| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 19 november 2005 om 21:00 |
wat was de time table?
Het was echt tè druk! Jammer dat daar nooit over nagedacht wordt!
moest wel effe inkomen totdat Zany begon te draaien
Vond vooral The Prophet en Vince erg lekker draaien
Alle 40.000 mensen die daar waren......Bedankt!
wat was de time table?
Prophet ook niet zo heel erg boeiend eerlijk gezegd
is ook niet mij topfavoriet moet ik eerlijk zeggen!!
Vond t vanaf Luna eigenlijk pas top qua muziek!!!
wat een mix technieken van Vince zeg...
dj vince draait hardcore wat moet die op een hardstyle feest. kan aan mij liggen maar op een normaal hardcorefeest draaien ze toch ook geen hardstyle. zouden ze in de hardstyle niet zulke goede djs hebben dat ze die kunnen laten afsluiten en dan nog al die vieze lui met hun ***ker pillen en andere drugs. erg slimme gasten lopen er niet rond als ik het zo lees
Was weer lachuh
Was weer lachuh
Qlimax is net zo een feest als Sensation. Je begint zacht en eindigd hard. Er is niet alleen hardstyle gedraaid maar ook jump. Okee, voor 80 % is het misschien hardstyle maar het is niet echt een hardstyle feest. Ik vind het juist wel lekker om hard af te sluiten. Geeft weer wat nieuwe energie.
Goh, en jij gebruikt zeker nooit drugs? Makkelijk om weer vooroordelen te hebben. Er gaan ook mensen heen die geen drugs gebruiken hoor en er zijn ook zat mensen die wel maat weten te houden waardoor ze nog gewoon aanspreekbaar zijn.
Ben je uberhaupt wel geweest want hij staat niet in je agenda.
Dan moet je niet naar een houseparty gaan.
Jij was dus ook even dom, waren vast mensen die jou hebben uitgelachen toen je verkeerd en te veel hebt gebruikt. Das nl helemaal dom... maar je moet je vooral met anderen bezighouden op zo'n feest of lekker thuisblijven
Daarnaast lul je volgens mij maar, je opmerking over mensen die zonder geen lol zouden kunnen hebben is zo standaard
Ter informatie, ik was nuchter, hoop gezellige mensen ontmoet sommige pleite sommige niet. Ben meer van hardcore maar echt extreem goed vermaakt
dat is ook de rede dat ik nog maar heel weinig ga kortom omdat er gewoon een soort mensen loopt dat ik totaal niet meer trek.
Duidelijk, jij hoort niet thuis op een party.
Pak een gezellig biertje in de kroeg en laat de partys links liggen.
Partys en uitgaansdrugs zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
vince
en volgens mij was ik echt de enige die Luna vanavond juist wel lekker vond gaan.
elke site moet je inloggen tegenwoordig
qlimax ben ik de aller eerste keer geweest maar daar schaam ik me diep voor wat een kutfeest. en jah ik heb eerder zelf ook gebruikt maar ik ben niet meer zo zielig dat ik een pilletjuh ofzo nodig heb om het leuk te hebben. en wat helemaal zielig is dat ze er hier mee te koop gaan lopen. maar jah mensen die gebruiken zijn wel grappig ze verneuken hun eigen leven en de koppen die ze trekken mooi man en je kan je goed flashen dus met uitgaan vermaak ik me wel met dat soort mensen uitlachen. heb zelf een paar keer te veel en verkeerde dingen gehad dan ga je vanzelf wel een keer je verstand gebuiken. en tja als je na de reacties hier kijkt lijkt het wel alsof sommige mensen nooit volwassen zullen worden.
