en wie zegt ik heb het nog nooit gedaan die liegt gewoon???????????
de verleiding is tegenwoordig toch veel te groot om het niet te doen.
de verleiding is tegenwoordig toch veel te groot om het niet te doen.er zijn gewoon teveel mooie vrouwen.en voor de vrouwen teveel mooie mannen.en wie zegt ik heb het nog nooit gedaan die liegt gewoon???????????laatste aanpassing 28 september 2005 11:20
de verleiding is tegenwoordig toch veel te groot om het niet te doen.er zijn gewoon teveel mooie vrouwen.en voor de vrouwen teveel mooie mannen.en wie zegt ik heb het nog nooit gedaan die liegt gewoon???????????laatste aanpassing 28 september 2005 11:20
en wie zegt ik heb het nog nooit gedaan die liegt gewoon
![[img width=18 height=18]http://jm.g.free.fr/smileys/Yahoo_23.gif[/img]](http://jm.g.free.fr/smileys/Yahoo_23.gif)
misschien komt het doordat ik vroeger annabolen gebruikte heb mijn hersens aangetast
Ik wou het net zeggen
ik vind het een beetje hypocriet om te roepen dat je het nooooooit zult doen
niet vreemdgaan....nou omdat je zelf toch ook niet zo behandeld wil worden !! lijkt me!
Dan maar een slet..
Ik heb tenminste wel lol in mijn leven.
Ik kan me er dan niet druk om maken als ik mesne kwets..
joh zelfs de mooiste mannen doen het b.v. david beckham
Je lijkt er in ieder geval wel op
Mannen zijn varkens..
Ben de laatste tijd al zo vaak bedrogen.
Ik denk gewoon net als een man, dan kunnen ze me ook niet meer kwetsen
Niet ALLE mannen zijn zo.. ik ben tot me huidige relatie in AL mn relaties bedonderd en bedrogen. Had totaal geen vertrouwen meer in mensen in het algemeen..
Ik wel heb er geen
er was laatst een of ander onderzoek..de vraag was:
Durf jij je hand in het vuur te steken omdat je weet dat je partner niet vreemdgaat??
89% zei nee
Ben de laatste tijd al zo vaak bedrogen.
Ik denk gewoon net als een man, dan kunnen ze me ook niet meer kwetsen
en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan???????
60% van de vrouwen gaat vreemd op werk 90% van de mannen komen daar nooit achter!! hmmm vrouwen zijn de mannen aan het inhalen op dat gebied dus
Maar internet maakt al het vreemdgaan en verleiden wel stukken makkelijker..
Misschien een uitkomst voor velen:
http://www.detectivesolutions.nl/private/
Roep nooit te hard dat jouw partner niet vreemdgaat
Lekker een open relatie, geen gezeik over vreemdgaan, super!
Uitspraak van misslizard op woensdag 28 september 2005 om 12:21:
Lekker een open relatie, geen gezeik over vreemdgaan, super!
en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan??????? ik wel
Allémááál zeker.. Uch
Had..? En nog méér zeiken..
Had!!! Ja had ja. Ik had geen vertrouwen meer in mensen omdat ik niet alleen bedonderd was door me toenmalige vriend maar op een bepaalde manier ook door me vrienden die pas met die info kwamen toen ik alles al wist..
Works both ways btw, al zijn vrouwen wel sluwer in hun vreemdga praktijken
Ja allemaal ja,me eerste relatie van twee jaar,daarna 3 keer een relatie gehad van 0.5 jaar, en daarna een relatie gehad van 1.5 jaar en die spandde de kroon....
Had!!! Ja had ja. Ik had geen vertrouwen meer in mensen omdat ik niet alleen bedonderd was door me toenmalige vriend maar op een bepaalde manier ook door me vrienden die pas met die info kwamen toen ik alles al wist..
