Norman
Wat een achtelijke kop
Dj tiesto ! Wat een ongelooflijke balhaar is dat ...Beetje popi jopi lopen doen daar ... ken wel betere dj's dan hem !
die produceren en draaien en niet alleen draaien zoals hij doet!
Fuck tiesto
fuck tiesto ,ik haat trance etc etc etc
Popi jopi hoor..... nu hoor je bij de rest
Korsakoff omdat ze niet kan draaien (wordt 100x per set gecorrigeerd door Outblast)
hmm k kan niet helpen dat k me nu af vraag of ze misschien dáárom zo kut draait. Want Outblast combineert draaien met het roken van dikke joints en ik heb dat zelf ook wel eens gedaan en het gaat niet bepaald hand in hand....
vind hem sowieso kut draaien hij heeft met dat nr Unleash The Beast Qlimax 2004 het nekschot gegeven, hoewel het voor hem ook al nie veel soeps was
Ja kijk maar bij me favo dj's, nooit geupdate eigenlijk maarja..
Volgens mij staat BF dr ook tussen
Idd, dat idee krijg ik ook bij die post
The Prophet lijkt me wel een l8e gast.
Een grote eikel kun je alleen maar iemand vinden, als je 'm goed kent, maar dat heeft absoluut nix met de draai kunsten van 'n dj te maken
Als ik 'n dj niet goed vind, hoeft ie nog geen eikel te zijn, dan draait ie gewoon K**
En die ken ik er genoeg en dat zijn dan toch toffe gozers
Welke dj vind jij de grootste eikel
en ik hoor van sommigen dat Zany un arrogante zak schijnt te zijn maar daar heb k, de keren dat ik bij Freaky Records was, niet veel van gemerkt.
DJ AXEL?
En welke is het geworden?
Nou dat deed dj luna eerst niet hoor...hij werd eerste meteen afgevoerd door ene stel idioote bodyguards..
hij weet nu ook wel dat, dat nodig is om je fans te houden
doe mij maar mental theo
DJ "respect the skills" Jean
die Danny wordt er maar een beetje bijgetrokken,helaas
Ik hoor wel vaker mensen klagen over Promo, maar de keren dat ik hem gesproken heb was hij toch echt erg vriendelijk.
Ik moet zeggen...naar aanleiding van het promotiefilmpje voor "united hardcore against racism", vind ik Outblast samen met angerfist toch wel de kroon spannen...
scooter, dat vind ik zo'n gemaakte sukkel die elk nummer verkracht, laat hem eens origineel zijn echt een loser vind ik het als ik zijn kop op tv zie, meteen zappen!
DJ -respect the skills/ik kan alles- Jean
scooter, dat vind ik zo'n gemaakte sukkel die elk nummer verkracht, laat hem eens origineel zijn echt een loser vind ik het als ik zijn kop op tv zie, meteen zappen!
Uitspraak van brouwerw op maandag 18 juli 2005 om 19:30:
tiesto is 1 van de grootste eikels die er rondloopt
kijk die verwachte ik al waarom is hij een eikel omdat hij voor het grote geld gaat
doe mij maar mental theo maar ja jean komt ook een heel eind in de buurtlaatste aanpassing 18 juli 2005 21:36
Is idd ook wel een balletje ja....
Bij Technotrixx was ie, en iedereen (incl. de MC) moest tijdens zijn set uit de booth
Darkraver is echt een toffe gozer en hij heeft altijd wel tijd voor een praatje met iedereen dus dat vind ik echt onzin!!
kijk die verwachte ik al waarom is hij een eikel omdat hij voor het grote geld gaat
Ik had het niet MOOIER kunnen zeggen!
DIE ZIT!
