dit topic sluiten
Jammer dit van jou te horen
Ik had juist gedacht dat de mensen van PF deze topic serieus gingen nemen. Het is misschien wel handig om door te nemen wat er allemaal gezegd wordt, misschien is er nog iets te verbeteren...
Maar idd...ik zou wel andere topics eerder sluiten
ik zou zorgen dat het beleid nie meer zo overdreven streng deed
Wat vind jij overdreven dan? Ik bedoel, het moet gewoon een nette 'partysite' zijn...
Wat vind jij overdreven dan? Ik bedoel, het moet gewoon een nette 'partysite' zijn...
er zijn sommige instanties waar ik een waarschuwing heb gekregen wat nergens op slaat. Als ik een voorbeeld hier neer zet krijg ik weer een waarschuwing dus dat doen we lekker niet
Ik weet niet hoever dat allemaal gaat
, maar ik heb nog geen waarschuwing gehad hoor
Maar ik vind dit eigenlijk wel een goed topic, mensen kunnen hun 'spreekwoordelijke' ei kwijt...
Maar ik vind dit eigenlijk wel een goed topic, mensen kunnen hun 'spreekwoordelijke' ei kwijt...
met de bezem er doorheen, want ook het ene crew lid
maakt flink onderscheiden houdt zich achter deze regel van het beleid
dan ben je uitgel*ld
hoezo: photoshop ik een politicus een hoofddoek om
krijg ik een waarschuwing en plaatje wordt weggeghaald
vraag ik enkele redenen: plaatje is in zijn geheel ongewenst
eventueel ook bij het forum humor
zie ik 2 dagen later een gifplaatjes van koniging Beatrix en Maxima waarvan eerstgenoemde één en de andere twee mannen
zitten af te rukken tussen het publiek
en die foto blijft wel staan
wat is dan politiek of beleid gezien het verschil tussen de
hoofddoek en mastuberen
dat er regels moeten zijn OK
maar geen onderscheid aub
dus nogmaals met de bezem er doorheen
maakt flink onderscheiden houdt zich achter deze regel van het beleid
Hierover hoeven zij in principe geen verantwoording af te leggen naar leden
dan ben je uitgel*ld
hoezo: photoshop ik een politicus een hoofddoek om
krijg ik een waarschuwing en plaatje wordt weggeghaald
vraag ik enkele redenen: plaatje is in zijn geheel ongewenst
eventueel ook bij het forum humor
zie ik 2 dagen later een gifplaatjes van koniging Beatrix en Maxima waarvan eerstgenoemde één en de andere twee mannen
wat is dan politiek of beleid gezien het verschil tussen de
hoofddoek en mastuberen
dat er regels moeten zijn OK
dus nogmaals met de bezem er doorheen
laatste aanpassing
donateur
er zijn sommige instanties waar ik een waarschuwing heb gekregen wat nergens op slaat
Goh, klinkt me heel bekend in de oren, en als je er wat van durft te zeggen ben je een zeikerd...
Ik ben niet altijd even lief hier op PF maar de laatste tijd gaat het echt nergens meer over.
Admins kunnen maar naar eigen inzicht een waarschuwing geven en dat is dan altijd in het kader van 'provocerend'.
Een 'Gegen Nazi's' embleem provocerend???
Tegen wie, nazi's???
Die hebben helemaal het fucking recht niet om te ademen, laat staan envelopjes te drukken
Zou er niet aan moeten denken!
Al die stress. Rendabel houden, nieuwe dingen ontwikkelen, streng beleid uitstippelen opdat het voor iedereen een beetje leuk blijft.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de eigenaar en hoofd marketing 7 dagen per week werken, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat!
Nee, laat mij maar lekker houten raamwerken met ijzerwerk in elkaarzetten bij een sociaal werkplaats, lekker de hele dag in de weer, en 's avonds lekker rust met een biertje!