En ik zeik niet. Mij hoor je niet zeiken hoorlaatste aanpassing 28 september 2005 12:45
het gaat vaak ook alleen om de spanning van de jacht als de buit binnen is, is de lol eraf.
Hey Ego Tripper, John Travolta belde net, hij wil z'n hemd terug
wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan??????? ik wellaatste aanpassing 28 september 2005 11:34
Om 1 goede reden! Denk er is aan hoeveel pijn het jou zou doen als jouw partner vreemd zou gaan, zoiets gun je jouw partner toch ook niet?! Hoort gewoon niet
zozo thijs, probeer je de vrouwen op je hand te krijgen. zo ken ik je niet
Om 1 goede reden! Denk er is aan hoeveel pijn het jou zou doen als jouw partner vreemd zou gaan, zoiets gun je jouw partner toch ook niet?! Hoort gewoon niet
als je vreemdgaat ben je gewoon echt zielig neem dan geen vriend/vriendin en blijf lekker vrijgezel dan kan je doen en laten wat je wilt en doe je niemand pijn!
ik kan het toch ook??
Goed van je, Es.
Soms heb je niet door dat een relatie je van binnen sloopt. Je komt daar pas achter na een intense passie.
Tja en als je partner je slaat...
Don't get me wrong ik vind het ook slecht. Ik hou alleen niet van hypocriete lui. Niemand gaat vreemd, behalve als het "........." is.
Durf jij je hand in het vuur te steken omdat je weet dat je partner niet vreemdgaat??
89% zei nee
Nee gelukkig niet maar niets is zo veranderlijk als de mens
ben nog nooit vreemdgegaan en ook niet van plan.
ga je wel vreemd ben je stom bezig je vergooit iets wat je samen hebt opgebouwd. Blijf dan lekker vrijgezel dan heb je ook geen rekening met een ander te houden en kun je lekker je gang gaan
dus je bent op vakantie je heb kennis gemaakt met een stuk waarvan je wel een natte droom zou krijgen . geen bekenden in de buurt , je zit duizenden kilometers van huis en jij doet niks ? mensen zijn zo schijnheilig tegenwoordig zit in de mens gewoons jongen of meisje ,iedreen wil afwisseling of je nou gelukkig bent of niet
dus je bent op vakantie je heb kennis gemaakt met een stuk waarvan je wel een natte droom zou krijgen . geen bekenden in de buurt , je zit duizenden kilometers van huis en jij doet niks ? mensen zijn zo schijnheilig tegenwoordig zit in de mens gewoons jongen of meisje ,iedreen wil afwisseling of je nou gelukkig bent of niet
serieus als iemand me dat flikt, dan zoekt hij maar een ander. Of hij wil mij of hij wil een ander, als hij maar eerlijk is en dan van te voren een eind maakt aan de relatie...
was gewoon eff kijken kijken naar jullie reacties vind het wel leuk dat vrouwen zo reageren altijd maar wed dat 1 van jullie drieen ooit wel eens is vreemdgegaan 1 op de 3 vrouwen gaat vreemd namelijk wie o wie
waar staat dat het niet mag?????
vrouwen zijn altijd al net zo erg geweest ,alleen de laatste jaren durfen de vrouwen het wat meer op tafel te gooien .
Kheb t ook wel eens gedaan...en absoluut niet trots op
Was meer als een wraakaktie naar hem toe...hij had mij t zelfde geflikt...maar dan nog(zoiezo op die manier wraak nemen werkt niet
geloof mij
maar aan de andere kant...uit wraak is wel weer erg lekker toch?
nee want je gaat dan iemand veroordelen op de dingen di eje zelf ook doet ,dus je bent net zo erg ,
lekker was voormij de tijd dat ik vrijgezelwas zonder zorgen ergens wakker kunnen worden zonder me ergens druk om te hoeven maken
, wees dan weer singel maar bedrieg niet.
ik hou van sex
is dat t zelfde?
reemdgaan is niet iets van 'mogen '
Vreemdgaan doe je gewoon NIET als je van iemand houd...
k steek liever geen messen in ruggen van anderen.
