Partyflock

Forumonderwerp · 823026
Waarschuw beheerder
19/11 is het weer zover....alle K1-liefhebbers weten natuurlijk dat dan de grote finale plaatsvindt in Osaka Japan. Wie denken jullie dat het toernooi gaat winnen? Wie hopen jullie dat het toernooi gaat winnen? Wat zijn jullie voorspellingen voor alle wedstrijden? etc etc
Barst los zou ik zeggen! ;)

Waarschuw beheerder
Vette kicks en harde punches !
Waarschuw beheerder
zijn er toch wel nederlanders door??

ik heb namelijk de laatste tijd een hele stuk gemist avn het k1 gebeuren:(
Waarschuw beheerder
moet Semmy Schilt 2 keer vechten om door te mogen? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SEB@Z op maandag 31 oktober 2005 om 12:51:
moet Semmy Schilt 2 keer vechten om door te mogen?

Nee hij mag tegen zichzelf vechten in de kwart finale!
Waarschuw beheerder
Das een foutje van de website op de plek waar Schilt staat tegen Le Banner, moet Peter Aerts staan.

3 Nederlanders bij de laatste 8, ik hoop dat Aerts m wint, ook al dicht ik de beste kansen aan Schilt toe.
Waarschuw beheerder
Hong Man Choi wordt het zo ie zo niet.. Wat een draak van een gozer.. 2.11 mtr ongeveer.. Totaal geen techniek dit wordt een lekker hapje voor bonjaski:9

Ik geef Le Banner en Bonjaski goede kansen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Del Horno op maandag 31 oktober 2005 om 13:24:
Hong Man Choi wordt het zo ie zo niet.. Wat een draak van een gozer.. 2.11 mtr ongeveer.. Totaal geen techniek dit wordt een lekker hapje voor bonjaski

Schilt is 212 cm en Choi 218 cm

:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur

Mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Del Horno op maandag 31 oktober 2005 om 13:24:

maar ik onderschat Peter Aerts ook nie

met al zijn ervaring en hij kan het nog steeds

Waarschuw beheerder
Ik gun Peter "the Lumberjack" Aerts de titel eigenlijk wel, maar geef toch Le Banner en Bonjaski de beste kansen.
Waarschuw beheerder
Het zou ook zeker vet zijn als Aerts hem zou winnen. Toch denk ik dat hij het af gaat leggen tegen Geronimo.
Die wedstrijd tussen Choi en Sabb was trouwens echt een aanfluiting......mannen hebben allebei de conditie van een tuinhek. Karaev zal Musashi moeten slopen of overduidelijk meer punten moeten scoren, want bij twijfel zal Musashi toch wel naar de halve finale gaan de jury kennende :s
Waarschuw beheerder
als remy nie zo vecht als in zijn laatste paar partijen:D dan maakt ie nog wel kans.. wel vetjes dat er van de 8 zeer bestreden plaatsen in de finale er 3 nederlanders zijn!! zeker als je kijkt wie der nog meer gestreden hebben voor een plekkie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er zouden wel meer Nederlanders bij de laatste 8 kunnen zitten, niet iedereen krijgt de kans om in de k1 te vechten.
Waarschuw beheerder
Alle :respect: voor Remy, maar als je de laatste partij van Le Banner bekijkt dan zie ik het toch somber in.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIM TWSTD op maandag 31 oktober 2005 om 15:26:
Alle voor Remy, maar als je de laatste partij van Le Banner bekijkt dan zie ik het toch somber in.....

Mwah, vergis je niet.

Le Banner kan weinig incasseren, hij kan heel goed boksen, maar zn dekking is ook niet altijd even goed, daar hij nog wel eens er ongeremd ingaat en een slagenwisseling aangaat.

Kan ie vaak niet hebben, want 1 tik op zn kin is voor hem genoeg om naar dromenland te gaan.

Waarschuw beheerder
finale le banner-bonjasky :jaja:

titel gaat mee naar nederland:jaja:
Waarschuw beheerder
Zou wel echt een groot spektakel zijn die finale. Ben ook echt benieuwd wat Schildt gaat doen tegen Sefo.

Le Banner's kin is idd niet bepaald sterk te noemen, heb een partij tegen Sefo op mn pc staan. Krijgt ie 1 forse tik op zn kin, zakt ie levenloos in elkaar. Ik vind het wel een geweldige vechter, of hij slaat iemand KO of hij gaat zelf KO.....weinig discissions iig:)

Waarschuw beheerder
Alle voor Remy, maar als je de laatste partij van Le Banner bekijkt dan zie ik het toch somber in.....

Ik zou ook niet als een dolle gek gaan als ik al geplaatst zou zijn;)

En ws is dat Le banner zijn manco
Waarschuw beheerder
Kan ie vaak niet hebben, want 1 tik op zn kin is voor hem genoeg om naar dromenland te gaan.

Als ik me niet vergis gebeurde dat vorig jaar ook in die voorrondes. Maar toen ik vorige week die plaatsingspartij van Le Banner zag schrok ik toch wel ff, hij was echt goed bezig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIM TWSTD op maandag 31 oktober 2005 om 17:42:
Als ik me niet vergis gebeurde dat vorig jaar ook in die voorrondes. Maar toen ik vorige week die plaatsingspartij van Le Banner zag schrok ik toch wel ff, hij was echt goed bezig

Gary Goodridge stelt echt geen fuck voor, le banner heeft m een keer eerder in 21 seconden neergestompt.

Was nog wel met zn voorste stoot, een jab. Landde alleen precies op het puntje van Goodridge, die gelijk in elkaar zakte.
Waarschuw beheerder
ik denk dat Bonjaski aka the panther die Koreaan van 2.20 meter helemaal aan gort slaat, winnen is niet genoeg...een dwarslasing is een must!!!
Le Banner ging in 1999 tegen Mr. Perfect Ernesto Hoost toch ook in 30 seconden KO...maar toch dicht k die dwaas uit Frankrijk goede kansen toe!
Verder moet Musashi gewoon helemaal afgetuigd worden, die mag iig niet winnen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zaino op maandag 31 oktober 2005 om 18:10:

idd, die heeft net wat te vaak geluk gehad met de jury haha

Waarschuw beheerder
slaat, winnen is niet genoeg...een dwarslasing is een must!!!

als je nou met moeilijke woorden wil slingeren zorg dan wel ff dat je de juiste spelling weet. En met of of zonder juiste spelling, beetje flauw om iemand zo iets naars toe te wensen he. het is en blijft een sport hoor.

en ontopic --> ik zeg Schilt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op maandag 31 oktober 2005 om 12:41:
19/11 is het weer zover....alle K1-liefhebbers weten natuurlijk dat dan de grote finale plaatsvindt in Osaka Japan.

Is het niet meer in het Tokyodome? Daar werd traditiegetrouw toch altijd de grote finale gehouden.
Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk.....31/12 wordt er in Osaka gevochten (Dynamite)
Waarschuw beheerder
Le Banner ging in 1999 tegen Mr. Perfect Ernesto Hoost toch ook in 30 seconden KO

30 seconden in de 2e ronde ja, 1e ronde had Le Banner op zn naam gezet

Waarschuw beheerder
zo zo dus dan is er 31/12 zowel een K1 als een Pride avond. Dat wordt een hoop kijkplezier die eerste week van januari.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 00:11:
zo zo dus dan is er 31/12 zowel een K1 als een Pride avond

Das vaker zo. En vooraande jaren had je ook nog Inoki Bom-Ba-Ye. Als je dan in Japan woont, weet je toch van gekkigheid niet meer wat je moet kijken???
1 show kijken, en 2 video-/dvd-recorders aan.

Overigens wint K-1 het meestal(/altjd?) wel qua kijkcijfers.
Waarschuw beheerder

Die karaev is dat die gast dat de toernooi heeft gewonnen in USA?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 31 oktober 2005 om 15:30:
Le Banner kan weinig incasseren

Hij is daarop wel vooruit op gegaan. Een paar jaar geleden kon hij helemaal nix incasseren maar hij heeft nou een nieuwe trainer en zijn dekking is een stuk beter.
Hij kijkt nou meer, Hij gaat er niet meer blindelings in zoals eerst. hij maakt een serie en trekt zich weer terug.
Dat was eerst niet. hij ging er vol in en als een goeie tik kreeg.......:vaag: was t afgelopen voor em

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 31 oktober 2005 om 17:49:
Gary Goodridge stelt echt geen fuck voor

Das waar. Je kan goodridge niet vergelijken met aerts of bonjasky. Hij heeft een hele harde stoot

Ik denk dat het lebanner word tegen bonjasky of aerts.

Tja jerome is mn favo. vechter.
Ik ben wel voor de beste vechter.
Want ik heb al veel partijen gezien waarbij de beste vechter toch verliest.

Vorig jaar had aerts ook gewonnen van Musashi maar toch lieten ze musashi naar de finale gaan.

(mischien omdat er 2 nederlanders in de finale stonden)
Want er hebben de laatste jaren alleen maar nederlanders de finale gewonnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 16:41:
Hij heeft een hele harde stoot

Een hele harde maai heeft ie. Een stoot plaatsen kan die niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 16:41:
(mischien omdat er 2 nederlanders in de finale stonden)

Eerdat dat Musashi van Japanse afkomst is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 1 november 2005 om 17:37:
Eerdat dat Musashi van Japanse afkomst is

Correctie inderdaad.
Waarschuw beheerder
Iemand laatst die wedstrijd tussen Botha en Mighty Mo gezien. Paar tikken toen was het afgelopen in het voordeel van Mo....
Waarschuw beheerder
Ik denk dat le banner em gaat winnen dit jaar .Badr hari vecht een bij partij waarschijnlijk tegen Stephan Leko .Als leko zijn tegenstander wordt dan word dit een vette partij Badr heeft nog wat recht te zetten na zijn ongelukkige verlies in de arena tegen leko .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hey ik heb het de laatste tijd niet meer zo gevolgd, maar hoe staat het met aerts sun schenen?? Dat was de afgelopen paar jaren toch gauw es ene zwak punt van hem??

Waarschuw beheerder
Als Hari weer moet vechten tegen Leko ben ik bang dat ie weer verliest. Hij is een goeie vechter maar Leko is te goed en een stappie te groot voor em.

En Aerts heeft altijd pech met zn blessures.
Best wel klote voor em.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 16:22:
Als Hari weer moet vechten tegen Leko ben ik bang dat ie weer verliest. Hij is een goeie vechter maar Leko is te goed en een stappie te groot voor em.

We zullen zien in de arena heeft hij ongelukkig verloren.
Badr is een talent en we zullen zien of hij rijp is voor de k1 .Ik zelf denk dat hij beter nog wat jaartjes kan wachten hij is pas 20 jaar .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el patron op woensdag 2 november 2005 om 17:14:
in de arena heeft hij ongelukkig verloren.

Hoe bedoel je ongelukkig verloren ????
Vindt jij hem net zo goed als Leko dan.
Hij is zeker een talent maar vindt de K-1 nog een stapje te hoog voor em.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 17:20:
Hoe bedoel je ongelukkig verloren ????

Jawel ik vind Badr zeker net zo goed als leko .Ik vind em zelfs beter die trap die hij badr zat er gelukkige op .We hebben niet kunnen zien niet wat Badr kan .Hij begon laks aan de partij en denk dat hij nu de partij wel serieus neemt.En leko gaat het moeilijk krijgen dat is een ding wat vast staat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hari heeft meer in zn mars dan Leko. Zn mentaliteit moet alleen verbeteren.

Ikzelf denk dat Hari bij een rematch wint.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 16:22:
En Aerts heeft altijd pech met zn blessures.

Of hij heet zn carriere niet duurzaam gepland.

Hoost heeft tot op een hele hoge leeftijd met grote regelmaat gevochten, nooit onbesuisd gevochten.

Zn huidaandoening heeft m wel wat partijen laten afzeggen en.

Aerts wordt niet voor niks de houthakker genoemd, hij heeft er flink op los 'gehakt'. Met name zn hoge trappen, zowel links als rechts, naar het hoofd. Denk dat zn schenen veel te verduren hebben gekregen in zn carriere.
Waarschuw beheerder
Gezien de partij in de Arena kun je moeilijk zeggen dat Leko zoveel beter is dan Badr want daarvoor duurde de partij te kort.
Die trap zat er goed op ja, maar dat zegt niet speciaal iets over wie er beter is. Een lucky shot kan altijd voorkomen, maar aangezien het nu al zo vroeg kwam mag je het nog niet echt een lucky shot noemen. Dat is het vaak pas als iemand gedurende de hele partij de mindere is en dan ineens zn tegenstander KO slaat.

Ik sprak Badr afgelopen zondag en hij heeft er iig heel erg veel zin om de 19de te gaan knokken. Volgens hem wordt zn tegenstander Leko of Glaube Feitosa.
Ik zou Leko wel cool vinden, vooral omdat Leko zelf na de ArenA riep dat Badr 5 jaar moest wachten voordat hij weer tegen Leko mocht haha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op woensdag 2 november 2005 om 20:01:
Een lucky shot kan altijd voorkomen, maar aangezien het nu al zo vroeg kwam mag je het nog niet echt een lucky shot noemen.

Je mag het sowieso geen lucky shot noemen want het was een prefect getimede en gemikte trap.

Leko traint waar Kamal El Amrani ook traint en daar oefenen ze op de achterwaarste levertrap. Laatst plaatste El Amrani ook een achterwaartse levertrap die er perfect opzat.

Zeker geen lucky shot imo.

Maar alsnog dicht ik Badr Hari een hogere kans toe om te winnen dan Leko.

Waarschuw beheerder
Maar Leko is wel degene met de meeste ervaring.
Hari is alleen veel gretiger.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het weer een finale met Bonjasky wordt... Enige concurrenten die hij deed jaar heeft zijn Ray Sefo en Jerome le Banner.

Sefo begint steeds beter te vechten en voor Banner betekent het waarschijnlijk zijn laatste kans om kampioen te worden.

Peter Aerts zal het waarschijnlijk niet redden, ivm met blessures enzo. Ben benieuwd naar nieuweling Semmy Schild..

:cheer: WE SHALL SEE >> THE DUTCH WILL ROCK TOKIO :cheer:
Waarschuw beheerder
ik denk dat sem schilt winnaar word,t ziet er bij hem miss allemaal niet super vloeiend uit maar de man heeft zeker veel skills.komt nog bij dat ie oersterk schijnt te zijn,heel dominant vecht en op de koreaan na de langste reach.

