| Betreft: | evenement: Hardcore United, zaterdag 25 juni 2005 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Jammer van dat Holland geroep steeds grow up...
Ja en holland geroep vind het maar vaag hoor ik weet ook wel dat we in holland zitten dat hoeven ze dan niet te roepen
vage lui hoor die dat doen
Wat is dat voor een achterlijke reden?? Dus als je in de winkel staat met een pak 'boerenkool met worst' voor in de magnetron dan is het heel normaal om Holland door die winkel heen te schreeuwen?? Debiel
dat is niet waar is begonnen bij mysteryland busseloo als ik het goed heb.
nederland had toen van argentine gewonnen door die wereld goal van bergkamp en toen op dat feest is iedereen het gaan doen van wegen die wedstrijd
Partyraiser
Noisekicker was geen reet aan.
het lijkt wel alsof je een kwartier naar een mitrailleur staat te luisteren.
jij vind dat misschien geen reet aan, maar ik had t graag mee willen maken hoor
maar als 99% van de mensen gewoon voor zich uit staat te staren dan kan je wel zeggen dat het geen succes was.
da hele feest ging gewoon nergens over!!!
Uhm nou misschien omd at dat altijd al gedaan werd op hardcore feesten. Trots voor 't nationaal produkt word uitgeroepen
Wat is dat voor een achterlijke reden?? Dus als je in de winkel staat met een pak 'boerenkool met worst' voor in de magnetron dan is het heel normaal om Holland door die winkel heen te schreeuwen?? Debiel
wat maakt het nu uit je hoefd daar toch geen racistische ideën bij te hebben..
tis gewoon kicks om met een hele zaal hetzelfde te schreeuwen toevallig is het holland omdat hardcore uit holland komt..
en ik vind zeker niet dat we ons daar voor moeten schamen
als je naar een voetbalwedstrijd gaat schreeuw je toch ook de naam van de club waar je voor bent..
Blijft moeilijk he, lezen
uhhh nou zover mij bekend is dat er ingebleven ivm die trots, de oorsprong is alleen gelegd op mysteryland met die wedstrijd
kzou dr heen gaan maar door 1 telefoontje gister avond was me zin in HC united zo weg
Ik weet 1 ding eindhoven heeft zich weer bewezen om boeren te zijn
De meeste stonden de klompendans te doen, heel weinig mensen stonden te hakkuh
KUT klompendans
alleen jammer datk de grandmaster himself vanaaf niet heb zien draaien..
was dj paul er wel??
dan nog blijft holland roepen kicks want het is gewoon allemaal op zolderkamertjes in nederland onstaan
R.I.P Steffy
en jullie natuurlijk gecondoleerd..
En werd er voor de rest nog wat aan het THEMA gedaan??
Precies, daar ben ik ook benieuwd naar. Als ik hier lees dat de hele zaal Holland gaat lopen roepen (en we weten over het algemeen wat de motivatie van dit roepen is) dan vrees ik dat het niet zo is gelopen als wel zou moeten.
Nog artiesten geweest met een goede boodschap en/of speciale intro voor dit feest?
Nou, hopen dan maar dat het bij sommigen ook een beetje overgekomen is.
Nou, hopen dan maar dat het bij sommigen ook een beetje overgekomen is.
De set van Neophyte, Panic, Tha Playah, Dazzler, Darkraver en The Viper was het absolute hoogtepunt. Met als afsluiter het Bananenlied a cappela, leuk dat ze dat weer doen!
uhhh nou zover mij bekend is dat er ingebleven ivm die trots, de oorsprong is alleen gelegd op mysteryland met die wedstrijd
![[img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/yawn.gif[/img]](https://partyflock.nl/images/light/smileys/yawn.gif)
voor hen!!! ![[img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/tongue.gif[/img]](https://partyflock.nl/images/light/smileys/tongue.gif)
Geven ze een feest tegen racisme en dan donderen ze het hele Beursgebouw vol met wazikneuzen dioe Holland Holladn gaan staan roepen?
Was wel blij met de opbouw op van de muziek eingelijk.
Het terror was ergens rond het midden
dat was niet zo geweldig...dus goed dat we dat op een doodmoment kregen.
zou jammer zijn als ze bijvoorbeeld noisekick zouden laten afsluiten
gladheid was ook wel voordelig.
hakken kost dan minder energie.
dus sommige minpunten moet je gewoon als pluspunten zien.
Drokz had nog een leuk geintje. Hij vertelde dat het Holland Holland geroep door hem begonnen was. Maar hoe kan hij nou een racist zijn want zijn beste maat is een Chinees: Akira. En toen ging die Hong Kong roepen
Zijken doet iedereen duzZ: wat een zwaar bagger feest met kut muziek en lekker veel agressie! (inclusief de security)
Het idee erachter, niet echt 'against racism' als er de hele tijd Holland wordt geroepen.. ¿ En dan gaan ze daar ook nog het volkslied draaien..
Begreep dat er echt een behoorlijk nationalistisch
Ja, want het is vet racistisch om de naam van je eigen land te roepen , waar gaat het eigenlijk heen echt...
kut early rave
leg mij nu eens uit wat het roepen van Holland te maken heeft met racisme!!
Ja, want het is vet racistisch om de naam van je eigen land te roepen , waar gaat het eigenlijk heen echt...
Je moet het interview met Drokz is bekijken in dat voorfilmpje van HC United.
leg mij nu eens uit wat het roepen van Holland te maken heeft met racisme!! Ik vind dit echt kortzichtig!!laatste aanpassing 26 juni 2005 18:57
en de dj's die ik ook graag wou zien waren er niet denk maar aan Paul elstak..
Dat mensen met hun hand omhoog Holland, Holland roepen, dat het volkslied wordt gedraaid enZz is nog tot daar aan toe
Maar ga dan niet anti rasisme onder dat feest zetten als ´het idee er achter´ toch doelloos blijkt te zijn..
het was heet he limo!!
Ja dat valt me ook altijd op...
Mij zul je iig niet mee zien doen
Wanneer is de volgende?????
