Uitspraak van *..Nathalie..* op donderdag 6 oktober 2005 om 13:02:vind vreemd gaan zielig!!
Als je echt van iemand houd doe je z0iets niet!!
idd....
Uitspraak van the untouchables op donderdag 6 oktober 2005 om 21:12:ja toch bijouke
yep, maar niet iedereen denkt er zo over...
tuurlijk kan ik zeggen dat ik niet vreemd ben gegaan.
Wat ik alleen niet snap is, de vraag waarom niet vreemdgaan.
ik zou eerder vragen waarom WEL
beetje slechte insteek....
Vreemdgaan vind ik laag...
Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat dan ook een ander niet!! toepasselijk niet ?!?
Maak het dan gewoon uit voor je een ander wil gaan ......
tsssssss
Wat ik alleen niet snap is, de vraag waarom niet vreemdgaan.
ik zou eerder vragen waarom WEL
beetje slechte insteek....
Vreemdgaan vind ik laag...
Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat dan ook een ander niet!! toepasselijk niet ?!?
Maak het dan gewoon uit voor je een ander wil gaan ......
tsssssss
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 10:59:omdat je voor een relatie met iemand gekozen hebt
als je sex met andere wil
had je hier nooit aan moeten beginnen
jij snapt um
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 10:59:omdat je voor een relatie met iemand gekozen hebt
als je sex met andere wil
had je hier nooit aan moeten beginnen
Hoeft ook niet altijd ... maar vreemd gaan is in ieder geval altijd fout
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:04:niet?
denkt dat ie bedoeld dat er meer mogelijke oorzaken voor een het overgaan tot vreemdgaan kunnen zijn..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:04:niet?
Je kan over sex wel afspraken maken met je partner
Uitspraak van actief op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:50:Je kan over sex wel afspraken maken met je partner
jaja..... aardig vrije relatie dus
Uitspraak van actief op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:50:Je kan over sex wel afspraken maken met je partner
vrije relatie..
dat gaat er bij mij toch niet in..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:49:vrije relatie.. tis maar wat je wil.
dat gaat er bij mij toch niet in..
Ons bevalt het in ieder geval prima
Uitspraak van actief op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:50:Ons bevalt het in ieder geval prima
ieder doet maar waar die zin in heeft?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:49:vrije relatie.. tis maar wat je wil.
nope, echt nix voor mij.
trio ok, maar echt niet dat me mop sex heeft met een ander zonder dat ik erbij ben.
dan hebben we ECHT een probleem.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:55:ieder doet maar waar die zin in heeft?
Was ik wel van plan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 13:00:echt niet dat me mop sex heeft met een ander zonder dat ik erbij ben.
gebeurt ook niet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 13:00:trio ok, maar echt niet dat me mop sex heeft met een ander zonder dat ik erbij ben.
Wij ook alleen met zijn 2-en erbij
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 13:02:gebeurt ook niet
haha kmag ut hopen.
anders barst er echt een bom!!
Das toch fucking logisch?
U snapt ut tenminste
Waarom zou je bij iemand blijven als je toch niet trouw blijft, ga dan feesten in spanje en kwets niemand!
Is mijn mening dan he.......
Ik ben nu bijna 1,5 jaar met mn vriend en er is 1 ding dat ik nooit in mn leven zou doen en das vreemdgaan. Nooit gedaan, en zal ik ook nooit doen.
.
Waarom mag je niet vreemd gaan .... >>>
Antwoord is 1 simpel woord : R E S P E C T
U snapt ut tenminste
Waarom zou je bij iemand blijven als je toch niet trouw blijft, ga dan feesten in spanje en kwets niemand!
Is mijn mening dan he.......
Ik ben nu bijna 1,5 jaar met mn vriend en er is 1 ding dat ik nooit in mn leven zou doen en das vreemdgaan. Nooit gedaan, en zal ik ook nooit doen.
.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 13:14:dat je ut maar ff weet.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 13:15:.......love u so much
hehe lief
je bent echt ene schatje.
MIJN schatje.
Uitspraak van !!Stephanie!! op donderdag 6 oktober 2005 om 18:30:Wie O Wie heeft het monogaam zijn uitgevonden!!!!!!!
hahahaha!
Uitspraak van !!Stephanie!! op donderdag 6 oktober 2005 om 18:30:Wie O Wie heeft het monogaam zijn uitgevonden!!!!!!!
ikke
Uitspraak van the untouchables op woensdag 28 september 2005 om 11:18:en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan???????
ikke!! dan kun je je partner toch niet meer in de ogen aankijken...m.a.w. dus....einde relatie!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:47:jaja..... aardig vrije relatie dus
Vrije relatie ...
Je hebt een relatie en gaat helemaal voor elkaar of je bent vrijgezel
Nee nee nix voor mij
Uitspraak van the untouchables op woensdag 28 september 2005 om 11:18:wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan
ik
doe niks aan een ander wat je zelf niet aangedaan wil worden
zo zouden er meer mensen moeten denken!! vind als je vreemd bent gegaan een punt achter je relatie moet zetten of het eerlijk vertellen maar zeker niet iemand in de waan laten dat het echt is van beide kanten.
laatste aanpassing
Uitspraak van the untouchables op woensdag 28 september 2005 om 11:18:en wie kan er tegenwoordig nog zeggen ik ben nog nooit vreemd gegaan dan???????
ikke zeker weten..niets triester als iemand die vreemdgaat
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 12:04:Als je niet genoeg aan je vriend/vriendin hebt kan je de relatie beter beeïndigen,, dan is hij/zij denk ik niet de ware voor je!
En maak het dan ook eerst uit en ga dan op zoek naar een ander, want vreemdgaan is toch wel zo zwak!
laatste aanpassing