Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 11:32:Zoals ik al zei:
Een grote mega slet dus..
je hebt weeral gelijk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 11:35:Dan maar een slet..
Ik heb tenminste wel lol in mijn leven.
Het is voor jou ook zeker totaal niet belangrijk dat er vertrouwen is in een relatie en mekaar respecteerd..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 11:35:Dan maar een slet..
Ik kan me er dan niet druk om maken als ik mesne kwets..
Gelukkig ben je niet dom
SLET
Uitspraak van KateMossFan op woensdag 28 september 2005 om 11:36:niet vreemdgaan....nou omdat je zelf toch ook niet zo behandeld wil worden !! lijkt me!
jup.. is gewoon respect voor de ander.. en voor jezelf.. heb het helaas zelf ook gedaan zelfs bij het meisje waar ik nu bij ben... ik heb nog nooit ergens zoveel spijt van gehad... je doet de ander er zoveel pijn mee en utieindelijk ook jezelf... tis gewoon idioot stom en achterlijk... als je de verleiding nei kan weerstaan dan neem geen relatie.. dan kun je er zoveel afgaan als je wilt... want anders dan ben je gewoon niet relatie compatible om het zo ff te zeggen
wat hebben wij een saai leventje seg, wij gaan niet vreemd, oh fuck wat ben ik een snulletje.
Wat n uitspraak is dat nu weer van jou
Er zijn inderdaad veel mooie mannen en vrouwen...maar als je je daar elke keer aan moet vergrijpen ben ik bang dat je nooit gelukkig wordt!!! 
En ten tweede, je hebt een relatie omdat je van iemand houdt...waarom zou je dat moeten vergooien voor iemand die er toevallig leuker uitziet. Dan kan je de rest van je leven op zoek want mooiere mensen zijn er altijd....
En ten tweede, je hebt een relatie omdat je van iemand houdt...waarom zou je dat moeten vergooien voor iemand die er toevallig leuker uitziet. Dan kan je de rest van je leven op zoek want mooiere mensen zijn er altijd....
Inderdaad,ik ben heeeeeel vaak belazert en ik weet hoeveel pijn het doet. Ik zou daarom (denk ik) ook nooit vreemd gaan. Gebeurt t wel omdat ik verliefd zou worden op een ander maak ik me relatie uit. Want ik wil geen relatie met iemand waar ik niet 100 % voor ga.. Daar worden beiden niet gelukkig van...
Vreemdgaan ik het domste wat er is.. Vind ik dan..
Vreemdgaan ik het domste wat er is.. Vind ik dan..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 11:38:En ten tweede, je hebt een relatie omdat je van iemand houdt...waarom zou je dat moeten vergooien voor iemand die er toevallig leuker uitziet. Dan kan je de rest van je leven op zoek want mooiere mensen zijn er altijd....
En zo is het
Uitspraak van the untouchables op woensdag 28 september 2005 om 11:32:joh zelfs de mooiste mannen doen het b.v. david beckham
dus als david beckaham iemand doodschiet moet iedereen dat maar doen?
hou toch op zeg...
en
Dan maar een slet..
je bent geen slet.. je bent een UBERSNOL
niet alle mannen zijn varkens.. denk daar maar eens over na..
dat je bedrogen wordt ligt denk ik aan je zelf
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 11:40:Mannen zijn varkens..
en we gaan weer veralgemenen..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 11:40:Ik denk gewoon net als een man, dan kunnen ze me ook niet meer kwetsen
dat vond Carrie van sex and the city 2 weken geleden ook..dat mislukte
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 11:40:Mannen zijn varkens..
Ben de laatste tijd al zo vaak bedrogen.
Ik denk gewoon net als een man, dan kunnen ze me ook niet meer kwetsen
Je lijkt er in ieder geval wel op
Gossie ! Lekker voor je
Wie wil jou nou
Ik wil wel een je vuilniszak aandragen
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 28 september 2005 om 11:42:Je lijkt er in ieder geval wel op
:9hehehe
Niet ALLE mannen zijn zo.. ik ben tot me huidige relatie in AL mn relaties bedonderd en bedrogen. Had totaal geen vertrouwen meer in mensen in het algemeen..
En toch heb ik nu bijna twee jaar een betrouwbare,lekkere vent...
als vreemdgaan gewoon zou mogen, heette het geen vreemdgaan... want het is dus VREEMD...
dan is het dus een open relatie wat diavolo vano al zei..
dus er is geen discussie over mogelijk vreemd gaan kan niet want het is vreemd, met andere neuken omdat je elkaar dat toelaat is dus een open relatie, heb je dat niet, geen andere neuke oid...
dan is het dus een open relatie wat diavolo vano al zei..
dus er is geen discussie over mogelijk vreemd gaan kan niet want het is vreemd, met andere neuken omdat je elkaar dat toelaat is dus een open relatie, heb je dat niet, geen andere neuke oid...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 11:45:Niet ALLE mannen zijn zo.. ik ben tot me huidige relatie in AL mn relaties bedonderd en bedrogen. Had totaal geen vertrouwen meer in mensen in het algemeen..
Inderdaad niet alle mannen zijn zo. Er zijn mannen die je 100% kan vertrouwen en je ook helpt om andere mensen te vertrouwen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 11:49:Durf jij je hand in het vuur te steken omdat je weet dat je partner niet vreemdgaat??
Ik wel heb er geen