1 volger · 5467x bekeken
Toen het bij mij uit was, heb ik in die 2 weken tijd overleef door:
*al zn negatieve dingen op n rij te zetten
*leuke dingen te doen met vriendinnen
*uren aan de telefoon te hangen met vriendinnen
*uitgaan en gek doen, kerels versieren, zonder bang te hoeven zijn dat je vreemdgaat :
En wat bij mij hielp, alsk wilde janke, niet inhouden, maar gewoon lekker uitjanken..Hielp altijd goed
Nu ist na 2 weken weer aan, dat was op dat moment wel een manier om het te verwerken..Mjaa, nu weet ik het niet meer haha
*al zn negatieve dingen op n rij te zetten
*leuke dingen te doen met vriendinnen
*uren aan de telefoon te hangen met vriendinnen
*uitgaan en gek doen, kerels versieren, zonder bang te hoeven zijn dat je vreemdgaat :
En wat bij mij hielp, alsk wilde janke, niet inhouden, maar gewoon lekker uitjanken..Hielp altijd goed
Nu ist na 2 weken weer aan, dat was op dat moment wel een manier om het te verwerken..Mjaa, nu weet ik het niet meer haha
Veel praten, niet eten, denken, denken & denken, praten en weer denken.
je moet wel blijven eten..
int begin deed ik dat ook niet maar da schiet niet op gewoon lekker prate met je vriende, lekker op stap gaan ik zou zeggen voor hem 10 andere lekker laten gaan..
ik ben nu 2 maande ong. vrijgezel half jaartje een vriend gehad int begin vond ik het echt klote maar nu denk ik voor jouw 10 andere.. je hebt hem toch niet nodig?
geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!
werkt bij mij wle goed
werkt bij mij wle goed
je moet wel blijven eten..
int begin deed ik dat ook niet maar da schiet niet op gewoon lekker prate met je vriende, lekker op stap gaan ik zou zeggen voor hem 10 andere lekker laten gaan..
ik ben nu 2 maande ong. vrijgezel half jaartje een vriend gehad int begin vond ik het echt klote maar nu denk ik voor jouw 10 andere.. je hebt hem toch niet nodig?
lekker geniete! vrijgezelle leven is ook echt super
Het eten smaakt me gewoon niet.. Ik eet nu wel weer, maar vorige week 5 dagen op 1 broodje en 1 frietje geleefd...
Ik krijg het gewoon niet weg...
Ik voel me zo kut!
geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!geld uitgeven!!!
Geluk is te koop
Uitspraak van Ro de Hakkuhbijler op woensdag 8 maart 2006 om 00:37:
hahahahahahahahaha! tot dat je blut bent!
gedichten, praten, huilen
oa.
Gedachtes,
Gevoelens en verdriet die niet overgaan,
De kracht niet meer hebben om die gedachtes te verslaan.
Die mooie herinneringen die jij mij hebt gegeven,
Blijven voor altijd in mijn hartje voortleven.
Die mooie ogen, die lieve lach en dat karaktertje van jou,
Dat is een rede waarom ik zoveel van jou hou.
Elke dag en nacht denk ik nog aan jou,
of het ooit nog goed komen zou.
oa.
Gedachtes,
Gevoelens en verdriet die niet overgaan,
De kracht niet meer hebben om die gedachtes te verslaan.
Die mooie herinneringen die jij mij hebt gegeven,
Blijven voor altijd in mijn hartje voortleven.
Die mooie ogen, die lieve lach en dat karaktertje van jou,
Dat is een rede waarom ik zoveel van jou hou.
Elke dag en nacht denk ik nog aan jou,
of het ooit nog goed komen zou.
laatste aanpassing

![[La]KimmY[Tieuw]](/images/user/59034_2126432.jpg)

![[img width=619 height=480]http://serv1.imagehigh.com/files/ih000001/9302_podbor62235cn.jpg[/img]](http://serv1.imagehigh.com/files/ih000001/9302_podbor62235cn.jpg)
![[img width=618 height=497]http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/30114_scrapboeknl_valentijn_5.jpg[/img]](http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/30114_scrapboeknl_valentijn_5.jpg)