Waarschuw beheerder
ik ga voor bonjasky, maar ja een blessure en je ligt eruit, mis. zorgt choi wel voor een stunt:D hahah

En ik zou zeker leko nog een keer tegen badr zien vechten, ik vind badr een goeie vechter en zou die 2 zeker nog een keer tegen elkaar zien en denk dat de uitslag dan welles anders zou kunnen zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 2 november 2005 om 20:09:
Je mag het sowieso geen lucky shot noemen want het was een prefect getimede en gemikte trap.

Klopt en daarom zeg ik ook dat je het geen lucky shot mag noemen. Met uitleg erna nog wel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op donderdag 3 november 2005 om 16:47:
Klopt en daarom zeg ik ook dat je het geen lucky shot mag noemen. Met uitleg erna nog wel

Ja, maar die uitleg vind ik niet zo heel sterk, al begrijp ik wel waarom je die geeft.
Een lucky shot kan altijd voorkomen, maar aangezien het nu al zo vroeg kwam mag je het nog niet echt een lucky shot noemen. Dat is het vaak pas als iemand gedurende de hele partij de mindere is en dan ineens zn tegenstander KO slaat.

Als iemand een bepaalde techniek heel goed beheerst (zoald die achterwaarste levertrap, of misschien een andere gevaarlijke techniek), dan kan die persoon de hele wedstrijd de mindere zijn en in de 5e ronde heel bekeken toch nog op knock out winnen.

Dan noem ik dat geen lucky shot, maar een dodelijk wapen van die persoon.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 2 november 2005 om 19:22:
Aerts wordt niet voor niks de houthakker genoemd, hij heeft er flink op los 'gehakt'. Met name zn hoge trappen, zowel links als rechts, naar het hoofd. Denk dat zn schenen veel te verduren hebben gekregen in zn carriere.

aerts staat juist bekend om zijn vernietigende low kicks.met alle gevolgen van dien,scheen tegen scheen,scheen tegen knie enz.
niet gek dat ie dan vaak blesures aan zn (rechter)been heeft
Waarschuw beheerder
Aerts staat vooral bekend om zn hoge trappen naar het hoofd waar hij al veel mensen mee knocj-out heeft getrapt.

Download anders even zn high-light video van sherdog. Zit vol met knock outs door trappen naar het hoofd, zowel met links als met rechts, zn tegenstanders gingen zwaar, maar dn ook echt zwaar knock out.
Waarschuw beheerder
idd, hij heeft er meer op z'n naam staan dan CC :D

het wordt een vette show, that's for sure (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 3 november 2005 om 21:57:
Aerts staat vooral bekend om zn hoge trappen naar het hoofd waar hij al veel mensen mee knocj-out heeft getrapt.

Download anders even zn high-light video van sherdog. Zit vol met knock outs door trappen naar het hoofd, zowel met links als met rechts, zn tegenstanders gingen zwaar, maar dn ook echt zwaar knock out.

peter aerts( en de andere nederlanders) volg ik echt al jaren,hij is toch echt t bekendst om zn loeiharde low kicks.
die filmpjes van sherdog ken ik wel ja.staan idd vooral veel ko's op.wat je niet ziet is dat aerts zn tegenstanders daarvoor meestal zo bewerkt heeft met lowkicks dat ze al lichtelijk in gruzelementen lagen ;)

maar dat de beste man erg fijne ko's met trappen heeft gemaakt is zeker ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op donderdag 3 november 2005 om 22:41:
peter aerts( en de andere nederlanders) volg ik echt al jaren,hij is toch echt t bekendst om zn loeiharde low kicks.
die filmpjes van sherdog ken ik wel ja.staan idd vooral veel ko's op.wat je niet ziet is dat aerts zn tegenstanders daarvoor meestal zo bewerkt heeft met lowkicks dat ze al lichtelijk in gruzelementen lagen

Dan zou ik toch eerder Hoost als voorbeeld nemen van goede lowkicks. Zowel op het voorste been als op het achterste been.

Uitspraak van Trojan.EXE op donderdag 3 november 2005 om 22:41:
peter aerts( en de andere nederlanders) volg ik echt al jaren

Doe je zelf aan Muay Thai of heb je het zelf gedaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 4 november 2005 om 07:37:
Dan zou ik toch eerder Hoost als voorbeeld nemen van goede lowkicks. Zowel op het voorste been als op het achterste been.

hoost was/is daar idd ook erg sterk in.eigenlijk kan hoost alles, erg complete vechter...hij heeft ook niet voor niets de bijnaam mister perfect

Uitspraak van Hassanova op vrijdag 4 november 2005 om 07:37:
Doe je zelf aan Muay Thai of heb je het zelf gedaan?

nope...vreemd genoeg trekt t me niet om zelf in de ring te staan of om zelfs maar trainingen te volgen.ernaar kijken vind ik des te leuker
Waarschuw beheerder
Als we het hebben over lowkicks is er 1 naam die we niet mogen vergeten: Rob Kaman!
Waarschuw beheerder
Hassanova, ik had idd een wat kromme uitleg maar t ging voornamelijk om deze 2 zinnen:

Gezien de partij in de Arena kun je moeilijk zeggen dat Leko zoveel beter is dan Badr want daarvoor duurde de partij te kort.
Die trap zat er goed op ja, maar dat zegt niet speciaal iets over wie er beter is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op vrijdag 4 november 2005 om 17:07:
Hassanova, ik had idd een wat kromme uitleg maar t ging voornamelijk om deze 2 zinnen:

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op vrijdag 4 november 2005 om 17:06:
Als we het hebben over lowkicks is er 1 naam die we niet mogen vergeten: Rob Kaman!

en Lucien Carbin.

Maar Kaman idd :respect:

Waarschuw beheerder
We kunnen een on-line weddenschapje afleggen.
Gewoon voor de eer natuurlijk.
Wie gaat er de K-1 Finale 2005 winnen:

Ik zeg Jerome lebanner.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Das dan de eerste keer dat ik voor dit jaar echt een uitspraak doe, maar ik ga voor Sem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op vrijdag 4 november 2005 om 17:15:
Das dan de eerste keer dat ik voor dit jaar echt een uitspraak doe,

Wat bedoel je daarmee mee ?
Waarschuw beheerder
Dat ik me nog niet gewaagd heb aan een voorspelling tot nu toe. Maar als ik echt MOET kiezen, kies ik voor Sem.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op vrijdag 4 november 2005 om 17:15:
Das dan de eerste keer dat ik voor dit jaar echt een uitspraak doe, maar ik ga voor Sem.

Ja, ik geef Schilt ook de beste kans.

Maar ik hoop toch dat het Aerts wordt.

Waarschuw beheerder
ik heb het al gezegd maar ik ga ook voor Schilt.

Waarschuw beheerder
Ik geef bonjasky en Aerts ook een hele goeie kans, maar ik kies toch voor Lebanner.

Hij is veel beter geworden en hij "lijkt"op dit moment degene met de meeste kans.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 17:28:
Hij is veel beter geworden en hij "lijkt"op dit moment degene met de meeste kans.

Dat lijkt ie al ongeveer 6 jaar. Hij is nu idd erg sterk, maar denk toch da tie t weer niet gaat redden.

Waarschuw beheerder
Dat is waar ik wou het al sturen maar jij was me weer voor.

(y)

Waarschuw beheerder
Je weet het nooit met Jerome.
Zo vecht ie een paar partijen dat ie de andere K.O slaat binnen een min. en zo krijgt ie zelf een gooie stoot en gaat ie zelf K.O
Mischien word ie dan overmoedig.
Waarschuw beheerder
Jerome is denk ik ook het type dat hoe langer een partij duurt, de kansen van de tegenstander (ook afhankelijk van de tegenstander natuurlijk) groeien.

Heb echt zin in deze k1, aerts vs le banner :o

Waarschuw beheerder
Aerts gaat ook door tot 't bittere end.
En dat is voor jerome nadelig want hij gaat een hele zware partij krijgen tegen aerts.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el patron op woensdag 2 november 2005 om 14:55:
Badr hari vecht een bij partij waarschijnlijk tegen Stephan Leko .Als leko zijn tegenstander wordt dan word dit een vette partij Badr heeft nog wat recht te zetten na zijn ongelukkige verlies in de arena tegen leko

zal wel vuurwerk worde tussen die twee die "liggen" elkaar niet echt
En de nederlanders gun ik het allemaal
Uitspraak van Trojan.EXE op vrijdag 4 november 2005 om 10:20:
hoost was/is daar idd ook erg sterk in.eigenlijk kan hoost alles, erg complete vechter...hij heeft ook niet voor niets de bijnaam mister perfect

Idd en hijs errug groot hahaha

Uitspraak van Hassanova op woensdag 2 november 2005 om 19:22:
Of hij heet zn carriere niet duurzaam gepland.

nah dat vind ik niet zulke dingen overkomen je gewoon de een zal daar sneller van herstellen of minder last van hebben als de ander omdat de groei van lidteken weefsel bij iedereen anders is, hij zal nu zn stijl (hoe moeilijk ook) aan moeten passen aan zijn blessures net als Dekkers

Maar k denk en hoop dat er een Nderlander wint Ik gun het Aerts maar denk dat Bonjaski het wordt als de jurering hem niet de das om doet want soms zitten er 3 bevooroordeelde Stevie Wonders daar met een lasbril op!!! :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 19:31:
Maar k denk en hoop dat er een Nderlander wint Ik gun het Aerts maar denk dat Bonjaski het wordt als de jurering hem niet de das om doet want soms zitten er 3 bevooroordeelde Stevie Wonders daar met een lasbril op!!!

idd!!is af en toe echt triest gesteld met de jury in japan.echt een lachertje af en toe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op vrijdag 4 november 2005 om 19:51:
idd!!is af en toe echt triest gesteld met de jury in japan.echt een lachertje af en toe

ja dat gaat soms echt nergens over dat is soms hetzelfde als Jol Ned-Duitsl zou fluiten en bij 1-1 in de laatste minuut ineens een strafschop voor ned zou geven.
Maar ook vind ik gasten als Bob Sap en die Pak Choi of hoe die pannekoek ook heet , akebono noem maar op het wordt eem beetje een freakshow op deze manier ze zouden dat echt moeten verbieden. Stel je voor dat die "lange" Remie of Aerts uit zou schakelen dan keert je maag toch om. Nu is de Jury van K1 van het begin af aan al vaag soms maar de zgn mafketels WANT DAT ZIJN HET!!!!! ;P is echt iets van de laatste jaren helaas maar ja zolang de Japanners het leuk vinden zal het zo blijven helaas...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 20:47:
als Jol Ned-Duitsl zou fluiten en bij 1-1 in de laatste minuut ineens een strafschop voor ned zou geven

Jol kennende best een realistisch scenario ;)
Waarschuw beheerder
laat jol er ff buiten:P
Waarschuw beheerder
Haha, oke doen we!
We hebben het hier tenslotte over een echte sport i.p.v. zo'n spelletje als voetbal.

Waarschuw beheerder
Ha Ha Ha ja (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op maandag 7 november 2005 om 18:27:
Haha, oke doen we!
We hebben het hier tenslotte over een echte sport i.p.v. zo'n spelletje als voetbal.

ja das ook zo, maar het ging over corrupte jurering dus vond het wel een goede vergelijking...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 21:36:
ja das ook zo, maar het ging over corrupte jurering dus vond het wel een goede vergelijking...

Haha, ik ook wel!

Waarschuw beheerder
En dat was weer een avondje eurosport, JEZUS wat is die Rus goed! Uiteraard ben trots op het nederlandse talent, maar deze gast gaat een killer worden straks ........ respect !

Waarschuw beheerder
leko gaat het cker moeilijk krijgen, en nog zeggen in arena ik zie jou over 5jaar wel weer:D Hari laat hem deze keer niet over hem heen walsen;)
leko gaat nokkie in 2e ronde door highkick op zijn koppie

Waarschuw beheerder
hij wint denk ik op punten er valt geen knock out
Waarschuw beheerder
nou wie weet heeft badr dit jaar zo hard getraint op achterwaartste trappen dat hij het laatst lacht :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 23:06:
deze gast gaat een killer worden straks

Hoe bedoel je worden??? Als je 125 van de 159 partijen op KO wint ben je dr al 1 volgens mij :/
Waarschuw beheerder
ik denk toch echt dat Remy of Peter gaat winnen!

alle respect voor de overige deelnemers maar ze kunnen tot nu toe niet tippen aan de kwaliteid van deze 2 heren!

Sefo: zeer goed, maar niet de beste...
Le Banner: zwak kinnetje, Remy zal zeker voor een knie gaan en Peter tja blijft THE LIMBERJACK!
Musashi: heeft nog altijd een kleine blesure aan ze kuit! dus geef hem weinig kans
Karaev: goede vechter maar komt nog iets te kort kwa ervaring in de grootste van de grootste gevechten....

kan het mis hebben maar denk dat we Choi niet hoefen noemen hier

en Schilt tja die zal ruimte moeten maken voor de titanen Peter en Remy.

Remy (als je dit nog leest) heel veel sterkte!
Waarschuw beheerder
Zou mooi zijn als Remy dit zou lezen ja;)
Topic gaat iig behoorlijk los(y)
Waarschuw beheerder
ach een mailtje doet wonderen, weet alleen niet of hij ze mail nog leest:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PD* Jeroen *PD* op dinsdag 8 november 2005 om 19:14:
Peter tja blijft THE LIMBERJACK!

He's definately out on a limb but he's a Lumberjack ;p

Waarschuw beheerder
Wie denken jullie dat het toernooi gaat winnen?

[img width=288 height=430]http://www.k-1fightnews.com/mirage/miragefights/images/Karaev%20wins%20K1.jpg[/img]

Ruslan Karaev (y)(y)

kan bijna niet meer wachten tot zaterdag 19/11 :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 14:48:
kan bijna niet meer wachten tot zaterdag 19/11

ja man ik kan ook al niet w8en hopen dat de echte beste wint, een Hollander dus;)

Waarschuw beheerder
heb wel een vermoede wie er gaat winnen, dat is Remy. Maar het mooie aan deze sport is dat je het nooit zeker weet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 18:05:
heb wel een vermoede wie er gaat winnen, dat is Remy. Maar het mooie aan deze sport is dat je het nooit zeker weet.

