hangt af van mij bui, de ene keer doe ik klullen, de andere keer steil, hoewel ik steil wel makkelijker vind
(heb een permanent genomen bij de kapper)
mijn haar blijft wat ik ook doe..
gewoon stijl vallen..
geen slag of krul in te krijgen
wat is het trouwens...stijl of steil?
mijn haar blijft wat ik ook doe..
gewoon stijl vallen..
geen slag of krul in te krijgen
De gehele dag ben ik aan het stijlen, en smeersels erin aan het doen.. en het werkt totaal niet! Krijg gewoon weer slag in m'n haar.. Wat is dan echt hét wondermiddel..?!?! Weet iemand dat?? Heb zowat alle dingen al geprobeert.. van Loréal tot Fructis.. Noem het maar op!
stijl haar is juist niet makkelijk, het zit nooit goed
Ik heb het geluk dat ik een volle bos krullen kan hebben en het helemaal stijl kan maken Maar ja...stijl maken met de stijltang is voor korte duur...beetje vochtige lucht en het is weer een pluizebolletje
ik zou zo graag een keer krullen willen, maar op de één of andere manier lukt het nooit.
Kan allebei leuk zijn, hangt er van af hoe en bij wie.
Ik heb het geluk dat ik een volle bos krullen kan hebben en het helemaal stijl kan maken Maar ja...stijl maken met de stijltang is voor korte duur...beetje vochtige lucht en het is weer een pluizebolletje
Dan heb je het helemaal mooi stijl, ga je naar buiten (fietsen naar de kroeg bijv) en door het vocht in de lucht (ofzo?) krijg je spontaan weer slag in je haar!!! GRRR ook last van??
had pijpekrullen maar mn ma heeft het eruit latenknippen toen ik klein was
Al dat gedoe met fohnen enz, dan maar krullen
had pijpekrullen maar mn ma heeft het eruit latenknippen toen ik klein was
weldat het kan
ook ik had krullen en mn ma heeft het toe stekeltjes geknipt toen ik nog jong was en het is nooit meer trg gekoen
ook ik had krullen en mn ma heeft het toe stekeltjes geknipt toen ik nog jong was en het is nooit meer trg gekoen

Dat kan NIET.
Het kan wel zijn dat de structuur van je haar veranderd naarmate je ouder word maar je kan het er NIET uitknippen.
maar ja gelukkig bestaat de steiltang nog
krultang helpt ook niet zakt er zo weer uit
Hangt denk ik van de persoon af en hoe het verzorgd is.. als je krullen hebt en het enorm pluist is dat niet mooi..