Partyflock

Forumonderwerp · 823026
Waarschuw beheerder
19/11 is het weer zover....alle K1-liefhebbers weten natuurlijk dat dan de grote finale plaatsvindt in Osaka Japan. Wie denken jullie dat het toernooi gaat winnen? Wie hopen jullie dat het toernooi gaat winnen? Wat zijn jullie voorspellingen voor alle wedstrijden? etc etc
Barst los zou ik zeggen! ;)

Waarschuw beheerder
ik ga voor bonjasky, maar ja een blessure en je ligt eruit, mis. zorgt choi wel voor een stunt:D hahah

En ik zou zeker leko nog een keer tegen badr zien vechten, ik vind badr een goeie vechter en zou die 2 zeker nog een keer tegen elkaar zien en denk dat de uitslag dan welles anders zou kunnen zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 2 november 2005 om 20:09:
Je mag het sowieso geen lucky shot noemen want het was een prefect getimede en gemikte trap.

Klopt en daarom zeg ik ook dat je het geen lucky shot mag noemen. Met uitleg erna nog wel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op donderdag 3 november 2005 om 16:47:
Klopt en daarom zeg ik ook dat je het geen lucky shot mag noemen. Met uitleg erna nog wel

Ja, maar die uitleg vind ik niet zo heel sterk, al begrijp ik wel waarom je die geeft.
Uitspraak van MMA4Life op woensdag 2 november 2005 om 20:01:
Een lucky shot kan altijd voorkomen, maar aangezien het nu al zo vroeg kwam mag je het nog niet echt een lucky shot noemen. Dat is het vaak pas als iemand gedurende de hele partij de mindere is en dan ineens zn tegenstander KO slaat.

Als iemand een bepaalde techniek heel goed beheerst (zoald die achterwaarste levertrap, of misschien een andere gevaarlijke techniek), dan kan die persoon de hele wedstrijd de mindere zijn en in de 5e ronde heel bekeken toch nog op knock out winnen.

Dan noem ik dat geen lucky shot, maar een dodelijk wapen van die persoon.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 2 november 2005 om 19:22:
Aerts wordt niet voor niks de houthakker genoemd, hij heeft er flink op los 'gehakt'. Met name zn hoge trappen, zowel links als rechts, naar het hoofd. Denk dat zn schenen veel te verduren hebben gekregen in zn carriere.

aerts staat juist bekend om zijn vernietigende low kicks.met alle gevolgen van dien,scheen tegen scheen,scheen tegen knie enz.
niet gek dat ie dan vaak blesures aan zn (rechter)been heeft
Waarschuw beheerder
Aerts staat vooral bekend om zn hoge trappen naar het hoofd waar hij al veel mensen mee knocj-out heeft getrapt.

Download anders even zn high-light video van sherdog. Zit vol met knock outs door trappen naar het hoofd, zowel met links als met rechts, zn tegenstanders gingen zwaar, maar dn ook echt zwaar knock out.
Waarschuw beheerder
idd, hij heeft er meer op z'n naam staan dan CC :D

het wordt een vette show, that's for sure (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 3 november 2005 om 21:57:
Aerts staat vooral bekend om zn hoge trappen naar het hoofd waar hij al veel mensen mee knocj-out heeft getrapt.

Download anders even zn high-light video van sherdog. Zit vol met knock outs door trappen naar het hoofd, zowel met links als met rechts, zn tegenstanders gingen zwaar, maar dn ook echt zwaar knock out.

peter aerts( en de andere nederlanders) volg ik echt al jaren,hij is toch echt t bekendst om zn loeiharde low kicks.
die filmpjes van sherdog ken ik wel ja.staan idd vooral veel ko's op.wat je niet ziet is dat aerts zn tegenstanders daarvoor meestal zo bewerkt heeft met lowkicks dat ze al lichtelijk in gruzelementen lagen ;)

maar dat de beste man erg fijne ko's met trappen heeft gemaakt is zeker ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op donderdag 3 november 2005 om 22:41:
peter aerts( en de andere nederlanders) volg ik echt al jaren,hij is toch echt t bekendst om zn loeiharde low kicks.
die filmpjes van sherdog ken ik wel ja.staan idd vooral veel ko's op.wat je niet ziet is dat aerts zn tegenstanders daarvoor meestal zo bewerkt heeft met lowkicks dat ze al lichtelijk in gruzelementen lagen

Dan zou ik toch eerder Hoost als voorbeeld nemen van goede lowkicks. Zowel op het voorste been als op het achterste been.

