Ik hoor net van iemand dat Schilt 'm zojuist heeft geklaard!!!!
Post je ze ff als je ze toevallig vindt?
Badr Hari wint op KO in de 2e ronde door een spinning backfist op Leko.
Op de foto's die via de link die ik hierboven gaf te bekijken zijn, zie je dat die spinning back kick er wel heel mooi op zit
ik ga er verder niet op in maar een paar vaste mensen van die vechtsport topics hier op PF zullen het weten.
Ik heb gelijk gekregen, loop al 2 maanden te verkondiggen dat ie ging winnen, sommige mensen waren het eens, meer verklaarden me voor gek, maar heb mijn gelijk gekregen.
Super Semmy de man!
Er waren veel mensen die riepen dat Sem nooit zou kunnen winnen, en echt niet goed genoeg was en meer van dat soort dingen. Als ie dan toch wint, mag je het toch ook even noemen als je daarvoor voor gek verklaard werd?
Nou hij was echt niet de enige. Jij en ik riepen ook al dat Schilt zou gaan winnen.
Je kunt altijd op 'safe' gaan en voor k1-winnaars kiezen zoals Bonjasky of Aerts, maar Schilt toonde in de vorige wedstrijden dat ie zn kwaliteiten makkelijk kon uitbuiten.
ja ik had dat ook gezegd dat sam de beste kansen had en de zogenaamde "kenners" schoten in de lach en vonden dat we serieus moesten blijven