| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 10 september 2005 om 12:00 |
Laten we maar ff OT blijven nu anders krijgen we nog scheve gezichten
Ik had wel graag naar Q-Base gewild maar ja zat er financieel nu ff niet helaas
![[img width=640 height=480]http://www.pvdplanet.net/images/qbase2.jpg[/img]](http://www.pvdplanet.net/images/qbase2.jpg)
weer voetballertjes
Pics staan online op wwww.phono.nl
ik heb er gewerkt , het was niet zo heel druk.. er waren ook maar weinig kaarten verkocht..
maar het leek wel of er geen zweer in kwam, ook al stond ik achter mn ijskraampje
weer voetballertjes
-De bass binnen in de bunkers was redelijk tam maar zodra je 5 meter naar buiten liep beukte het flink in de maagstreek. Zo'n buis is dus eigenlijk een gigantische baspoort...
Maare... waar was technoboy??
Niemand bij activator geweest dan??
De balans een jongen van onze groep ligt in het ziekenhuis en een paar andere flinke blauwe plekken en schrammen!!!
Jij bent er zeker niet geweest he dit jaar, dus bemoei je eige dan niet met mij vraag.
Omdat ik het vorig jaar zoooo ontzettend QUT vond niet heen gegegaan... Kon niet geloven dat het veel beter zou worden!
Nu toch wel veel spijt
In de Italy gewoon naar Mondello..
yep we zaten er middenin!!! Er werden een paar gek toen ze bij een knul van onze groep kerkrade zagen staan op zijn arm,massale vechtpartij brak uit paar uur later werden we weer opgewacht door die gasten!! De balans een jongen van onze groep ligt in het ziekenhuis en een paar andere flinke blauwe plekken en schrammen!!!
Je moet al voor je leven gaan vrezen als je een tattoo op je arm heb staan van de stad waar je vandaan komt echt ziek dit!!laatste aanpassing 11 september 2005 09:40
iemand iets meegekregen van de boxbrand haha stonde opeens een box of 3 in de hens haha
ow enne bij deze je foto 'twig-meister'
juist bij de global geloof ik,
d8 wtf rookmachine op hol geslage ofwa haha bleek gewoon een stapeltje boxen te fikke
Begin van het setje van the Viper, tijd ben ik vergeten.. echt vette fik hoor ! en stinken bleeeech
Q-Base_2005_-_DJ_Zany_Live-SAT-10-09-2005-4CHOON.zip
Waar maak je mee dat mensen een telefoon verliezen en er gelijk 3 mensen zijn die je waarschuwen, of iemand een portemonnee om zijn arm heeft en gewaarschuwd wordt dat het ritsje open staat!
yep we zaten er middenin!!! Er werden een paar gek toen ze bij een knul van onze groep kerkrade zagen staan op zijn arm,massale vechtpartij brak uit paar uur later werden we weer opgewacht door die gasten!! De balans een jongen van onze groep ligt in het ziekenhuis en een paar andere flinke blauwe plekken en schrammen!!!
Je moet al voor je leven gaan vrezen als je een tattoo op je arm heb staan van de stad waar je vandaan komt echt ziek dit!!
ik weet dat het niet direct in dit forum thuis hoor maar ik moet het toch even vragen*
achjaa zoals dimitri ons al verkondigde
housemuziek maakt de jeugd kapot
Ben jij ten onrechte omlijnd? schaam je niet om er eerlijk voor uit te komen... want vechten op feesten is triest
zitten ze op PF???
Enne hotelletje op 10 min afstand was chill hé phant0m
uhhhh volgens mij wel, dr werd net na dit moment ook iemand door de beveiliging afgevoerd/geholpen, omdat hij nogal moeilijk liep
in de scantraxx bij duro en the prophet was t ook top en bovendien WARM haha, maargoed beter dan een feest met regen
Hoor het al...niks gemist. Op een 'feest' waar lui rondlopen die hazen gaan overgooien hoef ik niet te komen.