Je ziet wie het roept dus dan weet je wat er mee word bedoeld klaar, einde discussie
Waarom ga je dan eigenlijk nog naar hardcore feesten? Je ziet toch dat er wat fout volk rondloopt en dus als je naar zo'n feest gaat kan je geassocieerd worden met dat foute volk, daar heb je blijkbaar gewoon maling aan...
dan moet je toch ook gewoon de hardcore-traditie voort kunnen zetten door holland te roepen omdat je trots op je land bent en hardcore iets typisch Hollands is. Je gaat toch niet je mond houden omdat je bang bent geassocieerd te worden met foute ideeën?
Het idee erachter, niet echt 'against racism'als er de hele tijd Holland wordt geroepen.. ¿ En dan gaan ze daar ook nog het volkslied draaien..
wat is er nu typisch hollands aan hardcore?
Noisekick was geen reet aan.
het lijkt wel alsof je een kwartier naar een mitrailleur staat te luisteren.
Geld voor mij helaas ook want ik was erbij toen dat telefoontje kwam en voor een groot deel van de vrienden waarmee we zouden gaan ook,
Steffy meisje uit onze groep die later naar hc united zou komen is gister avond overleden aan de gevolgen van leukemie dus dan is de zin in hc united zo voorbij
Het kwam omdat het Nederlandse elftal een wedstrijd speelde en toen hadden gewonnen dus riep iedereen Holland.
Hardcore heeft niks met voetbal te maken zoals gister werd verteld
En die voetbal wedstrijd hoef je toch niet elk hardcore feest te eren of wel dan??
Beter dat als een noisefucker waar heel de zaal stilstaat.
Dat teror in is moehahahahahah.
Ik houd niet van terror klaar Maar de meeste lopen te muawen en te janken dat terror vet is. En noemen zich dan terreur terror bitch etc etc..
Whahah als je ziet hoveel mensen er stil stana bij zo'n set zie je dat er veeeeeeeeeeeeeeeeeel meelopers zien die niet weten waar ze voor staan
Doe mij maar early hardcore laatste aanpassing 26 juni 2005 18:55
Ik weet hoe het is ontstaan, maar het is sindsdien gewoon een traditie geworden en heeft ook nix meer met voetbal te maken.
Het moet gewoon weer normaal worden in Nederland om nationalistisch te zijn. Je wordt tegenwoordig al raar aangekeken als je al iets op je kleding hebt wat met Nederland te maken heeft.
Ik was verdomme laatst op Audio Attack ([/b]koninginnenacht[/b]) waar ik een polotje met een vlag erop en oranje mouwen aan had. Komen er 2 kale ventjes naar me toe die wat in me oor schreeuwen waar ik geen hoer van begreep. Kijken ze me aan en doen ze de hitlergroet en wijzen ze naar mij..
Dat gaat toch gewoon helemaal nergens over, mensen moeten is wakker worden en beseffen dat trots zijn op Nederland nix met racisme te maken heeft!
Als je op ene feestn tegen Racism&Facism dat Holland Holland gebrul toelaat en het volkslied gaat draaien...
Ik weet hoe het is ontstaan, maar het is sindsdien gewoon een traditie geworden en heeft ook nix meer met voetbal te maken.
Het moet gewoon weer normaal worden in Nederland om nationalistisch te zijn.
Idd dat holland gebleer past niet op zo'n feest, maar maakt dat het feest minder leuk??
Als je op ene feestn tegen Racism&Facism dat Holland Holland gebrul toelaat en het volkslied gaat draaien...Terwijl juist DAT nou vooral gedaan wordt door die kutnationalisten...dan spoort er echt iets niet ana je als organisatie hoor.
dat vind ik gewoon jammer. En daar was ik ook al bang voor, daarom heb ik 'm geskipt.
Sorry maar ik heb me echt ZO goed vermaakt he
Is lang geleden dat ik het weer eens zo gezellig heb gehad en dat ik weer eens zo los ben gegaan
Als iemand je aan stoten per ongeluk zeiden ze netjes sorry, ik kreeg bier over me heen en er werd me zelfs een drankje aangeboden, iemand raakte me met een sigaret en zelfs dat werd van me hand geveegd
Dit maak ik niet snel mee hoor!
De sfeer was geweldig
Alleen dat idd de boodschap niet goed over is gekomen!
Als iemand je aan stoten per ongeluk zeiden ze netjes sorry, ik kreeg bier over me heen en er werd me zelfs een drankje aangeboden, iemand raakte me met een sigaret en zelfs dat werd van me hand geveegd
Op andere hardcore feesten als iemand je aan stoot kun je ook nog een knal voor je kanus verwachten!
als je zo trots was op nederland zou je trots zijn op het feit dat we een multiculturele samenleving zijn. Want DAT is Nederland.
Het leken net de awards wel, van klap je handen voor deze dj
Als een dj een set van een uur of 1,5 uur draait met uitzonderingen van live optredens die meestal een half uur duren is het normaal om de volgende dj aan te kondigen in een stilte maar nu?
Op andere hardcore feesten als iemand je aan stoot kun je ook nog een knal voor je kanus verwachten!
Dit mis ik tegenwoordig op de meeste hardcorefeesten. In '95-'96 zag je niet anders.
is ook een jongen overleden op dat feesie hoorde ik net.
zwaar niet goed
moet je eens naar earyl feesten gaan
Daar is pas sfeer!
Lees net dat iedereen de beveiliging zo kut vond.
Ik heb geen problemen met ze gehad, eigenlijk best wel lol eigenlijk
beetje lijp gedaan met ze
ja..waren we grappig tegen mij
oplossing voor het 'ik ben 15 en wazi' vraagstuk.
in een appart zaaltje paul elstak achter de tafels flikkeren en lekker gouwe ouwe happy hardcore laten fraaien.
