over de chakra's
housemuziek is gewoon een soort klankhealing
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zie het al voor me.. een halfkale chick op kantoor..
Hmmm....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 09:31:
Ik zie het al voor me.. een halfkale chick op kantoor..
Hmmm....

Niet elk gabbertje is halfkaal en ook een halfkale chick kan d'r haar netjes los dragen...

Op kantoor zitten zegt verder ook weinig over je intelligentie ;)

Waarschuw beheerder
ja als je in het kopieerhok zit niet nee;)
Waarschuw beheerder
Ik luister naar hardcore, dus ik ben dom :~
Waarschuw beheerder
Ik vind het gewoon een goed excuss om dom te doen ;)
Waarschuw beheerder
als het je stijl maakt het niet uit of je dom bent, je moet je gewoon amuseren

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De GeKROONde op dinsdag 6 december 2005 om 15:45:
Ieder chakra heeft een ander trillingsniveau, het 1e chakra heeft het laagste trillinsniveau. Hardcore spreekt voornamelijk dat chakra aan. Natuurlijk zitten er ook in hardcore andere tonen die ook andere chakra's aanspreken maar het accent ligt voornamelijk op de bassdrum wat die relatie naar het 1e chakra maakt. Door op de grond met je voeten te stampen wordt het 1e chakra ook gestimuleerd en in balans gebracht (je ziet dit ook bij kleine kinderen die boos zijn, het is een instinctieve reactie) en zie de dansstijl die hoort bij hardcore: hakkùh en stampùh. Wat het beeld alleen maar bevestigd.

Het kan opzich best kloppen hoor, gezien het ook een erg goed gevoel geeft. ;)

Bij het kale hoofd is het vooral de symboliek, ik denk dat nog nooit een gabber gedacht heeft van: goh laat ik m'n hoofd eens kaal scheren om een dieper contact met God te bewerkstelligen en natuurlijk is er meer voor nodig om het 7e chakra open te stellen dan simpelweg je hoofd kaal scheren. Toch is het wel zo dat veel gabbers een probleem hebben/hadden met autoriteit misschien niet in de vorm van politie maar bijv. met de ouders. Moeite met macht. Tuurlijk zou ik er een grondig onderzoek voor moeten doen om dit wetenschappelijk vast te stellen maar ik denk niet dat het fenomeen niet zomaar op toeval berust.

Ik denk zelf niet echt dat hier een verband tussen zit. Natuurlijk is het inderdaad zo dat Gabber ontstaan is uit onvrede met de maatschappij. Het is iets rebels tegenover de maatschappij. De kale kop, en de daarbij behorende kledingsstyle was de kledingscode om zo herkenbaar voor elkaar te zijn. Denk niet zozeer dat hier een verband in zit met het 7e chakra alleen. Maargoed...

Op de lange termijn heeft drugs zeer zeker een geestvernauwende werking maar op het moment zelf (coke uitgezonderd) een zeer verruimde werking. XTC bijvoorbeeld gooit alle chakra's open als het uitgewerkt is klappen ze dicht, daarom zijn mensen na drugs ook altijd zo onbereikbaar, ze kunnen zich letterlijk niet meer openstellen voor anderen.

Dit is waar! Speed en coke alleen niet nee...
Toch denk dat je beter psychedelische middelen als paddo's, mescaline en ayahuasca hiervoor kunt gebruiken omdat je hier op langere termijn nog veel meer aan hebt en je hier veel meer van kan leren. Ook is de werking hiervan veel spiritueler. Maar dat terzijde; XTC heeft idd een verruimend effect voor je chakra's op het moment zelf. Alleen ,jammergenoeg, zit daar een prijs aan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat alle hardcore-liefhebbers minder begaafd zijn, maar je hebt wel gelijk dat een groot deel dat wel is.

Maar ik denk meer dat dit te wijten is aan het feit dat zij makkelijker zichzelf over kunnen geven aan de muziek en een nacht (of dag) lang volledig uit hun dak kunnen gaan op deze muziek.

Als ik kijk naar mijn klasgenoten, op het vwo, dan merk ik aan hen toch vaak dat ze er veel serieuser over nadenken. "Weet je wel wat zo'n nacht overslaan met je doet", "Op zulke feesten wordt zoveel drugs gebruikt, dan kan ik het niet gezellig hebben". Ze hebben zoveel vooroordelen, waar ze alleen over nadenken zonder het ook zelf te ervaren. Ze zijn niet zo van de uitdagingen.

En mn klasgenoten hebben er op de 1 of andere manier minder behoefte aan. Net zoals dat 'hoger begaafde' mensen op veel latere leeftijd met stappen en liefde/seks bezig zijn. Dat begint op het vmbo bij wijze van spreke als ze een jaar of 14/15 zijn, terwijl ik nu pas in mijn klas (17/18jaar) zie dat ze gaan stappen en dat ze een beetje anders naar jongens en meiden gaan kijken...