Wat triest...in en in triest. Ik hoop echt dat degene die dat gedaan heeft NU ter plekke neervallen. Hufters
alleen bij de hardcore was de sfeer grillig. daaar ben ik gelukkig niet lang geweest. het verbaast mij in ieder geval niets dat het precies daar gebeurde
Hoor het al...niks gemist. Op een 'feest' waar lui rondlopen die hazen gaan overgooien hoef ik niet te komen.
Wat triest...in en in triest. Ik hoop echt dat degene die dat gedaan heeft NU ter plekke neervallen. Hufters
je hebt wel wat gemist... maar je weet t, tussen die "hardcore hooligans", altijd t zelfde volk weer he...
kunnen ze gewoon de hardcore niet van feesten schrappen en gewoon hardcore alleen draaien op hardcore feesten??? dan trek je dat hersenloze volk ook niet.
niet iedereen die daar van houd is hersenloos hoor..
stond hard daaro he??
niet iedereen die daar van houd is hersenloos hoor..
en HouseQlassics dan??
ik vond deze holbewoner wel echt t toppunt haha
weet ik... misschien een btje simpel gezegd, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel...
t trekt wel een boel hersenloos volk en dan weet jij ook wel wat en wie ik bedoel denk ik....
jullie vinden jezelf toch zo stoer nou wees dan nu ook stoer en HEB HET LEF OM HIER IN DIT TOPIC TE ZEGGEN DAT JE ER WAT MEE TE MAKEN HEBT GEHAD!!!!!!!!!!
Da's een uitzondering, voor Defqon wil ik trouwens ook nog wel eentje maken
Ik heb hier trouwens niks van meegekregen, wat was er precies gebeurd dan?
Haha die holbewoners pic is best komisch
Ik zag ook nog één of ander oud stel gok een jaar of zeventig. gingen gewoon helemal uit hun dak.
Haha die SM gast nog gezien? met zn zwarte soort van rok...
Ja klopt heb meerdere 50 plussers gezien, geen idee wat die hier moesten,
trouwens, ff over iets leuks dan maar praten.
Iemand het touwtje springen nog gezien?
Er lag ene los verleng snoer oid en twee gasten gingen ermee draaien en paar dames gingen touwtje springen, erg komisch.
heb er trouwens iemand vuurwerk gezien???
Ik ben met 10 a 15 man volledig los gegaan in de Italy bij Jappo en aan het einde nog bij Akira en Drokz ...liepen wel wat sneue figuren rond...maar ach ...schijt aan en maar
![[img width=320 height=240]http://members.home.nl/gkerstens/IMG_0707.jpg[/img]](http://members.home.nl/gkerstens/IMG_0707.jpg)
![[img width=320 height=240]http://members.home.nl/gkerstens/IMG_0706.jpg[/img]](http://members.home.nl/gkerstens/IMG_0706.jpg)
![[img width=320 height=240]http://members.home.nl/gkerstens/IMG_0717.jpg[/img]](http://members.home.nl/gkerstens/IMG_0717.jpg)
Wat een onzin dat ik niet kon pinnen bij de drinktokens verkoop
maar je weet t, tussen die "hardcore hooligans", altijd t zelfde volk weer he...
kunnen ze gewoon de hardcore niet van feesten schrappen en gewoon hardcore alleen draaien op hardcore feesten??? dan trek je dat hersenloze volk ook niet...
Filmpje van een gedeelte van het vuurwerk heb ik hier neergezet:
btw: Q-Base_2005_-_Darkraver_Live-SAT-10-09-2005-4CHOON is ook uit
kheb er geen enkele keer langer dan 3 minuten in de rij gestaan anders...
Uitspraak van Ghijzzer op zondag 11 september 2005 om 17:53:
Filmpje van een gedeelte van het vuurwerk heb ik hier neergezet:
je hebt het mooiste stuk gemist..
Q-base was vet geslaagd.
Goede sfeer werd lekker gedraaid maar kwartiertje regen(in vegelijking met vorig jaar de hele avond) geen file maar 5 min lopen vanaf de parkeerplaats. Was goed voor elkaar.
