Lul niet uit je nek.
Hij heeft wel van Bonjasky gewonnen en ook van Musashi. Die staan nu allebei in de finale.
Wat nou lul niet uit je nek
Net of Musashi zo goeie vechter is.
Kutjap. hij heeft altijd geluk met de jury.
ik vindt schilt nix en daarmee klaar.
In een uurtje gaan ze echt de K1 final niet uitzenden en al helemaal niet op dezelfde avond. Zal wel eind december worden als het uitgezonden wordt... ff kickbox.nl in de gaten houden!
hoe het met die highkick verliep weten we allemaal...
hoop zeker dat peter hem wint ! maar hoe laat begint het zaterdag nou in osaka! en als je decoder heb kun je het toch wel zien? op eurosport is zaterdag ook superleuge! maar kan iemand mij zeggen wat hier de tijd si als het ebgint en waar ik het kan kijken moet het gewoon zien!
Je vind Bonjasky dus ook niet goed neem ik aan,
Jullie altijd met je lijst.
Ik heb het ook over een mooie vechter.
Hij kan wel partijen winnen.
Maar dat is ook mede dankzij zijn groote en oerkracht.
Kaoklai is gewogen en te licht bevonden, letterlijk en figuurlijk.
Hij liet helemaal NIKS zien tegen Sefo.
hey jij vind vanzelf wel dat je alles weet he ! doe je het zelf eigelijk wel of ben jij zo'n beste stuurman aan wal? dat overal commetaar op is een beetje saai aan het worden jongen! pf je heb niet altijd gelijk bla bla bla bla bla
is heel goed jongen maar nu doe het dus niet meer ? waarom?
veder wil ik zeggen dat je niet zoveel commentaar moeten hebben op iedereen is heel irritant en je heb er niks aan !laatste aanpassing 18 november 2005 15:09
Ja dat dat irritant kan zijn, kan ik me voorstellen. Ik houd wel van discussieren, zo moet je t ook opvatten.
Waarom ik t niet meer doe...., werd minder gemotiveerd en ging dingen doen die niet goed zijn voor je lichaam (en geest). Feesten en dergelijke
hahaha ik ken het maar het het juist omgekeerd gedaan ! was altijd veel aan het feesten en kankerzooi maar ben met alles gestopt hahah had dat ff helemaal gehad wordt zo het zelfde he !
Niet zo best? hahaha, hij heeft nog geen 1 partij verloren
*BOUT RESULTS*
K-1 9 Fights 8 Wins 1 Draw 2 KOs
En die 'draw' was tegen Hoost. Hij was veeeeel sterker dan Hoost, de jury had Hoost gematst met een onbeslist.
hahaha ik ken het maar het het juist omgekeerd gedaan ! was altijd veel aan het feesten en kankerzooi maar ben met alles gestopt hahah had dat ff helemaal gehad wordt zo het zelfde he !
Ja en neem aan dat niet alle wedstrijden 19/11 zijn?
wat is het schema? kwa kwart/halve/finale
Kaoklai is gewogen en te licht bevonden, letterlijk en figuurlijk.
We proberen hier toch te voorspellen wie er WINT???
En niet wie het MOOIST vecht, beetje wakker blijven
Ik heb 5 jaar gethaibokst
logisch dat je niets laat zien als je moeite moet doen om 75 kg wegen maar geen slecht woord over Kaoklai hij heeft het meeste inzicht van iedereen in de K1...iedereen!
Bonjasky op ko
Schilt op dec
Aerts op dec
Musashi op dec
nieuwe nederlandse champs altijd welkom