| Betreft: | evenement: X-Factor, vrijdag 14 oktober 2005 om 21:00 |
discotheken waar X-Factor komt...worden elke keer omgetoverd tot housepaleis...dus deze keer wordt dat ook weer gedaan!!
Coolcatje>>> discotheken waar X-Factor komt...worden elke keer omgetoverd tot housepaleis...dus deze keer wordt dat ook weer gedaan!!
en die bass gaan we zeker voelen!!
ja hier ben ik ook zeker aanwezig
en die bass gaan we zeker voelen!!
X-Factor gaat samen met jullie er weer een vette avond van maken!! reken maar!!
Da geluid komt echt wel goed daaro!
maare na een paar glazen bier over de grond zowel in de t4 als de grote zaal dan is de vloer spekglad heeft x-factor daar al over na gedacht of blijft het gewoon glad
denk wel van de partij alleen de volgende dag mysteryland he
Regel 1: verboden te pogoen!
![[img width=225 height=33]http://www.my-smileys.de/smileys2/laola.gif[/img]](http://www.my-smileys.de/smileys2/laola.gif)
weet je hoe druk je kon nie lope je kon nie stampuhh
paar van die kale wijven die stonde te pogoen.
der kome steeds meer van die kleine jongetjes en meisjes opaf.
ik heb nog geen 1 x-factor gemist...
Uitspraak van NL xxmariskaxx NL op dinsdag 23 augustus 2005 om 11:44:
dus?
Uitspraak van NL xxmariskaxx NL op dinsdag 23 augustus 2005 om 11:44:
we zijn allemaal jong geweest
Ik kom in ieder geval voor promo en partyraiser... rest vind ik niet zo gaaf, maar wel vermakelijk
jawel ik ben wel eens naar 1 hardcore feest, da was naar een andere x-factor, maar ik zat toen nog nie op PF dus staat het nie in mijn agenda
Deze avond is er ook X-Factor security binnen.
En er wordt gecontroleerd op leeftijd.
ID verplicht. maar dat is sowieso nu in NL
Deze avond is er ook X-Factor security binnen.
En er wordt gecontroleerd op leeftijd.
ID verplicht. maar dat is sowieso nu in NL
En ja.. het zal nog niet uberhard gaan, maar die kleine kindjes gaan zeker wel huilen bij hun mama's en papa's haha
die kleine kindjes zijn gewoon irritant..
de helft denken ook nog heel wat te zijn enzo.. blablabla..
lekker naar de kindersoos van..
En ja.. het zal nog niet uberhard gaan, maar die kleine kindjes gaan zeker wel huilen bij hun mama's en papa's haha
leeftijd maakt toch nie veel uit, er zijn er genoeg van 16 die daar gewoon kome stampen inplaats van huile
nu nog hopen dat t in de mz past
leeftijd maakt toch nie veel uit, er zijn er genoeg van 16 die daar gewoon kome stampen inplaats van huile
Uitspraak van MarkOss op dinsdag 20 september 2005 om 20:33:
Ja da zou goed kunnen, maar dan zijn wij dur iig vanaf
en ze willen leeftijd 18+ doen deze avond
We letten zeker op POGO-dwazen...Hopaaatjee eruit
We letten zeker op POGO-dwazen...Hopaaatjee eruit
nee zeker niet, er zijn genoeg mensen van 16 die verstand hebben van hardcore en op verschillende feesten zijn geweest. Het enige waar we het nu over hebben, zijn de de 'normale morgenzonstappers' die denken: 'oow een hardcorefeest, daar moet ik heen, dan hoor ik erbij!'.
Wanneer ze daar dan zijn vinden ze zichzelf helemaal bikkel, terwijl ze het waarschijnlijk teringmuziek vinden. Dat werd ook bedoeld met: ze gaan huilen omdat het geluid te hard staat. Ze zijn gewoon niks gewend op hardcoregebied.
