Partyflock

Forumonderwerp · 788881
2 volgers · 8277x bekeken
Betreft: evenement: Hardcore United, zaterdag 25 juni 2005 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Beetje vroeg thuis, maar zeker dikke shit!
Er werden flink wat decibellen de zaal in gesmeten :9

Het grote minpunt aan het feest was toch wel de manier van draaien, helemaal geen logica :no:

Verder toppie (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ray_NL op zondag 26 juni 2005 om 10:14:
Ik weet 1 ding eindhoven heeft zich weer bewezen om boeren te zijn

De meeste stonden de klompendans te doen, heel weinig mensen stonden te hakkuh

KUT klompendans

Heb afgelopen vrijdag op een feestje wel mijn ogen uit staan kijken op Innercore. Was een klein feestje en het publiek was gemiddeld wel erg jong t.o.v. andere feesten maar de hele zaal stond compleet hakkend los te gaan. :) Enorm goed!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [TB] Drum 'n Bas op zondag 26 juni 2005 om 11:03:
alleen jammer datk de grandmaster himself vanaaf niet heb zien draaien..
was dj paul er wel??

Wie is de grandmaster?

En paul laat hem maar thuis :yes:

want het is gewoon allemaal op zolderkamertjes in nederland onstaan

Bullshit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [TB] Drum 'n Bas op zondag 26 juni 2005 om 11:03:
dan nog blijft holland roepen kicks want het is gewoon allemaal op zolderkamertjes in nederland onstaan

wat is dat nou weer voor argument?? :S

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 11:06:
R.I.P Steffy

:O en jullie natuurlijk gecondoleerd.. :( :flower:

Waarschuw beheerder
Zo ,eigenlijk had ik al een tijdje voorgenomen om niet meer naar het Beursgebouw of naar een Hardcore feest te gaan. Ik vermaakte me prima op gezellige festivals waar je nog lekker frisse lucht kan inademen, fijne mensen en lekkere oldskool :lief: gedraaid wordt. Toch heb ik me over laten halen om mee te gaan en wat ik verwacht had...wat een enorm KUT feest was het zeg. Okay, ik weet dat het beursgebouw warm is maar dat was wel erg extreem. Toen ik binnen kwam rond 0:00 moest er al gelucht worden, ik zag 90 % van het volk was KNEUS en met overmaat van ramp werd er toen al "Holland" geroepen. Ik heb een betje rondgewandeld, toch nog hier en daar wat leuke mensen gezien en voor de rest flink "afkoelen" in de buurt van de uitgang.
Het draaien was niet bijzonder vond ik, teveel lange intro's en van terror weer naar hardcore, zat totaal geen opbouw in. Vond alleen Drokz & Akira wel lekker..

Ben rond 4:00 naar buiten gegaan en daar nog even wat staan chillen buiten, waarbij ik zag dat er mensen letterlijk naar buiten GEFLIKKERD werden, paar gasten die hun jas wilde halen moesten "hun muil houden"en werden letterlijk 50 m verderop GESCHOPT, mensen werden met hun kop tegen de stenen geketst en zodra ik dat filmde met mijn gsm, vloog de security MIJ bijna aan... Man man wat een gasten zeg.
Al met al weet ik nu zeker dat dit de laatste keer was voor mij. Bye bye beursgebouw met hun klote hitte kneuzenvolk en kut security. Amen :[
Waarschuw beheerder
En werd er voor de rest nog wat aan het THEMA gedaan??
Of was het gewoon cashe van AOD???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op zondag 26 juni 2005 om 11:21:

Precies, daar ben ik ook benieuwd naar. Als ik hier lees dat de hele zaal Holland gaat lopen roepen (en we weten over het algemeen wat de motivatie van dit roepen is) dan vrees ik dat het niet zo is gelopen als wel zou moeten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op zondag 26 juni 2005 om 11:21:

Ja, een groepje blanken mocht nog naar binnen met een kaartje aan de deur, de neger die daar op volgde mocht NIET naar binnen ;) Zonder enkele reden :S

Kutfeest.

Waarschuw beheerder
idd de opbouw was echt te verkeerd. wie zet er nu akira en drokz midde op de avond en drna promo. vince sloot ook echt kut af. dacht nog lekker een uurtje terror maar :nee:

was beetje bij mekaar geraapt zooitje. maar goed beursgebouw veel bekenden dus das altijd wel leuk.
Da holland geroep wor je ook errug moe van ik roep maar altijd belgie , das ok een leuk land.
maaarrrrrrrrr genoeg gezeikd heb een leuke avond weer gehad en ik ga nog lekker ff doorrrrr
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 26 juni 2005 om 11:23:
Precies, daar ben ik ook benieuwd naar. Als ik hier lees dat de hele zaal Holland gaat lopen roepen (en we weten over het algemeen wat de motivatie van dit roepen is) dan vrees ik dat het niet zo is gelopen als wel zou moeten.