qlimax ben ik de aller eerste keer geweest maar daar schaam ik me diep voor wat een kutfeest. en jah ik heb eerder zelf ook gebruikt maar ik ben niet meer zo zielig dat ik een pilletjuh ofzo nodig heb om het leuk te hebben. en wat helemaal zielig is dat ze er hier mee te koop gaan lopen. maar jah mensen die gebruiken zijn wel grappig ze verneuken hun eigen leven en de koppen die ze trekken mooi man en je kan je goed flashen dus met uitgaan vermaak ik me wel met dat soort mensen uitlachen. heb zelf een paar keer te veel en verkeerde dingen gehad dan ga je vanzelf wel een keer je verstand gebuiken. en tja als je na de reacties hier kijkt lijkt het wel alsof sommige mensen nooit volwassen zullen worden.
dat is ook de rede dat ik nog maar heel weinig ga kortom omdat er gewoon een soort mensen loopt dat ik totaal niet meer trek. iedereen feest voor zich en je moet als je ergens langs wil nog opassen ook dat je geen klappen krijgt. was toen ik begon met feesten nog wel anders dus kortom een beetjuh jammer allemaal. en wat de mensen die drugs gebruiken betreft ze zullen noooit toegeven dat ze fout bezig zijn
maar ik ben niet meer zo zielig dat ik een pilletjuh ofzo nodig heb om het leuk te hebben
mensen die gebruiken zijn wel grappig ze verneuken hun eigen leven
Hebben jullie toevallig al enig idee of de sets van Qlimax online komen??
Mijn kippevelmoment was toen ik even op de tribune stond en al die mensen los zag gaan!! Geweldig!!
Verder was het een gelikt feestje
Uitspraak van APELGABJUHH op zondag 20 november 2005 om 11:14:
Geluid zacht????
En naar mijn mening stond het geluid ook veel zachter.
wat betreft de muziek tsja ik blijf t altijd jammer vinden dat de ene naar de andere hardcore knaller wordt verneukt door een hardstyle versie
denk dat menig hardstyle liefhebber er goed op uit zn plaat kan gaan
prima aankleding deed het echt wel aangezien ik de aankleding van vorig jaar zelf opgebouwd heb kon ik duidelijk zien dat er dit jaar n hoop meer werk in zat ik heb geloof ik wel 24 lasers in het middenstuk en nog 4 multi color in de hoeken geteld , machtig echt machtig mooi om te zien
Geen lasers gezien
Hieronder een foto die met mijn telefoon is gemaakt:
![[img width=300 height=240]http://friendpages.com/pages/partypeople/19linda82/photo168.jpg[/img]](http://friendpages.com/pages/partypeople/19linda82/photo168.jpg)
Hieronder een foto die met mijn telefoon is gemaakt:
image
Klopt het dat hij op een gegeven moment 3 nummers door elkaar gemixt liet horen? (dus elke keer een stukje van de vocal? )
Persoonlijk maakt mij het niet zo uit of de muziek echt hard staat of niet, als we maar lol hebben, toch?
beetje druk alleen maar ja dat hoort erbij!!!
Ik vond het alleen wel jammer dat veel meiden zo sjacho rondliepen... Niet ale meiden hoor! Keb met een aantal leuk kunnen doen maar heel veel voelde zich echt heel wat..
Misschien is dat mij alleen opgevallen omdat ik zelf meisje ben en dat dan anders is ofzo.
Maar verder niks van aangetrokken, alleen ze met een big-smile aangekeken (wat het vaak zelfs erger maakte) en gewoon vet veel lol gehad
Ik heb ze niet gezien (ben ook van het vrouwelijk geslacht). Kan natuurlijk ook aan je eigen houding liggen En je ziet wat je wilt zien he?!
da kan toch haast nie weet hoe een grote zak da is
maar volgend jaar geen qlimax meer elk jaar ongeveer hetzelfde
Sjees joh,we stonden in het midden ( waar die buis met die pop in hong )maar dat was ff shocking toen die flits kwam hahah
Technoboy ragde zoals we gewend zijn van hem. Alleen maar nieuwe producties gehoord eigenlijk. Hij mocht eigenlijk ook wel wat oude klappers er tussendoor doen; maargoed zelfde reden als Zany; tis te begrijpen om zijn label.
wat betreft de muziek tsja ik blijf t altijd jammer vinden dat de ene naar de andere hardcore knaller wordt verneukt door een hardstyle versie maar denk dat menig hardstyle liefhebber er goed op uit zn plaat kan gaan
Uitspraak van Ready2Flow op zondag 20 november 2005 om 11:55:
Duidelijk, jij hoort niet thuis op een party.
