Partyflock

Forumonderwerp · 793617
2 volgers · 22003x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer Mountainbike liefhebbers hier? Heb vorige week éindelijk mijn eigen fiets gekocht, zo wijs :D.

Waar gaan jullie altijd biken? Iemand tips voor leuke routes omgeving Overrijssel? Als je een foto van je Mountainbakkie hebt, plaatsen!

This is mine:

[img width=370 height=227 cacheid=00136c410019d415a2000ce91a00d94860]http://www.merida.nl/bikes2005/img/mtb/matts_sport_500.jpg[/img]
laatste aanpassing

Artiest Proxiron
Waarschuw beheerder
heb em vrijdagaaf al opgehaald... :D. herkende de schade krasjes gelijk (thuis)

neeeeejj daar kom ik nie mee naar limboland .. :P

gaat best goed komen in mei :)

Waarschuw beheerder
hmm ik heb de smaak te pakken ;p nu 4-5 keer per week fietsen ole
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dolle boel :), ik kom nie verder dan 3x ofzo. en de sportschool nog 1 a 2 keer per week.

ben vandaag weer naar dorst gegaan. ging goed ondanks me knie die ik vrijdag weer n beetje verpest had. 3 rondjes totdat ik moest stoppen omdat ik erachter kwam dat het gerammel van een losse casette kwam.. :S. wel ff de rp23 demper kunnen proberen, doet het super! propedal is lkkr stug in te stellen nu wat met de rp2 niet kon.

hoe staat het weer ervoor daar harry?

Waarschuw beheerder
vandaag 85 km gefietst :)

laatste 2 km natuurlijk regen :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 april 2010 om 19:11:
hoe staat het weer ervoor daar harry?

Komende week ziek het er allemaal goed, alleen begin mei zit het weer eruit of het iets verslechterd. Maar nog moeilijk te zeggen wat het weer word in het weekend dat je naar hier wil komen. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 25 april 2010 om 19:14:
vandaag 85 km gefietst

laatste 2 km natuurlijk regen

ghehe, dat was je afkoelingsdouche :P
Waarschuw beheerder
Harry zag ik jou op de startlijst van de shimano fietschallenge staan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van erwinvr6 op maandag 26 april 2010 om 19:10:
Harry zag ik jou op de startlijst van de shimano fietschallenge staan?

Jips, startnummer 2399. (Y)

Rij jij dan ook mee?? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zit er wel over te denken ja maar zal moeten bij schrijven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van erwinvr6 op maandag 26 april 2010 om 23:12:
ik zit er wel over te denken ja maar zal moeten bij schrijven

http://www.interimsport.nl/fietschallenge/Nieuwsbericht/140/daginschrijving_.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 26 april 2010 om 22:21:
Jips, startnummer 2399.

hebbie der zat om in te halen iig.... :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 april 2010 om 17:46:
hebbie der zat om in te halen iig.... :P

Nee valt wel mee, ze zijn namelijk pas begonnen bij 2001 volgens mij. :lol:

Snap niks van die hele nummering dit jaar, en ook de regel: "wie het eerst komt, wie het eerst start" vind ik minders. Met alle respect, maar ik weet uit ervaring dat de minder ervaren rijders toch altijd kiezen om lekker vooraan te starten en vervolgens ook nog zeuren als je voorbij wil. :O

Gelukkig heeft het parcours een lange startklim over het asfalt, dus voorin zitten in het begin van de rit gaat wel lukken. (Y)

Enige mindere, ik moet zaterdag toch maar weer met een BiBa rijden achter, die Double Defence band krijg je met geen mogelijk opgepompt tubeless. :frusty:
Maar echt geen zin om nog een nieuwe band te kopen nu, al zoveel onkosten gehad aan de fiets, ook nog nieuw wielsetje moeten kopen omdat het 'oude' XT set gewoon te gaar geworden was. :S

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 28 april 2010 om 18:29:
Nee valt wel mee, ze zijn namelijk pas begonnen bij 2001 volgens mij

oooooowwwwhh... :)

Gelukkig heeft het parcours een lange startklim over het asfalt, dus voorin zitten in het begin van de rit gaat wel lukken

ga toch wielrenne jongee!! :P

die Double Defence band krijg je met geen mogelijk opgepompt tubeles

nie bij de pomp op 6 bar en zeepsop??

hmm lkkr dan. kga geen wedstrijden rijden denk als ikt zo hoor..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 april 2010 om 20:21:
nie bij de pomp op 6 bar en zeepsop??

