Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 15:16:wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan??????
Euhmm...ik
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 13:51:Ick !
zo zo 19 jaar en dan nooit vreemdgegaan.. petje af hoor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 16:19:Vreemdgaan is een laffe streek
Als je De verleiding te groot vind moet je geen relatie nemen.
Dan ben je niet geschikt voor een relatie.
En word er ook niemand gekwetst.
Juist, als je niet genoeg hebt aan je vriend(in) moet je niet aan een relatie beginnen...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 22:03:Waar staat dat het niet mag?
Ehm... Daar?
(verbannen)
laatste aanpassing
Uitspraak van the untouchables op woensdag 28 september 2005 om 11:18:de verleiding is tegenwoordig toch veel te groot om het niet te doen.er zijn gewoon teveel mooie vrouwen.en voor de vrouwen teveel mooie mannen.en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan??????? ik wellaatste aanpassing 28 september 2005 11:34
ben nog nooit vreemd gegaan,en zal t ook nooit doen!
je maakt iemand helemaal kapot,
is mijn eigen ervaring
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 25 januari 2006 om 15:34:als 70 % van de mensen vreemdgaan .. zit hier zeker de 30% die het allemaal niet doen...?
meeste durven het niet toe te geven omdat er teveel bekenden op pf zijn
Als je elkaar eerlijk verteld met wie je in bed ligt vind ik het geen vreemdgaan 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 12:59:ben nog nooit vreemd gegaan,en zal t ook nooit doen!
je maakt iemand helemaal kapot,
is mijn eigen ervaring
Uitspraak van the untouchables op woensdag 28 september 2005 om 11:18:ik wellaatste aanpassing 28 september 2005 11:34
Yeah sure!
Rechtstreeks uit de Squeeze.
laatste aanpassing
Uitspraak van Sannemeisje op donderdag 1 december 2005 om 16:10:mag wel vreemdgaan
mag ie ook meteen oprotten
inderdaad ja!! vreemdgaan = oprotte!!!
Even ontopic:
Ik ken niemand die nooit vreemd is gegaan geloof ik.
Ik ken niemand die nooit vreemd is gegaan geloof ik.
Uitspraak van the untouchables op woensdag 28 september 2005 om 11:18:en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan??????? ik wel
Ik!
Uitspraak van the untouchables op woensdag 28 september 2005 om 11:18:de verleiding is tegenwoordig toch veel te groot om het niet te doen.er zijn gewoon teveel mooie vrouwen.en voor de vrouwen teveel mooie mannen.en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan??????? ik wellaatste aanpassing 28 september 2005 11:34
me2, ben nog nooit vreemd gegaan, helaas 2 exen van mij wel
waarom wel