Alle voor Remy, maar als je de laatste partij van Le Banner bekijkt dan zie ik het toch somber in.....
Als ik me niet vergis gebeurde dat vorig jaar ook in die voorrondes. Maar toen ik vorige week die plaatsingspartij van Le Banner zag schrok ik toch wel ff, hij was echt goed bezig
slaat, winnen is niet genoeg...een dwarslasing is een must!!!
zo zo dus dan is er 31/12 zowel een K1 als een Pride avond
Le Banner kan weinig incasseren
Gary Goodridge stelt echt geen fuck voor
Als Hari weer moet vechten tegen Leko ben ik bang dat ie weer verliest. Hij is een goeie vechter maar Leko is te goed en een stappie te groot voor em.
Hoe bedoel je ongelukkig verloren ????
En Aerts heeft altijd pech met zn blessures.
Een lucky shot kan altijd voorkomen, maar aangezien het nu al zo vroeg kwam mag je het nog niet echt een lucky shot noemen.
Klopt en daarom zeg ik ook dat je het geen lucky shot mag noemen. Met uitleg erna nog wel
Een lucky shot kan altijd voorkomen, maar aangezien het nu al zo vroeg kwam mag je het nog niet echt een lucky shot noemen. Dat is het vaak pas als iemand gedurende de hele partij de mindere is en dan ineens zn tegenstander KO slaat.
Aerts wordt niet voor niks de houthakker genoemd, hij heeft er flink op los 'gehakt'. Met name zn hoge trappen, zowel links als rechts, naar het hoofd. Denk dat zn schenen veel te verduren hebben gekregen in zn carriere.
Aerts staat vooral bekend om zn hoge trappen naar het hoofd waar hij al veel mensen mee knocj-out heeft getrapt.
Download anders even zn high-light video van sherdog. Zit vol met knock outs door trappen naar het hoofd, zowel met links als met rechts, zn tegenstanders gingen zwaar, maar dn ook echt zwaar knock out.
peter aerts( en de andere nederlanders) volg ik echt al jaren,hij is toch echt t bekendst om zn loeiharde low kicks.
die filmpjes van sherdog ken ik wel ja.staan idd vooral veel ko's op.wat je niet ziet is dat aerts zn tegenstanders daarvoor meestal zo bewerkt heeft met lowkicks dat ze al lichtelijk in gruzelementen lagen
peter aerts( en de andere nederlanders) volg ik echt al jaren
Dan zou ik toch eerder Hoost als voorbeeld nemen van goede lowkicks. Zowel op het voorste been als op het achterste been.
Doe je zelf aan Muay Thai of heb je het zelf gedaan?
Gezien de partij in de Arena kun je moeilijk zeggen dat Leko zoveel beter is dan Badr want daarvoor duurde de partij te kort.
Die trap zat er goed op ja, maar dat zegt niet speciaal iets over wie er beter is.
Badr hari vecht een bij partij waarschijnlijk tegen Stephan Leko .Als leko zijn tegenstander wordt dan word dit een vette partij Badr heeft nog wat recht te zetten na zijn ongelukkige verlies in de arena tegen leko
hoost was/is daar idd ook erg sterk in.eigenlijk kan hoost alles, erg complete vechter...hij heeft ook niet voor niets de bijnaam mister perfect
Of hij heet zn carriere niet duurzaam gepland.
Maar k denk en hoop dat er een Nderlander wint Ik gun het Aerts maar denk dat Bonjaski het wordt als de jurering hem niet de das om doet want soms zitten er 3 bevooroordeelde Stevie Wonders daar met een lasbril op!!!
idd!!is af en toe echt triest gesteld met de jury in japan.echt een lachertje af en toe
Peter tja blijft THE LIMBERJACK!
ik denk toch echt dat Remy of Peter gaat winnen!
alle respect voor de overige deelnemers maar ze kunnen tot nu toe niet tippen aan de kwaliteid van deze 2 heren!
Sefo: zeer goed, maar niet de beste...
Le Banner: zwak kinnetje, Remy zal zeker voor een knie gaan en Peter tja blijft THE LIMBERJACK!
