| Betreft: | evenement: X-Factor, vrijdag 14 oktober 2005 om 21:00 |
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 20:34:ff gewone vraag tussendoor als het maghoe zijn de ingangen geregelt daar?goed geregeld?mzzls johan
De deuren zijn breed waar je doorheen kunt om naar binnen te komen.. ut gangetje daarin tegen.. kun je met zu 2e langs elkaar staan als je geluk hebt.. dus best smal... zorg maar dat je er vroeg bij ben
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 20:34:ff gewone vraag tussendoor als het maghoe zijn de ingangen geregelt daar?goed geregeld?mzzls johan
1 Ingang.. waarschijnlijk godsvergeten lange rij de straat op langs de morgenzon, maarja.. je moet er wat voor over hebben tog? Hopelijk beveiliging van xFactor en niet van mz zelf, die staan niet zo hoog in t vaandel bij mij
Uitspraak van De Herriehippie op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:10:Hopelijk beveiliging van xFactor en niet van mz zelf, die staan niet zo hoog in t vaandel bij mij
jaa ik hoop het oowk.... ik ben oowk niet zo voor die mz security
Uitspraak van masterxess op zaterdag 8 oktober 2005 om 07:51:Nieuwe site online>>>> www.xfactorevents.nl
Ziet er goed uit... veel beter dan de vorige site
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 20:41:eh..sorry net naar de kapper geweest..vandaar dat haar..hahaha..nee, ik bedoelde dus..ik haat gvd pogo!
vodka ole, vodka ole...hey luuk..nemen we er 1 of 2 of?
hehehe
Thuisbasis weer eens aan doen Highlander? Waarom eigenlijk Highlander, dat staat voor happy hardcore toch? Ohja, waarom kom je overal waar je 2'de hands platen kan kopen toch platen tegen waar ORSON op staat...?
Vond angerfist voor dominator zwaar zuigen, maar sinds dominator hebben ze een set die van hardcore naar terror gaat, snelle nummers zonder veel lange breaks met een oplopend tempo. Houd je alleen van hardcore en niet harder, dan valt angerfist voortaan tegen. Maar ik houd wel van harder, sneller en chaotiser.
Maar Morgenzon al 8 jaar niet meer geweest, moooi op de fiets.....
RAGGEN<<<<<
RAGGEN<<<<<
Uitspraak van Viev Hyperactief op zondag 9 oktober 2005 om 07:21:Vond angerfist voor dominator zwaar zuigen, maar sinds dominator hebben ze een set die van hardcore naar terror gaat, snelle nummers zonder veel lange breaks met een oplopend tempo. Houd je alleen van hardcore en niet harder, dan valt angerfist voortaan tegen. Maar ik houd wel van harder, sneller en chaotiser.
RAGGEN<<<<<
Ben ik met je eens over Angerfist, op MoH was hun set wel redelijk.
Ik ga ook lekker op de fiets WHOEII
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 10:56:waarom je overal oude platen van me tegenkomt? Nou, gewoon omdat ik ze niet meer draai..simpel toch?
ik kan wel alles gaan bewaren!
en idd highlander staat voor o.a. happy hardcore..
iets op tegen?
Nopes; vanwaar de argwaan dat mijn reactie negatief bedoeld was?!
Uitspraak van masterxess op maandag 10 oktober 2005 om 11:00:Misschien dat we de R&B zaal nog gaan gebruiken..en dan HIghlander op later tijdstip met alleen maar happy hardcore
Have you ever been mellow
Uitspraak van masterxess op maandag 10 oktober 2005 om 11:00:Misschien dat we de R&B zaal nog gaan gebruiken..en dan HIghlander op later tijdstip met alleen maar happy hardcore
In een ragge en beuken zaal happy hardcore draaien?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 17:37:Nou wat ik met dat laatste bedoel is, dat angerfirst en partyraiser anders draaien dan promo. angerfirst en partyraiser is meer het raggewerk..
En wat ik probeer te zeggen met van Promo. al die commerciele mongolen, die eerst promo niet kenden, en na sensation iedereen zijn set aan het lusiteren was, en denken alles van Promo te weten. Bijvoorbeeld, wij gingen daar naar sensation black, met man of 50,.. ik keek uit naar promo, iedereen kraakte me af, promo is niks, en daarna, iedereen vond hem geweldig..
get my point?
Tuurlijk was hij voor sensation black al de man in de hardcore scene, maar er komt zo weinig nieuws van hem.. Het zijna ltijd de standaard platen die hij draaid.. Hij kan draaien, dat weet ik wel, maar hij hoort niet in het rijtje, partyraiser angerfrist thusi, omdat dat toch ander soort beukwerk is..
wat kun jij dom lullen zeg dan niks
Uitspraak van De Herriehippie op maandag 10 oktober 2005 om 18:41:..hoop je..
..hoop ik ook eigenlijk, maar t is nog maar de vraag om me geduldige wachten beloond word
Khoop van wel
Uitspraak van DJ Sjek aka E-Jackt op maandag 10 oktober 2005 om 20:59:ga je toch naar allebei
doe ik ook