| Betreft: | evenement: X-Factor, vrijdag 14 oktober 2005 om 21:00 |
Uitspraak van NL xxmariskaxx NL op dinsdag 23 augustus 2005 om 11:44:der kome steeds meer van die kleine jongetjes en meisjes opaf.
dus?
Ooh, uhm........ oke is goed 
Uitspraak van Hardcore_Octaaf op woensdag 14 september 2005 om 01:53:Uitspraak van NL xxmariskaxx NL op dinsdag 23 augustus 2005 om 11:44:
der kome steeds meer van die kleine jongetjes en meisjes opaf.
dus?
Weet je hoe irritant..
Daarlijk gaan ze nog huilen, als de muziek te hard gaat (A)
Uitspraak van Hardcore_Octaaf op woensdag 14 september 2005 om 01:53:Uitspraak van NL xxmariskaxx NL op dinsdag 23 augustus 2005 om 11:44:
der kome steeds meer van die kleine jongetjes en meisjes opaf.
Waarschijnlijk was je zelf ook gegaan als je nog 16 was.
Uitspraak van YOURI*teaser* op maandag 19 september 2005 om 16:23:we zijn allemaal jong geweest
precies, de mensen die het hardst roepen dat ze geen kleine kinderen op feestjes willen, gingen waarschijnlijk op hun 16e ook gewoon naar feesten
Daarlijk gaan ze nog huilen, als de muziek te hard gaat
De muziek die te hard gaat in de Zorgenzon
Je moet je nie storen aan de jongere generatie... ben zelf ook de oudste niet, maar het is toch goed te weten dat er na ons ook nog een generatie komt die Hardcore Alive houdt !!!
Staat toch geen leeftijd vast aan wanneer je van Hardcore mag houden ??
Ben alleen ook voor de feesten waar je 18 jaar en ouder moet zijn, maar helaas zijn dat niet alle feesten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 16:28:Waarschijnlijk was je zelf ook gegaan als je nog 16 was.
da zal toch ook wel wee meevalle
wa zou jij doen als je 16 was en er was een hardcore feest? gaaaaann... ja toch?
Khoop wel dat ze er op letten dat mensen die geen 16 zijn dus ook echt niet binnenkomen !!!!
Maar de Zorgenzon kennende zullen er wel weer allemaal kindjes van 14 jaar binnengelaten worden wiens pappie even heeft gebeld met de eigenaar
Zielig !!!
En niet te vergeten Sjek !!! Die zijn debuut gaat maken als Dj op X-Factor in zun Home Town : Zilland !!!
Zettum op hè Sjakie
Maar de Zorgenzon kennende zullen er wel weer allemaal kindjes van 14 jaar binnengelaten worden wiens pappie even heeft gebeld met de eigenaar
Ik kom in ieder geval voor promo en partyraiser... rest vind ik niet zo gaaf, maar wel vermakelijk
En niet te vergeten Sjek !!! Die zijn debuut gaat maken als Dj op X-Factor in zun Home Town : Zilland !!!
Zettum op hè Sjakie
laatste aanpassing
ja maar komt er dan niet gewoon security van x-factor inplaats van die morgenzon mietjes..
dat kun je tog opzoeken in het archief van partyflock!!
Uitspraak van Hardcore_Octaaf op dinsdag 20 september 2005 om 17:10:jawel ik ben wel eens naar 1 hardcore feest, da was naar een andere x-factor, maar ik zat toen nog nie op PF dus staat het nie in mijn agenda
dat kun je tog opzoeken in het archief van partyflock!!