Al met al een super avond gehad.
lachwekkend!!
nou.. ik weet het niet, maar bij de ingang is mn tas nog niet eens ingekeken en zijn alleen mn broekzakken gecontroleerd!!
nou.. ik weet het niet, maar bij de ingang is mn tas nog niet eens ingekeken en zijn alleen mn broekzakken gecontroleerd!!
nu ff die van Phanthom bekijken..
maar als je het de bus gaat weer je natuurlijk niet hoeveel controles er wel niet onderweg zijn geweest
geen een zelfs toen we bij de grens uit de bus stapte wat ik overigs niet slim vond bleef de politie rustig zitten!
kijk..dit zijn de gave beelden..
hier nog een paar
Global Hardcore - volgens mij tijdens outblast,geluid is standaard digicam-brak:
vanaf buiten gezien:
http://s16.yousendit.com/d.aspx?id=2ZQL7LMN3I0JF0G4CVOJWU3B8L
en kijkend richting de DJ:
http://s16.yousendit.com/d.aspx?id=2IE42IK229AJR2E38VB2MSOWJC
toen was me 256mb geheugen al vol, alhoewel volgens mij heb ik wel een hele korte van akira ff kijkenlaatste aanpassing 11 september 2005 19:45
En Jappo was ook geniaal weer...van rustige industrial naar dikke terror
Gewoon ok, leuk feestje tussendoor maar het haalde het wat mij betreft bij lange na niet bij DefQon.
Gelukkig verschillen meningen....ik vond dit veel beter dan Defqon
....heb nergens echt lang moeten wachten...toiletten genoeg aanwezig...eten ja als iedereen tegelijk om 18.00 gaat eten dan wordt het idd druk....
het geluid was snoeihard en veel dj's waren goed bezig
Gewoon ok, leuk feestje tussendoor maar het haalde het wat mij betreft bij lange na niet bij DefQon.
Het "losgaangevoel" was bij mij niet echt aanwezig op Q-Base, op defqon overheerste dat gevoel juistlaatste aanpassing 11 september 2005 20:27
Het "losgaangevoel" was bij mij niet echt aanwezig op Q-Base, op defqon overheerste dat gevoel juist
Iemand het touwtje springen nog gezien?
Er lag ene los verleng snoer oid en twee gasten gingen ermee draaien en paar dames gingen touwtje springen, erg komisch.
Techno was wel ok, vooral Speedy J.
Q base was veel beter dan vorig jaar
WTF lees ik toch allemaal? om mij part staat de hele zaal stil, k ga wel los hoor. Dat geleuter over wandelende mensen en weinig dansen.
Agressieve kksfeer met al die vechtpartijen, kkvoetbalsupporters verzieken het ook altijd
Bij Jappo stonden we met 20 a 30 man vooraan volledig los te gaan, dus los kan het zeker
Van de site van Q-base
PINAUTOMATEN
Zowel drank- als food-munten zijn naast contant geld ook met PIN af te rekenen. Ook in de merchandise-stand kun je met je PIN-pas betalen.
Drankmunten heb ik inderdaad één kassa gevonden waar je kon pinnen, maar extra geld pinnen ho maar. Foodmunten kassa's (4 kassa's waarvan 2 gesloten) hadden geen pinautomaat!!! Ik heb zowat overal gevraagd. Lockerbox: "geen idee" Ingang artiesten: "Geen idee, staat dat niet op de kaart?" Merchandising: "geen idee" Barmedewerkers: "Geen idee". En niemand die een portofoon ofzo had waarmee ze de organisatie zelf konden benaderen om te vragen!laatste aanpassing 11 september 2005 21:24
Beste feest van t jaar. Dit mag van mij HET paradepaardje worden van Q-DANCE
Wat een aankleding
Wat een geweldige sfeer
Wat een fantastisch weer
Wat een onzin dat ik niet kon pinnen bij de drinktokens verkoop
Wat een geweldige tijden 12.00-02.00 uur
Foto's kan je hier vinden: Confuzion
Ik de mijne een stuk minder maar dat zei ik toen al
die 2de van boven heeft wel wat vind ik..
