6415x bekeken
de stijltang is heilig 
Ik heb van die olie van L'Oreal, daar hou je het pluizen mee tegen
kun je kopen bij de kapperswinkel
Ik heb het geluk dat ik een volle bos krullen kan hebben en het helemaal stijl kan maken Maar ja...stijl maken met de stijltang is voor korte duur...beetje vochtige lucht en het is weer een pluizebolletje
Ik heb van die olie van L'Oreal, daar hou je het pluizen mee tegen
Heb van mezelf krullen maar maak het bijna alijd stijl met de stijltang! Dus kan afwisselen.. 
laatste aanpassing
Krullen.. licht eigenlijk aan het haar. Je hebt mooie krullen en lelijke krullen en je hebt mooit stijl haar en lelijk stijl haar.
donateur
ik heb zelf stijl haar..maar krullen vind ik mooier 
kheb zelf curly's...maar vind beide wel mooi, t mot maar net bij die persoon staan zeg maar 
Krullen lijken me super! Maar mijn haar is vaak zo stijl dat t meteen zou uitzakken... En ik weet eigenlijk ook niet of krullen mij wel zouden staan.
Dus houd ik het maar bij stijl!
Maar toch zou ik wel een keer extensions erin willen en dan btje krullen/slag! Zoals op die foto van Fergie hierboven ergens!
Dus houd ik het maar bij stijl!
Maar toch zou ik wel een keer extensions erin willen en dan btje krullen/slag! Zoals op die foto van Fergie hierboven ergens!
Dan heb je het helemaal mooi stijl, ga je naar buiten (fietsen naar de kroeg bijv) en door het vocht in de lucht (ofzo?) krijg je spontaan weer slag in je haar!!! GRRR ook last van??
Goede steilproducten en steiltang kopen
Zelfs ik 9zwaar krullend dik haar) krijg mn haar een hele nacht steil omn de volgende dag nog steil haar te hebben
Uitspraak van pocopuma op maandag 13 februari 2006 om 20:27:
Dan heb je het helemaal mooi stijl, ga je naar buiten (fietsen naar de kroeg bijv) en door het vocht in de lucht (ofzo?) krijg je spontaan weer slag in je haar!!! GRRR ook last van??
hmm..Jaa soms wel inderdaad!
Maar ik stijl het altijd net zo lang door, en smeer er gewoon wat haarproducten in.. En dan maar kijken of het de avond goed meegaat
hmm..Jaa soms wel inderdaad!
Maar ik stijl het altijd net zo lang door, en smeer er gewoon wat haarproducten in.. En dan maar kijken of het de avond goed meegaat

![[Anniej]](/images/user/322118_2799267.gif)