? Sorry hoor, maar dat vind ik een opmerking die helemaal niet scherp zijn ofzo. Er wordt niet eens aan interpunctie gedaan. Denk ook niet dat zo'n DJ er ook maar een harige reet om geeft wat hier door al die wannabe-dj's hier wordt gezegd.
maar dan... stem ik toch ook op Jean.
reden 1:
Die vijftien minuten The Launch met scratches op Trance Energy hebben me voor de rest van mijn leven getraumatiseerd.
reden 2:
'n Eikel omdat hij ergens op een boerenfeestje in Breda een kwartier voor tijd binnenkwam (ja ja het was al kwart voor twee) en dan vervolgens die minuten volmaakt met mensen laten klappen en dan een half succesnummertje draait(ROOS - Instant moments). Hoewel ik geen hoge pet op had van ISIS is zij in ieder geval een stukje in mijn aanzien gestegen (naar 100% okay)door de fijne plaatjes die ze draaide.
reden 3:
Dan die opmerking als wat Tiesto kan, kan ik ook vind ik loser-opmerkingen. Hij is niet de populairste (let wel! NIET de beste!) DJ ter wereld. Wel een hele tijd in Nederland de populairste DJ(let wel!...) geweest. Denk dat daar een stukje wrok zit. Slechte verliezer.
reden 4:
daar tel ik nog , die befaamde "kapotte naald" en de recente uitspraken als REsteCp the sKilLzzzzzzz...
we hebben een winnaar!
dan kan Tiesto het wel alleen voor het geld doen, maar dat zou (op een zeldzame 1% na) iedereen hier op Flock maar wat graag ook doen. Wie dat een reden vinden om iemand een eikel te vinden is een beetje hypocriet.
De beste Dj's staan in de zaal te klagen over de muziek.
Dave Clarck is heel bekend dat hij heel moeilijk is in omgang..stopte in london ook zomaar onder zijn set en liep weg omdat hij last had van de rook machine
ik vind trance dj,s een beetje nep ik heb het gevoel als hun draaien ik naar een cd luister of ze mixen pas een keer als het nummer afgelopen is en zetten daarna een nieuwe nummer op vind ik niet mooi. neem een voorbeeld aan hardcore of techno dj,s die zijn constant bezig met het mixen van het muziek en staan niet constant met hun handje in de lucht om het publiek op te peppen dat kan alleen als je een cd hebt opstaan want als je echt vet aan het mixen b ent heb je daar weinig tijd voor!!!!!!!!!!!!!!!
pfffff dat is indd een grote arrogante eikel.
hij is eigelijk een van de beste dj,s ter wereld.
maar hij heeft totaal geen respect voor dj,s die andere stijlen draaien en zegt dat ie zelf geen house draait maar alternative.
en omdat hijzelf met cd,s draait vind ie vinyl blij en iets uit de oertijd.
+ Scooter is geen dj.
Hmm die bass d lijkt me juist een hele enthousiaste dj als je hem ziet op de qlimax dvd van 2003...
dat was vroegah, wat hij nu allemaal op de tafels legt
ik vind hem niets qua platenkeus
heeft een x zn avond gage a fl 150,- kunnen afstaan aan me,
omdat ie zo gigantisch gulzig was met m'n Sealtje, dat er nix overbleef
Tiësto heeft het destijds een beetje verpest door in een interview lullig te doen over hardcore (kleine kinderen muziek enz.). Sommige gabbers namen hem dat niet in dank af, en toen was het ineens "in" om een hekel aan Tiësto te hebben...
steve heeft het wel ver geschopt hij lacht zich kapot hij is binnen maja lang niet mijn favo
Dano
heeft een x zn avond gage a fl 150,- kunnen afstaan aan me,
(mocht ie het lezen: in de subway, Emmeloord ergens in 2000, weet je nog?!)
omdat ie zo gigantisch gulzig was met m'n Sealtje, dat er nix overbleef
en het nog begon te ontkennen ook.
toen kon ie kiezen, of ik zijn kiezen en tanden, of afkomen met z'n verdiensten.
stomme coke verslaafde debiel
nou niet persoonlijk maar ik vind "the rapist" een eikel om zon naam te nemen als dj naam. heb niet veel meer respect voor dan met zon naam
In een interview op de multigroove site met the rapist staat waarom die die naam heeft. Kort samengevat gaat het erom dat hij andere shit wou maken en draaien dan de standaard hardcorescene in die tijd en als ut ware de muziek van toen wilde "verkrachtte". Klinkt wel al wat minder erg zo, toch Nikkie
In een interview op de multigroove site met the rapist staat waarom die die naam heeft. Kort samengevat gaat het erom dat hij andere shit wou maken en draaien dan de standaard hardcorescene in die tijd en als ut ware de muziek van toen wilde "verkrachtte". Klinkt wel al wat minder erg zo, toch Nikkie?
nou niet persoonlijk maar ik vind "the rapist" een eikel om zon naam te nemen als dj naam. heb niet veel meer respect voor dan met zon naam
In een interview op de multigroove site met the rapist staat waarom die die naam heeft. Kort samengevat gaat het erom dat hij andere shit wou maken en draaien dan de standaard hardcorescene in die tijd en als ut ware de muziek van toen wilde "verkrachtte". Klinkt wel al wat minder erg zo, toch Nikkie?
