Partyflock

Forumonderwerp · 823026
Waarschuw beheerder
19/11 is het weer zover....alle K1-liefhebbers weten natuurlijk dat dan de grote finale plaatsvindt in Osaka Japan. Wie denken jullie dat het toernooi gaat winnen? Wie hopen jullie dat het toernooi gaat winnen? Wat zijn jullie voorspellingen voor alle wedstrijden? etc etc
Barst los zou ik zeggen! ;)

Waarschuw beheerder
Vette kicks en harde punches !
Waarschuw beheerder
zijn er toch wel nederlanders door??

ik heb namelijk de laatste tijd een hele stuk gemist avn het k1 gebeuren:(
Waarschuw beheerder
moet Semmy Schilt 2 keer vechten om door te mogen? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SEB@Z op maandag 31 oktober 2005 om 12:51:
moet Semmy Schilt 2 keer vechten om door te mogen?

Nee hij mag tegen zichzelf vechten in de kwart finale!
Waarschuw beheerder
Das een foutje van de website op de plek waar Schilt staat tegen Le Banner, moet Peter Aerts staan.

3 Nederlanders bij de laatste 8, ik hoop dat Aerts m wint, ook al dicht ik de beste kansen aan Schilt toe.
Waarschuw beheerder
Hong Man Choi wordt het zo ie zo niet.. Wat een draak van een gozer.. 2.11 mtr ongeveer.. Totaal geen techniek dit wordt een lekker hapje voor bonjaski:9

Ik geef Le Banner en Bonjaski goede kansen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Del Horno op maandag 31 oktober 2005 om 13:24:
Hong Man Choi wordt het zo ie zo niet.. Wat een draak van een gozer.. 2.11 mtr ongeveer.. Totaal geen techniek dit wordt een lekker hapje voor bonjaski

Schilt is 212 cm en Choi 218 cm

:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur

Mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Del Horno op maandag 31 oktober 2005 om 13:24:

maar ik onderschat Peter Aerts ook nie

met al zijn ervaring en hij kan het nog steeds

Waarschuw beheerder
Ik gun Peter "the Lumberjack" Aerts de titel eigenlijk wel, maar geef toch Le Banner en Bonjaski de beste kansen.
Waarschuw beheerder
Het zou ook zeker vet zijn als Aerts hem zou winnen. Toch denk ik dat hij het af gaat leggen tegen Geronimo.
Die wedstrijd tussen Choi en Sabb was trouwens echt een aanfluiting......mannen hebben allebei de conditie van een tuinhek. Karaev zal Musashi moeten slopen of overduidelijk meer punten moeten scoren, want bij twijfel zal Musashi toch wel naar de halve finale gaan de jury kennende :s
Waarschuw beheerder
als remy nie zo vecht als in zijn laatste paar partijen:D dan maakt ie nog wel kans.. wel vetjes dat er van de 8 zeer bestreden plaatsen in de finale er 3 nederlanders zijn!! zeker als je kijkt wie der nog meer gestreden hebben voor een plekkie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er zouden wel meer Nederlanders bij de laatste 8 kunnen zitten, niet iedereen krijgt de kans om in de k1 te vechten.
Waarschuw beheerder
Alle :respect: voor Remy, maar als je de laatste partij van Le Banner bekijkt dan zie ik het toch somber in.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIM TWSTD op maandag 31 oktober 2005 om 15:26:
Alle voor Remy, maar als je de laatste partij van Le Banner bekijkt dan zie ik het toch somber in.....

Mwah, vergis je niet.

Le Banner kan weinig incasseren, hij kan heel goed boksen, maar zn dekking is ook niet altijd even goed, daar hij nog wel eens er ongeremd ingaat en een slagenwisseling aangaat.

Kan ie vaak niet hebben, want 1 tik op zn kin is voor hem genoeg om naar dromenland te gaan.

Waarschuw beheerder
finale le banner-bonjasky :jaja:

titel gaat mee naar nederland:jaja:
Waarschuw beheerder
Zou wel echt een groot spektakel zijn die finale. Ben ook echt benieuwd wat Schildt gaat doen tegen Sefo.

Le Banner's kin is idd niet bepaald sterk te noemen, heb een partij tegen Sefo op mn pc staan. Krijgt ie 1 forse tik op zn kin, zakt ie levenloos in elkaar. Ik vind het wel een geweldige vechter, of hij slaat iemand KO of hij gaat zelf KO.....weinig discissions iig:)

Waarschuw beheerder
Alle voor Remy, maar als je de laatste partij van Le Banner bekijkt dan zie ik het toch somber in.....

Ik zou ook niet als een dolle gek gaan als ik al geplaatst zou zijn;)

En ws is dat Le banner zijn manco
Waarschuw beheerder
Kan ie vaak niet hebben, want 1 tik op zn kin is voor hem genoeg om naar dromenland te gaan.