Musashi: heeft nog altijd een kleine blesure aan ze kuit! dus geef hem weinig kans
Karaev: goede vechter maar komt nog iets te kort kwa ervaring in de grootste van de grootste gevechten....
kan het mis hebben maar denk dat we Choi niet hoefen noemen hier
en Schilt tja die zal ruimte moeten maken voor de titanen Peter en Remy.
Remy (als je dit nog leest) heel veel sterkte!
nee wel als iemand met pingpongen 5e word op een ek,maar niet als 9 keer een nederlander winnaar/wereldkampioen word op k1 gebied
ik denk toch dat schilt de beste kansen heeft
Bij Sem ziet het er heel lomp uit door z'n lengte maar hij is echt wel goed hoor.
Jullie onderschatten hem, vind ik.
Hij maakt een goede kans om te winnen.
Je verbaast je gewoon over zn naam
kwa kracht zal hij zeker opvallend aanwezig zijn
dat liegt er niet om idd, hij is ook gestopt met MMA-wedstrijden en kan zich dus alleen op K1 concentreren..
Sefo down
Ja en neem aan dat niet alle wedstrijden 19/11 zijn?
wat is het schema? kwa kwart/halve/finale
in de k1 niet zo best geloof ik vind het een goede vechter maar wel erg houterig.
in de k1 niet zo best geloof ik
Niet zo best? hahaha, hij heeft nog geen 1 partij verloren
*BOUT RESULTS*
K-1 9 Fights 8 Wins 1 Draw 2 KOs
En die 'draw' was tegen Hoost. Hij was veeeeel sterker dan Hoost, de jury had Hoost gematst met een onbeslist.
Wanneer zenden ze het eigenlijk uit op Eurosport *ik kan het namenlijk niet terug vinden in de tvgids*
Wanner komt het nou op eurosport dan ?
er is zaterdag a.s wel een k1-special op eurosport, van 23:45 tot 00:45
Jamaar tegen wie moest ie allemaal vechten.
Geen Remy Geen Jerome Geen Aerts
Geen Sefo. en ga zo maar door.
Hoost is ook al oud.laatste aanpassing 17 november 2005 20:17
kickbox.nl in de gaten houden!
Lul niet uit je nek.
Hij heeft wel van Bonjasky gewonnen en ook van Musashi. Die staan nu allebei in de finale.
Wat nou lul niet uit je nek
Net of Musashi zo goeie vechter is.
Kutjap. hij heeft altijd geluk met de jury.
ik vindt schilt nix en daarmee klaar.
In een uurtje gaan ze echt de K1 final niet uitzenden en al helemaal niet op dezelfde avond. Zal wel eind december worden als het uitgezonden wordt... ff kickbox.nl in de gaten houden!
hoe het met die highkick verliep weten we allemaal...
hoop zeker dat peter hem wint ! maar hoe laat begint het zaterdag nou in osaka! en als je decoder heb kun je het toch wel zien? op eurosport is zaterdag ook superleuge! maar kan iemand mij zeggen wat hier de tijd si als het ebgint en waar ik het kan kijken moet het gewoon zien!
Je vind Bonjasky dus ook niet goed neem ik aan,
Jullie altijd met je lijst.
Ik heb het ook over een mooie vechter.
Hij kan wel partijen winnen.
Maar dat is ook mede dankzij zijn groote en oerkracht.
Kaoklai is gewogen en te licht bevonden, letterlijk en figuurlijk.
Hij liet helemaal NIKS zien tegen Sefo.
hey jij vind vanzelf wel dat je alles weet he ! doe je het zelf eigelijk wel of ben jij zo'n beste stuurman aan wal? dat overal commetaar op is een beetje saai aan het worden jongen! pf je heb niet altijd gelijk bla bla bla bla bla
is heel goed jongen maar nu doe het dus niet meer ? waarom?
veder wil ik zeggen dat je niet zoveel commentaar moeten hebben op iedereen is heel irritant en je heb er niks aan !laatste aanpassing 18 november 2005 15:09
Ja dat dat irritant kan zijn, kan ik me voorstellen. Ik houd wel van discussieren, zo moet je t ook opvatten.