Helemaal niet van mijn meisje...
Dus nee, vreemdgaan is not done bij mij....
maarja...iedereen die een beetje logisch kan nadenken weet dat er van dit soort acties niet meer als een hoop gezeik komt
klopt . maar tog ben en blijf ik van mening dat niet iedreen zo sterk is om niet vreemd te gaan .
wacht maar tot het je overkomt. Het is niet tof als je vriend het doet. Maar als je het zelf doet, is het nog veel verotter. En de tweede keer gaat makkelijker dan de eerste keer. Misschien als je een nieuwe relatie hebt, dat je dan weer helemaal opnieuw kan beginnen, en dat je het dan ook niet meer wil, als je echt van die persoon houdt. Zelf ben ik 1 keer vreemd gegaan.
Toen zat ik een half jaar in spanje en geen een bekende was daar te bekennen. Ja dan is de verleiding erg groot. Het gaat meer om geborgenheid dan om de liefde op dat moment.
maar je toont inderdaad geen respect tegenover de ander.
dat betekend moord
maar ik begrijp wat jij bedoeld ,en dat is jouw mening
en jouw principejij dringt je principe niet op als een ongeschreven regel voor iedereen
Dan maar een slet..
Ik heb tenminste wel lol in mijn leven.
Ik kan me er dan niet druk om maken als ik mesne kwets..
Haha ik zie net je foto nu snap ik waarom je kan niemand krijgen dus af en toe een verzetje zie je dan wel zittenlaatste aanpassing 28 september 2005 11:35
de verleiding is tegenwoordig toch veel te groot om het niet te doen.er zijn gewoon teveel mooie vrouwen.en voor de vrouwen teveel mooie mannen.en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan??????? ik wel
als je een GOEDE relatie hebt heb je de verleiding ook niet om te vreemd te gaan
als k er ooit achter kom dat muh vetnje me beziekt, echt dan hak k zn piemel draf
dan zit t toch niet egg goed met de liefde denk k
Als je vreemdgaat dan is je relatie niks waard...
vreemdgaan is n teken van zwakheid,
vreemd gaan kan niet
En dat betekend dat je vriend/vriendin toch niet zoveel voor je betekend..
Waarheid niet onder ogen te zien .. Te laf om het te zeggen??
Zeg jij het maar ?
Van houden ?? En toch vreemd gaan ??
En dan og gaan verzwijgen ook ??
Wat heeft een relatie dan voor zin ?/
en ik denk dat je dan maar eens serieus moet nadenken over de relatie .
Dat is iets wat zeker is..
vreemdgaan is gewoon hetzelfde als drugs je raakt eraan verslaaft heb ik gehoord is dat zo ???????????????????
en waarom doen de mannen en vrouwen di evreemdgaan dan zoveel moiete om het verborgen te houden ?
denk omdat ze diegene waar ze wel van houden geen pijn te doen ,en dat het vreemdgaan avontuurtje gewoon gebasseerd was op lust
of zit ik dr naast ?
vreemdgaan is gewoon hetzelfde als drugs je raakt eraan verslaaft heb ik gehoord is dat zo ???????????????????
maar mensen gaan vreemd voor de spanning of omdat ze onzeker zijn of omdat ze het niet durven uit te maken...
het kan aan de partner liggen van die persoon dat die geen aandacht schenkt aan de problematiek , en dat die man tog heel veel van zijn vrouw houd kinderen heeft bij dr , e n tog iets mist in zijn leven en het gene wat die toch mist ondanks dat die van zijn vrouw houd ,ergens anders gaat zoeken
en voldaan weer terugkeert bij zijn gezin waar die echt van houd
ik denk het ook hoor het is gewoon die kick en die spanning????