:jaja: dat is waar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PD* Jeroen *PD* op dinsdag 8 november 2005 om 19:14:
ik denk toch echt dat Remy of Peter gaat winnen!

alle respect voor de overige deelnemers maar ze kunnen tot nu toe niet tippen aan de kwaliteid van deze 2 heren!

Sefo: zeer goed, maar niet de beste...
Le Banner: zwak kinnetje, Remy zal zeker voor een knie gaan en Peter tja blijft THE LIMBERJACK!
Musashi: heeft nog altijd een kleine blesure aan ze kuit! dus geef hem weinig kans
Karaev: goede vechter maar komt nog iets te kort kwa ervaring in de grootste van de grootste gevechten....

kan het mis hebben maar denk dat we Choi niet hoefen noemen hier

en Schilt tja die zal ruimte moeten maken voor de titanen Peter en Remy.

Remy (als je dit nog leest) heel veel sterkte!

ik denk toch dat schilt de beste kansen heeft: peter is ook zeker 1 van mn favorieten maar zn schenen barsten iedere keer open
en remy is zeker ook een hele goede vechter en alles, maar denk toch dat hij uiteindelijk tekort komt in dit toernooi tegen zn stukken grotere en zwaardere tegenstanders
Waarschuw beheerder
Ik hoop wel echt van harte dat Karaev Musashi gaat verslaan. Verheug me ook dik op het toernooi. Ben al aan het zoeken wanneer Eurosport het gaat uitzenden, maar kan het nergens vinden. Zal wel weer half januari zijn ofzo :s
Waarschuw beheerder
ja das altijd een beetje jammer ja.ben wel blij dat eurosport aandacht aan k1 besteed,kan je van de nos niet zeggen.nee wel als iemand met pingpongen 5e word op een ek,maar niet als 9 keer een nederlander winnaar/wereldkampioen word op k1 gebied
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op donderdag 10 november 2005 om 13:44:
nee wel als iemand met pingpongen 5e word op een ek,maar niet als 9 keer een nederlander winnaar/wereldkampioen word op k1 gebied

ik vind dat ook zwaar bekrompen, het zijn eerste klas sportmannen en ze krijgen nog niet eens een klein beetjuh erkenning voor hun wereldprestaties
Waarschuw beheerder
Ah, dit topic zocht ik :)
Karaev gaat van Musashi winnen. Musashi heeft wel veel ervaring en zo, maar Karaev zijn stijl is fenomenaal. Karaev gaat verrassen.

Bonjasky gaat zeker van Choi winnen. Bonjasky is explosief, heeft geen problemen met freaks (zie Sapp) en in de vorm van zijn leven. Wat mij betreft de absolute titelkandidaat, samen met Aerts.

Le Banner - Aerts kan alle kanten op. Ik denk dat Aerts hem verwoest met zijn lowkicks, maar heb altijd al een zwak gehad voor de stijl van Le Banner. Met ieder resultaat ben ik dus tevreden, want dit zijn twee toppers.

Ray "Sugarfoot" Sefo gaat denk ik wel winnen van Schilt. Medium VS XL , maar ik zal nooit meer vergeten hoe Sefo Le Banner bijna dood sloeg. Die gaat dat wel winnen denk ik.

Waarschuw beheerder
winnaar van le banner tegen aerts, wordt de winnaar van t toernooi
Waarschuw beheerder
ik denk dat of bonjaski wint of Ruslan Karaev zijn alletwee gretige vechters die er voor gaan en alle technieken in huis hebbu dus denk tog en van die twee maar ja hoop toch bonjasky dan he jammer dat inasjov niet mee doet ;) :bounce:
Maar ja die achterwaartse trap van die karaev die moet je niet op je lever krijgen pff nocky !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZoNietDanToch op donderdag 10 november 2005 om 12:22:
ik denk toch dat schilt de beste kansen heeft

:/ wat??? whahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 19:24:
wat??? whahaha

Endelijk iemand die het ook door heeft dat schilt het NIET word. (y) Ha Ha Ha

Waarschuw beheerder
nee tuurlijk niet come on wel serieus blijven hey ;p

Waarschuw beheerder
't is net LURCH van de adams family
Waarschuw beheerder
jullie onderschatten schilt een beetjuh
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 19:34:
't is net LURCH van de adams family

hehehe ja ok, maar hij komt wel bruut uit de hoek

Waarschuw beheerder
bonjasky bijna heel errug best wel cker...
kijhard ,goede verdedeging ,kijkt goed, en die explosieve kracht

ja dat wordt hem
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 19:24:
wat??? whahaha

Bekijk Schilt's record eens voor de gein.

Waarschuw beheerder
Dat komt omdat hij gewoon een hele domme kracht heeft.
Goed bedoeld.

Niemand kan bij hem komen.
Waarschuw beheerder
Ik vind die vecht-style van Remy zo vet, prima vechter om naar te kijken!
Waarschuw beheerder
Bij Sem ziet het er heel lomp uit door z'n lengte maar hij is echt wel goed hoor.
Jullie onderschatten hem, vind ik.

Hij maakt een goede kans om te winnen.
Artiest Dyna
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op donderdag 10 november 2005 om 23:54:
Bij Sem ziet het er heel lomp uit door z'n lengte maar hij is echt wel goed hoor.
Jullie onderschatten hem, vind ik.

Hij maakt een goede kans om te winnen.

Ben ik het wel mee eens. Misschien niet de mooiste vechter, maar wel heel moeilijk te verslaan door zijn postuur. Bekijk zijn erelijst maar eens.

anyway, ik ben weer voor my man Bonjasky.

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat jarno hams gaat winnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 13:08:
ik denk dat jarno hams gaat winnen

Ah, hier spreekt een kenner!
Overigens effe offtopic: Ik heb een paar keer met zn teamgenoot bijde internationale evenementen (Dave Mossing) getraind. Wat een beer is dat ook zeg!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat zeg ie ???
Waarschuw beheerder
Jarno Hams doet meet aan 'de sterkste man van....'

Je weet wel, van die beren die allemaal krachtoefeningen moeten doen in wedstrijdvorm.

Waarschuw beheerder
Ja die ken ik natuurlijk :s

Maar hij heet toch wat zeg ie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 18:37:
Maar hij heet toch wat zeg ie.

haha, ik dacht dat je niet wist wie er met jarno hams werd bedoeld.

Je verbaast je gewoon over zn naam

Waarschuw beheerder
hazhaha ik zie jarno harms al staan kwa kracht zal hij zeker opvallend aanwezig zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op zaterdag 12 november 2005 om 18:45:
Je verbaast je gewoon over zn naam

Natuurlijk ken ik die.
Ik denk als niemand de mannen kent van de sterkste man van........
Dan is het wel een schande.

Als je van dergelijke sporten houdt tenminste en niet van darten ofzo want dat noem ik ook geen sport maar tijdverspilling. B)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 21:29:
kwa kracht zal hij zeker opvallend aanwezig zijn

Ik denk dat ie iedereen naar de grond smijt. 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op donderdag 10 november 2005 om 22:23:

dat liegt er niet om idd, hij is ook gestopt met MMA-wedstrijden en kan zich dus alleen op K1 concentreren...

zeker een kanshebber (y)

nog een weekje b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terrace Casual op zondag 13 november 2005 om 17:29:
dat liegt er niet om idd, hij is ook gestopt met MMA-wedstrijden en kan zich dus alleen op K1 concentreren..

My point exactly ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
up
Waarschuw beheerder
Sefo down ;) (al is daar heel wat voor nodig :d)

Waarschuw beheerder
Wanner komt het nou op eurosport dan ?
Want jullie zeggen allemaal nog maar even.
Das altijd met K-1 duurt altijd maanden voor ze het uitzenden. :s
Waarschuw beheerder
Wanneer zenden ze het eigenlijk uit op Eurosport *ik kan het namenlijk niet terug vinden in de tvgids:P*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:15:
Want jullie zeggen allemaal nog maar even.
Das altijd met K-1 duurt altijd maanden voor ze het uitzenden.

Hahhaha damn te laat:P

Waarschuw beheerder
Ha Ha is dat toevallig (y) :respect:
Waarschuw beheerder
Ja en neem aan dat niet alle wedstrijden 19/11 zijn?
wat is het schema? kwa kwart/halve/finale
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:34:
Ha Ha is dat toevallig

Ja idd........Great minds think the same;)
Waarschuw beheerder
Wordt het a.s. zaterdag live uitgezonden op eurosport?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op donderdag 10 november 2005 om 22:23:

in de k1 niet zo best geloof ik vind het een goede vechter maar wel erg houterig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op donderdag 17 november 2005 om 18:45:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 19:07:
in de k1 niet zo best geloof ik vind het een goede vechter maar wel erg houterig.

Niet zo best? hahaha, hij heeft nog geen 1 partij verloren

*BOUT RESULTS*
K-1 9 Fights 8 Wins 1 Draw 2 KOs

En die 'draw' was tegen Hoost. Hij was veeeeel sterker dan Hoost, de jury had Hoost gematst met een onbeslist.
Waarschuw beheerder
Die lijst klopt echter niet, hij is geupdate

Results on K-1 13 Fights 11 Wins 1 Losses 1 Draws 5 KOs

Bonjasky heeft ie ook verslagen.
Waarschuw beheerder

Het hele toernooi wordt wel degelijk op 1 avond uitgevochten.
Kwartfinales, halve finales en finale.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 19:07:
in de k1 niet zo best geloof ik

Die is juist beter dan z'n MMA-record. Zie de post van Hassanova.
Overigens heeft Schilt op K-1 regels (maar niet in een officieel K-1 toernooi) ook nog verloren op KO van Ignashov.
Waarschuw beheerder
Trouwens, zie Telegraaf.
Waarschuw beheerder
Ik weet er heel weinig van, maar vind het wel een hele mooie sport om naar te kijken :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op donderdag 17 november 2005 om 19:36:
Overigens heeft Schilt op K-1 regels (maar niet in een officieel K-1 toernooi) ook nog verloren op KO van Ignashov.

Dat is volgensmij zn enige verliespartij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 17 november 2005 om 19:15:

*BOUT RESULTS*

En die 'draw' was tegen Hoost. Hij was veeeeel sterker dan Hoost, de jury had Hoost gematst met een onbeslist.

Jamaar tegen wie moest ie allemaal vechten.
Geen Remy Geen Jerome Geen Aerts
Geen Sefo. en ga zo maar door.
Hoost is ook al oud.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sure O:) op donderdag 17 november 2005 om 19:38:
maar vind het wel een hele mooie sport om naar te kijken

Ik vindt jou wel om mooi naar te kijken :yes:
Waarschuw beheerder
:D

Uitspraak van Nino/Mara op donderdag 17 november 2005 om 17:20:
Wanneer zenden ze het eigenlijk uit op Eurosport *ik kan het namenlijk niet terug vinden in de tvgids*

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:15:

er is zaterdag a.s wel een k1-special op eurosport, van 23:45 tot 00:45
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ergens gelezen dat het op Fuji TV uitgezonden wordt...
Zaterdagavond maar eens kijken of ik via PPlive kan kijken!

Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op donderdag 17 november 2005 om 20:37:
er is zaterdag a.s wel een k1-special op eurosport, van 23:45 tot 00:45

In een uurtje gaan ze echt de K1 final niet uitzenden en al helemaal niet op dezelfde avond. Zal wel eind december worden als het uitgezonden wordt... ff kickbox.nl in de gaten houden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 20:16:
Jamaar tegen wie moest ie allemaal vechten.
Geen Remy Geen Jerome Geen Aerts
Geen Sefo. en ga zo maar door.
Hoost is ook al oud.laatste aanpassing 17 november 2005 20:17

Lul niet uit je nek.

Hij heeft wel van Bonjasky gewonnen en ook van Musashi. Die staan nu allebei in de finale.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaaaapieTjaaaapie op donderdag 17 november 2005 om 22:26:
kickbox.nl in de gaten houden!

Die website heeft ook nooit nieuws.
ik heb die als startpagina op mn computer maar ik zie altijd hetzelfde zelfs de prijswinnaars zijn al een jaar hetzelfde. :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 17 november 2005 om 22:28:
Lul niet uit je nek.

Hij heeft wel van Bonjasky gewonnen en ook van Musashi. Die staan nu allebei in de finale.

Wat nou lul niet uit je nek :@
Net of Musashi zo goeie vechter is.
Kutjap. hij heeft altijd geluk met de jury.
ik vindt schilt nix en daarmee klaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 23:20:
Wat nou lul niet uit je nek
Net of Musashi zo goeie vechter is.
Kutjap. hij heeft altijd geluk met de jury.
ik vindt schilt nix en daarmee klaar.

Je vind Bonjasky dus ook niet goed neem ik aan, daar heeft ie ook van gewonnen.

Zijn lijst is gewoon heel erg goed. Mensen blijven hem onderschatten. Het mag er wel niet al te technisch uitzien wat ie doet (is ook niet supertechnisch), hij maakt goed gebruik van zn kwaliteiten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaaaapieTjaaaapie op donderdag 17 november 2005 om 22:26:
In een uurtje gaan ze echt de K1 final niet uitzenden en al helemaal niet op dezelfde avond. Zal wel eind december worden als het uitgezonden wordt... ff kickbox.nl in de gaten houden!

nee, dat snap ik ook wel

zal wel met kerst een avond vullend programma worden, net als vorig jaar
Waarschuw beheerder
2e kerstdag wordt het uitgezonden dacht ik...

wordt tijd dat we hier ook pay per view krijgen voor K1, Pride, Ufc b)

zal om één of andere reden wel niet mogelijk zijn (n)
Waarschuw beheerder
Ik hoop ook echt dat Aerts gehakt maakt van Le Banner
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 18 november 2005 om 12:19:

Ja lijkt me super als tie vor de vierde keer zou winnen, hoop het voor hem.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 18 november 2005 om 12:19:

x2

beter doet ie dat met een leverstoot, toen stond ie niet meer op :D

hoe het met die highkick verliep weten we allemaal...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terrace Casual op vrijdag 18 november 2005 om 12:50:
hoe het met die highkick verliep weten we allemaal...

Pure overmoedigheid van Aerts, hij dacht dat ie m al had.

Waarschuw beheerder
hoop zeker dat peter hem wint ! maar hoe laat begint het zaterdag nou in osaka! en als je decoder heb kun je het toch wel zien? op eurosport is zaterdag ook superleuge! maar kan iemand mij zeggen wat hier de tijd si als het ebgint en waar ik het kan kijken moet het gewoon zien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 12:57:
hoop zeker dat peter hem wint ! maar hoe laat begint het zaterdag nou in osaka! en als je decoder heb kun je het toch wel zien? op eurosport is zaterdag ook superleuge! maar kan iemand mij zeggen wat hier de tijd si als het ebgint en waar ik het kan kijken moet het gewoon zien!