Al die stress. Rendabel houden, nieuwe dingen ontwikkelen, streng beleid uitstippelen opdat het voor iedereen een beetje leuk blijft.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de eigenaar en hoofd marketing 7 dagen per week werken, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat!
Nee, laat mij maar lekker houten raamwerken met ijzerwerk in elkaarzetten bij een sociaal werkplaats, lekker de hele dag in de weer, en 's avonds lekker rust met een biertje!
laatste aanpassing
donateur
Zou er niet aan moeten denken!
Bwehehehehe
donateur
Ik zou alle dubbele topics laten verwijderen en ik zou alle nepperds bannen...
donateur
hmm. misschien niet durven
omdat ze denken dat ze op de lijst komen te staan
mischien denken dat het geen zin heeft
Denk het ook.
Maar het is mij ook opgevallen dat men heel slecht tegen kritiek kan. Maak je ergens een opmerking over, krijg je weer een hele lading domme opmerkingen over je heen
hele lading domme opmerkingen over je heen
dit zijn vaak mensen die willen opvallen en/of
zelf onzeker zijn van zichzelf
of bewust doen om een topic te verzieken
ik heb zelf weleens een domme opmerking geplaatst
maar vaak op een topic die nergens opslaat
kan trouwens voor de topic opener wel belangrijk zijn
maar er zijn gasten die door blijven gaan met
domme opmerkingen
kijk maar naar het topic: https://partyflock.nl/topic/819751/bottom
best wel voor mij dan een interresante topic
zijn er altijd weer gasten die met domme opmerkingen komen
vind je het niet interresant blijf dan weg
laatste aanpassing
dan zou ik een paar mensen verwijderen !!!!!!!!
wie ?
waarom?
foutje
donateur
wie ?
Deze mensen:
https://www.partyflock.nl/user/searchresult?STATUS=active&TEST=xxx&NICK=pogo&SUBMIT=zoeken
donateur
Maar ook dit soort figuren:
https://www.partyflock.nl/user/106720
https://www.partyflock.nl/user/87174
https://www.partyflock.nl/user/106720
https://www.partyflock.nl/user/87174
Admins zien niet alles he. Als je zoiets ziet mag je gewoon op het envelopje klikken!
is dat niet n vorm van beperking van meningsuiting????
Op pf geld geen vrijheid van meningsuiting. Het is een particuliere site en je moet je dus houden aan de regels van de eigenaar... Een veel gemaakte fout..
En on-topic.. Hmmmz.. de baas van pf.. Eigenlijk ben ik al een soort van baas hier
Op pf geld geen vrijheid van meningsuiting. Het is een particuliere site en je moet je dus houden aan de regels van de eigenaar... Een veel gemaakte fout..
En on-topic.. Hmmmz.. de baas van pf.. Eigenlijk ben ik al een soort van baas hier Dus ik zou weinig anders doen denk ik
ja maar ik vind sommige dingen gewoon dom hier op pf dit mag niet dat mag niet wat mag je hier dan wel bijna niks
donateur
Even flink het ledenbestand uitdunnen,veel nepaccounts weghalen,accounts eruit halen waar al meer dan twee maanden niet gebruik van gemaakt word.
Een frisse wind laten waaien en wat adm. laten vervangen.
Ze beter op elkaar af stemmen.
De regels even streng blijven handhaven,maar menselijk blijven reageren.
De enveloppenfunctie sneller laten afhandelen.
En een paar uur heel hard gaan zitten denken over een ledenbijdrage van b.v twee euro per maand.
En een paar uur heel hard gaan zitten denken over een ledenbijdrage van b.v twee euro per maand.
blijven handhaven,maar menselijk blijven reageren.
Wil je dan mensen fulltime voor PF laten werken dan? Dan zou ik de bijdrage maar eens wat hoger maken dan 2 eur per maand!
Aangezien je de envloppen sneller wil laten afhandelen? Er staan momenteel 10 tickets open (waarvan 4 nieuws dus geen forum) Dat lijkt me keurig.. (En ik zie alle forumcontacts omdat ik hoofdbeheerder ben) Bijna alle admins hebben ook nog gewoon werk of studie. Vrijwel alle contacts worden dezelfde dag nog behandeld..