Een ander probleem van de 16jarigen zijn de mensen van die leeftijd die denken door naar hardcore te luisteren pillen te moeten gaan slikken en met een kwade kop te moeten rondlopen. Helaas zie je dit veel te vaak bij die groep...
stampen.. jullie moeten op smurfenhouse en tiesto thuis op je slaapkamer lekker gaan stampen..
laat dat stampen op deze muziek maar aan de normale mensen over..
ja boven ja en vooral in de T4 in die cirkel... benk al paar keer bekant gevalle
dus daar moet je wel ff voor oppasse
ja boven ja en vooral in de T4 in die cirkel... benk al paar keer bekant gevalle
nee zeker niet, er zijn genoeg mensen van 16 die verstand hebben van hardcore en op verschillende feesten zijn geweest. Het enige waar we het nu over hebben, zijn de de 'normale morgenzonstappers' die denken: 'oow een hardcorefeest, daar moet ik heen, dan hoor ik erbij!'.
Wanneer ze daar dan zijn vinden ze zichzelf helemaal bikkel, terwijl ze het waarschijnlijk teringmuziek vinden. Dat werd ook bedoeld met: ze gaan huilen omdat het geluid te hard staat. Ze zijn gewoon niks gewend op hardcoregebied.
Een ander probleem van de 16jarigen zijn de mensen van die leeftijd die denken door naar hardcore te luisteren pillen te moeten gaan slikken en met een kwade kop te moeten rondlopen. Helaas zie je dit veel te vaak bij die groep...laatste aanpassing 22 september 2005 19:35
dus mark uit oss.. k weet niejt wa je denkt van de 16jarige,, maar denk maar eens aan de tijd dat jij 16 was,, en wann er een hardcore party was.. dan stond jij toch ook vooraan neem ik aan..???
(A) go tom
jezus..dan zal ik maar niet zeggen hoe oud ik ben, want dan val ik uit de boot..hahaha..neeeej we gaan idd lekker stampen en vooral oude klappers rossen!!! zaal 2, is dat boven?? of was dat vroeger de Factory?? ben er al keilang niet meer geweest...
in ieder geval gaan we weer lache!
vooral smilen daarzo..gezellig
maar hoeveel mensen kunnen er eigelijk in die morgenzon?
correct you
er kunnen ongeveer 4000 man/vrouw in de zon maar dan is ie ook stampvol...
lekker dichtbij (ga met de fiets)
precies, hou het maar op 2000
dus 4000 gaat nooit lukken maar zoveel man komt er ook nie *denk ik*
want er komen al dik 900 man die op partyflock in hun agenda hebbe gezet, en er zijn ook veul mense die het nie in hun adenda hebben gezet of niet eens op party flock zitte en toch naar de zon komen, dus
Het is misschien heel geen slecht idee om van te voren zout te strooien
in de hardstyle zaal
uhm.. wil niet lullig doen maar er is geen hardstyle zaal
zand ipv zout doen ze ook in de Happy Dayzz omdat de vloer te glad is
Nee met X-Factor niet nee, maar denk dat [NL] Hardcore MegaMix [NL] de zaal bedoelt die normaal op andere avonden in de MZ de hardstyle zaal is...
Idd en das verrekte handig, glijk teminste nie onderuitlaatste
ja nouja ben er nog nooit geweest dusja zou het niet weten
ja da werd mij verteld maar da word denk ik wel heel krapjes ja mja we zien wel, ut word denk wel kei druk
En wat ook wel een leuk idee kan zijn (voor sommige dan....) gratis oordoppen aan de deur!
mischien dat ik toch kom kijkeh
maar wie heb het voor het zeggeh
als je niet binnen mag komen xfactor
of morgenzon zelf???
