maar volgens weeronline word t om uur of 11 droog bij jullie dus dan ga ik ff naar lanklaar, dus de tuinslang zal toch ff naar buiten moeten misschien.
haha ja maar dat had ik vandaag ook wel verwacht.. is de bagger ook ineens weg dan ofwa? zal wel nie denk? morge ga t weer regenen joh
jonge regen hoort bij het mtbenvandaag weer ff 2,5 uur los gegaan. heerlijk vind ik dat, alles onder de modder
Kan je vertellen toen die beesten ook achter ons aankwamen dat we ff aan het sprinten waren alsof we voor de overwinning gingen, maar wou echt geen schop of beuk van een paard krijgen na 8km rijden
heel ze nieuwe spullen door de bagger... oh oh..
Soms tot de naven in de modder zakken is niet meer grappig...
dat een koe midden op het pad van de route lag
zon lijpe singel track he voor 3 kwart rond het vliegveld (Woensdrecht), met aan 1 zijde ook nog een ziek bos met allerlei trails door elkaar en ziekelijke 'bergen', de zogenaamde Brabantse wal denk ik

En wat is meer dan ooit als ik vragen mag?
Waar zijn de andere leden die post(t)en uit dit topic gebleven?
is leuke route, ik zou alleen voor de rode gaan en dan 2x als je dat kan. heb em vorige week nog gereden. wel oppassen voor los rennend vrouwlijk schoon..
Volgens mij waren op het laatst, vlak voor het topic gesloten werd, alleen Proxiron en ikzelf die dit topic nog een beetje in leven hielden..
Maar ik vind het wel leuk dat het topic weer heropent is!
http://www.crocodile-trophy.com/trophy/the_race.html
lijkt me een aardige uitdaging ja! volgend jaar doen?
lijkt me een aardige uitdaging ja! volgend jaar doen?
Jongen waar ik nu samen mee train heeft hem vorig jaar gereden.
maar kost je wel een hoop geld. Meedoen kost volgens alleen al 1500,- + de reis naar Australie is ook niet goedkoop.
Nice! En jij zit op 't zelfde niveau? Zal dit echt een van de extreemste zijn onder de MTB-races?
Daarbij ook nog diverse extra 'service' kosten (onderhoud / schoonmaak van de fiets, de zorg voor een goede overnachting etc kan je allemaal uit handen geven (wat waarschijnlijk wel het verstandigst is)
Voor de liefhebbers hier is zijn hele verhaal terug te lezen: http://www.x-track.nl/events/crocodile-trophy-2010
Deze site gebruiken we nu ook om onze voorbereiding op de Transalp een beetje in beeld te brengen.
Tevens heeft hij ook wat betere kennis van trainingsmethoden dan mij maar daar doe ik nu dus mooi mijn eigen voordeel mee
Ik moet zeggen sinds ik vorig jaar dit op de tv voorbij zag komen,
@ Proxiron
Ik zal even kijken als ik terug ben welke zender dit precies was, het was op een Belgisch kanaal namelijk. Komt goed!
vertel is... enige manier dat ik train is gewoon fietsen (1,5 tot 2 uur cruisen, of 45 min knallen op de weg (vlak) en intervallen int bos en sportschooltje).
@ harry: tja duurtrainen... op hoeveel procent van je max of omslagpunt zkr, rij je dan? duurtrainen is saai man! komt nog bij dat ik dat ook niet teveel mag doen ivm me hart enzow. maar momenteel tel ik er 44 dus ken nog wel wat vanaf..
@ stoldinges: waar woon je nu dan? ik zou graag ergens heen verhuizen waar ik in de achtertuin kan biken!
In jou geval kan ik wel begrijpen dat je niet veel aan duurtraining doet, maar ik heb het hard nodig voor de Transalp...
haha steenbergen, niet zo ver weg van de mooie omgeving van bergen op zoom en de brabantse wal hoor maar als je eerst in boz zelf woonde is dat wel iets verder
75/80% is nog best hoog voor duurtraining ofnie? heb me er toen wel is in verdiept maar weet het niet meer..
@ dennuz: ja hier, daar heb je t al, in belgie! das t enige wat ze daar wel snappen dan . maar ik hoor het wel . of klopt dat linkje van harry?
Moet wel erbij zeggen dat ik de duurtrainingen het liefst op de racefiets doe, stuk makkelijk en efficiënter dan op de mtb.
Noob-modus:
Is het doen van duurtrainingen op een mountainbike minder effectief dan? Tenslotte zit er nog wel een beetje verschil in de benodigde kracht die nodig is om vooruit te komen, dus lijkt me dit juist bevordelijk als je dit dan gewoon op de mountainbike doet of zit ik er helemaal naast?