hmm duurtraining is gewoon hartslag op x voor lange tijd. offroad gaat dit natuurlijk niet goed werken lijkt me ivm 'intervallen'. dan kan je wel onroad met je mtb, maar dat lijkt me zwaar frustrerend omdat je of mega traag gaat of je hartslag is (te) hoog.
dit is hoe ik het dan interpreteer hoor.
Snap dat dit niet helemaal de opzet is van duurtraining maar sla je dus niet zo 2 vliegen in één klap?
maar was niet veel waard vandaag omdat er gisteren persé een terrasje in Maastricht gepikt moest worden..
tja.. en daar zeg jij toch geen nee tegen.. haha.
cannondale scalpel 2 van 2011 op de testdag van van trommelen. was geen testrit meer hoor.. word weer sparen: 4200 euri's. 2e handsje zeker? over 2 jaar..
Vanaf nu een hele tijd wel weer!
Jij vind ook altijd weer wat nieuws... Maar zo te lezen dus wel een super 'test' rit gemaakt
dan zal de jouwe ook wel gaan zkr?niet te hopen dat het met de transalp gebeurd..
.
Denk je dat het weg is na 3x hard remmen, maar nee blijven piepen als een gek
op dag 1 je handschoentjes verloren? wel gave fotows!
Ow, en nog een belangrijk punt. Nu heb ik tenminste geen witte handen en bruine armen, wat wel het geval zou zijn geweest als ik alle dagen met handschoenen aan had gereden.
maar eigenlijk moet ik toch tot de conclusie komen dat zonder handschoenen en zachte handvatten gewoon prettiger is
laatst zo'n sightseeing van 3 uur gedaan op de mountainbike in Budapest. best leuk hoor maar ik vervloekte mezelf op dat moment... waarom heb ik mezelf weer over laten halen tot zoiets krankzinnigs
best leuk hoor maar ik vervloekte mezelf op dat moment... waarom heb ik mezelf weer over laten halen tot zoiets krankzinnigs?
ik ben weer terug van een weekend zuid-limburg. mooi bike weekend gehad met dank aan me gids harry!! resultaat is 170km en iets van 2600 hoogte meters in 3 dagen
btr! en wa mot da kosten dan?? kzal wel weer schrikken denk.. in brabant ist al stukken goedkoper dan hier..