Ik denk X-Factor zelf...
draaitijden wil ik ook wel weten heb er super zin in.. gaan de dakplaten in zeeland laten trillen zodat ze het thuis kunnen horen
Wij geven wel aan wat hij moet draaien he
21:00 Affix
21:45 JDA
22:30 Tha Playah
23:30 Neophyte
00:30 Angerfist
01:00 Promo
02:00 Partyraiser
Hij zal wel herrie draaien
Markoss>> Dat was eerst ongeveer ook zo de bedoeling Maarja soms is iemand verhinderd he
Maar wordt sowieso beuken
sinds zijn opleving bij Sensation vind iedereen hem geweldig, daarvoor kende niemand hem
iedereen die promo niet zo ziet zitten komt maar lekker bij mij kijken zal ik wel lekker gaan knallen
sinds zijn opleving bij Sensation vind iedereen hem geweldig, daarvoor kende niemand hem
????? Waar slaat dit nou weer op? Niemand kende hem? Met nummers als what the fuck, up yours, my underground madness, life from the other side, beat ya brain, 95% against me, patterns in the chaos enz.
Ik weet zeker dat hij al ver voor sensation black al een van de beste/meest gerespecteerde dj's van allemaal was.
en je zegt trouwens eerst dat promo niet in het rijtje angerfist, partyraiser thuis hoor. En daarna zeg je dat angerfist kut is. Beetje tegenstrijd niet???laatste aanpassing 6 oktober 2005 17:15
Als Angerfist net zo draait als de afgelopen keren dat ik um gehoord heb (bagger dus naar mijn mening) dan ben ik benieuwd hoe Promo da gaat overnemen, hoop dat ie ut een beetje goed kan maken dan.
Met nummers als what the fuck, up yours, my underground madness, life from the other side, beat ya brain, 95% against me, patterns in the chaos enz.
Promo gaat gewoon lekker beuken..en ook oude files dachten wij zo
ff serieus mensenwat is de line up??zou iemand die helemaal me kennen vertelle:0de uit eidnelijke goede line up?kom voor promo,partyraiserook wel angerfist
Uitspraak van Situation Normal op donderdag 6 oktober 2005 om 17:11:
Met nummers als what the fuck, up yours, my underground madness, life from the other side, beat ya brain, 95% against me, patterns in the chaos enz.
vergeet King of pain nie...
Maarja, ik hoop dat ie niet weer aan komt kakken met zo'n oude hitjes setje, dan ben ik zo weg ergens anders in de Morgenzon mijn vertier halen, Promo moet gaan raggen, hij staat niet voor niets laat op de avond
Als het goed is bepaalt de organisator dat. Promo draait wat hij hoort te draaien. Wordt hij gehaald voor oude shit dan doet ie dat. Mag ie industialachtig draaien dan doet ie dat! Zelf hoop ik op het laatste Een plaatje van Electronic Pig erdoorheen ofzo
Nou wat ik met dat laatste bedoel is, dat angerfirst en partyraiser anders draaien dan promo. angerfirst en partyraiser is meer het raggewerk..
En wat ik probeer te zeggen met van Promo. al die commerciele mongolen, die eerst promo niet kenden, en na sensation iedereen zijn set aan het lusiteren was, en denken alles van Promo te weten
Vergeet Vicious Circle, Metal Warfare, Broaden our Minds, Running against the Rules, No Submission, Impending Doom, Day of Anger en Demons (Remix) ook niet dan
Yep, eens
ff gewone vraag tussendoor als het maghoe zijn de ingangen geregelt daar?goed geregeld?mzzls johan
ff gewone vraag tussendoor als het maghoe zijn de ingangen geregelt daar?goed geregeld?mzzls johan
Hopelijk beveiliging van xFactor en niet van mz zelf, die staan niet zo hoog in t vaandel bij mij
Nieuwe site online>>>> www.xfactorevents.nl
eh..sorry net naar de kapper geweest..vandaar dat haar..hahaha..nee, ik bedoelde dus..ik haat gvd pogo!
vodka ole, vodka ole...hey luuk..nemen we er 1 of 2 of?
hehehe
Vond angerfist voor dominator zwaar zuigen, maar sinds dominator hebben ze een set die van hardcore naar terror gaat, snelle nummers zonder veel lange breaks met een oplopend tempo. Houd je alleen van hardcore en niet harder, dan valt angerfist voortaan tegen. Maar ik houd wel van harder, sneller en chaotiser.