Even flink het ledenbestand uitdunnen,veel nepaccounts weghalen,accounts eruit halen waar al meer dan twee maanden niet gebruik van gemaakt word.
Inactieve accounts zijn toch niet lastig? Dus waarom zou je dat willen doen? En hoe wil je dan het ledenbestand opschonen? Je kan toch niet zomaar mensen eraf gooien?
Dan ga je totáál voorbij aan de essentie van pf. Waar ook wel duidelijk word dat het je allemaal niet helemaal duidelijk is...
Allemaal acties maken voor het rest van het jaar "voor mensen die geen geld of bijna geen geld te makken hebben".
En de site in veel meer kleuren zetten zo dat als je naar het beeld kijkt je gewoon vrolijk wordt en naar het beeld blijft kijken.
En niet te vergeten _____________________//
PEP hoort er bij natuurlijk.
En de site in veel meer kleuren zetten zo dat als je naar het beeld kijkt je gewoon vrolijk wordt en naar het beeld blijft kijken.
En niet te vergeten _____________________//
Dit lijkt me heel moeilijk om te doen. Vooral die bijdrage van 2 euro per maand. Ik denk persoonlijk dat Flock meer inkomsten kan halen uit advertentie kosten dan lidmaatschaps kosten. Zou je een lidmaatschap willen invoeren, moet je eerst een plan maken wat het eventueel zou opleveren. En met dit tijdperk van alles gratis op internet, houd je denk ik weinig leden over.
En als ikzelf 1 dag baas zou zijn over Flock? Ik zou het niet weten...
donateur
offtopic:
het valt me op dat iedereen vet zit te zeiken over een aantal admins maar dat vind ik ongepast, beetje respect naar de mensen die voor ons het 'pf-leven' mogelijk maken...voor zover ik weet halen zij er nauwelijks verdiensten uit en dat in combinatie met veel werk, heel veel werk...
die envelopjes opmerking klopt in mijnsogen ook niet, tot nu toe zijn al mijn envelopjes diezelfde dag nog behandelt, prima werk dus...
een verplichte bijdrage...?
sorry, maar inderdaad ga je dan totaal voorbij aan de essentie van deze site, het donateurssysteem is prima en houdt de boel luchtig, dat er veel rellertjes en dergelijke nu op de site komen...sja, ik houdt me oge er gewoon voor dicht, werkt prima
en het nieuwe fondsenwerving systeem voor promotie en dergelijke waar pf ook inkomsten aan overhoudt is ook prima, het is geen vervelende reclame waar je echt last van hebt, behalve dat de banners af en toe de keuze: 'light/dark site' niet mogelijk maakt...
het hele pf opschonen lijkt mij wel een idee, ik weet niet in hoeverre het mogelijk is maar er is inderdaad ontzettend veel te oud 'nieuws', zoals profielen, topics (dubbel en oud) enz... maarja, ik weet ook niet precies in hoeverre je daar wat mee opschiet....
wat wel jammer is, is dat in de fotsectie alleen de geselecteerde fotows komen te staan...misschien een tweede database voor het volledige rolletje/kaartje....?
ach, heb er verder niet zoveel op aan te merken allemaal, een feit is dat de site een aantal jaren trug leuker was, serieuzere topics die niet per definitie gereld werden maar dat is niet te blamen aan het adres van pf, dat doen de gebruikers zelf....
ga zo door pf en fuckin groots respect!
het valt me op dat iedereen vet zit te zeiken over een aantal admins maar dat vind ik ongepast, beetje respect naar de mensen die voor ons het 'pf-leven' mogelijk maken...voor zover ik weet halen zij er nauwelijks verdiensten uit en dat in combinatie met veel werk, heel veel werk...
die envelopjes opmerking klopt in mijnsogen ook niet, tot nu toe zijn al mijn envelopjes diezelfde dag nog behandelt, prima werk dus...