Stiekum deurtje dicht doen en slotje erop.
zodat de mensen die serieus voor het feest gaan er geen last van hebben, als er dan nog Holland word geroepen dan weet je tenminste wel dat de achterliggende gedachte niet rascistisch maar nationalistisch is.
me zussie stond ernaast toen ie naar buiten gedragen werd en paar uur later was ie dood
zwaar niet goed laatste aanpassing 26 juni 2005 21:00
heb evengoed de hele avond staan stampen Lekker uit mijn dak geweest En ik heb zelfs nog mensen van Pf gezien (voor het eerst )
me zussie stond ernaast toen ie naar buiten gedragen werd en paar uur later was ie dood
zwaar niet goed laatste aanpassing 26 juni 2005 21:00
Uitspraak van Brinksie op zondag 26 juni 2005 om 21:10:
ze kwamen naar mijn vriendin toe omdat ze de broekspijpen had opgerold, ze moest ze naar beneden doen( ze droeg gewoon nikes hoor)laatste aanpassing 26 juni 2005 21:10
Die mensen doen ook alleen maar hun werk.
de eerste keer dat de deuren open gingen begon een groot deel van de zaal ook holland te roepen. de desbetreffende mc begon juist te schreeuwen: HARDER, ik hoor jullie niet
t slaat gewoon nergens op..
btw, die gast had zelf zn broek ook 1 keer omgeslagen
Ik heb me ook kapot gelachen
Vooral om die uitspraak: "Jij bent nog best breed joh"
Neuh ik heb een bierpens
Volgende keer doen we 't beter ja
Oh enne nu wil ik vriendjes worden op PF je hebt ook tegen me op mogen rijden dat verdien ik gewoon
Alleen miste een aantal dj's die wel op de line-up stonden, maar dat lag zeker niet aan mij?
Hulde nog voor (ik geloof) Bass D met "If you love Eindhoven"
Ik verstond er geen hol van wat die MC allemaal lulde
Inderdaad, tijdens Mysteryland 1998 is het begonnen. Daar werd toen een wedstrijd van Nederland uitgezonden die ze uiteindelijk wonnen.
Ik heb geen hekel ana HOLLAND roepen, komop. Het is een nationaal product hoor.
natuurlijk heb je 2 vormn van nationalisme en de ene vorm is het misschien niet eens met de multiculturele samenleving en is het niet eens met het integratie beleid, maar dan nog is dat fout ? en wie ben jij om daar over te oordelen..
rassendiscriminatie is fout, de nazi gedachte is fout ..maar met een rechts nationalistische gedachte niet dat is gewoon een normale denkwijze net zoals dat je links of christen democraat ofzo ben.. alleen daarin is iedereen anders want we zijn gelukkig allemaal niet precies het zelfde!
hmm ik zeg niet dat de muziek van promo helemaal mijn style is maar hij is wel 1 van de beste hardcore dj's van dit moment, die heel veel fans heeft en heel veel voor de hardcore betekent heeft.. dus een beetje respect kan geen kwaad
Klopt, Nederland - Argentine voor het WK was toen op TV.
Ik heb ook niks tegen Holland roepen, dat is iets waar ik trots op ben, en Holland roepen heeft niks met discriminatie te maken is mijn mening.
Uuhhm.. waar heeft het dan wel mee te maken?
Gozertje, je bent 18 jaar. Alsjeblieft zeg! Je doet net of jij weet hoe de hardcorescene in elkaar steekt maar dat is dus niet zo. Daarbij, trots op Nederland...als je zo trots was op nederland zou je trots zijn op het feit dat we een multiculturele samenleving zijn. Want DAT is Nederland.
Het heeft geen fuck te maken met trots zijn op je land juist, maar met je land anders willen zien dan het is. Met ervan balen dat er mensen met een ander kleurtje in je land wonen. Met ervan balen dat er ook vrouwtjes in mooie kleding en puntschoentjes rondlopen op hardcorefeestjes.
Jullie claimen dat de hardcorescene van jullie is. Maar die is van IEDEREEN. En datzelfde geldt voor Nederland.
haha tja het is gewoon waar ga jij naar een turk die trots met een speltje/sleutelhanger weet ik het met een turks vlaggetje erop rond loopt en je zegt: hey jij heb dat en dat, jij ben racist!
jeetje moontje is dat echt waar??
Volgens mij hebben alle kinderen van 16/17 jaar Geweldig voor dit feest gegeven..
Volgens mij hebben alle kinderen van 16/17 jaar Geweldig voor dit feest gegeven..
vermaakt. Partyraiser de man van de avond . Heb goed los staan gaan daar ondanks de hitte (die dit keer wel erg extreem was) lang leve m'n waaiertje
een geweldig gegeven... dat holland geroep is triest maar ondertussen staat wel 3:4 van de zaal het te roepen... ik ergerde me er net zo hard aan als aan die domme mc die de hele tijd eindhoven er doorheen zat te blèren.
De organisatie heeft een stap in de goede richting gezet door het organiseren van een hardcore feest met dit thema.
Dj Sequence,
Ik ben het niet met je eens.
De organisatie heeft een stap in de goede richting gezet door het organiseren van een hardcore feest met dit thema.
Je kunt als organisatie lekker naief zijn en de problemen die er spelen in de hardcore wereld ontkennen maar, daar bereik je niks mee.
Ik ben er zelf niet geweest, maar alleen voor de locatie zou ik al niet gaan (ik heb weer us gelijk, zo lees ik hier) en de logica van muziek (om 2 uur terror) ben ik al helemaal blij dat ik niet gegaan ben...
Hadden ze maar een ID controle gehouden, hadden ze het beursgebouw ook kunnen inkorten met de helft..
En dat Holland geroep, tsja, vind het maar onzin..
FUCK DAT IS ANGERGIST !!!![/quoan
angergist??? het is nog altijd angerfist
FUCK DAT IS ANGERGIST !!!![/quoan
angergist??? het is nog altijd angerfist
Iedereen roept het omdat ze aan hun stoere vriendjes stiekem willen laten zien dat ze toch wel een beetje racistisch ingestelt zijn. Maar helaas kan je dat "holland holland" geroept goed verdedigen, en dus tegelijker tijd weer zeggen dat je juist geen racist bent.
allebei fout, hardcore is van helemaal niemand en van iedereen, het is van degene die de smaak fijn vind, en zich er zelf in herkend, btw gabberhardcore leeft net zo goed in italië heel erg...
en trouwens hoeso "helaas"? moet NL dan de enigste zijn op HC-gebied? omdat hier zo'n kutzooi is als je op gebied kijkt van orginaliteit en kwaliteit, hou het maar op UK, Frankrijk en Australië
en om terug te komen op dat gedeelte van promo schatje...
vroeger* was promo idd een man van de mainstream-hardcore, maar zelfs toen waren zijn gemiddelde producties altijd beter dan de mainstream van die tijd,
denk aan X-termination, Metal warface, 20.000 fraks, vicious circle, system feedback, driven by instinct....
zijn files-reeks staan gewoon bijna alleen maar kwalitatieve tracks op, (industrieel en mainstream) of je ze leuk en aangenaamd vind of niet...
