Partyflock

Forumonderwerp · 828763
Ik vond het een mooi feestje maar minder heftig dan vorrig jaar.

Vond de muziek iets minder dan vorrig jaar daarom ben ik ook eerder gegaan.

En naar mijn mening stond het geluid ook veel zachter.
laatste aanpassing
heb er maar 1 woord voor GEWELDIG !!!!!!!!! aleen 1 minpuntje was inderdaad de drukte :/ maar zelfs dat met de rest vergelijken was het een topper (y)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 11:26:
Jij was dus ook even dom, waren vast mensen die jou hebben uitgelachen toen je verkeerd en te veel hebt gebruikt. Das nl helemaal dom... maar je moet je vooral met anderen bezighouden op zo'n feest of lekker thuisblijven

Daarnaast lul je volgens mij maar, je opmerking over mensen die zonder geen lol zouden kunnen hebben is zo standaard

Ter informatie, ik was nuchter, hoop gezellige mensen ontmoet sommige pleite sommige niet. Ben meer van hardcore maar echt extreem goed vermaakt

jongen ik gebruikte op feesten nooit te veel 1 hoogstens 2 pilletjuhs en wat pep ik heb nooit als een dwaas daar rond gelopen. was altijd aanspreekbaar. En daarbij degene die lult ben jij.jij voelt je aangesproken doormijn tekst blijkbaar terwijl ik het gewoon over het algemeen heb. zal nooit iemand persoonlijk er mee aanvallen. begrijpend lezen is hier dus weer ver te zoeken
laatste aanpassing
waarom is in godsnaam mijn comentaar nu weer verwijderd, was dat nou echt zo schokkend!??

Had trouwens iemand hier al gezegd dat Vince supervet afsloot?

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 11:14:
dat is ook de rede dat ik nog maar heel weinig ga kortom omdat er gewoon een soort mensen loopt dat ik totaal niet meer trek.

Duidelijk, jij hoort niet thuis op een party.
Pak een gezellig biertje in de kroeg en laat de partys links liggen.(Y)
Partys en uitgaansdrugs zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 11:55:
Duidelijk, jij hoort niet thuis op een party.
Pak een gezellig biertje in de kroeg en laat de partys links liggen.
Partys en uitgaansdrugs zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.

of ik wordt gewoon weg volwassen en ik gebruik mijn verstand

aangesproken? :/ had toch al gezegd dat ik nuchter ben nerd...

Als je feestje af laat hangen van andere mensen ben je pas een stakker (y)
Als iemand je niet aanstaat ga je toch gewoon een bacotje halen en ergens anders staan? kan een kind van 5 nog bedenken..

En vind dronken mensen over het algemeen vervelender (y)
laatste aanpassing
Nou jonge volgens mij heb je nix positief te zegge erover he :(

ging het wel goed met de drugs dan

of ben je :dood:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 11:57:

"
ook goed (y)
Ik vond t wel een relax feestje. Vond alleen het geluid beetje tegenvallen :( Maar ja lag er ook een beetje aan waar je stond gloof ik. Want helemaal vooraan klonk het super :D Maar precies in het midden vond ik het toch wat minder. Och jah.. t was wel geslaagd :D
Zany blijft mijn favoriet.
technoboy trek ik eigelijk nooit.
en volgens mij was ik echt de enige die Luna vanavond juist wel lekker vond gaan.
normaal kak ik altijd in bij Luna..(t' kan aan mij liggen)
Isaac was toppie.
alpha twins vielen me behoorlijk tegen eigelijk..
de sfeer was super.
bij vince was ik niet helemaal meer aanwezig.
stel alleen voor dat trap één voor naar boven is,
en trap twee alleen voor naar benenden,
een half uur staan wachten om die trap op te lopen.
voor de rest heb ik me prima vermaakt.
maar wat was het druk...
en het geluid kan ook beter.
en nu hou ik me bek dicht en ga slapen.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 11:57:

Een volwassen persoon veroordeelt andere mensen niet zonder ze te kennen.
Uitspraak van ???LOLA op zondag 20 november 2005 om 12:14:
en volgens mij was ik echt de enige die Luna vanavond juist wel lekker vond gaan.

ik vond luna mwa, maar alpha twins zogen vond ik, voor de rest wat het (Y), heb me zekers wel vermaakt en die knallen waren ook lekker al schrok ik wel 1 keer haha

Artiest Sonic
Prophet :respect:
Isaac :respect:
Technoboy :respect:
Luna :respect:
Zany :respect:

werd echt netjes gedraaid ,door ze allemaal
Ik vond het super.
In mijn ogen beter dan de voorgaande edities in het Gelredome
en wat de mensen die drugs gebruiken betreft ze zullen noooit toegeven dat ze fout bezig zijn

Nou ik wel hoor!!:D

The Prophet :respect:
Alpha Twins :respect:
Vince :respect:

God wat jammer dattik weer het laatste half uurtje moest missen maar wat un top feest heb ik gehad :P

en Michel gedraag je nou es man :P

Uitspraak van Bart L op zondag 20 november 2005 om 06:22:
Ik vond het een mooi feestje maar minder heftig dan vorrig jaar.

