1 volger · 6829x bekeken
Darkraver vind ik zon kansloze mongool echt waar niet te gelove
eerst niet nu wel
Ken geen van allen persoonlijk, maar "interviews" met jean zorgen ervoor dat 'ie bij mij niet bepaald sympathiek overkomt...
De Darkraver is daarentegen gewoon lache; gast stond hier vorig jaar, na sluitingstijd van de tent waar 'ie gedraaid had, nog een half uur mee te blèren en rotzooi te trappen op straat, samen met iedereen die 't ook allemaal te vroeg afgelopen vond. Direct na z'n optreden hebben we 'm bijna aan't kotsen gekregen; sambuca is blijkbaar toch echt iets anders als bacardi...
De Darkraver is daarentegen gewoon lache; gast stond hier vorig jaar, na sluitingstijd van de tent waar 'ie gedraaid had, nog een half uur mee te blèren en rotzooi te trappen op straat, samen met iedereen die 't ook allemaal te vroeg afgelopen vond. Direct na z'n optreden hebben we 'm bijna aan't kotsen gekregen; sambuca is blijkbaar toch echt iets anders als bacardi...
wat is er mis met die naam?
Ik heb een hekel aan Zany, omdat hij de sample van Discoshit gebruikt heeft die ik ook in een track heb gebruikt en er ook nog eens een 10x dikkere track van heeft weten te maken 
Weet je hoeveel smsjes ik kreeg na Sensation Black
Nee heb niet zozeer een hekel aan DJ's. Heb respect voor iedereen die zijn/haar ding doet. Als ze maar niet arrogant gaan worden.
Weet je hoeveel smsjes ik kreeg na Sensation Black
Nee heb niet zozeer een hekel aan DJ's. Heb respect voor iedereen die zijn/haar ding doet. Als ze maar niet arrogant gaan worden.
tiesto en jean.en mentale theo
darkraver, verschrikkelijk irritante gast!
haha trapt er toch nog iemand in!
tering wat een gezeik weer zeg, valt me wel op dat hier op PF teveel gezeken wordt...
ga anders eerst ff na hoe die gasten allemaal DJ/Producer zijn geworden, omdat ze hun tijd/ziel in de muziek hebben gestoken en niet in het afkraken van anderen...
heb zelf ook genoeg kritiek maar ga dat niet direct hier posten..negatieve zooi altijd
Als ik dan mag klagen is t wel over Buzz Fuzz: mijnheer draait ''hardcore Champions'' op Pandemonium, hoe fout kun je het hebben, en The Rapist is gewoon een foute naam..
ga anders eerst ff na hoe die gasten allemaal DJ/Producer zijn geworden, omdat ze hun tijd/ziel in de muziek hebben gestoken en niet in het afkraken van anderen...
heb zelf ook genoeg kritiek maar ga dat niet direct hier posten..negatieve zooi altijd
Als ik dan mag klagen is t wel over Buzz Fuzz: mijnheer draait ''hardcore Champions'' op Pandemonium, hoe fout kun je het hebben, en The Rapist is gewoon een foute naam..
(permanent verbannen)
- Bass D
..Vind hem maar arrogant 
- Dark Raver
..Hij denkt dat ie onweerstaanbaar is 
- Buzz Fuzz
..is gay met zijn dingetje in zijn haar 
- DJ Arjuna
..Die is echt rijp voor het gesticht 
maar "Technoboy" is toch wel het aller ergste
Wie noemt zichzelf nou "technoboy",terwijl ie hardstyle draait?!
- Dark Raver
- Buzz Fuzz
- DJ Arjuna
laatste aanpassing
Techno is, vooral in Duitsland en Italië, een verzamelnaam voor ALLE dance. Van ambient trance (Schiller) tot en met hard trance en hardstyle is allemaal techno.
Ik vind hem een grotere eikel omdat ie van 1e klas Scot Project imitator is gezonken tot producer van hele erge herrie en recyclede tracks. This is Not a Lovesong(2004) is bijna identiek aan Atlantic Wave - New Style uit 2001.
En die vreselijke set op Qlimax 2004 met The Prophet ben ik GVD ook nog nie vergeten!
De parkneger is gewoon een relaxte gast.
Kameraad van mij kent um goed, en ik heb eens een foto gemaakt van hem met een vriendin van mij en haar zus. Doet ie nie moelijk over, terwijl ie 1 uur na zn optreden in Venlo alweer in Arnhem aan de bak moest bij die andere EIKEL, met zn groot team coproducers.
owjah: DJ Luna natuurlijk
Wil nie op de man spelen, maar het mede helpen verneuken van mijn voormalige 2e favoriete muziekstijl kan ik nie echt waarderen
Ik bedoel: Iemand die je autobanden lek steekt kan best een aardige gozer zijn maar is tog een eikel.
Kameraad van mij kent um goed, en ik heb eens een foto gemaakt van hem met een vriendin van mij en haar zus. Doet ie nie moelijk over, terwijl ie 1 uur na zn optreden in Venlo alweer in Arnhem aan de bak moest bij die andere EIKEL, met zn groot team coproducers.
owjah: DJ Luna natuurlijk
Wil nie op de man spelen, maar het mede helpen verneuken van mijn voormalige 2e favoriete muziekstijl kan ik nie echt waarderen
Ik bedoel: Iemand die je autobanden lek steekt kan best een aardige gozer zijn maar is tog een eikel.