Sebastian Hoff is meer dan - Don't Speak remix en King of Pain!!
het punt van dit alles is om dit te koppelen aan de hedendaagse positie van deheer Hoff. hij onderscheid zich van een 13 in een dozijn DJ (zoals je er 10-tallen op kan noemen) daar zijn aand8 te verleggen naar andere stijlen en om die te mixen met *kwalitatieve hardcore*
als je kijkt naar zijn muziek die hij maakt en draait onder de naam r_aw (rude awakening) mixt hij schranz met hardtechno en diepe industriële hardcore...
dat jou mainsteam-harsens dat niet trekken omdat het geen bekende hit-formule is en niet makkelijk te slikken is wil niet zeggen dat het rotzooi is...
we kunnen we blijven hangen op oude en steeds standaard kutter worden rotterdams mainstream gabberplaatjes, maar dat schiet niet op en komt ook publiek wat er op af komt niet ten goede (vandaar dat dit feest gegeven is geworden, wat totaal nergens met de hele muziek te maken hoort te hebben)
zijn muziek is vernieuwend, orgineel, vooruistrevend en kwalitatief
en Sebastian Hoff zou juist DAARVOOR respect moeten krijgen!
amenlaatste aanpassing 27 juni 2005 05:31
ja jonge ga je moeder lopen kutte en ga nie lopen zeiken om 1 fucking typ foutje *zucht*
zielig persoon
Oké nog even een reactie mijnerzijds.
Het feit dat hier een dergelijke discussie ontstaat na een feest geeft aan dat er iets fout zit. Het feit dat een feest als dit georganiseerd wordt geeft aan dat er iets fout zit. Het gegeven dat mensen naar dit feest gaan alleen met de gedachte er een leuk feestje van te maken geeft aan dat er iets fout zit.
Dat zo'n feest gegeven wordt is eigenlijk een héél trieste zaak. Blijkbaar dringt dat bij velen nog altijd niet door en slaat de essentie van het organiseren hiervan de plank mis helaas.
Ik denk persoonlijk (lees: hoop) dat het zichzelf wel zal oplossen. Lost het zichzelf niet op dan denk ik dat anderen het wel zullen oplossen voor ons door geen enkel feest meer toe te staan in welk dorp of welke stad dan ook.
Hoe dan ook, ik zoek zorgvuldig de feestjes uit waar ik heen ga en op de feestjes waarbij ik het niet voor het uitzoeken heb, omdat ik daar moet draaien, dan doe ik daar mijn ding in ieder geval niet voor een bepaald deel van het publiek als die aanwezig zijn. Waarschijnlijk maak je jezelf dan niet geliefd bij dat deel van het publiek maar om heel eerlijk te zijn vind ik dat helemaal niet erg.
dat is niet waar is begonnen bij mysteryland busseloo als ik het goed heb.
nederland had toen van argentine gewonnen door die wereld goal van bergkamp en toen op dat feest is iedereen het gaan doen van wegen die wedstrijd
wie is hier nou zielig??
Hardcore is van Holland en jullie mogen er best trots op zijn dat jullie Nederlanders zijn. Het geeft sfeer en is niets mis mee.
Jezus zeg, zo kun je wel "Holland Holland" gaan roepen bij alles wat Nederlands is. Idd bij die boerenkool met worst.
Of elke keer "Holland Holland" gaan roepen als je een stuk kaas op je boord legt. Of ene dropje eet.
Wat een gelul zeg. Mensen roepen dat Holland Holland niet omdat ze trots zijn op hardcore. Ze brullen mekaar gewoon na. Zeker die kleuters.
nou dat is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord
Ben het helemaal met je eens. Thank God voor Pandemonium!
Of elke keer "Holland Holland" gaan roepen als je een stuk kaas op je boord legt. Of ene dropje eet.
Nationalisme meid. dat doelpunt was de reden dat mensen dat gingen roepen, de reden is toen verschoven van trots op je landsvertegenwoordigers in de voetbalsport naar trots voor je land.
stelt de vraag maar we weten allebei goed genoeg t antwoord denk je niet?
idd jij ja
Dat is geen bullshit druif. Ik was d'r namelijk bij en heb het zelf gezien. D'r hingen grote schermen op waarop je de wedstrijd kon volgen en iedereen ging helemaal uit z'n dak toen Nederland won. Darkraver heeft zelfs nog een oranje pruik op zn kop gezet toen 'ie moest draaien en het was de hele avond "Holland...Holland"...zoals ze altijd al riepen bij voetbal.
Daarvoor heb ik het echt nooit gehoord op feesten. En al helemaal niet in een andere context.
Uitspraak van Sjorre op maandag 27 juni 2005 om 11:46:
Wie waren die 3 gasten met die maskers op eigenlijk??? Zag er wel vet uit... Klonk ook super...
FUCK DAT IS ANGERGIST !!!!
wie kent die nou nie
wat jij wilt jonge ik ga me nie druk maken om een fucking typ foutje.. dat doen mense die niks beters te doen hebbe in hun leven mensen zoals JIJ
het enige dat ik van deze reactie moeten is LACHEN HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
ech diep triest
Kunnen we gewoon niet ophouden over dat Holland gezeik en het hebben waar het allemaal om draait op zo'n feest
>>> Fokkin Harde Hardcore <<<
ik voel hem weer opkomen
das dus niet het geval jongeman
En dan nog waarom roept iedereen dan Noord en zuid-holland ??? Het feest is een brabant
Die allochtonen die krijsen ook heletijd mocro mocro of turkie turkie
Trouwens echt het meest aangevoerde argument door al die kutwazi's op PF "ja maar die allogtonuh moguh wel un flaggutjuh van hun eiguh land in hun eiguh inbreng zettuh".