Band gaat er wel op, maar hij 'plopt' daarna gewoon niet in de velg, zelfs niet met een compressor.. Dan kun je pompen wat je wil, maar dan krijg nog geen 0,5 bar erin. :(
Zeepsop is eigenlijk nergens voor nodig, alleen handig om te checken waar nog een eventueel lek zit in de band.

hmm lkkr dan. kga geen wedstrijden rijden denk als ikt zo hoor..

Nee eigenlijk is dat alleen maar interressant als je gesponsord word en iemand telkens zorgt dat je materiaal in orde is.. Ben dadelijk meer in de weer geweest met spullen kopen en met sleutelen aan de fiets dan dat ik daadwerkelijk op de iets gezeten heb. :frusty:

Uiteindelijk heb ik nu wel een bijna nieuwe fiets in de garage staan, alleen het frame en de voorvork zijn nog origineel. :roflol:

ga toch wielrenne jongee!! :P

Doordeweeks ga ik ook niks anders meer doen nee, een stuk minder zorgen! o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ga hem zaterdag wel rijden de 60km.. word vroeg inschrijven dus voor een mooi plekje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 28 april 2010 om 22:50:
maar hij 'plopt' daarna gewoon niet in de velg

hmmzz, vink vaag. ik sta ook gruwelijk te kloten met me michelins om me bontrager velg maar krijg em er wel om. gewoon de randen in smeren met zeepsop, dan glijd/plopt is makkelijker in de velgrand! werkt wel degelijk!!

Ben dadelijk meer in de weer geweest met spullen kopen en met sleutelen aan de fiets

is ook leuk, t kost alleen zoveel :P

Doordeweeks ga ik ook niks anders meer doen nee

:) kan me er wel wat bij voorstellen ja..

Uitspraak van erwinvr6 op woensdag 28 april 2010 om 22:54:
word vroeg inschrijven dus voor een mooi plekje

en dan gas met die vr6 :) (in de benen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 april 2010 om 09:01:
hmmzz, vink vaag. ik sta ook gruwelijk te kloten met me michelins om me bontrager velg maar krijg em er wel om. gewoon de randen in smeren met zeepsop, dan glijd/plopt is makkelijker in de velgrand! werkt wel degelijk!!

nee het gaat echt niet, ben het zelfs bij de LBS gaan proberen.. De band is gewoon te stug en dik aan de wangen, en doet niks als ie op de velg lig en er word lucht ingeblazen. Daar brengt zeepsop ook echt geen verandering meer in, helaas. Maar heb maar besloten de achterabnd dus nu te rijden met binnenband, genoeg gedoe de laatste tijd gehad met spullen bestellen, annuleren of ruilen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 april 2010 om 09:01:
is ook leuk, t kost alleen zoveel :P

Ja precies, en het ergste vind ik nog dat je fiets er daarna zo goed uitziet dat het eigenlijk te zonde is om er weer het bos mee in te duiken. ;)

Moet nu alleen nog kijken dat ik voor het weekendje dat je komt biken mijn voorwiel van het oude XT set kan laten bijstellen, daar zijn de spaken momenteel zo slap van dat je het wiel bijna ziet zwabberen als ik een bocht maak. :lol:
Mijn nieuwe wielset wil ik eigenlijk alleen gebruiken tijdens marathon's, niet alleen de wielen sparen maar ook de banden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
juist... nou ik denk dak me michelins maar ff om de originele velgen gooi die in me bike zaten. boeit nie zo als die gaar zijn na t weekend :P

wat voor ondergrond hebben we t over daar int zuiden? veel grind stenen en gruis enzo? en een beetje zand? heb gister een rondje gemaakt op bergschenhoek met de nokians maar glee echt alle kant en op. dus denk dak die zoieso thuis kan laten. me andere wielset is volgend weekend denk ik ook nog nie terug :S. dus zal toch iets moeten gaan wisselen denk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 april 2010 om 12:45:
wat voor ondergrond hebben we t over daar int zuiden? veel grind stenen en gruis enzo? en een beetje zand?