(permanent verbannen)
Techno is, vooral in Duitsland en Italië, een verzamelnaam voor ALLE dance. Van ambient trance (Schiller) tot en met hard trance en hardstyle is allemaal techno.
Zie zie je maar weer hoe dom die Duitsers en Italianen zijn
Ik vind hem een grotere eikel omdat ie van 1e klas Scot Project imitator is gezonken tot producer van hele erge herrie en recyclede tracks. This is Not a Lovesong(2004) is bijna identiek aan Atlantic Wave - New Style uit 2001.
Ach ja,zo zijn er wel meer producers die van alles jatten van anderen,omdat ze zelf te hersenloos zijn om iets nieuws te verzinnen
respect voor z'n solo project to the TOP!!
Solo project????? Ik neem aan dat je het niet over zn producties hebt??
Want hij is net als DJ Energy, DJ Jean en Milli Vanilli, die laten ook alles door anderen maken.
Geef mij dan nog liever DJ Jean, die draait én vettere muziek (trance) en hij was zo arrogant dat ut waarschijnlijk een grap is, of gewoon zijn vorm van gare humor. Want face it, hij was gewoon kankergaar bij dat interview
Bovendien is Jean best wel een goeie DJ, en die ene fart scratch tijdens Resurrection is nie half zo irritant als het constant rippen van sampletjes uit nrs die ie nie gaat draaien, van Luna.
laatste aanpassing
Zie zie je maar weer hoe dom die Duitsers en Italianen zijn
Nope.
Tis dom om alles house te noemen, zoals in NL.
Techno is een naam die de lading wel dekt als je ut zo bekijkt. Alle dance is immers technologische muziek, geprogrammeerd, en niet live opgenomen. Dit geldt zelfs voor een live act.
Trouwens: je hoort niemand jengelen over acid jazz? Nog nooit 1 303 geluidje gehoord in die muziek.....
(permanent verbannen)
Hij moet gewoon weer es een keer flink geschopt worden 
en daardoor wordt ie n ander mens ? lijkt me nie als ie al bijna 40 jaar leeft zoals ie nu doet
k blijf r bij je moet mensen persoonlijk kennen of n indruk hebben gekregen van hun persoonlijkheid wil je ze daar op aanvallen .. jean heeft zich open en bloot gegeven in dat interview en ook al was ie gaar als ie dat zelf als humor ziet heeft ie ook nog s t IQ van .. eh .. iets of iemand met n laag IQ
iemand " beoordelen " op zn artiest zijn is natuurlijk weer n ander verhaal
(permanent verbannen)
en daardoor wordt ie n ander mens ? lijkt me nie als ie al bijna 40 jaar leeft zoals ie nu doet
k blijf r bij je moet mensen persoonlijk kennen of n indruk hebben gekregen van hun persoonlijkheid wil je ze daar op aanvallen
Ik ken hem persoonlijk
Zo moet die Dark Raver aangepakt worden!
|
V
![[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0QQAAALUSZVCLob6Sx6DhT2VOiQM5ThcS28QmwSiAQWUv8BIRR!zPTTOGc!Qq0nDcwyfRgiKEPoLdnw3A!v56yQ0YKcrUM9KbPPaW4y69UUk/IMG_3786.jpg?dc=4675536691776402612[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0QQAAALUSZVCLob6Sx6DhT2VOiQM5ThcS28QmwSiAQWUv8BIRR!zPTTOGc!Qq0nDcwyfRgiKEPoLdnw3A!v56yQ0YKcrUM9KbPPaW4y69UUk/IMG_3786.jpg?dc=4675536691776402612)
![[img width=450 height=600]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDrArgSDVGLob6Sx6DhT9tjZE61gmh*XEjPAxtZopoknOinMkmER!ILHjLg1gSeVzC18*HtrKDYOWwvHUdSM!YJFHiJgTak7v!XHgLtbQQ/IMG_3789.jpg?dc=4675536691780404886[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0QQDrArgSDVGLob6Sx6DhT9tjZE61gmh*XEjPAxtZopoknOinMkmER!ILHjLg1gSeVzC18*HtrKDYOWwvHUdSM!YJFHiJgTak7v!XHgLtbQQ/IMG_3789.jpg?dc=4675536691780404886)
Dat zal em leren...het snert jong!
Misschien is dat omdat hardstyle in Italie techno heet.
Buzz Fuzz ..is gay met zijn dingetje in zijn haar
Slaat ook nergens op. Ik vind hem er ook niet uitzien maar draaien kan die.
Er worden in dit topic wel onzinnige redenen genoemd hoor. Als iemand echt niet kan draaien of heel arogant is okee maar hij ziet er niet uit vind ik persoonlijk geen goede reden. Wat boeit mij dat nou? Liever iemand die er niet uitziet die wel kan draaien dan iemand die onwijs lekker is maar er niets van bakt.