Pak een gezellig biertje in de kroeg en laat de partys links liggen.
Partys en uitgaansdrugs zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
lul niet zo dom
maar denk dat ik m volgend jaar toch ga overslaan in vergelijking met In Qontrol vond ik de licht show zekers beter maar qua DJ's was in Qontrol beter meer keuze in muziek stylen is toch relaxter. Maaruh t was weer toppie.
wat is daar nou weer dom aan...er zit wel iets van waarheid in ...
Heb vannacht vol verbazing naar idioten zitten kijken die hevig met hun bek aan het trekken waren en amper nog konden staan. Dan ga je me niet vertellen dat ze dan een pil nemen om het langer vol te houden ?
Hier staat die flits op (intro van the Prophet)
Fimpje:
http://www.filefactory.com/get/f.php?f=9a7115b3ca5b2926acfcb12b
hebben nog meer mensen dat gehad bij kaart controle ?
Ik kom binnen word mn kaart gescanned , was het geen goede kaart volgens hun
Ik schrok me de pleuris want ik had hm van een vriend gekregen. Moest ik meelopen en werd ie nog een keer gechecked Al met al was het toch een geldige kaart , (gelukkig maar)
hebben nog meer mensen dat gehad bij kaart controle ?
Ik kom binnen word mn kaart gescanned , was het geen goede kaart volgens hun
Ik schrok me de pleuris want ik had hm van een vriend gekregen. Moest ik meelopen en werd ie nog een keer gechecked Al met al was het toch een geldige kaart , (gelukkig maar)
Vind je het dan vreemd dat er dan altijd negatieve berichten over feesten in de media komen? Als mensen al zo gaan praten
Ik weet dat er genoeg mensen zijn die een feest lekker volhouden met een biertje en of water.
Heb vannacht vol verbazing naar idioten zitten kijken die hevig met hun bek aan het trekken waren en amper nog konden staan.
mag je maar naar 1 feestje per jaar dan?
1 uur per DJ is te kort, daardoor krijgen ze niet de kans om op te bouwen en wordt het eentonig.
Het was veel te druk, vind niet dat Q-dance dat kan maken.
miste gewoon van die lekkere kippenvel platen waarvan je gewoon bij de eerste tune al spontaan gaat knallen
Oja wat me opviel, omdat we dicht bij de ehbo stonden, was dat er veel oudere mensen van pak en beet 30/40 jaar out gingen...
k vond het echt super
ben 3 weken geleden bij Hard Bass geweest
en als je dan bij Qlimax komt dan weet je weer dat dat zonde van je geld was hahaha
De partys zoals ze nu zijn zijn 15 jaar geleden ontstaan door de behoefte naar een plek waar men lekker tot vroeg in de ochtend kon spacen. Waarom zou het anders tot 7 uur doorgaan?
wat een kut feest!
veel te druk!
lokatie is gewoon helemaal niks om een feest te geven, maarja dat is al langer bekend.
is veel te groot voor een feest.
omdta ht zo groot is, is er geen sfeer!
enne zoveel van die dagjesmensen die er niet thuishoren
muziek ook heel saai!
ergste was nog die drukte als je naar de wc moest of naar de tribune wou
evengoed nog proberen te vermaken daar!
is nog redelijk gelukt ook!
maare nee Qlimax is dus echt GEEN feest meer!
meer een of ander grote bijeenkomstlaatste aanpassing 20 november 2005 18:40
Oja wat me opviel, omdat we dicht bij de ehbo stonden, was dat er veel oudere mensen van pak en beet 30/40 jaar out gingen...