veel losse stenen ja, grind en zand eigenlijk weinig, alhoewel op de Brunssumerheide wel redelijk wat zandstroken zijn. Voor de rest best veel van die typische dennenbos-ondergrond, geen idee wat voor soort grond het is maar denk wel dat je weet wat ik bedoel, lekker zacht. :)

Waarschuw beheerder
Mijn bike trouwens na de grote onderhoudsbeurt van 2010... (H)

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/77145078.jpg[/img]
[img width=320 height=427 cacheid=00112e86002e8b2bcc19a2e31a02a8e347]https://album.partyflock.nl/77145088.jpg[/img][img width=320 height=427 cacheid=00112e89002e8b2da175f13a1a02a8e347]https://album.partyflock.nl/77134788.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=00112e8a002e8b311e454f5b1a02a8e347]https://album.partyflock.nl/77134786.jpg[/img]

Opzich wel tevreden met het resultaat, nu nog hopen op sportief mooie resultaten.. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmz... zolang er niet iets met steen is zijn de nokians prima.. kijk wel ff. als t ff meezit is me wielset net op tijd klaar, dus dan kan ik met die michelins alle kanten op. die zijn allround zat :).

ziet er best nieuw uit ja! :) zit jij zo op je stuur dat je bar ends zo recht naar voren staan ofwa?
ik ken echt nie wennen aan die krengen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 april 2010 om 20:34:
zit jij zo op je stuur dat je bar ends zo recht naar voren staan ofwa?

barends staan perfect zo voor mij,. Kunnen mijn handen mooi op rusten op lange rechte stukken. Tevens vind ik het altijd tijdens het klimmen fijn om zeg maar de zijkant van het stuur vast te hebben, dus dan komen die bar-ends ook weer van pas. (Y)

Mij is ook ooit eens verteld dat de bar-ends eigenlijk in het verlengde van de stuurpen moeten staan, ziet er sowieso beter uit.. :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ok.. ik probeer t telkens weer maar ze vliegen er nog sneller af dan ze erop gekomen zijn, ken er nie aan wennen. misschien die bontrager carbon dingen.. die zitten wel fijn. maar dan nog denk ik nie dak ze gebruik..

ziet er wel goed uit op een plat stuurtje :)

Waarschuw beheerder
Sjonge jonge, Shimano Challenge vandaag verziekt geworden door een stel dronken Duitsers.. :frusty: Eerste 40km ging goed, tot dat we de laatste lus ingingen en opeens alle bordjes weggehaald waren.

Zat tussen de 15e en 20e plek te rijden toen ik opeens de hele kopgroep zag stilstaan, inclusief Thijs Al. Niemand wist iets en ook de organisatie kon ons niet verder helpen.
Uiteindelijk maar met de kopgroep 2 rondjes zelf gereden 'als training' wat overigens wel lachuh was en toen maar terug naar de finish gereden.

Uiteindelijk dik betaald voor een rit die weer ernstig bezuinigd was ivm voorgaande jaren, en dan ook nog geen volledige rit.

Heb je een keer geen materiaalpech, gebeurd zoiets. Alhoewel ik wel nog gisteren lek had gereden tijdens het verkennen (startlus) en vandaag hing er ook weer een doorn in me voorwiel, die gelukkig wel Tubeless is en dus gelijk weer dicht was. :D

Kijk eigenlijk nu al uit naar komend weekend, lekker toeren op eigen initiatief! (H)

Thijs Al had zojuist deze foto deze foto op Twitter geplaatst. Sta helaas net niet in beeld, ziet alleen mijn voorvork en handschoentjes. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha, kut duitsers ook. dat ze lkkr kuilen gaan grave opt strand... :P

heb er ook wel zin an maar hoop nog wel op goei weer... t word steeds slechter lijkt t wel.. :(

Waarschuw beheerder
dit is juist het weer waarop ik de racer in de kast zet en de mtb eruit haal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 2 mei 2010 om 06:16:
dit is juist het weer waarop ik de racer in de kast zet en de mtb eruit haal