De wet van Jan Mentz! Foei kati. En je leek zo lief. Maar stiekem ben je een stout en brutaal ding dat elke kans aangrijpt om vreemd te gaan. Had ik nou nooit van je gedacht!
en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan??????? ik wel
t is mike he?!
dacht ik al... en die pipo zegt dat hij dat is toen ie nog trainde 4 jr geleden! hahahaha...
Uitspraak van the untouchables op woensdag 28 september 2005 om 11:18:
ik vind het een persoonsgebonden regel
maar my myself en .... legt hier een regel uit die voor iedreen zou moeten gelden volgens haar
Vreemdgaan heeft naar mij idee te maken met een tekort komen en dan kun je jezelf/beide gaan afvragen..wat er anders moet en of dat nog wel mogelijk is..
vind vreemd gaan zielig!!
Als je echt van iemand houd doe je z0iets niet!!
ja toch bijouke
Waarom mag je niet vreemd gaan .... >>>
Antwoord is 1 simpel woord : R E S P E C T
Wie O Wie heeft het monogaam zijn uitgevonden!!!!!!!
Wie O Wie heeft het monogaam zijn uitgevonden!!!!!!!
wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan
doe niks aan een ander wat je zelf niet aangedaan wil worden
Als je niet genoeg aan je vriend/vriendin hebt kan je de relatie beter beeïndigen,, dan is hij/zij denk ik niet de ware voor je!
En maak het dan ook eerst uit en ga dan op zoek naar een ander, want vreemdgaan is toch wel zo zwak!
maar eh . .vraagje . .telt zoenen ook als vreemdgaan of nie . . .???
just wondering
eh ok .. dan ben ik ook een keer vreemdgegaan
maar je ken toch ook wel van ander mensen houden . .( niet op die ene manier dan ) en dat oprecht aan hun melden . . .
als je echt een goeie relatie heb heb je alles wat je nodig heb en dan heb je geen behoefte aan andere! ik niet in ieder geval ik heb aan mijn mannetje meer als genoeg
en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan
Waarom zou je een vriend(in) willen als je toch vreemdgaat. .kun ej net zo goed vrijgezel blijven en dan hoef je nergens naar om te kijken
vreemdgaan vind ik maar niks wrom heb je dan een relatie?
je hebt ervoor gekozen om bij je vriend of vriendin te blijven.. anders moet je maar vrijgezel te blijven
dan kun je je gang gaan wat je maar wilt..
je doet dan ook niemand pijn
Je kunt als je t zelf hebt meegemaakt misschien wel snappen wat t doet met je als je partner jouw bedondert.
Je kunt als je t zelf hebt meegemaakt misschien wel snappen wat t doet met je als je partner jouw bedondert.
Dan mag ze opdonderen
en zal ik dr missen.. : NEE
de leuke dingen die je deed met haar voor ze je bedonderde waarschijnlijk wel.
Dus als je wilt wippen met ieder lekker wijf zorg dan dat je zonder een relatie blijf,dan wordt niemand pijn gedaan en kan een ieder lekker z'n gang gaan
Ik blijf gewoon vrijgezel zolang ik van meerdere mannen wil genieten en me niet aan één iemand wil binden
maar vreemdgaan,,tja, t ligt gewoon in de natuur,, mens kan nie zonder ,,
k begrijp gewoon, dat, vreemdgaan, is gewoon een soort bewijs voor je ego. bewijs, dat je nog steeds aantrekkelijk bent,en sexy. dat geeft je n spannend gevoel,soort adrenaline en ook joy. en dan blijf je ook wel verzorgd,,, niet dat je denkt," pff k heb toch n vriendje/vriendinnen,scheer k me morgen wel, of tja,het is wel 1 uur snachts,maarja,k heb zoveel zin in die donut!" ...
n veel landen, it calls, be modest,,, here it calls - weird slut
ken geen land waar het algemeen geaccepteerd wordt vreemd te gaan, niet meer als logisch want die shit doet pijn..vreemdgaan modieus...? nee, ga je vreemd ben je inderdaad gewoon een vieze slet
klaar
het ligt gewoon aan de mentaliteit, cultuur van nederland...
wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan
vreemdgaan no done klaar, als jij vreemdgaat ben je een gewoon een mietje, kies of voor het een (vrijgezel) of voor het ander (trouw zijn) en niks daartussenin want het schaadt alleen maar andermans gevoelens, en ook die van jou...
vreemdgaan, is gewoon een soort bewijs voor je ego
dan moet je gewoon ook niks gaan vertellen,,,
ja inderdaad.. waarom heb je anders een relatie
ja inderdaad.. waarom heb je anders een relatie
Juist...
Heb je behoefte om met een ander weet niet wat te doen dan ben je een relatie niet eens waard
Je hebt een relatie en gaat 100% voor elkaar of je blijft vrijgezel en doet wat je niet laten kan!
In een relatie wil je toch voor de volle 100% voor elkaar gaan?
Dan heb je toch geen ander nodig?
vreemdgaan doe je gewoon niet.. het kwetst verschrikkellijk.
Kheb nog liever dat ze gewoon een mes in mijn lijf steken dan dat. Het doet allebei pijn maar de wonde van het mes geneest tenminste en komt nooit meer terug.
Inderdaad.
Alleen heb ik dan liever dat ze de relatie beindigen voordat ze met een ander aan de slag gaan
het is wel erg om gedumpt te worden maar veel erger als je partner vreemdgaat...
in principe is dit hetzelfde maar zonder de leugens.
Tja, ik ben iemand die veel waarde hecht aan de waarheid. Natuurlijk zou de klap hard aankomen als mijn vriend me verliet voor een ander. Maar ik zou het minder erg vinden dan als hij vreemd ging en daarna pas de relatie beeindigd zou worden.
wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan???????
En natuurlijk niet alleen over je relatie maar ook aan wat daar aan vooraf is gegaan..
Het is moeilijk om iets over vreemdgaan te zeggen..
Tuurlijk zal het begrip vreemdgaan niet goed praten..
maar er zitten duidelijk meerdere kanten aan..
Als iemand gelijk in een hokje te plaatsen als hij vreemdgaat..Bv: Mietje etc!
Omdat je de persoon die je zo dierbaar is en waar je van houd zo vreselijk kwetst en onzeker maakt. En dat is het eg niet waard! Wees dan zo eerlijk naar die ander toe maar ook cker naar je zelf toe en maak het uit zodat je kunt doen waar je zelf zin in hebt
mag wel vreemdgaan
mag ie ook meteen oprotten
ehh
ik ga niet vreemd
geen afscheidscadeau voor sanne
de verleiding is tegenwoordig toch veel te groot om het niet te doen.er zijn gewoon teveel mooie vrouwen.en voor de vrouwen teveel mooie mannen.en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan??????? ik wel
maar is wel goed hoor je moet niet te afhankelijk zijn.... gelukkig ben je dat ook niet..
mooi zo houden zo (wat heb ik t toch goed getroffen )
en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan??????
wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan???????
Vreemdgaan is een laffe streek
Als je De verleiding te groot vind moet je geen relatie nemen.
Dan ben je niet geschikt voor een relatie.
En word er ook niemand gekwetst.
de verleiding is tegenwoordig toch veel te groot om het niet te doen.er zijn gewoon teveel mooie vrouwen.en voor de vrouwen teveel mooie mannen.en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan??????? ik wellaatste aanpassing 28 september 2005 11:34
ik wellaatste aanpassing 28 september 2005 11:34
mag wel vreemdgaan
mag ie ook meteen oprotten
de verleiding is tegenwoordig toch veel te groot om het niet te doen.er zijn gewoon teveel mooie vrouwen.en voor de vrouwen teveel mooie mannen.en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan??????? ik wellaatste aanpassing 28 september 2005 11:34