Maar Morgenzon al 8 jaar niet meer geweest, moooi op de fiets.....
RAGGEN<<<<<
waarom je overal oude platen van me tegenkomt? Nou, gewoon omdat ik ze niet meer draai..simpel toch?
ik kan wel alles gaan bewaren!
en idd highlander staat voor o.a. happy hardcore..
iets op tegen?
Misschien dat we de R&B zaal nog gaan gebruiken..en dan HIghlander op later tijdstip met alleen maar happy hardcore
Misschien dat we de R&B zaal nog gaan gebruiken..en dan HIghlander op later tijdstip met alleen maar happy hardcore
Nou wat ik met dat laatste bedoel is, dat angerfirst en partyraiser anders draaien dan promo. angerfirst en partyraiser is meer het raggewerk..
En wat ik probeer te zeggen met van Promo. al die commerciele mongolen, die eerst promo niet kenden, en na sensation iedereen zijn set aan het lusiteren was, en denken alles van Promo te weten. Bijvoorbeeld, wij gingen daar naar sensation black, met man of 50,.. ik keek uit naar promo, iedereen kraakte me af, promo is niks, en daarna, iedereen vond hem geweldig..
get my point?
Tuurlijk was hij voor sensation black al de man in de hardcore scene, maar er komt zo weinig nieuws van hem.. Het zijna ltijd de standaard platen die hij draaid.. Hij kan draaien, dat weet ik wel, maar hij hoort niet in het rijtje, partyraiser angerfrist thusi, omdat dat toch ander soort beukwerk is..
..hoop je..
..hoop ik ook eigenlijk, maar t is nog maar de vraag om me geduldige wachten beloond word
ga je toch naar allebei
willen ook misshcien nog 3de zaaltje open doen.
welke zullen we dan doen?? Skihutzaaltje..of de R&B zaal?
willen ook misshcien nog 3de zaaltje open doen.
welke zullen we dan doen?? Skihutzaaltje..of de R&B zaal?
Grote zaal : area 1
T4 (hardstyle) : area 2
Skihut : early rave/happy hardcore
R&B : Terror/Speedcore
en dan nu nog ff iets verzinnen voor de Club Memories Misschien kun je daar dan Talents laten draaien...
Dan is er ruimte genoeg voor iedereen om lekker te kunnen stuiteren en staan we vrijdag nie met ze alle op tegen elkaar aan te plakken laatste aanpassing 11 oktober 2005 15:36
Kan iemand mij vertellen of er ook bussen rijden 's nachts?
zit die vreetschuur er nog in?? ik kan me nog vaag herinneren dat ie er vroeger wel in had gezeten
de morgenzonmunten zijn toch gewoon de consumpties die avond?
Ja die zit er nog steeds.. maar offie vrijdag ook open is ??? kzou ut nie weten
Khoop ut wel, maar denk van nie X-Factor heeft meestal eigen bonnen/munten voor eigen prijs (2 euri) ofzo
Khoop ut wel, maar denk van nie X-Factor heeft meestal eigen bonnen/munten voor eigen prijs (2 euri) ofzo
2 kassa's open..Grote zaal open + bovenring, Boven extra chill-out open, hardstyle-zaal open.En mocht het echt te druk worden gaat beneden de apresski-hut open.
2 kassa's open..Grote zaal open + bovenring, Boven extra chill-out open, hardstyle-zaal open.En mocht het echt te druk worden gaat beneden de apresski-hut open.
ik denk r&b of hiphop
in Area-1 heeft men ook een verassing.. gisteren gehoord da ze een hele VETTE laser hebben neergehangen.. Full Color!!
om precies te zijn 1,70
waneer komt die time table een x online
FUCK THE FREE WORLD
het zal wel druk worden in da zaaltje denk ik.. half zeeland komt naar mij kijken wat ik heb gehoord
eh..heb ik vroegah..heeeel vroegah gedraaid..Dus de oude factory is dus nu de skihut?