Omdat de hardcoremuziek/aanhangers soms een wat kortzichtiger indruk achterlaten in de maatschappij, worden zij misschien ook eerder voor 'dom' aangezien. Neem bijvoorbeeld het Statement van Thunderdome.. 'Fuck this, fuck that', daar voel ik me dus totaal niet door aangetrokken, maar de organisatie zal dit vast wel met een bedoeling hebben gedaan om HUN doelgroep te bereiken.. (verder was Thunderdome wel een goed feestie hoor:P)

Nu luister ikzelf ook graag naar Hardcore maar ik sta ook open voor vele andere dingen, dit is ook iets kortzichtigs wat veel gabbers hebben... 'Als je Écht van hardcore houdt, dan luister je niet naar wat anders!'

Maarja, het is niet de muziek die de mensen dom maakt, maar het is wel de sfeer die de meer minder begaafde mensen aantrekt dan hoger begaafden!

Ik heb er schijt aan (om ook ff in de thermen te spreken) ik luister graag naar Harcore en het boeit me niet zoveel dat mijn mede liefhebbers minder begaafd zouden zijn... Als ze maar weten wat feesten is! Dan vermaak ik me met hen beter dan met de mensen die (te)veel volgens hun verstand leven!

Waarschuw beheerder
En dan wil ik vergelijken met andere groepen zoals: klassieke muziekliefhebbers(inkoppertje), technoluisteraars, tranceluisteraars, voetballers, korfballers enz. iedereen dus. Ik heb het idee als ik zo partyflock rondkijk en op de feestjes dat vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

Waarom?

Komt dat omdat hardcore de minder begaafde mensen aantrekken? (of te wel, snappen alleen zij deze muziek? )

www.onzin.nl
Waarschuw beheerder
Nee ze zijn echt niet minder begaafd maar hebben
vaak wel heel erg veel meegemaakt!

Waarschuw beheerder
- Hardcore is voor simpelen
- Oldstyle (hiphouse, clubclassics, oldschool en early hardcore) is voor conservatievelingen
- Acidtechno is voor drugsverslaafde intellectuelen
- Ambient is voor hippies
- Breakbeat is voor negers
- Club is voor Breezahs
- Darkcore is voor Satanisten
- Hardhouse is voor ADHD-ers
- House is voor wannabe interessante mensen
- Industrial hardcore is voor geestelijk gestoorden
- Jump is voor debielen
- Jungle is voor rasta's
- Progressive is voor mensen die te lui zijn om te dansen
- Techno is voor intellectuelen
- Trance is voor zwevers

Ik ben net afgestudeerd aan de HTS en ik vind alle bovengenoemde stijlen goed, dus wat maakt dat mij? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iets voor een afstudeeropdr;)

Waarschuw beheerder
vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

Omdat jij zon kutnerd bent die denkt beter dan andere te zijn en daarom is volgens jou ineens iedereen dommer :S

Ik hou van hardcore dus ga naar een hardcore party.
Ik hou van hardstyle dus ga naar hardstyle party's
Ik ben op elk feestje waar ik maar kan zijn om mezelf te vermaken. Ik geef toe dat ik 1 keer naar een R&B party geweest ben :$ maar goed dat was met 2 mooie vrouwen :D dus dat maakte et beter. (ik raad je aan om daar niet heen te gaan als je echt wilt feesten)
En ik ga zelfs naar technoparty's om gezellig met een aantal maten samen te zijn :/ Dus ik snap jou nu eff niet :vaag: je gaat iedereen in hokjes plaatsen en je noemt jezelf "slimmer"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat vrijwel alle gabber een lage opleiding doen en over het algemeen net iets minder begaafd op vele vlakken.

Ik ken juist veel gabbers die nog steeds studeren/gestudeerd hebben, een goeie baan hebben.
Eigen huisje, mooie wagen, alles goed voor elkaar.
Nou dan heb je het toch zo slecht nog niet dacht ik zo ;)

En als je een lage opleiding hebt gehad, in een fabriek werkt en je je niks beters kan wensen?
Dan is t toch ook goed?
Dit is dus echt niet alleen maar zo onder gabbers, maar ook onder mensen die ieder weekend naar een discotheek of kroeg gaan.