Als ik me niet vergis gebeurde dat vorig jaar ook in die voorrondes. Maar toen ik vorige week die plaatsingspartij van Le Banner zag schrok ik toch wel ff, hij was echt goed bezig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIM TWSTD op maandag 31 oktober 2005 om 17:42:
Als ik me niet vergis gebeurde dat vorig jaar ook in die voorrondes. Maar toen ik vorige week die plaatsingspartij van Le Banner zag schrok ik toch wel ff, hij was echt goed bezig

Gary Goodridge stelt echt geen fuck voor, le banner heeft m een keer eerder in 21 seconden neergestompt.

Was nog wel met zn voorste stoot, een jab. Landde alleen precies op het puntje van Goodridge, die gelijk in elkaar zakte.
Waarschuw beheerder
ik denk dat Bonjaski aka the panther die Koreaan van 2.20 meter helemaal aan gort slaat, winnen is niet genoeg...een dwarslasing is een must!!!
Le Banner ging in 1999 tegen Mr. Perfect Ernesto Hoost toch ook in 30 seconden KO...maar toch dicht k die dwaas uit Frankrijk goede kansen toe!
Verder moet Musashi gewoon helemaal afgetuigd worden, die mag iig niet winnen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zaino op maandag 31 oktober 2005 om 18:10:

idd, die heeft net wat te vaak geluk gehad met de jury haha

Waarschuw beheerder
slaat, winnen is niet genoeg...een dwarslasing is een must!!!

als je nou met moeilijke woorden wil slingeren zorg dan wel ff dat je de juiste spelling weet. En met of of zonder juiste spelling, beetje flauw om iemand zo iets naars toe te wensen he. het is en blijft een sport hoor.

en ontopic --> ik zeg Schilt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op maandag 31 oktober 2005 om 12:41:
19/11 is het weer zover....alle K1-liefhebbers weten natuurlijk dat dan de grote finale plaatsvindt in Osaka Japan.

Is het niet meer in het Tokyodome? Daar werd traditiegetrouw toch altijd de grote finale gehouden.
Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk.....31/12 wordt er in Osaka gevochten (Dynamite)
Waarschuw beheerder
Le Banner ging in 1999 tegen Mr. Perfect Ernesto Hoost toch ook in 30 seconden KO

30 seconden in de 2e ronde ja, 1e ronde had Le Banner op zn naam gezet

Waarschuw beheerder
zo zo dus dan is er 31/12 zowel een K1 als een Pride avond. Dat wordt een hoop kijkplezier die eerste week van januari.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 00:11:
zo zo dus dan is er 31/12 zowel een K1 als een Pride avond

Das vaker zo. En vooraande jaren had je ook nog Inoki Bom-Ba-Ye. Als je dan in Japan woont, weet je toch van gekkigheid niet meer wat je moet kijken???
1 show kijken, en 2 video-/dvd-recorders aan.

Overigens wint K-1 het meestal(/altjd?) wel qua kijkcijfers.
Waarschuw beheerder

Die karaev is dat die gast dat de toernooi heeft gewonnen in USA?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 31 oktober 2005 om 15:30:
Le Banner kan weinig incasseren

Hij is daarop wel vooruit op gegaan. Een paar jaar geleden kon hij helemaal nix incasseren maar hij heeft nou een nieuwe trainer en zijn dekking is een stuk beter.
Hij kijkt nou meer, Hij gaat er niet meer blindelings in zoals eerst. hij maakt een serie en trekt zich weer terug.
Dat was eerst niet. hij ging er vol in en als een goeie tik kreeg.......:vaag: was t afgelopen voor em

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 31 oktober 2005 om 17:49:
Gary Goodridge stelt echt geen fuck voor

Das waar. Je kan goodridge niet vergelijken met aerts of bonjasky. Hij heeft een hele harde stoot

Ik denk dat het lebanner word tegen bonjasky of aerts.

Tja jerome is mn favo. vechter.
Ik ben wel voor de beste vechter.
Want ik heb al veel partijen gezien waarbij de beste vechter toch verliest.

Vorig jaar had aerts ook gewonnen van Musashi maar toch lieten ze musashi naar de finale gaan.

(mischien omdat er 2 nederlanders in de finale stonden)
Want er hebben de laatste jaren alleen maar nederlanders de finale gewonnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 16:41:
Hij heeft een hele harde stoot

Een hele harde maai heeft ie. Een stoot plaatsen kan die niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 16:41:
(mischien omdat er 2 nederlanders in de finale stonden)

Eerdat dat Musashi van Japanse afkomst is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 1 november 2005 om 17:37:
Eerdat dat Musashi van Japanse afkomst is

Correctie inderdaad.
Waarschuw beheerder
Iemand laatst die wedstrijd tussen Botha en Mighty Mo gezien. Paar tikken toen was het afgelopen in het voordeel van Mo....
Waarschuw beheerder
Ik denk dat le banner em gaat winnen dit jaar .Badr hari vecht een bij partij waarschijnlijk tegen Stephan Leko .Als leko zijn tegenstander wordt dan word dit een vette partij Badr heeft nog wat recht te zetten na zijn ongelukkige verlies in de arena tegen leko .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hey ik heb het de laatste tijd niet meer zo gevolgd, maar hoe staat het met aerts sun schenen?? Dat was de afgelopen paar jaren toch gauw es ene zwak punt van hem??