tja ik maak ze altijd met liefde
dat zie je ook wel terug in mn fotos
Ik de mijne een stuk minder maar dat zei ik toen al
Wat triest...in en in triest. Ik hoop echt dat degene die dat gedaan heeft NU ter plekke neervallen. Hufters.
is dit jouw kontje dan??
snap het echt niet hoe iemand zo harteloos kan zijn
Nee sorry, zo loop ik er niet bij op feesten.
maar dat neemt niet weg dat het er wel goed uit ziet
Nee sorry, zo loop ik er niet bij op feesten.
maar dat neemt niet weg dat het er wel goed uit ziet
ik vind het zelf ook wel mooi om te zien hoor, maar ik zou
toch niet willen dat me vriendin er zo bij zou lopen nee..
Gelukkig, zo denk ik er dus ook over
Nee de tip van de dag had ik al eerder op een ander forum geplaatst
Tip van de dag: knip nooit als je thuis komt van een feest direct je VIP-bandje door.
Dan bestaat de kans namelijk dat je je N bandje opeens bijna doorknipt
Nature One bandje
Tobias.... wanneer mag ik er weer over praten???
Geen feest kan tippen aan N
Heb nu alweer heimwee na die paar posts
onee weer zo'n discussie in 'n forum
ga msn'en a.u.b.
Hoe kom je hier dan opeens weer terecht?
duurde wel ff hoor
Toen ik wegliep en achterom keek zag ik dat het nog enkele keren heen en weer vloog voor de security kon ingrijpen..
Khoop eeecht dat ze die teq set van luna online gooien of nog eens uitzenden, heb t helaas neit helemaal mee mogen maken door die enorme hoosbui, maar dat was echt vet!
ik geloof 'r nl. nix van dat alles live op een radio zender is uitgezonden en opgenomen...
was dat 2003? denk t wel, was volgens mij de allerlaatste shockers Was iig ook toen rush draaide en live begon te zingen... 'funk u right on up, we gonna funk u right on up'
ZO jammer dat dat nooit is uitegezonden...
Khoop eeecht dat ze die teq set van luna online gooien of nog eens uitzenden, heb t helaas neit helemaal mee mogen maken door die enorme hoosbui, maar dat was echt vet!
Kan me nog zo goed set herinneren van shockers destijds, legendarisch, een vd weinige sets die ik nog regelmatig draai.
Et was zekers vet!
Echt geweldig genoten
Ik zoek alleen wat foto's
Ik heb al wat sites gevonden (plaatjes)
Maar d'r zijn d'r ook een zooi gemaakt door een fotograaf van een site met iets van www.tv-magazine.nogwat ofzo maar ik weet het echt niet meer
.nl en nee die is niet echt up-2-date
ze hadden dat maar ff bij Scanntraxx moeten afkijken hoor..
Niemand bij activator geweest dan??
en heeft iemand ook ng wat gehoord of gezien over die
kleine vliegtuigjes met die propellertjes erachter??
Ja klopt heb meerdere 50 plussers gezien, geen idee wat die hier moesten
ik hoop echt dat die set van activator op internet komt te staan
En wat jammer van die stortbui maar ja
Ja mooi, bij die 2 kleine bunkers stond het goed hard, vooral als je net voor de bunker stond
Vage dingen waren dat inderdaad, ik zag iets vanuit me ooghoek, ik d8 ik zie schimmen Bleek het zo'n ding te zijn
ik heb naar mijn idee er egt 1tje zien neerstorten volgens mij..
Dat zou best kunnen, ze gingen echt ziekelijk laag en snel
Ik d8 meteen aan Decibel, waar ook al iemand bovenop mensen was geland.
Waren er area's waar je niet mocht komen dan zonder bandje?