Vond de muziek iets minder dan vorrig jaar daarom ben ik ook eerder gegaan

daar ben ik het helemaal mee eens :yes:
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 12:53:
en Michel gedraag je nou es man

Ik was er helemaal niet ;)
mmm moet weer inloggen...dag...dan maar geen foto's!! elke site moet je inloggen tegenwoordig:S gaat nergens over
Artiest The Jackal
niets gemist als ik dit zo lees..

qlimax was wel weer toppie, alleen het was weer veel te druk, die lui moeten gewoon wat minder kaarten verkopen.. Vince was eg heerlijk...:respect:
en the prophet ook :respect:
Uitspraak van Nomizz op zondag 20 november 2005 om 13:03:
elke site moet je inloggen tegenwoordig

Servers zijn ERG duur. Dus het is of een site vol reklame of een inlogsysteem zodat de kosten nog enigszins in de hand worden gehouden. Lijkt me op zich niet zo'n probleem om effe een (nep)accountje te maken, zeker niet in verhouding tot de moeite die het kost om de boel online te krijgen, laat staan de foto's te nemen en de daaraan verbonden kosten van apparatuur e.d :)

Was te verwachten

Moest wel lachen om een boel mensen hoor. Hele vette party en ze stonden massaal achter de xboxen te spelen :d

qlimax ben ik de aller eerste keer geweest maar daar schaam ik me diep voor wat een kutfeest. en jah ik heb eerder zelf ook gebruikt maar ik ben niet meer zo zielig dat ik een pilletjuh ofzo nodig heb om het leuk te hebben. en wat helemaal zielig is dat ze er hier mee te koop gaan lopen. maar jah mensen die gebruiken zijn wel grappig ze verneuken hun eigen leven en de koppen die ze trekken mooi man en je kan je goed flashen dus met uitgaan vermaak ik me wel met dat soort mensen uitlachen. heb zelf een paar keer te veel en verkeerde dingen gehad dan ga je vanzelf wel een keer je verstand gebuiken. en tja als je na de reacties hier kijkt lijkt het wel alsof sommige mensen nooit volwassen zullen worden.

jeetje je bent wel erg gefrustreerd ga janken:s
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 13:13:
qlimax was wel weer toppie, alleen het was weer veel te druk, die lui moeten gewoon wat minder kaarten verkopen

Idd ja............vollebak!!
ja appelgabjuhh, ik ben het met pop eens volgens mij zit er zelf gewoon zwaar aan

:cheer: goed vermaakt hihi
qlimax ben ik de aller eerste keer geweest maar daar schaam ik me diep voor wat een kutfeest. en jah ik heb eerder zelf ook gebruikt maar ik ben niet meer zo zielig dat ik een pilletjuh ofzo nodig heb om het leuk te hebben. en wat helemaal zielig is dat ze er hier mee te koop gaan lopen. maar jah mensen die gebruiken zijn wel grappig ze verneuken hun eigen leven en de koppen die ze trekken mooi man en je kan je goed flashen dus met uitgaan vermaak ik me wel met dat soort mensen uitlachen. heb zelf een paar keer te veel en verkeerde dingen gehad dan ga je vanzelf wel een keer je verstand gebuiken. en tja als je na de reacties hier kijkt lijkt het wel alsof sommige mensen nooit volwassen zullen worden.

volgens mij mis jij dat wereldje wel een beetje...wat doe je anders in dit topic vraag ik mezelf af!!
De sfeer die er vroeger hing op de eerste hardcore feesten was vannacht ZEKER aanwezig!!!
Ga al 12 jaar naar feesten dus ik denk dat ik daar dan ook wel over kan oordelen..
dat is ook de rede dat ik nog maar heel weinig ga kortom omdat er gewoon een soort mensen loopt dat ik totaal niet meer trek. iedereen feest voor zich en je moet als je ergens langs wil nog opassen ook dat je geen klappen krijgt. was toen ik begon met feesten nog wel anders dus kortom een beetjuh jammer allemaal. en wat de mensen die drugs gebruiken betreft ze zullen noooit toegeven dat ze fout bezig zijn

laatste aanpassing
Het was echt een super gaaf feest, we hebben ons allemaal super goed vermaakt :bounce:

Het geluid vond ik persoonlijk iets beter als vorig jaar omdat de boxen nu iets lager hingen, en nu stonden die boxen haverwege de zaal wel aan op redelijk niveau, maar het zou wel iets harden hebben gemogen van me.

