dit topic sluiten
Jammer dit van jou te horen
Ik had juist gedacht dat de mensen van PF deze topic serieus gingen nemen. Het is misschien wel handig om door te nemen wat er allemaal gezegd wordt, misschien is er nog iets te verbeteren...
Maar idd...ik zou wel andere topics eerder sluiten
ik zou zorgen dat het beleid nie meer zo overdreven streng deed
Wat vind jij overdreven dan? Ik bedoel, het moet gewoon een nette 'partysite' zijn...
Wat vind jij overdreven dan? Ik bedoel, het moet gewoon een nette 'partysite' zijn...
er zijn sommige instanties waar ik een waarschuwing heb gekregen wat nergens op slaat. Als ik een voorbeeld hier neer zet krijg ik weer een waarschuwing dus dat doen we lekker niet
Ik weet niet hoever dat allemaal gaat
, maar ik heb nog geen waarschuwing gehad hoor
Maar ik vind dit eigenlijk wel een goed topic, mensen kunnen hun 'spreekwoordelijke' ei kwijt...
Maar ik vind dit eigenlijk wel een goed topic, mensen kunnen hun 'spreekwoordelijke' ei kwijt...
met de bezem er doorheen, want ook het ene crew lid
maakt flink onderscheiden houdt zich achter deze regel van het beleid
dan ben je uitgel*ld
hoezo: photoshop ik een politicus een hoofddoek om
krijg ik een waarschuwing en plaatje wordt weggeghaald
vraag ik enkele redenen: plaatje is in zijn geheel ongewenst
eventueel ook bij het forum humor
zie ik 2 dagen later een gifplaatjes van koniging Beatrix en Maxima waarvan eerstgenoemde één en de andere twee mannen
zitten af te rukken tussen het publiek
en die foto blijft wel staan
wat is dan politiek of beleid gezien het verschil tussen de
hoofddoek en mastuberen
dat er regels moeten zijn OK
maar geen onderscheid aub
dus nogmaals met de bezem er doorheen
maakt flink onderscheiden houdt zich achter deze regel van het beleid
Hierover hoeven zij in principe geen verantwoording af te leggen naar leden
dan ben je uitgel*ld
hoezo: photoshop ik een politicus een hoofddoek om
krijg ik een waarschuwing en plaatje wordt weggeghaald
vraag ik enkele redenen: plaatje is in zijn geheel ongewenst
eventueel ook bij het forum humor
zie ik 2 dagen later een gifplaatjes van koniging Beatrix en Maxima waarvan eerstgenoemde één en de andere twee mannen
zitten af te rukken tussen het publiek
en die foto blijft wel staan
wat is dan politiek of beleid gezien het verschil tussen de
hoofddoek en mastuberen
dat er regels moeten zijn OK
maar geen onderscheid aub
dus nogmaals met de bezem er doorheen
laatste aanpassing
donateur
er zijn sommige instanties waar ik een waarschuwing heb gekregen wat nergens op slaat
Goh, klinkt me heel bekend in de oren, en als je er wat van durft te zeggen ben je een zeikerd...
Ik ben niet altijd even lief hier op PF maar de laatste tijd gaat het echt nergens meer over.
Admins kunnen maar naar eigen inzicht een waarschuwing geven en dat is dan altijd in het kader van 'provocerend'.
Een 'Gegen Nazi's' embleem provocerend???
Tegen wie, nazi's???
Die hebben helemaal het fucking recht niet om te ademen, laat staan envelopjes te drukken
Zou er niet aan moeten denken!
Al die stress. Rendabel houden, nieuwe dingen ontwikkelen, streng beleid uitstippelen opdat het voor iedereen een beetje leuk blijft.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de eigenaar en hoofd marketing 7 dagen per week werken, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat!
Nee, laat mij maar lekker houten raamwerken met ijzerwerk in elkaarzetten bij een sociaal werkplaats, lekker de hele dag in de weer, en 's avonds lekker rust met een biertje!
Al die stress. Rendabel houden, nieuwe dingen ontwikkelen, streng beleid uitstippelen opdat het voor iedereen een beetje leuk blijft.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de eigenaar en hoofd marketing 7 dagen per week werken, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat!
Nee, laat mij maar lekker houten raamwerken met ijzerwerk in elkaarzetten bij een sociaal werkplaats, lekker de hele dag in de weer, en 's avonds lekker rust met een biertje!
laatste aanpassing
donateur
Zou er niet aan moeten denken!
Bwehehehehe
donateur
Ik zou alle dubbele topics laten verwijderen en ik zou alle nepperds bannen...
donateur
hmm. misschien niet durven
omdat ze denken dat ze op de lijst komen te staan
mischien denken dat het geen zin heeft
Denk het ook.
Maar het is mij ook opgevallen dat men heel slecht tegen kritiek kan. Maak je ergens een opmerking over, krijg je weer een hele lading domme opmerkingen over je heen
hele lading domme opmerkingen over je heen
dit zijn vaak mensen die willen opvallen en/of
zelf onzeker zijn van zichzelf
of bewust doen om een topic te verzieken
ik heb zelf weleens een domme opmerking geplaatst
maar vaak op een topic die nergens opslaat
kan trouwens voor de topic opener wel belangrijk zijn
maar er zijn gasten die door blijven gaan met
domme opmerkingen
kijk maar naar het topic: https://partyflock.nl/topic/819751/bottom
best wel voor mij dan een interresante topic
zijn er altijd weer gasten die met domme opmerkingen komen
vind je het niet interresant blijf dan weg
laatste aanpassing
dan zou ik een paar mensen verwijderen !!!!!!!!
wie ?
waarom?
foutje
donateur
wie ?
Deze mensen:
https://www.partyflock.nl/user/searchresult?STATUS=active&TEST=xxx&NICK=pogo&SUBMIT=zoeken