WTF lees ik toch allemaal? om mij part staat de hele zaal stil, k ga wel los hoor. Dat geleuter over wandelende mensen en weinig dansen. Hallo, probeer dat f*cking vliegveld maar eens vol te krijgen, dat lukt je met 100.000 mensen nog niet eens.
VIP stelde idd geen f*ck voor. Blij dat mijn VIPkaartje gratis was
Bad girl
Jij was aardig lam toen ik je tegenkwam he, toen begon het net allemaal voor mij
Vind het wel te gek van Q-Dance dat ze van hun fouten geleerd hebben en alles wat vorig jaar misging nu top geregeld hebben.
geluid in de hardcore was bagger
ik dacht echt van waar is die bass????
ik zei bij de hardcore
Waarschijnlijk van DefQon, aan d'r jasje te zien
hallo mensen!! ik zei bij de hardcore met outblast was gewoon slecht lag misschien aan hem, want in het begin was het wel hard
geluid in de hardcore was bagger
Uitspraak van Professor Salomon Krizal op zondag 11 september 2005 om 21:15:
WTF lees ik toch allemaal? om mij part staat de hele zaal stil, k ga wel los hoor. Dat geleuter over wandelende mensen en weinig dansen. Hallo, probeer dat f*cking vliegveld maar eens vol te krijgen, dat lukt je met 100.000 mensen nog niet eens.
WTF zeg. Echt ALTIJD maar dan ook altijd hetzelfde hier. Ik schrijf als sinds jaar en dag op wat ik leuk en minder leuk vond. Geef het feest een "goed", vertel dat ik het qua organisatie helemaal top vond (Q-Dance was qua oprganiseren voor mij echt helemaal geweldig dit jaar, elk feest tot nu toe super geregeld)...maar ik vond het niet helemaal mijn ding en vond dat de sfeer nogal mat was.
Wil dat zeggen dat ik er zelf niet een geweldigde dag van gemaakt heb? Of dat ik loop te zeuren? Ik amuseer me nog al z4et je me in mn eentje op de Noordpool. Niks aan de hand. Dat maakt echter nog niet dat ik het daarom een megamoddervet feest vond. Ik miste gewoon iets en kan niet precies uitleggen wat het was. En Muzikaal heb ik teveel crap gehoord.
Sorry hoor, maar een forum is er voor negatieve en opositieve ervaringen, laat mensen lekker hun ding neerpennen hier en ga dat dat geen leuteren of zeiken noemen.
Reageer misschien een beetje aangevallen maar ik krijg zo vaak te horen dat ik er dan zelf maar wat van moet maken, maar dat DOE ik ook juist altijd. Dat is echjter niet waarop ik een feest beoordeel.
Hehe, las 't net ook al ergens, mierenbeetjes... M'n hele arm zit onder de bultjes.
Hehe, las 't net ook al ergens, mierenbeetjes... M'n hele arm zit onder de bultjes.
1 van mijn betere feesten dit jaar
Sterk goed georganiseerd feest. Beter dan vorig jaar (althans qua vervoer en bereikbaarheid, waar wij (energized) geen last van hadden, zowel vorig jaar als dit jaar) Hele vette sets gehoord, waaronder: Mondello, Seb B, Activator, Darkraver .
Verder goed geluid en geen drukke taferelen en een lekker weertje.
Toppertje van Q-Dance
hmm ja ze zijn wel korte tijd zichtbaar geweest maar dat kwam omdat ik een trui aan moest trekken en mijn bloesje uit
Jou wil ik gewoon nergens meer over horen
En JOU wil ik niet meer over Q-Base horen Meneertje
mieren
ECHT gene mieren hoor. Vlooienbeten zijn dit. Mierenbeten zijn veel pijnlijker en die voel je ook gelijk. Ik herken deze jeuk gewoon echt en t zijn vlooien, weet ik haast zeker. Kan ook goed met al die bossen enzo, heb t wel vaker als ik door het bos gewandeld heb trouwens.
