hebbie der zat om in te halen iig....
Nee valt wel mee, ze zijn namelijk pas begonnen bij 2001 volgens mij
Gelukkig heeft het parcours een lange startklim over het asfalt, dus voorin zitten in het begin van de rit gaat wel lukken
die Double Defence band krijg je met geen mogelijk opgepompt tubeles
nie bij de pomp op 6 bar en zeepsop??
hmm lkkr dan. kga geen wedstrijden rijden denk als ikt zo hoor..
ga toch wielrenne jongee!!
maar hij 'plopt' daarna gewoon niet in de velg
Ben dadelijk meer in de weer geweest met spullen kopen en met sleutelen aan de fiets
Doordeweeks ga ik ook niks anders meer doen nee
word vroeg inschrijven dus voor een mooi plekje
hmmzz, vink vaag. ik sta ook gruwelijk te kloten met me michelins om me bontrager velg maar krijg em er wel om. gewoon de randen in smeren met zeepsop, dan glijd/plopt is makkelijker in de velgrand! werkt wel degelijk!!
is ook leuk, t kost alleen zoveel
wat voor ondergrond hebben we t over daar int zuiden? veel grind stenen en gruis enzo? en een beetje zand?
zit jij zo op je stuur dat je bar ends zo recht naar voren staan ofwa?
dit is juist het weer waarop ik de racer in de kast zet en de mtb eruit haal
t word steeds slechter lijkt t wel..
En voor mij is het juist omgekeerd zodat ik me mountainbike spaar. Op een racefiets word je zelfs in de regen niet zo vies als op een mtb, slijtage aan de racefiets is ook gewoon minder omdat je er nooit mee in de blubber komt.
moet je je ketting bekijken na zon regenbuimijn mooie bianchi komt in de regen never nooit niet buiten.
moe je mijn ketting is zien whaha, ding is altijd zwart en kraakt..
morgen nieuwe kopen en die zet ik wel vast op mijn mtbin de achterzak werkt blijkbaar niet in de bossen
hey harry, is 160mm remschijf voor voldoende daar? denk t wel want jij hebt ook 2x 160 zo te zien
tweer gaat aardig de verkeerde kant op trouwens
remt ie iig als n malle
dus ik denk dat t gewoon door moe gaan of t moet met bakken uit de lucht gaan komen...
vond 180 ook beter doseerbaar
Moeten natuurlijk niet elke dag onder de blubber thuiskomen.
rij hier nu met 2x 160 schijven, is meer dan zat.
vink nie echt n optie nee...
nou... ik ben met 5 min klaar hoor! haha. poets em thuis wel weer goed. blijf bezig....
Weerupdate:
mochten we het koud heb zoek ik gewoon wat meer beklimming op.
hmmm, tmoet vanuit het zuiden opklaren vandaag schijnt. t regent hier ook dus in brabant ist ook nat denk ik. hoop eigenlijk dat t eind van de middag daar droog is. zit pcies met de file tijd anders dat ik aan moet rijden. is brunsum te doen vanaaf denk je? das meer zand/bosgrond toch?