Partyflock

Forumonderwerp · 791893

Vrijdag 14 oktober 2005
Morgenzon Zeeland

Line-up:
Area 1
Affix
Angerfist
J.D.A
Neophyte
Partyraiser
Promo
Tha Playah

Area 2
Highlander
Psyco
Reload-R
Teaser

Zoo... dat wordt ontzettend bruut!!! :yes:

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Hehe ja 1 of 2 nemen we er wel, alleen niet meer, ik ben de BOB :P

En doe maar een setje ala een beetje als de vorige keer @ de Linde, die was cool :)
Artiest {SHOWLIST artist 60412, 60941, 55791, 48266}
Zwaar relaxte time-table. partyraiser mooi met een industrial afsluiter.

angerfist en promo ook lekker laat :D word een prima avond
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 20:34:
ff gewone vraag tussendoor als het maghoe zijn de ingangen geregelt daar?goed geregeld?mzzls johan

De deuren zijn breed waar je doorheen kunt om naar binnen te komen.. ut gangetje daarin tegen.. kun je met zu 2e langs elkaar staan als je geluk hebt.. dus best smal... zorg maar dat je er vroeg bij ben

Artiest Dark-Age
dankjewel:jaja:(Y)
Werkzaam bij ITSOTC Events
Artiest {SHOWLIST artist 23969, 25565}
Ja ik ben ook van plan echt vroeg te gaan:D eik wil ik gewoon voor de deur staan alsdie open gaat zo vet:D

Net zoals op ons eige feest stond er om 8 uur ineens een gast voor de deur is hier vanavond ITSOTC terwijl het pas om 9 uur begon:D Hoe vet:p

ben er ook wel op tyd uur of 9:Dmaar heb geen zin in lange wachtrij:)dus hoop da goed geregelt is:D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:07:
dus hoop da goed geregelt is

ja dat hoop ik ook want heb ook weinig zin om heel lang te w88 voorda'k eindelijk binnen ben

nee snappik:D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 20:34:
ff gewone vraag tussendoor als het maghoe zijn de ingangen geregelt daar?goed geregeld?mzzls johan

1 Ingang.. waarschijnlijk godsvergeten lange rij de straat op langs de morgenzon, maarja.. je moet er wat voor over hebben tog? Hopelijk beveiliging van xFactor en niet van mz zelf, die staan niet zo hoog in t vaandel bij mij :nee:

dat is kut ja:Sfucking geen zin om lang te wachte:Sen ok geen zin om hier thuis al 7 uur aan te rijde:Smja zie t wel als maar me jda binnen ben:jaja:
Uitspraak van De Herriehippie op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:10:
Hopelijk beveiliging van xFactor en niet van mz zelf, die staan niet zo hoog in t vaandel bij mij

jaa ik hoop het oowk.... ik ben oowk niet zo voor die mz security
er zullen zoals altijd ook 2 man van de eigen security van X-Factor zijn maar ik wwet niet cker of die bij de ingang staan dus effe afwachten:D
Kwou da ik wa eerder kon gaan als 10 uur, maar een vriendin moet tot 9 uur werken dus wordt denk in de rij staan voor mij :S ... maarja als ze dan hard genoeg draaien hoor ik ut buiten in de rij wel :D
laatste aanpassing

hoop tog wel als er om 9 uur ben ,dat ik dan om 10uur binnen ben:jaja:
ja da gaat cker wel lukken hoor denk dat ut om 9 uur nog nie zo druk is... en een uur wachten?? denk ut nie, maar de wonderen zijn de wereld nog nie uit...

ja daarom je weet nooit tegenwoordig:D:jaja: mja zie t wel:Dben wel benieuwt daar:)1ste x:jaja: in morgezon wel veel goede verhale over(Y)
is een mooie discotheek alleen veel ophoginkjes maja daar moet je maar overheen stuiteren... ben er allang nie meer gweest... eerst elk weekend maar was vort saai aant worre... maar voor X-Factor kom ik graag eeen keertje terug :jaja: :D
Nieuwe site online>>>> www.xfactorevents.nl
Uitspraak van masterxess op zaterdag 8 oktober 2005 om 07:51:
Nieuwe site online>>>> www.xfactorevents.nl

Ziet er goed uit... veel beter dan de vorige site (Y)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 20:41:
eh..sorry net naar de kapper geweest..vandaar dat haar..hahaha..nee, ik bedoelde dus..ik haat gvd pogo!

vodka ole, vodka ole...hey luuk..nemen we er 1 of 2 of?

hehehe

Thuisbasis weer eens aan doen Highlander? Waarom eigenlijk Highlander, dat staat voor happy hardcore toch? Ohja, waarom kom je overal waar je 2'de hands platen kan kopen toch platen tegen waar ORSON op staat...?
Vond angerfist voor dominator zwaar zuigen, maar sinds dominator hebben ze een set die van hardcore naar terror gaat, snelle nummers zonder veel lange breaks met een oplopend tempo. Houd je alleen van hardcore en niet harder, dan valt angerfist voortaan tegen. Maar ik houd wel van harder, sneller en chaotiser.

Maar Morgenzon al 8 jaar niet meer geweest, moooi op de fiets.....