Uitspraak van Trojan.EXE op donderdag 3 november 2005 om 22:41:
peter aerts( en de andere nederlanders) volg ik echt al jaren

Doe je zelf aan Muay Thai of heb je het zelf gedaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 4 november 2005 om 07:37:
Dan zou ik toch eerder Hoost als voorbeeld nemen van goede lowkicks. Zowel op het voorste been als op het achterste been.

hoost was/is daar idd ook erg sterk in.eigenlijk kan hoost alles, erg complete vechter...hij heeft ook niet voor niets de bijnaam mister perfect

Uitspraak van Hassanova op vrijdag 4 november 2005 om 07:37:
Doe je zelf aan Muay Thai of heb je het zelf gedaan?

nope...vreemd genoeg trekt t me niet om zelf in de ring te staan of om zelfs maar trainingen te volgen.ernaar kijken vind ik des te leuker
Waarschuw beheerder
Als we het hebben over lowkicks is er 1 naam die we niet mogen vergeten: Rob Kaman!
Waarschuw beheerder
Hassanova, ik had idd een wat kromme uitleg maar t ging voornamelijk om deze 2 zinnen:

Uitspraak van MMA4Life op woensdag 2 november 2005 om 20:01:
Gezien de partij in de Arena kun je moeilijk zeggen dat Leko zoveel beter is dan Badr want daarvoor duurde de partij te kort.
Die trap zat er goed op ja, maar dat zegt niet speciaal iets over wie er beter is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op vrijdag 4 november 2005 om 17:07:
Hassanova, ik had idd een wat kromme uitleg maar t ging voornamelijk om deze 2 zinnen:

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op vrijdag 4 november 2005 om 17:06:
Als we het hebben over lowkicks is er 1 naam die we niet mogen vergeten: Rob Kaman!

en Lucien Carbin.

Maar Kaman idd :respect:

Waarschuw beheerder
We kunnen een on-line weddenschapje afleggen.
Gewoon voor de eer natuurlijk.
Wie gaat er de K-1 Finale 2005 winnen:

Ik zeg Jerome lebanner.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Das dan de eerste keer dat ik voor dit jaar echt een uitspraak doe, maar ik ga voor Sem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op vrijdag 4 november 2005 om 17:15:
Das dan de eerste keer dat ik voor dit jaar echt een uitspraak doe,

Wat bedoel je daarmee mee ?
Waarschuw beheerder
Dat ik me nog niet gewaagd heb aan een voorspelling tot nu toe. Maar als ik echt MOET kiezen, kies ik voor Sem.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op vrijdag 4 november 2005 om 17:15:
Das dan de eerste keer dat ik voor dit jaar echt een uitspraak doe, maar ik ga voor Sem.

Ja, ik geef Schilt ook de beste kans.

Maar ik hoop toch dat het Aerts wordt.

Waarschuw beheerder
ik heb het al gezegd maar ik ga ook voor Schilt.

Waarschuw beheerder
Ik geef bonjasky en Aerts ook een hele goeie kans, maar ik kies toch voor Lebanner.

Hij is veel beter geworden en hij "lijkt"op dit moment degene met de meeste kans.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 17:28:
Hij is veel beter geworden en hij "lijkt"op dit moment degene met de meeste kans.

Dat lijkt ie al ongeveer 6 jaar. Hij is nu idd erg sterk, maar denk toch da tie t weer niet gaat redden.

Waarschuw beheerder
Dat is waar ik wou het al sturen maar jij was me weer voor.

(y)

Waarschuw beheerder
Je weet het nooit met Jerome.
Zo vecht ie een paar partijen dat ie de andere K.O slaat binnen een min. en zo krijgt ie zelf een gooie stoot en gaat ie zelf K.O
Mischien word ie dan overmoedig.
Waarschuw beheerder
Jerome is denk ik ook het type dat hoe langer een partij duurt, de kansen van de tegenstander (ook afhankelijk van de tegenstander natuurlijk) groeien.