Het is trouwens een aardige vent, heel bescheiden vergeleken veel andere dj's!
Waar mensen zich druk om maken zeg
Mc joe is gwn masterlijk klaar
Darkraver vind ik zon kansloze mongool echt waar niet te gelove
wat is er mis met die naam?
maar "Technoboy" is toch wel het aller ergste
Wie noemt zichzelf nou "technoboy",terwijl ie hardstyle draait?!
Techno is, vooral in Duitsland en Italië, een verzamelnaam voor ALLE dance. Van ambient trance (Schiller) tot en met hard trance en hardstyle is allemaal techno.
Ik vind hem een grotere eikel omdat ie van 1e klas Scot Project imitator is gezonken tot producer van hele erge herrie en recyclede tracks. This is Not a Lovesong(2004) is bijna identiek aan Atlantic Wave - New Style uit 2001.
respect voor z'n solo project to the TOP!!
Zie zie je maar weer hoe dom die Duitsers en Italianen zijn
en daardoor wordt ie n ander mens ? lijkt me nie als ie al bijna 40 jaar leeft zoals ie nu doet
k blijf r bij je moet mensen persoonlijk kennen of n indruk hebben gekregen van hun persoonlijkheid wil je ze daar op aanvallen
![[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0QQAAALUSZVCLob6Sx6DhT2VOiQM5ThcS28QmwSiAQWUv8BIRR!zPTTOGc!Qq0nDcwyfRgiKEPoLdnw3A!v56yQ0YKcrUM9KbPPaW4y69UUk/IMG_3786.jpg?dc=4675536691776402612[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0QQAAALUSZVCLob6Sx6DhT2VOiQM5ThcS28QmwSiAQWUv8BIRR!zPTTOGc!Qq0nDcwyfRgiKEPoLdnw3A!v56yQ0YKcrUM9KbPPaW4y69UUk/IMG_3786.jpg?dc=4675536691776402612)
![[img width=450 height=600]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDrArgSDVGLob6Sx6DhT9tjZE61gmh*XEjPAxtZopoknOinMkmER!ILHjLg1gSeVzC18*HtrKDYOWwvHUdSM!YJFHiJgTak7v!XHgLtbQQ/IMG_3789.jpg?dc=4675536691780404886[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0QQDrArgSDVGLob6Sx6DhT9tjZE61gmh*XEjPAxtZopoknOinMkmER!ILHjLg1gSeVzC18*HtrKDYOWwvHUdSM!YJFHiJgTak7v!XHgLtbQQ/IMG_3789.jpg?dc=4675536691780404886)
maar "Technoboy" is toch wel het aller ergste
Wie noemt zichzelf nou "technoboy",terwijl ie hardstyle draait?!
Buzz Fuzz ..is gay met zijn dingetje in zijn haar
KUCH korsakoff KUCH....
Uitspraak van Hydraulix op zaterdag 27 augustus 2005 om 03:36:
Buzz Fuzz ..is gay met zijn dingetje in zijn haar
Slaat ook nergens op. Ik vind hem er ook niet uitzien maar draaien kan die. Wat boeit het nou hoe iemand eruit ziet? Zolang die maar goed draait mag die van mij nog in een vuilniszak rondlopen.
2.menthal theo: een vies oud mannetje wat te veel achter 16 jarige meisjes aan loopt en dan ook nog eens kut muziek maakt ( ik wil de oude charly lownoise en menthal theo terug : dj fuck ,ultimate sex track, live at london etc)
en dan wil ik nog een ding zeggen : steve rules!!!
De parkneger is gewoon een relaxte gast.
dj fuck ,ultimate sex track, live at london etc
3 Korsakoff
dus alle nr`s van korsakoff zijn eigenlijk v catscan?
ze heb zo fucking veel goeie nr`s,
Die heeft zij niet gemaakt
Catscan.
korsakoff?? een kut dj??
volgens mij moet jij je heel snel een keer na laten kijke..