En hardcore die door DJ's uit andere landen geproduceerd wordt draaien we ook niet meer natuurlijk.
daarmee wil je zegge dat het eerder nog nie gebeurde nou dat maak je mij nie wijs
Kunnen we gewoon niet ophouden over dat Holland gezeik en het hebben waar het allemaal om draait op zo'n feest
>>> Fokkin Harde Hardcore <<<
nou dan heb nie goed opgelet
Fuck it zeg. Degenen die het hardste brullen dat ze trots zijn op hun land zijn altijd degenen die hier op PF voporaan staan om kritiek te geven op alles wat met onze samenleving te maken heeft. De politie is kut, het rechtssysteem is kut, alle alchtonen zijn kut, clubkutten zijn kut...alles is kut.
Maar ow ow wat zijn we daar trots op, dat alles hier kut is.
hmm ik zeg niet dat de muziek van promo helemaal mijn style is maar hij is wel 1 van de beste hardcore dj's van dit moment, die heel veel fans heeft en heel veel voor de hardcore betekent heeft.. dus een beetje respect kan geen kwaad
promo:
HARDCORE HEEFT NIKS MET POLITIEK TE MAKEN !!!
Even terugkomen op die opmerking over Promo. Oke, oke hij moge dan de laatste maanden wat minder zijn, toch heeft deze man al fucking veel vette schijven gemaakt
Fuck it zeg. Degenen die het hardste brullen dat ze trots zijn op hun land zijn altijd degenen die hier op PF voporaan staan om kritiek te geven op alles wat met onze samenleving te maken heeft. De politie is kut, het rechtssysteem is kut, alle alchtonen zijn kut, clubkutten zijn kut...alles is kut.
Waarom was het op mindcontroller in het beursgebouw net zo gezellig als op dit feest?, werd er niet gezeurd over wazi's ? (terwij die daar ook rondliepen), werd er niet geklaagd over verwijdering door drugs? en werd er nog geeneens de moeite gedaan om "holland" gaan te roepen?
Wie heeft er eigenlijk gescoord.. Als die 'trots' daar vandaan komt mag je dat op z'n minst wel weten..
Waarom was het op mindcontroller in het beursgebouw net zo gezellig als op dit feest?,
Is iedereen nog steeds zo trots op dat ene doelpunt van 7 jaar geleden?
Wie heeft er eigenlijk gescoord.. Als die 'trots' daar vandaan komt mag je dat op z'n minst wel weten..
als je Holland roept op een feest tegen rasisme met een hand omhoog dan zou dat betekenen dat je nationalistisch bent en je verbonden voelt met de Nl (multiculturele) samenleving
haha mag ik ff heel hard lachen
Heb me zeker goed vermaakt. Partyraiser de man van de avond . Heb goed los staan gaan daar ondanks de hitte (die dit keer wel erg extreem was) lang leve m'n waaiertje
en als DJ gewoon ruk, waarom?
omdat hij opbouw in zijn set heeft?
omdat hij kwaliteit levert
omdat zijn muziek niet meteen te slikken is?
omdat hij niet meteen hitjes draait die iedereen kent?
omdat hij niet meteen begint met flink beuken?
Omdat dat feest niet werd georganiseerd om een statement te maken tegen racisme.
DAT is het verschil.
Mindcontroller had een betere opstelling met geluid en een beter sfeer als dat united
Je quote verkeerd denk ik, die uitspraak was niet van mij hoor
Gewoon gelul. Kennelijk is het verboden om trots te zijn op Nederland.............
ja duh, Dennis Bergkamp, leer je geschiedenis!!!!!
was bergkamp tog?
hand omhoog??? ik had 2 handen omhoog!!!
als je doelt op Hitler groeten ofzo, dan had je beter moeten kijken, ik heb ze niet gezien!!!
echt ontzettend gelul wat je uitkraamt zeg. het is hier al uitgelegd, dat het van dat ene voetbalpotje is verlegt naar het nationalisme gevoel.
ga voor de gein eens op vakantie in Engeland. Daar lopen overal mensen in shirt van het Engelse team, omdat ze trots zijn op hun afkomst.
Uitspraak van vwteambrabander op maandag 27 juni 2005 om 19:30:
ja duh, Dennis Bergkamp, leer je geschiedenis!!!!!
Als je goed leest, en dat schijnt nogal moeilijk te zijn, zie je dat ik daar niet aan mee doe dus ook niet de zogenaamde 'achterliggende gedachte' daarvan weet.
Uitspraak van SteeZ op maandag 27 juni 2005 om 19:35:
was bergkamp tog?
Dus als je daar met je handje omhoog Holland roept is dat met de achterliggende gedachte dat bergkamp toen had gescoord.. ¿
uhm?? ik en die andere gast die jou hebben ge-quote reageerden alleen op wie er gescoort had hoor.. of was dat niet duidelijk door wat we zeiden? dus zoals je zelf net zei.. goed lezen schijnt moeilijk te zijn
ik noem dit echt geen hardcore hoor ja heel af en toe een plaatje maar voornamelijk early rave en oldschool
Dus als je daar met je handje omhoog Holland roept is dat met de achterliggende gedachte dat bergkamp toen had gescoord..
Je begint nu zelf over "de hitler groet" ..
En ik heb toch wel degelijk mensen gezien met 1 hand omhoog.
misschien dat het daarom is gebleven bij feesten, dat weet ik ook niet.
Als je goed leest, en dat schijnt nogal moeilijk te zijn
Vreemd alleen dat veel mensen hier wat tegen dat Holland roepen hebben, terwijl toch bijna iedereen mee deed. Vaaaaaaaag......
Uuhm hehe ja, en mijn vraag was, waarom mensen daar holland roepen met een handje omhoog, het bovenstaande is een antwoord op mijn vraag...
Even over het rechterhandje, heb er ook geen gezien, maar vind wel dat er niets mis mee is op I Will Have That Power, moet je gewoon zo staan, het is macht, glorie, hardcore power, gewoon super en heeft dan helemaal niets met rascisme te maken, dat kun je trouwens zien aan de houding van de persoon die het op dat moment doet.