Jij kunt dat zaterdag niet zien vriend.

Zit achter pay per view en bij mijn weten kun je dat hier in Nederland niet checken. Beter wacht je totdat Eurosport het uitzend, of als je echt niet kan wachten: download de filmpjes in de dagen na zaterdag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 18 november 2005 om 07:36:
Je vind Bonjasky dus ook niet goed neem ik aan,

Ik vindt remy wel heel goed maar schilt vindt ik geen mooie vechter om naar te kijken.
en tussen een partij winnen met punten of een K.O zit een heel verschil.
En hoost is al oud dus ik sta er niet van te kijken dat schilt heeft gewonnen van hem.
Niet dat hoost helemaal nix meer is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 18 november 2005 om 07:36:
Zijn lijst is gewoon heel erg goed

Jullie altijd met je lijst.
Ik heb het ook over een mooie vechter.
Hij kan wel partijen winnen.
Maar dat is ook mede dankzij zijn groote en oerkracht.

Waarschuw beheerder
zo verkankerd en dan zeggen ze dat het in zoveel landen wordt uitgezonden ! moet toch wel ergens worden uit gezonden al is het maar op internet ! maargoed moet ik maar ff zoeken dan! bedankt hassenovie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 13:07:
Jullie altijd met je lijst.
Ik heb het ook over een mooie vechter.
Hij kan wel partijen winnen.
Maar dat is ook mede dankzij zijn groote en oerkracht.

We proberen hier toch te voorspellen wie er WINT???

En niet wie het MOOIST vecht, beetje wakker blijven :kots:
Waarschuw beheerder
Ik baal ervan dat er zoveel botheid bij is! Ik had veel liever koaklai keosing (of hoe je dat ook schrijft) erbij gezien en ignasov (wat er ook met die man gebeurd is er komt geen high kick meer uit zun voeten)......dat zijn nog eens vechters! Nu zit er zo`n lekker botte aap bij als Choi en ook Schilt kan er wat van (alle respect voor Schilt btw want hij is natuurlijk wel een goede vechter hoor, ik had echter liever Glaube Feitosa gezien prachtig die high kicks)! Wie dat er gaat winnen ehm......tja wie heeft er een goede dag de 19e, ze kunnen in principe allemaal wel winnen! Ik ga voor Lebanner of Remy!
Waarschuw beheerder
Kaoklai is gewogen en te licht bevonden, letterlijk en figuurlijk.

Hij liet helemaal NIKS zien tegen Sefo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 18 november 2005 om 14:30:

hey jij vind vanzelf wel dat je alles weet he ! doe je het zelf eigelijk wel of ben jij zo'n beste stuurman aan wal? dat overal commetaar op is een beetje saai aan het worden jongen! pf je heb niet altijd gelijk bla bla bla bla bla
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 14:56:
hey jij vind vanzelf wel dat je alles weet he ! doe je het zelf eigelijk wel of ben jij zo'n beste stuurman aan wal? dat overal commetaar op is een beetje saai aan het worden jongen! pf je heb niet altijd gelijk bla bla bla bla bla

Ik heb 5 jaar gethaibokst

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 18 november 2005 om 15:05:

is heel goed jongen maar nu doe het dus niet meer ? waarom?

veder wil ik zeggen dat je niet zoveel commentaar moeten hebben op iedereen is heel irritant en je heb er niks aan !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog 1 nachtje slapen en we weten wie de nieuwe kampioen word :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 15:08:
is heel goed jongen maar nu doe het dus niet meer ? waarom?

veder wil ik zeggen dat je niet zoveel commentaar moeten hebben op iedereen is heel irritant en je heb er niks aan !laatste aanpassing 18 november 2005 15:09

Ja dat dat irritant kan zijn, kan ik me voorstellen. Ik houd wel van discussieren, zo moet je t ook opvatten.

Waarom ik t niet meer doe...., werd minder gemotiveerd en ging dingen doen die niet goed zijn voor je lichaam (en geest). Feesten en dergelijke ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 18 november 2005 om 15:16:
Ja dat dat irritant kan zijn, kan ik me voorstellen. Ik houd wel van discussieren, zo moet je t ook opvatten.

Waarom ik t niet meer doe...., werd minder gemotiveerd en ging dingen doen die niet goed zijn voor je lichaam (en geest). Feesten en dergelijke

hahaha ik ken het maar het het juist omgekeerd gedaan ! was altijd veel aan het feesten en kankerzooi maar ben met alles gestopt hahah had dat ff helemaal gehad wordt zo het zelfde he ! maar owkey begrijp het van de discussie alleen denk ik dat je dat op andere site moet doen dnek dat hier weing goeie discussies te voeren vallen hahah:S hey trwouens als je nog een site weet waaar ik misschien de finale kan kijken dan hoor ik het graag ! mazl
Waarschuw beheerder
Live kijken is onmogelijk volgensmij, anders had ik dat zelf ook zeker gedaan.

Zodra er downloadlinks van de partijen zijn, zal ik die links hier neerzetten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 15:23:
hahaha ik ken het maar het het juist omgekeerd gedaan ! was altijd veel aan het feesten en kankerzooi maar ben met alles gestopt hahah had dat ff helemaal gehad wordt zo het zelfde he !

me to :yes:

je moet eens kijken op k-1fans.com of zo daar kan je meestal wel filmpjes downloaden ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 17 november 2005 om 19:15:

*BOUT RESULTS*

nee vind het toch niet zo'n beste...ondanks een goede startlijst blijf ik het een houterige man vinden
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 15:23:
hahaha ik ken het maar het het juist omgekeerd gedaan ! was altijd veel aan het feesten en kankerzooi maar ben met alles gestopt hahah had dat ff helemaal gehad wordt zo het zelfde he !

idd me too, bekeerd zeg maar

das juist het gekke van K1 dat ALLES op een avond (lees een paar uur) plaatsvind :D

logisch dat je niets laat zien als je moeite moet doen om 75 kg wegen maar geen slecht woord over Kaoklai hij heeft het meeste inzicht van iedereen in de K1...iedereen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 17:51:
logisch dat je niets laat zien als je moeite moet doen om 75 kg wegen

Dus dan zijn we het er toch over eens dat ie in de k1-max thuishoort en niet in de k1?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 18 november 2005 om 13:10:
We proberen hier toch te voorspellen wie er WINT???
En niet wie het MOOIST vecht, beetje wakker blijven

Jullie beginnen iedere keer over een lijst wat ie heeft gepresteerd.

Het was ook geen partij tegen sefo nee daar heb je gelijk in. Maar hij schopte Mighty Mo ook K.O maar sefo is dan ook een heel verschil met Mo.

Uitspraak van Hassanova op vrijdag 18 november 2005 om 15:05:

Ik doe bijna 10 jaar thaiboksen Ik heb 4 jaar gejudo't en 2 jaar Jeet kun do kung fu gedaan
Maar ben altijd toch meer naar het thaiboksen geintreseerd geweest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 17:51:
logisch dat je niets laat zien als je moeite moet doen om 75 kg wegen maar geen slecht woord over Kaoklai hij heeft het meeste inzicht van iedereen in de K1...iedereen!

Je praat dan ook over een THAI. (y)
Qua technisch vindt ik hem de beste vechter samen met Parumok en Panjonsuk

Waarschuw beheerder
remy heeft zijn eerste party gewoon op punten !

Waarschuw beheerder
ja heftig we staan er weer goed op ieder geval nederlander alweer in de finale hahahah

Waarschuw beheerder
RESULTS:

Tournament
-Remy Bonjasky defeats Hong-Mam Choi by decision
-Semmy Schilt defeats Ray Sefo by decision
-Peter Aerts defeats Jerome LeBanner by decision (after extra round)
-
Waarschuw beheerder
wat heeft die Rus gedaan ?

Waarschuw beheerder
mushasi VS karaev DRAW
rondende erbij dan maar is heel gunstig voor peter !

Waarschuw beheerder
mushasi heeft gewonnn hahaha niet te geloven hahahah

Waarschuw beheerder
Superfights / Reserve
-Glaube Feitosa defeats Gary GoodRidge by decision
Waarschuw beheerder
Ik voorzie een Nederlandse finale. Die Musashi maakt geen schijn van kans. :D Weet iemand of de kwartfinales al ergens te downloaden zijn?
Waarschuw beheerder
Leko zal de volgende wel winnen
Waarschuw beheerder
Hari wins by KO

niet verwacht

Waarschuw beheerder
wordt echt een nederlands feetsej hahaha

Waarschuw beheerder
kkzoooii ik hoor net dat peter aarts twee gebroken ribben heeft en niet meer meezal doen ! en voor hem in de plaats komt feitosa ! beter is het niet waar !
Waarschuw beheerder
ik ben nu wel heel erg benieuwd naar dat gevecht van Aerts en LeBanner!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
schilt heeft gewonnen van remy met ko!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 12:35:
schilt heeft gewonnen van remy met ko!

nieuwe champ

b)

jammer voor Aerts, had echt gehoopt op Schilt - Aerts

maar als Semmy 'm wint ook prima (y)

Waarschuw beheerder
nieuwe nederlandse champs altijd welkom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terrace Casual op zaterdag 8 oktober 2005 om 12:40:
Bonjasky op ko
Schilt op dec
Aerts op dec
Musashi op dec

;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 12:42:
nieuwe nederlandse champs altijd welkom

uiteraard, maar had Aerts t graag gegund, mag Semmy daarna los b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als dat gebeurt dan worden de jappen helemaal gek
en niet alleen de jappen vrees ik :P

Waarschuw beheerder
ik zeker ook hij gaat er altijd op een lullige manier uit! kan me nog herrineren tegen die vieze fransman waar hij kop stoot van kreeg en toen niet verder kon ! nu heeft hij ook weer wat terwijl hij wle gewonnen heeft en kan weer niet verder ! ik had hem het meest gegunt van iedereen maargoed als hij het niet wordt dan maar nieuwe nederlandse champ ! is ieder geval beter dan remy . ben niet zo kapot van die jongen beetje te afwachtende vechter vind ik persoonlijk! helemaal de laatste tijd .

Waarschuw beheerder
musasi down ! gesprongen knie !

Waarschuw beheerder
finals semmy v.s feitosa we wachten met spanning af hahah
Waarschuw beheerder
echte spanning ja! :D
Waarschuw beheerder
Ik hoor net van iemand dat Schilt 'm zojuist heeft geklaard!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op zaterdag 19 november 2005 om 13:01:
Ik hoor net van iemand dat Schilt 'm zojuist heeft geklaard!!!!

en nu in het nederlands

Waarschuw beheerder
de finale is nog geen eens begonnen lampie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 13:15:

dat lees ik ook idd

Waarschuw beheerder
volgens mij is het nu bezig
Waarschuw beheerder

Dat vertelde zo'n gozer tegen mij; Ik heb zelf geen beeld.
Waarschuw beheerder
Schilt heeft Feitosa KO getrapt. Nu heb ik het niet van een vaag kereltje, maar van k-1fans.com :)
Waarschuw beheerder
SCHILT

mn voorspelling is uitgekomen.

Jammer dat Aerts zn ribben heeft gebroken en niet kon doorvechten

Waarschuw beheerder
ik zie het ja ! flinke trap hahah en weer in de eerste ronde ko ! hij verdent hem toch het meest ! we staan er weere goed op hahah
Waarschuw beheerder
Gesprongen knie !

http://www.man-magazine.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=542&Itemid=2
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zie het ja ! flinke trap hahah en weer in de eerste ronde ko ! hij verdent hem toch het meest ! we staan er weere goed op hahah

Waar heb je beeld dan? :D
Waarschuw beheerder
Ik ga meteen op zoek naar de filmpjes, maar die zullen denk ik morgen pas on-line komen.
Waarschuw beheerder
Lekker voor Musashi:

[img width=320 height=240]http://img292.imageshack.us/img292/8333/38iy.gif[/img]
Waarschuw beheerder
lees ik dat nou goed:

Winner and K-1 Champion 2005: SEM SCHILT BY KO R1 -30 seconds / KNEE TO THE HEAD!!!
Waarschuw beheerder
Ik ga meteen op zoek naar de filmpjes, maar die zullen denk ik morgen pas on-line komen.

Post je ze ff als je ze toevallig vindt? :)
Waarschuw beheerder
En Badr Hari wint op KO in de 2e ronde door een spinning backfist op Leko.

(y) Badr. Daden ipv woorden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
beter weer een Nederlander

Schilt onverwacht volgens sommmge mensen, volgens andere weer niet :D

benieuwd naar de beelden, hoop ko's vette show denk ik b)
Waarschuw beheerder
Knap van Schildt hoor....Bonjasky down in ronde 1. En dan de finale na 30 sec winnen

Waarschuw beheerder
ik ga er verder niet op in maar een paar vaste mensen van die vechtsport topics hier op PF zullen het weten.

Ik heb gelijk gekregen, loop al 2 maanden te verkondiggen dat ie ging winnen, sommige mensen waren het eens, meer verklaarden me voor gek, maar heb mijn gelijk gekregen.

Super Semmy de man!
Waarschuw beheerder
:respect: Semmy :respect:

[img width=453 height=679]http://images.kakutougi.info/Events/K-1/2005/11/19/Schilt.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Hier nog een aantal mooie te vinden:

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=17153
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Staat nu ook foto's op k1fans.com

http://k-1fans.com/forum/viewtopic.php?t=14117

Hier nog een aantal mooie te vinden:

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=17153

Mooie foto's :respect:
Waarschuw beheerder
Hell yeah!!! Mijn voorspellingen zijn uitgekomen:

Sem winnaar van het toernooi en Badr ook gewonnen van Leko.

Leko schijnt maar liefst 10 minuten weg te zijn geweest. Ik las dat mensen het omschreven als 1 van de allerhardste KO's ooit gezien.
Uitspraak van Hassanova op zaterdag 19 november 2005 om 13:45:
Badr Hari wint op KO in de 2e ronde door een spinning backfist op Leko.

Spinning back kick ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Leko schijnt maar liefst 10 minuten weg te zijn geweest. Ik las dat mensen het omschreven als 1 van de allerhardste KO's ooit gezien.