Idd, slecht deurbeleid :yes:

Erg slecht! Hetzelfde deurbeleid als altijd in het beursgebouw :gaap:
Waarschuw beheerder
kaartjes werden ook niet egt goed gecontroleerd eigenlijk.. :/

op Defqon was het veel erger.. 8)
Waarschuw beheerder
Zou in ieder geval jammer zijn dan.

Nog artiesten geweest met een goede boodschap en/of speciale intro voor dit feest?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 26 juni 2005 om 11:23:

Ik heb ook meer het gevoel dat dit feest uit een commercieel oogpunt is georganiseerd. Een feest tegen racisme hadden ze betur in 1998/99 kunnen geven, had het mischien nog wat geholpen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 11:32:
Ik heb ook meer het gevoel dat dit feest uit een commercieel oogpunt is georganiseerd. Een feest tegen racisme hadden ze betur in 1998/99 kunnen geven, had het mischien nog wat geholpen...

Kan ook niet veel anders verwachten van Art of Dance :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 26 juni 2005 om 11:31:
Nog artiesten geweest met een goede boodschap en/of speciale intro voor dit feest?

Jah er is div malen wel wat aandacht besteed aan het thema door artiesten, de enige waarvan ik precies weet die het er ook over gehad hebben is Neophyte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koekert© op zondag 26 juni 2005 om 11:34:
Jah er is div malen wel wat aandacht besteed aan het thema door artiesten, de enige waarvan ik precies weet die het er ook over gehad hebben is Neophyte.

Nou, hopen dan maar dat het bij sommigen ook een beetje overgekomen is. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 26 juni 2005 om 11:36:
Nou, hopen dan maar dat het bij sommigen ook een beetje overgekomen is.

Hopen kan maar ik denk van niet, er liepen ook mensen rond met een wp hanger, tjah da zegt alweer genoeg wat voor volk er tussen zit :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 26 juni 2005 om 11:36:
Nou, hopen dan maar dat het bij sommigen ook een beetje overgekomen is.

Zou je denken???? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koekert© op zondag 26 juni 2005 om 11:45:
Zou je denken????

Ach, je moet jezelf soms ook een beetje voor de gek houden. :P
Waarschuw beheerder
kutfeest!

voor 3en volop speedcore draaien en een uur later human resource op laten treden :S erg logische opbouw ...
niks gemerkt van het thema ook. 5 uur was het echt genoeg en dat is zeldzaam.

Voor het eerst in 3 jaar gezeik met m'n auto ook nog.
Uitgerekend als je es naar Eindhoven moet rot je uitlaat doormiddden en pleurt je eindpot er bijna af , heb ik weer :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
VET

geluid te zacht
veeel te heet
druppels van het plafond
alle stijlen en tempo's door elkaar

en toch vond ik het VET

Partyraiser
D-passion
Lunatik & Miss Hysteria
Daisy

RESPECT

;P
Waarschuw beheerder
ik vondt dit feestje vet
vooral drohz!!!!!!!
vette terror
alleen het was wel erg warm
(K)
Waarschuw beheerder
Blij dat ik niet geweest ben dus :S

En voor de mensen die hun vriendin zijn verloren: gecondoleerd en sterkte de komende tijd (y)
Waarschuw beheerder
donateur

Dat vind ik ontzettend goed van Jeroen wat hij zei! Omdat ze vaak als zuiplappen overkomen en dit keer met een serieuze boodschap! :respect: De set van Neophyte, Panic, Tha Playah, Dazzler, Darkraver en The Viper was het absolute hoogtepunt. Met als afsluiter het Bananenlied a cappela, leuk dat ze dat weer doen! :)

Ik heb een topavond gehad ondanks de warmte, het was goed dat ze luchtpauzes hadden ingelast anders waren er meer mensen flauwgevallen.

Voor de mensen die hun vriendin zijn verloren, ik ken haar niet maar gecondoleerd en sterkte voor de aankomende tijd! (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hadden er meer van verwacht... Ten eerste was het bloedheet, en nog nooit zoveel vage mensen bij elkaar gezien:s :respect: Partyraiser!! Hij draaide zeker wel lekker.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoor dat partyraiser super was. Ik ben naar ravezone geweest en ook daar was die the men. Bonkte echt zeer bruut. Zal wel dezelfde set zijn lijkt mij.
Waarschuw beheerder
veel beter feest als ik had verwacht de warmte was minder marjeh gewoon stampen :P
Waarschuw beheerder
Een opbouw was wel goed geweest

Dat zou wel een stuk beter geweest zijn :jaja:

Jezus wat een tering hitte daar :|

Maar voor de rest wel een lekker feestje..