Moet je alsnog over met modder besmeurde stoelen kruipen om bij de wc's te komen.
wat is dit nou weer voor lompe uitspraak?
ik gebruik bijna nooit drugs en vind 7 uur een prima tijd
als het om 6 uur zou stoppen zou ik het idee hebben dat ik niet het laatste beetje uit mijn benen had geperst..om 7 uur ben ik altijd wel leeg.
dat ha dik dus wle met de eerste plaat van de Prophet heerlijk deuntje
Waar moet dat heen met die ouderen generatie van tegenwoordig
[Ava] rond 4:00 ging 'r bij de bar aan de rechterzijkant voor 't podium ook een kerel van 'n jaar of 28 helemaal out. hijs weggevoerd en leek wel dood maar weet iemand hier meer van of niet?
was dat die gast met die brede armpjes dan heb ik um idd ook gezien, wow wat zat die gast te schuimbekken zeg
ze moge voor mij wel zeker 5000 minder in dat hok douwe kon niet echt uit mn dak gaan dus voor mij de volgende keer geen qlimax meer!!!
Inderdaad..maar voor Q geld maar 1 ding en dat is geld..
Jammer dat ze niet geleerd hebben van vorig jaar, dan hadden ze kunnen weten dat ze dit jaar een paar duizend kaarten minder hadden moeten verkopen..
als iedereen nou gewoon qdance boycot zijn we van het probleem af en verdient qdance geen centen meer zijn we gelijk van die centrekkers af hetzelfde geldt voor MOH en id&T ze kunnen toch tegenwoordig maar 1 ding en dat is kutfeesten geven
Enige kritiek die ik bedenken kan is dat ze aan het einde een aantal poorten dicht deden waardoor je wanneer je eindelijk beneden was weer de trappen op kon om naar een andere uitgang te gaan. Echt slecht geregeld.
Het enige mindere puntje vond ik,.... de WC'S
Wat was het FUCKING koud zeg! Brrrrrrrrrrrrrrrrrr
Niet druk?! Pffft...
wat een kut feest!
veel te druk!
lokatie is gewoon helemaal niks om een feest te geven, maarja dat is al langer bekend.
is veel te groot voor een feest.
omdta ht zo groot is, is er geen sfeer!
enne zoveel van die dagjesmensen die er niet thuishoren
muziek ook heel saai!
ergste was nog die drukte als je naar de wc moest of naar de tribune wou
evengoed nog proberen te vermaken daar!
is nog redelijk gelukt ook!
maare nee Qlimax is dus echt GEEN feest meer!
meer een of ander grote bijeenkomstlaatste aanpassing 20 november 2005 18:40
Oja en volgende moeten ze echt is ff meer op de leeftijd gaan letten daar. ik heb blagen daar gezien die volgens mij nog 16 moesten worden.
ik ben nu elke x geweest dat het in gelderdome was maar deze x was het een grote drukte en een chahoas !!
als je naar gangen wou moest je eerst een hoop duwe en druk werk verichten !! dan vallen er een paar meisjes juh half in de nek van de trap af stja
Qlimax wat een verschrikkelijke zielige bedoeling zeg. Is een bepaald volk wat hier op af komt nou echt zo ontzettend dom of wat? "Holland Holland Holland"te triest gewoon
... toppunt (we zijn uurtje geweest) was nog wel dat een groepje van 5 jongeren ofzo (misschien 16 jr.?) met hun rechter hand onmoog heel stoer voorbij de zaal inliepen. Wat een enorm bagger feest... zeker toch wel 50% heeft iets of een merkje nodig om zich een beetje stoer te voelen.. wat een zielige vertoning.
muzikaal gezien waren Pila en Alpha Twins voor mij de helden van de avond, hoeveel beter kun je binnen komen dan met tracks als Second trip, Fire Wire en Hands up?