Vnaaf stuiteren in de Morgezon
Maaruh, weet iemand of je een pet op mag in de Morgezon tijdens X-Factor?
Tot vnaaf!
he wa jammer.. was wel leuk als iedereen gewoon in aussie kwam
Kijk uit, in de Morgenzon vinden zatte dronken kneusjes het mooi om daar perongeluk met een peuk een gat in te branden
Zelf ook meegemaakt, in een Cavello dan
was jij die gene die ook frustrated MF wilde hore??
Freakandel (speciaal mix)
vandaag DJ Vince - Freakandel (speciaal mix) op plaat binnen gekregen
als youri nou toch veel platen draaid die ik wilde draaien dan hebk altijd voor de zekerheid nog tieum plaatjes bij maar das dan wel een beetje harder als dat ik gepland heb..
en Partyraiser afsluiten met:
Spreek ik met de politie? NEE!!!!!!!!
pogo is egt kut jah..
ik weet nie of jij partyraiser kent maar die draaid altijd zo hoor..
Maar goed.. al die mennekes die dachten het beter te weten.. Daag... !!! Promo draaide ruk.. lekker standaard zoals gewoonlijk, word op den duur beetje eentonig..
IEDEREEN DIE IN AREA 3 WAS BEDANKT VOOR DE SUPPORT.
Grote zaal vond ik massaal, te eigenlijk..
Idd Promo was naad!
En ff iets voor mc villian..Je bent master of ceremony, en als er no pogo staat...Dan moet je ingrijpen en niet met je telefoon gaan lopen kutten
IEDEREEN DIE IN AREA 3 WAS BEDANKT VOOR DE SUPPORT.
Sorry meangirl voor dat ik sequential one niet meer gedraaid heb, want die had ik een paar platen ervoor toen je em aanvroeg al gedraaid, next time volgende week zaterdag doen we em ff over in de Kickvorsch.
En ff iets voor mc villian..Je bent master of ceremony, en als er no pogo staat...Dan moet je ingrijpen en niet met je telefoon gaan lopen kutten..Sorry, maar dat vond ik dus echt een dompertje.
Respect voor Highlander solo
Maar goed.. al die mennekes die dachten het beter te weten.. Daag... !!! Promo draaide ruk.. lekker standaard zoals gewoonlijk, word op den duur beetje eentonig..
whaha, ik neem aan dat je mij bedoeld... Ik vond promo vet. Jammer dat ie niet iets harder draaide. Als er iets bagger was, was het wel die eentonige rotzooi van angerfist (live, moewhahaha).
Promo draaide het beste van de hele avond, tijdens zijn set ging ik pas echt goed los.
en trouwens weet niet wat sommige allemaal zeike over promo:Sheb respect voor wa die allemaal doet
vond ik niet was een standaart promo setje en hij maakte heel wat fouten
Maar goed.. de klassiekers blijven wel altijd wel aardig om te horen, maar niet op dat moment
Nou ik heb er op gelet hoor. Promo mixte bijna foutloos. 1 fout heb ik kunnen horen
weet iemand nog een site waar foto's verder op staan?
www.exxezz.com
hmm ja die heb ik onderhand ook al gzien
en www.worldofhardcore.nl ook al
mjht og bedankt
Ohja en wat ik ook nog even moet zeggen MC Lunatick is hartstikke vooruit gegaan!!
hmmm... heb je wel gelachen op die foto?
jaa zker gelache en t ware zelfs 2 foto's maar weet ook niet waarvan als ik dat wist..pff
mjh volgende keer maar vragen waar ze van zijn
Daar kan ik inkomen. Vind het jammer dat veel organisaties niet toestaan dat hij zijn harde werk mag draaien..
misschien heb je wel te mooi gelachen, dat hij ze voor eigen gebruik heeft bewaard
is wel zo handig ja om het de volgende keer te vragen