een verplichte bijdrage...?
het hele pf opschonen lijkt mij wel een idee, ik weet niet in hoeverre het mogelijk is maar er is inderdaad ontzettend veel te oud 'nieuws', zoals profielen, topics (dubbel en oud) enz... maarja, ik weet ook niet precies in hoeverre je daar wat mee opschiet....
wat wel jammer is, is dat in de fotsectie alleen de geselecteerde fotows komen te staan...misschien een tweede database voor het volledige rolletje/kaartje....?
ach, heb er verder niet zoveel op aan te merken allemaal, een feit is dat de site een aantal jaren trug leuker was, serieuzere topics die niet per definitie gereld werden maar dat is niet te blamen aan het adres van pf, dat doen de gebruikers zelf....
ga zo door pf en fuckin groots respect!
Niet vergeten dat die foto's worden geselecteerd om een reden. Als ze zijn mislukt dan heeft het toch weinig zin om ze erop te zetten? En tjah, om nou ALLE laser foto's van elk feest erop te zetten...Een paar zijn leuk maar om nou een hele pagina vol te hebben van lasers...
Dus dat selecteren vind ik nog niet eens zo slecht.
Edit: Ben wel met je eens dat we niet zo moeten bitchen op de admins over dat we te weinig zouden mogen of dat ze te langzaam handelen. Ik ben ook altijd snel behandelt met vragen of andere zaken. Binnen een uur was het meestal ook nog. En verder is PF een particuliere site. Nee dan mag je niet alles doen wat je wilt. Als je bij iemand anders thuis bent, ga je toch ook niet alles doen wat je maar wilt? Waarom begrijpen mensen dat nou niet?
laatste aanpassing
Wat zou je dan doen?
Alle servers verkopen en naar het buitenland vluchten
laatste aanpassing
donateur
ik denk dat er geen enkele goede fotograaf meer foto's voor Pf zou willen maken als ze verplicht zouden worden om ALLE foto's te publiceren
bovendien zullen de grote organisaties opeens een heel stuk minder snel Pf-fotografen toelaten als er ook opeens allemaal kutfoto's van hun feesten te zien zullen zijn
(en dan heb ik t nog niet eens over t dataverkeer binnen de fotosectie dat opeens 3x zo groot wordt of het extra werk dat de foto-admins zullen krijgen vanwege alle verzoekjes om bepaalde kutfoto's te verwijderen... neuh, dat wordt niks vrees ik
Qarian onderwerpen tot persoonlijke sexslaaf
Waarom heb ik deze niet eerder gezien
Wanneer neem jij het een daggie over? ben ik bij je in dienst
Zooitje mensen verwijderen
de kotssmiley terug halen
![[img width=15 height=15]http://groups.msn.com/_Secure/0VwDhAhgdUThpxA5I9Fiv3qAIR62HXJSuOL2zI6dZnftWoFE8RwQozsC3NxbDvMQp40Eq*c4FnW1!v85kReVgBz8OELvufplQTgo8lmYCEo935brO39taG!kPgte*cztg/puke_X.gif[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0VwDhAhgdUThpxA5I9Fiv3qAIR62HXJSuOL2zI6dZnftWoFE8RwQozsC3NxbDvMQp40Eq*c4FnW1!v85kReVgBz8OELvufplQTgo8lmYCEo935brO39taG!kPgte*cztg/puke_X.gif)
bepaalde mensen voorgoed bannen middels hun ip-adres
wat zou dat HEERLIJK wezen en voor DIE mensen JAMMER
Dan zou je eerst correct moeten leren spellen want het is namelijk;
Bepaalde mensen voorgoed bannen door middel van hun IP-adres.
Wat zou het heerlijk zijn.
En voor die mensen jammer.
laatste aanpassing
donateur
Precies!!