En voor mij is het juist omgekeerd zodat ik me mountainbike spaar. Op een racefiets word je zelfs in de regen niet zo vies als op een mtb, slijtage aan de racefiets is ook gewoon minder omdat je er nooit mee in de blubber komt. ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 mei 2010 om 22:18:
t word steeds slechter lijkt t wel.. :(

Als ik het weer hier bekijken ziet het er naar uit dat het vanaf woensdag toch echt wel beter word. Alleen echt stralend weer staat nog niet op het programma helaas. :/

Wanneer zullen we zeggen dat we het definitief afspreken, of wachten we gewoon tot donderdag/vrijdag?
..voor de zekerheid. :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kijken t wel ff aan tot woensdag/donderdag. tis nie verkeerd zoals t er nu voor staat. kweet of er tegen die tijd erg veel regen gevallen is ofnie..
het komt nu gewoon t beste uit met me werk, heb alles er al op afgestemd enzo.

Waarschuw beheerder
Ja en een keer moet het er van komen, anders blijven we het uitstellen. :P

Het regent momenteel wel al de hele morgen hier, niet hard maar toch.
Maar denk dat als de rest van de week relatief droog blijft het geen probleem zal zijn, gisteren was het namelijk overal in het en rondom het bos kurkdroog!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 2 mei 2010 om 11:41:
Ja en een keer moet het er van komen, anders blijven we het uitstellen

das ook zo. als t maar droog is en niet te koud, dus als t zo blijft is t goed.. dorst was ook al een zandbak aant worden en dat terwijl die eigenlijk altijd goed te rijden is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 2 mei 2010 om 09:41:
En voor mij is het juist omgekeerd zodat ik me mountainbike spaar. Op een racefiets word je zelfs in de regen niet zo vies als op een mtb, slijtage aan de racefiets is ook gewoon minder omdat je er nooit mee in de blubber komt.

moet je je ketting bekijken na zon regenbui :S mijn mooie bianchi komt in de regen never nooit niet buiten.

de mtb word sowieso al vies. ;p bovendien heb ik een cheape mtb en rijd ik er sowieso niet zoveel op, dus dat maakt me ook wat minder uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 2 mei 2010 om 15:41:
moet je je ketting bekijken na zon regenbui

moe je mijn ketting is zien whaha, ding is altijd zwart en kraakt.. binnenkort maar is n nieuwe opzetten en iets btr verzorgen.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 2 mei 2010 om 15:41:
moet je je ketting bekijken na zon regenbui :S mijn mooie bianchi komt in de regen never nooit niet buiten.

Ketting maak ik toch na elke rit schoon (al wil ik op de racert nog wel eens 1 a 2 ritten overslaan), dus dat maakt niks uit.. En eerlijk gezegd word de ketting in droog weer vaak vuiler, stof en zand hecht veel sneller aan de ketting als blubber. ;)
Maar goed, eigenlijk blijft het klote rijden in de regen...

Na een regen-rit is het sowieso verstandig je ketting gelijk schoon te maken en te drogen. (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 mei 2010 om 16:27:
moe je mijn ketting is zien whaha, ding is altijd zwart en kraakt..

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel zwarte en krakende kettingen. :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vandaag lekker 2 uur in de modder geragt ;p

remblokken weggevaagd en mijn pomp kwijtgeraakt :( morgen nieuwe kopen en die zet ik wel vast op mijn mtb :P in de achterzak werkt blijkbaar niet in de bossen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 3 mei 2010 om 03:26:
morgen nieuwe kopen en die zet ik wel vast op mijn mtb :P in de achterzak werkt blijkbaar niet in de bossen :p

kijk dan gelijk of je een bevestiging vind met klitteband, dan verlies je de pomp zeker niet. (Y)

Remblokken weg in modder/ regenritten blijft iets wat toch nog steeds vaak voor komt. :(
Al moet ik zeggen dan de XTR metal blokken wel heel veel kunnen hebben!