Op de foto's die via de link die ik hierboven gaf te bekijken zijn, zie je dat die spinning back kick er wel heel mooi op zit :respect:
Waarschuw beheerder
FOTOOOOOOOO'S!!!!

Let op die foto's van Badr vs Leko. Leko was echt zwaaaar van de planeet!

http://www.k-1fans.com/forum/viewtopic.php?t=14117
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaaaapieTjaaaapie op zaterdag 19 november 2005 om 20:10:
Op de foto's die via de link die ik hierboven gaf te bekijken zijn, zie je dat die spinning back kick er wel heel mooi op zit :respect:

Zeker!

En ik zie nu pas dat ik over die link heen heb gekeken haha! Hierboven geef ik heel cool de link terwijl jij hem al had gepost ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 18:15:
ik ga er verder niet op in maar een paar vaste mensen van die vechtsport topics hier op PF zullen het weten.

Ik heb gelijk gekregen, loop al 2 maanden te verkondiggen dat ie ging winnen, sommige mensen waren het eens, meer verklaarden me voor gek, maar heb mijn gelijk gekregen.

Super Semmy de man!

ik vraag me af wat je er mee wil zeggen !?@!?@ dat je een onwijs goeie kenner ben ofzo? nou je je bent de beste hahaha

pfffffffffffffffffffffff
Waarschuw beheerder
Er waren veel mensen die riepen dat Sem nooit zou kunnen winnen, en echt niet goed genoeg was en meer van dat soort dingen. Als ie dan toch wint, mag je het toch ook even noemen als je daarvoor voor gek verklaard werd?

Waarschuw beheerder
hari:D:D

ush!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op zaterdag 19 november 2005 om 21:36:
Er waren veel mensen die riepen dat Sem nooit zou kunnen winnen, en echt niet goed genoeg was en meer van dat soort dingen. Als ie dan toch wint, mag je het toch ook even noemen als je daarvoor voor gek verklaard werd?

Nou hij was echt niet de enige. Jij en ik riepen ook al dat Schilt zou gaan winnen.

Je kunt altijd op 'safe' gaan en voor k1-winnaars kiezen zoals Bonjasky of Aerts, maar Schilt toonde in de vorige wedstrijden dat ie zn kwaliteiten makkelijk kon uitbuiten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op zondag 20 november 2005 om 05:29:
Nou hij was echt niet de enige. Jij en ik riepen ook al dat Schilt zou gaan winnen.

Je kunt altijd op 'safe' gaan en voor k1-winnaars kiezen zoals Bonjasky of Aerts, maar Schilt toonde in de vorige wedstrijden dat ie zn kwaliteiten makkelijk kon uitbuiten.

ja jij zei het inderdaad al ! wat een beul is die gozer zeg hahah maar ben zker wle blij dat er weer een nederlander kampioen is ! we staan er wer goed op!

Waarschuw beheerder
http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=2TLKKN2K1RKQT2PCLT5WUJBDLA

remy vs choi hoi man

Waarschuw beheerder
en de 30 seconden duurende finale hahaha
http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=1VG9PHJD920GV2E4ZMQB105ZSY de rest komt eraan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op zondag 20 november 2005 om 05:29:
Nou hij was echt niet de enige. Jij en ik riepen ook al dat Schilt zou gaan winnen

ja ik had dat ook gezegd dat sam de beste kansen had en de zogenaamde "kenners" schoten in de lach en vonden dat we serieus moesten blijven
Waarschuw beheerder
maar wanneer komt deze k-1 op eurosport iemand een idee???

dan kan ik tenminste alle wedstrijden achter elkaar zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cor.S op zondag 20 november 2005 om 13:11:
maar wanneer komt deze k-1 op eurosport iemand een idee???

dan kan ik tenminste alle wedstrijden achter elkaar zien

het zal binnenkort wel bij fightclub zijn inderdaad:D
Waarschuw beheerder
denk dat er net zoals vorig jaar op 2e kerstdag een volledige registratie word uitgezonden op eurosport
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZoNietDanToch op zondag 20 november 2005 om 12:26:
ja ik had dat ook gezegd dat sam de beste kansen had en de zogenaamde "kenners" schoten in de lach en vonden dat we serieus moesten blijven

dr waren ook heel veel die Sem wel een goede kans gaven, iig in Nl

maar goed zo'n toernooi blijft altijd tricky he, toch weer een Nederlander (y)
Waarschuw beheerder
Hier staan wat partijen

http://hosted.filefront.com/melsot

Waarschuw beheerder
donateur
hier ook;

http://www.flabber.nl/archief/014100.php

:)
Waarschuw beheerder
wat een saaie partij zeg, tussen die reus uit korea en Bonjaski

Waarschuw beheerder
zag gisteren op eurosport dat de finale in de kerstweek zal worden uitgezonden, en vanavond komt er op fightclub om 19.00 de final elimination, weet niet of dat er al eerder voor is geweest??

Maar ga zeker ff kijken:D

Waarschuw beheerder
nee PiEpIPi

hiermee wil ik niet zeggen dat ik een onwijze kenner ben, wil alleen effe duidelijk maken dat er een hoop waren die mij, Hassanova en MMA4Life voor gek verklaarden.

heb altijd verteld waarom ik dacht dat semmy ging winnen en wat zijn sterke punten zijn waartegen gewoon niemand kan vechten.....

heb mijn gelijk gekregen dus kom dat effe halen, kan toch????

en ja de final elimination is er al ooit op geweest, het hele toernooi is op 2 maandag avonden voorbij gekomen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Na een frontkick van Feitosa spuugt Goodridge 1 of 2 tanden uit in de reserve partij :D
Waarschuw beheerder
Leko gaat zo zwaar ko tegen Badr Hari :o

Hele mooi knock out

Waarschuw beheerder
hij is geloof ik een minuut of 10 weggeweest! dan heb je hem best goed te pakken gehad !
Waarschuw beheerder
Hassanova, heb je die KO ook al gezien?

Hij is echt gruwelijk! Echt 1 van de hardste die ik ooit heb gezien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op zondag 20 november 2005 om 19:07:
Hij is echt gruwelijk! Echt 1 van de hardste die ik ooit heb gezien

ko tie dan he hahah leko vs badr

http://s10.yousendit.com/d.aspx?id=1RGFKIZZHL8UC0X8FEOUT0LYEN

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 20:13:
ko tie dan he hahah leko vs badr

ik weet niet wat je bron is van die links maar als je ze van Mixfight haalt ben je slecht bezig door ze hier te posten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op zondag 20 november 2005 om 19:07:
Hassanova, heb je die KO ook al gezien?

Hij is echt gruwelijk! Echt 1 van de hardste die ik ooit heb gezien

Jazeker, hij is ook echt vaak in de herhaling te zien.

Die ko van Schilt tegen Feitosa was ook vrij hard moet ik zeggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 20:27:
ik weet niet wat je bron is van die links maar als je ze van Mixfight haalt ben je slecht bezig door ze hier te posten...

In verband met reposten...?

Hij heeft ze denk ik van k1-fans.com

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 20:27:
ik weet niet wat je bron is van die links maar als je ze van Mixfight haalt ben je slecht bezig door ze hier te posten

probeer jij ff wijs te doen

hahah smoel ! www.k1-fans.com
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo toch je text maar aangepast?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 20:34:
zo toch je text maar aangepast?

ja anders wordt ik eraf gegooit hahah waar maak je druk om doe dit zodat andere ook wat kunnen zien ! wat heb je aan jou commentaar? geen reet toch ! ga msnsen ofzo als je zo graag je zegje wil doen !

Waarschuw beheerder
Kerel, ik verwijt je niks. ik zeg alleen dat " als " je ze van mixfight had dat je dan slecht bezig was. Dat is tegen hun beleidsregels snap je. En blijkbaar houd je je daar toch wel graag aan omdat je hier je stoere praat weer weghaalt.

dat jij ze post van een public site vind ik prima hoor (y)

die site doet t alleen niet hier??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 20:39:
Kerel, ik verwijt je niks. ik zeg alleen dat " als " je ze van mixfight had dat je dan slecht bezig was. Dat is tegen hun beleidsregels snap je. En blijkbaar houd je je daar toch wel graag aan omdat je hier je stoere praat weer weghaalt.

dat jij ze post van een public site vind ik prima hoor

die site doet t alleen niet hier??laatste aanpassing 20 november 2005 20:40

ow minder dan ff kijekn naar andere ! maar wist niet dat je daar gewoue van kon krijgen dacht omdat het in het forum stond dat je dat gewoon mog doen ! maar ze komen allemaal van www.k-1fans.com

Waarschuw beheerder
o nu doet hij t wel. :D

ja je moet het zo zien dat de mensen van zo'n fora moeite doen om het up te loaden voor andere vechtsportliefhebbers van die site. Beetje lullig als dan al die links geblokkeerd zijn doordat half pf die filmpjes download ;)

Waarschuw beheerder
haha zit zeker wel wat in ja!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oefff Leko ging echt hard neer!!!
Die wist het een tijdje niet meer :|
Waarschuw beheerder
Bonjasky was echt kansloos tegen Schilt.

Zonder te overdrijven: Remy heeft niet eens geprobeerd Schilt te raken, verdedigen was het enige waar die mee bezig was.

Schilt was duidelijk een paar maten te groot voor Bonjasky.

Voorwaartse trap naar t lichaam van Bonjasky zorgden al voor 8 tellen rust (die Bonjasky hard nodig had om op adem te komen).

Daarna die knie op zn hoofd en toen was t echt afgelopen.
Waarschuw beheerder
Schilt heeft gewoon echt gedomineerd.
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af hoe Peter Aerts het had gedaan tegen Schilt. Maar dat blijft natuurlijk dom speculeren, dus hopelijk komen ze elkaar nog eens tegen in de ring. :D

Waarschuw beheerder
wat een k.o's zeg, de tering wat een toernooi :respect: voor semmy..

offtopic iemand in 't zonnehuis geweest vandaag??
Waarschuw beheerder
Eigenlijk vind ik het wel jammer dat Le Banner niet door had gemogen na zijn nederlaag tegen Aerts. Feitosa had zich immers niet gekwalificeerd, dus vind ik ook dat hij geen recht heeft op een plaats in het hoofdtoernooi. Of iig pas als Le Banner niet verder zou kunnen. Weet iemand hoe dit destijds zat met Hoost in 2002 ofzo, die kon toch verder nadat hij verslagen was door Sabb (die toen net als Aerts moest afhaken wegens een blessure).
Waarschuw beheerder
Ik vermoed dat ze de regels hebben aangepast. Paar jaar terug mocht Abidi ook door naar de halve finale, ondanks zijn verlies tegen Aerts.

Nu mocht Le Banner dus niet door.

Of was Le Banner misschien ook geblesseerd?
Waarschuw beheerder
zoals ik verwacht had :respect: voor sem
denk dat we nog veel meer van deze man kunnen gaan genieten
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af waar k1-peter blijft....

Hij was er van overtuigd dat Schilt t niet zou worden. Vond dat zn lijst niks voorstelde enz enz

Le Banner zou t klusje wel ff klaren.

:nee:
Waarschuw beheerder
erg herkenbaar idd :)
vrienden van mij verklaarden mij ook voor gek,die houten klaas van een schilt zou er nix van kunnen en bonjasky zou t met gemak van hem kunnen winnen....ben blij dat ze er om hebben durven wedden ;)
.iedereen die sem heeft zien vechten weet volgens mij wel beter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op maandag 21 november 2005 om 15:26:
.iedereen die sem heeft zien vechten weet volgens mij wel beter

Ja maar ik ben het voor een klein gedeelte met de schilt-critici wel eens.

Mooi is t niet om naar te kijken. Dat komt ten dele omdat hij niet supertechnisch is (ziet er idd beetje lomp/houterig uit) en voor een gedeelte omdat ie zo lang is (dan zie het er automatisch slungelig uit).

Maar hij gebruikt zn kwaliteiten goed. Houd de afstand goed, vaak door goed geplaatste voorwaartse trappen. Zn combinaties zijn simpel, maar effectief. 2 a 3 stoten gevolgd door een trap. Is de afstand tussen hem en zn tegenstander te klein, dan pakt ie vast om te knieen. Hij is zo groot en sterk, dat als ie zn tegenstander vastpakt of gaat hangen, de ander het zwaar heeft.

Is ondanks zn grote lichaam afgetraind, is erg agressief en heeft volgensmij nog een hele goede conditie ook.

Waarschuw beheerder
en zijn knie is levensgevaarlijk zoals ie even heeft gedemonstrateerd.

Uitspraak van Hassanova op maandag 21 november 2005 om 15:21:
Le Banner zou t klusje wel ff klaren

toch had ik hem echt wel graag verder zien vechten ipv feitosa, of gewoon aerts tegen sem....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 21 november 2005 om 15:36:
Maar hij gebruikt zn kwaliteiten goed. Houd de afstand goed, vaak door goed geplaatste voorwaartse trappen. Zn combinaties zijn simpel, maar effectief. 2 a 3 stoten gevolgd door een trap. Is de afstand tussen hem en zn tegenstander te klein, dan pakt ie vast om te knieen. Hij is zo groot en sterk, dat als ie zn tegenstander vastpakt of gaat hangen, de ander het zwaar heeft.

pcies
hij heeft de echte 'nederlandse stijl 'goeie stoten combinatie gevolgd door een kick. ( laten we trouwens maar hopen dat de buitenlanders de weg naar de nederlandse gyms niet snel massaal zullen vinden,dan is het snel over met de nederlandse onoverwinnelijkheid ;) )

ernesto was daar ook een meester in.hij was stukken sneller dan schilt maar die slaat iets harder denk ik en pakt meer vast om te knieen. en schilt vecht bijna alleen maar naar voren wat met zijn skills en lengte erg lastig moet zijn voor zn tegenstanders.ook blijft hij bijna onophoudelijk doorgaan met stoten en trappen a la Youri Mes.

al met al kan t niet op dit jaar voor de nederlanders; eerst andy sauer in de k1 max en nu weer schilt :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vanavond finale maar 's even kijken, heb 'm bijna binnen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASS op maandag 21 november 2005 om 17:46:
vanavond finale maar 's even kijken, heb 'm bijna binnen

hij staat hier boven gelinked hoor, bijna binnen?? dat gevecht duurt 30 seconden trage pc heb je dan :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op maandag 21 november 2005 om 16:08:
ernesto was daar ook een meester in.hij was stukken sneller dan schilt maar die slaat iets harder denk ik en pakt meer vast om te knieen. en schilt vecht bijna alleen maar naar voren wat met zijn skills en lengte erg lastig moet zijn voor zn tegenstanders.ook blijft hij bijna onophoudelijk doorgaan met stoten en trappen a la Youri Mes.

al met al kan t niet op dit jaar voor de nederlanders; eerst andy sauer in de k1 max en nu weer schilt

Kan zeker niet op idd dit jaar.