Heb echt zin in deze k1, aerts vs le banner :o

Waarschuw beheerder
Aerts gaat ook door tot 't bittere end.
En dat is voor jerome nadelig want hij gaat een hele zware partij krijgen tegen aerts.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el patron op woensdag 2 november 2005 om 14:55:
Badr hari vecht een bij partij waarschijnlijk tegen Stephan Leko .Als leko zijn tegenstander wordt dan word dit een vette partij Badr heeft nog wat recht te zetten na zijn ongelukkige verlies in de arena tegen leko

zal wel vuurwerk worde tussen die twee die "liggen" elkaar niet echt
En de nederlanders gun ik het allemaal
Uitspraak van Trojan.EXE op vrijdag 4 november 2005 om 10:20:
hoost was/is daar idd ook erg sterk in.eigenlijk kan hoost alles, erg complete vechter...hij heeft ook niet voor niets de bijnaam mister perfect

Idd en hijs errug groot hahaha

Uitspraak van Hassanova op woensdag 2 november 2005 om 19:22:
Of hij heet zn carriere niet duurzaam gepland.

nah dat vind ik niet zulke dingen overkomen je gewoon de een zal daar sneller van herstellen of minder last van hebben als de ander omdat de groei van lidteken weefsel bij iedereen anders is, hij zal nu zn stijl (hoe moeilijk ook) aan moeten passen aan zijn blessures net als Dekkers

Maar k denk en hoop dat er een Nderlander wint Ik gun het Aerts maar denk dat Bonjaski het wordt als de jurering hem niet de das om doet want soms zitten er 3 bevooroordeelde Stevie Wonders daar met een lasbril op!!! :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 19:31:
Maar k denk en hoop dat er een Nderlander wint Ik gun het Aerts maar denk dat Bonjaski het wordt als de jurering hem niet de das om doet want soms zitten er 3 bevooroordeelde Stevie Wonders daar met een lasbril op!!!

idd!!is af en toe echt triest gesteld met de jury in japan.echt een lachertje af en toe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op vrijdag 4 november 2005 om 19:51:
idd!!is af en toe echt triest gesteld met de jury in japan.echt een lachertje af en toe

ja dat gaat soms echt nergens over dat is soms hetzelfde als Jol Ned-Duitsl zou fluiten en bij 1-1 in de laatste minuut ineens een strafschop voor ned zou geven.
Maar ook vind ik gasten als Bob Sap en die Pak Choi of hoe die pannekoek ook heet , akebono noem maar op het wordt eem beetje een freakshow op deze manier ze zouden dat echt moeten verbieden. Stel je voor dat die "lange" Remie of Aerts uit zou schakelen dan keert je maag toch om. Nu is de Jury van K1 van het begin af aan al vaag soms maar de zgn mafketels WANT DAT ZIJN HET!!!!! ;P is echt iets van de laatste jaren helaas maar ja zolang de Japanners het leuk vinden zal het zo blijven helaas...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 20:47:
als Jol Ned-Duitsl zou fluiten en bij 1-1 in de laatste minuut ineens een strafschop voor ned zou geven

Jol kennende best een realistisch scenario ;)
Waarschuw beheerder
laat jol er ff buiten:P
Waarschuw beheerder
Haha, oke doen we!
We hebben het hier tenslotte over een echte sport i.p.v. zo'n spelletje als voetbal.

Waarschuw beheerder
Ha Ha Ha ja (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MMA4Life op maandag 7 november 2005 om 18:27:
Haha, oke doen we!
We hebben het hier tenslotte over een echte sport i.p.v. zo'n spelletje als voetbal.

ja das ook zo, maar het ging over corrupte jurering dus vond het wel een goede vergelijking...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 21:36:
ja das ook zo, maar het ging over corrupte jurering dus vond het wel een goede vergelijking...

Haha, ik ook wel!

Waarschuw beheerder
En dat was weer een avondje eurosport, JEZUS wat is die Rus goed! Uiteraard ben trots op het nederlandse talent, maar deze gast gaat een killer worden straks ........ respect !