Vreemd alleen dat veel mensen hier wat tegen dat Holland roepen hebben, terwijl toch bijna iedereen mee deed.
je vroeg wie er scoorde... ik en die andere gast reageerden daarop
Wat ben ik toch blij dat er wel mensen zijn die mij begrijpen!
Nederland moet zn souveraniet terugkrijgen en fuck Europa
ja juist dat iemand het niet kan waarderen dat Holland geroepen wordt dat kan maar dan die mensen een stempel geven als racist of nationalist sorry dat gaat mij te ver!!
ik heb geen zin om mijn mening te delen en die voor jou te onderbouwen
Haha gelukkig bedoeld hij niet het zelfde eigelijk best dom dat ze de Hardcore van vroeger nu early Rave noeme inderdaad.. rave hoeft helemaal niet hardcore te zijn
maare jij en die omnious(sorry als ik het verkeerd spel) maken wel zalige early hardcore mixies trouwens
Nederland moet zn souveraniet terugkrijgen en fuck Europa, dat is mijn standpunt, en dat heeft niks met racisme of nazisme te maken! en wat is er mis met chauvinisme, dat jij het er niet mee eens ben: Oke prima! ik respecteer iedereen zn mening, maar ga het niet afkraken want we zijn nou allemaal niet precies zo als jij!
. Misschien komt dat ook wel omdat ik 11 jaar ouder ben dan jij en al heb moeten toezien hoe dat soort politiek gedoe de scene bijna heeft kapot gemaakt. En er nog steeds voor zorgt dat hardcore ene negatief imago heeft.
Chauvinisme is geen misdaad, als je in spanje of weet ik het waar op vakantie gaat en "Holland" gaat lopen roepen doet ook niemand alsof je een racist bent terwijl daar veel meer buitenlanders rondlopen
Als DAT de Nederlandse cultuur is...en als die gastjes met hun opgerolde broekspijpen en lelijke ruitshirtjes voor de Nederlandse cultuur zijn... Dan zou je je bijna gaan schamen dat je uit hetzelfde land komt.
Gezeik, gezeik.. WELK GEZEIK? Als iedereen op een feest die Holland wil roepen dat lekker doet en de geen die dat niet willen dat niet doen en er verder niet over klagen is er helemaal geen gezijk.. en Holland roepen op een hardcore feest word door 90% van de gene die dat doen niet op een politieke manier bedoeld begrijp dat dan..
dusja dat zullen jullie dan toch niet begrijpen dus kunne we deze discussie beter staken
Vriend omdat 10% van de mensen of niet eens het misbruikt en het met een verkeerde bedoeling doet is de overige 90% triest en is het holland geroep gelijk triest, nee natuurlijk neit wat het holland geroep is ontstaan vanuit een heel andere gedachte zoals ik net al zei dus die 10% is triest maar zo zijn ze nu eenmaal en het blijft toch wel zo dus daar moet je schijt aan hebben !
het staat anders wel bij je favo muziek genres aangeduid...
Tja dat is wat ik al zei. Uiteindelijk stamt al die elektronische muziek gewoon van House af.
btw gabberhardcore leeft net zo goed in italië heel erg...
en om terug te komen op dat gedeelte van promo schatje...
vroeger* was promo idd een man van de mainstream-hardcore, maar zelfs toen waren zijn gemiddelde producties altijd beter dan de mainstream van die tijd,
denk aan X-termination, Metal warface, 20.000 fraks, vicious circle, system feedback, driven by instinct....
zijn files-reeks staan gewoon bijna alleen maar kwalitatieve tracks op, (industrieel en mainstream) of je ze leuk en aangenaamd vind of niet...
Sebastian Hoff is meer dan - Don't Speak remix en King of Pain!!
dat jou mainsteam-harsens dat niet trekken omdat het geen bekende hit-formule is en niet makkelijk te slikken is wil niet zeggen dat het rotzooi is...
we kunnen wel blijven hangen op oude hitjes en steeds standaarde (kutter wordende) rotterdams mainstream gabberplaatjes, maar dat schiet totaal niet op en datgene zorgt ook voor het soort publiek wat tegenwoordig op hardcorefeesten afkomt, wat dus niet bepaald de naam *hardcore* ten goede komt (vandaar dat dit feest gegeven is geworden, wat totaal nergens op slaat omdat house (int algemeen sowieso) helemaal niks te maken heeft met politieke standpunten of haat jegens andere rassen)
terug naar promo:
en Sebastian Hoff zou juist DAARVOOR en zijn daden vandaag de dag respect moeten krijgen!!
holland en hardcore spreek je uit in 1 adem, warom mag je dan op een hardcore feest geen holland roepen
wat jij bedoeld is het nationalisme van voor ja wat zou ik ervan maken 1850/1900 nationalisme is ook letterlijk een voor liefde voor de eigen taal, volk en cultuur..
100 % Nationalist en Chauvinist
Holland roepen hoort op een voetbal wedstrijd thuis, als Nederland voetbalt, om het Nederlands elftal aan te moedigen.
Als je dan zo nodig iemand wil aanmoedigen op een feest dan roep je maar de naam van de dj ofzo die draait.
Dat is iets meer gepast!
Ja dat lijkt me wel duidelijk.
Holland roepen hoort niet op een feest.. Het hoort op een voetbal wedstrijd thuis. (bv als nederland speelt).
Niemand weet helemaal precies waarom hij/zij het doet.En bij die vraag hoor ik antwoorden die uit 1998 komen. En dat het gebeurd omdat je dan nationalistisch bent.. maar niemand weet dan precies uit te leggen waarom diegene dan nationalistisch zou zijn. Ja, ik zie oppervlakkige woorden van 'trots'
Nationalisme heeft veel met politieke opvang te maken en met taal en cultuur. Ik vind niet dat dit soort dingen op een feest thuishoren.laatste aanpassing 28 juni 2005 11:44
zow jullie blijven lekker discusieren succes ermee hier kom je niet uit!!! Wie Holland wil roepen die roept maar lekker Holland en wie dat niet gepast vind die houdt gewoon lekker zijn mond elkaar lekker respecteren en lang leve het feesten!!!