Maar toch vind ik dat Hoost een net wat andere vechtstijl had (losgezien van de techniek).

Hoost ontweek bijvoorbeeld veel lowkicks door zn been in te trekken of door naar achteren te 'schuiven'.

Schilt is veel statischer wat dat betreft. Maar ja, Schilt is zo groot en sterk, die kan wel wat incasseren.

Die trap van Feitosa bij de eliminations zat ook vol in het gezicht van Schilt. Ieder ander was echt wel ff plat gegaan had ik t idee.

Als Schilt in vorm is, is ie heel moeilijk af te stoppen. Dat gevoel heb ik bij Bonjasky nooit gehad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 21 november 2005 om 17:50:
ij staat hier boven gelinked hoor, bijna binnen?? dat gevecht duurt 30 seconden trage pc heb je dan

sorry bedoel heel het toernooi in de tokyo dome ;) (divx formaat)
wil natuurlijk wel alles zien :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sefo kan trouwens ook veel incassren.

Wat ie dan ook deed tegen Schilt :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 21 november 2005 om 17:54:
Als Schilt in vorm is, is ie heel moeilijk af te stoppen. Dat gevoel heb ik bij Bonjasky nooit gehad

:yes:

Bonjasky komt op de een of andere manier altijd kwetsbaar over.

Waarschuw beheerder
en moet zeggen dat bonjasky saai is om naarte kijken ! kijk naar z'n laaste partyen altijd heel afwachtend! en ook niet echt effectief ! lijkt wle of hij er niet meer zo'n zin in heeft!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hassanova op zondag 20 november 2005 om 22:11:
Bonjasky was echt kansloos tegen Schilt.

Zonder te overdrijven: Remy heeft niet eens geprobeerd Schilt te raken, verdedigen was het enige waar die mee bezig was.

Schilt was duidelijk een paar maten te groot voor Bonjasky.

Helemaal mee eens! Als je zag wat Sefo nog voor partij vocht tegen Schilt :respect:

Uitspraak van Hassanova op maandag 21 november 2005 om 15:36:
Ja maar ik ben het voor een klein gedeelte met de schilt-critici wel eens.

Mooi is t niet om naar te kijken. Dat komt ten dele omdat hij niet supertechnisch is (ziet er idd beetje lomp/houterig uit) en voor een gedeelte omdat ie zo lang is (dan zie het er automatisch slungelig uit).

Is ondanks zn grote lichaam afgetraind, is erg agressief en heeft volgensmij nog een hele goede conditie ook.

Ik vind het ook geen mooie vechter om naar te kijken maar is bijzonder effectief. Zoals je al zegt benut hij zijn kwaliteiten optimaal. Hij tilt zijn knie alleen nog maar op en hij zit al op het hoofd van de tegenstander!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 10:22:
en moet zeggen dat bonjasky saai is om naarte kijken ! kijk naar z'n laaste partyen altijd heel afwachtend! en ook niet echt effectief ! lijkt wle of hij er niet meer zo'n zin in heeft!

Zal wel vallen onder het motto "berekender vechten"...
Zijn tomeloze vechtlust die hij eerst liet zien lijkt inderdaad iets minder. Hij probeert nu ook iets rustiger de openingen te vinden en doeltreffender te werk te gaan naar mijn idee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heeft iemand hier t filmpje van bonjasky vs schilt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben ik ook naar opzoek

Waarschuw beheerder
via een van de links die boven staan kan je er komen, al is het gevecht niet de moeite waard..
Bonjasky maakte totaal geen kans..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was voor de verzameling he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op dinsdag 22 november 2005 om 17:50:
heeft iemand hier t filmpje van bonjasky vs schilt?

http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=1MN93YSAKEREE2GZ83LF6VY0F8
succes guys;)
Waarschuw beheerder
wat een slap gevecht!!
bonjasky deed helemaal niks :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op woensdag 23 november 2005 om 13:51:
wat een slap gevecht!!
bonjasky deed helemaal niks

volgens mij had hij er geen zin in! wel jammer dat zoiets op final gebeurd toch !
Waarschuw beheerder
Bonjasky kon niks.

Hij werd overladen door het geweld van Schilt.

Schilt was gewoon een maatje te groot/sterk voor m
Waarschuw beheerder
Damn,wat ging die Leko toch vet K.O!!!!!

Waarschuw beheerder
hey heb iemand een link voor dat gevecht die wle werkt !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op woensdag 23 november 2005 om 14:45:
thnx man ga em meteen downen

je krijg alleen maar geluid hahaha ik weet niet of je japans verstaat hahaha heb iemnad anders nog betere link die het wle doet hahaha
Waarschuw beheerder
bij mij doet ie t gewoon hoor

beetje slappe partij idd , bonjasky had totaal nix in te brengen

Waarschuw beheerder
ow bedankt dan weet ik al waar het aan ligt !
Waarschuw beheerder
op feitosa vs musashi heb ik alle filmpjes ,iemand die mij daaraan kan helpen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op woensdag 23 november 2005 om 16:52:
op feitosa vs musashi heb ik alle filmpjes ,iemand die mij daaraan kan helpen?

zal ff kijken of ik m kan uploaden
Waarschuw beheerder
Heb net een poging gedaan, maar zegt na een tijdje 'can't find server'

Probeer t nog een keer.

Waarschuw beheerder
heeft iemand ook een link naar het gevecht tussen aerts en le banner?
als ik de foto's zie wil ik dat gevecht ook zeker zien..

Waarschuw beheerder
Toch jammer, Schilt en Dave (zijn trainer) hadden vorig jaar beloofd dat ik mee mocht naar Japan. Ivm een volle agenda kon ik niet mee :'( Aders had ik het live kunnen meemaken. Baal echt ontzettend.

Wel toppie dat ie gewonnen heeft B)
Waarschuw beheerder
Even de voorlopige line-up voor It's Showtime in de Amsterdam ArenA 13 mei 2006:

Remy Bonjasky vs Jeromme le Banner
Sem Schilt vs waarschijnlijk Loyd van Dam
Ernesto Hoost vs Bob Sap (zaterdag definitief bekend)

Tevens wordt er een enorm sterk toernooi gevochten op deze
dag waarin de volgende vechters zeker zullen vechten:
Alexey Ignashov, Stefan Leko,Bjorn Bregy en Badr Hari. Vier
anderen winnaars van kwalificatie toernooien zullen de 8
deelnemers volmaken. De winnaar van dit toernooi zal zich
rechtstreeks plaatsen voor de laatste 16 van de K-1. De
winnaar hoeft dus daarna nog maar 1 wedstrijd te winnen om
in de finale te vechten.

De volgende vechters/wedstrijden zullen ook bijna zeker
plaatsvinden de onderhandelingen zijn in volle gang.

Melvin Manhoef vs Allistair Overeem
Joerie Mes vs nog niet bekend
Drago vs nog niet bekend
Murat Derecki vs nog niet bekend
Dave Dalgliesch vs Fatih kosamis

tevens worden er nog twee reserve partijen gevochten i.v.m
het sterke 8 mans toernooi!

De kaartverkoop start 1 december echter de vip tafels zijn
al bijna uitverkocht!
Waarschuw beheerder
bedankt Simon ;) :P

Waarschuw beheerder
Ik sta bij It's Showtime naast de ring als waterdrager B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hopen dan dat Hoost deze x wel van Sabb kan winnen. Dattie geen blessures heeft, zn huidziekte kan handelen en dattie gewoon goed in vorm is. Ik wens Remy veel succes, want vind hem nog steeds top als ie er zo invliegt als 'vroeger'. Maar echt prachtig dat Nederland zo'n sterk bezet toernooi gaat krijgen :)
Waarschuw beheerder
Heeft iemand Aerts tegen leBanner voor me?

Kan hem nergens meer omlaagladen...

Waarschuw beheerder
en dat gevecht tussen goodridge en feitosa lopt ook elke keer vast...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op woensdag 23 november 2005 om 21:03:
Ernesto Hoost vs Bob Sap

wordt leuk :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 00:30:
Ik sta bij It's Showtime naast de ring als waterdrager

En ik loop denk ik lekker rond op de VIP, in de kleedkamers en persruimte (en daar bedoel ik niet het schijthuis mee!).

Waarschuw beheerder
donateur
MMA

http://www.spikedhumor.com/articles/4023/MMA_s_Best_Heavyweight_Fighter_in_the_World.html

;D
Waarschuw beheerder
Jerome Le Banner vs Peter Aerts

http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=0Q4G5MM9NGXUH2I5WQL3SISUEB

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op woensdag 23 november 2005 om 21:03:
Remy Bonjasky vs Jeromme le Banner
Sem Schilt vs waarschijnlijk Loyd van Dam
Ernesto Hoost vs Bob Sap (zaterdag definitief bekend)

zo dat ziet er ieder geval al heel goed uit! ik ga gelijk halen 1december ! kijk er zeker naar uit hahah word knallen !

Waarschuw beheerder
en weer een link naar aerts vs le banner die vast loopt..

heeft er nou niemand een werkende? zoek me de pleuris, help me out here..
Waarschuw beheerder
Jerome Le Banner vs Peter Aerts

http://s39.yousendit.com/d.aspx?id=0M0XN9BMO2OW911SKRTW1NDDSY

heb m nu getest en krijg m nu goed binnen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmm net karaev tegen musashi gekeken, maar volgens mij had er nooit een 4de ronde mogen komen, karaev was de betere vechter...maar musashi krijgt bijna altijd het voordeel :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Glim op zaterdag 26 november 2005 om 15:06:
heb m nu getest en krijg m nu goed binnen

thnx heb hem nu ook, vond het gevecht wel tegenvallen. van de foto's krijg je hoge verwachtingen, maar het lijkt wel alsof ze er allebei niet vol in willen gaan...

trouwens, die knie van feitosa :respect: bij musashi op zijn kop.
zooo die was ook hard hoor....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zou je die link van Karaev vs Musashi ff kunnen plaatsen? Heb dat gevecht namelijk nog niet gezien...

Waarschuw beheerder
donateur
22 December heb ik me laten vertellen...

SEM SCHILT heeft die titel dik verdient! (Y)
Ergens ver in m`n gedachten had ik al een idee van: Hij komt er wel en gaat `m ooit nog eens winnen...

Verder vond ik die K.O op Bonjasky (1 van mijn minst favo vechters die er niks van bakte) wel meesterlijk, dat gevecht was trouwens voor mij het spannendste dan al die andere...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 00:24:
Verder vond ik die K.O op Bonjasky (1 van mijn minst favo vechters die er niks van bakte) wel meesterlijk, dat gevecht was trouwens voor mij het spannendste dan al die andere...

Nou wat spannend :s

Bonjasky had niks te vertellen en lag binnen 2 minuten gstrekt.

Aerts - LeBanner vond ik het spannendst.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 29 november 2005 om 07:53:
Nou wat spannend

Ja wat voor jou niet spannend was, was deze toevallig wel voor mij...En dat-ie na 2 min gestrekt lag, maakt voor mij geen ene reet uit...Ik vond `m spannend...Dat jij het nou niet spannend vond boeit me niet...

Aerts - LeBanner was idd ook cool...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 14:13:
Ja wat voor jou niet spannend was, was deze toevallig wel voor mij...En dat-ie na 2 min gestrekt lag, maakt voor mij geen ene reet uit...Ik vond `m spannend...Dat jij het nou niet spannend vond boeit me niet...

Ja ik geloof heus wel DAT je die wedstrijd spannend vond, maar ik vraag me dan af waarom?

Bonjasky heeft Schilt namelijk geen 1 keer geraakt, het zag er aardig kansloos uit voor hem.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 29 november 2005 om 14:27:
Ja ik geloof heus wel DAT je die wedstrijd spannend vond, maar ik vraag me dan af waarom?

Bonjasky heeft Schilt namelijk geen 1 keer geraakt, het zag er aardig kansloos uit voor hem.

Ok ik geef toe het was wel een beetje kort die partij, maargoed daarom mag ik het toch wel spannend vinden:P...`t werd es tijd dat SEM Bonjasky een pak slaag gaf...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 19:05:
Ok ik geef toe het was wel een beetje kort die partij, maargoed daarom mag ik het toch wel spannend vinden...`t werd es tijd dat SEM Bonjasky een pak slaag gaf...

DAT jij die wedstrijd spannend vond weten we ondertussen wel :D ;) maar ik ben eigenlijk net zo benieuwd als Hassanova naar het feit WAAROM jij die partij zo spannend vond?

Ik vond die partij ook helemaal niet boeiend. Bonjasky stond alleen achteruit te vechten of eigenlijk niet eens te vechten maar alleen in z'n verdediging. Heeft er een paar lowkicks uitgegooid maar nog niet eens overtuigd dus ook ik wil wel eens weten wat jij er spannend aan vond... Misschien de spanning hoe lang Bonjasky overeind bleef? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 27 november 2005 om 11:58:
maar het lijkt wel alsof ze er allebei niet vol in willen gaan...

Is op zich niet gek als je weet dat je erna misschien nog 2 partijen moet knokken.
Waarschuw beheerder
Ze gingen er niet onbesuisd in en weten van elkaar dat ze knock out power hebben en ook allebei redelijk snel neergaan.

Heb Aerts ook vrij vaak gestrekt zien gaan :yes:

Vond het een goede wedstrijd (y) , het was close, maar vond dat Aerts terecht had gewonnen.

Mooi moment toen ze elkaar allebei met een stoot tegeijk raakten en Le Banner zn bitje uit zn mond vloog.

jammer dat Aerts niet verder kon vechten :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 19:05:
Ok ik geef toe het was wel een beetje kort die partij, maargoed daarom mag ik het toch wel spannend vinden...`t werd es tijd dat SEM Bonjasky een pak slaag gaf

huh hahahahah!

hey hasseno ga je ook nog in de arena kijken in mei? komen echt wle leuek party langs!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 10:44:
huh hahahahah!

hey hasseno ga je ook nog in de arena kijken in mei? komen echt wle leuek party langs!

