Partyflock

Forumonderwerp · 814095
de verleiding is tegenwoordig toch veel te groot om het niet te doen.er zijn gewoon teveel mooie vrouwen.en voor de vrouwen teveel mooie mannen.en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan??????? ik wel
laatste aanpassing

Uitspraak van Nanda op maandag 10 oktober 2005 om 18:16:
maar eh . .vraagje . .telt zoenen ook als vreemdgaan of nie . . .???
just wondering

JA

Naar mijn idee zeker wel...

Ik bedoel dat doe je alleen met je vriend(in)
Dat is net als je tegen een ander gaat zeggen hoeveel je van diegene houd...
Dat zeg je toch ook alleen tegen je vriend(in)...

Als je dat soort dingen ook bij anderen gaat doenn is het in de relatie toch niet speciaal meer?
eh ok .. dan ben ik ook een keer vreemdgegaan :-(

maar je ken toch ook wel van ander mensen houden . .( niet op die ene manier dan ) en dat oprecht aan hun melden . . .

Waarom je niet vreemd mag gaan?

Om de kans op soa's uit te sluiten

Uitspraak van Nanda op maandag 10 oktober 2005 om 19:05:
eh ok .. dan ben ik ook een keer vreemdgegaan

maar je ken toch ook wel van ander mensen houden . .( niet op die ene manier dan ) en dat oprecht aan hun melden . . .

Vrienden bedoel je?
Ja tuurlijk waarom niet.
Maar je hebt 2 soorten houden van toch?
Ik zeg ook tegen mn zusje daqt k van dr hou, maar ook tegen mn vriend.
Das wel een verschillende manier van houden van.
Uitspraak van Nanda op maandag 10 oktober 2005 om 18:16:
maar eh . .vraagje . .telt zoenen ook als vreemdgaan of nie . . .???

gewoon een zoen niet maar als je je aan elkaars lippen blijft hangen of je tong gebruikt zeker wel!!!
laatste aanpassing
waar staat dat je niet mag vreemd gaan?
in de bijbel . .ergens tussen t hoofdstuk van incest met kinderen en dat je geen condooms mag gebruiken . . ;-)
krijg toch de behoefte om me te verantwoorden die vreemdgaans zoen . .ja eh . . shit happens . . t was niet netjes van me nee . . ..
Het is maar net wat je zelf vreemgaan vind...
Zolang je niks tekort komt bij mekaar, en écht gek bent op je vriend/vriendin... waarom mag je dan niet een keertje lol hebben met een ander?
Als het helemaal los staat van wat je met je vriend/vriendin hebt...
Maar dat is ieder voor zich...
Uitspraak van moos op maandag 10 oktober 2005 om 20:23:
gewoon een zoen niet maar als je je aan elkaars lippen blijft hangen of je tong gebruikt zeker wel!!!

Sorry:/

ethiopiers mogen niet vreemd gaan B)
Ah daar ben je,m'n ethiopier in nood:O

als je echt een goeie relatie heb heb je alles wat je nodig heb en dan heb je geen behoefte aan andere! ik niet in ieder geval ik heb aan mijn mannetje meer als genoeg

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 09:54:
als je echt een goeie relatie heb heb je alles wat je nodig heb en dan heb je geen behoefte aan andere! ik niet in ieder geval ik heb aan mijn mannetje meer als genoeg

ben het helemaal met je eens, anders steld je relatie dus echt nix voor

blijf trouw aan je partner. maak het anders eerst uit
vreemdgaan is heel erg zwak. moeten ze eens bij jou doen vreemdgaan dat vind jij toch ook niet leuk

Uitspraak van the untouchables op woensdag 28 september 2005 om 11:18:
en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan

Ik ben nog nooit vreemd gegaan ... en zou dit ook niet kunnen ... ik zou alleen maar een schuldgevoel d'r van krijgen :P

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1601, 2607}
Artiest Canta
mijn vriendin mag met een andere vrouw doen wat ze zelf wilt(doet ze toch niet), daar heb ik geen problemen mee maar met een andere vent niet. En zelf heb ik ook geen behoefte aan een andere vrouw. Ik weet wat vreemdgaan is, hoe het is als je vriendin je bedondert en hoe het is om vreemd te gaan en ik kan je zeggen: het is het niet waard! Het enige wat je eraan hebt is dat je bevestiging hebt dat je relatie naar de klote is en dat je beter uit elkaar kunt gaan. Of je moet er afspraken over gemaakt hebben dat je met een ander mag doen en laten wat je wilt maar dan is het ook geen vreemdgaan meer.

waarom mag vreemdgaan niet...!!
als je iets te kort komt kan je t toch ook gewoon tegen hem of haar zeggen of je toch niet meteen een ander te pakken ook al is de verleiding zo groot t is en blijft zielig
Waarom zou je een vriend(in) willen als je toch vreemdgaat. .kun ej net zo goed vrijgezel blijven en dan hoef je nergens naar om te kijken
Ik ben ook nog nooit vreemdgegaan en zou het ook nooit doen
erew00rd

Uitspraak van Sunshin3_ op woensdag 12 oktober 2005 om 11:40:
Waarom zou je een vriend(in) willen als je toch vreemdgaat. .kun ej net zo goed vrijgezel blijven en dan hoef je nergens naar om te kijken

:jaja:
Doe je anderen er geen verdriet mee, dus mensen die vreemdgaan: Blijf gewoon lekker vrijgezel :D

En als je een relatie hebt (sjesus duur woord) , heb je toch geen ander nodig lijkt mij?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 14:39:
En als je een relatie hebt (sjesus duur woord) , heb je toch geen ander nodig lijkt mij?