Hahaha je haald je betekenissen recht uit je geschiedenis boekje ja die betekenissen ken ik ook uit me hoofd maar wat jij bedoeld is het nationalisme van voor ja wat zou ik ervan maken 1850/1900 nationalisme is ook letterlijk een voor liefde voor de eigen taal, volk en cultuur..
en dat er voorliefde staat duid nog neit aan dat ik een hekel heb aan de andere, of dat de anderen fout zijn!
ga niet tegen mij zegge dat ik van nationalisme de ballen niet snapt want ik snap het voor de volle 100% en ik ervaar zelf wat het is, jij weet alleen een betekenis uit je geschiedenis boek van de 3e klas op te noemen kneus
zow jullie blijven lekker discusieren succes ermee hier kom je niet uit!!! Wie Holland wil roepen die roept maar lekker Holland en wie dat niet gepast vind die houdt gewoon lekker zijn mond elkaar lekker respecteren en lang leve het feesten!!!
ach... maar waarom zou je er druk om maken? ten eerste zal je toch niemand kunnen overtuigen van je mening en ten tweede .. zo storend is het niet toch?
vier je eigen feestje
opzich heb je wel gelijk hoor
ach... maar waarom zou je er druk om maken? ten eerste zal je toch niemand kunnen overtuigen van je mening en ten tweede .. zo storend is het niet toch
er is dus iemand overleden na hardcore united op zondagochtend en hij is een goede vriend van me
RIP Jean-Yves
Wat is er precies gebeurd dan?
![[img width=500 height=75]http://www.hardcoreradio.nl/images/x-86.gif[/img]](http://www.hardcoreradio.nl/images/x-86.gif)
Volgens mij hebben wij hem met onze groep nog zien liggen en hebben wij eerste hulp gehaald!!!
Was het een wat gezette frans sprekende jongen met als ik het goed heb een tunderdome shirtje en een zwarte broek, die in het winkelcentrum lag???
(was er op het moment dat wij er bij waren namenlijk slecht aan toe)
Dus:
als je Holland roept op een feest tegen rasisme met een hand omhoog dan zou dat betekenen dat je nationalistisch bent en je verbonden voelt met de Nl (multiculturele) samenleving,
Wat dan ook weer afstamd van die ene voetbal wedstrijd zo'n 7 jaar geleden..
Dat je dus de hele tijd trots bent op voetballers die toen het land hebben vertegenwoordigt..
Sluit wel mooi aan bij de discussie. Want voor zover ik het begrijp is de jongen die overleden is geen Hollander. Maar een Belg.
Waarmee maar weer eens aangetoond wordt dat hardcore van en voor iedereen is.
Misschien een idee dat mensen eens wat vaker stil staan bij hoe kort het leven kan zijn en eens wat meer respect voor elkaar gaan opbrengen i.p.v. een beetje als kippen zonder koppen Holland Holland gaan staan te roepen.
Toen onze groep kwam aanlopen zat er een jongen bij J-Y, en dit was een marrokaan die frans sprak... Hij is die jongen niet voorbij gelopen, en heeft hem geholpen!!! Deze marrokaan was niet eens bij hardcore-united geweest!
Jezus mens, zoek toch eens niet overal wat achter. het is maar net wat voor betekenis jij eraan geeft, en bij mij was dat niet rascistisch.
Inderdaad ey, jezus man
Ik wil alleen nog ff de allereerste 'Holland' met jullie delen, op Jones & Stephenson - The First Rebirth bij Mysteryland 98, tijdens het WK Voetbal :
http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=17O5AYO3PQID533MTEB5CX65HH
Misschien is het idd tijd, dat alle hardcoreliefhebbers, gabbers, blanke, zwarte, gele, hakkers, pogo-ers, holland roepers, enz enz allemaal de handen in elkaar slaan en gewoon FEESTEN zonder zich aan elkaar te storen!!
Einde discussie......
Ik wil alleen nog ff de allereerste 'Holland' met jullie delen, op Jones & Stephenson - The First Rebirth bij Mysteryland 98, tijdens het WK Voetbal :
Uitspraak van vwteambrabander op dinsdag 28 juni 2005 om 22:38:
Misschien is het idd tijd, dat alle hardcoreliefhebbers, gabbers, blanke, zwarte, gele, hakkers, pogo-ers, holland roepers, enz enz allemaal de handen in elkaar slaan en gewoon FEESTEN zonder zich aan elkaar te storen!!
maar waar je op een feest nooit wat van terug merkt
Dat is onwaarschijnlijk omdat van die verwaande, zielige types zoals jij dat onmogelijk maken
Ach ja dat soort uitspraken zijn naturlijk typerend voor een 16 jarige.
Gooi het maar weer op de leeftijd ja. Alsof alle 16 jarigen zo zijn. Je bent zo oud als je je gedraagt.
Ik lees net allemaal gezeur over dat mensen met opgerolde broeken hem naar beneden moesten doen van de beveiliging...
zo kom je zelf een beetje dom over vind ik.
" ik kan het niet winnen dus ga ik mensen afzeiken "
Kun je misschien ook normaal discussie voeren zonder dat bitcherige gedrag van je, en een beetje andere mensen beledigen, en doen alsof zij dom zijn.
het is ook wel toevallig dat de mensen die rechts zijn en nationalisme afkeuren altijd weer uit zoon boeren streek tussen de weilanden in zeeland of drenthe ofzo komen waar je totaal geen invloeden van andere culturen ziet..
zo gedragen de meisjes van 14 hier in het dorp zich precies eender
Waar slaat dit op??
Weet je uberhaupt wel waar je over praat??
jij bent echt onmogelijk gewoon!
Dit geeft aan dat iedereen hier uitgelult is en dat er niemand meer inhoudelijke informatie in zich heeft.