Hokjes-denker :yes:

Waarschuw beheerder
Het mooie van >echte< gabbers is nou juist dat het ze geen flikker interesseert wat hun medegabbers nu precies verdienen of doen; ze respecteren iedereen gewoon. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 03:20:
Het mooie van >echte< gabbers is nou juist dat het ze geen flikker interesseert wat hun medegabbers nu precies verdienen of doen; ze respecteren iedereen gewoon

:yes::yes:
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Dat je dat nog in vraag durft stellen, het iq ligt gemidddeld echt wel heel hoog op het gemiddelde top 50 techno trance r&b feestje :/ Wat een kneus ben jij???
Ik ken mensen die meerbegaafd zijn en zowat de hele hardcore/speed-/breakcore cataloog uit hun hoofd kennen nou jij weer.
Waarschuw beheerder

nee hor zat vriende die dat luisterenen en voetballen hebbe we ook haast allemaal gedaan...

Komt dat omdat hardcore de minder begaafde mensen aantrekken? (of te wel, snappen alleen zij deze muziek? )

gabba / hardcore liefhebber is een life style en dan hebbie nie veel tijd meer over maar dat zal je nooit snappen

we spreken elkaar over een paar jaar wel en kijken dan wat er van ons alle terecht is gekomen....

hoe kan je daar nu al zo vaag over lulle ...

doe ni zo naief ponk!!!

Waarschuw beheerder
wa boeit mij dat als ik sta te feesten wat voor opleiding me mede feestgangers hebben hahah

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De GeKROONde op dinsdag 6 december 2005 om 08:43:
Nou ik heb er een andere visie over. Zoals velen weten ben ik zeer spiritueel en zelfs op gabbers heb ik een spirituele visie, komt ie dan hè, letten jullie op???

De muziek, zware bassen. Omdat dit zeer lage trillingen zijn corresponderen zij met het eerste chakra, zie afbeelding het rode centrum

Hier ben ik het dus helemaal mee eens!!
Alleen is dit wel wat diep voor dit topic natuurlijk..

En dit zegt wel alles.. die chakra's waarom de ene harde bassen lekker vind en de ander weer niet.

Muziek is kunst,. zelfs Terror herrie :9 haha Maar echt.. het is gevoel.. het heeft niets met denken te maken maar alleen voelen en uitleven..
Kijk in de oertijd of gewoon india zie daar ook die gasten allemaal dansen op dat oer ritme :)

Dus? minder begaafd? is weer zo'n stom eentoning onderzoek.. volgens mij zegt de smaak voor muziek hebben niets over het begaafdheidsgehalte van een dame of heer :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op woensdag 23 november 2005 om 18:22:
muziek die ingewikkelder is (techno) trekt gewoon mensen die de ontwikkeling hebben om die te begrijpen..

mensen die wat simpeler zijn luisteren dan dus naar simpelere muziek (hardcore/hardstyle)

ben het niet eens met je stelling

vaak willen mensen die naar simpele muziek luisteren gewoon ff niet denken en gewoon alles naast zich neerleggen en gewoon dom doorgaan.

ff niet denken, gewoon doen.

als ik naar muziek luister of naar een feest ga dan ligt t aan mijn stemming waar ik naar wil luisteren

bij techno kan ik me helemaal uitleven
maar ook op een hardcorefeest.

ligt er maar net aan wat ik op dat moment wil
dansen of loslaten.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 00:51:
- Hardcore is voor simpelen
- Oldstyle (hiphouse, clubclassics, oldschool en early hardcore) is voor conservatievelingen
- Acidtechno is voor drugsverslaafde intellectuelen
- Ambient is voor hippies
- Breakbeat is voor negers
- Club is voor Breezahs
- Darkcore is voor Satanisten
- Hardhouse is voor ADHD-ers
- House is voor wannabe interessante mensen
- Industrial hardcore is voor geestelijk gestoorden
- Jump is voor debielen
- Jungle is voor rasta's
- Progressive is voor mensen die te lui zijn om te dansen
- Trance is voor zwevers

dus dan ben ik een:

Simpele, Conservatieve,Drugsverslaafde, intellectuele, hippe, satanistische, geestelijk gestoorde, debiele, luie, zweverige ADHD-er

woehahahahaha Cool
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik loop ook op sommige feestjes rond, maar ik doe HAVO, dat zegt niet veel opsich maar ik voel mezelf niet echt Dom oid
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 17:03:
vaak willen mensen die naar simpele muziek luisteren gewoon ff niet denken en gewoon alles naast zich neerleggen en gewoon dom doorgaan.

ff niet denken, gewoon doen.

Pcies :P gewoon je ff laten gaan :P, dat doet iedereen dus je valt ook niet op :D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
wat een onderwerp :/

Waarschuw beheerder
Dom niet:no:
Minder geintreseerd om hele dagen met je bek tussen de boeken te zitten wel :yes:
Kan me ook wel op verschillende vlakken aansluiten bij Magic Temple haar tekst.
goede tekst (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 17:03:

:respect:
Waarschuw beheerder
Wazi's zijn minder begaafd

Waarschuw beheerder
donateur
Laat maar
laatste aanpassing