Ben ik nou de enige die ISAAC niks aan vond?
Vanaf Pila begon het een beetje los te komen
heb niets gemist, en was weer veeeeeeel te druk
Het was echt een super feest En over de kleine minpuntjes zal je mij niet horen klagen, ik kom voor het feest en om uit mijn naad te gaan, en niet om op enkele kleine schoonheidsfoutjes te letten ,daarvoor heb ik niet betaald.
Volgende keer zeker weer van de party.
maar neej matig feest erg matig door de muziek
foto´s zijn oa te vinden op:
http://www.dr-hb.de
http://www.bikini2990.net
http://www.party-planer.ch
Weet iemand hoe het nummer heet waar Balistic & Beholder mee begon??
helemaal mee eens..... ga alleen nog maar naar een Q-ut feest als ik er gratis kaarten voor krijg........
Heb ut helemaal gehad!
Ja dat zou ik nou ook wel eens graag willen weten. Dat nummer knalde er goed op
Kijk met jouw kan ik praten.
Dit was tenminste een vol uurtje flink er tegen aan knalle!!
http://www.filefactory.com/get/f.php?f=e6e4afd9d9064eaa6b915090
(mocht de link het niet doen, probeer het later nog eens, er zitten wat tijd tussen het uploaden en het daadwerkelijk online staan van het bestand)
gehoord dat 2003 beter was
nog met kerel gepraat die gepakt was met 34 pillen en later toch lekker mee kon feesten
Dan heeft hij óf gelogen, óf hij is ontsnapt bij de wouten, want als je er 1 of 2 op zak had mocht je al niet meer naar binnen.
Vind Qlimax ook niet geweldig, maar Defqon overtreft al 3 jaar al mijn verwachtingen en vind ik dan ook veruit het beste Q-dance feest.
ik heb een filmpje van dat die vuurpeilen door de zaal werden geknald maar waar kan ik dat online zetten dan iemand enig idee>?????
Trouwens die filmpjes hierboven doen t bij mij ok niet?!?!
misschien mn mond voorbij gepraat want ben nog niet bij defQon geweest.....
Van die vuurpijlen heb ik ook net geupload ja alleen dan van een afstandje. Was toch tijdens het anthem van dit jaar?
heb iig op papier gelezen dat ie er 34 bij zich had en zoveel dagen werkstraf moest doen ofzo...
Trouwens die filmpjes hierboven doen t bij mij ok niet?!?!
ik heb een filmpje van dat die vuurpeilen door de zaal werden geknald maar waar kan ik dat online zetten dan iemand enig idee>?????
Qlimax 2003 was super, zo zal het nooit meer worden denk ik
Ohw echt
dat was als het goed is een maatje van me.. die was ook in de VIP gepakt met wiet... had ie groen overhemd aan ofnie?
Ik vond alleen dat luna zwaar slecht draaide.
Dat ging nergens over, ik stond de halve tijd stil.
Alleen die Security
Die vond ik wel erg streng
Een gozer draaide een jointje
Security kwam langs en die goof werd er gewoon uitgezet omdat hij een jointje draaide
die drukte
Maar waarom bleven de lasers weg
Nou maat dan heb je volgens mij je ogen een beetje dicht gehad, want toen Zany begon met draaien toen werden ook voor het eerst de lasers gebruikt.
En zoveel lasers heb ik nog nooit gezien op een feest ik telde er maar liefst 18.
Qlimax was super gewoon..Alleen ik vind die rotzooi op de grond klote man..Daar struikel je nog over!
Alleen ik vind die rotzooi op de grond klote man..Daar struikel je nog over!
te druk en aan t einde bij de kluisjes, dat liep bijna uit de hand
1 van de mooiste momenten van de avond was wel dat zany het thema draaide!
