| Betreft: | evenement: X-Factor, vrijdag 14 oktober 2005 om 21:00 |
Moet je eigenlijk ook een pasje hebben om binnen te komen? Op zaterdags namelijk wel als dat tenminste nog steeds zo is...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 22:05:ben net ff mn vrijdagavond plaatjes aan het selecteren..Oei..dat word een fijne, dat weet ik nu al
om 11 uur gaan we eens lekker los
3 Steps Ahead - futureshock
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 21:04:idd lekker wel met een frikandel..Hey luuk ouwe haancrewer..gaan we nog aan de vodka of wat?
Ik is de Bob
Uitspraak van masterxess op donderdag 13 oktober 2005 om 10:25:2 kassa's open..Grote zaal open + bovenring, Boven extra chill-out open, hardstyle-zaal open.En mocht het echt te druk worden gaat beneden de apresski-hut open.
Is cker nodig denk ik
Uitspraak van masterxess op donderdag 13 oktober 2005 om 10:25:2 kassa's open..Grote zaal open + bovenring, Boven extra chill-out open, hardstyle-zaal open.En mocht het echt te druk worden gaat beneden de apresski-hut open.
Okee dan
Uitspraak van DJ Catastrophy op donderdag 13 oktober 2005 om 14:44:ik denk r&b of hiphop
Mooi dan weet ik wel waar ik de hele avond sta
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 14:50:komen veel te veel mensen die er eigelijk nix te zoeken hebben
jij bijvoorbeeld! sjappie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 15:09:Kwild aar alleen mee zeggen, da als ik zo in mjin omgeving kijk dat er vele mensen gaan die nooit hardcore luisteren... maar wel massaal gaan...
da vinnik iri.
dus jij kent die al die honderden mensen bij jouw in de omgeving
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 15:12:maarja ieder zijn eige mening he
sure, anders zou er niks meer aan zijn
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 15:15:Maar nogmaals. towrd hoe dan ook mooi
dat sowieso
Ben benieuwd naar de nieuwe locatie
ja idd,zat net aan te denken.maare niet helemaal meej eens je kunt beter zeggen x-factor in de mz is commercieel als ik wel niet hoor wie er allemaal heen gaan dah kan moeilijk nog een echte hardcore sfeer gaan worden,,
als ik niet beter zou weten lijkt het wel mz van min14 jaar!!...laten we hopen dat ze goed controleren
als ik niet beter zou weten lijkt het wel mz van min14 jaar!!...laten we hopen dat ze goed controleren