En processierupsen..yeah right. dat zou je toch echt wel in je ogen voelen ofzo lijkt me. Ik blijf bij mn vlooienverhaal
Ja tuurrrrlijk, pijnig me nog langer...
we kunnen ook samenspannen tuk
goed plan!!
had ik nou nooooit van je verwacht, nou ga ik ook geen slaapplaats voor je regelen hoor, en gaan we ook niet meer bijkletsen, en vooral NIET samen op de foto
nee, moet ermee stoppen...
anders mag ik niet meer langskomen bij mevrouw... en dan komt me foto er niet meer
we zoeken wel een volgend slachtoffer...
Haha iig iets beters dan wat jij met Sugar Lee Hooper uitvreet
Haha iig iets beters dan wat jij met Sugar Lee Hooper uitvreet
he dat is mijn zaak
Dank je mop...
Fijn dat ik toch nog boven Sugar Lee Hooper word gezet
ECHT gene mieren hoor. Vlooienbeten zijn dit. Mierenbeten zijn veel pijnlijker en die voel je ook gelijk. Ik herken deze jeuk gewoon echt en t zijn vlooien, weet ik haast zeker. Kan ook goed met al die bossen enzo, heb t wel vaker als ik door het bos gewandeld heb trouwens.
Iemand nog die gast gezien die in een tukkie lag te doen op zo'n grasveldje en dat mensen dachtten dat hij dood was..die mensen haalden de EHBO erbij.
Op het moment dat de EHBO die gozer net op een brandcard wildde leggen werdt die gozer wakker ..die gast vloog gewoon die mensen van de EHBO aan.
kzag wel zo gozer liggen naast de technobar een duitser volgens mij al aan het begin van de dag lag die op de grond met ze hoofdteknikken en 1 been en toen kwam de polizei zeiden wat gingen weer weg ging die weer liggen ben 3 x langsgelopen en zag hem elke x weer liggen..
Ben jij ten onrechte omlijnd? schaam je niet om er eerlijk voor uit te komen... want vechten op feesten is triest image
tjoww, Qbase was egt heel vet, iemand ook nog zwaar loos gegaan op unexis? ik iig wel!
Ene eindelijk iemand die er "eerlijk" voor uit komt:
SouthSide citeer 13 september 2005 13:05
[SouthSide] Hahhahaha zielig persoon jij zeg! Jammer dat je niet meer rellenfoto's heb van ons!!!
groetjes uit rotterdam !!
Ik dacht dat ik gek werd zeg met al die bultjes.
Hoe draaide Paul Elstak?
Ene eindelijk iemand die er "eerlijk" voor uit komt:
SouthSide citeer 13 september 2005 13:05
[SouthSide] Hahhahaha zielig persoon jij zeg! Jammer dat je niet meer rellenfoto's heb van ons!!!
groetjes uit rotterdam !!
Het is een HOUSE FEEST, geen standaard rel dag
Je komt toch om te feesten of niet dan
Alleen jammer dat mijn werkstand deze keer niet bij de mainsatge was.
Iemand nog die gast gezien die in een tukkie lag te doen op zo'n grasveldje en dat mensen dachtten dat hij dood was..die mensen haalden de EHBO erbij.
Op het moment dat de EHBO die gozer net op een brandcard wildde leggen werdt die gozer wakker ..die gast vloog gewoon die mensen van de EHBO aan
Uitspraak van den ties op dinsdag 13 september 2005 om 13:20:
tjoww, Qbase was egt heel vet, iemand ook nog zwaar loos gegaan op unexis? ik iig wel!
Ja ik iig wel ...met 20 man vooraan volledig helemaal gek
haha ik lees net dat dus meer mensen die bultjes hebebn mijn benen zitten onder en bij een vriend van mij zijn rug!! Beetje vaag allemaal!!
iemand al filmpje gezien van bikini2990?
weet iemand hoe dit liedje heet:
your mind is devestated, your future's complicated, everytime you hesitated, the addiction dominated (zoiets)
(rond de 11e/12e minuut in het filmpje)
en het liedje wat daarna komt, ken ik helemaal niet, iemand enig idee?