Waarom ik t niet meer doe...., werd minder gemotiveerd en ging dingen doen die niet goed zijn voor je lichaam (en geest). Feesten en dergelijke
hahaha ik ken het maar het het juist omgekeerd gedaan ! was altijd veel aan het feesten en kankerzooi maar ben met alles gestopt hahah had dat ff helemaal gehad wordt zo het zelfde he !
Niet zo best? hahaha, hij heeft nog geen 1 partij verloren
*BOUT RESULTS*
K-1 9 Fights 8 Wins 1 Draw 2 KOs
En die 'draw' was tegen Hoost. Hij was veeeeel sterker dan Hoost, de jury had Hoost gematst met een onbeslist.
hahaha ik ken het maar het het juist omgekeerd gedaan ! was altijd veel aan het feesten en kankerzooi maar ben met alles gestopt hahah had dat ff helemaal gehad wordt zo het zelfde he !
Kaoklai is gewogen en te licht bevonden, letterlijk en figuurlijk.
We proberen hier toch te voorspellen wie er WINT???
En niet wie het MOOIST vecht, beetje wakker blijven
Ik heb 5 jaar gethaibokst
logisch dat je niets laat zien als je moeite moet doen om 75 kg wegen maar geen slecht woord over Kaoklai hij heeft het meeste inzicht van iedereen in de K1...iedereen!
Bonjasky op ko
Schilt op dec
Aerts op dec
Musashi op dec
nieuwe nederlandse champs altijd welkom
Ik hoor net van iemand dat Schilt 'm zojuist heeft geklaard!!!!
Post je ze ff als je ze toevallig vindt?
Badr Hari wint op KO in de 2e ronde door een spinning backfist op Leko.
Op de foto's die via de link die ik hierboven gaf te bekijken zijn, zie je dat die spinning back kick er wel heel mooi op zit
ik ga er verder niet op in maar een paar vaste mensen van die vechtsport topics hier op PF zullen het weten.
Ik heb gelijk gekregen, loop al 2 maanden te verkondiggen dat ie ging winnen, sommige mensen waren het eens, meer verklaarden me voor gek, maar heb mijn gelijk gekregen.
Super Semmy de man!
Er waren veel mensen die riepen dat Sem nooit zou kunnen winnen, en echt niet goed genoeg was en meer van dat soort dingen. Als ie dan toch wint, mag je het toch ook even noemen als je daarvoor voor gek verklaard werd?
Nou hij was echt niet de enige. Jij en ik riepen ook al dat Schilt zou gaan winnen.
Je kunt altijd op 'safe' gaan en voor k1-winnaars kiezen zoals Bonjasky of Aerts, maar Schilt toonde in de vorige wedstrijden dat ie zn kwaliteiten makkelijk kon uitbuiten.
ja ik had dat ook gezegd dat sam de beste kansen had en de zogenaamde "kenners" schoten in de lach en vonden dat we serieus moesten blijven
Kerel, ik verwijt je niks. ik zeg alleen dat " als " je ze van mixfight had dat je dan slecht bezig was. Dat is tegen hun beleidsregels snap je. En blijkbaar houd je je daar toch wel graag aan omdat je hier je stoere praat weer weghaalt.
dat jij ze post van een public site vind ik prima hoor
die site doet t alleen niet hier??laatste aanpassing 20 november 2005 20:40
.iedereen die sem heeft zien vechten weet volgens mij wel beter
Maar hij gebruikt zn kwaliteiten goed. Houd de afstand goed, vaak door goed geplaatste voorwaartse trappen. Zn combinaties zijn simpel, maar effectief. 2 a 3 stoten gevolgd door een trap. Is de afstand tussen hem en zn tegenstander te klein, dan pakt ie vast om te knieen. Hij is zo groot en sterk, dat als ie zn tegenstander vastpakt of gaat hangen, de ander het zwaar heeft.
ernesto was daar ook een meester in.hij was stukken sneller dan schilt maar die slaat iets harder denk ik en pakt meer vast om te knieen. en schilt vecht bijna alleen maar naar voren wat met zijn skills en lengte erg lastig moet zijn voor zn tegenstanders.ook blijft hij bijna onophoudelijk doorgaan met stoten en trappen a la Youri Mes.
al met al kan t niet op dit jaar voor de nederlanders; eerst andy sauer in de k1 max en nu weer schilt
Bonjasky was echt kansloos tegen Schilt.