Partyraiser :respect: (Y)

Akira & Drokz :respect:

En dat hollandgeroep vind ik dus altijd zo achterlijk, dat gaat dus echt nergens over :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hellfire op zondag 26 juni 2005 om 12:43:
Voor de mensen die hun vriendin zijn verloren, ik ken haar niet maar gecondoleerd en sterkte voor de aankomende tijd! laatste aanpassing 26 juni 2005 12:52

wat is er gebeurd dan?
Waarschuw beheerder
Niks met het feest te maken!
Ging over mensen die niet heen konden omdat er vriend/vriendin overleden was.
Waarschuw beheerder
Vond het maar en matig feestje, hitte was op zich nog wel uit te houden, maar logica was compleet zoek af en toe. Ik houd best van afwisseling, maar niet eerst terror dat met een vaartje van 250BPM tekeer gaat, en daarna Early Hardcore. Klopt gewoon niet. Ook had ik het idee dat er véél artiesten niet op kwamen dagen (laat je wel een lekkere indruk op het publiek achter :s), en was het gebrek van een timetable zwaar kut. Liep idd veel asociaal volk rond, heb veel mannetjes met keltische kruisen rond zien lopen, wees dan consequent en weiger dat soort tuig aan de deur. Security was idd echt 3 keer niks, stelletje opgefokte steroiden mongooltjes, alleen maar mensen op de grond gooien en macht misbruiken.

De dj's die draaiden waren veelal dan wel weer goed bezig, en het geluid hadden ze goed voor elkaar. Maar had gewoon veel meer in gezeten, als op een anti-rascisme feest mensen met WP symbolen binnenkomen zit er iets goed mis.
Waarschuw beheerder
ja ze hadden wel wa strenger opdie symbolen kunnen controleren dan op drugs ofzo wanne gek zeg ze foullieerde mar wa raak daar binnen :S
Waarschuw beheerder
ja ze hadden wel wa strenger opdie symbolen kunnen controleren dan op drugs ofzo wanne gek zeg ze foullieerde mar wa raak daar binnen

Ik ben helemaal niet gefoulieerd, mocht gewoon doorlopen 8)

Ik zie er gewoon heel betrouwbaar uit O:)
Waarschuw beheerder
Ik vroeg me af, heeft een van jullie die MC een keer goed verstaan?

Vanaf PUBLIC ENEMY ging alles beter, daarna BASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS-D (y)
Waarschuw beheerder
nou der werd veel inde zaal gefoulieerd gewoon mensen uit de zaal plukken omte foulieeren vin ik een beetje ver gaan

Waarschuw beheerder
:cheer:
Waarschuw beheerder
Ja vind ik ook, maar ja je doet er niks tegen :/
Waarschuw beheerder
Ik vond het geweldig partyraiser :respect:. Het was wel een sauna daarbinnen dat vond ik het enige minpunt, maar ja de dj's maakte het natuurlijk weer goed :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik lees het alweer; niks bijzonders gemist.. :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hellfire op zondag 26 juni 2005 om 12:43:
De set van Neophyte, Panic, Tha Playah, Dazzler, Darkraver en The Viper was het absolute hoogtepunt. Met als afsluiter het Bananenlied a cappela, leuk dat ze dat weer doen!

Was een goede set maar ook hier zat totaal geen opbouw in. Had die Evil Activities plaatjes tot het einde bewaard. Het bananenlied als afsluiter...pff was alleen maar omdat ze niet nog een nummer mochten draaien (wat overigens wel beloofd werd)
Waarschuw beheerder
Jmmr dak niet kon, had er cker heen willen gaan, alleen al om het concept te steunen.

Wat loopt iedereen nou te zeiken over Holland geroep, als dat geroepen wordt op een feest tegen racisme is het alleen maar beter. Het moet in Nederland is een keer duidelijk worden dat mensen die trots zijn op hun landje niet meteen nazi's zijn!

Waarschuw beheerder
Ik heb me echt súper vermaakt b)
Waarschuw beheerder
Het maakt me niet uit wat iedereen ervan vind
ik heb het erg naar mijn zin gehad en dat is voor mij het belangrijkste, veel staan dansen en geen klompendans!hakkuh!
ookal was het erg warm en vielen er druppels gewoon doorgaan, heet was het toch of je nu stil stond of je stond te hakkuh.
Vond alleen de aankleding wat minder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nicole V op zondag 26 juni 2005 om 14:05:
Vond alleen de aankleding wat minder

Daar had ik ook iets meer van verwacht, maar voor de rest een topfeest voor het goede doel!
Waarschuw beheerder
Drokz had nog een leuk geintje. Hij vertelde dat het Holland Holland geroep door hem begonnen was. Maar hoe kan hij nou een racist zijn want zijn beste maat is een Chinees: Akira. En toen ging die Hong Kong roepen :d