Ja, das wel de bedoeling.

Ben nog niet eerder in de Arena geweest met It's showtime en vroeg me dus eigenlijk af welke zitplaats je dus het beste kunt nemen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 1 december 2005 om 11:43:
Ben nog niet eerder in de Arena geweest met It's showtime en vroeg me dus eigenlijk af welke zitplaats je dus het beste kunt nemen?

je moet een kaartje van 85 euro nemen dan zie je het het best dan zit je bijna vooraan! alleen de vip zit dan nog voor je! volgens mij hoor maar die mma4 live ging er toch werken?? dnek dfat hij het beste weet ik ga ieder geval je kan vanaf vandaag kaarten halen ! ik ga zo maar halen dnek ik ! denk dat die kaarten voor vooran snel weg zijn !
Waarschuw beheerder
Vak 114 zijn de beste kaarten maar ik las dat ze voor dat vak al uitverkocht zijn bij de Ticketbox.
Dat kan ook komen omdat de andere vvk-adressen al kaarten voor dat vak hebben. Je kunt dus ook proberen te bellen naar die adressen of ze die kaarten hebben.

Adressen en telefoonnummers:

AMSTERDAM
Aiki Budo Sport Burg. V. Leeuwenlaan 59 020-6136764

Asahi Sport Overtoom 360 020-6127373

Budo Centrum Pancration Zilverberg 68b 020-6341057

Mike’s Gym Oslofjordweg 32 06-23789053

Sportschool Kops Weesperzijde 115 020-6658896

v.d. Vathorst 020-6881556

ALKMAAR
Gym Alkmaar de Jagerstraat 24 072-5121224

Loeks Gym Ritsevoort 40 072-5152925

HILVERSUM
Everybody gym Korte Noorderweg 23a 035-6426311

EINDHOVEN
Nikko Sports Geldropseweg 61 040-2111222

ENSCHEDE
Asahi Sports Korte Hengelosestraat 24 053-4342424

GRONINGEN
Uringa Molenweg 5 Haren 050-5348686

NIJMEGEN
J.C. Sport Groenestraat 275 024-3554511

UTRECHT
Benima Sports Min. Talmastraat 030-2433933

ZAANDAM
Key of Life Ged. Gracht 64 075-6144228

BELGIE
Luc Janssen 0032-475559148

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:55:
je moet een kaartje van 85 euro nemen dan zie je het het best dan zit je bijna vooraan

dat is al uitverkocht voor de verkoop begint, alle gym's kunnen kaarten reserveren..
en verder heb ik geen idee wat goeie plaatsen zijn, kaartverkoop begon vandaag toch??
Waarschuw beheerder
Er zijn al bijna 5000 kaarten verkocht!!!

Waarschuw beheerder
Let op! donderdag 22 december op Eurosport:

20:00 VECHTSPORTEN
Fight Club K1 World GP Finale in Tokio (23:00)

Heb helaas nog geen beelden kunnen zien, dus het zal me benieuwen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:55:
alleen de vip zit dan nog voor je!

weet je hoeveel rijen VIP er zijn ???
genoeg!! zodat je nog VER zit......
Waarschuw beheerder
GVD!!! die musashi weer geholpen door de jurie 1e ronde.
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !!PAUL!! op donderdag 22 december 2005 om 22:02:
GVD!!! die musashi weer geholpen door de jurie 1e ronde

jep, doe je niets aan, vond die rus vet beginnen!

wel jammer dat ik de uitslag weet, dat maakt het veel minder leuk
Waarschuw beheerder
justice!!! halve finale feitosa(Y) musashi K.O.

Uitspraak van Franzelare op donderdag 22 december 2005 om 22:34:
wel jammer dat ik de uitslag weet, dat maakt het veel minder leuk

dan kijk je indd met veel minder spanning.
laatste aanpassing

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Was wel ff leuk......had 't nog niet gezien.

Semmy (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond mn held Jerome toch eigenlijk wel beter gezien de 3 ronden tegen onze Peter :yes:

Jerome gaat ooit ook de finale winnen ;D

Waarschuw beheerder
alle K1-liefhebbers weten natuurlijk dat dan de grote finale plaatsvindt in Osaka Japan

Gek toch, dat er wel voorrondes worden gehouden in de "Osaka Dome" in Osaka, Japan... Maar dat de finale toch echt altijd is in de "Tokyo Dome"... Mag jij drie keer raden in welke plaats de finale dus WEL word gehouden... beste K1-liefhebber...

Was B.T.W. weer een hele vette show... alleen alstjeblieft... mensen als Choi niet meer laten meedoen, dat is echt zonde van iedereen zijn tijd... laat hem lekker in het circus gaan staan... doen wat ie wel kan... lang zijn, dus niet kickboksen...

Uitspraak van !!PAUL!! op donderdag 22 december 2005 om 22:02:
GVD!!! die musashi weer geholpen door de jurie 1e ronde.

Idd jah, maar aan die KO kon de jury weinig doen... Thank U Feitosa...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hier een mooi filmpje van mn held Jerome :D

Fight Machine ;D

http://djoeka.punt.nl/index.php?r=1&id=265107&tbl_archief=0
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 11:18:
weet je hoeveel rijen VIP er zijn ???
genoeg!! zodat je nog VER zit......

Heb je het nu over de Amsterdam ArenA?
Als je in vak 114 zit, heb je maar 1 rij vip-tafels voor je, voor zover ik het effe uit mn hoofd weet.
Waarschuw beheerder
donateur
Tjonge, ik was wel onder de indruk van die partijen op eurosport,

Semmy Schilt terechte winnaar wat mij betreft :respect:

Iemand nog die voortanden van Gary Goodridge zien vliegen?

Waarschuw beheerder
Hey mensen.
Ik weet dat ik een beetje laat ben maar ik heb afgelopen donderdag de K-1 finale gezien en het was (y)
Ik moet zeggen Semmy schilt is echt niet mijn favo vechter maar hij heeft verdiend gewonnen.
Hij is een stuk beter geworden.
jammer van aerts dat ie niet door kon gaan vanwege een blessure.
Dan vind ik dat de verliezer van die partij door moest gaan en niet door een invaller.
Dat vind ik niet omdat het dit keer toevallig Le Banner is maar gewoon altijd. maarja dat is mijn mening.
Die Hong Man choi is ook een stuk beter geworden maar nog niet klaar voor het echte k-1 gebeuren.
Te weinig ervaring vind ik.
niemand hoeft t eens te zijn.

Mazzel (y)

Waarschuw beheerder
donateur
wie heeft er gewonnen dan schilt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 00:07:
wie heeft er gewonnen dan schilt

eh ja.
hij is wel een heel stuk beter geworden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 21:19:
Te weinig ervaring vind ik.

maar ja, je kan alleen maar ervaring opdoen door juist dit soort toernooien te vechten lijkt me toch??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 21:19:
jammer van aerts dat ie niet door kon gaan vanwege een blessure.
Dan vind ik dat de verliezer van die partij door moest gaan en niet door een invaller.
Dat vind ik niet omdat het dit keer toevallig Le Banner is maar gewoon altijd.

vidn ik ook.. net als een paar jaar geleden,, Hoost tegen Sapp hoost verloor.. maar Sapp brak zijn hand.. en toen mocht hoost nog wel verder vechten:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wouter87 op zondag 25 december 2005 om 10:46:
maar ja, je kan alleen maar ervaring opdoen door juist dit soort toernooien te vechten lijkt me toch??

Dat is maar. (y)
het lijkt ook wel een beetje een circus Dat K-1 gebeuren kijk ook naar Bob Sapp bijv.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van innocente op zondag 25 december 2005 om 16:31:
vidn ik ook.. net als een paar jaar geleden,, Hoost tegen Sapp hoost verloor.. maar Sapp brak zijn hand.. en toen mocht hoost nog wel verder vechten

Precies.
Ik denk dat het toernooi heel anders had afgelopen.
Waarschuw beheerder
Wanneer is de k1 finale? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van herber op zondag 25 december 2005 om 17:44:
Wanneer is de k1 finale?

Volgend jaar weer :D
Vana. en morgenavond komt er herhaling op eurosport.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 18:06:
Vana. en morgenavond komt er herhaling op eurosport.

is goed om die kerstgedachte nog even lekker vast te houden;)

Waarschuw beheerder
donateur
was gisteren weer mooi om naar te kijken
Waarschuw beheerder
zeker vooral dat bij die ene neger (ben ff de naam kwijt) zen tanden in het rond vlogen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wouter87 op maandag 26 december 2005 om 11:39:
zeker vooral dat bij die ene neger (ben ff de naam kwijt) zen tanden in het rond vlogen

Gary Goodridge

Waarschuw beheerder
net 20 min bezig op eurosport :P

Waarschuw beheerder
ik niet.
ik heb het gevecht ook niet gezien :/
Zou toch met de finale komen ???
nou kreeg je die lompe Goodridge. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 23 december 2005 om 10:24:
Idd jah, maar aan die KO kon de jury weinig doen... Thank U Feitosa

haha machtig was dat ja,zat er op te wachten.Idd Schilt heeft het dik verdiend gewonnen,de laatste 2 duels ging die er ook aardig goed op.Van de finale die Ko van Feitosa in 45 seconde had ik eigelijk zo iets van zo was dat het.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 14:46:

das de match making voor 13 mei hoor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 00:19:
eh ja.
hij is wel een heel stuk beter geworden.

Dat kon je toch ook wel zien aan zn kwalificatiewedstrijden.

Dat toernooi in Parij schreef die met gemak op zn naam, ook met ko's. En zn kwalificatiepartij tegen Feitosa was ook echt een makkie voor hem.

Kwam voor mij echt niet als een verrassing dat ie de k1 won.
Waarschuw beheerder
Leko vs Hari was de mooiste ko, ongelovelijk.

Waarschuw beheerder
Hoorde van het weekend dat 13 mei in de arena al op losse schroeven staat, en dat het waarschijnlijk niet eens door kan gaan? :S
weet iemand hier iets meer over?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 28 december 2005 om 07:41:
Leko vs Hari was de mooiste ko, ongelovelijk

wie is er KO gegaan dan of bedoel je die vorige partij ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 13:01:
wie is er KO gegaan dan of bedoel je die vorige partij ?

Leko is kei en keihard ko gegaan door een achterwaarste draaitrap vol op zn kaak.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 28 december 2005 om 13:04:
Leko is kei en keihard ko gegaan door een achterwaarste draaitrap vol op zn kaak.

dat is wel erg vernederend KO gaan.
Maar ja dan staat het nog 1-1
Hari ging ook wel af nou die grote bek van em die 1e partij.
Maar goed een achterwaardse trap boven op zn kaak is een mooiere KO.
Waarschuw beheerder
Hari heeft meer dan wraak genomen. Leko ging ten eerste veel harder ko en ten tweede deed hij dit voor de ogen van het Japanse publiek.

Hij heeft een goed visitekaartje afgegeven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 28 december 2005 om 13:12:
Hari heeft meer dan wraak genomen. Leko ging ten eerste veel harder ko en ten tweede deed hij dit voor de ogen van het Japanse publiek.

Jou mening dat komt omdat jij Leko niet hoog hebt zitten in je lijst.
Maar een KO is een KO. Dus het staat in rincipe 1-1.
Ok hij is harder KO gegaan.
Maar Hari was eerst HARD KO gegaan na zn grote bek.
Maar ik vind het knap dat ie t dit keer waar heeft gemaakt. (y)
Waarschuw beheerder
Hari gaf een grote bek en ging ko, dat was idd erg voor schut.

Maar hier stond meer op het spel. Ik win liever in Tokyo voor 60.000 man + miljoenen kijkers over de hele wereld dan dat ik in de Arena win.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 28 december 2005 om 13:21:
Maar hier stond meer op het spel

een partij is een partij.
Maar ja weer die discussies he :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 13:23:
Maar ja weer die discussies he

Die hadden we vorige keer ook en toen zat je er finaal naast ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 28 december 2005 om 13:26:
toen zat je er finaal naast

Wat ?
Dat ik schilt niet goed vond ?
Dat is mijn mening.
Ik vind hem echt een stuk beter geworden.
Maar Ik vind hem niet de mooiste en beste vechter.
Ik vind het knap dat ie de finale heeft gewonnen. (y)
Maar tegen aerts of le banner had ie toch wat meer moeite gehad.
En over Bob Sapp houdt ik wijs mn mond dicht want dat vind ik een pannekoek. 8)
Die gaat na 40 sec. op de grond liggen. :D
Is geen vechter. :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 19:29:
Ik vind hem echt een stuk beter geworden.

vergeleken met welke partij(en)?

Maar hier stond meer op het spel. Ik win liever in Tokyo voor 60.000 man + miljoenen kijkers over de hele wereld dan dat ik in de Arena win.

lijkt mij ook idd

Hari moet er jaarlijks wat kilo's bij krijgen dan pakt hij de titel vanzelf wel

de K1 toekomst ziet er voor Nederland de komende jaren weer erg zonnig uit (maar das eigenlijk overbodig om te zeggen b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat ?

Dat Schilt niks was idd en dat Le Banner het wel ff zou klaren.

Wil niet veel zeggen, maar Lebanner zag er conditioneel nou niet echt best uit. 4e ronde zat ie er helemaal doorheen, op karakter heeft ie het verloren vind ik.
Waarschuw beheerder
Maar Ik vind hem niet de mooiste en beste vechter.
Ik vind het knap dat ie de finale heeft gewonnen.
Maar tegen aerts of le banner had ie toch wat meer moeite gehad.

:gaap:

'wel beter geworden' :s

Die man is gevaarlijk. Het mag er dan wel niet technisch uitzien, het is super effectief.

Je hebt toch wel gezien dat ie in de halve finale en in de finale slechts 1 minuut ongeveer per wedstrijd nodig had?

Hij heeft keihard gedomineerd.
Waarschuw beheerder
idd!

als ie tegen mannen als bonjasky , sefo en feitosa- die al jaren aan de top staan- zo makkelijk wint dan wil dat toch wel wat zeggen. in principe waren ze alle 3 kansloos.dat sefo het nog zo lang vol hield siert hem maar doet nix af aan de prestatie van schilt,want die was letterlijk en figuurlijk een maatje te groot.voor alle 3...

ook in de partijen in aanloop van de finale heeft schilt met weinig tegenstanders echt veel moeite gehad.in vorm is de man denk ik erg moeilijk te verslaan.

ik kan me ook niet voorstellen dat als schilt in goede doen is,hij het moelijk gaat krijgen tegen hoost.
sterker nog, ik denk dat de wedstrijd dan niet erg lang zal duren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op donderdag 29 december 2005 om 08:49:
in vorm is de man denk ik erg moeilijk te verslaan.

dat heeft ie denk ik ook wel bewezen
Waarschuw beheerder

Hell yeah!