Waarschuw beheerder
Als Hari weer moet vechten tegen Leko ben ik bang dat ie weer verliest. Hij is een goeie vechter maar Leko is te goed en een stappie te groot voor em.

En Aerts heeft altijd pech met zn blessures.
Best wel klote voor em.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 16:22:
Als Hari weer moet vechten tegen Leko ben ik bang dat ie weer verliest. Hij is een goeie vechter maar Leko is te goed en een stappie te groot voor em.

We zullen zien in de arena heeft hij ongelukkig verloren.
Badr is een talent en we zullen zien of hij rijp is voor de k1 .Ik zelf denk dat hij beter nog wat jaartjes kan wachten hij is pas 20 jaar .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el patron op woensdag 2 november 2005 om 17:14:
in de arena heeft hij ongelukkig verloren.

Hoe bedoel je ongelukkig verloren ????
Vindt jij hem net zo goed als Leko dan.
Hij is zeker een talent maar vindt de K-1 nog een stapje te hoog voor em.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 17:20:
Hoe bedoel je ongelukkig verloren ????

Jawel ik vind Badr zeker net zo goed als leko .Ik vind em zelfs beter die trap die hij badr zat er gelukkige op .We hebben niet kunnen zien niet wat Badr kan .Hij begon laks aan de partij en denk dat hij nu de partij wel serieus neemt.En leko gaat het moeilijk krijgen dat is een ding wat vast staat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hari heeft meer in zn mars dan Leko. Zn mentaliteit moet alleen verbeteren.

Ikzelf denk dat Hari bij een rematch wint.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 16:22:
En Aerts heeft altijd pech met zn blessures.

Of hij heet zn carriere niet duurzaam gepland.

Hoost heeft tot op een hele hoge leeftijd met grote regelmaat gevochten, nooit onbesuisd gevochten.

Zn huidaandoening heeft m wel wat partijen laten afzeggen en.

Aerts wordt niet voor niks de houthakker genoemd, hij heeft er flink op los 'gehakt'. Met name zn hoge trappen, zowel links als rechts, naar het hoofd. Denk dat zn schenen veel te verduren hebben gekregen in zn carriere.
Waarschuw beheerder
Gezien de partij in de Arena kun je moeilijk zeggen dat Leko zoveel beter is dan Badr want daarvoor duurde de partij te kort.
Die trap zat er goed op ja, maar dat zegt niet speciaal iets over wie er beter is. Een lucky shot kan altijd voorkomen, maar aangezien het nu al zo vroeg kwam mag je het nog niet echt een lucky shot noemen. Dat is het vaak pas als iemand gedurende de hele partij de mindere is en dan ineens zn tegenstander KO slaat.

Ik sprak Badr afgelopen zondag en hij heeft er iig heel erg veel zin om de 19de te gaan knokken. Volgens hem wordt zn tegenstander Leko of Glaube Feitosa.
Ik zou Leko wel cool vinden, vooral omdat Leko zelf na de ArenA riep dat Badr 5 jaar moest wachten voordat hij weer tegen Leko mocht haha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op woensdag 2 november 2005 om 20:01:
Een lucky shot kan altijd voorkomen, maar aangezien het nu al zo vroeg kwam mag je het nog niet echt een lucky shot noemen.

Je mag het sowieso geen lucky shot noemen want het was een prefect getimede en gemikte trap.

Leko traint waar Kamal El Amrani ook traint en daar oefenen ze op de achterwaarste levertrap. Laatst plaatste El Amrani ook een achterwaartse levertrap die er perfect opzat.

Zeker geen lucky shot imo.

Maar alsnog dicht ik Badr Hari een hogere kans toe om te winnen dan Leko.

Waarschuw beheerder
Maar Leko is wel degene met de meeste ervaring.
Hari is alleen veel gretiger.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het weer een finale met Bonjasky wordt... Enige concurrenten die hij deed jaar heeft zijn Ray Sefo en Jerome le Banner.

Sefo begint steeds beter te vechten en voor Banner betekent het waarschijnlijk zijn laatste kans om kampioen te worden.

Peter Aerts zal het waarschijnlijk niet redden, ivm met blessures enzo. Ben benieuwd naar nieuweling Semmy Schild..

:cheer: WE SHALL SEE >> THE DUTCH WILL ROCK TOKIO :cheer:
Waarschuw beheerder
ik denk dat sem schilt winnaar word,t ziet er bij hem miss allemaal niet super vloeiend uit maar de man heeft zeker veel skills.komt nog bij dat ie oersterk schijnt te zijn,heel dominant vecht en op de koreaan na de langste reach.