hahahaha ja, idd.... je eigen moeder!
meteen naar de volgende gaan
jij snapt het gewoon veel feeste en lol maken
Ik verwerk het nooit, tis veel leuker om dat mee te nemen naar je volgende relatie. Duurt die tenminste ook niet zo lang
mannelijke slet uit hangen .
Ja dat helpt lkkr fris voor je volgende dinnetje
bedankt..bezorg ik je zoveel verdriet dan
janken en dan ...
opnieuw verliefd worden op n ander
Met me vrienden erover praten en daarna lekkere zwijmelmuziek op zetten en kei hard liggen janken in me nest... doet me meestal wel goed
Uitspraak vanNL--kloontjuh--NL
op woensdag 12 oktober 2005 om 13:52:
Met me vrienden erover praten en daarna lekkere zwijmelmuziek op zetten en kei hard liggen janken in me nest... doet me meestal wel goed
Idd! en lekker stappen enzo..
Als ik dat wist begon ik meteen..........
Een andere te zoeken
feestuh feestuh en nog eens feestuh!
geil en geen liefdesverdriet meer, wat wil je nou nog meer
geil en geen liefdesverdriet meer, wat wil je nou nog meer
het is niet te verwerken
soms kom je er na de relatie pas achter dat je zo veel beter af bent en dat je veel beter iets anders kan beginnen met een ander, dan is het niet zo heel moeilijk
als je echt goed bij elkaar pastte is het gewoon heel jammer, dan heeft het echt gewoon tijd nodig; veel leuke dingen doen en veel praten...
Hoe verwerk jij liefdes verdriet?
hey pijpke , denk je nou echt dat ik er wakker over leg wat jij van me vind?
ga jij nou maar lekker uithuilen !
snap wel waarom mannen jou dumpen hoor !
hey pijpke , denk je nou echt dat ik er wakker over leg wat jij van me vind?
ga jij nou maar lekker uithuilen !
snap wel waarom mannen jou dumpen hoor !
veel whisky en veel zinloos geweld
alles kapot slaan!
kon ik dat maar!
Op de foutste manier die er is.
alles slecht inzien.
en dingen zeggen die ik niet meen.
waar ik later heel veel spijt van heb
hoezo dat dan 'binkie'?
Doe jij als je liefdesverdriet hebt maar gewoon alles op halve kr8 dan?
nou door der te gaan haten op de ene of andere manier..want als je der hata ben je blij dat je van der af bent helpt egt!!!
je eerst heel zielig vinden en dan denken fuck it!!
en feesten
nou door der te gaan haten op de ene of andere manier..want als je der hata ben je blij dat je van der af bent helpt egt!!!
@ hierboven: heb ik nu ook last van
Ik verwerk het door mezelf eerst heel zielig te vinden, mezelf af te zonderen van de wereld..
Paar dagen erna met veel vrienden gaan praten en leuke dingen gaan doen, en heeeeeeeel veel stappen en beesten
Ja dat was bij mij en hem dus ook..
Alleen heb ik dat zelf een beetje verneukt
Het shitte is dat hij me bovenop mijn andere ex had geholpen en me liet zien wat echte liefde is
nee hij zei tegen mij ook, toen ik vroeg of alles wat hij zei geen betekenis had.. dat dat nu niet meer van toepassing was.
Alsof je 1,2,3 niet meer van iemand kan houden?!
Veel praten, niet eten, denken, denken & denken, praten en weer denken.
je moet wel blijven eten..
int begin deed ik dat ook niet maar da schiet niet op gewoon lekker prate met je vriende, lekker op stap gaan ik zou zeggen voor hem 10 andere lekker laten gaan..
ik ben nu 2 maande ong. vrijgezel half jaartje een vriend gehad int begin vond ik het echt klote maar nu denk ik voor jouw 10 andere.. je hebt hem toch niet nodig?
lekker geniete! vrijgezelle leven is ook echt super
geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!
Uitspraak van Ro de Hakkuhbijler op woensdag 8 maart 2006 om 00:37:
geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!