Gezeik over een paar vechtpartijen, zijn niets gewend jullie joh! Wij hebben in ieder geval gers feesie gehad.......tot de volgende keer jankerds!
Groeten uit Rotterdam!
Agossie heb je nu speciaal een accountje aangemaakt om ons te laten zien hoe stoer jij bent dat je gaat lopen rellen op feesten?Vet gers zeg!
![]()
pfff!
Vet gers zeg!
ik heb allles gezien hij kwam aan lopen fet van de kaart gaat relax liggen 10 min later komt de ehbo met een brandcard aan lopen ik zo gek het gaat ergens goed fout komen ze mijn kant op lopen naar die vent langs mij ik dacht het zal toch niet echt zijn tikken ze hem aan reageert nie nog een keer maar dan zacht ik het gezicht vliegt hij in eens op kijkt om zich heen loopt heen en weer te springen hij wist niet wat er gebeurde dat kon je gewoon zien en in eens rende hij weg die lui van de ehbo (waren volgens mij geen nl)wisten niet wat ze zagen
Gezeik over een paar vechtpartijen, zijn niets gewend jullie joh! Wij hebben in ieder geval gers feesie gehad.......tot de volgende keer jankerds!
stoer hoor... zoek in de toekomst maar een weiland op om te rellen. dat werkte in het verleden voor hooligans van feyenoord en ajax ook prima
In dordt toch ook genoeg weiland(merwelanden)
ga jij maar lekker in een weiland tussen de koeien grazen. ik heb wel betere dingen te doen.laatste aanpassing 14 september 2005 10:43
ik stel voor dat jij, phantom , en kaaskop aan ajaxkant staan
nee jij kijkt natuurlijk veel liever naar een potje gay dammen
Ik haat voetbal Altijd al gedaan, stelletje zotten die achter een bal aanrennen, mot je dan 1½ uur naar kijken. Saai
Maar als ik nou eens kijk waar jij vandaan kom zie ik jou eerder tussen die koeien en varkens staan
jojo zit al aan de melk zie ik laatste aanpassing 14 september 2005 11:32
En iedereen die ons van die triestelingen vind had er op dat momemt wat van moeten zeggen en niet later via pf dat is pas triest!
ach ja... melk is goed voor elk he en ja... er lopen hier inderdaad nogal wat koeien en varkens rond
je opmerkingen zijn trouwens nou niet echt origineel. kun je niet iets beters bedenken wat ook nog ergens op slaat?laatste aanpassing 14 september 2005 12:36
kan wel niet origineel zijn maar het slaat wel degelijk ergens op en je wijf drinkt er nog van ook die melkkop
Fuck al die zielige tering kneusjes die gaan rellen op een feest. Waarom was dit vroeger nooit. Alleen omdat tegenwoordig van die zielige kots ventjes denken dat ze helemaal de man zijn als ze vechten.
HUH tering ik heb die zooi ook op me armen en benen.... ik dacht dat ik een of andere maffe zooi had opgelopen, het jeukt iig als de tering...

Heb ik ook, allemaal rooie bultjes. Maar bij mij zijn het gewoon muggebulten.... Want er komen er namelijk elke avond een paar meer bij. Alleen op mijn armen heb ik er al over de 25.. serieus..
En ik vond t ook erg leuk ja!
Wat heb ik genoten bij Scantraxx/Alpha Six Beukte echt goed daaro, ja 'k weet het kan er maar niet over ophouden, zo lekker was 't. In de bunkers viel het wel mee qua trillen, maar als je voor de bunker stond, wat een gebeuk, super lekker. Echt een top feessie, met lekker weer en gezellige mensen
Volgend jaar zeker weer een keer Q-Base voor mij
En mijn welgemeende complimenten voor Q
Volgens mij zijn het bij mij gewoon muggebulten hoor.. Zou t wat anders zijn dan?? Nee toch..!!!!!
en welk feest??