Zonder te overdrijven: Remy heeft niet eens geprobeerd Schilt te raken, verdedigen was het enige waar die mee bezig was.
Schilt was duidelijk een paar maten te groot voor Bonjasky.
Ja maar ik ben het voor een klein gedeelte met de schilt-critici wel eens.
Mooi is t niet om naar te kijken. Dat komt ten dele omdat hij niet supertechnisch is (ziet er idd beetje lomp/houterig uit) en voor een gedeelte omdat ie zo lang is (dan zie het er automatisch slungelig uit).
Maar hij gebruikt zn kwaliteiten goed. Houd de afstand goed, vaak door goed geplaatste voorwaartse trappen. Zn combinaties zijn simpel, maar effectief. 2 a 3 stoten gevolgd door een trap. Is de afstand tussen hem en zn tegenstander te klein, dan pakt ie vast om te knieen. Hij is zo groot en sterk, dat als ie zn tegenstander vastpakt of gaat hangen, de ander het zwaar heeft.
Is ondanks zn grote lichaam afgetraind, is erg agressief en heeft volgensmij nog een hele goede conditie ook.
en moet zeggen dat bonjasky saai is om naarte kijken ! kijk naar z'n laaste partyen altijd heel afwachtend! en ook niet echt effectief ! lijkt wle of hij er niet meer zo'n zin in heeft!
heeft iemand hier t filmpje van bonjasky vs schilt?
wat een slap gevecht!!
bonjasky deed helemaal niks
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=1MN93YSAKEREE2GZ83LF6VY0F8
succes guys
thnx man ga em meteen downen
op feitosa vs musashi heb ik alle filmpjes ,iemand die mij daaraan kan helpen?
Remy Bonjasky vs Jeromme le Banner
Sem Schilt vs waarschijnlijk Loyd van Dam
Ernesto Hoost vs Bob Sap (zaterdag definitief bekend)
heb m nu getest en krijg m nu goed binnen
Verder vond ik die K.O op Bonjasky (1 van mijn minst favo vechters die er niks van bakte) wel meesterlijk, dat gevecht was trouwens voor mij het spannendste dan al die andere...
Nou wat spannend
Ja wat voor jou niet spannend was, was deze toevallig wel voor mij...En dat-ie na 2 min gestrekt lag, maakt voor mij geen ene reet uit...Ik vond `m spannend...Dat jij het nou niet spannend vond boeit me niet...
Ja ik geloof heus wel DAT je die wedstrijd spannend vond, maar ik vraag me dan af waarom?
Bonjasky heeft Schilt namelijk geen 1 keer geraakt, het zag er aardig kansloos uit voor hem.
Ok ik geef toe het was wel een beetje kort die partij, maargoed daarom mag ik het toch wel spannend vinden...`t werd es tijd dat SEM Bonjasky een pak slaag gaf...
Ok ik geef toe het was wel een beetje kort die partij, maargoed daarom mag ik het toch wel spannend vinden...`t werd es tijd dat SEM Bonjasky een pak slaag gaf
huh hahahahah!
hey hasseno ga je ook nog in de arena kijken in mei? komen echt wle leuek party langs!
Ben nog niet eerder in de Arena geweest met It's showtime en vroeg me dus eigenlijk af welke zitplaats je dus het beste kunt nemen?
je moet een kaartje van 85 euro nemen dan zie je het het best dan zit je bijna vooraan
wel jammer dat ik de uitslag weet, dat maakt het veel minder leuk
alle K1-liefhebbers weten natuurlijk dat dan de grote finale plaatsvindt in Osaka Japan
GVD!!! die musashi weer geholpen door de jurie 1e ronde.
jammer van aerts dat ie niet door kon gaan vanwege een blessure.