De DJ's zelf hebben allemaal een goede set gebracht, alleen de set van Zany viel me een beetje tegen in vergelijking met vorig jaar (behalve de Qlimax anthem dan :bounce:), Isaac was voor mij de held van de Avond.

Aankleding was natuurlijk weer super mooi, de show opzich was een stuk uitgebreider met meer vuurwerk enz enz.

De drukte was iets minder in vergelijking met 2004, want vorig jaar stonden nog iets van acht zwarte torens op het veld die veel ruimte in beslag namen, die waren er nu niet dus je had iets beter de ruimte (met de nadruk op iets :D)

Bij de bar hoefde ik eigenlijk alleen 1 keer lang (6 min) te wachten, voor de rest ging het super snel, en de tribunes opkomen was een ramp, dat moeten ze volgend jaar beter regelen.

De sfeer: Die was echt super gaaf!!!!!! Echt gezellig, er zijn natuurlijk altijd wel een paar mensjes die niet "met mate" kunnen gebruiken (zelf altijd nuchter van drugs :D ben sterk genoeg van mijzelf). Maar hier viel ook nix op te klagen, we hebben de halve avond ook een duitser op sleeptouw gehad die zijn maatjes kwijt was, maar hij was ook super gezellig.

Maar: Volgend jaar zeker weer!!! :bounce: :cheer:
laatste aanpassing

stakker!!!!!!!!

Het was mooi, ik heb me zeer goed vermaakt.
Wel vond ik het erg druk!! Mijn helden van de avond: Luna, Isaac en Vince!!
Mijn kippevelmoment was toen ik even op de tribune stond en al die mensen los zag gaan!! Geweldig!!

leuk zo`n eigen mening...de enigste die nu zielig is ben je zelf...gewoon mensen in hun waarde laten over wat ze gebruiken en wat ze doen....en wat betreft qlimax... ik was er niet maar heb van veel gehoord dat het een mooi feessie was... volgend jaar dan maar weer...

gr
maar ik ben niet meer zo zielig dat ik een pilletjuh ofzo nodig heb om het leuk te hebben

Dus je vond je zelf nog zielig ook? Der is nix zieligs aan om af en te een p'tje te nemen, als je jezelf in de hand weet te houden is er nix aan de hand..

mensen die gebruiken zijn wel grappig ze verneuken hun eigen leven

Je praat hier uit eigen ervaring ofzo? Als ik een sigaret rook verneuk ik ook m'n leven? Nee! waar haal jij vandaan dat je je leven verneukt als je een p'tje neemt? Dat is echt een individueel iets en per persoon anders... volgens mij praat je te veel uit eigen ervaring en had je jezelf niet zo in de hand waardoor je nu mensen veracht die een p'tje nemen.
laatste aanpassing
Hebben jullie toevallig al enig idee of de sets van Qlimax online komen??

voor degenen die vorig jaar beter vonden:
jullie zijn nie wijs!!!
dit jaar was veel en veel beter, veel meer raggen.
de muziek stond ook nog eens harder dan vorig jaar.
Kortom: 1 SUPER AVOND GEHAD!!!!
Uitspraak van Nino/Mara op zondag 20 november 2005 om 14:16:
Hebben jullie toevallig al enig idee of de sets van Qlimax online komen??

Er zal wel iets uitkomen op dancetunes.com
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 14:09:
Mijn kippevelmoment was toen ik even op de tribune stond en al die mensen los zag gaan!! Geweldig!!

Voor mij geld hetzelfde, het blijft een machtig gezicht, al die mensen die op de bass op en neer stuiteren, ietereen, van voor naar achter stond lekker uit zijn dak te gaan :D

beetje te vroeg voor denk ik ;)

maar als ze er zijn, pb me ff ;)
Artiest {SHOWLIST artist 60412, 60941, 55791, 48266}
Relax dat je geen aparte voedsel en drinkbonnen had (y)
Verder was het een gelikt feestje, heb me prima vermaakt :jaja:
laatste aanpassing
Uitspraak van 71 Kilo Tom op zondag 20 november 2005 om 14:21:
Verder was het een gelikt feestje

Idd maar wel een beetje druk!

wat een schijtfeest zeg
Al met al was het toch weer SUPER....LUNA en The Prophet (:/) vielen een beetje tegen maar daarentegen waren Alpha Twins, Isaac Technoboy maar vooral VINCE :respect: enne :kwijl: heel heel vet!!!! Met name VINCE......wat een respect voor deze man afsluiten op Qlimax en dan gewoon lekker zoals hij altijd doet......KNALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een top avond gehad :bounce: :jaja:
Volgend jaar zeker weer!
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 13:28:
Uitspraak van APELGABJUHH op zondag 20 november 2005 om 11:14:

Eeeeehm andere mensen in hun waarde laten.....wel eens van gehoord?

Ik pak zelf ook al jaren geen dope meer.....maar omdat andere dat wel doen zijn ze toch niet meteen zielig?!