Zie helaas nog altijd teveel rood-wit-blauw / witte bretels/veters en pogo-nerds voorbij komen
Die zou ik er ook afschoppen
donateur
Opbokken met die hokjesgeest!
wat nou hokjesgeest
jij begrijpt gewoon geen moer van muziek
Ik zou het enkel toegangkelijk maken voor mensen die betalen via een pay systeem of sms systeem.
Heren extra laten betalen als ze prive berichten willen sturen naar de dames etc.
Of gewoon de handel verkopen en lekker achter over gaan zitten
Heren extra laten betalen als ze prive berichten willen sturen naar de dames etc.
Of gewoon de handel verkopen en lekker achter over gaan zitten
donateur
is toch een partysite
dat moet t ook blijven maar iets van voetbal of een vlag moet er ook tussen mogen, k moest n x een foto verwijderen omdat je ergens op de 8ergrond een ado den haag vlag zag
met de bezem er doorheen, want ook het ene crew lid
maakt flink onderscheid en houdt zich achter deze regel van het beleid
er zijn sommige instanties waar ik een waarschuwing heb gekregen wat nergens op slaat. Als ik een voorbeeld hier neer zet krijg ik weer een waarschuwing dus dat doen we lekker niet
een paar onvriendelijke medewerkers ontslaan en gelijk bannen
Ik zou alle admins op een cursus "hoe ga ik zo beleefd mogelijk om met de klant" sturen. maar dan allemaal ookal zitten er lieve tussen
want ik ga niet discrimineren en het is mooi meegenomen.
En verder zou ik ook eventjes een paar rotte appels opruimen. (wat eigenlijk toch geen zin heeft)
Mensen die ondanks dat ze een ban hebben profiel, na profiel, na profiel blijven aanmaken en IP-ban geven
Als ik dat zou zijn zou ik alle zieke personen verwijderen van deze PF!
met t risico op strafpunten(alweer) ben t 100% met de mensen hier eens
ik heb t idee dat er met 2 maten gemeten wordt
denk dat ik de medewerkers onder de loep nam 
ik ken er een paar die redelijk zijn en problemen goed afhandelen en zxelfs helpen oplossen.
de ander trekt conclusies van 1 half verhaal en deelt waarschuwingen uit als koek bij de koffie
verder denk ik niet dat ik geschikt ben als bazin van pf
ik kan niet beslissen voor zoveel mensen
heb ook graag een paar boven mij
ik ken er een paar die redelijk zijn en problemen goed afhandelen en zxelfs helpen oplossen.
de ander trekt conclusies van 1 half verhaal en deelt waarschuwingen uit als koek bij de koffie
ik kan niet beslissen voor zoveel mensen
klopt
ik ook niet, bleven er niet veel over hier
niet een paar,maar 1
Ik zou deze gozer( https://vip.partyflock.nl/user/62509 ) voor eeuwig verbannen en persoonlijke gegevens voor iedereen openbaar maken zodat ze hem lekker kunnen stalken....
wat ik zal veranderen geen foto's of plaatjes verwijderen of een ban op zetten als bijv: zo'n ver op de achter grond iets van een vlag als het heel goed bekijkt...(dat zal dan gewoon mogen)
En midelvingers ook wel...
vlaggen mogen ook wel
voetbal mogen ze zo laaten
en als een plaatje/foto verkeerd is er bij zeggen wat er verkeerd aan is!!!!! zo dat hun nie weer zo snel de fout in gaan zonder dat ze het door hebben!
mzzzl
En midelvingers ook wel...
vlaggen mogen ook wel
voetbal mogen ze zo laaten
en als een plaatje/foto verkeerd is er bij zeggen wat er verkeerd aan is!!!!! zo dat hun nie weer zo snel de fout in gaan zonder dat ze het door hebben!
mzzzl
En al die soort van [NL][H4L] TeRoRR-slEt A.K.A HoOliGirl [NL] PogO 4 Life
ze krijgen van mij allemaal een ban voor altijd
waarom?
Wat zou je dan doen?
