he maar van de zomer wil ik wel is n keer richting limburg komen hoor! daar is ff biken
heb een baanwielren training op het programma staan in amsterdam
Laat maar iets weten wanneer en wat voor soort route je wil gaan rijden, dan stippel ik wel een leuke rit uit hier in het zuiden
Waarom anders niet gewoon deelnamen aan Limburgs Mooiste, of lijkt je dat massale niet echt iets?
Doe je dat ook erbij, of is het puur als training? Weet namelijk dat laatst een groep mountainbikers ook op de baan gingen trainen.. Wel ideaal met dit weer zou ik zeggen.
lijkt me erg massaal idd, misschien ook wel leuk juist...
schijnt een hele goede duurtraining te zijn (en dat voor 25 euri)
Bij Nijverdal / Holten in Overijssel heb je een hele mooie (officiele) mountainbike route
Echt een aanrader
neem aan dat je de zwarte route bedoelt? die is wel aardig de andere 2 zijn minder zitten veel fietspaden in
ah oke.. ja het is 2 min. fietsen van mijn huis dus ken er de weg en kies altijd zelf mijn route IMO beter als de vaste routes hier.
beetje uitkijken voor de boswachter
mountainbike is DE uitvinding van de eeuw!!!
welke marathons ga je rijden?
@erwinvr6: Ik kwam jou naam toevallig tegen op mountainbike.nl/forum.
Ik ben zwerf daar rond onder de naam 'Zumpelvelder'...
Morgen eerste wedstrijd voor de beneluxcup in het belgische bertrix
mountainbike is DE uitvinding van de eeuw!!!
Nooit verwacht dat ik er zo veel op zou zitten sinds vrijdag toen ik hem kocht
Had inderdaad al een verslag gelezen van iemand die het parcours was gaan verkennen in Verviers, echt super!
Das nou echt mountainbiken in België!
@erwinvr6: Ga je dit jaar eigenlijk ook marathons rijden?
ja straks eind augustus in ieder geval of de 50 of 100 kilometer van Houffalize.. Dat lijkt me echt wel een topper.
cube analog met zx 24 velgen
dit is mijne