Dan vind ik dat de verliezer van die partij door moest gaan en niet door een invaller.
Dat vind ik niet omdat het dit keer toevallig Le Banner is maar gewoon altijd.
Idd jah, maar aan die KO kon de jury weinig doen... Thank U Feitosa
eh ja.
hij is wel een heel stuk beter geworden.
Leko is kei en keihard ko gegaan door een achterwaarste draaitrap vol op zn kaak.
Hari heeft meer dan wraak genomen. Leko ging ten eerste veel harder ko en ten tweede deed hij dit voor de ogen van het Japanse publiek.
toen zat je er finaal naast
Ik vind hem echt een stuk beter geworden.
Maar hier stond meer op het spel. Ik win liever in Tokyo voor 60.000 man + miljoenen kijkers over de hele wereld dan dat ik in de Arena win.
Maar Ik vind hem niet de mooiste en beste vechter.
Ik vind het knap dat ie de finale heeft gewonnen.
Maar tegen aerts of le banner had ie toch wat meer moeite gehad.
in vorm is de man denk ik erg moeilijk te verslaan.
Maar hier stond meer op het spel. Ik win liever in Tokyo voor 60.000 man + miljoenen kijkers over de hele wereld dan dat ik in de Arena win.
Wil niet veel zeggen, maar Lebanner zag er conditioneel nou niet echt best uit. 4e ronde zat ie er helemaal doorheen, op karakter heeft ie het verloren vind ik.
Dat Schilt niks was
dat Le Banner het wel ff zou klaren
Die man is gevaarlijk
Hij heeft keihard gedomineerd.
als ie tegen mannen als bonjasky
vind ik !
of weinig inzicht in iemands vechtsports( lees k1) skills
in dat geval heb je hem dan of niet goed gevolgd of weinig inzicht in iemands vechtsports( lees k1) skills
Sem unstoppable!
IK vind schilt NIET de beste
Bonjasky, 2 -voudig kampioen is ie binnen 1,5 minuut klaar mee.
Hoost, 4-voudig kampioen is ie na 1 ronde klaar mee.
En je vindt hem niet de beste
wat doe je nou mooi praten.
Moet ik t altijd met jullie betweters eens zijn.
daar ken je lang op wachten.
je kan hier geen mening hebben of je hebt nergens geen verstand.
IK vind schilt NIET de beste en mooiste vechter.
Klaar. en nou ?
daar reageerde ik dus op.als jij vind dat hij niks is dan zit je er in mijn ogen behoorlijk naast.
moet jij niet gaan bidden ofzo ???
je weet wel met je kop naar het oosten.
het enige wat jij geeft is comentaar op wat ik of iemand vind.
ieder zn mening.
mijn mening is ook alle buitenlanders eruit.
en daar zijn sommige het ook niet mee eens.
maar ik ben t beu dat een paar zitten te zeiken over wat ik vind.
Gaan we het nog over K-1 hebben of wat?
een schaap zoeken om te rimmen
waarom ik geniet van al dit moois
Gaan we het nog over K-1 hebben of wat?
Hassanova, ga eens een schaap zoeken om te rimmen, gefrustreerd vuilsnisbakkenrasje
moet jij niet gaan bidden ofzo ???
je weet wel met je kop naar het oosten.
mijn mening is ook alle buitenlanders eruit.
behoorlijk gefrustreerde reacties zeg...
Hij heeft al eerder van Schilt verloren dus als het aan zijn voorbereiding lag dan is dat mooi stom van hem.
ja oke maar remy liegt er niet over hij had gewoon klote voorbereiding omdat ie dit jaar ook een kind heeft gekregen en midden in een verhuizing zat veel stress enzo en natuurlijk zijn problemen met andre mannaart
Alweer veranderd van sportschool? Die gozer pakt het verkeerd aan.
Als je op zo'n jonge leeftijd al veel switched van sportschool.....vraag me af of dat goed is voor je carriere.
Alweer veranderd van sportschool? Die gozer pakt het verkeerd aan.
Als je op zo'n jonge leeftijd al veel switched van sportschool.....vraag me af of dat goed is voor je carriere