op feitosa vs musashi heb ik alle filmpjes ,iemand die mij daaraan kan helpen?
Remy Bonjasky vs Jeromme le Banner
Sem Schilt vs waarschijnlijk Loyd van Dam
Ernesto Hoost vs Bob Sap (zaterdag definitief bekend)
heb m nu getest en krijg m nu goed binnen
Verder vond ik die K.O op Bonjasky (1 van mijn minst favo vechters die er niks van bakte) wel meesterlijk, dat gevecht was trouwens voor mij het spannendste dan al die andere...
Nou wat spannend
Ja wat voor jou niet spannend was, was deze toevallig wel voor mij...En dat-ie na 2 min gestrekt lag, maakt voor mij geen ene reet uit...Ik vond `m spannend...Dat jij het nou niet spannend vond boeit me niet...
Ja ik geloof heus wel DAT je die wedstrijd spannend vond, maar ik vraag me dan af waarom?
Bonjasky heeft Schilt namelijk geen 1 keer geraakt, het zag er aardig kansloos uit voor hem.
Ok ik geef toe het was wel een beetje kort die partij, maargoed daarom mag ik het toch wel spannend vinden...`t werd es tijd dat SEM Bonjasky een pak slaag gaf...
Ok ik geef toe het was wel een beetje kort die partij, maargoed daarom mag ik het toch wel spannend vinden...`t werd es tijd dat SEM Bonjasky een pak slaag gaf
huh hahahahah!
hey hasseno ga je ook nog in de arena kijken in mei? komen echt wle leuek party langs!
Ben nog niet eerder in de Arena geweest met It's showtime en vroeg me dus eigenlijk af welke zitplaats je dus het beste kunt nemen?
je moet een kaartje van 85 euro nemen dan zie je het het best dan zit je bijna vooraan
wel jammer dat ik de uitslag weet, dat maakt het veel minder leuk
alle K1-liefhebbers weten natuurlijk dat dan de grote finale plaatsvindt in Osaka Japan
GVD!!! die musashi weer geholpen door de jurie 1e ronde.