1 van de mooiste momenten van de avond was wel dat zany het thema draaide! Iedereen wist wat er zou komen. Helemaal toen die 2e hardere (donkey rollers) beat begon en alle lasers en vuurwerk er een supershow van maakten, en iedereen werkelijk hard uit zijn plaat ging!!
soft en eentonig.. geen qlimax meer denk ik.. had er echt veel van verwacht! alleen vince was op het laatst nog knallen
soft en eentonig.. geen qlimax meer denk ik.. had er echt veel van verwacht! alleen vince was op het laatst nog knallen
Zo is iedereen toch OOIT begonnen
Tuurlijk is iedereen zo begonnen, maar komt nu steeds mee publiek die een keertje komt kijken en vaak daarna heel lang of nooit meer heen gaan. Als je veel van die vogels tegelijk op een feest hebt komt dat de uitbundige sfeer zeker niet ten goede. Als je kijkt naar de voorgaande twee edities van Qlimax in Arnhem ging het toen echt wel 10 keer meer los.
Tuurlijk is iedereen zo begonnen, maar komt nu steeds mee publiek die een keertje komt kijken en vaak daarna heel lang of nooit meer heen gaan. Als je veel van die vogels tegelijk op een feest hebt komt dat de uitbundige sfeer zeker niet ten goede. Als je kijkt naar de voorgaande twee edities van Qlimax in Arnhem ging het toen echt wel 10 keer meer los.
Wat was de special act nou ???
walt was dat geloof ik deze wat emt de prophet mee
zeker! moet ze alleen nog wegbrengen
MOET DE LIVESETS HEBBEN! Weet iemand wanneer dat ze komen??
http://theharderstyle.web-log.nl/ verslag en filmpies
Ik heb me btw wel lopen ergeren aan het putn dat wanneer je aan het stampen/hakken bent dezelfde persoon wel 5 keer voorbij loopt in 10 minuten ofzo.
Zo ziekelijk irritant idd. Dat zijn echt de mensen die het niet snappen en vooral VER VER VER weg moeten blijven van dit soort feesten!
http://theharderstyle.web-log.nl/ verslag en filmpies
MOET DE LIVESETS HEBBEN! Weet iemand wanneer dat ze komen??
Dov heeft op www.theprophet.nl aangekondigd dat ie snel de liveset erop zal zetten maar heb geduld want hij is momenteel in Z-Afrika
Wat een leven he
Het was erg goed, maar vorig jaar was perfect. Veel mooie momenten met veel verschillende mensen gehad, maar het overtreft vorig jaar niet..
in n paar posts trug zei je nog:
"bubbeling + bass = jump"
kom je r niet meer uit?
Whahaha, wat een omschrijving. Jij zou een verslag moeten schrijven.![]()
![]()
nouja.. tis wel zo; pling pling toet toet poing point wij hebben wat verse slagen voor jullie toet toet pling pling
gooi je handen omhoog voor de cocaine in mijn neus voor de cocaine cocaine
seks, drugs, truten en hoeren pling pling toet toetlaatste aanpassing 22 november 2005 22:19
Whahaha, wat een omschrijving. Jij zou een verslag moeten schrijven.
gelukkig heb jij wel zinnige dingen te melden
Jezus, het was maar een grapje hoor. Eet jij nooit ofzo, je zit altijd meteen op de hoogste kast. En als jij het zo goed weet waar blijft jouw verslag? En nou stop ik toch echt met deze nutteloze discussie.
ik bedoel dat jump die blije stemmetjes en poing poing geluidjes heeft die bubbeling ook heeft alleen jump heeft een "harde" bass eronder
duidelijker?
k vond het egt super heb ook egt geen spijt gehad dak een vip kaartje heb gehaald das egt een tip voor andere volgend jaar was egt een fett feestje en volgend jaar gaan we ckerss weer
Wat komen die mensen doen?