(wat ik al had verwacht)
Ik vind niet echt dat IK dom overkom
Ik vind het prachtig dat iedereen hier zo hapt!
misschien moeten ze dan met betere argumenten komen zoals dat gaat in een 'normale' discussie
Jouw definities komen uit een geschiedenis boek waarin een tijd van een paar honderd jaar geleden word behandeld, nationalisme gaat met de tijd ey en gaat verder dan dat, het is een gevoel!
En dan nog iets, als je zo trots bent op je eigen land waarom respecteerd dan niemand hier de vrijheid van meningsuiting die the verge nu gebruikt??
nee die meid mag er wel zijn maar kan haar niet echt volgen met haar opmerkingen maar ieder het zijne!!! Je komt er toch niet uit!!
Ik ben gewoon flink uit mijn plaat gegaan op Hardcore United!! en daar gaat het mij om!!
en als je je beledigt voelt door het woord BITCH dan moet je je eigen er maar niet naar gedragen.
maar zij doet net of haar mening een feit is. en alsof alleen zijn gelijk heeft, en wij dom zijn.
Het profiel van "De gleuf van obsceen"
wel toevallig dat Opperjunk en The Verge vriendjes zijn.....
& Verge, als hardcore je niet boeit & hakken je niet interesseert, waarom was je er dan? ik hou ook helemaal niet van jouw stijl, ik kom dus ook niet op je feesten omdat het me niet boeit... maar hakken een klompendans noemen? nee.
Ik beledig toch ook niet jouw genre & manier van dansen en doen, dus ik vind wel dat je wat meer respect mag tonen tov het hakken & gabbers, zoals ik doe tov jouw levensstijl
ik wil je hiermee niet tegen het hoofd stoten, maar gewoon erop wijzen dat er wel wat meer respect mag zijn, ook van andere mensen hier...
Wanne muts
Zo iemand noemt men in de volksmond een commerciele clubqut
& Verge, als hardcore je niet boeit & hakken je niet interesseert, waarom was je er dan?
Dat is ooit wel eens anders geweest. Toen het nog gewoon om de muziek draaide en iedereen vrolijk met elkaar wilde feesten. Jammer dat de scene schijnbaar wederom zo verrot is dat er van respect gewoon geen sprake meer lijkt.
ong en oud, aussie en lonsdale, hakke en stampe noem maar op gewoon gezellig op een feest lekker met zn alle naast elkaar uit hun dak gaan en niet zo veel op elkaar letten..
ik wil je hiermee niet tegen het hoofd stoten, maar gewoon erop wijzen dat er wel wat meer respect mag zijn, ook van andere mensen hier...
Wil degene die heeft verzonnen dat hardcore mij niets interreseerd, mij even vertellen waar hij/zij dat vandaan heeft?
Punt 2
Over herhalen heb ik hier ook al van alles geformuleerd, het schijnt alleen niet binnen te dringen
Nou moet een discussie heus wel mogelijk zijn maar ik begrijp niet dat je kop daar nog naar staat na dat berichtje over Jean-Yves. Ik kende heel die gozer niet
hardcore staat niet bij je favo muziek genres... vandaar
& over je 2de punt, hiermee verlies je wel respect mee hoor... maar dat interesseert je niet zeker
Nou moet een discussie heus wel mogelijk zijn maar ik begrijp niet dat je kop daar nog naar staat na dat berichtje over Jean-Yves.
& Verge, als hardcore je niet boeit & hakken je niet interesseert, waarom was je er dan? ik hou ook helemaal niet van jouw stijl, ik kom dus ook niet op je feesten omdat het me niet boeit... maar hakken een klompendans noemen? nee.
zo beledig jij wel mensen dus jij heb echt totaal geen RESPECT voor anderen!!!
laat mensen in zijn eigen waarden!!!
kijk eerst naar jezelf hoe jij danst ga toch ook niet zeggen dat jij spastisch danst
Respect, dat heb ik ook zeker niet voor iedereen dus verwacht ik ook niet echt dat iedereen dat voor mij heeft. Dat zou wel een beetje onrealistisch zijn om dat te denken.
Het zou wat zijn als iedereen ineens respect voor elkaar
heeft.
Kijk haha hierover zijn we het is een x wel helemaal eens
lijkt me een mooi punt om er dan maar mee op te houwe
Haha, oké daar sluit ik me bij aan
De discussie of meer deze (kinderlijke) woordenwisseling was gesloten met deze text:
(er staat ook iets over respect geloof ik Het herhalen is al eerder beschreven)
(dat hakkuh ventje was voor jou bedoelt, nadat je iets over mijn dans technieken zei. Nu de boodschap is overgekomen kan ik hem weer weg halen)
wat ben jij zielig figuur zeg
was dat voor mij bedoeld hahaha...
Is jou verstandelijk vermogen nou echt zo klein dat je dat niet door had?
Geeft niet hoor dat kan ik je niet kwalijk nemen omdat je hersen functioneren niet helemaal naar behoren verloopt.
Linda en Victoria doe es lief dat eeuwige wijven gezeik altijd ,
maare ik ga weer heb verder geen zin om me er mee te bemoeien, daar was het zaterdag veel te gezellig voor
Altijd da gezeik...
Ben ook geen fan van pogo of londsdale maar als die mensen zich daar nou prettig bij voelen...
Ben ook geen fan van mensen van 24 die zich ver verheven voelen boven jongeren onder de 20 die naar feesten gaan...
Maja jongens laat iedereen gewoon in ze waarde zolang je niet teveel last van elkaar hebt is alles toch goed: er zullen altijd mensen zijn die afwijken van hoe jij andere mensen het liefste erbij ziet lopen maar fuck it jij zult zelf ook wel niet aan iedereens ideaalbeeld voldoen...
Het gaat erom dat je geniet van de feesten lol maakt met je maten en gewoon voor de muziek komt die ons die avond allemaal verbind: HARDCORE...
Of je nou blank zwart geel homo hetero bent of in londsdale gucci of een paarse trouwjurk loopt...
XXL
P.s. Waarom moeten mensen met een negatieve attitude over bepaalde onderwerpen altijd de boventoon voeren in dit soort forums?? Als je het hele feest nix vond zeg dat dat 1 x in plaats van 100x je negatieve mening te spouwen en anderen uit te dagen en aan te lopen vallen als zij het wel iets vonden???