Waarschuw beheerder
gelukkig rij ik nooit veel/lang in regen en modder. heb nog nooit remblokproblemen gehad.. hey harry, is 160mm remschijf voor voldoende daar? denk t wel want jij hebt ook 2x 160 zo te zien.. kijk wel ff. btr iets teveel dan te weinig remvermogen he.. :P
met 180 voor slijten me blokjes ook minder natuurlijk.. :)

tweer gaat aardig de verkeerde kant op trouwens :@. t word me gewoon nie gegund met mooi weer te biken in limburg :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 mei 2010 om 12:42:
hey harry, is 160mm remschijf voor voldoende daar? denk t wel want jij hebt ook 2x 160 zo te zien

Ja met 160mm heb je genoeg, al heb ik ooit een weekje met 180 gereden en dan was wel erg fijn moet ik zeggen. Zit nog altijd te denken om een 180 te kopen voor op mijn fiets, vind een grotere schijf voren ook mooier uitzien. :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 mei 2010 om 12:42:
tweer gaat aardig de verkeerde kant op trouwens :@

Inderdaad, wat een zooi.. :S Maar we houden hoop, misschien valt de regen wel al voor het weekend en komt het toch nog goed
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dan gooi ik lkkr me 180 erop :), remt ie iig als n malle :D

tis weer erg rustig kwa werk hier, er is geen hol.. dus ik denk dat t gewoon door moe gaan of t moet met bakken uit de lucht gaan komen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 mei 2010 om 17:19:
remt ie iig als n malle :D

Dat niet alleen, vond 180 ook beter doseerbaar. Gewoon fijner in alle opzichte, maar daarvoor moet ik wel een schijf plus geschikte adapter kopen. ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 mei 2010 om 17:19:
dus ik denk dat t gewoon door moe gaan of t moet met bakken uit de lucht gaan komen...

Ja gewoon komen als het ff kan, ik zal donderdag nog wel ff checken hoe de grond erbij ligt. Moeten natuurlijk niet elke dag onder de blubber thuiskomen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 3 mei 2010 om 17:51:
vond 180 ook beter doseerbaar

klopt ja maar heb geupgrade van juicy 3 naar elixir r... verschil in doseerbaarheid is echt groot, en meer remkracht. rij hier nu met 2x 160 schijven, is meer dan zat.

Uitspraak van actief op maandag 3 mei 2010 om 17:51:
Moeten natuurlijk niet elke dag onder de blubber thuiskomen.

vink nie echt n optie nee... :P

Waarschuw beheerder
OMG, vanavond dus een echte regenrit gehad.. 30km ofzo in de stromende regen gereden.
Eerste kilometers leek het goed te gaan met het weer, niet dus. :|

Maar moet zeggen dan ik helemaal niet vies thuis kwam, alleen maar door en door nat. :lol:
Ketting van de racefiets was ook nog schoon, alleen de velgen waren erg zwart van de remblokken geworden. Voor de rest, ideaal zeg ik die racefiets, met de mtb was het weer een krakende blubber bende geweest. :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 mei 2010 om 19:08:
rij hier nu met 2x 160 schijven, is meer dan zat.

Denk dat voor ons 2x160 op veel plaatsen wel voldoende is, wij zijn ja maar 'lichtgewichten' eigenlijk.. ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 mei 2010 om 19:08:
vink nie echt n optie nee... :P

Kunnen wel elke dag hier alles in de wasmachine duwen en de fietsen schoonmaken, maar dan zijn we meer met schoonmaken bezig als aan het fietsen schat ik. :frusty:
Of zou ik maar alvast voor de zekerheid een tweede tuinslang aanleggen om de fietsen te poetsen. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 3 mei 2010 om 21:36:
Of zou ik maar alvast voor de zekerheid een tweede tuinslang aanleggen om de fietsen te poetsen

nou... ik ben met 5 min klaar hoor! haha. poets em thuis wel weer goed. blijf bezig... :P.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 mei 2010 om 22:17:
nou... ik ben met 5 min klaar hoor! haha. poets em thuis wel weer goed. blijf bezig... :P.

Daar zit wat in, maar we moeten hier toch ook een beetje de tijd om krijgen. 8)

Weerupdate: Het ziet er al iets beter uit nu, maar toch nog steeds iets teveel druppels naar mijn idee voor en in het weekend.

