offtopic:
het valt me op dat iedereen vet zit te zeiken over een aantal admins maar dat vind ik ongepast, beetje respect naar de mensen die voor ons het 'pf-leven' mogelijk maken...voor zover ik weet halen zij er nauwelijks verdiensten uit en dat in combinatie met veel werk, heel veel werk...
die envelopjes opmerking klopt in mijnsogen ook niet, tot nu toe zijn al mijn envelopjes diezelfde dag nog behandelt, prima werk dus...
een verplichte bijdrage...?

sorry, maar inderdaad ga je dan totaal voorbij aan de essentie van deze site, het donateurssysteem is prima en houdt de boel luchtig, dat er veel rellertjes en dergelijke nu op de site komen...sja, ik houdt me oge er gewoon voor dicht, werkt prima

en het nieuwe fondsenwerving systeem voor promotie en dergelijke waar pf ook inkomsten aan overhoudt is ook prima, het is geen vervelende reclame waar je echt last van hebt, behalve dat de banners af en toe de keuze: 'light/dark site' niet mogelijk maakt...
het hele pf opschonen lijkt mij wel een idee, ik weet niet in hoeverre het mogelijk is maar er is inderdaad ontzettend veel te oud 'nieuws', zoals profielen, topics (dubbel en oud) enz... maarja, ik weet ook niet precies in hoeverre je daar wat mee opschiet....
wat wel jammer is, is dat in de fotsectie alleen de geselecteerde fotows komen te staan...misschien een tweede database voor het volledige rolletje/kaartje....?
ach, heb er verder niet zoveel op aan te merken allemaal, een feit is dat de site een aantal jaren trug leuker was, serieuzere topics die niet per definitie gereld werden maar dat is niet te blamen aan het adres van pf, dat doen de gebruikers zelf....
ga zo door pf en fuckin groots respect!