Alle onzin regels verwijderen!
iedereen met angerfist als favo artiest een eeuwige IP-ban bezorgen
ja!
OT: Beleid aanpassen, en veel dingen makkelijker maken (o.a.: bij favoriete muziekstijlen vrij invullen, geen schema met stijlen, aangezien er duizenden verschillende stijlen zijn)
laatste aanpassing
Helemaal niks, 
De regels aanpassen
ja idd da zou ik ook doen denk ik en tjaa verder weeetk ut nie
Wat zou je dan doen?
te gemakkelijk deze grap: jou verwijderen
Deze mensen:
https://www.partyflock.nl/user ... p;NICK=pogo&SUBMIT=zoeken
En deze:
https://partyflock.nl/user/searchresult?STATUS=active&NICK=para
en
https://partyflock.nl/user/searchresult?STATUS=active&NICK=terreur&SUBMIT=zoeken
Allemaal eraf
En van de n00bs waarvan de eigen inbreng vol staat met plaatjes/teksten van drugs.
alles over een kam scheerder!
Para pogo terreur
komt op hetzelfde neer als
wazi tuig
Dus dat mag je best allemaal over 1 kam scheren. Gewoon opzouten
laatste aanpassing
Het enige dat ik echt zou veranderen is het ontwerp van PF, het mag er van mij wel iets beter uit zien allemaal.
Verder snap ik de post over ergernissen in dit topic niet helemaal. Velen spreken van "irritante mensen", "mensen met dit of dat in hun naam". Veel generalisatie en agressie...
Ik ben het ook niet eens met sommige uitspraken, afbeeldingen of schermnamen, maar ieder PF lid heeft het recht zich binnen de regels van de PF policy uit te drukken. Als jij iemands profiel niet leuk vindt, kijk er dan ook niet op.
Als ik één dag PF mocht besturen, zou ik het onbegrip de ergernis proberen weg te nemen. Niemand is gebaat bij spanningen binnen de leukste online community
Verder snap ik de post over ergernissen in dit topic niet helemaal. Velen spreken van "irritante mensen", "mensen met dit of dat in hun naam". Veel generalisatie en agressie...
Ik ben het ook niet eens met sommige uitspraken, afbeeldingen of schermnamen, maar ieder PF lid heeft het recht zich binnen de regels van de PF policy uit te drukken. Als jij iemands profiel niet leuk vindt, kijk er dan ook niet op.
Als ik één dag PF mocht besturen, zou ik het onbegrip de ergernis proberen weg te nemen. Niemand is gebaat bij spanningen binnen de leukste online community
een tracklist sectie maken 
ik zou alle profielen wissen van mensen die toch nog niet (officieel) naar feesten mogen: Een ondergrens stellen voor de minimum leeftijd
het begint hier steeds meer op cu2 te lijken
het begint hier steeds meer op cu2 te lijken
laatste aanpassing
ik zou mezelf veel vrijkaartjes geve..
ik zou alle profielen wissen van mensen die toch nog niet (officieel) naar feesten mogen: Een ondergrens stellen voor de minimum leeftijd
het begint hier steeds meer op cu2 te lijkenlaatste aanpassing 29 mei 2006 11:54
daar stem ik mee in..!!
alle nep profielen verbannen
dat en alle oude gesloten forums te verwijderen of eigenlijk de non gesloten forums naar voren te brengen..
Bier drinken en tegen iedereen zeggen dat ik de baas van partyflock ben.
zo iets kan ook
offline gooienheerlijk idee om al die mensen te etteren die er zooo graag opwillen,....
dat zou evil zijn
donateur
de lay-out ORANJE maken 
HUP HOLLAND!!!
HUP HOLLAND!!!

![[ZT] boomstam [ZT]](/images/user/164286_45022.gif)

![[PPT]SPUD](/images/user/172193_2023757.jpg)

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)

![[NL]sappemeer-terreur[NL]](/images/user/303069_1777907.jpg)

![The Smoker [OD]](/images/user/232058_2022567.jpg)