Toch nu al de nieuwe bike kopen, niet ff wachten tot het voorjaar en het weer wat beter is.
Toch wel zonde om je net nieuwe bike nu door een bos te sturen waar je op paden nog in de blubber wegzakt.
Welke word het dan nu, de Gary Fisher Hifi? En dan het 2008 of 2009 model.
Zijn vorig weekend nog met een groepje gaan biken op de Brunssumerheide, 3uur regen gehad..

Opeens was de fun er dus ook vanaaf, alles zeiknat en me remblokjes waren tot op de plaatjes weggesleten, kon dus nog amper remmen want wilde me schijven niet gaar rijden.
Hierdoor ook nog in de laatste 50m voordat ik thuis was een schuiver gemaakt omdat ik ff niet met de concentratie erbij was en alleen met de voorrem remde, net op een plek waar de tegels groen zijn en dus spekglad waren. Regenjack kapot aan een kant, en zelf weer een paar mooie schaafwonden rijker.
Heb nu me fiets goed schoon gemaakt, nieuwe remblokken besteld en een dezer dagen eens de lak onderhanden nemen, kijken of ik wat van die oppervlakkige krassen weg krijg.
Dan denk ik dat me fiets mooi op stal blijft tot het weer wat droger is in de bossen, het moet namelijk leuk blijven. Rij momenteel al met maximale aan reserve onderdelen, dus oude wielset, ketting, tandwielen en zadel.
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 20:18:
kan nie wachten tot ik em kan testen met de 1e rit!!
Mocht er zich een mogelijkheid voordoen kunnen we misschien weer ergens samen een rondje gaan rijden..