Nou ik vond het stiekum beter als vorig jaar. Weinig last gehad van dat gewandel, gewoon helemaal vooraan gaan staan. De muziek stond daar ook flink hard.
alleen von de line up nie zow goed in elkaar steke
vanavond komt setje van qlimax op q-dance radio?
kan je die online luisteren? of welke frequentie is het?
thx
vanavond komt setje van qlimax op q-dance radio?
kan je die online luisteren? of welke frequentie is het?
idd de site van Q-Dance of gewoon hier op PF kijken wanneer er linkies worden gemaakt
https://partyflock.nl/topic/735002
www.wronggg.pri.ee/Am/Qlimax_19_11_2005.rar
Dit is van een stel gekken uit Estland die ik daar sprak!!
super vette filmpjes en wat foto's
Stelde VIP nog veel voor dan? Gewoon weer boven in Gelredome een ruimte met fruit etc? En ander eten boven zeker of zo iets?
Tikkie te druk
Iemand enig idee wie dr naast PF, Q-dance en phono plaatjes aant schieten waren?
ieehaaaa, luna's set online
wil wel eens horen van de "haters" wat 'r dan mis was bij dit setje.. en niet van "alles was gewoon kut"
check it out: http://downloads.q-dance.nl/radio/2005-01/Week_47_Luna.wma
heb nergens last van gehad namelijk stond ook vrij vooraan dus misschien dat het daar ook gewoon warmer was???
S'avonds ja toen naar de ingang liep in me t-shirt.. tering.. Wel pluspunt kon overal zo doorlope of ff paar min wachten
Kon jij zo doorlopen ja? haha Dat was echt onwijs koud!! Van de auto naar binnen en vooral 's nachts nog weer terug.. Zulke mega rijen vol met mensen die eruit willen en dan doen ze die poort dicht Fucking weer helemaal naar boven en toen maar binnen gewacht tot dat iedereen zo'n beetje weg was.. Ohhhh wat was dat koud zeg
Kan ik de volgende keer met jou mee?
alleen liep af en toe klein spul of ik wordt te oud voor dit soort feesten
ik vond qlimax tegenvallen...
en werden veel te veel oude nummers gedraaid
maare de muziek was echt zwaar en zwaar slecht!
hoord egistere die set van luna!
wat een bras!
Had je geen last van alle intro's , breaks, vreemde hoge stemmetjes en op momenten k*t geluid?
vind intro's btw wel erug vet
Of ik ben te oud en snap het niet meer?!
de show zou het kaartje ook veel goedkoper zijn dus das jammer voor de mensen die echt alleen maar om de muziek komenlaatste aanpassing 27 november 2005 14:28
Zonder de show zou het kaartje ook veel goedkoper zijn dus das jammer voor de mensen die echt alleen maar om de muziek komen
Ik vind intro's ook vet, net zoals ik ook show elementen kan waarderen!! Maarrrrr.... het leek een beetje de overhand te hebben op Qlimax terwijl we juist met z'n allen komen om te beuqen, nietwaar? Of ik ben te oud en snap het niet meer?!
wil wel eens horen van de "haters" wat 'r dan mis was bij dit setje.. en niet van "alles was gewoon kut"
vind het wel iets speciaals hebben
wil wel eens horen van de "haters" wat 'r dan mis was bij dit setje.. en niet van "alles was gewoon kut
Ik ga toch wel naar qlimax voor de show hoor,vind het wel iets speciaals hebben
Alleen jammer dat ik 70% van alles wat er gebeurt moet teruglezen op forums of op foto's moet bekijken
maar waarom is een feest als Thunderdome wat qua show niet te vergelijken is, nog steeds zo fucking duur!!
toch een hoop niet mee gekregen kom ik achter na op PF vanalles na te lezen!!
zijn ook weer 2 livesets dr bij
van pila en the prophet
weet iemand al wanneer we de dvd die we besteld hebben kunnen verwachten, ben erg benieuwd..
Misschien ook naar belgie