Waarschuw beheerder
leko gaat het cker moeilijk krijgen, en nog zeggen in arena ik zie jou over 5jaar wel weer:D Hari laat hem deze keer niet over hem heen walsen;)
leko gaat nokkie in 2e ronde door highkick op zijn koppie

Waarschuw beheerder
hij wint denk ik op punten er valt geen knock out
Waarschuw beheerder
nou wie weet heeft badr dit jaar zo hard getraint op achterwaartste trappen dat hij het laatst lacht :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 23:06:
deze gast gaat een killer worden straks

Hoe bedoel je worden??? Als je 125 van de 159 partijen op KO wint ben je dr al 1 volgens mij :/
Waarschuw beheerder
ik denk toch echt dat Remy of Peter gaat winnen!

alle respect voor de overige deelnemers maar ze kunnen tot nu toe niet tippen aan de kwaliteid van deze 2 heren!

Sefo: zeer goed, maar niet de beste...
Le Banner: zwak kinnetje, Remy zal zeker voor een knie gaan en Peter tja blijft THE LIMBERJACK!
Musashi: heeft nog altijd een kleine blesure aan ze kuit! dus geef hem weinig kans
Karaev: goede vechter maar komt nog iets te kort kwa ervaring in de grootste van de grootste gevechten....

kan het mis hebben maar denk dat we Choi niet hoefen noemen hier

en Schilt tja die zal ruimte moeten maken voor de titanen Peter en Remy.

Remy (als je dit nog leest) heel veel sterkte!
Waarschuw beheerder
Zou mooi zijn als Remy dit zou lezen ja;)
Topic gaat iig behoorlijk los(y)
Waarschuw beheerder
ach een mailtje doet wonderen, weet alleen niet of hij ze mail nog leest:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PD* Jeroen *PD* op dinsdag 8 november 2005 om 19:14:
Peter tja blijft THE LIMBERJACK!

He's definately out on a limb but he's a Lumberjack ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op maandag 31 oktober 2005 om 12:41:
Wie denken jullie dat het toernooi gaat winnen?

[img width=288 height=430]http://www.k-1fightnews.com/mirage/miragefights/images/Karaev%20wins%20K1.jpg[/img]

Ruslan Karaev (y)(y)

kan bijna niet meer wachten tot zaterdag 19/11 :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 14:48:
kan bijna niet meer wachten tot zaterdag 19/11

ja man ik kan ook al niet w8en hopen dat de echte beste wint, een Hollander dus;)

Waarschuw beheerder
heb wel een vermoede wie er gaat winnen, dat is Remy. Maar het mooie aan deze sport is dat je het nooit zeker weet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 18:05:
heb wel een vermoede wie er gaat winnen, dat is Remy. Maar het mooie aan deze sport is dat je het nooit zeker weet.

:jaja: dat is waar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PD* Jeroen *PD* op dinsdag 8 november 2005 om 19:14:
ik denk toch echt dat Remy of Peter gaat winnen!

alle respect voor de overige deelnemers maar ze kunnen tot nu toe niet tippen aan de kwaliteid van deze 2 heren!

Sefo: zeer goed, maar niet de beste...
Le Banner: zwak kinnetje, Remy zal zeker voor een knie gaan en Peter tja blijft THE LIMBERJACK!
Musashi: heeft nog altijd een kleine blesure aan ze kuit! dus geef hem weinig kans
Karaev: goede vechter maar komt nog iets te kort kwa ervaring in de grootste van de grootste gevechten....

kan het mis hebben maar denk dat we Choi niet hoefen noemen hier

en Schilt tja die zal ruimte moeten maken voor de titanen Peter en Remy.

Remy (als je dit nog leest) heel veel sterkte!

ik denk toch dat schilt de beste kansen heeft: peter is ook zeker 1 van mn favorieten maar zn schenen barsten iedere keer open
en remy is zeker ook een hele goede vechter en alles, maar denk toch dat hij uiteindelijk tekort komt in dit toernooi tegen zn stukken grotere en zwaardere tegenstanders
Waarschuw beheerder
Ik hoop wel echt van harte dat Karaev Musashi gaat verslaan. Verheug me ook dik op het toernooi. Ben al aan het zoeken wanneer Eurosport het gaat uitzenden, maar kan het nergens vinden. Zal wel weer half januari zijn ofzo :s
Waarschuw beheerder
ja das altijd een beetje jammer ja.ben wel blij dat eurosport aandacht aan k1 besteed,kan je van de nos niet zeggen.nee wel als iemand met pingpongen 5e word op een ek,maar niet als 9 keer een nederlander winnaar/wereldkampioen word op k1 gebied