RAGGEN<<<<<
Artiest Nolz
gas met die zooi :yes:

Ik kan niet zit momenteel in Turkije beetje vakantie te vieren maar die keer erop ben ik zeker weer van de partij!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Viev Hyperactief op zondag 9 oktober 2005 om 07:21:
Vond angerfist voor dominator zwaar zuigen, maar sinds dominator hebben ze een set die van hardcore naar terror gaat, snelle nummers zonder veel lange breaks met een oplopend tempo. Houd je alleen van hardcore en niet harder, dan valt angerfist voortaan tegen. Maar ik houd wel van harder, sneller en chaotiser.

Maar Morgenzon al 8 jaar niet meer geweest, moooi op de fiets.....

RAGGEN<<<<<

Ben ik met je eens over Angerfist, op MoH was hun set wel redelijk.

Ik ga ook lekker op de fiets WHOEII:D

waarom je overal oude platen van me tegenkomt? Nou, gewoon omdat ik ze niet meer draai..simpel toch? :(
ik kan wel alles gaan bewaren!
en idd highlander staat voor o.a. happy hardcore..
iets op tegen?
Misschien dat we de R&B zaal nog gaan gebruiken..en dan HIghlander op later tijdstip met alleen maar happy hardcore :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 10:56:
waarom je overal oude platen van me tegenkomt? Nou, gewoon omdat ik ze niet meer draai..simpel toch?
ik kan wel alles gaan bewaren!
en idd highlander staat voor o.a. happy hardcore..
iets op tegen?

Nopes; vanwaar de argwaan dat mijn reactie negatief bedoeld was?!
Uitspraak van masterxess op maandag 10 oktober 2005 om 11:00:
Misschien dat we de R&B zaal nog gaan gebruiken..en dan HIghlander op later tijdstip met alleen maar happy hardcore

Have you ever been mellow :D

Artiest MarkOss
tword gewoon lachen.. ! :)
Uitspraak van masterxess op maandag 10 oktober 2005 om 11:00:
Misschien dat we de R&B zaal nog gaan gebruiken..en dan HIghlander op later tijdstip met alleen maar happy hardcore

In een ragge en beuken zaal happy hardcore draaien? :p Wat maakt het ook uit, als het maar een BASS heeft! :p
laatste aanpassing

J.D.A. da word knalluh!!! :D
Tha Playa :respect:
Angerfist Ragge...Yes Yes Yes ;)
Promo...Phreak Ya Speaka :kwijl:

Word gewoon heel de avond knalle als een gek!!!

k zie angerfist liever hun oude style:jaja: beter dan da zooi wa ze nu allemaal make:S oude numers van angerfist zijn vet(Y)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 17:37:
Nou wat ik met dat laatste bedoel is, dat angerfirst en partyraiser anders draaien dan promo. angerfirst en partyraiser is meer het raggewerk..

En wat ik probeer te zeggen met van Promo. al die commerciele mongolen, die eerst promo niet kenden, en na sensation iedereen zijn set aan het lusiteren was, en denken alles van Promo te weten. Bijvoorbeeld, wij gingen daar naar sensation black, met man of 50,.. ik keek uit naar promo, iedereen kraakte me af, promo is niks, en daarna, iedereen vond hem geweldig..

get my point?
Tuurlijk was hij voor sensation black al de man in de hardcore scene, maar er komt zo weinig nieuws van hem.. Het zijna ltijd de standaard platen die hij draaid.. Hij kan draaien, dat weet ik wel, maar hij hoort niet in het rijtje, partyraiser angerfrist thusi, omdat dat toch ander soort beukwerk is..

wat kun jij dom lullen zeg dan niks:S

volgens mij hebben veel mensen me niet horen draaien de laatste tijd masterxess..By the way..Als je dat wilt gaan doen op een later tijdstip..Laat het dan wel ff op tijd weten jaaaaaaaa kel?

heheh

moeh!

promo al de man in de hardcore scene? eh...:(
Zo lang highlander Hold Me Now draait komt alles goed! :p
laatste aanpassing

wat dacht je nou? dat ik die dus niet draaide? heheh..:p

eh..hebben we dan al een timetable???

shit..stond al op het andere forum..k dan..
He masterxess wat voor style moet promo draaien van jullie? Of moet dat nog een verrassing blijven?

Ik hoop op zijn oude style, maar aangezien hij tussen angerfist en partyraiser is ingedeelt vrees ik anders. :(
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 33459, 24064, 98411}
nog een paar daagjes en dan gaan we de morgenzon ff omtoveren in een knalparadijs :):) promo met ouwe files (L) heerlijk :):)
hoop ouwe en nieuwe files:-). In ieder geval superhard afsluiten, de laatste 20 minuten ofzo...
Tering dit zal wel een lange week gaan worre.. is altijd als je ergus gruwelijk veel zin aan heb...

Hakkie Takkie uit me Dakkie

Maar is ut wachten waard hoop ik
laatste aanpassing
Uitspraak van * Zahne op maandag 10 oktober 2005 om 18:37:
Maar is ut wachten waard hoop ik

..hoop je..
..hoop ik ook eigenlijk, maar t is nog maar de vraag om me geduldige wachten beloond word :)
Uitspraak van De Herriehippie op maandag 10 oktober 2005 om 18:41:
..hoop je..
..hoop ik ook eigenlijk, maar t is nog maar de vraag om me geduldige wachten beloond word

Khoop van wel :P
welke zaal wordt eik area 2 ? de T4 zaal ofzo?
Uitspraak van DjidMio op maandag 10 oktober 2005 om 19:24:
welke zaal wordt eik area 2 ? de T4 zaal ofzo?

:jaja:

Niet aanwezig..

Wou eerst wel gaan maar ik heb me toch bedacht..volgende week pokkeherrie!