(y)! Vreemd gaan gebeurt meestal niet zomaar...!Maar het valt zeker niet goed te keuren!!
laatste aanpassing
als je respect heb voor je partner doe je het niet, het is gewoon fout.

Omdat je gekozen hebt om met 1 iemand verder te leven!

Als je echt van iemand houdt en echt gek op diegene bent, dan ken je niet vreemdgaan.
Dan denk je er niet eens aan... ik niet dan:)
Tuurlijk kijk je nog wel een beetje naar jongens, maar vreemdgaan?
Nee ik zou dat niet kunnen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 22:29:
Als je echt van iemand houdt en echt gek op diegene bent, dan ken je niet vreemdgaan.

precies jij hebt gelijk
!nooit vreemdgaan!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 22:38:
nooit vreemdgaan!

Vreemdgaan is voor loosers..

nooit vreemd geggaan ...

zal ik ook nooit van me leven doen :no:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 22:39:
zal ik ook nooit van me leven doen

met jou kan ik praten

Waarom mag je niet vreemd gaan

omdat er geen goede excuuses zijn, las ik net op een andere topic

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 23:00:

omdat er geen goede excuuses zijn, las ik net op een andere topic

Wil je persee vreemdgaan?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 23:02:
Wil je persee vreemdgaan

vreemd gaan doe je alleen als je niet tegen je vriendin of vriend in zijn of haar gezicht durft te zeggen, dat je niet meer van die gene houd. (zwakkeling dus)

Uitspraak van the untouchables op woensdag 28 september 2005 om 11:18:
en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan???????

Ik ben heel blij dat ik dat kan zeggen :)

Waarom mensen vreemdgaan weet ik niet.. Waarom er één, waar je misschien heel gelukkig mee bent, etc., niet genoeg is, weet ik ook niet.. Maar ik snap het niet :nee:

Als je meerdere vrouwen wilt hebben, bindt je dan ook niet aan eentje.. Wees dan ook zo eerlijk (ook voor jezelf) en begin niet aan een relatie, als je eigenlijk al vantevoren weet dat je het toch niet kunt.

En als je pas later iemand tegenkomt, die het blijkbaar waard is om mee vreemd te gaan, heb dan tenminste nog het fatsoen om je relatie eerst te verbreken :yes:

Ik kan dat ook zeggen

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 10:13:
vreemd gaan doe je alleen als je niet tegen je vriendin of vriend in zijn of haar gezicht durft te zeggen, dat je niet meer van die gene houd. (zwakkeling dus)

Volkomen gelijk!

:p
laatste aanpassing

vreemdgaan vind ik maar niks:no: wrom heb je dan een relatie?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 18:48:
wrom heb je dan een relatie?

for the sex and the drugs
for the bitchs and ho's
for the..
Uitspraak van Ritzz op donderdag 13 oktober 2005 om 18:56:
bitchs

bitches natuurlijk

Uitspraak van Ritzz op donderdag 13 oktober 2005 om 18:57:
bitches natuurlijk

aanpas optie natuurlijk

daarom niet(y)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 18:48:
vreemdgaan vind ik maar niks wrom heb je dan een relatie?

dat vind ik nou ook ;).. ik ben nog nooit vreemdgegaan en zou het ook nooit doen(daarvoor hou ik veel te veel van me vriend & ik vind echt laag..).. ze zeggen dan wel zeg nooit nooit maar vreemdgaan heeft mijn leven al een keer stuk gemaakt (en toen heb ik het nie eens zelf gedaan of mijn vriend) maja vreemdgaan hoeft niet nog eens mijn leven stuk te maken..

je hebt ervoor gekozen om bij je vriend of vriendin te blijven.. anders moet je maar vrijgezel te blijven
dan kun je je gang gaan wat je maar wilt..
je doet dan ook niemand pijn
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 20:26:
je hebt ervoor gekozen om bij je vriend of vriendin te blijven.. anders moet je maar vrijgezel te blijven
dan kun je je gang gaan wat je maar wilt..
je doet dan ook niemand pijn

Wil je vreemdgaan stel je dan voor,en ga nooit vreemd als je iemand hebt.
Je kunt als je t zelf hebt meegemaakt misschien wel snappen wat t doet met je als je partner jouw bedondert.

Uitspraak van Horny Phantom :-) op donderdag 13 oktober 2005 om 20:40:
Je kunt als je t zelf hebt meegemaakt misschien wel snappen wat t doet met je als je partner jouw bedondert.

dat kun je zo wel nagaan dat weet ik niet en hoop het ook nooit mee te maken
waarom zouw het wel moge :/

anders moe je nie aan een relatie beginne :no:

Uitspraak van Horny Phantom :-) op donderdag 13 oktober 2005 om 20:40:

Dan mag ze opdonderen

en zal ik dr missen.. : NEE

omdat het ook niet mag!
je hebt niet voor niets een relatie met iemand

als je zo graag met anderen wilt gaan flikflooien kon je net zo goed geen relatie met iemand gaan beginnen dan kan je doen wat je zelf wilt en je doet dan je vriend/of vriendin geen pijn mee!

Idd de verleiding is soms wel heel erg groot maar echt vreemd gegaan ben ik niet O:)
laatste aanpassing