Nu mijn vriendin even overhalen voor Q-dance's Qlimax
Ik ben me vrouwtje ook al aan het bewerken. Komt goed.
mmm op de een of andere manier is het bij ons precies andersom Wilde dat mijn vriend mij eens moest overhalen....Da's op zich niet zo'n heel zware taak
Ik haat voetbal Altijd al gedaan, stelletje zotten die achter een bal aanrennen, mot je dan 1½ uur naar kijken. Saai
Feyenoord/Ajax bladieblabla, is gewoon niet belangrijk. En al helemaal niet op een feest.
Lekker belangrijk waar iemand vandaan komt, of waar ie dan wel of niet van houd
Voor de mensen die zijn geweest:
- Isaac @ Q-BASE 2005
http://downloads.q-dance.nl/radio/2005-01/Week_37_Q-BASE_ISAAC.wma
- Bas & Ram @ Q-BASE 2005
http://downloads.q-dance.nl/radio/2005-01/Week_37_Q-BASE_BAS_RAM.wma
- Xanno Gallois @ Q-BASE 2005
http://downloads.q-dance.nl/radio/2005-01/Week_37_Q-BASE_XANNO_GALLOIS.wma
- DJ Luna @ Q-BASE 2005 (Exclusive Techno set)
http://downloads.q-dance.nl/radio/2005-01/Week_37_Q-BASE_DJ_LUNA.wma
ik weet niet eens hoe dat moet..
waarom nou allemaal WMA??
Zelfde probleem hiero
wat maakt het uit of het wma of mp3 is?
daar is wel software voor. kijk eens op www.download.com
als je hier zoekt op "music converter", vind je een programmaatje dat heet dbpowerAmp Music Converter. dat gebruik ik zelf ook altijd
omdat ik eerst niet wist hoe ik het moest omzetten namelijk..
WMA ken ik niet op een cd-je branden
die van de Prophet heb ik net ook binnengehaald hoor
WMA ken ik niet op een cd-je branden..
heb hier trouwens de link voor the prophet @ q-base:
http://s35.yousendit.com/d.aspx?id=1L7UWHKOTIPLS0JQE9Z47BGSNM
Trouwens, heeft iemand ook het setje van Zany op wma/mp3.... Bij festival.web-log zit dat setje in een RAR-bestand en het lukt me niet om em te luisteren!
maar nu wel..geweldig..
thanx man..
heb die dbpowerAmp Music Converter nu net gedownload..
alleen als jy het omzet naar Mp3 duurt het bij jou
dan ook zo lang??
ben er nu 1tje aan het omzetten, maar het staat dat
het ng wel een uur duurt..
niet erg opzich..
niet in mijn auto...
nee, heb ik niet. ben bang dat ik je ook niet kan vertellen waardoor het bij jou wel lang duurt
Oh je bedoeld als mp3 cd. een normale cd kun je er wel van branden. Maar er zijn zat freeware programmas te vinden op internet die het heel simpel omzetten hoor...
volgens mij moet je ook aangeven dat hij naar .wma bestanden moet zoeken. ik ben nu echter niet thuis, dus kan ik het niet nakijken.
heb hem op plaat..
heb hem op plaat..
ik niet en ik heb em ook nog niet gevonden..
heb geen recorder en mijn pc staat ook niet aangesloten op mijn mengpaneel..
heb bearshare en daar heb ik em nog nie gevonden..
maybe wel ergens via soulseek, dc++ of weet ik veel wat maar ik hou het bij bearshare en sites, maar daar nog niet gevonden nee..
ja, sorry..
hey maar kijk eens op deze site hier zetten ze vaak platen online :
http://soundbase.ru/downloads2.html
wordt meestal 1 x in de week geupdated
succes ermee
waar had je hem gevonden eigenlijk??
ja een vriend van mij had'm gevonden via google
het nummer is van showtek!!
wat?? dan hebben jullie het dus niet over het origineel.. weer een hardstyle remix zeker??