maar eh . .vraagje . .telt zoenen ook als vreemdgaan of nie . . .???
just wondering
JA
Naar mijn idee zeker wel...
Ik bedoel dat doe je alleen met je vriend(in)
Dat is net als je tegen een ander gaat zeggen hoeveel je van diegene houd...
Dat zeg je toch ook alleen tegen je vriend(in)...
Als je dat soort dingen ook bij anderen gaat doenn is het in de relatie toch niet speciaal meer?
eh ok .. dan ben ik ook een keer vreemdgegaan
maar je ken toch ook wel van ander mensen houden . .( niet op die ene manier dan ) en dat oprecht aan hun melden . . .
Vrienden bedoel je?
Ja tuurlijk waarom niet.
Maar je hebt 2 soorten houden van toch?
Ik zeg ook tegen mn zusje daqt k van dr hou, maar ook tegen mn vriend.
Das wel een verschillende manier van houden van.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 09:54:als je echt een goeie relatie heb heb je alles wat je nodig heb en dan heb je geen behoefte aan andere! ik niet in ieder geval ik heb aan mijn mannetje meer als genoeg
ben het helemaal met je eens, anders steld je relatie dus echt nix voor
Uitspraak van the untouchables op woensdag 28 september 2005 om 11:18:en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan
Ik ben nog nooit vreemd gegaan ... en zou dit ook niet kunnen ... ik zou alleen maar een schuldgevoel d'r van krijgen
mijn vriendin mag met een andere vrouw doen wat ze zelf wilt(doet ze toch niet), daar heb ik geen problemen mee maar met een andere vent niet. En zelf heb ik ook geen behoefte aan een andere vrouw. Ik weet wat vreemdgaan is, hoe het is als je vriendin je bedondert en hoe het is om vreemd te gaan en ik kan je zeggen: het is het niet waard! Het enige wat je eraan hebt is dat je bevestiging hebt dat je relatie naar de klote is en dat je beter uit elkaar kunt gaan. Of je moet er afspraken over gemaakt hebben dat je met een ander mag doen en laten wat je wilt maar dan is het ook geen vreemdgaan meer.
Waarom zou je een vriend(in) willen als je toch vreemdgaat. .kun ej net zo goed vrijgezel blijven en dan hoef je nergens naar om te kijken
Doe je anderen er geen verdriet mee, dus mensen die vreemdgaan: Blijf gewoon lekker vrijgezel
En als je een relatie hebt (sjesus duur woord) , heb je toch geen ander nodig lijkt mij?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 14:39:En als je een relatie hebt (sjesus duur woord) , heb je toch geen ander nodig lijkt mij?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 22:29:Als je echt van iemand houdt en echt gek op diegene bent, dan ken je niet vreemdgaan.
precies jij hebt gelijk
!nooit vreemdgaan!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 22:38:nooit vreemdgaan!
Vreemdgaan is voor loosers..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 22:39:zal ik ook nooit van me leven doen
met jou kan ik praten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 23:00:Waarom mag je niet vreemd gaan
omdat er geen goede excuuses zijn, las ik net op een andere topic
Wil je persee vreemdgaan?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 23:02:Wil je persee vreemdgaan
vreemd gaan doe je alleen als je niet tegen je vriendin of vriend in zijn of haar gezicht durft te zeggen, dat je niet meer van die gene houd. (zwakkeling dus)
Uitspraak van the untouchables op woensdag 28 september 2005 om 11:18:en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan???????
Ik ben heel blij dat ik dat kan zeggen
Waarom mensen vreemdgaan weet ik niet.. Waarom er één, waar je misschien heel gelukkig mee bent, etc., niet genoeg is, weet ik ook niet.. Maar ik snap het niet
Als je meerdere vrouwen wilt hebben, bindt je dan ook niet aan eentje.. Wees dan ook zo eerlijk (ook voor jezelf) en begin niet aan een relatie, als je eigenlijk al vantevoren weet dat je het toch niet kunt.
En als je pas later iemand tegenkomt, die het blijkbaar waard is om mee vreemd te gaan, heb dan tenminste nog het fatsoen om je relatie eerst te verbreken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 10:13:vreemd gaan doe je alleen als je niet tegen je vriendin of vriend in zijn of haar gezicht durft te zeggen, dat je niet meer van die gene houd. (zwakkeling dus)
Volkomen gelijk!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 18:48:vreemdgaan vind ik maar niks wrom heb je dan een relatie?
dat vind ik nou ook
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 20:26:je hebt ervoor gekozen om bij je vriend of vriendin te blijven.. anders moet je maar vrijgezel te blijven
dan kun je je gang gaan wat je maar wilt..
je doet dan ook niemand pijn
Wil je vreemdgaan stel je dan voor,en ga nooit vreemd als je iemand hebt.
Je kunt als je t zelf hebt meegemaakt misschien wel snappen wat t doet met je als je partner jouw bedondert.
Uitspraak van Horny PhantomJe kunt als je t zelf hebt meegemaakt misschien wel snappen wat t doet met je als je partner jouw bedondert.op donderdag 13 oktober 2005 om 20:40:
dat kun je zo wel nagaan dat weet ik niet en hoop het ook nooit mee te maken
waarom zouw het wel moge 
anders moe je nie aan een relatie beginne
anders moe je nie aan een relatie beginne
Uitspraak van Horny PhantomJe kunt als je t zelf hebt meegemaakt misschien wel snappen wat t doet met je als je partner jouw bedondert.op donderdag 13 oktober 2005 om 20:40:
Dan mag ze opdonderen
en zal ik dr missen.. : NEE