Maar beter als de weersvoorspelling in de Ardennen, waar ik over een week moet fietsen..
Daar zou het nu tot donderdag kunnen/gaan sneeuwen! Hoe ziek is dan dan... :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 3 mei 2010 om 22:20:
Weerupdate:

ja, en wat aan de frisse kant. beetje van dat weer van kweet nie wat ik aan moe doen.
tis al minder kans op regen als gister dus als t zo doorgaat kom t goed :)

sneeuw? haha nou haal je oude rommel maar weer uit de kast... :P

edit: als t weer zo blijf als t er nu voor sta teken ik ervoor. :) vrijdag overleven we ook wel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Volgens mij word het zelfs best goed van het weekend qua weer, alleen morgen valt nog veel regen maar dat kan de grond wel hebben.
Gisteren was het namelijk ook overal droog, alleen geen stof meer, en dat na toch bijna een hele maandag met regen. (Y)

Temperatuur van iets meer als 15graden is volgens mij ook wel voldoende, mochten we het koud heb zoek ik gewoon wat meer beklimming op. ;)

Vrijdagavond moeten we dan maar kijken, anders die dag gewoon maar wat warmers aantrekken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 5 mei 2010 om 10:48:
mochten we het koud heb zoek ik gewoon wat meer beklimming op.

hou je er wel rekening mee dat ik geen klimmer ben :P. of iig niet gewend ben te klimmen...

wil jij vrijdagaaf nog gaan biken? doek liever nie want dan slaap ik de halve nacht nie.. hoe laat kan ik bij jou aankomen trouwens? pb anders maar ff adres enzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 mei 2010 om 21:05:
hou je er wel rekening mee dat ik geen klimmer ben :P. of iig niet gewend ben te klimmen...

Fietsen in zuid-limburg kan bijna niet zonder te moeten klimmen. ;) Maar je moet maar zo denken, wat je bergop gaat ga je ook weer bergafwaards!

Waarschuw beheerder
Net eens ff rondgekeken in de veldwegen bij mij in de buurt, en momenteel staat het echt onder water.. :(
Hele nacht veel regen gevallen en nu regent het ook nog.
Wil je dus vanmiddag ergens gaan biken raad ik je aan ergens in Brabant ofzo te gaan. ;)

Morgen en zondag blijft het volgens mij wel redelijk droog, maar daar is ook alles mee gezegd. :frusty:

Waarschuw beheerder
hmmm, tmoet vanuit het zuiden opklaren vandaag schijnt. t regent hier ook dus in brabant ist ook nat denk ik. hoop eigenlijk dat t eind van de middag daar droog is. zit pcies met de file tijd anders dat ik aan moet rijden. is brunsum te doen vanaaf denk je? das meer zand/bosgrond toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 mei 2010 om 09:58:
hmmm, tmoet vanuit het zuiden opklaren vandaag schijnt. t regent hier ook dus in brabant ist ook nat denk ik. hoop eigenlijk dat t eind van de middag daar droog is. zit pcies met de file tijd anders dat ik aan moet rijden. is brunsum te doen vanaaf denk je? das meer zand/bosgrond toch?

Ik denk dat als we vanaaf een ronde doen dat we morgenvroeg eerst kunnen beginnen met schoonmaken.. Ik heb geen zin om te moeten starten met een ketting die kraakt van het zand. :/

Brunssumerheide zou wel beste keuze voor morgen zijn, als het tenminste vanaf vanmiddag droog blijft. Op die zand is het vaak wel goed rijden na regenval, maar ik schat dat het nu meer een waterballet is als wat anders. Op het parcours zijn namelijk veel kuilen ontstaan door het rijden met slecht weer daar, en die staan nu altijd zo vol water. :S

Denk dat we vanaaf het beste niks kunnen gaan rijden.. Gewoon morgen iets voor de middag gaan voor een grote rit. Daarna thuis alles beetje snel schoonmaken en eventueel de kleren in de wasmachine gooien. Dan kunnen we zondags tenminste weer met schoon materiaal en droge kleren op pad. (Y)
laatste aanpassing