Voor eventuele contracten en naamsbekendheid en dergelijke was dit gewoon perfect!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 29 december 2005 om 07:51:
Wil niet veel zeggen, maar Lebanner zag er conditioneel nou niet echt best uit. 4e ronde zat ie er helemaal doorheen, op karakter heeft ie het verloren vind ik.

Aerts had t toch wel moeilijk.
hij ging bijna effe neer zou je zeggen.
En als aerts niet meer door kan vind ik dat Le banner door had moeten gaan.
Dan had het mischien heel anders afgelopen.
Dat Schilt niks was

vind ik !
dat Le Banner het wel ff zou klaren

schilt had t moeilijker gehad met le banner als met Feitosa.
Maar hij heeft ook van bonjasky gewonnen en die is toch wel een hele goeie vechter.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 29 december 2005 om 07:52:
Die man is gevaarlijk

nee toch :o
Uitspraak van Hassanova op donderdag 29 december 2005 om 07:52:
Hij heeft keihard gedomineerd.

Daarom zei ik ook ik vind het knap en verdiend heeft gewonnen.
Uitspraak van Trojan.EXE op donderdag 29 december 2005 om 08:49:
als ie tegen mannen als bonjasky

Bonjasky is minder gretig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 21:08:
Bonjasky is minder gretig.

minder goed bedoel je

Waarschuw beheerder
je weet toch wel wat gretig is ?
Waarschuw beheerder
Dat Schilt niks was
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 21:06:
vind ik !

als je vond dat schilt niks was dan neem ik aan dat je bedoelt dat ie er in jou ogen weinig van bakte...in dat geval heb je hem dan of niet goed gevolgd of weinig inzicht in iemands vechtsports( lees k1) skills
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op vrijdag 30 december 2005 om 00:55:
of weinig inzicht in iemands vechtsports( lees k1) skills

;)
Waarschuw beheerder
uitslagen k1 dynamite 31 december:

1. Shungo Oyama defeated Peter Aerts by heel hook 30 sec in first round

2. Jerome Le Banner KO Alan Karaev in 1:14 in the second round.

3. Katsuhiko Nagata won via decision against Remegius Morkevicus

4. Heath Hearing No Contest Yoshihiro Nakao (dont know why...)

added:
5. Semmy Schilt TKO Ernesto Hoost in round 2. Sem unstoppable!

6. Musashi defeated Sapp by decision

7. Remy Bonjasky defeated "The Predator" by decision

8. Bobby Ologun defeated Akebono by decision

9. Royce Gracie vs Tokoro.. draw

10. Norifumi "KID" Yamamoto KO Genki Sudo round1

11. Masato wins by KO to Akira Ohigashi

bron: k-1 fans.com

hoost dus verloren van schilt.geen verassing imo
Waarschuw beheerder
Beetje jammer van Aerts.

Wel kicken van Yamamoto! Coole gast vind ik dat! En als je Genki Sudo KO krijgt, ben je een goede!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op vrijdag 30 december 2005 om 00:55:
in dat geval heb je hem dan of niet goed gevolgd of weinig inzicht in iemands vechtsports( lees k1) skills

wat doe je nou mooi praten.
Moet ik t altijd met jullie betweters eens zijn.
daar ken je lang op wachten.
je kan hier geen mening hebben of je hebt nergens geen verstand.
IK vind schilt NIET de beste en mooiste vechter.
Klaar. en nou ? :@

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op zondag 1 januari 2006 om 04:40:
Sem unstoppable!

oe die man is gevaarlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 19:49:
IK vind schilt NIET de beste

Hij krijgt iedereen knock out binnen 1 of 2 rondes en hij is niet de beste :vaag:

Bonjasky, 2 -voudig kampioen is ie binnen 1,5 minuut klaar mee.

Hoost, 4-voudig kampioen is ie na 1 ronde klaar mee.

En je vindt hem niet de beste :vaag:

Misschien gun je het hem niet of vindt je zn stijl niet mooi, op dit moment is ie zeker wel de beste.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 16 januari 2006 om 19:53:
Bonjasky, 2 -voudig kampioen is ie binnen 1,5 minuut klaar mee.

Bonjasky was niet top dit jaar.
Hoost, 4-voudig kampioen is ie na 1 ronde klaar mee.

Hoost is oud. en dat was 3 jaar geleden :gaap:
En je vindt hem niet de beste

NEE
Waarschuw beheerder
Ja, je hebt helemaal gelijk (y)

Sem is kampioen van de armoede, hij heeft kunnen winnen omdat de rest zo slecht was :s

Je doet hem hier erg mee te kort. Prestatie van wereldformaat en jij doet alsof het niks is.

Waarschuw beheerder
Hij heeft een hele mooie partij geleverd tegen Bonjasky en Feitosa. (y)
Maar tegen aerts had t een andere finale geweest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 19:58:
Hoost is oud. en dat was 3 jaar geleden

3 jaar geleden was het een draw.
Met oud en nieuw verloor Hoost door een TKO van Schilt in de 2de ronde. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 19:49:
wat doe je nou mooi praten.
Moet ik t altijd met jullie betweters eens zijn.
daar ken je lang op wachten.
je kan hier geen mening hebben of je hebt nergens geen verstand.
IK vind schilt NIET de beste en mooiste vechter.
Klaar. en nou ?

jij zei dat je vond dat schilt niks is,dat is heel wat anders dan dat je hem niet de beste of de mooiste vechter vind.daar reageerde ik dus op.als jij vind dat hij niks is dan zit je er in mijn ogen behoorlijk naast.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op dinsdag 17 januari 2006 om 03:58:
daar reageerde ik dus op.als jij vind dat hij niks is dan zit je er in mijn ogen behoorlijk naast.

ieder zn mening toch.
als aerts of le banner door had gegaan had het een hele andere finale geworden.
Ik vind schilt niet de beste vechter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:08:
ieder zn mening toch.
als aerts of le banner door had gegaan had het een hele andere finale geworden.
Ik vind schilt niet de beste vechter.

Ik vind dat jij er geen verstand van hebt

Waarschuw beheerder
moet jij niet gaan bidden ofzo ???
je weet wel met je kop naar het oosten.

het enige wat jij geeft is comentaar op wat ik of iemand vind.
ieder zn mening.
mijn mening is ook alle buitenlanders eruit.
en daar zijn sommige het ook niet mee eens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:22:

het enige wat jij geeft is comentaar op wat ik of iemand vind.
ieder zn mening.
en daar zijn sommige het ook niet mee eens.

Jij laat je wel heel makkelijk kennen 8)

Kneus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 17 januari 2006 om 20:27:
Jij laat je wel heel makkelijk kennen

ik weet t 8)
maar ik ben t beu dat een paar zitten te zeiken over wat ik vind.

Waarschuw beheerder
:gaap:

alsumaargeilismagallus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:36:
maar ik ben t beu dat een paar zitten te zeiken over wat ik vind.

Dan moet je hier niet komen, het is een forum en daarin wordt elkaars mening gerespecteerd, maar ook afgezeken.

Dus ook die van jou en al helemaal als je er 100% naast zit (je voorspelling kwam voor geen meter uit)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:37:
alsumaargeilismagallus

:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 17 januari 2006 om 20:39:
Dus ook die van jou en al helemaal als je er 100% naast zit (je voorspelling kwam voor geen meter uit)

de jouwe wel ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 17 januari 2006 om 20:39:
daarin wordt elkaars mening gerespecteerd, maar ook afgezeken.

je respecteerd iemand niet door hem eerst af te zeiken wat is dat voor een mening
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:44:
de jouwe wel ?

Ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:47:
je respecteerd iemand niet door hem eerst af te zeiken wat is dat voor een mening

Ik zeik jou niet af, ik zeik je mening af.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 17 januari 2006 om 20:48:
Ik zeik jou niet af, ik zeik je mening af.

dasn zeik je me toch af :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:50:
dasn zeik je me toch af

Als je dat zo ziet, dan heb je pech gehad.

Waarschuw beheerder
cornetto ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:57:
cornetto?

wel ff ontopic blijven he?! :D

doe mij maar een boksbal!!! O:)

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
Hassanova, ga eens een schaap zoeken om te rimmen, gefrustreerd vuilsnisbakkenrasje (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 21:00:
wel ff ontopic blijven he?!

waarom ik geniet van al dit moois :D
Waarschuw beheerder
Gaan we het nog over K-1 hebben of wat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op dinsdag 17 januari 2006 om 21:11:

Ja daar ging het over.

Totdat het over bidden naar het oosten, buitenlanders er uit en cornetto's ging :s

Maargoed, volgende k1-max avondje komt er weer aan

http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/top697.htm

Dat toernooi zal me een worst wezen, maar de superfight tussen Poramuk en Zambidis wel :kwijl:

Denk zelf dat Poramuk gehakt van hem maakt, maar dat ie toch moet oppassen. Poramuk heet het altijd knap lastig tegen boksers. Kraus en Sauer zijn daar voorbeelden van.

Toch denk ik dat Iron Mike plat gaat

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 21:02:
een schaap zoeken om te rimmen

:O dat mag toch niet?!? :cry:
okeejjjj eentje van plastic dan! 8)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 21:04:
waarom ik geniet van al dit moois

goeie vraag! B)

ga gerust je gang! (f)

Waarschuw beheerder
Gaan we het nog over K-1 hebben of wat

nee mijn mening word niet gerespecteerd.
Waarschuw beheerder
Dan heb jij het toch lekker niet over k-1, moet je zelf weten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 17 januari 2006 om 21:46:
Dan heb jij het toch lekker niet over k-1, moet je zelf weten.

yalla yalla
Waarschuw beheerder
Ik geloof dat Buakaw 2 keer in 2 weken moet ofzo.

19 maart komt ie als het goed is naar Nederland. Dan tegen Marco Piqué.

Nederland vs Thailand met een paar absolute top-Thais!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 21:02:
Hassanova, ga eens een schaap zoeken om te rimmen, gefrustreerd vuilsnisbakkenrasje

Hassanova, ga eens een schaap zoeken om te rimmen, gefrustreerd vuilsnisbakkenrasje [/quote]

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:22:

:S

behoorlijk gefrustreerde reacties zeg...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op woensdag 18 januari 2006 om 03:51:
behoorlijk gefrustreerde reacties zeg...

Als er geen argumenten zijn, dan verlaagt men zich tot zulke uitspraken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op dinsdag 17 januari 2006 om 23:11:
19 maart komt ie als het goed is naar Nederland. Dan tegen Marco Piqué.

Is dat niet een beetje te hoog gegrepen voor Marco Pique?
Waarschuw beheerder
Ik heb me kaartjes al voor : It's showtime :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op woensdag 18 januari 2006 om 10:02:
Ik heb me kaartjes al voor : It's showtime

Me2.
Helaas wel vak 112 maargoed, het is niet anders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 22:30:
Me2.
Helaas wel vak 112 maargoed, het is niet anders.

Geen eens vip kaartjes :D
Damn die zijn duur :kwijl:
Waarschuw beheerder
remy bonjasky heeft van semmy verloren omdat hij slechte voorbereiding heeft gehad en problemen met zijn trainer heb ook al gehoord dat ie weg is bij andre mannaart

Waarschuw beheerder
Hij heeft al eerder van Schilt verloren dus als het aan zijn voorbereiding lag dan is dat mooi stom van hem.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 22:33:
Hij heeft al eerder van Schilt verloren dus als het aan zijn voorbereiding lag dan is dat mooi stom van hem.

Precies.

En iedereen heeft altijd zn excuus klaar. Je had Sefo moeten zien op de persconferentie achteraf:

'ja ik was zwaar verkoude, hoesten bla bla bla, ik heb altijd pecht met de toernooien, bla bla bla'

flikker toch op, accepteer je verlies als een vent.
Waarschuw beheerder
ja oke maar remy liegt er niet over hij had gewoon klote voorbereiding omdat ie dit jaar ook een kind heeft gekregen en midden in een verhuizing zat veel stress enzo en natuurlijk zijn problemen met andre mannaart
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ""peter"" op vrijdag 20 januari 2006 om 17:48:
ja oke maar remy liegt er niet over hij had gewoon klote voorbereiding omdat ie dit jaar ook een kind heeft gekregen en midden in een verhuizing zat veel stress enzo en natuurlijk zijn problemen met andre mannaart

Weet je toevallig bij wie die nu gaat trainen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 20 januari 2006 om 17:55:

Van wat ik weet is dat hij gewoon nog traint bij mejirogym .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 18 januari 2006 om 07:32:
Is dat niet een beetje te hoog gegrepen voor Marco Pique?

Dat dacht ik dus ook al. Ik vrees van wel!
Waarschuw beheerder
weet ik niet maar weet wel dat bij zijn partij van 31 december de trainer van musashi in zijn hoek had
Waarschuw beheerder
Heet die niet Frankie Lyles ofzo?
Waarschuw beheerder
kan maar zo joh ken hem echt nie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 20 januari 2006 om 17:55:

remy traint nu bij Fighting factory carbin
En badr hari traint nu bij meijro
Waarschuw beheerder
Uitspraak van el patron op donderdag 23 februari 2006 om 06:14:
En badr hari traint nu bij meijro

Alweer veranderd van sportschool? Die gozer pakt het verkeerd aan.

Als je op zo'n jonge leeftijd al veel switched van sportschool.....vraag me af of dat goed is voor je carriere.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 23 februari 2006 om 07:36:

Als je op zo'n jonge leeftijd al veel switched van sportschool.....vraag me af of dat goed is voor je carriere.

Nee lijkt me ook niet verstandig hij moest gewoon blijven bij chakuriki maar ja daar werd hij genaait door Tom Harding.Hij traint gelukkig wel met de it's show time in alkmaar .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 23 februari 2006 om 07:36:

Als je op zo'n jonge leeftijd al veel switched van sportschool.....vraag me af of dat goed is voor je carriere

Zo verkeerd is het niet. Op mixfight.nl heeft Edwin van Os een stukje gepost met daarin een heldere en begrijpelijke motivatie hiervan.